Zo ver ik weet nog niet, maar wat niet is kan nog komen.quote:Op maandag 20 september 2021 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En hoe vaak is dat reeds dodelijk afgelopen?
Je komt nogal boos en gefrustreerd op mij over, weet je zeker dat JIJ jezelf wel in bedwang kan houden als je een ongevaccineerde mondkaploze wappie tegen het lijf loopt?quote:Op maandag 20 september 2021 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
GTFO met je totaal misplaatste slachtofferrol.
Hugo mag wel beginnen met geld te reserveren voor de GGZquote:Op maandag 20 september 2021 23:10 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Zo ver ik weet nog niet, maar wat niet is kan nog komen.
Dat men wappies liever kwijt dan rijk is, wordt iig niet onder stoelen en banken geschoven... vroeg of laat gaat dat een keer mis.
Heeft niets met victim blaming te maken, waarom zou een winkelbediende überhaupt in die positie gebracht moeten worden?quote:Op maandag 20 september 2021 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Victim blaming to the max.
Daarbij had dit heerschap nog wat wapens thuisliggen; dat deze verzetsheld vroeg of laat 'geknapt' zou zijn is even zeer 'waarschijnlijk'.
Ah, wat niet is kan nog komen. Wat er wel is, zijn lieden die foto's maken van hulpverleners, NAW-gegevens verspreiden, scholen binnenstormen en, als klap op de vuurpijl, een pompbediende neerschieten.quote:Op maandag 20 september 2021 23:10 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Zo ver ik weet nog niet, maar wat niet is kan nog komen.
Dat men wappies liever kwijt dan rijk is, wordt iig niet onder stoelen en banken geschoven... vroeg of laat gaat dat een keer mis.
Waar staat dat in de functieomschrijving?quote:Op maandag 20 september 2021 22:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Jawel. No shirt no shoes no face mask no service.
Lekker man, dat uurtje internet in de inrichting. Morgen toch maar weer een stapje terug doen en gewoon weer meedoen met bellenblazen?quote:Op maandag 20 september 2021 23:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Blame de overheid die mensen tegen elkaar opzet met hun beleid. Aan ongevaccineerde melaatsen is de oorlog verklaard met terminologie als "pandemic of the unvaccinated" en Hugo die doodleuk aan het verkondigen is dat toekomstige maategelen te danken zijn aan ongevaccineerden.
Uiteraard, die lach ik gewoon uit.quote:Op maandag 20 september 2021 23:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Je komt nogal boos en gefrustreerd op mij over, weet je zeker dat JIJ jezelf wel in bedwang kan houden als je een ongevaccineerde mondkaploze wappie tegen het lijf loopt?
Dit vergelijken met een overval...quote:Op maandag 20 september 2021 23:12 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Heeft niets met victim blaming te maken, waarom zou een winkelbediende überhaupt in die positie gebracht moeten worden?
Bij een overval is ook het advies geen verzet plegen en meewerken,
Zijn je argumenten op?quote:Op maandag 20 september 2021 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit vergelijken met een overval...
Is er ergens een volle maan of zo vanavond?
Ik noem een @Starhopper die staat te juichen als er weer wappierammen bij een demonstratie is of het prachtig vind als er een wappie geveld wordt door covid.quote:Op maandag 20 september 2021 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, wat niet is kan nog komen. Wat er wel is, zijn lieden die foto's maken van hulpverleners, NAW-gegevens verspreiden, scholen binnenstormen en, als klap op de vuurpijl, een pompbediende neerschieten.
Lijkt me dat we hier niet echt met een situatie van 'evenredigheid' te maken hebben, wel?
Vent, je bent er zelf niet eens mee gekomen.quote:
Allemaal leuk: waar zijn de voorbeelden van beschietingen? Verspreiden van persoonlijke gegevens? Lastigvallen van scholieren, docenten en hulpverleners?quote:Op maandag 20 september 2021 23:18 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik noem een @:Starhopper die staat te juichen als er weer wappierammen bij een demonstratie is of het prachtig vind als er een wappie geveld wordt door covid.
Dat soort gasten zijn ook rijp voor radicale ideeën en bijbehorende acties, en dan ligt de lat plots een stuk hoger.
Het is volgens mij inderdaad volle maan.quote:Op maandag 20 september 2021 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit vergelijken met een overval...
Is er ergens een volle maan of zo vanavond?
De vraag is niet waar, maar wanneer.quote:Op maandag 20 september 2021 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Allemaal leuk: waar zijn de voorbeelden van beschietingen? Verspreiden van persoonlijke gegevens? Lastigvallen van scholieren, docenten en hulpverleners?
Elke medewerker van een winkel, snackbar, benzinepomp etc. krijgt de instructie om bij een overval mee te werken maar die zou dan bij een overtreding van de mondkapjesplicht moeten ingrijpen volgens jou.quote:Op maandag 20 september 2021 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vent, je bent er zelf niet eens mee gekomen.
Ja, met een valse analogie.
Dat zeg ik; het wanneer is in het eerste geval al geschied. 'Wappies' moeten het vooral van hun eigen doemscenario's en fantasieën hebben. Heb je al gehoord? Ze noemen zichzelf nu 'de nieuwe Joden'.quote:Op maandag 20 september 2021 23:22 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
De vraag is niet waar, maar wanneer.
Ahem.quote:Op maandag 20 september 2021 23:23 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Elke medewerker van een winkel, snackbar, benzinepomp etc. krijgt de instructie om bij een overval mee te werken maar die zou dan bij een overtreding van de mondkapjesplicht moeten ingrijpen volgens jou.
Laat het gaan. deze extremisten geloven en leven geheel in hun eigen wereld.quote:Op maandag 20 september 2021 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ahem.
Je staat te werken achter de toonbank van een pompstation. Plots staat er een gewapende man voor je die eist dat je de kassa overhandigd.
Versus.
Je staat te werken achter de toonbank van een pompstation. Plots staat er een man voor je zonder mondkapje, en je attendeert hem er op dat het verplicht is om zo'n kapje te dragen.
Dit zijn volgens jou totaal dezelfde situaties?
Je kunt de handhaver gaan uithangen of toch maar dat bier verkopen. Ik zou als 20 jarige medewerker dat bier verkopen en 'm lekker laten gaan.quote:Op maandag 20 september 2021 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ahem.
Je staat te werken achter de toonbank van een pompstation. Plots staat er een gewapende man voor je die eist dat je de kassa overhandigd.
Versus.
Je staat te werken achter de toonbank van een pompstation. Plots staat er een man voor je zonder mondkapje, en je attendeert hem er op dat het verplicht is om zo'n kapje te dragen.
"De handhaver gaan uithangen"... de jongen deed zijn werk.quote:Op maandag 20 september 2021 23:30 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Je kunt de handhaver gaan uithangen of toch maar dat bier verkopen. Ik zou als 20 jarige medewerker dat bier verkopen en 'm lekker laten gaan.
Je hebt gelijk; tijd om te gaan slapen... een mens kan maar zoveel debiliteit per dag aan. Trusten, maat.quote:Op maandag 20 september 2021 23:30 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Laat het gaan. deze extremisten geloven en leven geheel in hun eigen wereld.
De beste man had ook gewoon weg kunnen gaan en een andere pomp proberen, maar nee de bediende moest gewoon niet aanspreken, met zijn eigen zaken bemoeien etc.... op moment dat het argument is, heeft discusseren geen nut meer....
Nee die jongen deed niet zijn werk, hij staat daar om dingen af te rekenen en niet om overheidsbeleid te handhaven.quote:Op maandag 20 september 2021 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"De handhaver gaan uithangen"... de jongen deed zijn werk.
Echt, wat is er mis in jullie hoofd.
In landen als Belgie, Duitsland, Frankrijk, Zweden, Nederland kan je beter zwijgen helaas. Dit is gewoon hoe het nu is.quote:Op maandag 20 september 2021 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ahem.
Versus.
Tja... het antwoord van de andere kant zal niet lang op zich laten wachten.quote:Op maandag 20 september 2021 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zeg ik; het wanneer is in het eerste geval al geschied. 'Wappies' moeten het vooral van hun eigen doemscenario's en fantasieën hebben. Heb je al gehoord? Ze noemen zichzelf nu 'de nieuwe Joden'.
Wat als, wat als... maar daar kunnen we nu niets mee.quote:En ik durf mijn fortuin er op te verwedden: had de overheid anderhalf jaar geleden gezegd: "Het is maar een griepje", hadden de Verzamelaars van de wereld het gehad over een sinistere elite die een "levensgevaarlijke pandemie negeert om de gewone burger te laten doodgaan!"; Als de overheid had gezegd: "Vaccins zijn niet nodig, enkel voor mensen met belangrijke beroepen", was zijn commentaar geweest: "De elite ontzegt de gewone burger het recht op een vaccinatie!"
Doodvermoeiend volk. En zoals we thans zien nog gevaarlijk ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |