abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201446799
Een twintigjarige medewerker in een pompstation in het West-Duitse Idar-Oberstein is zaterdagavond doodgeschoten omdat hij weigerde bier te verkopen aan een man zonder mondkapje. De dader is zondagochtend opgepakt.

De verdachte verklaarde dat de "druk van de pandemie hem dwong" de medewerker door het hoofd te schieten. De 49-jarige man zou het gevoel hebben gehad dat hij in een hoekje werd geduwd en "zag geen andere oplossing", melden lokale aanklagers.

De schutter probeerde zaterdagavond twee sixpacks bier te kopen, maar de medewerker wees hem op de verplichting een mondmasker te dragen in de winkel. Hierop verliet de man het pompstation.

Een uur later keerde hij met een mondkapje op terug en wilde hij weer bier kopen. Toen hij het bier bij de kassa neerzette, trok hij het masker van zijn gezicht af. De verkoper probeerde de man weer aan te sporen zich aan de mondkapjesplicht te houden. De man trok toen een vuurwapen en schoot de medewerker in het hoofd.

https://www.nu.nl/buitenl(...)em-bier-weigert.html

:M
  Spellchecker maandag 20 september 2021 @ 21:43:34 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  maandag 20 september 2021 @ 21:43:57 #3
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_201446848
Jezus, het zal je kind maar zijn die savonds op zijn bijbaantje aan gort wordt geschoten om een mondkapje ;( .
  maandag 20 september 2021 @ 21:44:04 #4
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_201446850
Tering!! |:( :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 20 september 2021 @ 21:45:28 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201446894
:N :N :N :N :N

Tja, je kon hier op wachten. Dit is een voorbeeld van een lonewolf waar de NCTV al maanden geleden voor waarschuwde. Mensen laten zich gek maken door de onzinverhalen van Engel & Co en dan krijg je dus dit.....

[ Bericht 17% gewijzigd door Starhopper op 20-09-2021 21:54:47 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201446900
Had die pompmedewerker geen bierkapje op dan?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_201446927
Dat krijg je wanneer winkelbediendes als handhaver gaan optreden.
  † In Memoriam † maandag 20 september 2021 @ 21:49:07 #8
88815 The_Emotion
98.3
pi_201446978
Een van de bijwerkingen van corona is dat mensen sneller getriggerd worden.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Forum Admin maandag 20 september 2021 @ 21:49:35 #9
35723 crew  GGMM
pi_201446991
Dat hij geen mondkapje droeg is natuurlijk niet juist, maar ik vind het toch wel iets erger dat hij iemand vermoordt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_201447070
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 21:49 schreef GGMM het volgende:
Dat hij geen mondkapje droeg is natuurlijk niet juist, maar ik vind het toch wel iets erger dat hij iemand vermoordt.
En het bier weigeren? :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_201447074
wappies gonna wappie. Doodstraf voor die nazi.
U MAD?
  maandag 20 september 2021 @ 21:54:39 #12
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201447076
quote:
9s.gif Op maandag 20 september 2021 21:49 schreef The_Emotion het volgende:
Dodelijke combinatie als iemand een wapen met een trekker heeft.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 20 september 2021 @ 21:56:57 #13
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_201447125
Sommige mensen radicaliseren helemaal door dat domme internet. Vooral youtube en Facebook zijn boosdoeners met de meest debiele theorien over covid gelinkt aan 5G, reptielen, platte aarde, loeminaties, vrijmetselaars, Bilderberg, de meest maffe theorien gaan daar rond en toch met veel te weinig optreden hiertegen, ook nu nog.

Een vriend van me, vroeger echt goede vriend we trokken samen op, intelligent, belezen, sociaal ingesteld, is nu helemaal de weg kwijt en gelooft in vrijwel alle onzinverhalen van youtube. Hij radicaliseert en het contact is nu ook niet meer erg goed. We staan steeds verder van elkaar. Erg jammer. ;(

Ik denk niet dat hij echt zo door gaat draaien dat hij mensen iets aan gaat doen, zo is hij niet.

Maar ik zie hem wel telkens verder de afgrond in verdwijnen en telkens maffere theorien aanhangen allemaal van het internet. Televisie en kranten gelooft hij niet, maar alles op youtube is waar volgens hem. :{
pi_201447193
quote:
9s.gif Op maandag 20 september 2021 21:49 schreef The_Emotion het volgende:
Bij mensen die psychisch toch al instabiel zijn, anders doe je zoiets extreems niet.
Wat een vreselijk iets dit ;(
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_201447244
quote:
7s.gif Op maandag 20 september 2021 21:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Sommige mensen radicaliseren helemaal door dat domme internet. Vooral youtube en Facebook zijn boosdoeners met de meest debiele theorien over covid gelinkt aan 5G, reptielen, platte aarde, loeminaties, vrijmetselaars, Bilderberg, de meest maffe theorien gaan daar rond en toch met veel te weinig optreden hiertegen, ook nu nog.

Een vriend van me, vroeger echt goede vriend we trokken samen op, intelligent, belezen, sociaal ingesteld, is nu helemaal de weg kwijt en gelooft in vrijwel alle onzinverhalen van youtube. Hij radicaliseert en het contact is nu ook niet meer erg goed. We staan steeds verder van elkaar. Erg jammer. ;(

Ik denk niet dat hij echt zo door gaat draaien dat hij mensen iets aan gaat doen, zo is hij niet.

Maar ik zie hem wel telkens verder de afgrond in verdwijnen en telkens maffere theorien aanhangen allemaal van het internet. Televisie en kranten gelooft hij niet, maar alles op youtube is waar volgens hem. :{
Wat verdrietig voor je.
Zelf ben ik ook een vriendschap kwijtgeraakt. Diegene is fullblown complotwappie geworden en kan over niks anders meer praten. Dodelijk vermoeiend en vooral heel frustrerend.
Ook hem zie ik op Twitter steeds verder radicaliseren. Vrienden heeft hij nauwelijks meer over.
pi_201447305
Ongetwijfeld genoeg wappies die hier begrip voor hebben :')
  Redactie Frontpage maandag 20 september 2021 @ 22:08:17 #17
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_201447333
Gedwongen voelen? Hij heeft duidelijk weer een reactie uitgelokt door zijn mondkapje te verwijderen. Deze rondhond heeft moord gepleegd, heeft niets te maken met 'gedwongen' worden. LEBENSLANG!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_201447353
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 21:44 schreef puzziepie het volgende:
Tering!! |:( :')
pi_201447367
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 22:06 schreef NightDancert het volgende:
Ongetwijfeld genoeg wappies die hier begrip voor hebben :')
Ik mag toch werkelijk hopen van niet :{
pi_201447376
quote:
6s.gif Op maandag 20 september 2021 21:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Je moet mensen ook met rust laten, eigen schuld. Als ze geen mondkapje willen dragen, laat ze toch lekker. Wat is het nou voor moeite om biertjes te verkopen aan iemand die geen mondkapje draagt. Komt gewoon over als dwarsbomen.
Hoeveel biertjes moet je verkopen om een boette of gedwongen sluiting te compenseren?
  Redactie Frontpage maandag 20 september 2021 @ 22:12:41 #21
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_201447397
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hoeveel biertjes moet je verkopen om een boette of gedwongen sluiting te compenseren?
Wat is dat? Een boete in het verleden?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_201447399
quote:

[..]
Dat zal zo'n 20 jarige medewerker toch aan zijn reet roesten, is de eigenaar zijn probleem.
pi_201447496
quote:

[..]
De boete is altijd voor degene die geen mondkapje opheeft, niet de winkel zelf.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 20 september 2021 @ 22:19:08 #24
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_201447513
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 22:10 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Ik mag toch werkelijk hopen van niet :{
Niet alle wappies, maar zeker wel een groot deel van de wappies.

Ik vind dat techreuzen veel meer dan nu het geval is eindelijk eens echt hun verantwoording moeten nemen. Door allerlei oproepen tot geweld te laten staan, bewust of onbewust (ook na herhaaldelijke melding dat e.e.a. in strijd is met de strafwet), draagt men medeverantwoordelijkheid.
Het bewust of onbewust laten staan van allerlei flauwekul waardoor de pandemie verergert en het geweld verergert, de tweedracht verergert en er nu ook moorden worden gepleegd is strafbaar. Niet handelen, wanneer handelen geboden is, is strafbaar.

Bedrijven als youtube en feestboek moeten desnoods gedwongen worden eindelijk te handelen, eindelijk echt dus te handelen en strafbare content te verwijderen.
Er wordt nu eindelijk mondjesmaat opgetreden, maar het is veel te summier. Er vallen doden, er zijn reeds vele doden gevallen. Het dieptepunt was waarschijnlijk de bestorming van het Witte Huis. Echt ziek. Te ziek voor woorden.
  maandag 20 september 2021 @ 22:20:12 #25
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201447532
quote:
9s.gif Op maandag 20 september 2021 22:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Niet alle wappies, maar zeker wel een groot deel van de wappies.

Ik vind dat techreuzen veel meer dan nu het geval is eindelijk eens echt hun verantwoording moeten nemen. Door allerlei oproepen tot geweld te laten staan, bewust of onbewust (ook na herhaaldelijke melding dat e.e.a. in strijd is met de strafwet), draagt men medeverantwoordelijkheid.
Het bewust of onbewust laten staan van allerlei flauwekul waardoor de pandemie verergert en het geweld verergert, de tweedracht verergert en er nu ook moorden worden gepleegd is strafbaar. Niet handelen, wanneer handelen geboden is, is strafbaar.

Bedrijven als youtube en feestboek moeten desnoods gedwongen worden eindelijk te handelen, eindelijk echt dus te handelen en strafbare content te verwijderen.
Er wordt nu eindelijk mondjesmaat opgetreden, maar het is veel te summier. Er vallen doden, er zijn reeds vele doden gevallen. Het dieptepunt was waarschijnlijk de bestorming van het Witte Huis. Echt ziek. Te ziek voor woorden.
Amen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')