En het bier weigeren?quote:Op maandag 20 september 2021 21:49 schreef GGMM het volgende:
Dat hij geen mondkapje droeg is natuurlijk niet juist, maar ik vind het toch wel iets erger dat hij iemand vermoordt.
Dodelijke combinatie als iemand een wapen met een trekker heeft.quote:Op maandag 20 september 2021 21:49 schreef The_Emotion het volgende:
Een van de bijwerkingen van corona is dat mensen sneller getriggerd worden.
Bij mensen die psychisch toch al instabiel zijn, anders doe je zoiets extreems niet.quote:Op maandag 20 september 2021 21:49 schreef The_Emotion het volgende:
Een van de bijwerkingen van corona is dat mensen sneller getriggerd worden.
Wat verdrietig voor je.quote:Op maandag 20 september 2021 21:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Sommige mensen radicaliseren helemaal door dat domme internet. Vooral youtube en Facebook zijn boosdoeners met de meest debiele theorien over covid gelinkt aan 5G, reptielen, platte aarde, loeminaties, vrijmetselaars, Bilderberg, de meest maffe theorien gaan daar rond en toch met veel te weinig optreden hiertegen, ook nu nog.
Een vriend van me, vroeger echt goede vriend we trokken samen op, intelligent, belezen, sociaal ingesteld, is nu helemaal de weg kwijt en gelooft in vrijwel alle onzinverhalen van youtube. Hij radicaliseert en het contact is nu ook niet meer erg goed. We staan steeds verder van elkaar. Erg jammer.![]()
Ik denk niet dat hij echt zo door gaat draaien dat hij mensen iets aan gaat doen, zo is hij niet.
Maar ik zie hem wel telkens verder de afgrond in verdwijnen en telkens maffere theorien aanhangen allemaal van het internet. Televisie en kranten gelooft hij niet, maar alles op youtube is waar volgens hem.
Ik mag toch werkelijk hopen van nietquote:Op maandag 20 september 2021 22:06 schreef NightDancert het volgende:
Ongetwijfeld genoeg wappies die hier begrip voor hebben
Hoeveel biertjes moet je verkopen om een boette of gedwongen sluiting te compenseren?quote:Op maandag 20 september 2021 21:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Je moet mensen ook met rust laten, eigen schuld. Als ze geen mondkapje willen dragen, laat ze toch lekker. Wat is het nou voor moeite om biertjes te verkopen aan iemand die geen mondkapje draagt. Komt gewoon over als dwarsbomen.
Wat is dat? Een boete in het verleden?quote:Op maandag 20 september 2021 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel biertjes moet je verkopen om een boette of gedwongen sluiting te compenseren?
Dat zal zo'n 20 jarige medewerker toch aan zijn reet roesten, is de eigenaar zijn probleem.quote:Op maandag 20 september 2021 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel biertjes moet je verkopen om een boette of gedwongen sluiting te compenseren?
De boete is altijd voor degene die geen mondkapje opheeft, niet de winkel zelf.quote:Op maandag 20 september 2021 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niet alle wappies, maar zeker wel een groot deel van de wappies.quote:Op maandag 20 september 2021 22:10 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Ik mag toch werkelijk hopen van niet
Amenquote:Op maandag 20 september 2021 22:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Niet alle wappies, maar zeker wel een groot deel van de wappies.
Ik vind dat techreuzen veel meer dan nu het geval is eindelijk eens echt hun verantwoording moeten nemen. Door allerlei oproepen tot geweld te laten staan, bewust of onbewust (ook na herhaaldelijke melding dat e.e.a. in strijd is met de strafwet), draagt men medeverantwoordelijkheid.
Het bewust of onbewust laten staan van allerlei flauwekul waardoor de pandemie verergert en het geweld verergert, de tweedracht verergert en er nu ook moorden worden gepleegd is strafbaar. Niet handelen, wanneer handelen geboden is, is strafbaar.
Bedrijven als youtube en feestboek moeten desnoods gedwongen worden eindelijk te handelen, eindelijk echt dus te handelen en strafbare content te verwijderen.
Er wordt nu eindelijk mondjesmaat opgetreden, maar het is veel te summier. Er vallen doden, er zijn reeds vele doden gevallen. Het dieptepunt was waarschijnlijk de bestorming van het Witte Huis. Echt ziek. Te ziek voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |