Moet je stiekem die speklapjes op etenquote:Op maandag 20 september 2021 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet 1 op 1.
Maar het kan zomaar dat morgen de overheid besluit dat die app eigenlijk ook wel handig is om iemands vleesconsumptie bij te houden en te limiteren. Of CO2 uitstoot. Of alcohol en tabak.
Dat is niet mijn idee van vakantie eigenlijk.quote:Op maandag 20 september 2021 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Rechtstreeks onder de douche dan maar
Ik kan thuis net zo lekker wijnen en eten als in een restaurant hoor. Is nog goedkoper ook.quote:
continue met wc papier aan de gang wel danquote:Op maandag 20 september 2021 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn idee van vakantie eigenlijk.
ja maar dat gaat je toch tegenstaanquote:Op maandag 20 september 2021 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan thuis net zo lekker wijnen en eten als in een restaurant hoor. Is nog goedkoper ook.
Nee, ik heb tot nu toe 2x geplast en nu is het op.quote:Op maandag 20 september 2021 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
continue met wc papier aan de gang wel dan?
Even douchen na een goede gerrie is toch juist lekkerquote:Op maandag 20 september 2021 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn idee van vakantie eigenlijk.
Is toch anders.quote:Op maandag 20 september 2021 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan thuis net zo lekker wijnen en eten als in een restaurant hoor. Is nog goedkoper ook.
Restaurant heeft toch wat extra sfeer zo nu en dan.quote:Op maandag 20 september 2021 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen drogen ook na, na een plasje he?quote:Op maandag 20 september 2021 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even douchen na een goede gerrie is toch juist lekker
'het kan zomaar'.quote:Op maandag 20 september 2021 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet 1 op 1.
Maar het kan zomaar dat morgen de overheid besluit dat die app eigenlijk ook wel handig is om iemands vleesconsumptie bij te houden en te limiteren. Of CO2 uitstoot. Of alcohol en tabak.
Nooit meer in je leven horeca zien..nooit.quote:Op maandag 20 september 2021 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slegts vir ingeëntequote:Op maandag 20 september 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien komen er wel speciale restaurants, kroegen, zwembaden en werkplekken voor ongevaccineerden.
Ik ging compleet van God los dit weekend. Damn lekker.quote:Op maandag 20 september 2021 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen ook hoorquote:Op maandag 20 september 2021 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vrouwen drogen ook na, na een plasje he?
Hier ook, als vanoudsquote:Op maandag 20 september 2021 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ging compleet van God los dit weekend. Damn lekker.
Wel code voor gescand
Nee hoor.quote:Op maandag 20 september 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
nah die pas moet een keer weg gaan toch
of je bent een Duitserquote:Op maandag 20 september 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Als je stelt dat je thuis net zo lekker kunt eten als in een restaurant ben je volgens mij al niet heel veel gewend met uit eten.
Jij wacht zeker ook nog op het kwartje van Kok?quote:Op maandag 20 september 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 20 september 2021 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij wacht zeker ook nog op het kwartje van Kok?
Wij zouden zaterdag met een grote groep uit eten gaan maar tja dat is de 25e en twee hebben geen ausweis dus hebben we het maar verzet naar de 24e.quote:
Last supper.quote:Op maandag 20 september 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zouden zaterdag met een grote groep uit eten gaan maar tja dat is de 25e en twee hebben geen ausweis dus hebben we het maar verzet naar de 24e.
Wen er maar aan.quote:Op maandag 20 september 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
nah kan mij niet voorstellen dat we de rest van ons leven met zon app moeten rondlopen
Jawel joh, is toch leuk? Straks staan je Co2 punten er ook in.quote:Op maandag 20 september 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
nah kan mij niet voorstellen dat we de rest van ons leven met zon app moeten rondlopen
Op terras zitten en in de hoek pissen omdat je niet naar binnen mag om naait toilet te gaanquote:Op maandag 20 september 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
maar goed het is wel werkelijkwaar super kut als je dus niet wilt laten vaccineren nu
Conspiracy denkt daar anders overquote:Op maandag 20 september 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 20 september 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat gaat je toch tegenstaan
quote:
quote:Op maandag 20 september 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Restaurant heeft toch wat extra sfeer zo nu en dan.
Is zeker anders, maar goed principes hčquote:Op maandag 20 september 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit meer in je leven horeca zien..nooit.
voor nazi uitgescholden worden omdat ik naar de pas vraagquote:Op maandag 20 september 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op terras zitten en in de hoek pissen omdat je niet naar binnen mag om naait toilet te gaan
Ballie in een nazi-kostuumquote:Op maandag 20 september 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor nazi uitgescholden worden omdat ik naar de pas vraag
Nederland heeft nu nog erg lichte regels, denk dat buitenlandse druk wel wat strengere regels gaan opleveren over een paar maandenquote:Op maandag 20 september 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Is zeker anders, maar goed principes hč![]()
Overigens gaat die pas één grote faal worden want #hugokanechthelemaalniks, maar goed dat zien we over een paar maanden wel weer.
Of je hebt gewoon goed leren koken.quote:Op maandag 20 september 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Als je stelt dat je thuis net zo lekker kunt eten als in een restaurant ben je volgens mij al niet heel veel gewend met uit eten.
quote:Op maandag 20 september 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hoor Haagsie [ afbeelding ]
Die avondklok die we nu nog steeds hebben vind ik ook zo kut. Komen we echt met z'n allen nooit meer vanafquote:Op maandag 20 september 2021 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eenmaal ingevoerd blijft zoiets.
Of net als dat twintigjarige meisje voor je kop geschoten wordenquote:Op maandag 20 september 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor nazi uitgescholden worden omdat ik naar de pas vraag
Rondom ons vriendenweekend zijn er ook 2 die zich 2x moeten laten testen om toch beetje leuk mee te kunnen doen.quote:Op maandag 20 september 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zouden zaterdag met een grote groep uit eten gaan maar tja dat is de 25e en twee hebben geen ausweis dus hebben we het maar verzet naar de 24e.
Ok Jonnie.quote:Op maandag 20 september 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon goed leren koken.
Het is alleen altijd zoveel werk met die liflafjes maken als je maar voor een kleine groepje kookt.
Speciaal een hond gekocht zodat ik wel over straat mocht.quote:Op maandag 20 september 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die avondklok die we nu nog steeds hebben vind ik ook zo kut. Komen we echt met z'n allen nooit meer vanaf
There is nothing so permanent as a temporary government program.quote:Op maandag 20 september 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
GET OUT OF MY SNAKEquote:Op maandag 20 september 2021 22:33 schreef Haags het volgende:
[..]
oooooohhhhhhhh neeeeeeeeeeee niet weer.
Doe me dit niet aan.
quote:
quote:Op maandag 20 september 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die avondklok die we nu nog steeds hebben vind ik ook zo kut. Komen we echt met z'n allen nooit meer vanaf
Ja das ook wel zo.quote:Op maandag 20 september 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is het niet patatman volgens jou?quote:Op maandag 20 september 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
There is nothing so permanent as a temporary government program.
- Milton Friedman.
*vraag danny om CL van fok te verbannen, ze is een nep fokkerquote:Op maandag 20 september 2021 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Jouw score is gemiddeld. Je kunt genieten van snel internet, de apps van Alibaba gebruiken. Je hoeft geen borg te betalen of in lange rijen te staan. En de overheid laat jou je gang gaan.
Bedankt, nu heb ik hem gelijk weer in mijn kopquote:
Enige waar jij je leven aan vastzit is je eigen wantrouwen.quote:Op maandag 20 september 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
There is nothing so permanent as a temporary government program.
- Milton Friedman.
condooms in de koelkast?quote:Op maandag 20 september 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien dat hij me toch niet helemaal goed begrepen had.
[ afbeelding ]
God wat houd ik van dit land.![]()
Misschien voor de zekerheid ook maar een rolletje mee naar Valbona.
quote:Op maandag 20 september 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of net als dat twintigjarige meisje voor je kop geschoten worden
of hij dacht.. daar heb je weer een hollanderquote:Op maandag 20 september 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Godverquote:Op maandag 20 september 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het niet patatman volgens jou?
Nee, dat is meer Oekraine, ook leuk.quote:
Gekkies gonna gekquote:Op maandag 20 september 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een groter en reëler gevaar dan nooit meer van die QR code afkomen.
ja iddquote:Op maandag 20 september 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een groter en reëler gevaar dan nooit meer van die QR code afkomen.
Speciaal voor jou 10 km verderop naar de supermarkt gelopen. Die was nog open...quote:Op maandag 20 september 2021 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, dat is meer Oekraine, ook leuk.
Maar nu was bij aankomst al de rol bijna op, en na 2x plassen helemaal, dus ik ging een nieuwe rol vragen. Toen kwamen ze na heel lang dit brengen.
de fuck is ditquote:Op maandag 20 september 2021 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik hem gelijk weer in mijn kop![]()
Too much, too latequote:Op maandag 20 september 2021 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, dat is meer Oekraine, ook leuk.
Maar nu was bij aankomst al de rol bijna op, en na 2x plassen helemaal, dus ik ging een nieuwe rol vragen. Toen kwamen ze na heel lang dit brengen.
quote:Op maandag 20 september 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ken je toch welquote:
quote:Op maandag 20 september 2021 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Speciaal voor jou 10 km verderop naar de supermarkt gelopen. Die was nog open...
quote:Op maandag 20 september 2021 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kijk nou eens... maandenlange natte, dikke regenbuien verwacht in Griekenland... met sneeuw.
Ja daar mag wel een hoop geld heen na dit gedoetje.quote:Op maandag 20 september 2021 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gekkies gonna gek![]()
![]()
Hoera voor besparingen op de GGZ en iedereen moet iets kunnen of iets worden.
"mooiste"quote:Op maandag 20 september 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Mooiste is nog wel dat de ongevaccineerden zich daadwerkelijk beschouwen als de redders van de mensheid, als vrijheidsstrijders tegen kwaadwillende regeringen
Gelukkig is de hele wereld een groot complot dus dat scheelt.quote:Op maandag 20 september 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Mooiste is nog wel dat de ongevaccineerden zich daadwerkelijk beschouwen als de redders van de mensheid, als vrijheidsstrijders tegen kwaadwillende regeringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |