Moet je stiekem die speklapjes op etenquote:Op maandag 20 september 2021 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet 1 op 1.
Maar het kan zomaar dat morgen de overheid besluit dat die app eigenlijk ook wel handig is om iemands vleesconsumptie bij te houden en te limiteren. Of CO2 uitstoot. Of alcohol en tabak.
Dat is niet mijn idee van vakantie eigenlijk.quote:Op maandag 20 september 2021 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Rechtstreeks onder de douche dan maar
Ik kan thuis net zo lekker wijnen en eten als in een restaurant hoor. Is nog goedkoper ook.quote:
continue met wc papier aan de gang wel danquote:Op maandag 20 september 2021 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn idee van vakantie eigenlijk.
ja maar dat gaat je toch tegenstaanquote:Op maandag 20 september 2021 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan thuis net zo lekker wijnen en eten als in een restaurant hoor. Is nog goedkoper ook.
Nee, ik heb tot nu toe 2x geplast en nu is het op.quote:Op maandag 20 september 2021 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
continue met wc papier aan de gang wel dan?
Even douchen na een goede gerrie is toch juist lekkerquote:Op maandag 20 september 2021 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn idee van vakantie eigenlijk.
Is toch anders.quote:Op maandag 20 september 2021 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan thuis net zo lekker wijnen en eten als in een restaurant hoor. Is nog goedkoper ook.
Restaurant heeft toch wat extra sfeer zo nu en dan.quote:Op maandag 20 september 2021 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen drogen ook na, na een plasje he?quote:Op maandag 20 september 2021 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even douchen na een goede gerrie is toch juist lekker
'het kan zomaar'.quote:Op maandag 20 september 2021 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet 1 op 1.
Maar het kan zomaar dat morgen de overheid besluit dat die app eigenlijk ook wel handig is om iemands vleesconsumptie bij te houden en te limiteren. Of CO2 uitstoot. Of alcohol en tabak.
Nooit meer in je leven horeca zien..nooit.quote:Op maandag 20 september 2021 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slegts vir ingeëntequote:Op maandag 20 september 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien komen er wel speciale restaurants, kroegen, zwembaden en werkplekken voor ongevaccineerden.
Ik ging compleet van God los dit weekend. Damn lekker.quote:Op maandag 20 september 2021 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen ook hoorquote:Op maandag 20 september 2021 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vrouwen drogen ook na, na een plasje he?
Hier ook, als vanoudsquote:Op maandag 20 september 2021 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ging compleet van God los dit weekend. Damn lekker.
Wel code voor gescand
Nee hoor.quote:Op maandag 20 september 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
nah die pas moet een keer weg gaan toch
of je bent een Duitserquote:Op maandag 20 september 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Als je stelt dat je thuis net zo lekker kunt eten als in een restaurant ben je volgens mij al niet heel veel gewend met uit eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |