quote:
Noorwegen gaat meer gas aan Europa leveren om de forse stijging van de energieprijzen te keren. Het Noorse olie- en gasbedrijf Equinor is de op een na grootste aardgasleverancier van Europa, maar door de sterk gestegen vraag stokte de levering de afgelopen maanden. Dat dreef de gasprijzen sterk op.
Noorwegen gaat zijn gasleveringen aan Europa de komende twaalf maanden uitbreiden vanwege de sterk gestegen prijzen van aardgas en zorgen over tekorten. Het Noorse concern Equinor en zijn samenwerkingspartners hebben daarvoor toestemming gekregen van de overheid. Door de uitbreiding van het aanbod zouden de gasprijzen voor consumenten en bedrijven moeten dalen.
Het gaat per 1 oktober om in totaal 2 biljoen kubieke meter aardgas extra uit twee gasvelden voor de Noorse kust. Dat zou neerkomen op bijna 2 procent van de gehele jaarlijkse gasexport van Noorwegen. "Wij denken dat het een goed moment is, aangezien Europa met een ongekend krappe markt voor aardgas te maken heeft", zegt het bedrijf.
Equinor is na het Russische staatsgasconcern Gazprom de belangrijke gasleverancier van Europa. Door het sterke economisch herstel en de geslonken gasvoorraden in Europa is de gasprijs sterk gestegen. Ook neemt de vraag toe, omdat het winterseizoen in aantocht is.
nouja een is een auti en die heeft echt niet door dat het een egoīstische hork is.. en de ander is een auti grefo dusjaquote:Op maandag 20 september 2021 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook een combinatie met auti en grefo?
Huilenquote:
En welk team zit jij dan?quote:Op maandag 20 september 2021 21:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nouja een is een auti en die heeft echt niet door dat het een egoīstische hork is.. en de ander is een auti grefo dusja
Echt werkelijkwaar gestoord. Black mirror heeft hier een keer een aflevering over gemaaktquote:Op maandag 20 september 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
https://app.nos.nl/social-credit-score/index.html
Damn ik zou slecht scoren.
Eerst de Duitsers, nu de Norenquote:
Over 10 jaar werkelijkheid.quote:Op maandag 20 september 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt werkelijkwaar gestoord. Black mirror heeft hier een keer een aflevering over gemaakt
Ja denk hetquote:Op maandag 20 september 2021 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Over 10 jaar werkelijkheid.
Ga je dan mee underground?
Ik heb gelijk al -60. Ik ga niet wachten voor een rood stoplicht als er niets aan komt natuurlijk.quote:Op maandag 20 september 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
aah jaaaa tandenknarsend geween.. dit dat ellende....quote:Op maandag 20 september 2021 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja de bijbel zei ook iets over de buitenste duisternis..
Oh ja die!!!... gestoord gedoequote:Op maandag 20 september 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt werkelijkwaar gestoord. Black mirror heeft hier een keer een aflevering over gemaakt
Jouw score is extreem laag. Dit kan serieuze gevolgen hebben. Je riskeert een plek op de zwarte lijst. Het kan je baankansen en studiekansen verpesten. En het kan je je vrienden kosten.quote:Op maandag 20 september 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
*gooit US van fok af*quote:Op maandag 20 september 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw score is extreem laag. Dit kan serieuze gevolgen hebben. Je riskeert een plek op de zwarte lijst. Het kan je baankansen en studiekansen verpesten. En het kan je je vrienden kosten.
quote:Op maandag 20 september 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Jouw score is lager dan het gemiddelde. De meeste mensen om je heen hebben een hogere score. Het wordt een risico om met je om te gaan, want dat kan ze punten kosten. Die score moet snel omhoog.
samequote:Op maandag 20 september 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw score is extreem laag. Dit kan serieuze gevolgen hebben. Je riskeert een plek op de zwarte lijst. Het kan je baankansen en studiekansen verpesten. En het kan je je vrienden kosten.
Hoop dat ze die bevolking helemaal kapot maken.quote:Op maandag 20 september 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
China is toch de nieuwe vijand, binnen vijf jaar een flinke oorlog dankzij Trump, China maakt geen schijn van kans.
als ooit de grootmachten weer vol tegen elkaar gaan is het paddenstoelen tellen ben ik bang..quote:Op maandag 20 september 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
China is toch de nieuwe vijand, binnen vijf jaar een flinke oorlog dankzij Trump, China maakt geen schijn van kans.
Nee joh.quote:Op maandag 20 september 2021 22:03 schreef Koen66 het volgende:
Gebruiken ze iets dergelijks serieus in China, wow wat een treurnis
Ja... ain't nobody got time for stoptreinquote:Op maandag 20 september 2021 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
De sneltrein kan je alleen nemen bij 600 punten of meer. Dacht ik net even te kunnen plussen
Wel een probleem, waar moeten onze armen dan hun troep kopen?quote:Op maandag 20 september 2021 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoop dat ze die bevolking helemaal kapot maken.
Daarom ben in ook zo fel tegen die QR codes en overheidsapps.quote:Op maandag 20 september 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben dan weer slim genoeg om in te vullen wat ik denk dat "ze" graag willen zien of horen, waardoor ik een redelijke score heb en een "gewoon " leven kan leiden...ook niet alsof de antwoorden op die vragen tegen mn principes ingingen ofzo...choose your battles wiselyquote:Op maandag 20 september 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vermaken zich maar met een zelfgemaakte vlieger.quote:Op maandag 20 september 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een probleem, waar moeten onze armen dan hun troep kopen?
Ja begrijp ik wel hoor.quote:Op maandag 20 september 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom ben in ook zo fel tegen die QR codes en overheidsapps.
het systeem in china gaat wel een hele grote stap verder.. niet te vergelijken met een passieve QR codequote:Op maandag 20 september 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 september 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 september 2021 22:03 schreef Koen66 het volgende:
Gebruiken ze iets dergelijks serieus in China, wow wat een treurnis
Ook jij rijdt gewoon door rood licht als er echt he-le-maal niemand aankomtquote:Op maandag 20 september 2021 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben dan weer slim genoeg om in te vullen wat ik denk dat "ze" graag willen zien of horen, waardoor ik een redelijke score heb en een "gewoon " leven kan leiden...ook niet alsof de antwoorden op die vragen tegen mn principes ingingen ofzo...choose your battles wisely
630quote:Op maandag 20 september 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja naja dit is natuurlijk een test, maar daar gaat het om het echte leven, kan je wel in een test aangeven dat je echt wel gaat opruimen en de vuilnis buiten zetten, en stiekem gaan gamen maar de overheid weet dan natuurlijk alles van je. Ik denk dat we allemaal wel weten wat de in dit geval wenselijke antwoorden waren geweest.quote:Op maandag 20 september 2021 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben dan weer slim genoeg om in te vullen wat ik denk dat "ze" graag willen zien of horen, waardoor ik een redelijke score heb en een "gewoon " leven kan leiden...ook niet alsof de antwoorden op die vragen tegen mn principes ingingen ofzo...choose your battles wisely
Jij bent systeem promotorquote:Op maandag 20 september 2021 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik was ook stomverbaasd toen ik in China gezinnen zag met 8 kinderenquote:Op maandag 20 september 2021 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
mja chinaquote:Op maandag 20 september 2021 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
630
Maar dit is wel extreem onwenselijk gedrag van een overheid. Dit is overheidsgedrag waardoor je gaat begrijpen dat Amerikanen wapens mogen dragen tegen precies dit soort overheid. Dit is echt het toppunt van wat niemand wil.
Beetje bangmakerij is het ook welquote:Op maandag 20 september 2021 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
630
Maar dit is wel extreem onwenselijk gedrag van een overheid. Dit is overheidsgedrag waardoor je gaat begrijpen dat Amerikanen wapens mogen dragen tegen precies dit soort overheid. Dit is echt het toppunt van wat niemand wil.
Nee, dat was dan ook wel gelijk hét enige antwoord waar ik op gemind werdquote:Op maandag 20 september 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook jij rijdt gewoon door rood licht als er echt he-le-maal niemand aankomt
400quote:Op maandag 20 september 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
en dan is de uitkomst "de overheid laat je je gang gaan"quote:Op maandag 20 september 2021 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
ja waarom laten we china nog bestaan dan? Nou?quote:Op maandag 20 september 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje bangmakerij is het ook wel
te grootquote:Op maandag 20 september 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja waarom laten we china nog bestaan dan? Nou?
Of juist niet, ze mogen niet meer gamen dus ze gaan dan maar wippen, over 200 jaar is de hele wereld geel en eet dode kikkers.quote:Op maandag 20 september 2021 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan is de uitkomst "de overheid laat je je gang gaan"
Ja zo lang je PRECIES binnen de lijntjes kleurt![]()
Ik denk als dit de norm wordt dat de homo sapiens binnen een eeuw uitsterft. Ofjah, dat dat het beste zou zijn.
Bijna wat?quote:
Komt me ergens bekend voor dat laatste.quote:Op maandag 20 september 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
het zijn er ook zoveel en ze eten ook alles op
quote:Op maandag 20 september 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt me ergens bekend voor dat laatste.
#howmuchbetterquote:Op maandag 20 september 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of juist niet, ze mogen niet meer gamen dus ze gaan dan maar wippen, over 200 jaar is de hele wereld geel en eet dode kikkers.
Moah... paar oorlogjes erbij, wat zeespiegelstijging, nog meer produceren, nog meer de aarde verneuken, komt goed... geen aarde meer over voor den menschquote:Op maandag 20 september 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of juist niet, ze mogen niet meer gamen dus ze gaan dan maar wippen, over 200 jaar is de hele wereld geel en eet dode kikkers.
Njetquote:
Het gaat met kleine stapjes natuurlijk.quote:Op maandag 20 september 2021 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
het systeem in china gaat wel een hele grote stap verder.. niet te vergelijken met een passieve QR code
gewoon gelijk al die paddenstoelen tegelijkertijd laten verrijzen op de wereld, problem solved..quote:Op maandag 20 september 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moah... paar oorlogjes erbij, wat zeespiegelstijging, nog meer produceren, nog meer de aarde verneuken, komt goed... geen aarde meer over voor den mensch
Is de planeet tenminste van haar nare virus afquote:Op maandag 20 september 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moah... paar oorlogjes erbij, wat zeespiegelstijging, nog meer produceren, nog meer de aarde verneuken, komt goed... geen aarde meer over voor den mensch
Straks als alle Chinezen een koelkast hebben, een vaatwasser en dagelijks een stukje vlees op hun bord komt alles goedquote:Op maandag 20 september 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoera voor geen kinderenquote:Op maandag 20 september 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks als alle Chinezen een koelkast hebben, een vaatwasser en dagelijks een stukje vlees op hun bord komt alles goed
Met de auto wacht ik, met de fiets waarschijnlijk nietquote:Op maandag 20 september 2021 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb gelijk al -60. Ik ga niet wachten voor een rood stoplicht als er niets aan komt natuurlijk.
maar even serieus. Stel dat dat coronabewijs straks overal gevraagd gaat worden. Wat ga je dan doen?quote:Op maandag 20 september 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het gaat met kleine stapjes natuurlijk.
Met de auto wel, lopend nietquote:Op maandag 20 september 2021 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de auto wacht ik, met de fiets waarschijnlijk niet
Zulke paralellen kun je nooit niet 1 op 1 trekken en China is op zich wel een beetje een ander soort land.quote:Op maandag 20 september 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het gaat met kleine stapjes natuurlijk.
Maandje of drie en het is zover.quote:Op maandag 20 september 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar even serieus. Stel dat dat coronabewijs straks overal gevraagd gaat worden. Wat ga je dan doen?
Op naar Denemarken.quote:Op maandag 20 september 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar even serieus. Stel dat dat coronabewijs straks overal gevraagd gaat worden. Wat ga je dan doen?
Binnen blijven, in een commune wonen of elke dag een stok in je neusquote:Op maandag 20 september 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ALleen al vanwege de oeigoeren kun je stellen dat china compleet gestoord isquote:Op maandag 20 september 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is pure anti-Chinees propoganda, het is niet zo dat dat daar zo gaat hč?
Dat mocht ik laatst niet zeggen maar dat is zeker wel waar, de zweefteefjes.quote:Op maandag 20 september 2021 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat gedoemdenk is van alle tijden.
Beetje zelfde als in graancirkels geloven.
Welke Oeigoeren?quote:Op maandag 20 september 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ALleen al vanwege de oeigoeren kun je stellen dat china compleet gestoord is
Jawel maar dit is ook wel Westerse propagandaquote:Op maandag 20 september 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ALleen al vanwege de oeigoeren kun je stellen dat china compleet gestoord is
Thuisblijvenquote:Op maandag 20 september 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo hoort Winnie het graagquote:
Dat ze die mensen in kampen stoppen en vele gewoon verdwijnen?quote:Op maandag 20 september 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar dit is ook wel Westerse propaganda
Wowquote:Op maandag 20 september 2021 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Jouw score is gemiddeld. Je kunt genieten van snel internet, de apps van Alibaba gebruiken. Je hoeft geen borg te betalen of in lange rijen te staan. En de overheid laat jou je gang gaan.
Misschien komen er wel speciale restaurants, kroegen, zwembaden en werkplekken voor ongevaccineerden.quote:
Hoe doe je dit?quote:Op maandag 20 september 2021 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Jouw score is gemiddeld. Je kunt genieten van snel internet, de apps van Alibaba gebruiken. Je hoeft geen borg te betalen of in lange rijen te staan. En de overheid laat jou je gang gaan.
Kan volgende week totaal omgeklapt zijn hequote:
quote:Op maandag 20 september 2021 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fake news, there's no such thing as Oeigoeren
quote:Op maandag 20 september 2021 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fake news, there's no such thing as Oeigoeren
Niet 1 op 1.quote:Op maandag 20 september 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zulke paralellen kun je nooit niet 1 op 1 trekken en China is op zich wel een beetje een ander soort land.
Nee dat niet maar ik ken China ook als een totaal onbestuurbaar land met een doodsbange regering die maar over een klein deel echt wat te zeggen heeft, als je denkt dat Afghanistan of Somalië veel warlords heeft, go check in China.quote:Op maandag 20 september 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ze die mensen in kampen stoppen en vele gewoon verdwijnen?
Rechtstreeks onder de douche dan maarquote:Op maandag 20 september 2021 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Lol misschien toch wel iets van corona hier, ik had echt maar een paar velletjes wc papier bij aankomst en dat is nu op, dus ik vragen om een nieuwe rol. Volgens mij is het hele personeel nu voor mij op zoek, zag vandaag ook al een paar keer mensen met een baal wc papier lopen. Flashbacks naar hoe het bij ons in het begin was.Maar ik hoop wel dat ze nog wat hebben liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |