als ooit de grootmachten weer vol tegen elkaar gaan is het paddenstoelen tellen ben ik bang..quote:Op maandag 20 september 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
China is toch de nieuwe vijand, binnen vijf jaar een flinke oorlog dankzij Trump, China maakt geen schijn van kans.
Nee joh.quote:Op maandag 20 september 2021 22:03 schreef Koen66 het volgende:
Gebruiken ze iets dergelijks serieus in China, wow wat een treurnis
Ja... ain't nobody got time for stoptreinquote:Op maandag 20 september 2021 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
De sneltrein kan je alleen nemen bij 600 punten of meer. Dacht ik net even te kunnen plussen
Wel een probleem, waar moeten onze armen dan hun troep kopen?quote:Op maandag 20 september 2021 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoop dat ze die bevolking helemaal kapot maken.
Daarom ben in ook zo fel tegen die QR codes en overheidsapps.quote:Op maandag 20 september 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt werkelijkwaar gestoord. Black mirror heeft hier een keer een aflevering over gemaakt
Ik ben dan weer slim genoeg om in te vullen wat ik denk dat "ze" graag willen zien of horen, waardoor ik een redelijke score heb en een "gewoon " leven kan leiden...ook niet alsof de antwoorden op die vragen tegen mn principes ingingen ofzo...choose your battles wiselyquote:Op maandag 20 september 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw score is extreem laag. Dit kan serieuze gevolgen hebben. Je riskeert een plek op de zwarte lijst. Het kan je baankansen en studiekansen verpesten. En het kan je je vrienden kosten.
Die vermaken zich maar met een zelfgemaakte vlieger.quote:Op maandag 20 september 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een probleem, waar moeten onze armen dan hun troep kopen?
Ja begrijp ik wel hoor.quote:Op maandag 20 september 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom ben in ook zo fel tegen die QR codes en overheidsapps.
het systeem in china gaat wel een hele grote stap verder.. niet te vergelijken met een passieve QR codequote:Op maandag 20 september 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 september 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 september 2021 22:03 schreef Koen66 het volgende:
Gebruiken ze iets dergelijks serieus in China, wow wat een treurnis
Ook jij rijdt gewoon door rood licht als er echt he-le-maal niemand aankomtquote:Op maandag 20 september 2021 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben dan weer slim genoeg om in te vullen wat ik denk dat "ze" graag willen zien of horen, waardoor ik een redelijke score heb en een "gewoon " leven kan leiden...ook niet alsof de antwoorden op die vragen tegen mn principes ingingen ofzo...choose your battles wisely
630quote:Op maandag 20 september 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw score is extreem laag. Dit kan serieuze gevolgen hebben. Je riskeert een plek op de zwarte lijst. Het kan je baankansen en studiekansen verpesten. En het kan je je vrienden kosten.
Ja naja dit is natuurlijk een test, maar daar gaat het om het echte leven, kan je wel in een test aangeven dat je echt wel gaat opruimen en de vuilnis buiten zetten, en stiekem gaan gamen maar de overheid weet dan natuurlijk alles van je. Ik denk dat we allemaal wel weten wat de in dit geval wenselijke antwoorden waren geweest.quote:Op maandag 20 september 2021 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben dan weer slim genoeg om in te vullen wat ik denk dat "ze" graag willen zien of horen, waardoor ik een redelijke score heb en een "gewoon " leven kan leiden...ook niet alsof de antwoorden op die vragen tegen mn principes ingingen ofzo...choose your battles wisely
Jij bent systeem promotorquote:Op maandag 20 september 2021 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik was ook stomverbaasd toen ik in China gezinnen zag met 8 kinderenquote:Op maandag 20 september 2021 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
mja chinaquote:Op maandag 20 september 2021 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
630
Maar dit is wel extreem onwenselijk gedrag van een overheid. Dit is overheidsgedrag waardoor je gaat begrijpen dat Amerikanen wapens mogen dragen tegen precies dit soort overheid. Dit is echt het toppunt van wat niemand wil.
Beetje bangmakerij is het ook welquote:Op maandag 20 september 2021 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
630
Maar dit is wel extreem onwenselijk gedrag van een overheid. Dit is overheidsgedrag waardoor je gaat begrijpen dat Amerikanen wapens mogen dragen tegen precies dit soort overheid. Dit is echt het toppunt van wat niemand wil.
Nee, dat was dan ook wel gelijk hét enige antwoord waar ik op gemind werdquote:Op maandag 20 september 2021 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook jij rijdt gewoon door rood licht als er echt he-le-maal niemand aankomt
400quote:Op maandag 20 september 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
https://app.nos.nl/social-credit-score/index.html
Damn ik zou slecht scoren.
en dan is de uitkomst "de overheid laat je je gang gaan"quote:Op maandag 20 september 2021 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
ja waarom laten we china nog bestaan dan? Nou?quote:Op maandag 20 september 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje bangmakerij is het ook wel
te grootquote:Op maandag 20 september 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja waarom laten we china nog bestaan dan? Nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |