Op naar Denemarken.quote:Op maandag 20 september 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar even serieus. Stel dat dat coronabewijs straks overal gevraagd gaat worden. Wat ga je dan doen?
Binnen blijven, in een commune wonen of elke dag een stok in je neusquote:Op maandag 20 september 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar even serieus. Stel dat dat coronabewijs straks overal gevraagd gaat worden. Wat ga je dan doen?
ALleen al vanwege de oeigoeren kun je stellen dat china compleet gestoord isquote:Op maandag 20 september 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is pure anti-Chinees propoganda, het is niet zo dat dat daar zo gaat hè?
Dat mocht ik laatst niet zeggen maar dat is zeker wel waar, de zweefteefjes.quote:Op maandag 20 september 2021 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat gedoemdenk is van alle tijden.
Beetje zelfde als in graancirkels geloven.
Welke Oeigoeren?quote:Op maandag 20 september 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ALleen al vanwege de oeigoeren kun je stellen dat china compleet gestoord is
Jawel maar dit is ook wel Westerse propagandaquote:Op maandag 20 september 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ALleen al vanwege de oeigoeren kun je stellen dat china compleet gestoord is
Thuisblijvenquote:Op maandag 20 september 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo hoort Winnie het graagquote:
Dat ze die mensen in kampen stoppen en vele gewoon verdwijnen?quote:Op maandag 20 september 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar dit is ook wel Westerse propaganda
Wowquote:Op maandag 20 september 2021 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Jouw score is gemiddeld. Je kunt genieten van snel internet, de apps van Alibaba gebruiken. Je hoeft geen borg te betalen of in lange rijen te staan. En de overheid laat jou je gang gaan.
Misschien komen er wel speciale restaurants, kroegen, zwembaden en werkplekken voor ongevaccineerden.quote:
Hoe doe je dit?quote:Op maandag 20 september 2021 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Jouw score is gemiddeld. Je kunt genieten van snel internet, de apps van Alibaba gebruiken. Je hoeft geen borg te betalen of in lange rijen te staan. En de overheid laat jou je gang gaan.
Kan volgende week totaal omgeklapt zijn hequote:
quote:Op maandag 20 september 2021 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fake news, there's no such thing as Oeigoeren
quote:Op maandag 20 september 2021 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fake news, there's no such thing as Oeigoeren
Niet 1 op 1.quote:Op maandag 20 september 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zulke paralellen kun je nooit niet 1 op 1 trekken en China is op zich wel een beetje een ander soort land.
Nee dat niet maar ik ken China ook als een totaal onbestuurbaar land met een doodsbange regering die maar over een klein deel echt wat te zeggen heeft, als je denkt dat Afghanistan of Somalië veel warlords heeft, go check in China.quote:Op maandag 20 september 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ze die mensen in kampen stoppen en vele gewoon verdwijnen?
Rechtstreeks onder de douche dan maarquote:Op maandag 20 september 2021 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Lol misschien toch wel iets van corona hier, ik had echt maar een paar velletjes wc papier bij aankomst en dat is nu op, dus ik vragen om een nieuwe rol. Volgens mij is het hele personeel nu voor mij op zoek, zag vandaag ook al een paar keer mensen met een baal wc papier lopen. Flashbacks naar hoe het bij ons in het begin was.Maar ik hoop wel dat ze nog wat hebben liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |