Jij wacht zeker ook nog op het kwartje van Kok?quote:Op maandag 20 september 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
nah die pas moet een keer weg gaan toch
quote:Op maandag 20 september 2021 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij wacht zeker ook nog op het kwartje van Kok?
Wij zouden zaterdag met een grote groep uit eten gaan maar tja dat is de 25e en twee hebben geen ausweis dus hebben we het maar verzet naar de 24e.quote:
Last supper.quote:Op maandag 20 september 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zouden zaterdag met een grote groep uit eten gaan maar tja dat is de 25e en twee hebben geen ausweis dus hebben we het maar verzet naar de 24e.
Wen er maar aan.quote:Op maandag 20 september 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
nah kan mij niet voorstellen dat we de rest van ons leven met zon app moeten rondlopen
Jawel joh, is toch leuk? Straks staan je Co2 punten er ook in.quote:Op maandag 20 september 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
nah kan mij niet voorstellen dat we de rest van ons leven met zon app moeten rondlopen
Op terras zitten en in de hoek pissen omdat je niet naar binnen mag om naait toilet te gaanquote:Op maandag 20 september 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
maar goed het is wel werkelijkwaar super kut als je dus niet wilt laten vaccineren nu
Conspiracy denkt daar anders overquote:Op maandag 20 september 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 20 september 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat gaat je toch tegenstaan
quote:
quote:Op maandag 20 september 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Restaurant heeft toch wat extra sfeer zo nu en dan.
Is zeker anders, maar goed principes hèquote:Op maandag 20 september 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit meer in je leven horeca zien..nooit.
voor nazi uitgescholden worden omdat ik naar de pas vraagquote:Op maandag 20 september 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op terras zitten en in de hoek pissen omdat je niet naar binnen mag om naait toilet te gaan
Ballie in een nazi-kostuumquote:Op maandag 20 september 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor nazi uitgescholden worden omdat ik naar de pas vraag
Nederland heeft nu nog erg lichte regels, denk dat buitenlandse druk wel wat strengere regels gaan opleveren over een paar maandenquote:Op maandag 20 september 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Is zeker anders, maar goed principes hè![]()
Overigens gaat die pas één grote faal worden want #hugokanechthelemaalniks, maar goed dat zien we over een paar maanden wel weer.
Of je hebt gewoon goed leren koken.quote:Op maandag 20 september 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Als je stelt dat je thuis net zo lekker kunt eten als in een restaurant ben je volgens mij al niet heel veel gewend met uit eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |