Alleen heb je wel wat pech dat je op de Donderdag speelt en ook nog uit in die EU competitie. Bovendien heeft PSV geen brede selectie. Maar een excuus moet het niet gaan worden.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoor die data-analysten allemaal roepen dat het te weinig rust is, terwijl de spelers het juist heerlijk vinden in verband met de 'flow'. Na een slechte wedstrijd heb je sneller kans op revanche en winnen geeft energie. Dat soort dingen.
Daarbij spelen alle topclubs inderdaad zo vaak, dat hoort erbij. Dan train je maar wat minder.
En je kunt ook op een normale manier rouleren. Dus niet je hele elftal vervangen, maar het gewoon per speler bekijken. Of in een topper je vier beste spelers na een uur wisselen.
Als je een week later nog steeds kut speelt tegen Willem 2, dan is er meer aan de hand dan een potje Europa in de benen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 17:25 schreef Cherni het volgende:
[..]
Alleen heb je wel wat pech dat je op de Donderdag speelt en ook nog uit in die EU competitie. Bovendien heeft PSV geen brede selectie. Maar een excuus moet het niet gaan worden.
Die speelt me een partij slecht zeg.quote:Op zaterdag 25 september 2021 17:23 schreef TehRocks het volgende:
Van Ginkel heb je eigenlijk niets aan op die positie blijkt ook wel.
Kut? Goed is anders. Nou ja, Willem 2 heeft 2 kansen gehad waar er een ongelukkig invliegt. Tegen Go Ahead was het veel slechter. Je hebt genoeg kansen gehad. Maar ik vind wel dat er weinig afstandschoten worden gelost. Dat was vorig seizoen ook al het geval.quote:Op zaterdag 25 september 2021 17:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je een week later nog steeds kut speelt tegen Willem 2, dan is er meer aan de hand dan een potje Europa in de benen.
Hele seizoen eigenlijk al.quote:Op zaterdag 25 september 2021 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ginkel is redelijk onzichtbaar voorlopig ja.
Dat bedoelde ik ook wel ja.quote:
Dat krijg je als we allemaal van die ex spelertjes willen halen.quote:
En op welke manier. Ik denk dat Feyenoord het Ajax nog moeilijker gaat maken dan PSV.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:10 schreef Gutanoth het volgende:
Ajax gaat Groningen morgen verwoesten met 10-0 en wij gaan ten onder tegen fucking Willem 2
Als ajax dat morgen doet is t geen probleem.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:10 schreef Gutanoth het volgende:
Ajax gaat Groningen morgen verwoesten met 10-0 en wij gaan ten onder tegen fucking Willem 2
Eerlijk gezegd is de tweede helft wel heel slecht, al is dit wel een uiterst onverdiende overwinning als Willem II wint.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |