abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201479543
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 09:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
maar dat hebben alle clubs toch, tenminste de clubs die ook Europees spelen
Ik hoor die data-analysten allemaal roepen dat het te weinig rust is, terwijl de spelers het juist heerlijk vinden in verband met de 'flow'. Na een slechte wedstrijd heb je sneller kans op revanche en winnen geeft energie. Dat soort dingen.

Daarbij spelen alle topclubs inderdaad zo vaak, dat hoort erbij. Dan train je maar wat minder.

En je kunt ook op een normale manier rouleren. Dus niet je hele elftal vervangen, maar het gewoon per speler bekijken. Of in een topper je vier beste spelers na een uur wisselen. ;)
pi_201479759
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 09:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
maar dat hebben alle clubs toch, tenminste de clubs die ook Europees spelen
Los daarvan is het ook al geen goed excuus, wil ik eigenlijk zeggen.

Al zit er natuurlijk wel verschil in selectiebreedte door financile mogelijkheden. En is de hoeveelheid rust die je krijgt ook afhankelijk van welk Europees toernooi je speelt.
pi_201479808
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 09:36 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Ik hoor die data-analysten allemaal roepen dat het te weinig rust is, terwijl de spelers het juist heerlijk vinden in verband met de 'flow'. Na een slechte wedstrijd heb je sneller kans op revanche en winnen geeft energie. Dat soort dingen.

Daarbij spelen alle topclubs inderdaad zo vaak, dat hoort erbij. Dan train je maar wat minder.

En je kunt ook op een normale manier rouleren. Dus niet je hele elftal vervangen, maar het gewoon per speler bekijken. Of in een topper je vier beste spelers na een uur wisselen. ;)
Maar wat je als speler 'voelt' is natuurlijk ook niet altijd juist. Als ik een halve marathon loop, dan voel ik me tussen km 12 en 16 (+/-) altijd op mijn best. Feitelijk loop ik juist dan qua snelheid even het hardst achteruit.

Bovendien, zoals eerder aangehaalde onderzoeken al uitwezen, is er niet alleen een lichamelijk aspect, maar ook een geestelijk. En dat geestelijke heeft ook invloed op je lichaam en op hoe je een wedstrijd start.

Nu zullen alle Fokbazen daar heel lacherig over doen, maar het is er wel en het heeft invloed. Zeker na een verloren wedstrijd waarin je heel diep bent gegaan heb je meer dan 72 uur herstel nodig. Dat verzin ik niet, dat is onderzocht.
  donderdag 23 september 2021 @ 11:05:00 #154
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201480512
Ik denk ook dat het met de leeftijd van de spelers te maken heeft. En dat daarom spelers als Madueke en Gakpo wat vaker rust krijgen.
Vergelijk het voor de grap eens met Liverpool, kijk hoeveel wedstrijden die spelers voor de kiezen krijgen. En Klopp geeft ze daar pas rust als een speler ook daadwerkelijk moe is. Schmidt denkt daarop te anticiperen en geeft spelers rust om te voorkomen dat ze eventueel moe worden. Met als gevolg dat sommige spelers moeilijk ritme opbouwen en automatismes onderling moeilijker ingeslepen worden. Want de ene keer speel je met Mauro jr. voor je neus, de andere keer met Gtze.
En als er dan blessures komen, en je krijgt een forse tik van Feyenoord, dan zit je de wedstrijd erop naar een stel bange hertjes te kijken tegen de f*cking Eagles verdomme, wat een bak ellende die echt wel te voorkomen was.
pi_201481462
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 10:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Los daarvan is het ook al geen goed excuus, wil ik eigenlijk zeggen.

Al zit er natuurlijk wel verschil in selectiebreedte door financile mogelijkheden. En is de hoeveelheid rust die je krijgt ook afhankelijk van welk Europees toernooi je speelt.
dat is niet helemaal waar, zaterdag dinsdag is niet anders dan donderdag zondag, het verschil kan wel zitten in de concentratie, die is er bij een Europese automatisch dus wat dat betreft misschien makkelijker om die Europese wedstrijden kort na een competitiewedstrijd te spelen ipv andersom
pi_201481968
De goal van Gakpo gisteren is tot nu toe met afstand mijn favoriete goal van dit seizoen.
pi_201482041
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 12:09 schreef Tarado het volgende:

[..]
dat is niet helemaal waar, zaterdag dinsdag is niet anders dan donderdag zondag, het verschil kan wel zitten in de concentratie, die is er bij een Europese automatisch dus wat dat betreft misschien makkelijker om die Europese wedstrijden kort na een competitiewedstrijd te spelen ipv andersom
Klopt, Ik bekeek hem even vanuit competitie-oogpunt.

Hoe dan ook ben ik van mening dat het programma te vol is. Maar goed, dat vind ik al jaren.

En dan komt er vast weer iemand aankakken met wielrenners en de TDF, maar die vergelijking gaat nergens over.
pi_201482147
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 12:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Klopt, Ik bekeek hem even vanuit competitie-oogpunt.

Hoe dan ook ben ik van mening dat het programma te vol is. Maar goed, dat vind ik al jaren.

En dan komt er vast weer iemand aankakken met wielrenners en de TDF, maar die vergelijking gaat nergens over.
het verbaasde mij ook wel dat er een midweeks competitie programma was
  donderdag 23 september 2021 @ 14:54:31 #159
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_201483581
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 08:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben toch ondertussen wel benieuwd naar het fitness- en conditieprogramma bij PSV. Als je spelers deze belasting blijkbaar niet allemaal aan kunnen schort het gewoon aan je trainingsprogramma.
https://guusvanholland.co(...)-de-ddr-en-red-bull/

Mulder riep ook tijdens Rondo dat ook de spelers van Leverkusen constant moe waren onder zijn leiding
RED ONS HENNIEGOD
pi_201483838
quote:
9s.gif Op donderdag 23 september 2021 14:54 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Mulder riep ook tijdens Rondo dat ook de spelers van Leverkusen constant moe waren onder zijn leiding
Speciale Red Bull. Okey.

Gooien ze dat ook in de auto van Max Verstappen?
pi_201483893
quote:
9s.gif Op donderdag 23 september 2021 14:54 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Thanks voor dit, dan ga je dat Red Bull-imperium ineens heel anders bekijken
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 23 september 2021 @ 15:38:02 #162
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_201484032
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 15:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Speciale Red Bull. Okey.

Gooien ze dat ook in de auto van Max Verstappen?
Heeft al door de genen van Jos geen roidrage nodig
RED ONS HENNIEGOD
pi_201484911
twitter

Dit is huge! _O_ Bitcoin op de balance sheet laat weer eens zien hoe progressief PSV is. Kan easy 10x in waarde stijgen en een hedge tegen inflatie van de Euro.
pi_201485309
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 16:51 schreef Moustachio het volgende:
[ twitter ]

Dit is huge! _O_ Bitcoin op de balance sheet laat weer eens zien hoe progressief PSV is. Kan easy 10x in waarde stijgen en een hedge tegen inflatie van de Euro.
Ik denk dat Schmidt binnenkort die bitcoins wisselt voor dogecoin ofzo

@aTypisch check deze grap
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201485319
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik denk dat Schmidt binnenkort die bitcoins wisselt voor dogecoin ofzo

@:atypisch check deze grap
goede grap
pi_201485461
Posts over bitcoins negeer ik.
Dit, dus.
pi_201485833
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:29 schreef Buitendam het volgende:
Posts over bitcoins negeer ik.
Wel grappig dat je dat zegt op het moment dat het er over gaat, want dat betekent dat je ze niet echt negeert.

:)
  vrijdag 24 september 2021 @ 15:49:27 #168
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201499028
twitter

En Obispo tekent bij tot 2025.

twitter

[ Bericht 16% gewijzigd door maxi-mus op 24-09-2021 16:17:11 ]
  vrijdag 24 september 2021 @ 16:02:57 #169
342627 tja77
pi_201499181
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ondanks alle door de strot geramde rustmomentjes van Herr Schmidt, kampen de spelers van PSV gewoon met pijntjes en blessures.
Zie Sangar, Gtze, Gakpo en Madueke.
Kortom gewoon laten ballen die mannen.
pi_201513351
Zahavi 8)7
pi_201513427
Elke kans van de tegenpartij is zowaar een doelpunt. Max met zijn corners en vrije trappen zijn nooit een gevaar.
pi_201513470
Schiet eens een keer op doel ipv gepingel en gedraai.
  zaterdag 25 september 2021 @ 17:01:37 #173
342627 tja77
pi_201513518
Telt deze mee met z’n topscorers aantal?
pi_201513789
1-4 was geen gekke tussenstand geweest, maar er worden weer enorm veel grote kansen gemist. Sangare speelt echt fenomenaal. De belangrijkste speler van PSV.
pi_201513794
Laten we hopen dat Sangar nooit meer tegen een blessa aanloopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')