Ik hoor die data-analysten allemaal roepen dat het te weinig rust is, terwijl de spelers het juist heerlijk vinden in verband met de 'flow'. Na een slechte wedstrijd heb je sneller kans op revanche en winnen geeft energie. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat hebben alle clubs toch, tenminste de clubs die ook Europees spelen
Los daarvan is het ook al geen goed excuus, wil ik eigenlijk zeggen.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat hebben alle clubs toch, tenminste de clubs die ook Europees spelen
Maar wat je als speler 'voelt' is natuurlijk ook niet altijd juist. Als ik een halve marathon loop, dan voel ik me tussen km 12 en 16 (+/-) altijd op mijn best. Feitelijk loop ik juist dan qua snelheid even het hardst achteruit.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik hoor die data-analysten allemaal roepen dat het te weinig rust is, terwijl de spelers het juist heerlijk vinden in verband met de 'flow'. Na een slechte wedstrijd heb je sneller kans op revanche en winnen geeft energie. Dat soort dingen.
Daarbij spelen alle topclubs inderdaad zo vaak, dat hoort erbij. Dan train je maar wat minder.
En je kunt ook op een normale manier rouleren. Dus niet je hele elftal vervangen, maar het gewoon per speler bekijken. Of in een topper je vier beste spelers na een uur wisselen.
dat is niet helemaal waar, zaterdag dinsdag is niet anders dan donderdag zondag, het verschil kan wel zitten in de concentratie, die is er bij een Europese automatisch dus wat dat betreft misschien makkelijker om die Europese wedstrijden kort na een competitiewedstrijd te spelen ipv andersomquote:Op donderdag 23 september 2021 10:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Los daarvan is het ook al geen goed excuus, wil ik eigenlijk zeggen.
Al zit er natuurlijk wel verschil in selectiebreedte door financile mogelijkheden. En is de hoeveelheid rust die je krijgt ook afhankelijk van welk Europees toernooi je speelt.
Klopt, Ik bekeek hem even vanuit competitie-oogpunt.quote:Op donderdag 23 september 2021 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar, zaterdag dinsdag is niet anders dan donderdag zondag, het verschil kan wel zitten in de concentratie, die is er bij een Europese automatisch dus wat dat betreft misschien makkelijker om die Europese wedstrijden kort na een competitiewedstrijd te spelen ipv andersom
het verbaasde mij ook wel dat er een midweeks competitie programma wasquote:Op donderdag 23 september 2021 12:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klopt, Ik bekeek hem even vanuit competitie-oogpunt.
Hoe dan ook ben ik van mening dat het programma te vol is. Maar goed, dat vind ik al jaren.
En dan komt er vast weer iemand aankakken met wielrenners en de TDF, maar die vergelijking gaat nergens over.
https://guusvanholland.co(...)-de-ddr-en-red-bull/quote:Op donderdag 23 september 2021 08:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben toch ondertussen wel benieuwd naar het fitness- en conditieprogramma bij PSV. Als je spelers deze belasting blijkbaar niet allemaal aan kunnen schort het gewoon aan je trainingsprogramma.
Speciale Red Bull. Okey.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://guusvanholland.co(...)-de-ddr-en-red-bull/
Mulder riep ook tijdens Rondo dat ook de spelers van Leverkusen constant moe waren onder zijn leiding
Thanks voor dit, dan ga je dat Red Bull-imperium ineens heel anders bekijkenquote:Op donderdag 23 september 2021 14:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://guusvanholland.co(...)-de-ddr-en-red-bull/
Mulder riep ook tijdens Rondo dat ook de spelers van Leverkusen constant moe waren onder zijn leiding
Heeft al door de genen van Jos geen roidrage nodigquote:Op donderdag 23 september 2021 15:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Speciale Red Bull. Okey.
Gooien ze dat ook in de auto van Max Verstappen?
Ik denk dat Schmidt binnenkort die bitcoins wisselt voor dogecoin ofzoquote:Op donderdag 23 september 2021 16:51 schreef Moustachio het volgende:
[ twitter ]
Dit is huge!Bitcoin op de balance sheet laat weer eens zien hoe progressief PSV is. Kan easy 10x in waarde stijgen en een hedge tegen inflatie van de Euro.
goede grapquote:Op donderdag 23 september 2021 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Schmidt binnenkort die bitcoins wisselt voor dogecoin ofzo
@:atypisch check deze grap
Wel grappig dat je dat zegt op het moment dat het er over gaat, want dat betekent dat je ze niet echt negeert.quote:
Ondanks alle door de strot geramde rustmomentjes van Herr Schmidt, kampen de spelers van PSV gewoon met pijntjes en blessures.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |