abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201475302
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Zakelijk uitgespeeld na de 1-2.
Dat wel. Maar dit was niet om aan te gluren.
pi_201475317
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 20:40 schreef Cherni het volgende:

[..]
Dat wel. Maar dit was niet om aan te gluren.
Zacht uitgedrukt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_201475341
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Zacht uitgedrukt.
Tja zelfs tegen Feyenord was het spel nog beter. Daar verlies je door bizarre wissels en een zeer effectief Feyenoord.
  Forum Admin woensdag 22 september 2021 @ 20:58:30 #129
35723 crew  GGMM
pi_201475572
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 18:08 schreef GGMM het volgende:
Ik denk 1-2
*DINGDINGDINGDING*

@maxi-mus @Tjacka @Buitendam
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_201475810
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 20:39 schreef Buitendam het volgende:
Geen moment in de problemen geweest. Niks mis mee.
Dit maar dan niet ironisch.
~ PSVCL
pi_201475828
BAM. 1-2! Nette overwinning.
pi_201475853
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 20:58 schreef GGMM het volgende:

[..]
*DINGDINGDINGDING*

@:maxi-mus @:tjacka @:buitendam
een forumadmin die een uitslag van PSV juist heeft. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Groot fan van User Wotte
pi_201475882
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 21:16 schreef Tjacka het volgende:

[..]
een forumadmin die een uitslag van PSV juist heeft. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
‘Nu heb ik alles meegemaakt hier’
Dit, dus.
pi_201475955
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 20:58 schreef GGMM het volgende:

[..]
*DINGDINGDINGDING*

@:maxi-mus @:tjacka @:buitendam
Zelfde uitslag als die Aadgod voorspelde. Die voorspelde ook een gelijkspel tegen Willem II. Dan weten we dat vast.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_201476287
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 21:13 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]
Dit maar dan niet ironisch.
~ PSVCL
Hij is wel lekker afwezig als het slecht gaat met PSV, dat is altijd een klein voordeeltje.
pi_201476517
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 20:28 schreef Cherni het volgende:
Wat een mazzel. Eerlijk gezegd verdient PSV dit niet en dat valt niet mee om dit te zeggen.
Dit is dus geen mazzel. Je kan er vanuit gaan dat PSV héél veel van dit soort wedstrijden zal gaan spelen én gaat winnen. Op deze manier op resultaat spelen is een kwaliteit.

Kampioen word je tegen de kleinere clubs, niet zozeer in de onderlinge wedstrijden tegen de clubs in de top 5.

Als Ajax goed speelt wint het met 5+ goals verschil van deze kleinere clubs
Als Ajax slecht speelt is het meteen puntverlies bij deze clubs

Als PSV goed speelt winnen ze met 3 goals verschil van deze kleinere clubs
Als PSV slecht speelt winnen ze met 1 goal verschil van deze clubs, waarbij ze de winnende scoren in de laatste vijf minuten.

Precies hierom wordt PSV kampioen en Ajax niet. Je kan beter 30 keer met één goal verschil winnen dan 29 keer met 10 goals verschil en één keer gelijk spelen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_201476535
Die Vinicius.... wat was die slecht.... goffedomme. Overigens van Ginkel ook. Ja wie niet eigenlijk.... Gakpo ja.
U MAD?
pi_201477205
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 22:01 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Dit is dus geen mazzel. Je kan er vanuit gaan dat PSV héél veel van dit soort wedstrijden zal gaan spelen én gaat winnen. Op deze manier op resultaat spelen is een kwaliteit.

Kampioen word je tegen de kleinere clubs, niet zozeer in de onderlinge wedstrijden tegen de clubs in de top 5.

Als PSV slecht speelt winnen ze met 1 goal verschil van deze clubs, waarbij ze de winnende scoren in de laatste vijf minuten.

Precies hierom wordt PSV kampioen en Ajax niet. Je kan beter 30 keer met één goal verschil winnen dan 29 keer met 10 goals verschil en één keer gelijk spelen.
Opgeslagen.
  Moderator woensdag 22 september 2021 @ 22:47:14 #139
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_201477429
quote:

[..]

Shreyasgod _O_
What can change the nature of a man?
pi_201477962
quote:

[..]

Alleen hierom al ben ik blij dat ik niet analfabetisch ben
pi_201478294
Sheyas is de beste act op dit forum sinds klaasweetalles
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201478318
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 00:43 schreef Caland het volgende:
Je bent een letter vergeten, maar dat zal je vast bewust hebben gedaan.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 23 september 2021 @ 00:51:57 #143
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_201478319
quote:
Hij verbergt het wel beter :)
Makkelijk eerste
pi_201478704
quote:
Het punt is dat Klaas echt een act was en @Shreyas, nou ja, echt zo is.
pi_201478989
Ik ben toch ondertussen wel benieuwd naar het fitness- en conditieprogramma bij PSV. Als je spelers deze belasting blijkbaar niet allemaal aan kunnen schort het gewoon aan je trainingsprogramma.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_201479272
Wanneer mogen we ons beest weer verwachten :'(
pi_201479304
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 09:07 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wanneer mogen we ons beest weer verwachten :'(
Zaterdag, las ik.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_201479423
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 08:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben toch ondertussen wel benieuwd naar het fitness- en conditieprogramma bij PSV. Als je spelers deze belasting blijkbaar niet allemaal aan kunnen schort het gewoon aan je trainingsprogramma.
Dat is deels zo. Tegelijkertijd is 2 of 3 dagen rust tussen wedstrijden ook gewoon feitelijk niet genoeg en teer je dus op de lange termijn in. Dat geldt voor iedere voetballer.

Alleen Schmidt gaat daar veel te angstvallig mee om. Hij laat de data het winnen van het verstand. En dan zou je kunnen zeggen dat het snapt dat een seizoen een marathon is en geen sprint, maar die vlieger gaat ook niet op want dan zouden zijn teams aan het einde van het seizoen relatief beter moeten zijn ten opzichte van de concurrentie. En dat is ook niet zo.
pi_201479427
quote:

[..]

Tering _O-
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 23 september 2021 @ 09:27:49 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201479467
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 09:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat is deels zo. Tegelijkertijd is 2 of 3 dagen rust tussen wedstrijden ook gewoon feitelijk niet genoeg en teer je dus op de lange termijn in. Dat geldt voor iedere voetballer.

Alleen Schmidt gaat daar veel te angstvallig mee om. Hij laat de data het winnen van het verstand. En dan zou je kunnen zeggen dat het snapt dat een seizoen een marathon is en geen sprint, maar die vlieger gaat ook niet op want dan zouden zijn teams aan het einde van het seizoen relatief beter moeten zijn ten opzichte van de concurrentie. En dat is ook niet zo.
maar dat hebben alle clubs toch, tenminste de clubs die ook Europees spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')