Het is niet alleen Obispo. Het hele team is bizar op Gakpo na.quote:Op woensdag 22 september 2021 19:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat iedereen in die Obispo ziet snap ik ook niet.
Niet enkel vandaag eerlijk gezegd, vind hem eigenlijk nooit echt positief opvallen. Maar wellicht heb ik dingen/wedstrijden gemistquote:Op woensdag 22 september 2021 20:01 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het is niet alleen Obispo. Het hele team is bizar op Gakpo na.
omdat we Ajax niet zijn.quote:Op woensdag 22 september 2021 19:29 schreef Gutanoth het volgende:
Waarom klap je hier als psv niet snoeihard op?
Herr Schmidtgod zag het gewoon wat wij niet zagen.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Madueke blessa, komt omdat hij niet genoeg gespaard wordt natuurlijk.
Het spijt me dat ik ooit aan Schmidtgod getwijfeld heb.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Herr Schmidtgod zag het gewoon wat wij niet zagen.
Pure kwaliteit hoor.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:28 schreef Cherni het volgende:
Wat een mazzel. Eerlijk gezegd verdient PSV dit niet en dat valt niet mee om dit te zeggen.
Propper speelt ook wel goed.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Eintovenaar duidelijk de enige die nog goed heeft gespeeld vandaag. De rest kan rechtstreeks omgewisseld worden met elke random GAE speler en je zult het verschil niet merken.
Koekoek
Het lijkt wel of ze allemaal corona hebben. Onverdiend en alle credits naar Go Ahead.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:38 schreef TehRocks het volgende:
"Ja we play a lot of matches and you can see it is difficult for the players"
Héél difficult ja.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:38 schreef TehRocks het volgende:
"Ja we play a lot of matches and you can see it is difficult for the players"
Zakelijk uitgespeeld na de 1-2.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:39 schreef Buitendam het volgende:
Geen moment in de problemen geweest. Niks mis mee.
Daarom.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zakelijk uitgespeeld na de 1-2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |