Dat levert bij winst toch gauw 100 euro op!quote:Op woensdag 22 september 2021 17:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
* Tjacka gaat snel zijn uitkering op KOWET INZETTEN
Niet gelachenquote:Op woensdag 22 september 2021 18:10 schreef Tjacka het volgende:
een forumadmin die een uitslag van psv gaat voorspellen? nu heb ik alles meegemaakt hier
Is toch ook niet zo heel gek bij een nog wat grillige buitenspeler van 19?quote:Op woensdag 22 september 2021 19:07 schreef TehRocks het volgende:
Madueke heeft het totaal niet meer zeg.
Heeft Schmidt een dartbord met op elk vakje een naam en gooit hij gewoon 11 pijlen ofzo? Kan die man echt niet begrijpen af en toe.quote:
Wat is er onlogisch aan deze opstelling?quote:Op woensdag 22 september 2021 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heeft Schmidt een dartbord met op elk vakje een naam en gooit hij gewoon 11 pijlen ofzo? Kan die man echt niet begrijpen af en toe.
Zo hoog ligt de lat bij ons momenteel: blij moeten zijn omdat Go Ahead Eagles nog niet gescoord heeft. Goeie genadequote:Op woensdag 22 september 2021 19:22 schreef Cherni het volgende:
Defensief is het niet best. Je mag blij zijn dat Go Ahead nog geen doelpunt gemaakt heeft.
Tja, dat valt niet mee als je zo ontzettend vermoeid bent met z'n allen natuurlijk #schmidtquote:Op woensdag 22 september 2021 19:29 schreef Gutanoth het volgende:
Waarom klap je hier als psv niet snoeihard op?
Die lat moet hoger. Tegen Benfica en Sociodad lukte het prima. Daar speelde je prima. Maar tegen Feyenoord en Go Ahead is het zeer zwak.quote:Op woensdag 22 september 2021 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo hoog ligt de lat bij ons momenteel: blij moeten zijn omdat Go Ahead Eagles nog niet gescoord heeft. Goeie genade
Max is het ook niet meer. Bovendien is er ooit uit een vrije trap en corner van Max een doelpunt gevallen? Max vind ik momenteel de zwakste speler. Doan en Thomas neem ik het niet eens kwalijk. Dat zijn normaliter geen basisspelers.quote:Op woensdag 22 september 2021 19:34 schreef Gutanoth het volgende:
Bizar dat je zoveel mist zonder een Sangare
Plan misluktquote:Op woensdag 22 september 2021 19:51 schreef 7Eleven het volgende:
Zahavi eraf en consolideren die hap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |