Gooi Doan er maar in dan. Dat mag tegen GAE geen problemen opleveren en ook wel eens mooi om te zien hoe hij dat oppakt.quote:
Tja ik geef Valentijn niet graag gelijk maar het is natuurlijk wel zo dat die stofwisselingsziekte al een paar jaar ervoor zorgt dat hij regelmatig geblesseerd is aan de spieren....quote:
Dat is iets anders dan roepen dat iemand ambitieloos is omdat hij door ziekte in de Eredivisie speelt.quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja ik geef Valentijn niet graag gelijk maar het is natuurlijk wel zo dat die stofwisselingsziekte al een paar jaar ervoor zorgt dat hij regelmatig geblesseerd is aan de spieren....
bij gakpo is het veel verfijnderquote:Op dinsdag 21 september 2021 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gakpo is te lief, mist een beetje die vechtersmentaliteit van Memphis (geldt overigens voor het hele team). Qua techniek zijn ze beiden redelijk gelijkwaardig denk ik.
Alleen slaat zoiets dan weer nergens op als je hem een week eerder ambitieloos noemt..quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja ik geef Valentijn niet graag gelijk maar het is natuurlijk wel zo dat die stofwisselingsziekte al een paar jaar ervoor zorgt dat hij regelmatig geblesseerd is aan de spieren....
Kan zomaar een reële optie zijnquote:Op dinsdag 21 september 2021 21:40 schreef tja77 het volgende:
Als Schmidt Mauro jr. in de basis zet, kijk ik de wedstrijd niet.
quote:Op woensdag 22 september 2021 17:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan zomaar een reële optie zijn
Dit wordt een simpele 0-3, ik ben niet kapot van GAE.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
* Tjacka gaat snel zijn uitkering op KOWET INZETTEN
oh okequote:Op woensdag 22 september 2021 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit wordt een simpele 0-3, ik ben niet kapot van GAE.
maak je toch wat mee op de sociale werkplaatsquote:Op woensdag 22 september 2021 18:01 schreef Buitendam het volgende:
De Ajacieden gaan nu de uitslagen van PSV voorspellen? Nu heb ik alles meegemaakt hier.
Goh het moet niet gekker worden, mensen die een voorspelling geven over een wedstrijd.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maak je toch wat mee op de sociale werkplaats
ik begrijp wel dat psv'ers niet door hebben dat je voetbal speelt om een resultaat te behalenquote:Op woensdag 22 september 2021 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goh het moet niet gekker worden, mensen die een voorspelling geven over een wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |