Omdat lemming en omdat niet-serieuze reactie van jezelf in je eigen topic, zie post #3. Maar vooral omdat lemming en dus niet serieus te nemen.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:29 schreef Metalfrost het volgende:
WGR / Buurman spant draad tbv vogels in mijn achtertuin zonder toestemming
@:coolguy
Waarom is mijn topic gesloten?
Het is geen lemming..quote:Op maandag 21 maart 2022 16:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat lemming en omdat niet-serieuze reactie van jezelf in je eigen topic, zie post #3. Maar vooral omdat lemming en dus niet serieus te nemen.
Nee precies, dat andere topic wat de andere kant beschrijft van jouw verhaaltje is natuurlijk púúr toeval.quote:
Dat topic van @Sfancta ?quote:Op maandag 21 maart 2022 16:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee precies, dat andere topic wat de andere kant beschrijft van jouw verhaaltje is natuurlijk púúr toeval.
Als dát zo is is dat een maximale mea culpa van mijn kant en gaat het topic weer open. Ik ga kijken.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:43 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dat topic van @:sfancta ?
Dat is later gepost dan de mijne.
Geopend.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:43 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dat topic van @:sfancta ?
Dat is later gepost dan de mijne.
Het is wel degelijk serieus.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als dát zo is is dat een maximale mea culpa van mijn kant en gaat het topic weer open. Ik ga kijken.
Edit: jij hebt gelijk, dat topic was later en dús is dat topic de lemming. Ik vind het nog steeds een shady topic en geloof nog niet helemaal dat het serieus is, maar, ik kan het mis hebben, en aangezien de vermeende lemming mijn reden was om het te sluiten, en die reden dus niet bestaat, gaat het nú weer open.
Not a problem.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:47 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het is wel degelijk serieus.
Om er extra kracht bij te zetten zal ik wat foto's nemen van de situatie. Bedankt voor het heropenen.
Ik maakte een onzin lemming na het serieuze topic van @Metalfrostquote:Op maandag 21 maart 2022 16:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als dát zo is is dat een maximale mea culpa van mijn kant en gaat het topic weer open. Ik ga kijken.
Edit: jij hebt gelijk, dat topic was later en dús is dat topic de lemming. Ik vind het nog steeds een shady topic en geloof nog niet helemaal dat het serieus is, maar, ik kan het mis hebben, en aangezien de vermeende lemming mijn reden was om het te sluiten, en die reden dus niet bestaat, gaat het nú weer open.
Ja, jouw topic was later, en nogmaals, omdat ik dacht dat zijn topic het lemming topic was heb ik het gesloten. Maar nu blijkt dat die vogel dus niet op gaat en mijn besluit dus niet correct was is het weer geopend.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:48 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik maakte een onzin lemming na het serieuze topic van @:metalfrost
quote:Op maandag 21 maart 2022 16:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, jouw topic was later, en nogmaals, omdat ik dacht dat zijn topic het lemming topic was heb ik het gesloten. Maar nu blijkt dat die vogel dus niet op gaat en mijn besluit dus niet correct was is het weer geopend.
Okidoki.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:32 schreef Metalfrost het volgende:
WGR / Buurman spant draad tbv vogels in mijn achtertuin zonder toestemming
Het probleem is opgelost, buurman heeft zijn installatie naar zijn zijde van de schutting verplaatst.
Een en ander overeengekomen zodat de al aanwezige objecten van de gedeelde ruimte kunnen blijven staan/hangen.
Hij zal voortaan eerst vragen toegang te verschaffen op mijn erf. Het kernpunt is bereikt.
Bovendien is hierbij een mogelijke burenruzie vermeden. Heel erg blij mee.
Ik heb iedereen in het topic bedankt om daarin met succes mijn gedachtegang te willen veranderen middels redevoering, alternatieven en aanvallen op mijn gedrag. Qua buren zat ik nog steeds in de mentaliteit van pakweg drie jaar geleden.
Naar mijn idee kan het topic wel op slot.
Met de nieuwe policy moesten ook dat soort topic openblijven, want er zou maar eens iemand precies hetzelfde probleem hebben. Dan had diegene wel wat aan zo'n topic. Dus of het topic serieus is of niet zou geen overweging moeten zijn bij het sluiten.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:45 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind het nog steeds een shady topic en geloof nog niet helemaal dat het serieus is
Maar voor mij is het dat wel.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met de nieuwe policy moesten ook dat soort topic openblijven, want er zou maar eens iemand precies hetzelfde probleem hebben. Dan had diegene wel wat aan zo'n topic. Dus of het topic serieus is of niet zou geen overweging moeten zijn bij het sluiten.
Lijkt me beter maar dat zou wel een breuk met de policy zijnquote:
Eens met @bijdehand, het slotje verbaast mij ook, zie uitleg @bijdehand.quote:
Done denk ik. Ik zit mobiel dus kan wat gemist hebben.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:13 schreef investeerdertje het volgende:
WGR / FIRE
Is het mogelijk om het wereldvreemde gerant en de reacties er op te verwijderen? Het gaat over FIRE, het is niet huizentopic zoveel. Dat kan gewoon in het woontopic.
quote:Op maandag 18 april 2022 08:50 schreef bijdehand het volgende:
WGR / Belastingen overwaarde besteden
Wellicht even vegen hier als illegaal advies niet mag.
Om die TS een beetje in bescherming te nemen, al dan niet tegen zichzelf, is het misschien beter om dat topic maar te sluiten. Het draait uiteindelijk altijd op hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:26 schreef Leandra het volgende:
Ik neem aan dat het nog steeds niet de bedoeling is mensen met een arbeidsongeschiktheidsuitkering, of welke andere uitkering dan ook, in een topic voor "asociale profiteur" uit te maken, ongeacht wat je van iemand vindt.
We mogen hopelijk inmiddels na alle slachtingen bij de diverse herkeuringen wel concluderen dat er met iemand die nu nog een arbeidsongeschiktheidsuitkering heeft wel serieus wat aan de hand is, ook als iemand wel op FOK! kan zitten, lege flesjes kan rapen of met de kinderen naar het park kan.
Dat is waarschijnlijk idd verstandigquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Om die TS een beetje in bescherming te nemen, al dan niet tegen zichzelf, is het misschien beter om dat topic maar te sluiten. Het draait uiteindelijk altijd op hetzelfde uit.
Die was wel goed idd, hoewel het bij mij nog zo ingebakken zit dat FF een man is dat ik daar wel de fout mee inga, ik zal ze eens even gaan herstellen.quote:
Wie is FF? Ik had het over TS…quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was wel goed idd, hoewel het bij mij nog zo ingebakken zit dat FF een man is dat ik daar wel de fout mee inga, ik zal ze eens even gaan herstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |