abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204151252
quote:
99s.gif Op zondag 20 maart 2022 13:10 schreef bijdehand het volgende:
Wat is de policy inzake users die met kloons in hun eigen topic posten om zichzelf gelijk te geven? Wordt dat überhaupt gecontroleerd? Het maakt de topics er niet beter op...
Waar zie je dat gebeuren?
pi_204151620
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 13:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Waar zie je dat gebeuren?
In het verleden vaker aangegeven met betrekking tot één user en nu weer. Hier, in WGR. Wat is de policy? Er wordt niet consequent mee omgegaan, vandaar.
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 14:12:57 #178
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_204151801
quote:
99s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]
In het verleden vaker aangegeven met betrekking tot één user en nu weer. Hier, in WGR.
Dat mag best wat concreter. Als je iets aangeeft waar we naar moeten kijken dan is het wel zo handig als je precies aangeeft waar.
quote:
Wat is de policy? Er wordt niet consequent mee omgegaan, vandaar.
In principe is daar geen policy over. Een kloon is niet verboden (tenzij van op ander account). Irritant kan het wel zijn
pi_204152015
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:12 schreef noodgang het volgende:

[..]
Dat mag best wat concreter. Als je iets aangeeft waar we naar moeten kijken dan is het wel zo handig als je precies aangeeft waar.
[..]
In principe is daar geen policy over. Een kloon is niet verboden (tenzij van op ander account). Irritant kan het wel zijn
Ja, ik had CoolGuy al een dm gestuurd. Eerder is aangegeven dat ik geen namen en rugnummers mocht posten :)
  Moderator zondag 20 maart 2022 @ 14:45:42 #180
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_204152430
quote:
99s.gif Op zondag 20 maart 2022 14:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Ja, ik had CoolGuy al een dm gestuurd. Eerder is aangegeven dat ik geen namen en rugnummers mocht posten :)
Check ^O^
pi_204170061
Google is your friend, abuse your friends
pi_204170185
quote:
Omdat lemming en omdat niet-serieuze reactie van jezelf in je eigen topic, zie post #3. Maar vooral omdat lemming en dus niet serieus te nemen.
pi_204170226
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 16:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Omdat lemming en omdat niet-serieuze reactie van jezelf in je eigen topic, zie post #3. Maar vooral omdat lemming en dus niet serieus te nemen.
Het is geen lemming..
Bovendien ben ik links en gebruik ik mijn computermuis met rechts, derhalve kan ik niet tekenen met rechts.
Google is your friend, abuse your friends
pi_204170242
quote:
15s.gif Op maandag 21 maart 2022 16:41 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Het is geen lemming..
Nee precies, dat andere topic wat de andere kant beschrijft van jouw verhaaltje is natuurlijk púúr toeval.
pi_204170256
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 16:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee precies, dat andere topic wat de andere kant beschrijft van jouw verhaaltje is natuurlijk púúr toeval.
Dat topic van @Sfancta ?
Dat is later gepost dan de mijne.
Google is your friend, abuse your friends
pi_204170295
quote:
15s.gif Op maandag 21 maart 2022 16:43 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Dat topic van @:sfancta ?
Dat is later gepost dan de mijne.
Als dát zo is is dat een maximale mea culpa van mijn kant en gaat het topic weer open. Ik ga kijken.

Edit: jij hebt gelijk, dat topic was later en dús is dat topic de lemming. Ik vind het nog steeds een shady topic en geloof nog niet helemaal dat het serieus is, maar, ik kan het mis hebben, en aangezien de vermeende lemming mijn reden was om het te sluiten, en die reden dus niet bestaat, gaat het nú weer open.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2022 16:46:48 ]
pi_204170321
quote:
15s.gif Op maandag 21 maart 2022 16:43 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Dat topic van @:sfancta ?
Dat is later gepost dan de mijne.
Geopend.
pi_204170325
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 16:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Als dát zo is is dat een maximale mea culpa van mijn kant en gaat het topic weer open. Ik ga kijken.

Edit: jij hebt gelijk, dat topic was later en dús is dat topic de lemming. Ik vind het nog steeds een shady topic en geloof nog niet helemaal dat het serieus is, maar, ik kan het mis hebben, en aangezien de vermeende lemming mijn reden was om het te sluiten, en die reden dus niet bestaat, gaat het nú weer open.
Het is wel degelijk serieus.
Om er extra kracht bij te zetten zal ik wat foto's nemen van de situatie. Bedankt voor het heropenen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_204170335
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2022 16:47 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Het is wel degelijk serieus.
Om er extra kracht bij te zetten zal ik wat foto's nemen van de situatie. Bedankt voor het heropenen.
Not a problem.
pi_204170342
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 16:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Als dát zo is is dat een maximale mea culpa van mijn kant en gaat het topic weer open. Ik ga kijken.

Edit: jij hebt gelijk, dat topic was later en dús is dat topic de lemming. Ik vind het nog steeds een shady topic en geloof nog niet helemaal dat het serieus is, maar, ik kan het mis hebben, en aangezien de vermeende lemming mijn reden was om het te sluiten, en die reden dus niet bestaat, gaat het nú weer open.
Ik maakte een onzin lemming na het serieuze topic van @Metalfrost
pi_204170353
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 16:48 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Ik maakte een onzin lemming na het serieuze topic van @:metalfrost
Ja, jouw topic was later, en nogmaals, omdat ik dacht dat zijn topic het lemming topic was heb ik het gesloten. Maar nu blijkt dat die vogel dus niet op gaat en mijn besluit dus niet correct was is het weer geopend.
  Moderator maandag 21 maart 2022 @ 17:02:55 #192
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_204170501
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 16:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, jouw topic was later, en nogmaals, omdat ik dacht dat zijn topic het lemming topic was heb ik het gesloten. Maar nu blijkt dat die vogel dus niet op gaat en mijn besluit dus niet correct was is het weer geopend.
^O^
Heb even ook wat onzinreacties weggepleurd, (en de link naar de lemming :') )
pi_204193010
Ha mods, wat vinden jullie, dit topic verplaatsen naar LIF?

WGR / Steeds ziek
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204240313
WGR / Buurman spant draad tbv vogels in mijn achtertuin zonder toestemming

Het probleem is opgelost, buurman heeft zijn installatie naar zijn zijde van de schutting verplaatst.
Een en ander overeengekomen zodat de al aanwezige objecten van de gedeelde ruimte kunnen blijven staan/hangen.
Hij zal voortaan eerst vragen toegang te verschaffen op mijn erf. Het kernpunt is bereikt.
Bovendien is hierbij een mogelijke burenruzie vermeden. Heel erg blij mee.

Ik heb iedereen in het topic bedankt om daarin met succes mijn gedachtegang te willen veranderen middels redevoering, alternatieven en aanvallen op mijn gedrag. Qua buren zat ik nog steeds in de mentaliteit van pakweg drie jaar geleden.

Naar mijn idee kan het topic wel op slot.
Google is your friend, abuse your friends
pi_204240531
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2022 15:32 schreef Metalfrost het volgende:
WGR / Buurman spant draad tbv vogels in mijn achtertuin zonder toestemming

Het probleem is opgelost, buurman heeft zijn installatie naar zijn zijde van de schutting verplaatst.
Een en ander overeengekomen zodat de al aanwezige objecten van de gedeelde ruimte kunnen blijven staan/hangen.
Hij zal voortaan eerst vragen toegang te verschaffen op mijn erf. Het kernpunt is bereikt.
Bovendien is hierbij een mogelijke burenruzie vermeden. Heel erg blij mee.

Ik heb iedereen in het topic bedankt om daarin met succes mijn gedachtegang te willen veranderen middels redevoering, alternatieven en aanvallen op mijn gedrag. Qua buren zat ik nog steeds in de mentaliteit van pakweg drie jaar geleden.

Naar mijn idee kan het topic wel op slot.
Okidoki.
pi_204240739
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2022 16:45 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind het nog steeds een shady topic en geloof nog niet helemaal dat het serieus is
Met de nieuwe policy moesten ook dat soort topic openblijven, want er zou maar eens iemand precies hetzelfde probleem hebben. Dan had diegene wel wat aan zo'n topic. Dus of het topic serieus is of niet zou geen overweging moeten zijn bij het sluiten.
pi_204240925
quote:
99s.gif Op zondag 27 maart 2022 16:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Met de nieuwe policy moesten ook dat soort topic openblijven, want er zou maar eens iemand precies hetzelfde probleem hebben. Dan had diegene wel wat aan zo'n topic. Dus of het topic serieus is of niet zou geen overweging moeten zijn bij het sluiten.
Maar voor mij is het dat wel.
pi_204241084
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 16:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Maar voor mij is het dat wel.
Lijkt me beter maar dat zou wel een breuk met de policy zijn :D
pi_204248014
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 16:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Maar voor mij is het dat wel.
Eens met @bijdehand, het slotje verbaast mij ook, zie uitleg @bijdehand.

slotje:policy = vloeken:kerk
pi_204255705
WGR / FIRE

Is het mogelijk om het wereldvreemde gerant en de reacties er op te verwijderen? Het gaat over FIRE, het is niet huizentopic zoveel. Dat kan gewoon in het woontopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')