quote:Op zondag 29 mei 2022 20:11 schreef sigme het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Mag deze weer open?
WGR / Bijhouden kosten huishoudelijke uitgaven
Thanx!quote:
Done.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:18 schreef investeerdertje het volgende:
Kan iemand iets aan deze verwarde gebruiker doen?
WGR / Belastingdienst geeft verkeerde cijfers door.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:18 schreef investeerdertje het volgende:
Kan iemand iets aan deze verwarde gebruiker doen?
WGR / Belastingdienst geeft verkeerde cijfers door.
En uiteindelijk gewoon een case, maar alsnog op slot gooien.quote:
Gewoon een case? Twijfelachtig. Maar hulp verwachten met zo een bejegening?quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:27 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
[..]
En uiteindelijk gewoon een case, maar alsnog op slot gooien.______! Dekt de lading niet
Voor zover ik weet is er geen topic. Open er maar een als je wil.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 16:41 schreef Droopie het volgende:
Is er een algemeen wat te doen of te regelen, voor en na het overlijden?
Ik lees net een topic van missyx en zie veel reacties en helaas ben ik er zelf ook veel mee bezig momenteel (moeder overleden) en nu alles regelen voor mocht mijn tijd aan de beurt zijn.
Wil er geen dagboek van maken, maar er gebeurt zoveel of eigenlijk ook niet, dat het eigenlijk een superinteressant onderwerp is waar iedereen ooit mee te maken heeft gehad of zal krijgen
TLDR;
Is er een een overlijdenstopic mbt WGR, anders open ik er misschien een..
Goede vraag, krea.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 08:46 schreef Kreator het volgende:
Kan iemand mij verklaren waarom mijn eerste opmerking in dit topic is verwijderd? Volgens mij overtrad ik geen enkele regel en gaf ik slechts mijn mening.
FlauwKapsel in WGR / Tips gezocht omtrent thuisloos en geld
Fixedquote:Op zondag 3 juli 2022 20:51 schreef Soury het volgende:
Het topic over dagtekening van de belasting dienst is geen reeks. Ik durf geen nieuwe te openen.
Ik open een nieuwequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |