abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201427085
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 19 september 2021 @ 14:52:41 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201427097
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 14:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
:')
Vrij simpele vraag, niet?
Huilen dan.
  zondag 19 september 2021 @ 14:54:18 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201427124
Vrijheid genomen om dt-fout in de TT te fixen :@
Huilen dan.
pi_201427170
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100010130_2c1c7f82

Aussies zijn blij met de regering.

Dumpert comments worden wel heel volatiel geplust of gemind.... Lijkt gemanipuleerd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201427196
quote:
Almelose kofferbakdode vermoedelijk slachtoffer van vaccinatieruzie
Ruzie over het vaccineren tegen corona is de vermoedelijke oorzaak van het dodelijke geweldsincident eerder deze week in Almelo, waarbij een 43-jarige man zijn 56-jarige vriendin om het leven bracht en vervolgens de hand aan zichzelf probeerde te slaan. Goede vrienden van het stel zeggen tegenover RTV Oost dat de twee al langere tijd met elkaar overhoop lagen. Eerst over corona, maar later vooral over het huidige vaccinatiebeleid. Het slachtoffer had haar vriend verboden nog langer met gevaccineerden om te gaan, onder wie zijn eigen ouders. Ook zag hij zich genoodzaakt te stoppen met zijn grote passie: de muziek en zijn zo geliefde hardrockband.
https://www.rtvoost.nl/ni(...)-van-vaccinatieruzie
:{
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 19 september 2021 @ 15:01:24 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201427205
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 15:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
:{
Twee idioten. /Korte bocht
Huilen dan.
pi_201428801


killervirus.
Plaats hier uw advertentie
pi_201428836
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_201429228
quote:
Doordenken is niet iedereen gegeven zie ik wel weer
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201429268
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 16:29 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]

killervirus.
Wereld economie collapsed??? Waar dan?

Oh en



Wellicht dat jij ook een directe link naar de bron van je foto kunt geven

Voor zover ik het kan opmaken komt jouw plaatje uit maart 2020 :')

[ Bericht 24% gewijzigd door devlinmr op 19-09-2021 17:04:15 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201430347
@FLATTTENtheCURVE Als je dan nu mijn bovenstaande reactie op jouw "56 doden per dag aan corona" leest.. wat doet dat dan met jouw brein?

[ Bericht 9% gewijzigd door devlinmr op 19-09-2021 18:31:30 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201430456
twitter
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 19 september 2021 @ 18:55:15 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201430672
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 18:34 schreef devlinmr het volgende:
[ twitter ]
Wanneer verreweg de meeste mensen gevaccineerd zijn dan is dat toch knap voor een vaccin dat niet werkt.
Huilen dan.
pi_201431228
quote:
14s.gif Op zondag 19 september 2021 18:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wanneer verreweg de meeste mensen gevaccineerd zijn dan is dat toch knap voor een vaccin dat niet werkt.
Ja maar vaccins werken niet, dat heb je toch gelezen hier?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201431269
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_201431321
quote:
14s.gif Op zondag 19 september 2021 14:58 schreef ludovico het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100010130_2c1c7f82

Aussies zijn blij met de regering.

Dumpert comments worden wel heel volatiel geplust of gemind.... Lijkt gemanipuleerd.
Ja, echt BNW waardig...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201431356
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 16:29 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]

killervirus.
Eens kijken,
2020 20.000 coronadoden in Nederland, delen door 365 is 54 per dag...

Kan dus nooit zo zijn dat er wereldwijd 56 per dag overlijden aan covid.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201431464
quote:
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 18:26 schreef devlinmr het volgende:
@:FLATTTENtheCURVE Als je dan nu mijn bovenstaande reactie op jouw "56 doden per dag aan corona" leest.. wat doet dat dan met jouw brein?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201431493
quote:
Dat lijkt me niet de NHS en eigenlijk sowieso niet de UK
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201431917
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 19:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, echt BNW waardig...
Snap je het niet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201431971
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 16:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Wereld economie collapsed??? Waar dan?

Oh en

[ afbeelding ]

Wellicht dat jij ook een directe link naar de bron van je foto kunt geven

Voor zover ik het kan opmaken komt jouw plaatje uit maart 2020 :')
De Covid doden, als we influenza op dezelfde manier hadden geteld hadden we wat minder sterftes aan kanker en wat meer aan influenza gehad het afgelopen eeuw.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201431995
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 19:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ja maar vaccins werken niet, dat heb je toch gelezen hier?
Doe eens normaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201432062
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 20:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]
[..]

twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_201432080
quote:
Die knettergekke Baudet heeft gewoon helemaal gelijk.

Pas als je het ziet, zie je het.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201432084
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 20:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
De Covid doden, als we influenza op dezelfde manier hadden geteld hadden we wat minder sterftes aan kanker en wat meer aan influenza gehad het afgelopen eeuw.
Ohh maar dat maakt dat hele plaatje correct :')

Hou toch eens op met je gebagatelliseer
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201432106
quote:
13s.gif Op zondag 19 september 2021 20:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Doe eens normaal.
Definieer normaal
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201432136
quote:
:O
We zullen zien.
Verder geen enkel probleem mee
Ik zie de relatie met jezelf vernederen echter niet zo.

Oh en hoe kun je jezelf (laten)decimeren??? Arm eraf hakken ofzo?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201432163
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 20:49 schreef devlinmr het volgende:

[..]
:O
We zullen zien.
Verder geen enkel probleem mee
Ik zie de relatie met jezelf vernederen echter niet zo.
Social credit lover gespot _O-
Plaats hier uw advertentie
pi_201432194
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 20:51 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Social credit lover gespot _O-
Ga je nog verklaren waar die 56 doden per dag vandaan komen?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201432245
quote:
Tja, waarom niet naar Saudi Arabië kijken?
Daar dragen alle vrouwen gewoon een nikaap...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201432273
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 20:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, waarom niet naar Saudi Arabië kijken?
Daar dragen alle vrouwen gewoon een nikaap...
niet te vergelijken met de westerse wereld. dat snap je wel toch?
Plaats hier uw advertentie
  zondag 19 september 2021 @ 21:04:53 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201432359
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 20:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
De Covid doden, als we influenza op dezelfde manier hadden geteld hadden we wat minder sterftes aan kanker en wat meer aan influenza gehad het afgelopen eeuw.
Kan je dit hardmaken?
Huilen dan.
pi_201432400
quote:
7s.gif Op zondag 19 september 2021 21:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Is dit je onderbuik die spreekt of kan je dit hardmaken?
Keb het al vaker gezegd, 2018 evenveel doden maar een factor 3 meer corona besmettingen dan influenza in 2020 en het zou ook nog een factor 3 dodelijker zijn.

Zou je op 9x Corona doden 2020 t.o.v. griep doden 2018 moeten komen. Maar een ondersterfte moeten hebben aan andere oorzaken.

Of het is "met" en het werd bij influenza niet gedocumenteerd, anyhow, ondersterfte aan overig is niet logisch, law of big numbers, statistisch zo goed als onmogelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 19 september 2021 @ 21:09:29 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201432437
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Keb het al vaker gezegd, 2018 evenveel doden maar een factor 3 meer corona besmettingen dan influenza in 2020 en het zou ook nog een factor 3 dodelijker zijn.

Zou je op 9x Corona doden 2020 t.o.v. griep doden 2018 moeten komen. Maar een ondersterfte moeten hebben aan andere oorzaken.

Of het is "met" en het werd bij influenza niet gedocumenteerd, anyhow, ondersterfte aan overig is niet logisch, law of big numbers, statistisch zo goed als onmogelijk.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Aanname.
Huilen dan.
pi_201432455
quote:
7s.gif Op zondag 19 september 2021 21:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
[..]

Aanname? Wat? 3x dodelijker en 3x meer besmettingen?
Of die gelijke cijfers m.b.t. doden per leeftijdsgroep in 2018 als 2020?

Statistisch is het onmogelijk, dat heet deductief redeneren. Het is volstrekt onlogisch dat er niet anders is omgesprongen met de statistieken.

Maar hey, ik vind alles ok hoor, alle statistieken mogen wat mij betreft gewoon open en bloot kenbaar gemaakt worden no worries.

Effectief kan je ook het aantal doden aan oorzaak X ook sturen met co-morbiditeit.

Dat is het grijze gebied waarin dat gebeurt. Overigens, als je er logisch over nadenkt, met die enorme focus op Covid, niet meer dan logisch dat het gebeurt is, dat hoeft nog niet het gevolg te zijn van kwade intenties.


Je bent slim zat maar je werpt logica af met het simpele woord "aanname" alsof ik het niet beargumenteerd allemaal.

Van het gros hier heb ik niet de indruk dat ze het intellect hebben om het te kunnen bevatten maar jij laat af en toe toch wel wat meer zien dan dat.

[ Bericht 7% gewijzigd door ludovico op 19-09-2021 21:17:55 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 19 september 2021 @ 21:41:14 #36
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201432926
Door Henk van der Pol, psychiater

quote:
Er ligt een donkere deken over mij vandaag, een somberheid en een verslagenheid die ik nooit eerder heb gevoeld.

Een minister en een minister-president van mijn gave landje hebben aangekondigd dat ik na volgende week niet meer welkom ben in het restaurant. Niet meer welkom in de schouwburg. Niet meer welkom in de kroeg. Niet meer welkom op het terras. Niet meer welkom in de sauna.

Naar het buitenland kon ik al niet meer, maar nu ga ik dus ook in eigen land ernstige beperkingen ervaren in mijn bewegingsvrijheid.

Ik weet nu ook dat ik verplicht word om mijn ‘vaccinatiestatus’ kenbaar te maken aan mijn werkgever op diens verzoek, dat hebben die minister en die minister-president ook gezegd. Laat ik het een ieder dan meteen maar kenbaar maken: nee, ik ben niet gevaccineerd. Luistert u even mee minister en minister-president? Voor uw eigen administratie: ik ben niet gevaccineerd.

O, dat wist u al?

Het gevoel van naderend onheil neemt niet af op deze dag na de macabere persconferentie van Zwarte Dinsdag 14 september 2021.

Een arts-microbioloog, lid van het OMT, vertelde bij Nieuwsuur zonder blikken, blozen of enige verduidelijking dat dit echt nodig is. Als we de anderhalve meter loslaten en er nog zoveel ongevaccineerden zijn, ja dan moet je die coronapas wel invoeren. Hij legt het niet uit en hem wordt niet om uitleg gevraagd. ‘Dank voor uw toelichting’.

Een ethicus, lid van de gezondheidsraad, vindt dat je ook een coronapas of een negatief testbewijs zou moeten laten zien als je in het ziekenhuis of een verzorgingshuis op bezoek wilt. ‘Maar voor acute sterfbedbezoeken moet je een uitzondering maken natuurlijk’, aldus deze ethicus.

Het doorbladeren van de ochtendkrant levert net als elke ochtend de afgelopen tijd hetzelfde eenzijdige palet van reacties: overwegend instemming met de coronamaatregelen, vandaag dus met de coronapas. De huidige mantra: je hebt de vrijheid om het vaccin te weigeren maar dan moet je wel de consequenties accepteren.

Een hoogleraar intensive care-geneeskunde, bekend van vele talkshows die hij tussen zijn ongetwijfeld zeer drukke werkzaamheden nog weet te bezoeken, zegt dat we naar 100% vaccinatie van de bevolking moeten streven, dan pas zijn we veilig. Hij is de eerste die de 100% aantikt, ik ben benieuwd wie als eerste boven deze magische grens zal gaan.

Zal het blijven bij een verbod op het bezoeken van horeca en cultuur of volgen binnenkort ook winkelverboden en werkverboden, ik vraag het me met een angstig gemoed af.

Ons wordt voorgehouden dat het ongepast is om vergelijkingen te maken met een zeer duistere periode uit ons nog niet zo heel verre verleden, maar de verleiding daartoe wordt steeds groter. In de aanloop naar die catastrofe speelde zich immers ook een patroon van geleidelijk steeds verdergaande uitsluiting af, die juist door die geleidelijkheid geaccepteerd kon worden.

Niemand, zo blijkt steeds duidelijker, mag vraagtekens zetten bij het heersende verhaal betreffende corona: een ernstige pandemie die we slechts met het zo volledig mogelijk vaccineren van iedereen (en neem dat ‘iedereen’ zo ruim als je kunt: de hele wereldbevolking) kunnen bestrijden. En totdat dat doel is bereikt is praktisch alles geoorloofd.

En wie wel vraagtekens zet bij dit verhaal, wie op goede gronden tot een ander verhaal en andere gevolgtrekkingen komt, wordt op zijn best als slecht geïnformeerd gezien, doch steeds vaker als complotdenker, als ‘wappie’, als gevaarlijk, als corona-ontkenner, als onwetenschappelijk. En blijkbaar mag je zulke mensen paternaliseren (‘ze weten nog niet beter’), ridiculiseren en uiteindelijk marginaliseren en uitsluiten.

Het is een volgende stap in een proces van ontmenselijking dat nu al meer dan anderhalf jaar in een stroomversnelling is gekomen. Ontmenselijking in de zin van het negeren van onze basale menselijkheid ten faveure van een technocratische visie gericht op beheersing en controle. Gevoed door angst.

Er werd een verbod op nabijheid afgekondigd. Slechts ‘huisgenoten’ mocht je binnen een straal van anderhalve meter vanaf de buitenkant van je lichaam toelaten. Er werd bepaald met hoeveel mensen je samen mocht zijn. Er werden nog veel en veel meer maatregelen afgekondigd die diep, diep ingrepen in ons dagelijks menselijk bestaan. En waarvan werkzaamheid, nut en noodzaak zeer twijfelachtig waren.

En de meeste mensen lieten het over zich heenkomen. Deden een angstige stap achteruit als je in hun buurt kwam. Deden op bevel direct een mondkapje voor. Lieten zich eindeloos testen bij ieder kuchje en elk snottebelletje. Bleven weg bij vader en moeder in het verpleeghuis omdat hen aldus werd opgedragen, waardoor oude mensen doodgingen ín, maar ook ván eenzaamheid en verdriet. Gaven bij een begrafenis een afstandelijke buiging als blijk van medeleven in plaats van elkaar in het verdriet te omhelzen.

Hoe is het mogelijk dat mensen zo makkelijk hun meest basale behoeftes als nabijheid en intimiteit wilden prijsgeven? Waren ze daar dan misschien al zo ver van verwijderd?

Dat men genoegen nam met een aanraking tegen glas, een zoen via Zoom, wellust via de webcam?

Was het vertrouwen ín en de vertrouwelijkheid mét eigen lijf en gevoel al zo gedaald door een technologische geneeskunde, door het voortdurend varen op laboratoriumuitslagen en het bijhouden van lichaamsfuncties door geinige apps, had het idee postgevat dat gezondheid voornamelijk van de dokter en uit een pillendoosje kwam, dat men hier zo makkelijk in meeging?

Het is vandaag de dag na Zwarte Dinsdag en ik ben somber en ik voel de dreiging.

Toch is er geen andere keus dan doorgaan en te doen wat juist voelt in deze situatie en vooral na te laten wat niet juist is. Ik weet niet hoe het verder zal gaan en hoe diep we als maatschappij nog zullen afglijden maar goddank zijn en blijven er mensen die zich niet laten muilkorven, die zich niet laten chanteren en die zeggen wat gezegd moet worden.

Inclusie is het nieuwe woke-woord, door een ieder plichtmatig omhelsd. Hier is de grote kans om het in de praktijk te brengen. Sluit niemand uit! Omarm je menselijkheid en die van ieder ander!

Mensch, durf te leven!
....

[ Bericht 0% gewijzigd door controlaltdelete op 19-09-2021 21:46:34 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201432935
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zoals gewoonlijk geen antwoord op de vraag ...
Sorry maar ik zie geen vraag. Of bedoel je die van "overwinning uitroepen"?

Ik wist niet dat het een wedstrijd was
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201432955
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 21:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Sorry maar ik zie geen vraag. Of bedoel je die van "overwinning uitroepen"?

Ik wist niet dat het een wedstrijd was
Zucht
Het woord "hoeveel" luidt meestal een vraag in... simpel hoor
En wedstrijd ... voor jou is het eerdef een te behalen doel.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201432962
quote:
quote:
Een minister en een minister-president van mijn gave landje hebben aangekondigd dat ik na volgende week niet meer welkom ben in het restaurant. Niet meer welkom in de schouwburg. Niet meer welkom in de kroeg. Niet meer welkom op het terras. Niet meer welkom in de sauna
Waar hebben ze dat gezegd? Bij mijn weten is iedereen overal welkom, en om ervoor te zorgen dat iedereen zo min mogelijk risico loopt moeten we testen of gevaccineerd zijn. Op die manier hoeft er niemand buiten gesloten te worden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 19 september 2021 @ 21:44:53 #40
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201432966
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Aanname? Wat? 3x dodelijker en 3x meer besmettingen?
Of die gelijke cijfers m.b.t. doden per leeftijdsgroep in 2018 als 2020?

Statistisch is het onmogelijk, dat heet deductief redeneren. Het is volstrekt onlogisch dat er niet anders is omgesprongen met de statistieken.

Maar hey, ik vind alles ok hoor, alle statistieken mogen wat mij betreft gewoon open en bloot kenbaar gemaakt worden no worries.

Effectief kan je ook het aantal doden aan oorzaak X ook sturen met co-morbiditeit.

Dat is het grijze gebied waarin dat gebeurt. Overigens, als je er logisch over nadenkt, met die enorme focus op Covid, niet meer dan logisch dat het gebeurt is, dat hoeft nog niet het gevolg te zijn van kwade intenties.

Je bent slim zat maar je werpt logica af met het simpele woord "aanname" alsof ik het niet beargumenteerd allemaal.

Van het gros hier heb ik niet de indruk dat ze het intellect hebben om het te kunnen bevatten maar jij laat af en toe toch wel wat meer zien dan dat.
Ok'e het was een beetje flauw van me. Er zijn inderdaad met chronische ziekten door covid-19 eerder overleden, en een gelijksoortig beeld is te zien in jaren met een griepepidemie. Punt is alleen dat dat niks zegt over de doodsoorzaak die genoteerd wordt, en dat dat niet betekent dat er nu kanker-doden als corona-doden de boeken in gaan en dat dat bij influenza wezenlijk anders was geweest. Het verschil kan je immers ook verklaren door influenza-doden, zonder onderliggende ziekte, die niet als zodanig geregistreerd zijn.
Huilen dan.
pi_201432983


oops
Plaats hier uw advertentie
  zondag 19 september 2021 @ 21:46:54 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201432998
quote:
Waar is de rest van de '10 minute read', of wat wil je ons hiermee vertellen?
Huilen dan.
pi_201433016
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:43 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zucht
Het woord "hoeveel" luidt meestal een vraag in... simpel hoor
En wedstrijd ... voor jou is het eerdef een te behalen doel.
Ah zag het als retorisch daar bij mijn weten niemand gepest wordt.
Als je het gevoel hebt dat dat wel zo is omdat je iets post waarvan je had kunnen weten dat het niet klopt en je daar vragen over krijgt... Tja
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 19 september 2021 @ 21:48:42 #44
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201433031
quote:
7s.gif Op zondag 19 september 2021 21:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waar is de rest van de '10 minute read', of wat wil je ons hiermee vertellen?
Hier dus: https://abcnews.go.com/Po(...)is/story?id=80037643

En de verklaring:

Alaska had a strong initial vaccine rollout, delivering doses to remote areas of the state by helicopters, planes, dog sleds and ferries, with additional support from the Indian Health Service and state tribal health system to vaccinate Alaska Natives. Due to the challenges posed by the state’s vast size, it received vaccine allocations monthly as opposed to weekly, giving it the ability to plan ahead and deliver many doses early on.

But, as in the rest of the country, vaccination rates slowly began dropping off over the summer, stagnating with 56.7% of Alaskans fully vaccinated as of Thursday, according to the state’s coronavirus dashboard.

"In terms of why things went stagnant, it does seem like hesitancy is the main factor behind that," said Jared Kosin, CEO and president of the Alaska State Hospital and Nursing Home Association. "It's not an access issue. The vaccine's widely available in Alaska anywhere."


En:

Between 80-85% of COVID-19 patients at the hospital are unvaccinated and the same is true of the COVID-19 patients who die, according to Providence Alaska Medical Center spokesperson Mikal Canfield.


Lage vaccinatiegraad. "Oops".
Huilen dan.
pi_201433059
quote:
7s.gif Op zondag 19 september 2021 21:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ok'e het was een beetje flauw van me. Er zijn inderdaad met chronische ziekten door covid-19 eerder overleden, en een gelijksoortig beeld is te zien in jaren met een griepepidemie. Punt is alleen dat dat niks zegt over de doodsoorzaak die genoteerd wordt, en dat dat niet betekent dat er nu kanker-doden als corona-doden de boeken in gaan en dat dat bij influenza wezenlijk anders was geweest. Het verschil kan je immers ook verklaren door influenza-doden, zonder onderliggende ziekte, die niet als zodanig geregistreerd zijn.
Als je kijkt naar bijvoorbeeld de griep in 2018:
9000 griepdoden, maar de oversterfte is 3000.

Bij Covid in 2020:
20.000 doden, oversterfte is 15.000

Tenzij bedoeld wordt dat mensen met een onderliggende aandoening minder recht op leven hebben; uit de cijfers blijkt niet dat het gros aan covid doden anders ook op korte termijn waren overleden.
Bij griep zie je dat wel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 19 september 2021 @ 21:50:28 #46
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201433062
twitter


Bah ;(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201433083
quote:
Als in Alaska 2% volledig gevaccineerd is en in de rest van de VS 1%, dan hebben ze de hoogste vaccinatiegraad...
Maar zelfs een cactus snapt dat dat niet voldoende vaccinatiegraad is...

Alleen een kop zegt dus niets...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 19 september 2021 @ 21:54:11 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201433122
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als in Alaska 2% volledig gevaccineerd is en in de rest van de VS 1%, dan hebben ze de hoogste vaccinatiegraad...
Maar zelfs een cactus snapt dat dat niet voldoende vaccinatiegraad is...

Alleen een kop zegt dus niets...
Het woordje 'once' is veelzeggend: ze liepen hard van stapel met die vaccinaties daar maar daarna is het gestagneerd en nu zitten ze onder het landelijk gemiddelde (48 vs 55% volledig gevaccineerd).
Huilen dan.
  zondag 19 september 2021 @ 21:56:17 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201433157
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als je kijkt naar bijvoorbeeld de griep in 2018:
9000 griepdoden, maar de oversterfte is 3000.

Bij Covid in 2020:
20.000 doden, oversterfte is 15.000

Tenzij bedoeld wordt dat mensen met een onderliggende aandoening minder recht op leven hebben; uit de cijfers blijkt niet dat het gros aan covid doden anders ook op korte termijn waren overleden.
Bij griep zie je dat wel.
Dat blijkt pas echt uit de sterftecijfers van de komende jaren natuurlijk.
Huilen dan.
pi_201433213
quote:
7s.gif Op zondag 19 september 2021 21:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat blijkt pas echt uit de sterftecijfers van de komende jaren natuurlijk.
Maar stel dat iemand over 5 jaar zou overlijden, heeft die daardoor minder recht op leven en is het dan minder erg dat hij 5 jaar eerder is overleden door Covid?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 19 september 2021 @ 22:02:38 #51
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201433272
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 21:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar stel dat iemand over 5 jaar zou overlijden, heeft die daardoor minder recht op leven en is het dan minder erg dat hij 5 jaar eerder is overleden door Covid?
Minder erg dan wat? Ik wil me niet wagen aan dat soort uitspraken, maar wat nu als je van '5 jaar' '5 dagen' maakt?

Je kan beter kijken naar verloren levensjaren dan naar absolute doden.
Huilen dan.
pi_201433835
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 20:59 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
niet te vergelijken met de westerse wereld. dat snap je wel toch?
Australië gaat totaal anders om met de pandemie dan Nederland.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201434406
quote:
Er bestaan mensen die dit goed praten
  zondag 19 september 2021 @ 23:18:59 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201434460
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 23:13 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]
Er bestaan mensen die dit goed praten
Ik denk dat er weinig mensen zijn die het goedpraten dat je je kind gebruikt voor stemmingmakerij op internet.
Huilen dan.
pi_201434979
quote:
Ja, dat gaat wel te ver.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201436385
https://amp.theguardian.c(...)tter_impression=true

Tja, kan me goed voorstellen dat je aardig gefrustreerd raakt als arts
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 20 september 2021 @ 11:20:24 #57
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201438676
Hah. Die is mooi… tussen al het Corona-geneuzel door duwen ze vrolijk een hoop andere zaken door die je toch vrij eenvoudig in datzelfde -terecht aanwezige- doemdenk-hokje kan plaatsen; het afschaffen van cash geld.
Valt nog mee dat ze besmetting gevaar van Corona op papier geld niet als excuus hebben gebruikt. Nu is het “crimineel gebruik” en “witwassen”. Briefjes van 500 verdwijnen, betalingen tot max ¤3000 cash.

We weten (bijna) allemaal dat het daar niet stopt als dit er doorheen is _O-

https://www.telegraaf.nl/(...)miet-tegen-witwassen

quote:
DEN HAAG - In de strijd tegen criminaliteit en witwassen pleit Nederland in Europa voor een limiet aan cash betalingen en het laten verdwijnen van het biljet van 500 euro.

Nederland staat er niet alleen in, demissionair minister Hoekstra (Financiën) doet het voorstel samen met België, Frankrijk, Italië en Spanje. Gezamenlijk vragen ze de Europese Commissie om een maximum van 5000 euro voor betalen met cash, met ruimte voor landen om nog lager te gaan. Hoekstra werkt zelf aan een grens van 3000 euro, schrijft hij aan de Tweede Kamer.
Mai pben rai~!
pi_201438784
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 11:20 schreef KNAK het volgende:
Hah. Die is mooi… tussen al het Corona-geneuzel door duwen ze vrolijk een hoop andere zaken door die je toch vrij eenvoudig in datzelfde -terecht aanwezige- doemdenk-hokje kan plaatsen; het afschaffen van cash geld.
Valt nog mee dat ze besmetting gevaar van Corona op papier geld niet als excuus hebben gebruikt. Nu is het “crimineel gebruik” en “witwassen”. Briefjes van 500 verdwijnen, betalingen tot max ¤3000 cash.

We weten (bijna) allemaal dat het daar niet stopt als dit er doorheen is _O-

https://www.telegraaf.nl/(...)miet-tegen-witwassen
[..]

Wat dacht je van de invoering van een klimaatjournaal op de publieke omroep?
Met alleen maar nieuws hoe slecht het wel niet gaat met het klimaat en welke (dure) oplossingen daar allemaal voor zijn?

quote:
NPO-voorzitter Shula Rijxman wil een klimaatjournaal
De woorden ’morgen is het zonnig en warm’ uit de mond van de weerman/vrouw zijn niet langer genoeg, vindt NPO-bestuursvoorzitter Shula Rijxman. Het nieuwe terugkerende klimaatjournaal dat op haar verlanglijstje staat zal verder gaan dan dat en naar de oorzaken en gevolgen kijken van wateroverlast in Limburg, extreme hitte in Zuid-Spanje, bosbranden in Portugal en de smeltende ijskappen in Groenland.
https://www.telegraaf.nl/(...)-een-klimaatjournaal
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 20 september 2021 @ 11:53:28 #59
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201439152
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 11:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat dacht je van de invoering van een klimaatjournaal op de publieke omroep?
Met alleen maar nieuws hoe slecht het wel niet gaat met het klimaat en welke (dure) oplossingen daar allemaal voor zijn?
[..]

*O*
https://www.telegraaf.nl/(...)t-met-klimaatplannen

Na zure regen, gaten in de ozon etc gaat het misschien eindelijk gebeuren dan…. Al dat geprep de laatste decennia is dan niet voor niets geweest.
Mai pben rai~!
pi_201439214
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 11:53 schreef KNAK het volgende:

[..]
*O*
https://www.telegraaf.nl/(...)t-met-klimaatplannen

Na zure regen, gaten in de ozon etc gaat het misschien eindelijk gebeuren dan…. Al dat geprep de laatste decennia is dan niet voor niets geweest.
Gelukkig heeft de NOS niet alleen het klimaatjournaal, maar ook de oplossing voor de klimaatproblemen:

vanaf 2.24
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201439350
quote:
'Werkgevers willen personeel verplicht laten testen'
Meer dan honderd werkgevers willen hun personeel verplicht op corona laten testen voor ze aan de slag kunnen. Dat meldt BNR, de radiozender deed navraag bij werkgeversverenigingen en arbodiensten. In sommige gevallen kiezen ondernemers zelfs voor het inrichten van een eigen teststraat bij hun bedrijf.
Bij productiebedrijven is er een grotere bereidheid om te laten testen dan bij administratieve functies, merkt arbodienst Capability. Dat heeft er mogelijk mee te maken dat die kantoorfuncties ook thuis te doen zijn. Volgens Titus Kramer van Capability is testen wel "het meest neutrale systeem" om de zorgen bij werknemers weg te nemen.

Tegelijkertijd geven bedrijven er weinig ruchtbaarheid aan, zegt Kramer. "Vakbonden vinden er wat van, bedrijven zijn bang om verkeerd in het nieuws te komen."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ngen-15-meter-reizen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201440225
twitter


Lekker hoor, hoe ze in China bezig zijn. Bizar, ik hoop zo dat dit niet in Nederland hetzelfde gaat zijn.
pi_201440231
twitter


Nog meer info.
pi_201440249
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 13:33 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Lekker hoor, hoe ze in China bezig zijn. Bizar, ik hoop zo dat dit niet in Nederland hetzelfde gaat zijn.
Privacy regels in Nederland staan dit inderdaad niet toe.

QR code in Nederland bevat niet eens de info of je gevaccineerd bent of dat je een test hebt gedaan. Alleen maar of je aan de voorwaarden voldoet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 20 september 2021 @ 13:58:14 #65
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201440472
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 13:33 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Nog meer info.
De natte droom van Hugochenko en zijn aanhang.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201440663
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 13:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
De natte droom van Hugochenko en zijn aanhang.
Want de regering heeft namelijk nergens data van ons ergens opgeslagen? Belastingdienst, RDW, Basisregistratie, kadaster??
pi_201440700
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 13:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
De natte droom van Hugochenko en zijn aanhang.
Doe even normaal... :') ... want onderbouwen ga je het toch niet...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201440751
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 13:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
De natte droom van Hugochenko en zijn aanhang.
:') :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201440753
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 14:15 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Doe even normaal... :') ... want onderbouwen ga je het toch niet...
En dit.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201440901
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 13:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Privacy regels in Nederland staan dit inderdaad niet toe.

QR code in Nederland bevat niet eens de info of je gevaccineerd bent of dat je een test hebt gedaan. Alleen maar of je aan de voorwaarden voldoet
De grondwet staat ook geen lockdowns toe, ze hebben t toch gedaan. Wassen neus allemaal, want pandemie.
pi_201440937
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 14:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
De grondwet staat ook geen lockdowns toe, ze hebben t toch gedaan. Wassen neus allemaal, want pandemie.
Oh... waar staat dat in de grondwet?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201441826
De volgende stap wordt alweer gepland

quote:
QR-code gaat burgerservicenummer vervangen op paspoort en id-kaart
Nieuws30 september 2019
Met ingang van augustus 2021 wordt het BSN van paspoorten en identiteitskaarten verwijderd en verplaatst naar een QR-code op de achterzijde van identiteitskaarten en de houderpagina van paspoorten.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 20 september 2021 @ 16:57:38 #73
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201442852
twitter


Nl's grootste pisvlek is weer eens bezig :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 20 september 2021 @ 17:03:53 #74
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201442924
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 16:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Nl's grootste pisvlek is weer eens bezig :o
Daar kon je op wachten _O- Even langs de teststraat om binnen te mogen pissen.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 13:58 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Maar moet je dan wel nog eerst langs een testlocatie als je vanaf het terras even binnen van het toilet gebruik wil maken? :+
  maandag 20 september 2021 @ 17:08:19 #75
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201442973
Wat is het alternatief? Dat horecapersoneel met je meeloopt om te zorgen dat je weer naar buiten gaat en niet stiekem binnen blijft plakken?
Huilen dan.
pi_201443024
quote:
7s.gif Op maandag 20 september 2021 17:08 schreef Isdatzo het volgende:
Wat is het alternatief? Dat horecapersoneel met je meeloopt om te zorgen dat je weer naar buiten gaat en niet stiekem binnen blijft plakken?
Nee een vaccin.
Vaccin..vaccin..vaccin.
Vakman pur sang
pi_201443061
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee een vaccin.
Vaccin..vaccin..vaccin.
Wat heeft de situatie in de VS er nou weer mee te maken? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201443085
quote:
2s.gif Op maandag 20 september 2021 17:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat heeft de situatie in de VS er nou weer mee te maken? :')
Vaccin…
Vakman pur sang
pi_201443093
Met een vaccin zijn we weer vrij allemaal.
Vaccin neem het. Neem het. Neem het vaccin. Neem het.
Vakman pur sang
  maandag 20 september 2021 @ 17:19:25 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201443094
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 17:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vaccin…
Ja, ze zijn bijzonder effectief h`e. Ik snap dat je er blij mee bent!
Huilen dan.
  maandag 20 september 2021 @ 17:20:04 #81
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201443099
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 17:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vaccin…
Dat is een manier om aan zo'n QR code te komen ja. Wat is je punt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201443102
quote:
7s.gif Op maandag 20 september 2021 17:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, ze zijn bijzonder effectief h`e. Ik snap dat je er blij mee bent!
Niet iedereen luistert, daarom zitten we nu met een geflipte Hugo en boze drinkbroeders.
Vakman pur sang
pi_201443107
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 17:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat is een manier om aan zo'n QR code te komen ja. Wat is je punt?
Vakman pur sang
pi_201443109
Neem…het..vaccin!
Vakman pur sang
  maandag 20 september 2021 @ 17:22:06 #85
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201443121
Gaat het wel goed met je?
Huilen dan.
  maandag 20 september 2021 @ 17:22:17 #86
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201443125
Of moeten we de GGZ bellen?
Huilen dan.
pi_201443127
quote:
7s.gif Op maandag 20 september 2021 17:22 schreef Isdatzo het volgende:
Of moeten we de GGZ bellen?
Nee nee ik doe de overheid na.
Vakman pur sang
pi_201443131
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 17:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Met een vaccin zijn we weer vrij allemaal.
Vaccin neem het. Neem het. Neem het vaccin. Neem het.
Je mag je ook laten testen hoor als je geen vaccin durft te nemen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201443137
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Neem…het..vaccin!
Of.. laat... Je.. testen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201443138
Lospedrosa is gevaccineerd......dus het zal wel door het vaccin komen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201443139
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 17:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Je mag je ook laten testen hoor als je geen vaccin durft te nemen
Neem nou maar het vaccin. Neem het.
Vakman pur sang
pi_201443148
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 17:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Neem nou maar het vaccin. Neem het.
Heb ik al...
Had me ook kunnen laten testen, maar dat is zo'n gedoe, en met vaccinatie kan ik iig met een geruster hart bij mijn ouders op bezoek
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201443160
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 17:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Lospedrosa is gevaccineerd......dus het zal wel door het vaccin komen.
#vaccinatiespijt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 20 september 2021 @ 17:31:20 #94
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201443220
quote:
Nog maar een keer dan... wat is je punt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 20 september 2021 @ 17:39:54 #95
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201443292

Hans Teeuwen: ‘Culturele sector wordt gebruikt om mensen over te halen zich te laten vaccineren’


quote:
Hans Teeuwen verzet zich principieel tegen het vragen van een coronatoegangsbewijs in de culturele sector. De cabaretier heeft daarom zijn voor dit najaar aangekondigde tournee verplaatst naar het voorjaar van 2022. In een verklaring aan de bezitters van kaarten voor zijn nieuwe show, Nou lekker dan, schrijft hij: „Ik vond en vind het niet oké dat mensen een gehoorzaamheidscode moeten laten zien om binnen te komen en door niet akkoord te gaan, hoop ik dat dit wat minder vanzelfsprekend wordt.”
Gehoorzaamheidscode mooi verwoord HANS want dat is het en die houden we erin _O_
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201443670
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 17:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Heb ik al...
Had me ook kunnen laten testen, maar dat is zo'n gedoe, en met vaccinatie kan ik iig met een geruster hart bij mijn ouders op bezoek
Neem het..neem het vaccin. Neem het voor een ander. Neem het voor je vrijheid.
Neem het vaccin, neem het.
Vakman pur sang
  maandag 20 september 2021 @ 18:21:28 #97
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201443766
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 17:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Heb ik al...
Had me ook kunnen laten testen, maar dat is zo'n gedoe, en met vaccinatie kan ik iig met een geruster hart bij mijn ouders op bezoek
Ze kunnen jou zo pakken voor een rijksreclamespotje. Lekker hoor.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 20 september 2021 @ 18:32:12 #98
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201443883
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 11:53 schreef KNAK het volgende:

[..]
*O*
https://www.telegraaf.nl/(...)t-met-klimaatplannen

Na zure regen, gaten in de ozon etc gaat het misschien eindelijk gebeuren dan…. Al dat geprep de laatste decennia is dan niet voor niets geweest.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201443928
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 18:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ze kunnen jou zo pakken voor een rijksreclamespotje. Lekker hoor.
Ik heb nog geen enkel steekhoudend argument gehoord om je niet te laten vaccineren
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201443936
quote:
Bwuuh Frans is links en hij krijgt per maand meer dan ik krijg voor het plaatsen van achterlijke plaatjes op een internetforum en dat is niet eerluuuuuk11!!1!!!!

:') _________!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 20 september 2021 @ 18:37:09 #101
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201443955
quote:
On juist spa tie ge bruik
Huilen dan.
pi_201443971
quote:
7s.gif Op maandag 20 september 2021 18:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
On juist spa tie ge bruik
Dat heet zelfstandig nadenken ofzo. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 20 september 2021 @ 18:40:16 #103
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201444001
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 11:53 schreef KNAK het volgende:

[..]
*O*
https://www.telegraaf.nl/(...)t-met-klimaatplannen

Na zure regen, gaten in de ozon etc gaat het misschien eindelijk gebeuren dan…. Al dat geprep de laatste decennia is dan niet voor niets geweest.
Zure regen en ozongaten waren regionaal reële problemen waarbij het op tijd luisteren naar wetenschappers ervoor gezorgd heeft dat jij er nu een beetje suf over kan doen. Ik zie dat alleen maar als argument om de waarschuwingen van klimaatwetenschappers serieus te nemen. Jij niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 20-09-2021 18:50:39 ]
Huilen dan.
  maandag 20 september 2021 @ 18:41:05 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201444012
quote:
10s.gif Op maandag 20 september 2021 18:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat heet zelfstandig nadenken ofzo. _O-
Ja laat zo'n woordenboek je niks wijsmaken verzin gewoon je eigen spelling door onderzoek te doen
Huilen dan.
pi_201444021
quote:
Deel dat maar door 2. Deze berekening is schromelijk overdreven

https://loonwijzer.nl/salaris/vipsalarissen/frans-timmermans
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201444241


:wtf:
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201444834
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 11:53 schreef KNAK het volgende:

[..]
*O*
https://www.telegraaf.nl/(...)t-met-klimaatplannen

Na zure regen, gaten in de ozon etc gaat het misschien eindelijk gebeuren dan…. Al dat geprep de laatste decennia is dan niet voor niets geweest.
Mensen worden al sinds de middeleeuwen bang gemaakt dat de wereld vergaat en de mens trapt er altijd weer in. _O-
En de wereld vergaat altijd net niet, alleen even wat vrijheden/geld afdragen dan is de wereld weer gered (net op tijd!).
Plaats hier uw advertentie
  maandag 20 september 2021 @ 19:50:36 #108
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201444960
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 19:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Mensen worden al sinds de middeleeuwen bang gemaakt dat de wereld vergaat en de mens trapt er altijd weer in. _O-
En de wereld vergaat altijd net niet, alleen even wat vrijheden/geld afdragen dan is de wereld weer gered (net op tijd!).
Ja dingen als zwavelfilters en een ban op CFKs moet je echt zoveel vrijheden voor afdragen... :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201445017
Plaats hier uw advertentie
pi_201445412
quote:
Die is ook relatief jong gestorven :'(
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 20 september 2021 @ 20:17:20 #111
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201445470
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 18:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ik heb nog geen enkel steekhoudend argument gehoord om je niet te laten vaccineren
Nou, goed voor jou dan toch?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201445634
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 20:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nou, goed voor jou dan toch?
Niet specifiek voor mij lijkt me. Lijkt me goed voor de mensheid
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201445701
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 18:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ik heb nog geen enkel steekhoudend argument gehoord om je niet te laten vaccineren
Mensen hebben geen zin om de bijwerkingen op te zoeken.
https://www.cdc.gov/coron(...)ety/myocarditis.html
Plaats hier uw advertentie
pi_201445861
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 20:34 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Mensen hebben geen zin om de bijwerkingen op te zoeken.
https://www.cdc.gov/coron(...)ety/myocarditis.html
En de bijwerkingen van vaccinatie met covid?
https://www-newscientist-(...)-than-vaccination%2F

450 per miljoen bij covid

67 per miljoen bij vaccinatie


Alweer geen steekhoudend argument
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201445909
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 20:45 schreef devlinmr het volgende:

[..]
En de bijwerkingen van vaccinatie met covid?
https://www-newscientist-(...)-than-vaccination%2F

450 per miljoen bij covid

67 per miljoen bij vaccinatie

Alweer geen steekhoudend argument
Covid zoekt niemand op of ken je mensen die aan gebruikte PCR staafjes lopen te likken?
Plaats hier uw advertentie
pi_201445966
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 20:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Covid zoekt niemand op
Da's precies het punt.
Corona overkomt je, vaccineren is een keuze.
Keuzes maken en de consequenties aanvaarden van die keuze is enger.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201445994
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 20:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Covid zoekt niemand op of ken je mensen die aan gebruikte PCR staafjes lopen te likken?
Kans dat je ooit covid zal krijgen is 100%
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 20 september 2021 @ 20:55:56 #118
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201446049
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 19:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ja dingen als zwavelfilters en een ban op CFKs moet je echt zoveel vrijheden voor afdragen... :')
Benieuwd of diezelfde users het uitbannen van gelode benzine ook maar onzin vinden. We hebben immers nu toch niet hele volksstammen met door loodvergiftiging veroorzaakte hersenaandoeningen?

Geloof niet in die bangmakerij!
Huilen dan.
pi_201446066
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 20:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Da's precies het punt.
Corona overkomt je, vaccineren is een keuze.
Keuzes maken en de consequenties aanvaarden van die keuze is enger.
Niet vaccineren is een keuze voor vaccinatie met covid
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 20 september 2021 @ 20:57:13 #120
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201446071
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 20:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Covid zoekt niemand op of ken je mensen die aan gebruikte PCR staafjes lopen te likken?
Covid zoekt niemand op uwot. Hoe denk je precies dat virussen zich verspreiden?
Huilen dan.
pi_201446077
Big Pharma heeft toch gewoon het beste met ons voor?

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201446099
quote:
7s.gif Op maandag 20 september 2021 20:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Benieuwd of diezelfde users het uitbannen van gelode benzine ook maar onzin vinden. We hebben immers nu toch niet hele volksstammen met door loodvergiftiging veroorzaakte hersenaandoeningen?

Geloof niet in die bangmakerij!
Cfk's en gelode benzine zijn trouwens uitgevonden door dezelfde persoon. Thomas Midgley.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201446122
quote:
5s.gif Op maandag 20 september 2021 20:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Big Pharma heeft toch gewoon het beste met ons voor?

[ twitter ]
Waarom is alles zwart wit bij jou?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201446148
quote:
7s.gif Op maandag 20 september 2021 20:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Covid zoekt niemand op uwot. Hoe denk je precies dat virussen zich verspreiden?
dus alle maatregelen kunnen afgeschaft worden.
Plaats hier uw advertentie
pi_201446158
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 20:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Niet specifiek voor mij lijkt me. Lijkt me goed voor de mensheid
De mensheid! De mensheid!
De kwetsbaren! De kwetsbaren!
De risicogroepen! De risicogroepen!

Rot maar 'n keer op met je emotieve moraalridder bullshit.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201446179
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 20:52 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Kans dat je ooit covid zal krijgen is 100%
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201446202
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_201446230
quote:
Meer geld voor onderzoek naar 'long-covid'
Het ministerie van Volksgezondheid trekt nog eens 7,8 miljoen euro uit voor onderzoek naar zogeheten 'long-covid', de verzamelnaam voor de klachten waar sommige mensen die corona hebben gehad nog weken of maanden mee kampen. Het gaat dan bijvoorbeeld om vermoeidheid, benauwdheid, hoofdpijn en vergeetachtigheid. Eerder werd voor het onderzoek al 2,88 miljoen euro uitgetrokken.

Het onderzoek dat al loopt richt zich onder meer op het in kaart brengen van de klachten, en hoeveel mensen ermee te maken hebben. Ook is een onderzoek begonnen naar de effecten van een vaccinatie op langdurige covid.

De herstelzorg voor mensen met langdurige covid, zoals fysiotherapie, logopedie en ergotherapie, kunnen mensen vergoed krijgen vanuit het basispakket. De regeling die daarvoor eerder in het leven was geroepen, is op verzoek van de Kamer verlengd tot 1 augustus volgend jaar.
https://nos.nl/liveblog/2(...)onderzoek-long-covid
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201446236
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 21:03 schreef Tingo het volgende:

[..]
De mensheid! De mensheid!
De kwetsbaren! De kwetsbaren!
De risicogroepen! De risicogroepen!

Rot maar 'n keer op met je emotieve moraalridder bullshit.
Ik snap dat het confronterend is voor mensen die alleen maar aan zichzelf denken
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201446252
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 21:04 schreef Tingo het volgende:

[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Vertel wat klopt er niet aan?
Kans dat je ooit griep gaat krijgen is ook 100%
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 20 september 2021 @ 21:16:04 #131
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201446335
quote:
5s.gif Op maandag 20 september 2021 20:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Big Pharma heeft toch gewoon het beste met ons voor?

[ twitter ]
Big Pharma dient vooral zichzelf. Mag jij drie keer raden waar ze meer mee opschieten: een werkend middel, of een LEVENSGEVAARLIJK vaccin waardoor we ALLEMAAL KEIDOOD gaan.
Huilen dan.
pi_201446413
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 21:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik voel een long covidje opzetten.
Lekker 6 maanden thuis lanterfanten en iedereen die twijfelt of vraagt wat me mankeert, gil ik: het is zoo zwaar. Als ik 6 uur in de sauna zit ben ik daarna helemaal moe.
Vakman pur sang
pi_201446446
quote:
7s.gif Op maandag 20 september 2021 21:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Big Pharma dient vooral zichzelf. Mag jij drie keer raden waar ze meer mee opschieten: een werkend middel, of een LEVENSGEVAARLIJK vaccin waardoor we ALLEMAAL KEIDOOD gaan.
Als je van overdrijving gebruik moet maken om je punt te onderstrepen, dan heb je misschien wel helemaal geen punt om te maken.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  † In Memoriam † maandag 20 september 2021 @ 21:26:31 #134
88815 The_Emotion
98.3
pi_201446491
quote:
7s.gif Op maandag 20 september 2021 21:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Big Pharma dient vooral zichzelf. Mag jij drie keer raden waar ze meer mee opschieten: een werkend middel, of een LEVENSGEVAARLIJK vaccin waardoor we ALLEMAAL KEIDOOD gaan.
De gulden middenweg, een halfbakken vaccin die maar een half jaartje werkzaam is om vervolgens een nieuwe te halen. Tel uit je winst.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  maandag 20 september 2021 @ 21:28:05 #135
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201446511
quote:
13s.gif Op maandag 20 september 2021 21:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Als je van overdrijving gebruik moet maken om je punt te onderstrepen, dan heb je misschien wel helemaal geen punt om te maken.
Nu je eigen wijsheid ter harte nemen.
Huilen dan.
pi_201446522
Het vaccin werkt goed tegen een ziekte die je eigen afweersysteem mogelijk nog beter kan bestrijden.
Vakman pur sang
  maandag 20 september 2021 @ 21:29:18 #137
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201446529
quote:
14s.gif Op maandag 20 september 2021 21:26 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
De gulden middenweg, een halfbakken vaccin die maar een half jaartje werkzaam is om vervolgens een nieuwe te halen. Tel uit je winst.
Maar wat nu als de concurrentie met een vaccin komt dat beter werkt :! ?
Huilen dan.
  maandag 20 september 2021 @ 21:33:06 #138
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201446593
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Het vaccin werkt goed tegen een ziekte die je eigen afweersysteem mogelijk nog beter kan bestrijden.
Gezien de cijfers in het ziekenhuis lijken er toch heel wat mensen baat bij te hebben hè. Als je immuunsysteem het beter doet, dan kom je daar ook na het nemen van zo'n vaccin vanzelf achter. Andersom niet.
Huilen dan.
  † In Memoriam † maandag 20 september 2021 @ 21:34:07 #139
88815 The_Emotion
98.3
pi_201446604
quote:
7s.gif Op maandag 20 september 2021 21:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Maar wat nu als de concurrentie met een vaccin komt dat beter werkt :! ?
Shit, dan moeten ze wel kwaliteit leveren, net zolang tot er maar 1 over blijft ;(
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201446618
twitter


Na 15 jaar toch maar van de markt gehaald, wel lekker gecashed.
  Moderator maandag 20 september 2021 @ 21:39:45 #141
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201446751
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 21:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]

Na 15 jaar toch maar van de markt gehaald, wel lekker gecashed.
Gelukkig is hun vaccin inmiddels veilig verklaard :X
Lach met een schone bips
pi_201446897
quote:
7s.gif Op maandag 20 september 2021 21:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Gezien de cijfers in het ziekenhuis lijken er toch heel wat mensen baat bij te hebben hè. Als je immuunsysteem het beter doet, dan kom je daar ook na het nemen van zo'n vaccin vanzelf achter. Andersom niet.
Voor mezelf niet want heb beide al doorgemaakt. Stelde voor mij niks voor.
Ondertussen in Du schiet iemand een caissière dood omdat ie een grote mond had tegen een kapjesweigeraar.
Vakman pur sang
  maandag 20 september 2021 @ 21:46:32 #143
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201446925
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 21:03 schreef Tingo het volgende:

[..]
De mensheid! De mensheid!
De kwetsbaren! De kwetsbaren!
De risicogroepen! De risicogroepen!

Rot maar 'n keer op met je emotieve moraalridder bullshit.
Een leuk testje voor moraalridders en modelburgers

Jouw gedrag als rapportcijfer
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 20 september 2021 @ 21:48:17 #144
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201446964
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 20:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Niet specifiek voor mij lijkt me. Lijkt me goed voor de mensheid
Ja zijn meerdere figuren geweest in de geschiedenis die dachten dat iets "goed was voor de mensheid" en weinig tegenspraak dulden in dat idee.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 20 september 2021 @ 21:48:19 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201446965
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Voor mezelf niet want heb beide al doorgemaakt. Stelde voor mij niks voor.
Same.
quote:
Ondertussen in Du schiet iemand een caissière dood omdat ie een grote mond had tegen een kapjesweigeraar.
Tja. Idioten zijn van alle tijden.
Huilen dan.
  maandag 20 september 2021 @ 21:50:30 #146
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201447003
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 21:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Een leuk testje voor moraalridders en modelburgers

Jouw gedrag als rapportcijfer

Jouw score is erg laag. Dit kan serieuze gevolgen hebben. Je riskeert een plek op de zwarte lijst. Het kan je baankansen en studiekansen verpesten. En het kan je je vrienden kosten.

:'(
Huilen dan.
pi_201447007
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 21:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Een leuk testje voor moraalridders en modelburgers

Jouw gedrag als rapportcijfer

Ben bang dat ik snel in een Chinees heropvoedingskamp terechtkom
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201447012
quote:
7s.gif Op maandag 20 september 2021 21:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Same.
[..]
Tja. Idioten zijn van alle tijden.
Wat ik bedoel, maar val in herhaling, is dat dit alles veeeel te groot wordt gemaakt.
Vakman pur sang
  maandag 20 september 2021 @ 21:51:45 #149
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201447022
quote:
7s.gif Op maandag 20 september 2021 21:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Gezien de cijfers in het ziekenhuis lijken er toch heel wat mensen baat bij te hebben hè. Als je immuunsysteem het beter doet, dan kom je daar ook na het nemen van zo'n vaccin vanzelf achter. Andersom niet.
Ben nog steeds niet opgenomen in het ziekenhuis zonder vaccin.

Mooi toch?

Maar als biologische tijdbom mag ik straks nergens meer uit eten.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201447057
quote:
Onderzoek naar fraude met vaccinatiebewijzen, medewerkers GGD op non-actief
Een aantal medewerkers van GGD-regio’s is op non-actief is gesteld vanwege mogelijke fraude met vaccinatiebewijzen. Dat meldt minister De Jonge (Volksgezondheid) vanavond in een Kamerbrief.

Volgens koepel GGD GHOR Nederland bestaat het vermoeden dat de betreffende medewerkers misbruik hebben gemaakt van het systeem waartoe zij vanwege hun werkzaamheden toegang hadden. Deze mensen zouden op aanvraag valse vaccinatieregistraties hebben aangemaakt, waardoor er onterecht QR-codes konden worden uitgegeven.

De mogelijke fraude werd enkele weken geleden ontdekt. De medewerkers zijn direct op non actief gesteld en tegen hen is aangifte gedaan bij politie.
https://www.ad.nl/binnenl(...)non-actief~a327a9c7/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  † In Memoriam † maandag 20 september 2021 @ 21:55:37 #151
88815 The_Emotion
98.3
pi_201447098
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 21:51 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ben nog steeds niet opgenomen in het ziekenhuis zonder vaccin.

Mooi toch?

Maar als biologische tijdbom mag ik straks nergens meer uit eten.
En in de loop van de winter zijn de vaccins niet goed genoeg meer, dus mag je vrijwillig je booster halen voor je groene vinkje. Of de rest van de tijd steeds met een stokje in je neus roeren.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201447099
quote:
7s.gif Op maandag 20 september 2021 21:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Jouw score is erg laag. Dit kan serieuze gevolgen hebben. Je riskeert een plek op de zwarte lijst. Het kan je baankansen en studiekansen verpesten. En het kan je je vrienden kosten.

:'(
400
Jouw score is erg laag. Dit kan serieuze gevolgen hebben. Je riskeert een plek op de zwarte lijst. Het kan je baankansen en studiekansen verpesten. En het kan je je vrienden kosten.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 20 september 2021 @ 21:56:24 #153
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201447114
400 had ik ook viezerik vul je eigen antwoorden in

Wordt wel gezellig in dat heropvoedingskamp *O*
Huilen dan.
pi_201447119
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 21:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]
400
Jouw score is erg laag. Dit kan serieuze gevolgen hebben. Je riskeert een plek op de zwarte lijst. Het kan je baankansen en studiekansen verpesten. En het kan je je vrienden kosten.
Ja dit is de wereld die jij wil hè?
Vakman pur sang
  maandag 20 september 2021 @ 21:57:52 #155
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201447148
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja dit is de wereld die jij wil hè?
Jij mag ook wel mee naar heropvoedingskamp hoor O+ .
Huilen dan.
pi_201447189
quote:
7s.gif Op maandag 20 september 2021 21:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Jij mag ook wel mee naar heropvoedingskamp hoor O+ .
Die zelfde Chinezen zijn verwantwoordelijk voor EN Corona EN dat angst en controle circus achteraf.
Om de EU en de VS economisch en sociaal af te zwakken.
Nou is dat nog niet bewezen maar dat kan toch niet anders?
Vakman pur sang
  maandag 20 september 2021 @ 22:00:27 #157
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201447190
twitter


Shalom!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201447322
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja dit is de wereld die jij wil hè?
:|W
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 20 september 2021 @ 22:08:03 #159
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201447326
quote:
7s.gif Op maandag 20 september 2021 20:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Benieuwd of diezelfde users het uitbannen van gelode benzine ook maar onzin vinden. We hebben immers nu toch niet hele volksstammen met door loodvergiftiging veroorzaakte hersenaandoeningen?

Geloof niet in die bangmakerij!
Ja joh! Ook allemaal onzin. Net als dingen als lood en dioxines in het drinkwater. Zo arrogant om te denken dat we onze omgeving voor onszelf kunnen verpesten door roekeloos gedrag/vervuiling.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 20 september 2021 @ 22:09:55 #160
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201447356
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Het vaccin werkt goed tegen een ziekte die je eigen afweersysteem mogelijk nog beter kan bestrijden.
Waarom moet dit nou nog steeds uitgelegd worden... Na vaccinatie is het ook je eigen afweersysteem die de ziekte bestrijd.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 20 september 2021 @ 22:11:58 #161
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201447388
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ja joh! Ook allemaal onzin. Net als dingen als lood en dioxines in het drinkwater. Zo arrogant om te denken dat we onze omgeving voor onszelf kunnen verpesten door roekeloos gedrag/vervuiling.
Huilen dan.
  maandag 20 september 2021 @ 22:21:07 #163
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201447550
Stel dwazen bij elkaar in dat topic, waarom dit in bnw verder moet geen idee...
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201447733
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Stel dwazen bij elkaar in dat topic, waarom dit in bnw verder moet geen idee...
Hier heb je ook bijna alleen maar dwazen, kan mooi bij elkaar in een topic.. Slotje erop, dat de mensen met een iq boven de 75 er niet kunnen komen..

Dan zou ik dit topic wel een beetje missen trouwens.

"in BNW hoef je niet met feiten te komen, maar met facebook geruchten en misgequote citaten"..
pi_201447747
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Waarom moet dit nou nog steeds uitgelegd worden... Na vaccinatie is het ook je eigen afweersysteem die de ziekte bestrijd.
Na besmetting ook.
Vakman pur sang
pi_201447779
twitter
  maandag 20 september 2021 @ 22:35:22 #167
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201447817
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Na besmetting ook.
Joh... dat is wat een vaccinatie simuleert.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201447830
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Joh... dat is wat een vaccinatie simuleert.
Joh dat is wat een besmetting echt doet
Vakman pur sang
  maandag 20 september 2021 @ 22:36:58 #169
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201447841
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Joh dat is wat een besmetting echt doet
Wat is je punt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201447944
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wat is je punt?
Dat het niet uitmaakt.
Vakman pur sang
  maandag 20 september 2021 @ 22:57:14 #171
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201448179
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat het niet uitmaakt.
Hoezo?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 20 september 2021 @ 23:00:35 #172
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201448220
Voor zo lang ie nog te vinden is> https://ia902907.us.archi(...)-KqKoN4dQp7TP.ia.mp4
Lach met een schone bips
pi_201448260
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Hoezo?
Jij bent bang voor een natuurlijke besmetting terwijl dat juist een geschenk is als je jong bent en geluk hebt.
Vakman pur sang
  maandag 20 september 2021 @ 23:15:18 #174
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201448362
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Jij bent bang voor een natuurlijke besmetting terwijl dat juist een geschenk is als je jong bent en geluk hebt.
Dat is helemaal niet hoe ik er over denk.... En wat? Het is een geschenk als je geluk hebt? :?

Dus nog maar een keer, waarom maakt het niet uit?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 20 september 2021 @ 23:33:15 #175
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201448540
quote:
Echt, door dit soort verhalen hoop ik dat er een apex-variant in mijn ongevaccineerde gestel ontwikkelt die dood en verderf van epische proporties verspreidt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201448592
De VS kom ik straks niet in vanwege niet gevaccineerd. Hoe lang zullen ze die eisen hoog houden?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201448595
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_201448596
Als influenza meer doden dan covid telt straks gaan we dan Covid eisen afzwakken of influenza prik verplichten?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201448605
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 23:38 schreef ludovico het volgende:
De VS kom ik straks niet in vanwege niet gevaccineerd. Hoe lang zullen ze die eisen hoog houden?
Als je met de Mexicaanse karavaan meeloopt hoef je geen vaccin te nemen.
Plaats hier uw advertentie
pi_201448624
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 21:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]

Na 15 jaar toch maar van de markt gehaald, wel lekker gecashed.
Is me niet helemaal duidelijk if het nu om een productiefout gaat of iets anders

Productiefout dus.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  † In Memoriam † maandag 20 september 2021 @ 23:48:02 #181
88815 The_Emotion
98.3
pi_201448649
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 23:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Is me niet helemaal duidelijk if het nu om een productiefout gaat of iets anders
Ik weet wel dat het pure gif is, die rommel heeft m'n halve brein opgelost.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201448660
quote:
2s.gif Op maandag 20 september 2021 23:48 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Ik weet wel dat het pure gif is, die rommel heeft m'n halve brein opgelost.
Tja dat zijn de meeste medicijnen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201448693
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 23:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Is me niet helemaal duidelijk if het nu om een productiefout gaat of iets anders

Productiefout dus.
gelukkig komen ze er op tijd achter.
Plaats hier uw advertentie
  † In Memoriam † maandag 20 september 2021 @ 23:54:56 #184
88815 The_Emotion
98.3
pi_201448694
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 23:49 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Tja dat zijn de meeste medicijnen.
Dat is ook weer zo
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Moderator dinsdag 21 september 2021 @ 00:00:28 #185
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201448717
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 23:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Is me niet helemaal duidelijk if het nu om een productiefout gaat of iets anders

Productiefout dus.
Boh gelukkig maar, hoop dat die gekkigheid in je arm geen productiefout heeft....
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 21 september 2021 @ 00:03:06 #186
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201448727
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 23:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
gelukkig komen ze er op tijd achter.
Zal wel loslopen, Pfizer en consorten hebben alleen het beste met ons voor. Maak je niet druk :)
Lach met een schone bips
pi_201448751
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zal wel loslopen, Pfizer en consorten hebben alleen het beste met ons voor. Maak je niet druk :)
Kan niet wachten op een abonnement Pfizer w/
Plaats hier uw advertentie
  Moderator dinsdag 21 september 2021 @ 00:10:20 #188
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201448767
Het zal misschien verder gaan dan de pro vaxxers hier kunnen geloven, maar ik daag diegene uit om eens te gaan graven in het leven van John D. Rockefeller... En gebruik niet alleen Google, kijk eens verder... Hou wel in ogenschouw hoe deze "zakenman" er vrij vroeg achter kwam hoe je mensen aan de medicatie kon houden......

DYOR!
Lach met een schone bips
  Moderator dinsdag 21 september 2021 @ 00:11:18 #189
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201448775
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 00:07 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Kan niet wachten op een abonnement Pfizer w/
Heb de stempelkaart in huis, mis alleen de stempels.
Lach met een schone bips
pi_201448831
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 23:38 schreef ludovico het volgende:
De VS kom ik straks niet in vanwege niet gevaccineerd. Hoe lang zullen ze die eisen hoog houden?
Op staatsniveau zijn er veel verschillen en zijn er soms nauwelijks verplichtingen of maatregelen. Maar op landelijk niveau, waar Biden over gaat, zijn ze best streng en wordt het alleen maar strenger. Ik zou de komende jaren maar geen vakantie inplannen in de VS.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 21 september 2021 @ 00:24:35 #191
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201448847
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
Het zal misschien verder gaan dan de pro vaxxers hier kunnen geloven, maar ik daag diegene uit om eens te gaan graven in het leven van John D. Rockefeller... En gebruik niet alleen Google, kijk eens verder... Hou wel in ogenschouw hoe deze "zakenman" er vrij vroeg achter kwam hoe je mensen aan de medicatie kon houden......

DYOR!
Ligt er beetje aan.

Voorbeeld insuline!

Maare heb je linkje?
Of YT?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201448879
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_201448890
twitter


blijkbaar geen volle ziekenhuizen daar.
Plaats hier uw advertentie
  Moderator dinsdag 21 september 2021 @ 00:41:40 #194
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201448893
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 00:24 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ligt er beetje aan.

Voorbeeld insuline!

Maare heb je linkje?
Of YT?
Hey een compleet debiele post, Insuline... Je hebt misschien ooit mee gekregen dat een groep Aboriginals in Ozziland daar aan verslaafd was? Tot ze weer geleerd werden op oude manier te leven en de Diabetes verdween?

Nogmaals DYOR
Lach met een schone bips
pi_201449099
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_201449715
twitter
Plaats hier uw advertentie
  dinsdag 21 september 2021 @ 05:26:49 #197
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201449846
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Hey een compleet debiele post, Insuline... Je hebt misschien ooit mee gekregen dat een groep Aboriginals in Ozziland daar aan verslaafd was? Tot ze weer geleerd werden op oude manier te leven en de Diabetes verdween?

Nogmaals DYOR
Oki, zal doorgeven aan de gene wiens leven er van afhankelijk is.
En dat ie niet moet zeiken als hij weer in ziekenhuis ligt zoals de laatste keer dat hij het vertikte.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 21 september 2021 @ 07:25:08 #198
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201450223
twitter


Heil to the Pfizer Chiefs :N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201450295
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Boh gelukkig maar, hoop dat die gekkigheid in je arm geen productiefout heeft....
Productiefouten bestaan nou eenmaal. Voedingsmiddelen worden regelmatig teruggeroepen, auto's ook. Het is kut maar bij meds is het niet anders.

In de jaren 50 of 60 hadden ze bijvoorbeeld een batch polio vaccins waar per ongeluk levend virus in zat. Sindsdien zijn er zeer strenge eisen gesteld
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201450305
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Hey een compleet debiele post, Insuline... Je hebt misschien ooit mee gekregen dat een groep Aboriginals in Ozziland daar aan verslaafd was? Tot ze weer geleerd werden op oude manier te leven en de Diabetes verdween?

Nogmaals DYOR
Verslaafd aan insuline...
Weet je laten we tegen alle 100.000 diabetes type 1 lijders in Nederland vertellen dat ze maar meer sla moeten eten...
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201450324
quote:
Project Veritas

Als je in je naam al moet aangeven dat je de "waarheid" denkt te hebben. :')

quote:
Project Veritas is an American far-right[36] activist group founded by James O'Keefe in 2010.[40] The group produces deceptively edited videos[24] of its undercover operations,[16] which use secret recordings[17] in an effort to discredit mainstream media organizations and progressive groups.[48][49] Project Veritas also uses entrapment[23] to generate bad publicity for its targets,[2] and has propagated disinformation[14] and conspiracy theories[56] in its videos and operations.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201450344
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201450371
quote:
Ja want men heeft geen keuze, net zoals dat de zwarte bevolking in Zuid-Afrika geen keuze had in de kleur van hun huid..

Echt apartheid hoor :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201450433
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 07:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ja want men heeft geen keuze, net zoals dat de zwarte bevolking in Zuid-Afrika geen keuze had in de kleur van hun huid..


Echt apartheid hoor :')
Is het een keuze als jij met je auto mag rijden maar een ambtenaar je moet slaan met een hamer voordat je in de auto mag zitten?.

Je begrijpt er echt helemaal niks van het is niet te bevatten hoe erg je naar uitwegen zoekt om je wereldbeeld in stand te houden.

De cognitieve dissonantie is echt te sterk bij jou. Maar hey, misschien is de meerderheid van de bevolking wel vatbaar voor propaganda en heb ik dat altijd onderschat. Het is beangstigend.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201450517
Overheid: "Je mag naar buiten als ongevaccineerde maar als je dat doet moet je kat dood"

Devlin: "Ja want men heeft geen keuze, net zoals dat de zwarte bevolking in Zuid-Afrika geen keuze had in de kleur van hun huid..

Echt apartheid hoor :')"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201450692
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 08:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Is het een keuze als jij met je auto mag rijden maar een ambtenaar je moet slaan met een hamer voordat je in de auto mag zitten?.
ja, dat heet een rijbewijs verlengen na je 70st #medische apartheid :')
quote:
Je begrijpt er echt helemaal niks van het is niet te bevatten hoe erg je naar uitwegen zoekt om je wereldbeeld in stand te houden.

De cognitieve dissonantie is echt te sterk bij jou. Maar hey, misschien is de meerderheid van de bevolking wel vatbaar voor propaganda en heb ik dat altijd onderschat. Het is beangstigend.
Tja hier past slechts 1 antwoord... :') :') :') :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201450708
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 08:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]
ja, dat heet een rijbewijs verlengen na je 70st #medische apartheid :')
[..]
Tja hier past slechts 1 antwoord... :') :') :') :')
Struisvogel tentoonstelling, vroeg in de ochtend, wat leuk!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 21 september 2021 @ 08:37:52 #208
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201450711
quote:
Op het terras zitten gaat een week, misschien twee nog leuk zijn, daarna wordt het mogelijk te fris ook al heeft men terrasverwarmers. Gooi daar de gebruikelijke herfst wind/regen tegen aan en je kan de stoelen opstapelen en inde opslag flikkeren.
Ook niet iedereen heeft een terrasvergunning 365/jaar. Zal per gemeente wel anders zijn, ook vanwege Coronatijd maar zo vanzelfsprekend is het niet dat de ongevaccineerde genoeg keuze heeft om toch nog iets leuks te kunnen doen. Ook niet iedere toko heeft een terras. Al met al een kansloze, dwaze regel, mogelijk in het leven geroepen als steek richting de ongevaccineerden dat ze het mogen doen met deze 'leftovers' van plezier waar vanwege bovenstaande maar weinig plezier uit te halen valt. Net zoiets als iemand wel de supermarkt in mogen laten gaan, maar dan wel alleen de koopjeshoek; beperkt zooitje half afgeschreven breuk artikelen met een vandaag aflopende THT. De tyfusbakken die het zijn.

Op een vrijdag met een stampvolle zaak en eventueel terras is het nagenoeg onmogelijk de vaxpas te controleren als men wilt urineren. Ook voor betalen rekening en andere zaken wil een gast/klant spontaan naar binnen stappen, m.a.w., kansloos om deze regel door te voeren en te handhaven ook al zou een ondernemer zich inspannen dit wel te willen doen. Personeel is al lastig en nu moet je een groepje VaxPasAgentjes uit je bediening halen dit te doen. Dat worden dan 16~18 jarigen aangezien de veteranen dan het hardere (bedienings)werk e.d. moeten gaan doen. Geen idee hoe het elders zit maar op een enkeling na wil niemand in mijn omgeving aan deze debiele idioterie meewerken, en terecht. We gaan op deze wijze misschien de UK achterna, en met een beetje mazzel wordt daarmee de rest van de CoronaHoax ook gestaakt ......en mogen we ons vervolgens gaan voorbereiden op de volgende "oh-zo-levensgevaarlijke situatie"; het klimaat. Prinsjesdag begint al met 6milj aan knaken is al te horen... gaat helemaal goedkomen *O* ^O^ ..... |:(
Mai pben rai~!
pi_201450734
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 08:37 schreef ludovico het volgende:

[..]
Struisvogel tentoonstelling, vroeg in de ochtend, wat leuk!
Weet je, de argumenten die men hier probeert te verzinnen om het te vergelijken met de Jodenvervolging, of een apartheidsregime is zo absurd en onvoorstelbaar dat het lachwekkend zou zijn als het niet zo triest was.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201450739
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 08:37 schreef KNAK het volgende:

[..]
Op het terras zitten gaat een week, misschien twee nog leuk zijn, daarna wordt het mogelijk te fris ook al heeft men terrasverwarmers. Gooi daar de gebruikelijke herfst wind/regen tegen aan en je kan de stoelen opstapelen en inde opslag flikkeren.
Ook niet iedereen heeft een terrasvergunning 365/jaar. Zal per gemeente wel anders zijn, ook vanwege Coronatijd maar zo vanzelfsprekend is het niet dat de ongevaccineerde genoeg keuze heeft om toch nog iets leuks te kunnen doen. Ook niet iedere toko heeft een terras. Al met al een kansloze, dwaze regel, mogelijk in het leven geroepen als steek richting de ongevaccineerden dat ze het mogen doen met deze 'leftovers' van plezier waar vanwege bovenstaande maar weinig plezier uit te halen valt. Net zoiets als iemand wel de supermarkt in mogen laten gaan, maar dan wel alleen de koopjeshoek; beperkt zooitje half afgeschreven breuk artikelen met een vandaag aflopende THT. De tyfusbakken die het zijn.

Op een vrijdag met een stampvolle zaak en eventueel terras is het nagenoeg onmogelijk de vaxpas te controleren als men wilt urineren. Ook voor betalen rekening en andere zaken wil een gast/klant spontaan naar binnen stappen, m.a.w., kansloos om deze regel door te voeren en te handhaven ook al zou een ondernemer zich inspannen dit wel te willen doen. Personeel is al lastig en nu moet je een groepje VaxPasAgentjes uit je bediening halen dit te doen. Dat worden dan 16~18 jarigen aangezien de veteranen dan het hardere (bedienings)werk e.d. moeten gaan doen. Geen idee hoe het elders zit maar op een enkeling na wil niemand in mijn omgeving aan deze debiele idioterie meewerken, en terecht. We gaan op deze wijze misschien de UK achterna, en met een beetje mazzel wordt daarmee de rest van de CoronaHoax ook gestaakt ......en mogen we ons vervolgens gaan voorbereiden op de volgende "oh-zo-levensgevaarlijke situatie"; het klimaat. Prinsjesdag begint al met 6milj aan knaken is al te horen... gaat helemaal goedkomen *O* ^O^ ..... |:(
Stem VVD CDA d66
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 21 september 2021 @ 08:40:54 #211
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201450753
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 08:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Weet je, je argumenten die men hier probeert te verzinnen om het te vergelijken met de Jodenvervolging, of een apartheidsregime is zo absurd en onvoorstelbaar dat het lachwekkend zou zijn als het niet zo triest was.
Heb mn bak yogurt naast me staan.... doe eens lollig! Knal het er allemaal uit! alvast dank :D
Mai pben rai~!
pi_201450763
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 08:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Weet je, de argumenten die men hier probeert te verzinnen om het te vergelijken met de Jodenvervolging, of een apartheidsregime is zo absurd en onvoorstelbaar dat het lachwekkend zou zijn als het niet zo triest was.
Discriminatie, geinstitutionaliseerd. Wat jij wilt. Ik noem dat apartheid.

Mag pas apartheid genoemd worden bij ras? Dus de Joodse tweedeling was ook geen apartheid?

Of religie mag ook wel mee in de definitie?

Wat nou als geen spuit te maken heeft met levensovertuiging?

Het gaat mij echt totaal niet om je definitie porno maar om de geinstitutionaliseerde discriminatie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201450783
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 08:40 schreef KNAK het volgende:

[..]
Heb mn bak yogurt naast me staan.... doe eens lollig! Knal het er allemaal uit! alvast dank :D


Thierry tussen de jodensterren.. altijd goed voor een lach
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201450831
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 08:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Discriminatie, geinstitutionaliseerd. Wat jij wilt. Ik noem dat apartheid.

Tja als jij je eigen definitie eraan wil geven, dat kan. De rest van de wereld ziet dat anders.
Volgens mij was jij ook een voorstander van het uitsluiten van kwetsbare mensen. Maar dat is waarschijnlijk dan weer geen apartheid in jouw visie

quote:
Mag pas apartheid genoemd worden bij ras? Dus de Joodse tweedeling was ook geen apartheid?
Joods zijn is niet zozeer een kwestie van het geloof aanhangen maar iets wat doorgegeven wordt van moeder op kind. Dus net even anders dan bij andere religies.
quote:
Of religie mag ook wel mee in de definitie?
Zie boven
quote:
Wat nou als geen spuit te maken heeft met levensovertuiging?
Dan kies je voor testen
quote:
Het gaat mij echt totaal niet om je definitie porno maar om de geinstitutionaliseerde discriminatie.
Die alleen in jouw hoofd bestaat daar je een alternatief wordt geboden. Iets wat bij discriminatie nooit het geval is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 21 september 2021 @ 09:07:32 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201451033
quote:
Ik ken cafés waarbij er een betaling vereist is voor de wc.
Bijvb alleen voor de dames wc.

Nja ben ook geen voorstander van de pas.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 21 september 2021 @ 09:15:03 #216
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201451138
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 09:07 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik ken cafés waarbij er een betaling vereist is voor de wc.
Bijvb alleen voor de dames wc.

Nja ben ook geen voorstander van de pas.
Ik ken landen waar ze homo's van flatgebouwen afgooien

Huisregeltjes van een mafklap-ondernemer vergelijken met overheidsbeleid is niet echt handig
Mai pben rai~!
  dinsdag 21 september 2021 @ 09:31:59 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201451316
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 09:15 schreef KNAK het volgende:

[..]
Ik ken landen waar ze homo's van flatgebouwen afgooien

Huisregeltjes van een mafklap-ondernemer vergelijken met overheidsbeleid is niet echt handig
http://sync.nl/betaald-toiletbezoek-grootste-ergernis/

Klopt maar is ook wel krom.
De hele vaccinatie pas is redelijk bizar, want je bent wel vrij of je laat vaccineren maar niet vrij om dan gebruik te maken van een wc.
Voorzie dat horeca ondernemers daar behoorlijk tegenop zien tenzij ze al een toilet dame hebben.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201451356
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 09:31 schreef theguyver het volgende:

[..]
http://sync.nl/betaald-toiletbezoek-grootste-ergernis/

Klopt maar is ook wel krom.
De hele vaccinatie pas is redelijk bizar, want je bent wel vrij of je laat vaccineren maar niet vrij om dan gebruik te maken van een wc.
Voorzie dat horeca ondernemers daar behoorlijk tegenop zien tenzij ze al een toilet dame hebben.
Met dank aan de 2e kamer.
Initiële voorstel was beter te handhaven
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 21 september 2021 @ 09:43:34 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201451423
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 09:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Met dank aan de 2e kamer.
Initiële voorstel was beter te handhaven
Ik stel voor op elke wc een overheids ambtenaar die dat in de gaten gaat houden.
Liefst een VVD er!
Heb toch schijt aan dat volk!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201451550
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 09:43 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik stel voor op elke wc een overheids ambtenaar die dat in de gaten gaat houden.
Liefst een VVD er!
Heb toch schijt aan dat volk!
Was niet de VVD die dit voorstelde
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201451574
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 08:37 schreef KNAK het volgende:

[..]
Op het terras zitten gaat een week, misschien twee nog leuk zijn, daarna wordt het mogelijk te fris ook al heeft men terrasverwarmers. Gooi daar de gebruikelijke herfst wind/regen tegen aan en je kan de stoelen opstapelen en inde opslag flikkeren.
......en mogen we ons vervolgens gaan voorbereiden op de volgende "oh-zo-levensgevaarlijke situatie"; het klimaat. Prinsjesdag begint al met 6milj aan knaken is al te horen... gaat helemaal goedkomen *O* ^O^ ..... |:(
Terrasverwarmers zijn dan al verboden:
BNW / Coronavirus1984 - #137 De grote goochelshow met glazen bollen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201451614
Jullie muzikale held gooit zijn principes overboord:

quote:
Anti-Vax Hypocrite Eric Clapton Breaks Own Vow, Plays Venue With Vaccine Mandate
Musician who swore never to play a vaccine-mandate show goes ahead and does just that in New Orleans

On Saturday night, Eric Clapton took the stage at the Smoothie King Center in New Orleans. This event is notable not just because it alerted us to the fact that there is a music venue called “Smoothie King,” but because by doing so, the musician and public-health skeptic effectively undid the ridiculous stance he took on Covid vaccines earlier this year.
https://www.rollingstone.(...)oothie-king-1229285/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201451882
En de premier die zich misschien wel het hardste uitspreekt tegen anti-vaxxers gaat gewoon weer met overmacht de verkiezingen winnen. Mogelijk zelfs met een absolute meerderheid:

quote:
Canadese media roepen Trudeau uit tot winnaar verkiezingen
De Liberale Partij van premier Justin Trudeau lijkt de verkiezingen in Canada te gaan winnen. Dat voorspellen de televisiezenders CBC en CTV, terwijl de eerste verkiezingsresultaten binnendruppelen. Het is nog niet duidelijk of de liberalen ook daadwerkelijk een meerderheid van de zetels in het parlement weten te veroveren.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)deau-liberale-partij
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201451887
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 07:47 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Project Veritas

Als je in je naam al moet aangeven dat je de "waarheid" denkt te hebben. :')
[..]

Hihi, anders ga je even blind af wat er op Wikipedia staat. Een website waar mensen zelf dingen kunnen toevoegen en waar een énorme dubbele standaard heerst. Project Veritas betreft voornamelijk een groep mensen die bij allerlei instanties infiltreert om daar bepaalde zaken bloot te leggen. "Far right" is weer zo'n leuk label om te demoniseren.
quote:
Prima hoor. Ik houd altijd even een slag om de arm omdat je soms toch wel bepaalde context mist, maar het is zeker interessant om te zien natuurlijk. Ik denk ook wel dat het een bepaalde tendens benadrukt vanuit de zogenaamd betrouwbare instanties.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201452220
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 september 2021 10:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, anders ga je even blind af wat er op Wikipedia staat. Een website waar mensen zelf dingen kunnen toevoegen en waar een énorme dubbele standaard heerst. Project Veritas betreft voornamelijk een groep mensen die bij allerlei instanties infiltreert om daar bepaalde zaken bloot te leggen. "Far right" is weer zo'n leuk label om te demoniseren.
[..]
Prima hoor. Ik houd altijd even een slag om de arm omdat je soms toch wel bepaalde context mist, maar het is zeker interessant om te zien natuurlijk. Ik denk ook wel dat het een bepaalde tendens benadrukt vanuit de zogenaamd betrouwbare instanties.
https://www.ftm.nl/tag/project-veritas

Beter?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 21 september 2021 @ 10:56:22 #226
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201452248
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 september 2021 10:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, anders ga je even blind af wat er op Wikipedia staat. Een website waar mensen zelf dingen kunnen toevoegen en waar een énorme dubbele standaard heerst. Project Veritas betreft voornamelijk een groep mensen die bij allerlei instanties infiltreert om daar bepaalde zaken bloot te leggen. "Far right" is weer zo'n leuk label om te demoniseren.
Want bij Project Veritas heerst geen énorme dubbele standaard?

_O-
Huilen dan.
  dinsdag 21 september 2021 @ 10:58:32 #227
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201452278
En verder: coronabeleid vergelijken met het apartheidsregime, pls :') .

Ik ben absoluut geen voorstander van deze implementatie van die coronapas maar met apartheid heeft het echt niks te maken: iedereen kan een vinkje krijgen, of je nou groen paars of blauw bent, of gevaccineerd of niet-gevaccineerd bent.
Huilen dan.
  dinsdag 21 september 2021 @ 11:04:41 #228
8369 speknek
Another day another slay
pi_201452359
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 september 2021 10:30 schreef HowardRoark het volgende:

Hihi, anders ga je even blind af wat er op Wikipedia staat. Een website waar mensen zelf dingen kunnen toevoegen en waar een énorme dubbele standaard heerst. Project Veritas betreft voornamelijk een groep mensen die bij allerlei instanties infiltreert om daar bepaalde zaken bloot te leggen. "Far right" is weer zo'n leuk label om te demoniseren.
De kronkels waar je jezelf in moet buigen om een slecht punt te kunnen maken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201452494
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 10:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jullie muzikale held gooit zijn principes overboord:
[..]

Principes zijn leuk tot ze in de praktijk getest worden

Zie je ook aan de stijging in vaccinaties nu de QR toegang realiteit wordt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 21 september 2021 @ 11:13:15 #230
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201452505
Achter elke boom een linkse extremist zien maar ondertussen wel krampachtig in de bres springen voor Project Veritas wanneer iemand iets zegt over dat nare clubje. Dan weet je ook wel hoe laat is ^O^ .
Huilen dan.
pi_201452507
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 08:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Is het een keuze als jij met je auto mag rijden maar een ambtenaar je moet slaan met een hamer voordat je in de auto mag zitten?.
Je hebt een pas nodig om je eigen auto te mogen besturen.
En eentje krijgen is duurder en moeilijker dan een coronapas.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201452536
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 september 2021 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
Achter elke boom een linkse extremist zien maar ondertussen wel krampachtig in de bres springen voor Project Veritas wanneer iemand iets zegt over dat nare clubje. Dan weet je ook wel hoe laat is ^O^ .
Heb jij enig idee waarom die NVU types zich zo aangetrokken voelen tot de antivax beweging.
Heb zelf het idee dat het gros van de mensen bij die demo's niet eens in de gaten hebben dat ze zij aan zij lopen met deze types.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201452541
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 11:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je hebt een pas nodig om je eigen auto te mogen besturen.
En eentje krijgen is duurder en moeilijker dan een coronapas.
Wist je dat als je blind bent je niet eens mag autorijden... #MEDISCHE ApArthEid
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 21 september 2021 @ 11:23:05 #234
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201452624
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 11:15 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Heb jij enig idee waarom die NVU types zich zo aangetrokken voelen tot de antivax beweging.
Heb zelf het idee dat het gros van de mensen bij die demo's niet eens in de gaten hebben dat ze zij aan zij lopen met deze types.
Het idee dat de overheid per definitie iets slechts van plan is. Wanneer je gelooft dat er een groot omvolkingscomplot bekokstoofd wordt dan zal je de vaccinatiecampagne van de overheid ook voor geen cent vertrouwen.
Huilen dan.
  dinsdag 21 september 2021 @ 11:36:42 #235
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201452775
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 09:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Was niet de VVD die dit voorstelde
Maakt niet uit :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201453260
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 11:04 schreef speknek het volgende:

[..]
De kronkels waar je jezelf in moet buigen om een slecht punt te kunnen maken.
Geen kronkels eigenlijk. Maar ik snap dat ik misschien iets aangeef wat jouw als links en progressief persoon in het verkeerde keelgat schiet.
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 september 2021 10:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Want bij Project Veritas heerst geen énorme dubbele standaard?

_O-
Vertel gerust over welke dubbele standaard je het hier dan precies hebt. Project Veritas is immers niet te vergelijken met Wikipedia.
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 september 2021 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
Achter elke boom een linkse extremist zien maar ondertussen wel krampachtig in de bres springen voor Project Veritas wanneer iemand iets zegt over dat nare clubje. Dan weet je ook wel hoe laat is ^O^ .
Volgens mij tracht niemand hier te beweren dat er achter elke boom een linkse extremist zit. En er is hier tevens niemand die krampachtig in de bres springt voor Project Veritas. Maar ik begrijp dat dit onderwerp jou direct hevig weet te triggeren. Dat is vervelend natuurlijk, maar die emotie moet je toch echt zelf mee leren dealen en het probleem niet bij anderen leggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201453273
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 september 2021 12:08 schreef Dejann het volgende:

[..]
Geen kronkels eigenlijk. Maar ik snap dat ik misschien iets aangeef wat jouw als links en progressief persoon in het verkeerde keelgat schiet.
[..]
Vertel gerust over welke dubbele standaard je het hier dan precies hebt. Project Veritas is immers niet te vergelijken met Wikipedia.
[..]
Volgens mij tracht niemand hier te beweren dat er achter elke boom een linkse extremist zit. En er is hier tevens niemand die krampachtig in de bres springt voor Project Veritas. Maar ik begrijp dat dit onderwerp jou direct hevig weet te triggeren. Dat is vervelend natuurlijk, maar die emotie moet je toch echt zelf mee leren dealen en het probleem niet bij anderen leggen.
Hee das gek. Je lijkt toch te kunnen reageren op iemand anders dan Ensiferum. Bijzonder, vreemd en opmerkelijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 21 september 2021 @ 12:10:58 #238
8369 speknek
Another day another slay
pi_201453288
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 september 2021 12:08 schreef HowardRoark het volgende:
Geen kronkels eigenlijk. Maar ik snap dat ik misschien iets aangeef wat jouw als links en progressief persoon in het verkeerde keelgat schiet.
Alleen maar omdat ik geen wappie ben die Wikipedia moet afbranden om net te doen alsof ik niet extreemrechts ben, wil niet zeggen dat ik links en progressief ben.
Noch dat ik het woord 'als' bezit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201453342
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 september 2021 12:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Geen kronkels eigenlijk. Maar ik snap dat ik misschien iets aangeef wat jouw als links en progressief persoon in het verkeerde keelgat schiet.
[..]
Vertel gerust over welke dubbele standaard je het hier dan precies hebt. Project Veritas is immers niet te vergelijken met Wikipedia.
[..]
Volgens mij tracht niemand hier te beweren dat er achter elke boom een linkse extremist zit. En er is hier tevens niemand die krampachtig in de bres springt voor Project Veritas. Maar ik begrijp dat dit onderwerp jou direct hevig weet te triggeren. Dat is vervelend natuurlijk, maar die emotie moet je toch echt zelf mee leren dealen en het probleem niet bij anderen leggen.
Moeten we nu ineens wel genuanceerd doen? _O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 21 september 2021 @ 12:21:59 #240
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201453406
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 september 2021 12:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Vertel gerust over welke dubbele standaard je het hier dan precies hebt. Project Veritas is immers niet te vergelijken met Wikipedia.
Voor een club die zegt misstanden te willen aantonen hebben ze nou niet bepaald een voorbeeldig trackrecord wanneer het op misstanden aankomt h`e.
quote:
[..]
Volgens mij tracht niemand hier te beweren dat er achter elke boom een linkse extremist zit. En er is hier tevens niemand die krampachtig in de bres springt voor Project Veritas. Maar ik begrijp dat dit onderwerp jou direct hevig weet te triggeren. Dat is vervelend natuurlijk, maar die emotie moet je toch echt zelf mee leren dealen en het probleem niet bij anderen leggen.
Aandoenlijke poging tot ontkenning en gaslighting maar hier trapt nochtans niemand in.
Huilen dan.
pi_201453472
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 september 2021 12:21 schreef Isdatzo het volgende:
Voor een club die zegt misstanden te willen aantonen hebben ze nou niet bepaald een voorbeeldig trackrecord wanneer het op misstanden aankomt h`e.
Dat mag jij natuurlijk vinden. Blijkbaar zien zij redenen genoeg om met hun werk door te gaan.
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 september 2021 12:21 schreef Isdatzo het volgende:
Aandoenlijke poging tot ontkenning en gaslighting maar hier trapt nochtans niemand in.
Inderdaad, een leuke poging tot gaslighting van jouw kant die je vervolgens op mij tracht te projecteren. Het bekende verhaal.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201453510
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 september 2021 12:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat mag jij natuurlijk vinden. Blijkbaar zien zij redenen genoeg om met hun werk door te gaan.

Geld is een krachtige reden inderdaad
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201453531
Neem..,het…vaccin
Vakman pur sang
  dinsdag 21 september 2021 @ 12:37:52 #244
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201453582
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 september 2021 12:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat mag jij natuurlijk vinden. Blijkbaar zien zij redenen genoeg om met hun werk door te gaan.
Ik had het over de misstanden waar ze zich zelf schuldig aan maken. Niet zozeer de misstanden waarvan ze denken dat ze die aangetoond hebben :! .
quote:
[..]
Inderdaad, een leuke poging tot gaslighting van jouw kant die je vervolgens op mij tracht te projecteren. Het bekende verhaal.
Ja, iedereen is inmiddels wel redelijk bekend met jouw tactiek.
Huilen dan.
pi_201453816
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Neem..,het…vaccin
Hoeft straks niet eens meer. Dan kan je gewoon een salade of Big Mac eten en je krijgt automatisch een groen vinkje:
COR / Ontwikkeling van mRNA-vaccins in eten
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201453981
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 08:47 schreef devlinmr het volgende:
Tja als jij je eigen definitie eraan wil geven, dat kan. De rest van de wereld ziet dat anders.
Volgens mij was jij ook een voorstander van het uitsluiten van kwetsbare mensen. Maar dat is waarschijnlijk dan weer geen apartheid in jouw visie
Wat is dit voorn nonsense dan? Serieus? Welke ratio moet hier dan achter steken?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201454004
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 08:47 schreef devlinmr het volgende:
Die alleen in jouw hoofd bestaat daar je een alternatief wordt geboden. Iets wat bij discriminatie nooit het geval is
....

Jij mag je huis niet meer uit tenzij, een groepje agenten je eerst 20 seconden in elkaar mag trappen.

"er is gewoon een alternatief, dat is bij discriminatie nooit van toepassing" ga toch eens nadenken man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201454039
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 september 2021 10:58 schreef Isdatzo het volgende:
En verder: coronabeleid vergelijken met het apartheidsregime, pls :') .

Ik ben absoluut geen voorstander van deze implementatie van die coronapas maar met apartheid heeft het echt niks te maken: iedereen kan een vinkje krijgen, of je nou groen paars of blauw bent, of gevaccineerd of niet-gevaccineerd bent.
Maar eerst ff een stok diep in je neus halen en anders niet mee mogen doen.

Moeten gevaccineerden dan eerst door 30 hoepels springen en een parcourtje doorlopen voordat ze naar binnen mogen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201454048
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 11:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je hebt een pas nodig om je eigen auto te mogen besturen.
En eentje krijgen is duurder en moeilijker dan een coronapas.
Een rijbewijs heeft een functie.

"gevaccineerden mogen alleen naar binnen in hun onderbroek"

Er wordt niemand gediscrimineerd je hebt gewoon toegang.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201454062
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 11:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Wist je dat als je blind bent je niet eens mag autorijden... #MEDISCHE ApArthEid
Toont maar weer hoe debiel je het punt kan missen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 21 september 2021 @ 13:48:14 #251
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201454638
quote:
Het is dan toch gebeurd: onze grondwet wordt met voeten getreden en we leven nu in een samenleving die twee klassen kent. De gevaccineerden met allerlei vrijheden en de niet-geprikten die worden buitengesloten. Ook al is ons keer op keer beloofd dat dat niet zou gebeuren. Wie kunnen we eigenlijk nog geloven? We moeten ons niet het zwijgen op laten leggen maar van ons laten horen, voordat het niet meer kan, schrijft Ines van Bokhoven.

Sinds dinsdagavond is dit land niet meer het land waarin ik ben geboren en opgegroeid. Sinds dinsdagavond leven wij in een Apartheidsstaat. Het is het oneigenlijk gebruik van een woord dat, vrees ik, toch gekozen moet worden voor wat hier gaande is. En ik merk dat mijn brein het echt niet goed kan bevatten: we kennen dus nu in Nederland een samenleving met twee klassen, die verschillende rechten en plichten hebben.

Coronapaspoort maakt van Nederland een Apartheidsstaat, Ongrondwettelijke buitensluiting van mensen
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201454697
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 13:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
....

Jij mag je huis niet meer uit tenzij, een groepje agenten je eerst 20 seconden in elkaar mag trappen.

"er is gewoon een alternatief, dat is bij discriminatie nooit van toepassing" ga toch eens nadenken man.
Wellicht dat je je eigen advies eens kan opvolgen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201454722
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 13:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Toont maar weer hoe debiel je het punt kan missen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 13:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
....

Jij mag je huis niet meer uit tenzij, een groepje agenten je eerst 20 seconden in elkaar mag trappen.

"er is gewoon een alternatief, dat is bij discriminatie nooit van toepassing" ga toch eens nadenken man.
Uhu
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201454929
quote:
S kijken

“Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld
Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.”

Het zou dus om "op welke grond dan ook" gaan.

Discriminatie zou dus zijn als iemand die ongevaccineerd is naar de kroeg wil maar dit niet mag omdat hij/zij niet gevaccineerd is.

Klopt dat? Nee dat klopt niet want er wordt van je gevraagd om aan te tonen dat je er alles aan hebt gedaan om het risico van verspreiding van een besmettelijke ziekte tegen te gaan. Dat kan door

-vaccineren
-test dat je niet besmet bent

De QR code laat niet zien voor welk van de 2 je hebt gekozen, maar laat alleen zien dat je inderdaad een zo min mogelijk risico vormt.

Is het dus discriminatie? Nee dus daar ongevaccineerden net zo goed toegang kunnen krijgen.

Artikel 11 dan

"Ieder heeft, behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen, recht op onaantastbaarheid van zijn lichaam."

Sleutel hier is "krachtens de wet te stellen beperkingen"... Dit grondrecht is dus niet absoluut en er kan in uitzonderlijke gevallen zoals bij een pandemie vanaf geweken worden. Maar ook bij bijvoorbeeld reanimatie of medisch handelen bij iemand die buiten kennis is daar de wet stelt dat een arts/zorgmedewerker de plicht heeft om te handelen.

Zou jij willen dat je na een ongeluk buiten westen bent dat men geen handelingen verricht om je te helpen?

Verder heb je ook hier weer de keuze of je wel of niet wil vaccineren. Dus ook dit stuk van je gequote opiniestuk raakt kant noch wal
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 21 september 2021 @ 14:16:16 #255
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201455048
De sekte heeft gesproken :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201455060
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 14:16 schreef controlaltdelete het volgende:
De sekte heeft gesproken :o
Fraai stukje projectie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201455073
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 14:16 schreef controlaltdelete het volgende:
De sekte heeft gesproken :o
Waarom blijf ik toch altijd nog hopen op een inhoudelijke reactie van je....
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 21 september 2021 @ 14:23:10 #258
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201455154


Tja
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201455293
Ironisch om dergelijke propaganda te beginnen met een quote van uitgerekend de bijbel _O-

En dan nog zonder blikken of blozen huilen over dat men goedkeuring zoekt van boven _O- _O-

Intellectuele armoede is een treurig iets maar godverdomme wat zorgt het voor een hoop vermaak.
Conscience do cost.
pi_201455302
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Neem..,het…vaccin
Vind wel dat je betaald moet worden voor de moeite

Heb er nog een paar kreten voor je

'' Nies in je elleboog''
'' Sex hebben mag maar wel op 1.5 meter afstand''
'' Anti vaccine is anti-weteschap''
'' Wetenschap word gekenmerkt door blind geloof in de experts''
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 21 september 2021 @ 14:53:28 #261
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201455492
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 13:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Een rijbewijs heeft een functie.

"gevaccineerden mogen alleen naar binnen in hun onderbroek"

Er wordt niemand gediscrimineerd je hebt gewoon toegang.
Vaccinatie heeft ook een functie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201456163
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 11:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Principes zijn leuk tot ze in de praktijk getest worden

En toch blijf ik bij mijn principes. Ik zal ze niet aan de kant schuiven en ik zal geen vaccin nemen. Ongeacht de gevolgen. En nee, ik ga mij ook niet laten testen. Mensen die hun principes overboord smijten zijn een stelletje laffe herders bij elkaar :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_201456457
Plaats hier uw advertentie
pi_201456502
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 september 2021 15:34 schreef vosss het volgende:

[..]
En toch blijf ik bij mijn principes. Ik zal ze niet aan de kant schuiven en ik zal geen vaccin nemen. Ongeacht de gevolgen. En nee, ik ga mij ook niet laten testen. Mensen die hun principes overboord smijten zijn een stelletje laffe herders bij elkaar :r
Dat is niet principieel zijn maar gewoon recalcitrant
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 21 september 2021 @ 16:04:34 #265
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201456554
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 september 2021 15:34 schreef vosss het volgende:

[..]
En toch blijf ik bij mijn principes. Ik zal ze niet aan de kant schuiven en ik zal geen vaccin nemen. Ongeacht de gevolgen. En nee, ik ga mij ook niet laten testen. Mensen die hun principes overboord smijten zijn een stelletje laffe herders bij elkaar :r
Goed zo! Laat je vooral niet chanteren om de rationele beslissing te nemen. Daarmee zal je ze hebben!
Huilen dan.
pi_201456564
quote:
Sekte zei je?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201456594
Knip
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201456669
Economie groeit en arbeidsmarkt herstelt: grootste coronaklap lijkt voorbij https://www.nu.nl/economi(...)p-lijkt-voorbij.html (via @nunl)

Hebben de wappies alweer geen gelijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201456679
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 september 2021 15:34 schreef vosss het volgende:

[..]
En toch blijf ik bij mijn principes. Ik zal ze niet aan de kant schuiven en ik zal geen vaccin nemen. Ongeacht de gevolgen. En nee, ik ga mij ook niet laten testen. Mensen die hun principes overboord smijten zijn een stelletje laffe herders bij elkaar :r
Daar heb je vooral jezelf mee. Of jij je nu laat vaccineren of uit het openbare leven geweerd word zal de 'laffe herders' worst wezen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 21 september 2021 @ 16:13:02 #270
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201456683
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 september 2021 15:34 schreef vosss het volgende:

[..]
En toch blijf ik bij mijn principes. Ik zal ze niet aan de kant schuiven en ik zal geen vaccin nemen. Ongeacht de gevolgen. En nee, ik ga mij ook niet laten testen. Mensen die hun principes overboord smijten zijn een stelletje laffe herders bij elkaar :r
Laat ze maar, je hebt ruggengraat en bent uit het goede hout gesneden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201456824
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 september 2021 16:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Goed zo! Laat je vooral niet chanteren om de rationele beslissing te nemen. Daarmee zal je ze hebben!
Hoe vaak moet ik het nog zeggen?

De enige rationele beslissing die er is na een doorgemaakte COVID-19 besmetting is dat vaccin niet te nemen.

Het heeft, behoudens een groen vinkje, geen enkele meerwaarde voor mij.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_201456830
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 16:01 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dat is niet principieel zijn maar gewoon recalcitrant
Nee hoor.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_201456849
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 september 2021 16:24 schreef vosss het volgende:

[..]
Nee hoor.
Wat jij wil
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201456852
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 september 2021 16:23 schreef vosss het volgende:

[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen?

De enige rationele beslissing die er is na een doorgemaakte COVID-19 besmetting is dat vaccin niet te nemen.

Het heeft, behoudens een groen vinkje, geen enkele meerwaarde voor mij.
Additionele bescherming
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201456856
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 16:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Wat jij wil
hoeren neuken nooit meer werken B-)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_201456860
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 september 2021 16:26 schreef vosss het volgende:

[..]
hoeren neuken nooit meer werken B-)
Klinkt goed
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 21 september 2021 @ 16:27:37 #277
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201456867
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 september 2021 15:34 schreef vosss het volgende:

[..]
En toch blijf ik bij mijn principes. Ik zal ze niet aan de kant schuiven en ik zal geen vaccin nemen. Ongeacht de gevolgen. En nee, ik ga mij ook niet laten testen. Mensen die hun principes overboord smijten zijn een stelletje laffe herders bij elkaar :r
Maar je bent wel tegen
Difterie Hepatitis B Kinkhoest Mazelen Meningokokken Pneumokokken Polio en Rode hond gevaccineerd?
Wel eens in de tropen geweest?
pi_201456870
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 16:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Additionele bescherming
Een spuit doet niets bovenop mijn reeds doorgemaakte besmetting.

Ik heb meer antistoffen in m'n donder dan een gevaccineerde die geen COVID-19 gehad heeft. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_201456907
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 september 2021 16:27 schreef vosss het volgende:

[..]
Een spuit doet niets bovenop mijn reeds doorgemaakte besmetting.

Ik heb meer antistoffen in m'n donder dan een gevaccineerde die geen COVID-19 gehad heeft. :)
Vraag het me af.. Maar ik zeg.... "bring on the hookers"
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 21 september 2021 @ 16:30:02 #280
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201456915
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 16:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Laat ze maar, je hebt ruggengraat en bent uit het goede hout gesneden.
Ben jij tegen Difterie Hepatitis B Kinkhoest Mazelen Meningokokken Pneumokokken Polio en Rode hond gevaccineerd?
  dinsdag 21 september 2021 @ 16:32:50 #281
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201456952
Zou ik een antwoord gaan krijgen? Mmmm?
  dinsdag 21 september 2021 @ 16:57:54 #282
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201457262
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 16:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ben jij tegen Difterie Hepatitis B Kinkhoest Mazelen Meningokokken Pneumokokken Polio en Rode hond gevaccineerd?
Hebben we daar een staat van vaccinatiedwang aan opgehangen?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 21 september 2021 @ 16:59:02 #283
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201457274
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 16:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Vraag het me af.. Maar ik zeg.... "bring on the hookers"
Hier ligt solide wetenschappelijk onderzoek (waar je zo hoog van opgeeft) onder, en nee, dat zoek je zelf maar op.

Doei
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 21 september 2021 @ 16:59:36 #284
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201457283
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 16:57 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hebben we daar een staat van vaccinatiedwang aan opgehangen?
Wat heeft het al dan niet verplicht zijn daar mee te maken?
  dinsdag 21 september 2021 @ 17:06:35 #285
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201457368
Opvallend dat mensen die menen zo "kritisch" te zijn zo slecht om kunnen gaan met inhoudelijke vragen of kritiek.
  dinsdag 21 september 2021 @ 17:10:54 #286
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201457422
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 september 2021 16:23 schreef vosss het volgende:

[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen?
Moet jij weten.
quote:
De enige rationele beslissing die er is na een doorgemaakte COVID-19 besmetting is dat vaccin niet te nemen.

Het heeft, behoudens een groen vinkje, geen enkele meerwaarde voor mij.
Jawel. Ook na een doorgemaakte infectie heb je voordeel van vaccinatie: je maakt dan nóg meer antistoffen aan.
Huilen dan.
pi_201457452
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 16:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hier ligt solide wetenschappelijk onderzoek (waar je zo hoog van opgeeft) onder, en nee, dat zoek je zelf maar op.

Doei
Ook dat onderzoek zegt dat vaccinatie helpt na doorgemaakte besmettingen.

En nee dat zoek je zelf maar op
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201457458
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 17:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Opvallend dat mensen die menen zo "kritisch" te zijn zo slecht om kunnen gaan met inhoudelijke vragen of kritiek.
Dat komt omdat wij trollen zijn.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201457706
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 16:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zou ik een antwoord gaan krijgen? Mmmm?
Want jij denkt dat jij direct een antwoord verschuldigd bent van users als je een vraag stelt? Haha, fantast.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 14:16 schreef controlaltdelete het volgende:
De sekte heeft gesproken :o
En waag ze eens tegen te spreken, ze komen met meerderen en zijn heel erg cholerisch.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201457881
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 september 2021 17:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Want jij denkt dat jij direct een antwoord verschuldigd bent van users als je een vraag stelt? Haha, fantast.
[..]
En waag ze eens tegen te spreken, ze komen met meerderen en zijn heel erg cholerisch.
Deden jullie dat maar, dan zou er nog iets van een uitwisseling van ideeën kunnen plaatsvinden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201457934
quote:
Lekker cherry picken...

En tevens de hoofd boodschap van Jezus geheel vergeten..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  dinsdag 21 september 2021 @ 17:52:05 #292
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201457941
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 september 2021 17:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Want jij denkt dat jij direct een antwoord verschuldigd bent van users als je een vraag stelt? Haha, fantast.
[..]
En waag ze eens tegen te spreken, ze komen met meerderen en zijn heel erg cholerisch.
Ach kijk, Ellsworth Toohey
  dinsdag 21 september 2021 @ 18:07:27 #293
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201458124
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 september 2021 17:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Want jij denkt dat jij direct een antwoord verschuldigd bent van users als je een vraag stelt? Haha, fantast.
[..]
En waag ze eens tegen te spreken, ze komen met meerderen en zijn heel erg cholerisch.
Kan je ook ingaan op de argumenten die devlinmr daarbij geeft ipv dit?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 21 september 2021 @ 18:08:28 #294
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201458135
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 september 2021 18:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ah, de bekende zilte tranen van het laf rechtse slachtofferschap _O-
Hij is niet rechts, hij is een klassiek links gestaald kader denker, conservatief links, tegen alles wat niet volgens zijn mensenlijk ideaal zich gedraagt
  dinsdag 21 september 2021 @ 18:14:19 #295
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201458219
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 16:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Wat heeft het al dan niet verplicht zijn daar mee te maken?
Dat is in mijn ogen veelzeggend.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201458257
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 18:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Hij is niet rechts, hij is een klassiek links gestaald kader denker, conservatief links, tegen alles wat niet volgens zijn mensenlijk ideaal zich gedraagt
Onze Dejann raakt in ander topic hier in BNW maar niet uitgepraat over wat hij van links vindt, dus dan gaan we er nochtans maar van uit dat hij zich ver in het rechtse spectrum bevindt. ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 21 september 2021 @ 18:16:42 #297
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201458265
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 18:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat is in mijn ogen veelzeggend.
Een nietszeggende uitspraak, wordt eens concreet.
  dinsdag 21 september 2021 @ 18:18:09 #298
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201458294
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 september 2021 18:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Onze Dejann raakt in ander topic hier in BNW maar niet uitgepraat over wat hij van links vindt, dus dan gaan we er nochtans maar van uit dat hij zich ver in het rechtse spectrum bevindt. ;)
Nee, hij geeft af op SJW links, het politiek correcte links. Het linkse landschap is erg verdeeld. Die splijten harder dan gereformeerden kerken in Nederland.
pi_201458322
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 13:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Een rijbewijs heeft een functie.

Tvt ook.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')