SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:
eerst de kikkers dan de erwtenquote:
Schande hè?quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:36 schreef BasEnAad het volgende:
Deze versie is gelijk van yt gehaald, nadat Mart Hoogkamer deze versie had gehoord.
Ik ga met Henkie een biertje drinken.quote:
Die laten we achter bij Parnassiaquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:37 schreef DJ11 het volgende:
Dus Melting gaat bier drinken met Symphonic en DJ Vout mag niet mee?
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga met Henkie een biertje drinken.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:37 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
Melting is wel een allemansvriend.
Nee, laten we het wel gezellig houden.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:37 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb 'm in de omgeving Zwollywood nog niet gesignaleerd. Ik let er wel eens op, maar ik zie nooit oranje mannetjes voorbij lopen hier.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
Als het goed is gaan we dat de 26e regelenquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:38 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
heb jij je biertjes al gekregen ?
Ja hè? Maar toch vraag ik me wel eens af, waarom hij mij soms niet moet.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
Nou Mart reageerde eerst erg positief hierop. Maar gelijk 's avonds was de clip weg.quote:
Hij stapt ook wel stevig door, dus hij is voorbij voor je het weet.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb 'm in de omgeving Zwollywood nog niet gesignaleerd. Ik let er wel eens op, maar ik zie nooit oranje mannetjes voorbij lopen hier.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, laten we het wel gezellig houden.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het goed is gaan we dat de 26e regelen
Ik had eigenlijk nog nooit van Mart Hoogkamer gehoord.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou Mart reageerde eerst erg positief hierop. Maar gelijk 's avonds was de clip weg.
Ik vind dat altijd zo kortzichtig.
Commerciële belangen. Minder parodieën is meer clicks op het originele nummer. Onze huis-marketeer riaz*p wil je vast wel een cursus geven.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou Mart reageerde eerst erg positief hierop. Maar gelijk 's avonds was de clip weg.
Ik vind dat altijd zo kortzichtig.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Toch is het lastig uit te leggen hoor.
We gaan eerst een Uiltje knappen en daarna aan de Jopen zitten
Melting heeft in z'n eentje een R49 meetquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
Melting heeft in z'n eentje een R49 meet
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:44 schreef livelink het volgende:
Ik verwijs voor de zekerheid nog even naar de TT en de disclaimer in de OP.
Hoe meer exposure, hoe meer clicks. Dat zou ik denken als management. Ik die dat striken van yt-parodieen echt als kortetermijnbeleid.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Commerciële belangen. Minder parodieën is meer clicks op het originele nummer. Onze huis-marketeer riaz*p wil je vast wel een cursus geven.
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:48 schreef livelink het volgende:
Dit is minder erg dan ik had gedacht.
Waterzooi![]()
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:49 schreef just me het volgende:
Aangebrand en dan nog moeten proeven, dan verbrand je je
Zeker. Zal mijn Limburgse roots wel zijn.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Dit liedje is me nooit meer uit de kop gegaan…
Met dank aan DJ_Vout
Ik ben niet verplicht om te antwoordenquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben niet verplicht om te antwoorden
Versta je deze tekst dan?quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker. Zal mijn Limburgse roots wel zijn.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben niet verplicht om te antwoorden
Ik heb dat met dat liedje van Martine Bijl. Om nog maar te zwijgen van "Er Wordt Gepaard in de Gang"quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Dit liedje is me nooit meer uit de kop gegaan…
Met dank aan DJ_Vout
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:55 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb dat met dat liedje van Martine Bijl. Om nog maar te zwijgen van "Er Wordt Gepaard in de Gang"
Voor na de show:quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb dat met dat liedje van Martine Bijl. Om nog maar te zwijgen van "Er Wordt Gepaard in de Gang"
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
En Meet her at the carnavalsparade!
quote:
Ook nog ja. Maar die plaat vind ik daadwerkelijk goedquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
En Meet her at the carnavalsparade!
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook nog ja. Maar die plaat vind ik daadwerkelijk goed
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:59 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik ook wel leuk eigenlijk.
Ik ook maar dat komt omdat ik dan aan Adamo denkquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:59 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik ook wel leuk eigenlijk.
quote:
Niet aan mij?quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook maar dat komt omdat ik dan aan Adamo denk
quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ging ik toch weer even aan mijn gehoor twijfelen
quote:
Ja, ik ook wel. Maar de tekst vind ik ook grappig.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook maar dat komt omdat ik dan aan Adamo denk
quote:
Correct.quote:
quote:
quote:
en daarna is het klaar met jankenquote:Op zaterdag 18 september 2021 23:05 schreef Rafeiro het volgende:
Maar zodra die 3e komt, jank em er maar in.
Ik ben heel benieuwd.quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:06 schreef livelink het volgende:
Ik weet wel wat het thema zal zijn op 90% van de carnavalswagens volgend jaar.
Ik durf nu nog bijna niks, zoals hulp al voorspelde, grrrrquote:Op zaterdag 18 september 2021 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
en daarna is het klaar met janken
Jij moet misschien minder flesjes erin laten gaan. Je gaat er van op je kop staan.quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:08 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik wilde net een nieuwe fles vattenquote:Op zaterdag 18 september 2021 23:08 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Jij moet misschien minder flesjes erin laten gaan. Je gaat er van op je kop staan.
Nou vooruit dan.quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
ik wilde net een nieuwe fles vatten
Je gaat je weg echt wel vindenquote:Op zaterdag 18 september 2021 23:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik durf nu nog bijna niks, zoals hulp al voorspelde, grrrr
"Jij gaat niet ineens weer doen alsof het normaal is"
Kut had nog gelijk ook hahaWeer naar normaal is lastig.
Zeg!quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo slapen.
Was wel weer een keer leuk zo![]()
Dank VoutGroeten aan Melting
Trustuh en de groetjes aan DDM, doe zachtjesquote:Op zaterdag 18 september 2021 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo slapen.
Ik zou nog 2 nummers wachten.quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo slapen.
Welterusten Symph.quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo slapen.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2021 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo slapen.
dat ik dit uit jouw mond moet horenquote:Op zaterdag 18 september 2021 23:12 schreef DJ11 het volgende:
Aardig hoor, maar de bek vol vlaai, de bek vol pudding is toch beter.
Hij is stiekem een stille genieter.quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
dat ik dit uit jouw mond moet horen
quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:13 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hij is stiekem een stille genieter.
quote:
Dit klinkt toch niet verkeerd?quote:
het duurt even om DJ11 te doorgronden, maar langzaam maar zeker wordt hij afgepeldquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
het duurt even om DJ11 te doorgronden, maar langzaam maar zeker wordt hij afgepeld
Je moest eens weten...quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
het duurt even om DJ11 te doorgronden, maar langzaam maar zeker wordt hij afgepeld
Mmmm soms is het beter de waarheid niet te kennenquote:
Het maakt me echt niets uitquote:Op zaterdag 18 september 2021 23:23 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik zeg..... deze versie op nummer 1 in de top 2000.
Guus Meeuwis?quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:24 schreef Dj_Vout het volgende:
Hierna een nummer dat livelink wel kan waarderen, denk ik.
Ik moet stoppen met biertjes drinken, denk ik.quote:
quote:
Waarom specifiek ik?quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:24 schreef Dj_Vout het volgende:
Hierna een nummer dat livelink wel kan waarderen, denk ik.
Dat hoor je hierna wel.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:28 schreef just me het volgende:
Die Guuske moet het wel ontgelden vanavond
wat heeft hij je aangedaanquote:
Ik heb van BasEnAad geleerd dat parodieën tot meer succes van het origineel leidt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:28 schreef just me het volgende:
Die Guuske moet het wel ontgelden vanavond
die zin moest ik 2x lezenquote:Op zaterdag 18 september 2021 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb van BasEnAad geleerd dat parodieën tot meer succes van het origineel leidt.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb van BasEnAad geleerd dat parodieën tot meer succes van het origineel leidt.
Ja, Melting, vertelquote:Op zaterdag 18 september 2021 23:30 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Mij niets.
@:Melting: vertel jij eens even van die keer dat ze dachten dat je Guus was.
Vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:30 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Mij niets.
@:Melting: vertel jij eens even van die keer dat ze dachten dat je Guus was.
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Lang geleden (zo'n 25 jaar ongeveer) had ik eenzelfde brilletje en kapsel als Guus.Ik liep eens in de Efteling, met een t-shirt aan, met daarop: Vandaag geen handtekeningen.
Ik werd die dag tig keer om een handtekening gevraagd omdat ze dachten dat ik Guus was.
Zeer zeker!quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Lang geleden (zo'n 25 jaar ongeveer) had ik eenzelfde brilletje en kapsel als Guus.Ik liep eens in de Efteling, met een t-shirt aan, met daarop: Vandaag geen handtekeningen.
Ik werd die dag tig keer om een handtekening gevraagd omdat ze dachten dat ik Guus was.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:32 schreef livelink het volgende:
DJ_Vout, hou je er wel rekening mee dat je morgen om 08.00 weg moet?
quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:36 schreef livelink het volgende:
Ai, nu zit dit straks ook in mijn hoofd.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:36 schreef livelink het volgende:
Ai, nu zit dit straks ook in mijn hoofd. kop
Dit klinkt toch beter dan het origineel?quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:40 schreef livelink het volgende:
Ik hou echt van kermis-jingles/geluiden.
Het knapt er hard van op.quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:39 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dit klinkt toch beter dan het origineel?
Vraag maar aan DJ11.
Je biecht nogal wat op vanavond.quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:40 schreef livelink het volgende:
Ik hou echt van kermis-jingles/geluiden.
* Dj_Vout brengt het beste in de luisteraar naar boven.quote:
Ik reken nog steeds op de vertrouwelijkheid.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik reken nog steeds op de vertrouwelijkheid.
Gelukkig doe ik niet aan bookmarkenquote:Op zaterdag 18 september 2021 23:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik reken nog steeds op de vertrouwelijkheid.
quote:
Zing maar mee dan!quote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:50 schreef Melting het volgende:
@:Vout.... die gaat toch ook niet over mij hè?
quote:
Laat je bovenbuurman nu maar weer met rust, Rafeiroquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Laat je bovenbuurman nu maar weer met rust, Rafeiro
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:57 schreef livelink het volgende:
Als iedereen weer op kantoor is, ga ik dit eens opzetten voor iedereen die binnenkomt.
quote:
je ware aard komt echt bovenquote:Op zaterdag 18 september 2021 23:57 schreef livelink het volgende:
Als iedereen weer op kantoor is, ga ik dit eens opzetten voor iedereen die binnenkomt.
Die vind ik stiekem heel vervelend.quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:57 schreef Dj_Vout het volgende:
@:livelink: we weten nu hoe je over Guus denkt.
Maar wat vind je van Marco Borsato?
quote:
Gelukkig, er is nog hoopquote:Op zaterdag 18 september 2021 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Die vind ik stiekem heel vervelend.
quote:
Noem je Vout nu een zeurquote:Op zondag 19 september 2021 00:00 schreef Rafeiro het volgende:
Melting is hier geweest, heeft de muziek gehoord, harder stond het eigenlijk nooit.
Vout is heel even binnen geweest. Maar die vonden het niet erg hard. Is gewoon een zeur die hierboven,
speakers op 100% winamp op 2% echt achtergrond geluid.
Nee just me.... je moet wel goed lezen.quote:
Vervelend zijn dit soort dingen. Ik luister met koptelefoon, maar zou het echt heel naar vinden om klachten te krijgen van de buren.quote:Op zondag 19 september 2021 00:00 schreef Rafeiro het volgende:
Melting is hier geweest, heeft de muziek gehoord, harder stond het eigenlijk nooit.
Vout is heel even binnen geweest. Maar die vonden het niet erg hard. Is gewoon een zeur die hierboven,
speakers op 100% winamp op 2% echt achtergrond geluid.
Misschien moet je ze volgende keer uitnodigen als ik weer draai?quote:Op zondag 19 september 2021 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Vervelend zijn dit soort dingen. Ik luister met koptelefoon, maar zou het echt heel naar vinden om klachten te krijgen van de buren.
Dan moet ik ze ook wel dronken voeren.quote:Op zondag 19 september 2021 00:02 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Misschien moet je ze volgende keer uitnodigen als ik weer draai?
quote:Op zondag 19 september 2021 00:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Nee just me.... je moet wel goed lezen.
rond 22:30 doe ik dat ook maar kan het vergeten.quote:Op zondag 19 september 2021 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Vervelend zijn dit soort dingen. Ik luister met koptelefoon, maar zou het echt heel naar vinden om klachten te krijgen van de buren.
quote:Op zondag 19 september 2021 00:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan moet ik ze ook wel dronken voeren.
quote:Op zondag 19 september 2021 00:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik werd even afgeleid. Een complete vuurwerkshow, hier vlak voor de deur.![]()
Gelukkig Nieuwjaar allemaal.
Beste wensen 11!quote:Op zondag 19 september 2021 00:04 schreef DJ11 het volgende:
Past natuurlijk wel bij de nummer 1 van de top 2000. Vout heeft ze gewoon in verwarring gebracht.quote:Op zondag 19 september 2021 00:04 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zondag 19 september 2021 00:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Past natuurlijk wel bij de nummer 1 van de top 2000. Vout heeft ze gewoon in verwarring gebracht.
Een glaasje rosé. Het enige wat ik nog in huis had.quote:
Het is hier schering en inslag, de laatste jaren. Om de haverklap hoor ik ergens vuurwerk vandaan komen. Maar zo bont als net heb ik het nog niet eerder meegemaakt.quote:
Dat moet het zijn, met z'n Rollercoaster en Bohemian Rhapsodyquote:Op zondag 19 september 2021 00:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Past natuurlijk wel bij de nummer 1 van de top 2000. Vout heeft ze gewoon in verwarring gebracht.
Als het goed is, kun je na volgende week zondag weer vooruit.quote:Op zondag 19 september 2021 00:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Een glaasje rosé. Het enige wat ik nog in huis had.
quote:Op zondag 19 september 2021 00:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat moet het zijn, met z'n Rollercoaster en Bohemian Rhapsody
quote:
Ga je bier brengen of roséquote:Op zondag 19 september 2021 00:07 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Als het goed is, kun je na volgende week zondag weer vooruit.
Deze week komt er nog 1 uit, die ik nog even op ga halen. Die hoort erbij namelijk.
Biertjes natuurlijk.quote:
Ik ga het straks als ik wakker ben lezenquote:Op zondag 19 september 2021 00:11 schreef livelink het volgende:
LIT / [Boekrecensie] Waar geen reden is - Yiyun Li
Mijn boekrecensie. Niet heel uitgebreid, maar toch...
Ga hem morgen even nalezen.quote:Op zondag 19 september 2021 00:11 schreef livelink het volgende:
LIT / [Boekrecensie] Waar geen reden is - Yiyun Li
Mijn boekrecensie. Niet heel uitgebreid, maar toch...
quote:Op zondag 19 september 2021 00:14 schreef livelink het volgende:
Zelfs als het om een trui gaat, blijft het een zeiknummer.
Ik wil altijd nog eens naar Radio2 bellen met mijn Top2000-moment. Dan vertel ik even een zoetsappig verhaaltje om geselecteerd te worden op de radio te komen. En als ik eenmaal live ben vertel ik dat Danny Vera in de file op mijn bumper gereden is en mij uitgescholden heeft voor klapmongool en ****lul en dat hij helemaal door het lint ging. En dan luisteren we naar Rollercoaster. Dat was mijn top2000-moment.quote:
Wordt dit een 2e Meet her ......quote:
quote:
quote:Op zondag 19 september 2021 00:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog eens naar Radio2 bellen met mijn Top2000-moment. Dan vertel ik even een zoetsappig verhaaltje om geselecteerd te worden op de radio te komen. En als ik eenmaal live ben vertel ik dat Danny Vera in de file op mijn bumper gereden is en mij uitgescholden heeft voor klapmongool en ****lul en dat hij helemaal door het lint ging. En dan luisteren we naar Rollercoaster. Dat was mijn top2000-moment.
quote:Op zondag 19 september 2021 00:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog eens naar Radio2 bellen met mijn Top2000-moment. Dan vertel ik even een zoetsappig verhaaltje om geselecteerd te worden op de radio te komen. En als ik eenmaal live ben vertel ik dat Danny Vera in de file op mijn bumper gereden is en mij uitgescholden heeft voor klapmongool en ****lul en dat hij helemaal door het lint ging. En dan luisteren we naar Rollercoaster. Dat was mijn top2000-moment.
Oh nee, toch niet die versie?quote:Op zondag 19 september 2021 00:18 schreef Dj_Vout het volgende:
Zo meteen nemen we nog op zijn DJ11's afscheid.
quote:Op zondag 19 september 2021 00:21 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Misschien als stiekeme luisteraar ?quote:Op zondag 19 september 2021 00:21 schreef livelink het volgende:
Is Rataplan er ook tot het einde bij gebleven trouwens?
quote:Op zondag 19 september 2021 00:21 schreef DJ11 het volgende:
Er kwam nog wat vuurwerk. En de wind staat in de richting van mijn woning. Dus er hangt nu een vuurwerklucht in mijn huis. Iemand nog een oliebol?
Nou, die sla ik dan weer niet af.quote:Op zondag 19 september 2021 00:21 schreef DJ11 het volgende:
Er kwam nog wat vuurwerk. En de wind staat in de richting van mijn woning. Dus er hangt nu een vuurwerklucht in mijn huis. Iemand nog een oliebol?
quote:Op zondag 19 september 2021 00:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, die sla ik dan weer niet af.
Maar wel een rare avond dan voor jou. Als Carnaval en Nieuwjaarsdag op 1 dag vallen.
En ook nog een verjaardag van een neefje (als einde van de feestweek)quote:Op zondag 19 september 2021 00:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, die sla ik dan weer niet af.
Maar wel een rare avond dan voor jou. Als Carnaval en Nieuwjaarsdag op 1 dag vallen.
Typen en m'n beeldscherm draaien is lastigquote:
Jazeker. Nuchter en wel zelfs. M'n eerste show die ik alcohol loos ga uitzitten.quote:Op zondag 19 september 2021 00:21 schreef livelink het volgende:
Is Rataplan er ook tot het einde bij gebleven trouwens?
quote:Op zondag 19 september 2021 00:22 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Jazeker. Nuchter en wel zelfs. M'n eerste show die ik alcohol loos ga uitzitten.
Je was zo stil!!quote:Op zondag 19 september 2021 00:22 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Jazeker. Nuchter en wel zelfs. M'n eerste show die ik alcohol loos ga uitzitten.
Je hebt er wel de show voor uitgekozenquote:Op zondag 19 september 2021 00:22 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Nog een stille genieter.quote:
Leuk om te horen.quote:Op zondag 19 september 2021 00:25 schreef BasEnAad het volgende:
Bedankt Vout, ik heb een geweldige avond gehad!
quote:Op zondag 19 september 2021 00:26 schreef livelink het volgende:
Dank je wel DJ_Vout voor een niet echt goed te omschrijven show. Het was wel leuk!
Jij ook houdoe.quote:
Het modschap zit ondertussen wel in je bloed geloof ikquote:Op zondag 19 september 2021 07:56 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Jullie hebben je gisteravond wel vermaakt, zie ik...
Heb net wel even wat scheldwoorden, ook al waren het citaten, uit wat posts gecensureerd...
Dat had niet gehoeven. We hadden de dubbele disclaimer ingezet.quote:Op zondag 19 september 2021 07:56 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Jullie hebben je gisteravond wel vermaakt, zie ik...
Heb net wel even wat scheldwoorden, ook al waren het citaten, uit wat posts gecensureerd...
Jij in ieder gevalquote:Op zondag 19 september 2021 09:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat had niet gehoeven. We hadden de dubbele disclaimer ingezet.
Dat valt op zich wel mee, heel veel hoef ik binnen MUZ niet te doen. Maar sommige zaken hoeven/mogen niet heel expliciet vermeld te worden.quote:Op zondag 19 september 2021 08:55 schreef just me het volgende:
[..]
Het modschap zit ondertussen wel in je bloed geloof ik
goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |