SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:
eerst de kikkers dan de erwtenquote:
Schande hè?quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:36 schreef BasEnAad het volgende:
Deze versie is gelijk van yt gehaald, nadat Mart Hoogkamer deze versie had gehoord.
Ik ga met Henkie een biertje drinken.quote:
Die laten we achter bij Parnassiaquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:37 schreef DJ11 het volgende:
Dus Melting gaat bier drinken met Symphonic en DJ Vout mag niet mee?
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga met Henkie een biertje drinken.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:37 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
Melting is wel een allemansvriend.
Nee, laten we het wel gezellig houden.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:37 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb 'm in de omgeving Zwollywood nog niet gesignaleerd. Ik let er wel eens op, maar ik zie nooit oranje mannetjes voorbij lopen hier.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
Als het goed is gaan we dat de 26e regelenquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:38 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
heb jij je biertjes al gekregen ?
Ja hè? Maar toch vraag ik me wel eens af, waarom hij mij soms niet moet.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
Nou Mart reageerde eerst erg positief hierop. Maar gelijk 's avonds was de clip weg.quote:
Hij stapt ook wel stevig door, dus hij is voorbij voor je het weet.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb 'm in de omgeving Zwollywood nog niet gesignaleerd. Ik let er wel eens op, maar ik zie nooit oranje mannetjes voorbij lopen hier.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, laten we het wel gezellig houden.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het goed is gaan we dat de 26e regelen
Ik had eigenlijk nog nooit van Mart Hoogkamer gehoord.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou Mart reageerde eerst erg positief hierop. Maar gelijk 's avonds was de clip weg.
Ik vind dat altijd zo kortzichtig.
Commerciële belangen. Minder parodieën is meer clicks op het originele nummer. Onze huis-marketeer riaz*p wil je vast wel een cursus geven.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou Mart reageerde eerst erg positief hierop. Maar gelijk 's avonds was de clip weg.
Ik vind dat altijd zo kortzichtig.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Toch is het lastig uit te leggen hoor.
We gaan eerst een Uiltje knappen en daarna aan de Jopen zitten
Melting heeft in z'n eentje een R49 meetquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
Melting heeft in z'n eentje een R49 meet
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:44 schreef livelink het volgende:
Ik verwijs voor de zekerheid nog even naar de TT en de disclaimer in de OP.
Hoe meer exposure, hoe meer clicks. Dat zou ik denken als management. Ik die dat striken van yt-parodieen echt als kortetermijnbeleid.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Commerciële belangen. Minder parodieën is meer clicks op het originele nummer. Onze huis-marketeer riaz*p wil je vast wel een cursus geven.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |