SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Niets moet. Maar ik zou het wel leuk vinden.quote:
Eerst ff pissenquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Niets moet. Maar ik zou het wel leuk vinden.
Ja, klinkt prima.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:53 schreef Dj_Vout het volgende:
Zo meteen hoor ik graag of ik goed te verstaan ben? Weet namelijk niet of de microfoon harder moet.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, klinkt prima.
Niks meer aan doen...
Oh? Welke zender was dat? Misschien dat ik morgenmiddag dan even terugkijk.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben net Chansons teruggekeken, je zou bijna een tripje Parijs boeken
Het is nog geen 21.00 uur hè?quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:58 schreef just me het volgende:
The server is Offline or Unreachable ?
Npoquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:58 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Oh? Welke zender was dat? Misschien dat ik morgenmiddag dan even terugkijk.
Echt de moeite waardquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:58 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Oh? Welke zender was dat? Misschien dat ik morgenmiddag dan even terugkijk.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Indrinken vooraf: check
Cherry-infuus: check
Noodvoorraad puur alcohol: check
Verdovende middelen: check
Gehoorbescherming: check
* DJ11 is klaar voor de uitzending van Vout
Ik had een vriendin op bezoek en die heb ik op tijd de deur uitgewerkt, oh nee, ze ging zelfquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:59 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Het is nog geen 21.00 uur hè?
Wist niet dat je met smart zat te wachten.
Wist ze dat Vout ging draaien?quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had een vriendin op bezoek en die heb ik op tijd de deur uitgewerkt, oh nee, ze ging zelf
Jij gaat genieten, dat staat vastquote:Op zaterdag 18 september 2021 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Indrinken vooraf: check
Cherry-infuus: check
Noodvoorraad puur alcohol: check
Verdovende middelen: check
Gehoorbescherming: check
* DJ11 is klaar voor de uitzending van Vout
Ik deel niet allesquote:
* DJ11 neemt een slok van zijn Irish Coffee Extra Strongquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Jij gaat genieten, dat staat vast![]()
ik vanmiddag nog maar een extra fles wijn gekochtquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 neemt een slok van zijn Irish Coffee Extra Strong
Tja..... dat is lastig te zeggen....... er komt wel wat voorbij, waarvan je denkt.....quote:
Ik plofte er gisterenavond toevallig inquote:
Voor Vout?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
ik vanmiddag nog maar een extra fles wijn gekocht
Nee, die drink ik zelf opquote:
quote:
Welkom.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:04 schreef livelink het volgende:
Net terug van wandelen en ingetuned. Op hoop van zegen
Welkom en sterktequote:Op zaterdag 18 september 2021 21:04 schreef livelink het volgende:
Net terug van wandelen en ingetuned. Op hoop van zegen
Dat wordt lastigquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:06 schreef livelink het volgende:
Ik heb precies 1 flesje Jillz en 1 glas rosé om deze avond door te komen
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:06 schreef livelink het volgende:
quote:
Om Vout nou meteen voor primaat uit te schelden.quote:
Auw.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:06 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Om Vout nou meteen voor primaat uit te schelden.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:06 schreef Rafeiro het volgende:
Als Vout draait kan je bijna alles zeggen, wel makkelijk
Apie is het wel.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
[..]
[..]
Ik zal proberen me te gedragen meester.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:11 schreef BasEnAad het volgende:
Allejezus, niets blijft ons bespaard...
quote:
Er mag niet eens met bier gegooid worden.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Echt, wat een omhoog gevallen kwal dit
De laatste keer dat ik 'm hoorde praten was ik vooral onder de indruk van hoe hij bleef lachen terwijl hij bergen kritiek over zich heen kreeg. Ik vond dat wel heel sympathiek.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Echt, wat een omhoog gevallen kwal dit
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nu een voorbeeld functie hier, dus ik reageer me maar af op mw. MM.
Ik heb haar het telefoonnummer van de dienstdoende DJ gegeven om aangifte tegen hem kunnen doen...
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb haar het telefoonnummer van de dienstdoende DJ gegeven om aangifte tegen hem kunnen doen...
quote:
Dit is Symphs schuld.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:15 schreef livelink het volgende:
Het niveau daalt wel snel hoor. Rustig afbouwen is het niet echt.
Misbruiken, bedoel je.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:14 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
laat MwMM zich daarvoor gebruiken ?
Arme mevrouw MMquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:14 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misbruiken, bedoel je.
Het moet maar, ik heb geen keus...
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dit ooit nog 'live' gezien bij Op Volle Toeren...
quote:
Dit zijn meerdere muzikale verkrachtingen in één. Misschien kun je even een paar notes zetten?quote:
Die schaamte ben ik allang voorbij. Dan is het maar een slechte smaakquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Geen smaak is ook smaak, zullen we maar denken...
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit zijn meerdere muzikale verkrachtingen in één. Misschien kun je even een paar notes zetten?
Submodereren mag niet, hè...quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit zijn meerdere muzikale verkrachtingen in één. Misschien kun je even een paar notes zetten?
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Dit klinkt beter als het origineel
Het ziet er alleen stukken beroerder uit...quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Dit klinkt beter als het origineel
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:24 schreef just me het volgende:
Is het eigenlijk verboden om naar deze muziek te luisteren ?
Je kunt toch de hand van Vout vasthouden en omgekeerd hetzelfdequote:Op zaterdag 18 september 2021 21:26 schreef Melting het volgende:
Ja, we hebben beide hoogtevrees.![]()
Dat vind ik wel jammer.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt toch de hand van Vout vasthouden en omgekeerd hetzelfde
Die hebben er wel veel uitgebracht. 30 of zo?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:27 schreef BasEnAad het volgende:
Ik was tien (of 15/20) jaar geleden een groot fan van het skihut-genre. Ik had al die cd's
just me springt weer door de kamer.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:30 schreef DJ11 het volgende:
Een oudere collega van me had dit nummer* tot vervelens toe in z'n hoofd zitten. Je hoefde af en toe alleen maar even "ajee ajoo" te roepen en hij was weer een dag zoet.
* Het origineel dan
Haha ik geloof t wel. Ik had er 23 toenquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:29 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Die hebben er wel veel uitgebracht. 30 of zo?
34 zie ik nu.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ik geloof t wel. Ik had er 23 toen
dat was het teken dat ik toastjes mocht gaan makenquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:29 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
just me springt weer door de kamer.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
dat was het teken dat ik toastjes mocht gaan maken
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn naam is Mien tractor is kapot...
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dat Caroline van der Plas hier Kamervragen over moet stellen.
Helaas, die werkt hier niet meerquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dat Caroline van der Plas hier Kamervragen over moet stellen.
Fijne avond, Mad.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik wens jullie een fijne voortzetting, mijn batterijen zijn ineens spontaan leeg...
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik wens jullie een fijne voortzetting, mijn batterijen zijn ineens spontaan leeg...
Ja, dan zou ik mijn lidmaatschap bij de ANWB toch opzeggen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:36 schreef Symphonic het volgende:
… u staat op de A296
Helaas die snelweg kennen we niet
Staat u op de A1…..
Wij zongen wel een andere versie toen op schoolkamp.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:37 schreef livelink het volgende:
Ach, deze zongen wij al op de lagere school. Hoewel ik toen niet echt door had welke woorden ik dan niet zong.
Kont vond ik toen al heel gewaagden verder kwam ik volgens mij niet.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:37 schreef livelink het volgende:
Ach, deze zongen wij al op de lagere school. Hoewel ik toen niet echt door had welke woorden ik dan niet zong.
quote:
Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:37 schreef livelink het volgende:
Dat is geen bier, dat is uilenzeikquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:41 schreef BasEnAad het volgende:
Bud is een brug te ver, dat smaakt echt naar niks.
graag gedaanquote:
Vond ik ook.quote:
quote:
Bud is like having sex in a canoe.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:41 schreef BasEnAad het volgende:
Bud is een brug te ver, dat smaakt echt naar niks.
Welkom Rataplan.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:47 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Bud is like having sex in a canoe.
It's fucking close to water
En goedenavond
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:47 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
En goedenavond
Goeienavond!quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:47 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
En goedenavond
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:47 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
En goedenavond
quote:
Daarom zei ik ook dat zij dat had kunnen zingen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoop voor just me dat haar stem anders klinkt...
Van de pensioenen afblijven.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:51 schreef livelink het volgende:
Blijf van mijn poen af? Ach, geld moet rollen..
Ik ga me daar niet meer druk over maken.quote:
ligt eraan welk moment van de dagquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoop voor just me dat haar stem anders klinkt...
quote:
Maar die komt vandaag niet voorbij.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:53 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zie nog een natte pan in de kast trouwens.
Alsnog een prachtig nummer dit hahaquote:Op zaterdag 18 september 2021 21:53 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Maar die komt vandaag niet voorbij.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:54 schreef livelink het volgende:
DJ Mozart zou waarschijnlijk nu keihard getroffen zijn door de coronapandemie.
Zeker, heel vaak!quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:56 schreef DJ11 het volgende:
Er is ontzettend veel klassieke muziek in een nieuw jasje gestoken. Gebeurt al decennialang. Zou je met gemak een themashow van kunnen maken, denk ik
Ja, maar dan zonder deze graag.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:56 schreef DJ11 het volgende:
Er is ontzettend veel klassieke muziek in een nieuw jasje gestoken. Gebeurt al decennialang. Zou je met gemak een themashow van kunnen maken, denk ik
Dat vind ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder deze graag.
Hoor jij nu overal rare teksten in? Of heb ik dat gemist?quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:56 schreef BasEnAad het volgende:
Opblaaspop opblaaspop opblaaspop lalalalaa
Dat is van De Dikke Lul Band.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoor jij nu overal rare teksten in? Of heb ik dat gemist?
Sowieso, maar je hebt ook iets gemist.quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoor jij nu overal rare teksten in? Of heb ik dat gemist?
Jij bent dus duidelijk geen hater.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:59 schreef BasEnAad het volgende:
lekker ding lekker ding lekker ding stoephoer!
Dat blijkt nu ineens. Zo leer je jezelf keihard kennen door een show van DJ_Vout. Confronterend wel.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:00 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Jij bent dus duidelijk geen hater.
En ik had het dan weer gemist. Kennelijk heb ik een selectief gehoor.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat blijkt nu ineens. Zo leer je jezelf keihard kennen door een show van DJ_Vout. Confronterend wel.
quote:
Sterkte met deze nare ontdekking.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat blijkt nu ineens. Zo leer je jezelf keihard kennen door een show van DJ_Vout. Confronterend wel.
Dat zingen ze dan ookquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:03 schreef livelink het volgende:
Ik versta: We're the kids in Bavaria
Ben maar niet bang. Ik zorg dat hij de 26e thuis blijft.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan is er niets mis met je gehoor.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:03 schreef livelink het volgende:
Ik versta: We're the kids in Bavaria
Dank je. Ik reken er op dat jullie hier verder vertrouwelijk mee omgaan.quote:
Valt wel mee. Ik haal dit ook uit de diepste krochten van mijn herinnering hoor.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
En ik had het dan weer gemist. Kennelijk heb ik een selectief gehoor.
Oh echtquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je. Ik reken er op dat jullie hier verder vertrouwelijk mee omgaan.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh echt![]()
Ik vertrouw mijn gehoor niet meer.
Nou.... wat schuift 't ?quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je. Ik reken er op dat jullie hier verder vertrouwelijk mee omgaan.
quote:
Ik heb sweet child O’ mine wel eens gedraaid van zequote:Op zaterdag 18 september 2021 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh echt![]()
Ik vertrouw mijn gehoor niet meer.
quote:
Nee joh, dit is de oude penningmeester van R49quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:05 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hoor ik hier nu de Godmother spreken?
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, dit is de oude penningmeester van R49
Dan hou je het lekker zelfquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:06 schreef livelink het volgende:
Je waarschuwt me wel van te voren als ik er misselijk van kan worden he, Vout? Ik kan me een carnavalsshow herinneren die niet goed viel wat dat betreft.
quote:
Ik ben mss heel naief, maar wat zijn Melting en jij van elkaar?quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:10 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik moet wel even waarschuwen voor het nummer dat hierna komt.
Dat gaat namelijk over mij en Melting.... of ja..... eigenlijk over Melting en mij.
Dat gaat het volgende nummer duidelijk maken.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ben mss heel naief, maar wat zijn Melting en jij van elkaar?
Die drinkt geen colaquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:12 schreef livelink het volgende:
Ik ben toch blij dat Ray Davies geen Nederlander was.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:14 schreef livelink het volgende:
Nee hoor, jullie hoeven niet in therapie. Gewoon elkaar accepteren zoals je bent.
We rijden volgende week wel even door naar Parnassia, kunnen ze het er allemaal uitschreeuwen in een duinpanquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:14 schreef livelink het volgende:
Nee hoor, jullie hoeven niet in therapie. Gewoon elkaar accepteren zoals je bent.
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:15 schreef Dj_Vout het volgende:
Wordt het al wat duidelijker, BasenAad?
Of jullie zijn dezelfde persoon, of jullie hebben verkeringquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:15 schreef Dj_Vout het volgende:
Wordt het al wat duidelijker, BasenAad?
Dat eerste.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Of jullie zijn dezelfde persoon, of jullie hebben verkering
Nee hè?quote:
Daar laten we zich niet zo over uit maar je mag ook zelf invullenquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Of jullie zijn dezelfde persoon, of jullie hebben verkering
Ben ik helemaal met je eensquote:
quote:
Gaaf man, wanneer heb je die laten zettenquote:
Paar weken geleden.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
Gaaf man, wanneer heb je die laten zetten
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:22 schreef livelink het volgende:
Bossche Bol kan ik zeker wel waarderen. Ik zou hem nu zeker niet afslaan.
je zult zelf dat kind maar zijnquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:23 schreef Dj_Vout het volgende:
Een k*tkind, een k*tkind....... je zal maar leraar zijn van zoiets.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
je zult zelf dat kind maar zijn
Je zult maar die k*tmoeder zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
je zult zelf dat kind maar zijn
Andere versie dan de standaard versie.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zult maar die k*tmoeder zijn.
het is dan allemaal k*tquote:Op zaterdag 18 september 2021 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zult maar die k*tmoeder zijn.
quote:
Helaas...quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:28 schreef Dj_Vout het volgende:
De pindakaas is op!
Ik lust namelijk geen pindakaas.
En dan de mensen met allergie.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:28 schreef Dj_Vout het volgende:
De pindakaas is op!
Ik lust namelijk geen pindakaas.
Klopt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:30 schreef livelink het volgende:
Dit was vast een liedje uit de tijd dat de supermarkten open waren van 09.00 - 18.00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |