abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 september 2021 @ 14:07:21 #76
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201440587
Goedemiddag, Hierbij – helaas later dan normaal - mijn dagelijkse post over de aantallen patiënten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is opnieuw een – kleine - stijging op de IC’s en op de verpleegafdelingen. In totaal is er een absolute stijging van 6 (relatieve stijging: 1,1%). Het zijn dus 565 bezette bedden in totaal, dus weer wat dichter bij de 600. Hopelijk dalen we snel onder de 500.

1) NEDERLANDSE PATIËNTEN MET EEN COVID-19-INFECTIE OP EEN NEDERLANDSE OF DUITSE IC
- maandag 20 september: 198 (absolute stijging 3; relatieve stijging 1,5%);
- zondag 19 september: 195 (absolute stijging 3; relatieve stijging 1,6%);
- zaterdag 18 september: 192 (absolute daling 2; relatieve daling 1,0%);
- vrijdag 17 september: 194 (absolute daling 8; relatieve daling 3,7%);
- donderdag 16 september: 202 (absolute stijging 2; relatieve stijging 1,0%);
- woensdag 15 september: 200 (absolute daling 3; relatieve daling 1,5%);
- dinsdag 14 september: 203 (absolute daling 5; relatieve daling 2,4%);
- maandag 13 september: 208 (absolute stijging 3; relatieve stijging 1,5%).

2) NEDERLANDSE PATIËNTEN MET EEN COVID-19-INFECTIE OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
- maandag 20 september: 367 (absolute stijging 3; relatieve stijging 0,8%);
- zondag 19 september: 364 (absolute stijging 5; relatieve stijging 1,4%);
- zaterdag 18 september: 359 (absolute daling 13; relatieve daling 3,5%);
- vrijdag 17 september: 372 (absolute daling 6; relatieve daling 1,6%);
- donderdag 16 september: 378 (absolute daling 22 relatieve daling 5,5%);
- woensdag 15 september: 400 (absolute daling 32; relatieve daling 7,4%);
- dinsdag 14 september: 432 (absolute daling 18; relatieve daling 4,0%);
- maandag 13 september: 450 (absolute stijging 15; relatieve stijging 3,4%).

Mochten jullie ergens een fout menen te zien, DM me dan s.v.p. even.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201440596
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 14:04 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
In dit geval de ongevaccineerden.
Ik zie niet hoe die enige bescherming nodig hebben? Ze kunnen bescherming krijgen met een vaccin of door te zorgen dat ze niet met zieke mensen in contact komen. Wat moeten we als maatschappij verder nog doen?

quote:
Oké, maar doe je dat nu nog steeds?
Als ik een goed argument krijg wel. Maar behalve heel veel complottheorieën op internet heb ik maar bar weinig argumenten gehoord om ergens aan te gaan twijfelen.

quote:
Ik lees er ook veel over maar we hebben kennelijk andere bronnen. En op een gegeven moment staat elk van ons meer open voor informatie die zijn of haar standpunt bevestigt dan die welke het standpunt weerspreekt. Daar heb ik ook last van. Daarom probeer ik altijd geestelijk flexibel/in beweging te blijven. Ik probeer weg te blijven van dogma's of van het idee dat bepaalde standpunten niet toegestaan zijn.
Ik ook, maar het is een bekend probleem. Je krijgt tunnelvisie / loopt een fuik in. Vooral veel antivax mensen op Facebook / Twitter hebben daar last van. Ze zitten in 1 grote echoput die constant hun "feiten" bevestigd.

Ik sta altijd open voor nieuwe argumenten, maar ik krijg ze niet. En zonder argumenten kan ik niet verder en blijf ik bij mijn standpunten / meningen, want wat kan je anders doen :)
pi_201440606
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 14:07 schreef Federer-fan het volgende:
Goedemiddag, Hierbij – helaas later dan normaal - mijn dagelijkse post over de aantallen patiënten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is opnieuw een – kleine - stijging op de IC’s en op de verpleegafdelingen. In totaal is er een absolute stijging van 6 (relatieve stijging: 1,1%). Het zijn dus 565 bezette bedden in totaal, dus weer wat dichter bij de 600. Hopelijk dalen we snel onder de 500.

1) NEDERLANDSE PATIËNTEN MET EEN COVID-19-INFECTIE OP EEN NEDERLANDSE OF DUITSE IC
- maandag 20 september: 198 (absolute stijging 3; relatieve stijging 1,5%);
- zondag 19 september: 195 (absolute stijging 3; relatieve stijging 1,6%);
- zaterdag 18 september: 192 (absolute daling 2; relatieve daling 1,0%);
- vrijdag 17 september: 194 (absolute daling 8; relatieve daling 3,7%);
- donderdag 16 september: 202 (absolute stijging 2; relatieve stijging 1,0%);
- woensdag 15 september: 200 (absolute daling 3; relatieve daling 1,5%);
- dinsdag 14 september: 203 (absolute daling 5; relatieve daling 2,4%);
- maandag 13 september: 208 (absolute stijging 3; relatieve stijging 1,5%).

2) NEDERLANDSE PATIËNTEN MET EEN COVID-19-INFECTIE OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
- maandag 20 september: 367 (absolute stijging 3; relatieve stijging 0,8%);
- zondag 19 september: 364 (absolute stijging 5; relatieve stijging 1,4%);
- zaterdag 18 september: 359 (absolute daling 13; relatieve daling 3,5%);
- vrijdag 17 september: 372 (absolute daling 6; relatieve daling 1,6%);
- donderdag 16 september: 378 (absolute daling 22 relatieve daling 5,5%);
- woensdag 15 september: 400 (absolute daling 32; relatieve daling 7,4%);
- dinsdag 14 september: 432 (absolute daling 18; relatieve daling 4,0%);
- maandag 13 september: 450 (absolute stijging 15; relatieve stijging 3,4%).

Mochten jullie ergens een fout menen te zien, DM me dan s.v.p. even.
Heb je ze vandaag weer persoonlijk thuisgebracht? Dat is prima te doen met -6 ;)

Prima cijfers weer voor de maandag wat mij betreft.
  maandag 20 september 2021 @ 14:18:32 #79
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201440743
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 14:08 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik zie niet hoe die enige bescherming nodig hebben? Ze kunnen bescherming krijgen met een vaccin of door te zorgen dat ze niet met zieke mensen in contact komen. Wat moeten we als maatschappij verder nog doen?
Ze niet dwingen om gezondheidsinformatie vrij te geven om alledaagse dingen te doen.
quote:
[..]
Als ik een goed argument krijg wel. Maar behalve heel veel complottheorieën op internet heb ik maar bar weinig argumenten gehoord om ergens aan te gaan twijfelen.
O, ik kom genoeg gerespecteerde mensen tegen met een andere mening. Zie bijvoorbeeld deze video:

quote:
[..]
Ik ook, maar het is een bekend probleem. Je krijgt tunnelvisie / loopt een fuik in. Vooral veel antivax mensen op Facebook / Twitter hebben daar last van. Ze zitten in 1 grote echoput die constant hun "feiten" bevestigd.
Dat klopt maar ik zie het aan beide kanten van het spectrum. Op Twitter zie ik zowel de pro-mensen als de anti-mensen alleen maar openstaan voor bevestiging van hun eigen mening. De anti-mensen hebben daar bepaald niet het monopolie op. Bijna iedereen probeert daar iedereen met een andere mening onderuit te halen.
quote:
Ik sta altijd open voor nieuwe argumenten, maar ik krijg ze niet. En zonder argumenten kan ik niet verder en blijf ik bij mijn standpunten / meningen, want wat kan je anders doen :)
Kijken naar serieuze critici. Die zijn er wat mij betreft ook. Hebben die gelijk? Geen idee, maar ik denk dat het een complexe discussie is, waar noch voor voorstanders noch de tegenstanders van tevoren vast staat dat ze gelijk hebben.

Kijk, wat wetenschap betreft. Ik kwam dit citaat tegen en dit is hoe ik het zie: "Scientists fall in line with the dominant power structure. They have to, because the power structure pays the bills. You don't play with the power structure, you don't get money for research, you don't get an appointment, you don't get published, in short you don't count anymore. You're out. You may as well be dead." - Michael Crichton

Misschien maar weer even over de cijfers gaan hebben, anders ligt de nadruk zo op deze gedachtewisseling.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201440772
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 14:05 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Interessant dit. Hoe taxeer jij de voorzichtigheid van beleidsmakers enerzijds met het verlangen naar macht van politici anderzijds?
Macht is gevaarlijk iets, daar wennen mensen vaak snel aan, en willen het vaak moeilijk opgeven. Ik heb zeker niet het idee dat De Jonge van macht geniet, of zelfs maar heeft. Ik vind het wel ongezond dat Rutte al 10 jaar premier is, tig ministers en staatsecretarissen heeft moeten laten gaan vanwege fouten, er tig fouten zijn gemaakt onder zijn bewind (huizen in Groningen, toeslagenbelastingaffaire, krapte woningmarkt) er teveel binnenskamers wordt gedaan achter de rug tweede kamer (wintsbelasting multinationals, Omtzigt functie elders, kamer info onthouden in toeslagenaffaire, zich dingen niet herinnert), dat ik het niet gezond vind voor de Nederlandse democratie dat hij toch weer premier zal worden.
Binnen de huidige kamer zijn er een aantal aan wie ik macht totaal niet zou toevertrouwen (Baudet veruit voorop, en ook Wilders niet - verdiep je eens in de structuur van die partij, daar zit geen korrel democratie in).

Ik denk wel dat het huidige beleid veel meer gebaseerd is op voorzichtigheid dan macht. De maatregelen lijken mij namelijk niet of nauwelijks invloed te hebben op het zorgen dat de huidige partijen in het kabinet ervoor zorgen dat ze ook in het volgende kabinet zullen zitten. En dat is wat macht doet, zorgen dat je macht houdt (kijk naar de verkiezingen in Rusland). En dat is volgens mij ook de reden dat VVD, CDA en D66 zo krampachtig willen proberen een kabinet te vormen. Lukt dat niet, dan zullen 1 of 2 van die partijen flink macht verliezen.

Maar over het algemeen zie ik de hang naar macht nog niet echt een probleem bij politici in Nederland. Iig een stuk minder dan bij politici in een aantal landen waar ik gewoond heb in Afrika :D , en ook een stuk minder dan hier in de UK. De UK is af en toe erger dan Afrika wat dat betreft. Sywert zou hier niet eens over gesproken worden, dat is peanuts vergeleken met wat hier is gebeurd rond Covid contracten.
pi_201440794
quote:
Goeie cijfers voor een maandag, slechts +6, vorige week was het nog +18. Donderdag onder de 500!
  maandag 20 september 2021 @ 14:27:00 #82
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201440868
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 14:20 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Macht is gevaarlijk iets, daar wennen mensen vaak snel aan, en willen het vaak moeilijk opgeven.
Dat idee heb ik ook.
quote:
Ik heb zeker niet het idee dat De Jonge van macht geniet, of zelfs maar heeft.
Hij is wel de vakminister, dus hij kan best veel bepalen. Maar goed, hij geniet wel heel erg van zichzelf. Ik heb werkelijk nog nooit iemand gezien die zo blij lijkt te zijn met zichzelf als hij. En prima als iemand blij is met zichzelf, maar hij hoeft het van mij niet zo uit te stralen.
quote:
Ik vind het wel ongezond dat Rutte al 10 jaar premier is, tig ministers en staatsecretarissen heeft moeten laten gaan vanwege fouten, er tig fouten zijn gemaakt onder zijn bewind (huizen in Groningen, toeslagenbelastingaffaire, krapte woningmarkt) er teveel binnenskamers wordt gedaan achter de rug tweede kamer (wintsbelasting multinationals, Omtzigt functie elders, kamer info onthouden in toeslagenaffaire, zich dingen niet herinnert), dat ik het niet gezond vind voor de Nederlandse democratie dat hij toch weer premier zal worden.
Mee eens, en het gaat denk ik toch weer gebeuren. Jammer dat het systeem zo is dat hij er steeds mee wegkomt. Maar goed, dat heeft de Tweede Kamer ook aan zichzelf te wijten, want een motie van wantrouwen met een meerderheid hebben ze nog niet ingediend.
quote:
Binnen de huidige kamer zijn er een aantal aan wie ik macht totaal niet zou toevertrouwen (Baudet veruit voorop, en ook Wilders niet - verdiep je eens in de structuur van die partij, daar zit geen korrel democratie in).
Klopt, maar dat is volgens mij ook zo bij de SP. Er zijn meer partijen waar de leider wel heel er gde baas is. De enige die ik met wat macht zou vertrouwen, is Van der Staaij.
quote:
Ik denk wel dat het huidige beleid veel meer gebaseerd is op voorzichtigheid dan macht. De maatregelen lijken mij namelijk niet of nauwelijks invloed te hebben op het zorgen dat de huidige partijen in het kabinet ervoor zorgen dat ze ook in het volgende kabinet zullen zitten. En dat is wat macht doet, zorgen dat je macht houdt (kijk naar de verkiezingen in Rusland). En dat is volgens mij ook de reden dat VVD, CDA en D66 zo krampachtig willen proberen een kabinet te vormen. Lukt dat niet, dan zullen 1 of 2 van die partijen flink macht verliezen.
Ja, ik vind het een vrij kansloze bedoening, vooral dat partijen gewoon buitenspel kunnen worden gezet.
quote:
Maar over het algemeen zie ik de hang naar macht nog niet echt een probleem bij politici in Nederland. Iig een stuk minder dan bij politici in een aantal landen waar ik gewoond heb in Afrika :D , en ook een stuk minder dan hier in de UK. De UK is af en toe erger dan Afrika wat dat betreft. Sywert zou hier niet eens over gesproken worden, dat is peanuts vergeleken met wat hier is gebeurd rond Covid contracten.
Is dat zo? :o Ik vond dit al best heftig. En die vijf miljard zonder bonnetjes, gebeurt dat soort dingen daar ook?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201440925
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 14:18 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Ze niet dwingen om gezondheidsinformatie vrij te geven om alledaagse dingen te doen.
Je moet ook je rijbewijs tonen als je iets alledaags als autorijden wil doen.

Ik zie echt geen enkel probleem, als je het niet wil dan doe je niet mee. Wil je wel dan heb je 2 opties toch? Je kan niet de >85% van Nederland laten opdraaien voor een kleine minderheid wat mij betreft.

quote:
Dat klopt maar ik zie het aan beide kanten van het spectrum. Op Twitter zie ik zowel de pro-mensen als de anti-mensen alleen maar openstaan voor bevestiging van hun eigen mening. De anti-mensen hebben daar bepaald niet het monopolie op. Bijna iedereen probeert daar iedereen met een andere mening onderuit te halen.
Het opvallende is wel dat pro mensen met feiten komen en anti mensen met meningen/onderbuikgevoelens. Als de anti kant eens met 1 enkel feit zouden komen, dan zou dat echt een groot verschil maken.

Zo zijn er bijvoorbeeld veel anti mensen die stellen dat er tienduizenden doden zijn gevallen door de vaccinaties. Dat lees ik dan en dan ben ik nieuwsgierig naar hun bewijs. Maar dat is er nooit. Het bewijs wat ze dan bijvoorbeeld aanvoeren is een tellertje op een simpele website wat elke dag hoger staat, zonder enige onderbouwing of bewijs. Ja, zo lust ik er ook nog wel 3.

Het is overigens zeer opvallend dat de anti kant op dit moment in groot gevecht is via social media. Ze vechten elkaar de tent uit.

quote:
Kijken naar serieuze critici. Die zijn er wat mij betreft ook. Hebben die gelijk? Geen idee, maar ik denk dat het een complexe discussie is, waar noch voor voorstanders noch de tegenstanders van tevoren vast staat dat ze gelijk hebben.
Ik heb ze werkelijk nog niet langs zien komen. Over het algemeen blijkt dat deze critici bewezen liegen of zoals Maurice de Hond met cijfers rommelen zodat het in hun straatje past of zoals Jensen tot doel hebben zoveel mogelijk t-shirts te verkopen. Of zoals Willem Engel zoveel mogelijk donaties binnen te harken om zijn landje in Spanje te kopen. Elke keer zit er een dubbele agenda achter, welke over het algemeen op om geld bedelen neerkomt.

quote:
Misschien maar weer even over de cijfers gaan hebben, anders ligt de nadruk zo op deze gedachtewisseling.
Niets mis mee wat mij betreft. Het is goed om met verschillende blikken te kijken, zo leren we van elkaar.
pi_201440927
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 14:22 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Goeie cijfers voor een maandag, slechts +6, vorige week was het nog +18. Donderdag onder de 500!
*duim* *duim*
pi_201440965
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 14:34 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Ik voorspel voor morgen een grote uitstroom, en dat kan wel eens een leuke daling worden.
  maandag 20 september 2021 @ 14:38:32 #87
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201441020
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 14:31 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Je moet ook je rijbewijs tonen als je iets alledaags als autorijden wil doen.
Staat daar dan gezondheidsinformatie in?
quote:
Ik zie echt geen enkel probleem, als je het niet wil dan doe je niet mee. Wil je wel dan heb je 2 opties toch? Je kan niet de >85% van Nederland laten opdraaien voor een kleine minderheid wat mij betreft.
[..]
Het opvallende is wel dat pro mensen met feiten komen en anti mensen met meningen/onderbuikgevoelens. Als de anti kant eens met 1 enkel feit zouden komen, dan zou dat echt een groot verschil maken.
Dat vind ik buitengewoon zwart-wit. valt volgens mij wel mee. 'De meeste pro-mensen praten gewoon het overheidsbeleid na' zou je met hetzelfde recht kunnen zeggen. Maar ken je bijvoorbeeld Artsencollectief. Er zijn ook gewoon kritische artsen en kritische wetenschappers. Ik heb ze ook in mijn omgeving. Die kijken er genuanceerd naar en niet zwati-wit, zoals veel mensen.
quote:
Zo zijn er bijvoorbeeld veel anti mensen die stellen dat er tienduizenden doden zijn gevallen door de vaccinaties. Dat lees ik dan en dan ben ik nieuwsgierig naar hun bewijs. Maar dat is er nooit. Het bewijs wat ze dan bijvoorbeeld aanvoeren is een tellertje op een simpele website wat elke dag hoger staat, zonder enige onderbouwing of bewijs. Ja, zo lust ik er ook nog wel 3.
Maar dan heb je het over allerlei idioten. Wat vind je dan bijvoorbeeld van dat filmpje waar ik net naar linkte. Dat is toch wel iemand die recht van spreken heeft?
quote:
[..]
Ik heb ze werkelijk nog niet langs zien komen. Over het algemeen blijkt dat deze critici bewezen liegen of zoals Maurice de Hond met cijfers rommelen zodat het in hun straatje past of zoals Jensen tot doel hebben zoveel mogelijk t-shirts te verkopen. Of zoals Willem Engel zoveel mogelijk donaties binnen te harken om zijn landje in Spanje te kopen. Elke keer zit er een dubbele agenda achter, welke over het algemeen op om geld bedelen neerkomt.
Je hebt het over de extremen. Dat kan ik je niet kwalijk nemen, want die eisen ook heel veel aandacht op. Maar er zijn ook serieuze artsen en wetenschappers die kritische kanttekeningen zetten bij het coronabeleid. Ik heb net een poging gedaan met dat filmpje.

quote:
[..]
Niets mis mee wat mij betreft. Het is goed om met verschillende blikken te kijken, zo leren we van elkaar.
Oké. Alleen wat ik op FOK! - evenaals op Facebook Twitter, Instagram, youTube en LinkedIn - meer zou wilen zien, zijn mensen die zeggen 'Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in.'

[ Bericht 9% gewijzigd door Federer-fan op 20-09-2021 14:52:55 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201441188
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 14:38 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Staat daar dan gezondheidsinformatie in?
Ja.

quote:
Er staat een code op mijn rijbewijs. Wat betekent die?

Een code op uw rijbewijs kan een medische, administratieve of beroepsmatige reden hebben. Soms besluit het CBR dat u een voertuig mag besturen als u extra maatregelen neemt of als u zich aan bepaalde voorwaarden houdt. Bijvoorbeeld dat u alleen mag rijden bij daglicht, of dat u alleen mag rijden in een automaat. Er zijn ook speciale codes voor beroepschauffeurs.
https://www.amsterdam.nl/(...)A811-BF98254785D9%7D

quote:
Dat vind ik buitengewoon zwart-wit. valt volgens mij wel mee. 'De meeste pro-mensen praten gewoon het overheidsbeleid na' zou je met hetzelfde recht kunnen zeggen. Maar ken je bijvoorbeeld Artsencollectief. Er zijn ook gewoon kritische artsen en kritische wetenschappers. Ik heb ze ook in mijn omgeving. Die kijken er genuanceerd naar en niet zwati-wit, zoals veel mensen.
Ja die ken ik. Die verspreiden bewust misinformatie.

quote:
Maar dan heb je het over allerlei idioten. Wat vind je dan bijvoorbeeld van dat filmpje waar ik net naar linkte. Dat is toch wel iemand die recht van spreken heeft?
Ik heb op het werk geen tijd om dat soort dingen te bekijken.

quote:
Je hebt het over de extremen. Dat kan ik je niet kwalijk nemen, want die eisen ook heel veel aandacht op. Maar er zijn ook serieuze artsen en wetenschappers die kritische kanttekeningen zetten bij het coronabeleid. Ik heb net een poging gedaan met dat filmpje.
Ik denk dat je, onbewust, de zaken door elkaar haalt. Op het Coronabeleid kan je meer dan voldoende kritiek hebben, die volledig terecht is vaak.

Dat is iets anders dan kritiek hebben op de wetenschap en bewezen betrouwbaarheid en effectiviteit van de vaccins.

quote:
Oké. Alleen wat ik op FOK! - evenaals op Facebook Twitter, Instagram, youTube en LinkedIn - meer zou wilen zien, zijn mensen die zeggen 'Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in.'
Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in.

Zonder gekheid: dat meen ik oprecht en ben ik helemaal met je eens.
  maandag 20 september 2021 @ 14:57:43 #89
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201441272
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 14:49 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ja.
Ow. ;(
quote:
Ja, ik zie het. Alleen neem ik aan dat het dan gaat om een bepaalde beperking die iemand heeft. bij corona gaat het om talloze mensen die gewoon gezond zijn en dat moeten bewijzen.
quote:
[..]
Ja die ken ik. Die verspreiden bewust misinformatie.
Op Instagram kwam het redelijk genuanceerd op me over, maar net las ik een artikel in NRC waarin dat wat anders lijkt te liggen inderdaad.
quote:
[..]
Ik heb op het werk geen tijd om dat soort dingen te bekijken.
Snap ik.
quote:
[..]
Ik denk dat je, onbewust, de zaken door elkaar haalt. Op het Coronabeleid kan je meer dan voldoende kritiek hebben, die volledig terecht is vaak.

Dat is iets anders dan kritiek hebben op de wetenschap en bewezen betrouwbaarheid en effectiviteit van de vaccins.
Ik heb geen kritiek of scepsis ten aanzien van de wetenschap, maar wel ten aanzien van wetenschappers. Zoals iemand het laatst zei: "Faith in science is sensible, faith in scientists is unwise". En dit citaat vind ik sterk: "Scientists fall in line with the dominant power structure. They have to, because the power structure pays the bills. You don't play with the power structure, you don't get money for research, you don't get an appointment, you don't get published, in short you don't count anymore. You're out. You may as well be dead."
Michael Crichton… Daar zit een deel van het probleem in wat mij betreft.
quote:
[..]
Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in.

Zonder gekheid: dat meen ik oprecht en ben ik helemaal met je eens.
_O_ :P
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201441543
Wow besmettingen in de 1300! :D *O*

Sorry voor het wegmaaien van eventuele graszodes... :@
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  maandag 20 september 2021 @ 15:18:37 #91
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201441569
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 15:17 schreef Sangha het volgende:
Wow besmettingen in de 1300! :D *O*

Sorry voor het wegmaaien van eventuele bepaalde graszodes... :@ -O-
Het schroeit hier nog een beetje na ja. o|O
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201441579
Besmettingcijfers 24 november 2020 tot en met 9 augustus 2021
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 10 t/m maandag 16 augustus:
Daling t.o.v. week ervóór: 9,0%

dinsdag: 2.161
woensdag: 2.112
donderdag: 2.563
vrijdag: 2.677
zaterdag: 2.303
zondag: 2.253
maandag: 2.228


totaal: 16.297

Besmettingcijfers dinsdag 17 t/m maandag 23 augustus:
Stijging t.o.v. week ervóór: 4,5%

dinsdag: 2.306
woensdag: 2.777
donderdag: 2.488
vrijdag: 2.209
zaterdag: 2.408
zondag: 2.453
maandag: 2.390


totaal: 17.031

Besmettingcijfers dinsdag 24 t/m maandag 30 augustus:
Stijging t.o.v. week ervóór: 3,2%

dinsdag: 2.437
woensdag: 2.828
donderdag: 2.594
vrijdag: 2.815
zaterdag: 2.450
zondag: 2.289
maandag: 2.171


totaal: 17.584

Besmettingcijfers dinsdag 31 augustus t/m maandag 6 september:
Stijging t.o.v. week ervóór: 0,1%

dinsdag: 2.312
woensdag: 2.827
donderdag: 2.773
vrijdag: 2.540
zaterdag: 2.691
zondag: 2.347
maandag: 2.115


totaal: 17.605

Besmettingcijfers dinsdag 7 t/m maandag 13 september:
Daling t.o.v. week ervóór: 7,4%

dinsdag: 2.456
woensdag: 2.781
donderdag: 2.362
vrijdag: 2.687
zaterdag: 2.198
zondag: 2.082
maandag: 1.739


totaal: 16.305

Besmettingcijfers dinsdag 14 t/m maandag 20 september:
Daling t.o.v. week ervóór: 16,8%

dinsdag: 2.009
woensdag: 2.354
donderdag: 2.098
vrijdag: 2.138
zaterdag: 2.000
zondag: 1.663
maandag: 1.326


totaal: 13.558

pi_201441580
quote:
8s.gif Op maandag 20 september 2021 15:18 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Het schroeit hier nog een beetje na ja. o|O
-O-

Ik was gewoon zo blij toen ik het zag en wilde het graag delen! *O*
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201441596
Wow. Wow wow. Het gaat echt hard omlaag, weer dik onder de trend ook! *O*
pi_201441609
Lekkere daling weer, kom maar door met de laatste versoepelingen! *O*
pi_201441627
Ik zeg zaterdag een groepsknuffel! :D :P
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  maandag 20 september 2021 @ 15:23:35 #97
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201441637
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 15:19 schreef Sangha het volgende:

[..]
-O-

Ik was gewoon zo blij toen ik het zag en wilde het graag delen! *O*
Ow. ;(
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 20 september 2021 @ 15:25:50 #98
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201441659
Mag ik even de spreekwoordelijke spelbreker zijn? Het percentage positieve tests is gestegen, van 8,5 naar 8,7.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201441686
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
Mag ik even de spreekwoordelijke spelbreker zijn? Het percentage positieve tests is gestegen, van 8,5 naar 8,7.
Het mag, bij deze verantwoordelijke baan/taak hoort ook het brengen van slecht en minder goed nieuws. :{
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  maandag 20 september 2021 @ 15:28:13 #100
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201441690
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 15:27 schreef Sangha het volgende:

[..]
Het mag, bij deze verantwoordelijke baan/taak hoort ook het brengen van slecht en minder goed nieuws. :{
Joa, klopt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')