Wilde hem ook al delen. Flopkequote:Op zaterdag 18 september 2021 13:05 schreef Slobeend het volgende:
Mensen die zo gekleed zijn als Hoekstra, Rutte en Kaag zouden dit land niet mogen leiden.
[ twitter ]
Peter Kwint dus ook niet? En die moslimterrorist ook niet?quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:05 schreef Slobeend het volgende:
Mensen die zo gekleed zijn als Hoekstra, Rutte en Kaag zouden dit land niet mogen leiden.
[ twitter ]
Kwint heeft tenminste altijd hetzelfde aanquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Peter Kwint dus ook niet? En die moslimterrorist ook niet?
Pechtold had toen ook zo'n mooie polo aan, in 2017 kan ik me nog heugen.
Lekker geforceerd informeelquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:05 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Hij ziet er inderdaad altijd uit als een tokkie.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kwint heeft tenminste altijd hetzelfde aan
Het is mooi weer, dan hap ik nietquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
Oh, slechts een like van @:slobeend .
Jammer.
Ik begrijp die obsessie met kleding in politiek nooit zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik begrijp die obsessie met kleding in politiek nooit zo.Het zegt wat over de persoon. Wat Hoekstra aanheeft zegt gewoon alles over zijn ultrasaaiheid. Een typische McKinsey Nederlandse bestuurder uit de provincie met CDA-achtergrond die aantrekt wat z'n vrouw klaarlegt. Nederlandse boerennuchterheid kledij. De Nederlandse koopman anno 2021. De 'het gemaakt hebben in het leven maar nog steeds even smakeloos als waar je vandaan kwam'-Nederlander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Casual Friday Outfit van de Wopke. Er zal flink wat afgelachen zijn bij McKinsey, 'Feutje, heb je de brief van Minerva niet ontvangen dat je ontgroening officieel is beëindigd...'quote:
Het schijnt dat de huizenprijzen door het dak gaan puur omdat Hoekstra een raar shirt aan heeft.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het zegt wat over de persoon. Wat Hoekstra aanheeft zegt gewoon alles over zijn ultrasaaiheid. Een typische McKinsey Nederlandse bestuurder uit de provincie met CDA-achtergrond die aantrekt wat z'n vrouw klaarlegt. Nederlandse boerennuchterheid kledij. De Nederlandse koopman anno 2021. De 'het gemaakt hebben in het leven maar nog steeds even smakeloos als waar je vandaan kwam'-Nederlander.
Net of Rutte ooit stopt als premier, die zit er straks in 2050 nog hoorquote:Op zaterdag 18 september 2021 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Geniet van alle Teflon-minuten die we nog krijgen!!!!
Wanneer komt het volk echt in opstand?quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Net of Rutte ooit stopt als premier, die zit er straks in 2050 nog hoor
Ik hoorde ook weer een hoop kanker scheids kanker feyenoord kankerzooi rondom mij.quote:Op zondag 19 september 2021 17:12 schreef Mani89 het volgende:
Alle stoppen slaan door bij Den Dave op de tribune hahaha.
[ twitter ]
AZ maakte het seizoen op zich prima af vorig jaar.quote:Op zondag 19 september 2021 20:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Stijn zal wel blij zijn met de ineenstorting van AZ. Wat een verschil in positieve en negatieve zin tussen Feyenoord en AZ sinds de overgang van Slot bekend is gemaakt.
Bram van Polen gun ik ook wel een degradatie.quote:Op zondag 19 september 2021 20:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
AZ maakte het seizoen op zich prima af vorig jaar.
Hij zal nog wel meer genieten van Art Langerer op dit moment
Iemand die geen rood en geel in zijn huis wil moet je sowieso in een isoleer stoppen.quote:Op zondag 19 september 2021 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bram van Polen gun ik ook wel een degradatie.
Bram van Polen had Monopoly toch geholpen met zijn aanzoek aan Moira?quote:Op zondag 19 september 2021 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iemand die geen rood en geel in zijn huis wil moet je sowieso in een isoleer stoppen.
Vind je het compleet ontsporen van de AZ trein ook zo leuk?quote:Op zondag 19 september 2021 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iemand die geen rood en geel in zijn huis wil moet je sowieso in een isoleer stoppen.
Het wordt helemaal leuk als trainertje ontslagen wordt en Pusic het over mag nemenquote:Op zondag 19 september 2021 20:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
AZ maakte het seizoen op zich prima af vorig jaar.
Hij zal nog wel meer genieten van Art Langerer op dit moment
Clasie ziet er ook steeds meer uit als een alcoholist. Na z'n carrière voorspel ik +20 kg.quote:Op zondag 19 september 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk de samenvattingen terug en Arno is woest dat Heracles Heracles geen rood krijgt tegen AZ.
Hopelijk deelt Twente donderdag een extra tik uit. Dan trek ik vrijdag een flinke pot bier open en wacht ik met smart op hun misplaatst arrogante stellingnames bij de betaald voetbalvergaderingen.quote:Op zondag 19 september 2021 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind je het compleet ontsporen van de AZ trein ook zo leuk?
Dat was erg doorzichtig inderdaadquote:Op zondag 19 september 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk de samenvattingen terug en Arno is woest dat Heracles Heracles geen rood krijgt tegen AZ.
quote:Op zondag 19 september 2021 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bram van Polen had Monopoly toch geholpen met zijn aanzoek aan Moira?
HeraclesGODENquote:Op zondag 19 september 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Jules de Latoeret.quote:Op maandag 20 september 2021 10:47 schreef Wereldgozer het volgende:
https://roddelpraat.nl/prinses-alexia-op-mannenjacht%ef%bf%bc/
Je bent te laat @:mani89
Allemaal de schuld van Kaagquote:Op maandag 20 september 2021 18:03 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zou de politiek zelf vinden dat het gaat?
Als je die lijst met cijfers voor politici ziet lijkt het wel alsof mensen dat denkenquote:
De massa is een monster.quote:Op maandag 20 september 2021 19:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je die lijst met cijfers voor politici ziet lijkt het wel alsof mensen dat denken
Kerrolain gedeeld het op 1-na-hoogste cijfer
Rutte ook gewoon nog vrij hoog]quote:Op maandag 20 september 2021 19:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je die lijst met cijfers voor politici ziet lijkt het wel alsof mensen dat denken
Ze Is Zo LeKkEr NuChTeR eN zEgt WaAr HeT Op StAaT.quote:Op maandag 20 september 2021 19:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op maandag 20 september 2021 19:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Snap niet waarom die Dassen zo hoog staatquote:Op maandag 20 september 2021 19:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ipsos: vertrouwen van Nederlanders in de politiek gekelderd - https://nos.nl/l/2398563
Laurens doet het best leuk toch?quote:Op maandag 20 september 2021 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snap niet waarom die Dassen zo hoog staat![]()
Kaag heeft wel echt een enorm imagoprobleem. VVD derhalve +3.
Was een domme tweet van me, hé.quote:Op maandag 20 september 2021 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laurens doet het best leuk toch?
Sylvana onderaan, verrassend.
Dassen is precies zijn cijfer: een zesje voor de moeite. Hij valt niet op in positieve zin, hij valt niet op in negatieve zin. Dan ben je in Den Haag al gauw een vorst.quote:Op maandag 20 september 2021 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laurens doet het best leuk toch?
Sylvana onderaan, verrassend.
Als men zich uitspreekt komt er ook wel eens iets niet uit.quote:Op maandag 20 september 2021 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was een domme tweet van me, hé.
Ik had wel iets te weinig het trackrecord van Arne Slot meegenomen in mijn voorspelling.quote:Op maandag 20 september 2021 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als men zich uitspreekt komt er ook wel eens iets niet uit.
Ik ook, ik had 4-0 in de voorspelling.quote:Op maandag 20 september 2021 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had wel iets te weinig het trackrecord van Arne Slot meegenomen in mijn voorspelling.
Enige waar ik van baalde in de Toto was mijn diepste twijfel tussen 1-1 en 2-1 bij SPA-NEC.quote:Op maandag 20 september 2021 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook, ik had 4-0 in de voorspelling.
SlotGodquote:Op maandag 20 september 2021 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had wel iets te weinig het trackrecord van Arne Slot meegenomen in mijn voorspelling.
'Ja, Samsom is de man die het gaat doen. Helemaal top!'quote:Op maandag 20 september 2021 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Thanksquote:Op maandag 20 september 2021 19:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ipsos: vertrouwen van Nederlanders in de politiek gekelderd - https://nos.nl/l/2398563
Dit kan niet toch? Simons heeft niet bepaald bloopers gemaakt die een 2.7 rechtvaardigen, toch? En Kerolientje zo hoog? Kijken ze wel wat ze stemt?quote:Op maandag 20 september 2021 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit zal vrees ik voor een groot deel op mediaoptredens zijn gestoeld en op een bepaald vooroordeel wat men al had tegen mevrouw Simons. (die het in mijn ogen prima doet, ook al is het niet mijn partij)quote:Op maandag 20 september 2021 20:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Dit kan niet toch? Simons heeft niet bepaald bloopers gemaakt die een 2.7 rechtvaardigen, toch? En Kerolientje zo hoog? Kijken ze wel wat ze stemt?
Nee dat klopt. Dassen en Simons zijn op zich niet echt in beeld geweest. Kerrolain is bij elk poep en scheetje op TV/radio gekomen.quote:Op maandag 20 september 2021 20:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Dit kan niet toch? Simons heeft niet bepaald bloopers gemaakt die een 2.7 rechtvaardigen, toch? En Kerolientje zo hoog? Kijken ze wel wat ze stemt?
En Kerolientje is ook perfect verklaarbaar met het bovenstaande verhaal met:quote:Op maandag 20 september 2021 20:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Het is ook niet alsof het Volt electoraat vuurwerk verwacht van hem, lekker status quo, lekker gezellig.quote:Op maandag 20 september 2021 19:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dassen is precies zijn cijfer: een zesje voor de moeite. Hij valt niet op in positieve zin, hij valt niet op in negatieve zin. Dan ben je in Den Haag al gauw een vorst.
We missen een type Jan Zijlstra.quote:Op maandag 20 september 2021 20:21 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
En Kerolientje is ook perfect verklaarbaar met het bovenstaande verhaal met:
Het hoppen van LPF, naar Wilders, naar FvD, naar Kerolientje door de populisten.
De calvinistische volksaard zonder zuilen blijft tot het bittere eind zoeken naar de nieuwe predikant tot men uiteindelijk gezamenlijk eindigt als het Sodom en Gommora van de Lage Landen: het huidige Urk.
Gaaf land.
quote:Op maandag 20 september 2021 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit zal vrees ik voor een groot deel op mediaoptredens zijn gestoeld en op een bepaald vooroordeel wat men al had tegen mevrouw Simons. (die het in mijn ogen prima doet, ook al is het niet mijn partij)
En de thema's van Sylvana scoren wat minder simpel dan die van vrouw van het volk Kerrolijn die gewoon zegt waar het op staat!1!
quote:Op maandag 20 september 2021 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Dassen en Simons zijn op zich niet echt in beeld geweest. Kerrolain is bij elk poep en scheetje op TV/radio gekomen.
Dat Rutte nog op zetel zit vind ik verbijsterend maar ja
Bij nieuwe verkiezingen gaat niemand naar de stembus als het zo doorgaat.quote:Op maandag 20 september 2021 20:21 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
En Kerolientje is ook perfect verklaarbaar met het bovenstaande verhaal met:
Het hoppen van LPF, naar Wilders, naar FvD, naar Kerolientje door de populisten.
De calvinistische volksaard zonder zuilen blijft tot het bittere eind zoeken naar de nieuwe predikant tot men uiteindelijk gezamenlijk eindigt als het Sodom en Gommora van de Lage Landen: het huidige Urk.
Gaaf land.
Het valt ook gewoon niet uit te leggen aan your average Nederlander dat er na een halfjaar nog steeds geen onderhandelingen zijn.quote:Op maandag 20 september 2021 20:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij nieuwe verkiezingen gaat niemand naar de stembus als het zo doorgaat.
Het huidige kabinet vindt het wel prima omdat ze toch nog steeds een meerderheid hebben. Schuld van de kiezer dusquote:Op maandag 20 september 2021 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het valt ook gewoon niet uit te leggen aan your average Nederlander dat er na een halfjaar nog steeds geen onderhandelingen zijn.
Al een paar jaar, ja.quote:
Zoals ik al zei, allemaal schuld van Kaag. En dan wil ze geeneens een nachtje op een landgoed slapen!quote:Op maandag 20 september 2021 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het valt ook gewoon niet uit te leggen aan your average Nederlander dat er na een halfjaar nog steeds geen onderhandelingen zijn.
De hele dag kutstukjes van de Telegraaf over Kaag terwijl er nog geen seconde geformeerd is.quote:Op maandag 20 september 2021 20:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, allemaal schuld van Kaag. En dan wil ze geeneens een nachtje op een landgoed slapen!
[ twitter ]
Volgens mij is er inhoudelijk geen enkele stap gezet neequote:Op maandag 20 september 2021 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daniel Koerhuis heeft al vragen gesteld. Dit komt goed.quote:Op maandag 20 september 2021 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Half jaar later
Nog niet een letter op papier hoe we wooncrisis gaan aanpakken
Waar gaan we bouwen?
Hoe gaan we dan voldoen aan allerlei onzin?
Wie betaalt grond?
Ik hoorde vandaag op TV dat Ollongren mandaat heeft om dingen door te duwen of te overrulen maar dat heeft ze jaren niet gedaan. Erg gaaf land.
Hopelijk wordt Koeman snel op de trein gezetquote:
Kan hij met goed gebruik van wissels zomaar in Eindhoven belandenquote:Op maandag 20 september 2021 22:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Koeman snel op de trein gezet
Luuk de Jong.quote:Op maandag 20 september 2021 22:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij heeft alle Nederlandse topclubs, Oranje, de Premier League en z’n droomclub gehad. Dit schreeuwt geld tellen in een zanderig land.quote:Op maandag 20 september 2021 22:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan hij met goed gebruik van wissels zomaar in Eindhoven belanden
Die zou zelfs die trein nog missen dan.quote:Op maandag 20 september 2021 22:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Die mag voor de trein worden gezet
De Rotterdamse Jongeren Kern was ook niet zo blij:quote:Op zondag 19 september 2021 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde ook weer een hoop kanker scheids kanker feyenoord kankerzooi rondom mij.
Doorgesnoven tokkies die helemaal mad worden van een nederlaag blijft toch een bijzonder fenomeen.
Dan zijn we waarschijnlijk nog niet van de juichlavenjournalistiek af.quote:Op maandag 20 september 2021 22:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar dit is slechts een passage van de wet daar kan je prima van afwijken.quote:Op maandag 20 september 2021 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Voor eeuwig demissionair
Fenomeen.quote:Als je bedenkt hoe het vertrouwen van burgers in de politiek afneemt, valt op hoe kiezers Rutte zien – al bijna elf jaar premier, en hét gezicht van politiek en bestuurlijk Nederland. De waardering voor hem neemt iets af, maar blijft redelijk stabiel. En zijn imago als betrouwbare premier verbetert zelfs. In juni zag 39 procent hem als een betrouwbare minister-president, nu is dat 45 procent.
De domheid van de mensen, het steekt mij.quote:
Een beetje collectief Korsakov volgens mijquote:Op dinsdag 21 september 2021 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De domheid van de mensen, het steekt mij.
Raim is wel een recreatieve wielrenner toch?quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De nieuwe @:immerdebestebob is uit.
Juist geen gaaf land hoorde ik.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:22 schreef hhh38 het volgende:
Rutte laat Willy nog even zeggen dat Nederland een gaaf land is.
"Maar we kunnen nuchter vaststellen: Nederland blijft een goed land om in te leven. We kunnen heel veel aan."quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Juist geen gaaf land hoorde ik.
Je reageert op een Promenade-meme.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
"Maar we kunnen nuchter vaststellen: Nederland blijft een goed land om in te leven. We kunnen heel veel aan."
Nee hoor, gewoon een kutland.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:22 schreef hhh38 het volgende:
Rutte laat Willy nog even zeggen dat Nederland een gaaf land is.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je reageert op een Promenade-meme.
Blijft grappig hoe veel invloed zo'n nietszeggende peiling van een irrelevant programma heeft gehadquote:
Topics over immigratie zijn een red flag.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben weer klaar met mijn NWS-uitstapje.
Als user Weltschmerz ergens gaat posten weet je dat het mooi geweest is.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Topics over immigratie zijn een red flag.
Dat vind ik wel pijnlijker ja, dat de gemiddelde user nog wat kritischer is op migratie (en ik vind dat ik op zich al best kritisch ben) kan ik nog wel begrijpen, maar als je dat bagateliseert ben je echt niet goed.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:04 schreef Momo het volgende:
Sommige mensen die het begrijpelijk vinden dat die man zonder mondkapje die 20 jarige tankstation medewerker neer schiet
Fok is een wonderlijke wereldquote:Op dinsdag 21 september 2021 14:04 schreef Momo het volgende:
Sommige mensen die het begrijpelijk vinden dat die man zonder mondkapje die 20 jarige tankstation medewerker neer schiet
Net zoals een opmerkelijk groot deel van de mensen de aanvallen op journalisten vaak een kwestie van uitlokking vinden.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:04 schreef Momo het volgende:
Dan kunnen we FOK! wel opheffen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:09 schreef Steven184 het volgende:
Ondanks dat het praktisch onuitvoerbaar is, begin is voorstander te worden van een verbod op anonieme accounts en een enkel formeel account met naam en toenaam om het internet op te mogen.
Lamyae stijgt steeds verder in mijn achting:quote:
Begint er wel steeds meer in te gelovuh - Kieftquote:Op dinsdag 21 september 2021 14:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Lamyae stijgt steeds verder in mijn achting:
[ twitter ]
Dit is in autoritaire landen wel echt een doodsteek voor enige vorm van oppositie. En in Nederland voel ik me daar eigenlijk ook niet prettig bij.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:09 schreef Steven184 het volgende:
Ondanks dat het praktisch onuitvoerbaar is, begin is voorstander te worden van een verbod op anonieme accounts en een enkel formeel account met naam en toenaam om het internet op te mogen.
Nu is Balkenende IV het kabinet waarin Henk niet in heeft gezeten de laatste 19 jaar.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:24 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ze waren inmiddels bij de K in de rolodex?
Hashtag nieuwe bestuurscultuurquote:Op dinsdag 21 september 2021 14:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nu is Balkenende IV het kabinet waarin Henk niet in heeft gezeten de laatste 19 jaar.
Een beetje teveel try-hard tegenwoordig ja.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Begint er wel steeds meer in te gelovuh - Kieft
Henk Kamp jongons, dat kan toch niet.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:24 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ook wel fijn dat het iemand is die in de Lord of the Rings films niet alleen de hobbits kan spelen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:27 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig weer gewoon een MAN op defensie, dan slaap ik een stuk rustiger.
Die kan zijn posts bundelen en promoveren bij prof. dr. Cliteur. Leest in ieder geval nog een iemand zijn werken van A tot Z.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als user Weltschmerz ergens gaat posten weet je dat het mooi geweest is.
Henk Kamp kwam ooit een bezoekje brengen aan een college waar ik zat. Dat waren 10 hele vermoeiende minuten.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:42 schreef VoMy het volgende:
[..]
Henk Kamp jongons, dat kan toch niet.
Henk heeft al bijna de leeftijd van Gandalf.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook wel fijn dat het iemand is die in de Lord of the Rings films niet alleen de hobbits kan spelen.
Als die you shall not pass geldt voor de immer graaiende BUITENLANDERS ben ik weer een content VVD stemmer de volgende ronde.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Henk heeft al bijna de leeftijd van Gandalf.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:42 schreef VoMy het volgende:
[..]
Henk Kamp jongons, dat kan toch niet.
Wie moeten ze nou als 'neutrale duider' uitnodigen bij Buitenhof nu Markspreekpop Henk niet meer kanquote:
Hans Wiegel. Aan het werk!quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wie moeten ze nou als 'neutrale duider' uitnodigen bij Buitenhof nu Markspreekpop Henk niet meer kan![]()
Henk Kamp, een beetje als kauwgom onder je schoenzolen. Het is bijzonder vervelend maar op een bepaald moment zit het er toch weer.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:24 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Altijd tegen mijquote:Op dinsdag 21 september 2021 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De nieuwe @:immerdebestebob is uit.
Een pak suiker met wat cacaoquote:Op dinsdag 21 september 2021 16:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik zag dat Milka nu ook pepernoten heeft. Geprobeerd. Afschuwelijk. Net als de Milka chocopasta, heeft niks met Milka chocolade te maken, overduidelijk uitbesteed aan een generieke derderangschocopastafabriek, is niet te onderscheiden van de AH basic.
Nutella heeft toch een magische formule.quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een pak suiker met wat cacao
Dat is beste omschrijving voor alle chocopasta
quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nutella heeft toch een magische formule.
Stukje diabetes.quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch is dat ook voornamelijk suiker.
Hmm hmm.quote:Op dinsdag 21 september 2021 17:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch is dat ook voornamelijk suiker.
Elke keer word ik een beetje verliefd op haar en dan zoek ik een foto van haar op en dan is het weer overquote:Op dinsdag 21 september 2021 14:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Lamyae stijgt steeds verder in mijn achting:
[ twitter ]
De chemie met Auke is wel fenomenaalquote:Op dinsdag 21 september 2021 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje teveel try-hard tegenwoordig ja.
Meneer x staat helemaal links van de discussie, meneer Y helemaal rechts.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:21 schreef El-Stinho het volgende:
Twee Urkers in debat. Ge-wel-dig. Waarom bestaat Op1 nog?
https://op1npo.nl/2021/09(...)aad-in-hun-gemeente/
Ook Eerdmans én Simons voor een item uitnodigen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meneer x staat helemaal links van de discussie, meneer Y helemaal rechts.
Vanavond gaan ze in debat, dat levert vast een hoop op!
quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook Eerdmans én Simons voor een item uitnodigen.
[ afbeelding ]
Het viel mij wel op dat je meteen door hebt wie de ongevaccineerde is, en wie de gevaccineerde.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het grote voordeel van de strijd tegen de tokkies is dat ze altijd herkenbaar zijn. Een guerrillaoorlog zit er niet in.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het viel mij wel op dat je meteen door hebt wie de ongevaccineerde is, en wie de gevaccineerde.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na anderhalve minuut nog geen trekking van een mondhoek, weer weg geklikt.quote:
Wat is dit?quote:
Maar zo nietszeggend zijn de geforceerde debatten aan de talkshow tafels ook. Weg ermee.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na anderhalve minuut nog geen trekking van een mondhoek, weer weg geklikt.
Ik merk dat je me niet hoog hebt zitten maar het punt wat ze proberen te maken begrijp ik nog net wel hoor.quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar zo nietszeggend zijn de geforceerde debatten aan de talkshow tafels ook. Weg ermee.
Dit wint natuurlijk die Linda.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:24 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Tietema genomineerd voor een Televizier Ring
Hij is schijnbaar bestuurslid van het Urker mannenkoor, dat is wel een mooi stel bij elkaar:quote:Op dinsdag 21 september 2021 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het grote voordeel van de strijd tegen de tokkies is dat ze altijd herkenbaar zijn. Een guerrillaoorlog zit er niet in.
Van Rambam o.a. Dat is wel een leuk programma, maar geen idee of die prijs er iets mee te maken heeft.quote:
Erg jammer.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:24 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zat ze laatst in Khalid&Sophie?quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuh, maar ze heeft kanker dus dat wint.
Oh, ja, drama sells. Vergeleken met de Tietemafilmpjes terecht ook welquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, zij is dat. RamBam heeft wel een paar goede afleveringen gehad ja. Wist niet dat ze ziek isquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van Rambam o.a. Dat is wel een leuk programma, maar geen idee of die prijs er iets mee te maken heeft.
Dan had Boulevard genomineerd moeten wordenquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is schijnbaar een prijs gelinkt aan de online media, dan maakt Boulevard niet echt kans.quote:Op dinsdag 21 september 2021 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan had Boulevard genomineerd moeten worden
De nieuwe Rutte is uit!quote:U heeft dus niet het gevoel dat VVD en D66 de ChristenUnie of de beide linkse partijen geschoffeerd hebben?
“Nee hoor. Kom nou, dan verval ik weer in herhaling en krijgen we net zulke vaste formules als in het Israëlisch-Palestijns conflict.”
De partijen voelen zich wel geschoffeerd, zeggen ze.
“Ik denk dat het goed komt. Iedereen heeft recht op zijn eigen gevoelens. Op zich zijn de persoonlijke verhoudingen goed, en ze weten hoe ik erin zit. Ik wil een stabiele regering.”
Wat is er gebeurd met het stuk dat uw team samen met Kaags team schreef in de zomer? Bij die ‘aanzet voor een opzet voor een regeerakkoord’ zouden anderen zich kunnen aansluiten.
“Nee hoor, dat was helemaal niet de bedoeling. Waarom zou Klaver of Ploumen aanschuiven bij een stuk van twee liberale partijen?”
Maar Hamer zei van wel, en dat het de basis was voor verdere gesprekken. Zo praatten D66 en Kaag er ook over.
“Ik heb dat nooit gezegd. We wilden bruggen bouwen, compromissen sluiten en daarmee anderen inspireren.”
Misschien is dat het probleem nu, dat iedere partij zijn eigen versie van de gebeurtenissen en adviezen heeft. Anderen zagen wel degelijk aanknopingspunten om te gaan onderhandelen, zoals GroenLinks en PvdA. Waar is het stuk nu, is het mee geweest naar de heisessie met Remkes?
“Nee, waarom zou het CDA iets met dat stuk willen? Het zijn de punten waar wij het met D66 over eens waren.”
Dit gebeurt ook regelmatig bij mijn werkgeverquote:Op dinsdag 21 september 2021 23:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou je een stuk schrijven waar vooral niets mee moet gebeuren?
Klinkt als bezigheidstherapiequote:Op dinsdag 21 september 2021 23:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit gebeurt ook regelmatig bij mijn werkgever
Dat hele formatie gedoe lijkt me niet zo spannend. Met alle partijen maak je een boom wie met wie overeenkomsten heeft en dan probeer je met 2 a 3 verschillende opties te onderhandelen tot iets wat het beste werkt. Nu is er niet eens onderhandeldquote:
Altijd zo'n drogreden dit ja, net alsof je als rijkland nog steeds geen ondermaatse kutprestatie kan leveren met al je rijkdom.quote:
@DeeBee kan wel wat zeggen over zulke ondermaatse prestaties.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Altijd zo'n drogreden dit ja, net alsof je als rijkland nog steeds geen ondermaatse kutprestatie kan leveren met al je rijkdom.
Gezien de Nederlandse economie verkwanselen we al die miljoenen op magnifieke wijze.
'MaAr in LiBeRiA ZouDeN Ze WiLLeN dAt Ze DeZe NotA HadDeN!!!1!!'
Gun het die andere 2 wel, Bas nietquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:24 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Heel vervelend stemgeluid ook.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De zeer zeer vervelende Heerma ook.
Omdat je er niets van kan, hahahaha. Wat dacht jij dan, dacht jij dat je pech had?quote:Op woensdag 22 september 2021 10:57 schreef Slobeend het volgende:
Waarom ga ik in discussie met een Wilders-fan in het APB-topic?
Dat is gewoon domquote:Op woensdag 22 september 2021 10:57 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2021 11:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat je er niets van kan, hahahaha. Wat dacht jij dan, dacht jij dat je pech had?
Bedankt.quote:
Exact dit. Ik wilde dit even horen.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat had je voor antwoord verwacht?
quote:Op woensdag 22 september 2021 10:57 schreef Slobeend het volgende:
Door andere verplichtingen ga ik straks pas met vertraging de APB kijken.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omtzigt stelde een paar scherpe vragen.
Oke.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Door andere verplichtingen ga ik straks pas met vertraging de APB kijken.
*Slachtoffer.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij kiest de verkeerde vijand.
Met ook nog matige punten.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij kiest de verkeerde vijand.
Hij verveelt zich in het lelijke Estland.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan beter niet twitteren in zijn plaspauze tijdens zijn fietstocht.
Nou, nee. Lamyae is er iets teveel in gaan geloven, goed dat Sander haar even terecht wijst.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan beter niet twitteren in zijn plaspauze tijdens zijn fietstocht.
Het is gewoon een liveblog, het is wat.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nou, nee. Lamyae is er iets teveel in gaan geloven, goed dat Sander haar even terecht wijst.
Een van de weinige landen in Europa met nog aanzienlijke hoeveelheden hoogveen. Prachtige slenken enzo.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij verveelt zich in het lelijke Estland.
Totaal mentaal verminkt door het cultuur-marxistische onderwijs systeem in Nederland met zijn kleffe saucijzenbroodjes. Kun je hem niet kwalijk nemen toch, dat WIJ als volk dit migranten aan doen?quote:
Leuke rubriek.quote:„Bouwen, bouwen, bouwen”, was de reactie van Jeroen Ziel (VVD).
Bauke is dan weer schuldig aan vandalisme in Hengelo (staat niet bij of het Overijssel of Gelderland is):quote:
Oproep om vrijwillig geen ketonen meer te gebruikenquote:
Waar is die user? Weer ondergedoken?quote:Op woensdag 22 september 2021 21:52 schreef Slobeend het volgende:
Baudet gooit er een aantal "Weet je wie ook tegen ... was" uit @:alleskaputt
De komst van een grote hoeveelheid vluchtelingen eind jaren 30 was ook vrij problematisch qua woningnood. Ik zie parallellen.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:55 schreef Slobeend het volgende:
De Tweede Wereldoorlog was een interessant sociaal vraagstuk.
Eind 1945, toen was de woningnood pas hoogquote:Op woensdag 22 september 2021 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De komst van een grote hoeveelheid vluchtelingen eind jaren 30 was ook vrij problematisch qua woningnood. Ik zie parallellen.
Paar jaar later was Nederland vol en lieten we boeren massaal emigreren.quote:Op woensdag 22 september 2021 22:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Eind 1945, toen was de woningnood pas hoog
Weet je wie ook altijd stof deed opwaaien als hij in het openbaar sprak?quote:Op woensdag 22 september 2021 21:52 schreef Slobeend het volgende:
Baudet gooit er een aantal "Weet je wie ook tegen ... was" uit @:alleskaputt
Is hier één goed antwoord?quote:Op woensdag 22 september 2021 22:16 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook altijd stof deed opwaaien als hij in het openbaar sprak?
Ik gun het lelijke Groningen zaterdag een 10-0 nederlaag tegen de immer sympathieke zonen van god.quote:
Nee dit kan nietquote:Dansen met Janssen was geen OMT-advies, maar gevolg van kapotte koeling vol Janssenvaccins
De beslissing om jongeren te laten ‘dansen met Janssen’ is niet tot stand gekomen dankzij OMT-adviezen, zoals demissionair minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge doet geloven. Een kapotte koelkast vol Janssenvaccins in Nieuwegein leidde tot het besluit om jongeren ermee in te enten en ze zo een vrijbrief te geven om te gaan stappen, meldt het tv-programma Propaganda (KRO-NCRV), dat donderdagavond wordt uitgezonden.
Ik krijg door 'Propaganda' hier een raar smaakje bij. Maar als het waar isquote:Op donderdag 23 september 2021 09:22 schreef Momo het volgende:
De beslissing om jongeren te laten ‘dansen met Janssen’ is niet tot stand gekomen dankzij OMT-adviezen, zoals demissionair minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge doet geloven. Een kapotte koelkast vol Janssenvaccins in Nieuwegein leidde tot het besluit om jongeren ermee in te enten en ze zo een vrijbrief te geven om te gaan stappen, meldt het tv-programma Propaganda (KRO-NCRV), dat donderdagavond wordt uitgezonden.
quote:Op donderdag 23 september 2021 07:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Erg mooi dat Feyenoord dit seizoen kampioen wordt onder leiding van Slot.
Wat is er mis met dat programma dan? Ik ken het nietquote:Op donderdag 23 september 2021 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik krijg door 'Propaganda' hier een raar smaakje bij. Maar als het waar is
Geen idee. Alleen naam klinkt mij wat wapperig maar ik hoor graag van Momo of het een programma is a la Zemblaquote:Op donderdag 23 september 2021 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat programma dan? Ik ken het niet
Geen idee, het is wel van de NPO, dus echt wapperig zal het wel niet zijn.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee. Alleen naam klinkt mij wat wapperig maar ik hoor graag van Momo of het een programma is a la Zembla
Lammert (ook van de NPO) vindt het een raar verhaal.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee. Alleen naam klinkt mij wat wapperig maar ik hoor graag van Momo of het een programma is a la Zembla
Het is volgens mij een soort half onderzoeksprogramma half patronen-uitleg-programma. Het is wel altijd een beetje uitkijken, ze moeten immers elke week een scoop hebben, daar heeft Zembla trouwens ook gewoon last van. Als het klopt zou het welquote:Op donderdag 23 september 2021 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was toen toch gewoon ook in het nieuws? In Utrecht kon iedereen die wilde langskomen toen vanwege die storing.quote:
Geen verrassing, eerder dacht ze magnetisch te zijn na contact met een gevaccineerdequote:Op donderdag 23 september 2021 11:20 schreef Mani89 het volgende:
We lost Viola.
Viola Holt steunt Willem Engel, haalt keihard uit naar Willeke Alberti
Al jaren.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:20 schreef Mani89 het volgende:
We lost Viola.
Viola Holt steunt Willem Engel, haalt keihard uit naar Willeke Alberti
quote:
Deze man speelde ook in The Walking Dead.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:01 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Gianni gaat zijn CPA ervaring inzetten in de politiek!
Genot. Gianni gaat politiek schroeien.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:Bugno @:Bugno2 @:Bugno3 @:Bugno4 @:Bugno5
Is dat Daniel Arends?quote:Op donderdag 23 september 2021 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
De hier weleens genoemde Jelmer kan ook beter weer zijn petje op doen.
[ afbeelding ]
Dijsselbloem een janker, truer words have never been spoken.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ontzigt komt vrij ziedend over
quote:Op donderdag 23 september 2021 20:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dijsselbloem een janker, truer words have never been spoken.
Hij kijkt ook permanent alsof ie bijna in huilen uit gaat barstenquote:Op donderdag 23 september 2021 20:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dijsselbloem een janker, truer words have never been spoken.
Vooral een brevet van onvermogen voor zichzelf. Benieuwd hoe lang hij nog heeft.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een genot om na 22 minuten al te wisselenAlleen hele grote trainers doen dat
Aad de Mosquote:Op donderdag 23 september 2021 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een genot om na 22 minuten al te wisselenAlleen hele grote trainers doen dat
21 = 5.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat een klassieker is dat
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 23 september 2021 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:slobeend, even inschakelen voor wat poëzie.
De AZ trein en de Barcelona hype trein denderen met volle kracht het ravijn in. En NAC verliest alles.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:58 schreef Pino112 het volgende:
Ach, Barcelona.
Einde tijdperk R. Koeman.
Maar ze drinken bij NAC nog wel steeds het meeste bier van iedereen!!!quote:Op donderdag 23 september 2021 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De AZ trein en de Barcelona hype trein denderen met volle kracht het ravijn in. En NAC verliest alles.
Soms is het leven schitterend.
Alcohol is voor mensen die een paar hersencellen kunnen missen, daar komen in Breda maar weinig mensen voor in aanmerking.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar ze drinken bij NAC nog wel steeds het meeste bier van iedereen!!!
Hallo zeg.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alcohol is voor mensen die een paar hersencellen kunnen missen, daar komen in Breda maar weinig mensen voor in aanmerking.
Twee keer Barça in een week, twee keer hevig gejammer omdat de poorten niet wijd open worden gezet door de tegenstanders. De verstikkende kadans van het voetvolk. De fanfare stopt nooit met spelen.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De AZ trein en de Barcelona hype trein denderen met volle kracht het ravijn in. En NAC verliest alles.
Soms is het leven schitterend.
Robert Eenhoornquote:
Verstikkende kadans, mooie vondst.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Twee keer Barça in een week, twee keer hevig gejammer omdat de poorten niet wijd open worden gezet door de tegenstanders. De verstikkende kadans van het voetvolk. De fanfare stopt nooit met spelen.
Hey, hey. Je moet het een groot complot vinden van de Spaanse arbitrage tegen Barça.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hey, de altijd bij de scheids zeurende Frenkie de Jong heeft een rode kaart gehad.
Erg mooi
Bartomeu was eigenlijk ook maar gewoon een scheidsrechter.quote:Op vrijdag 24 september 2021 00:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hey, hey. Je moet het een groot complot vinden van de Spaanse arbitrage tegen Barça.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |