Wilde hem ook al delen. Flopkequote:Op zaterdag 18 september 2021 13:05 schreef Slobeend het volgende:
Mensen die zo gekleed zijn als Hoekstra, Rutte en Kaag zouden dit land niet mogen leiden.
[ twitter ]
Peter Kwint dus ook niet? En die moslimterrorist ook niet?quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:05 schreef Slobeend het volgende:
Mensen die zo gekleed zijn als Hoekstra, Rutte en Kaag zouden dit land niet mogen leiden.
[ twitter ]
Kwint heeft tenminste altijd hetzelfde aanquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Peter Kwint dus ook niet? En die moslimterrorist ook niet?
Pechtold had toen ook zo'n mooie polo aan, in 2017 kan ik me nog heugen.
Lekker geforceerd informeelquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:05 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Hij ziet er inderdaad altijd uit als een tokkie.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kwint heeft tenminste altijd hetzelfde aan
Het is mooi weer, dan hap ik nietquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
Oh, slechts een like van @:slobeend .
Jammer.
Ik begrijp die obsessie met kleding in politiek nooit zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik begrijp die obsessie met kleding in politiek nooit zo.Het zegt wat over de persoon. Wat Hoekstra aanheeft zegt gewoon alles over zijn ultrasaaiheid. Een typische McKinsey Nederlandse bestuurder uit de provincie met CDA-achtergrond die aantrekt wat z'n vrouw klaarlegt. Nederlandse boerennuchterheid kledij. De Nederlandse koopman anno 2021. De 'het gemaakt hebben in het leven maar nog steeds even smakeloos als waar je vandaan kwam'-Nederlander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Casual Friday Outfit van de Wopke. Er zal flink wat afgelachen zijn bij McKinsey, 'Feutje, heb je de brief van Minerva niet ontvangen dat je ontgroening officieel is beëindigd...'quote:
Het schijnt dat de huizenprijzen door het dak gaan puur omdat Hoekstra een raar shirt aan heeft.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het zegt wat over de persoon. Wat Hoekstra aanheeft zegt gewoon alles over zijn ultrasaaiheid. Een typische McKinsey Nederlandse bestuurder uit de provincie met CDA-achtergrond die aantrekt wat z'n vrouw klaarlegt. Nederlandse boerennuchterheid kledij. De Nederlandse koopman anno 2021. De 'het gemaakt hebben in het leven maar nog steeds even smakeloos als waar je vandaan kwam'-Nederlander.
Net of Rutte ooit stopt als premier, die zit er straks in 2050 nog hoorquote:Op zaterdag 18 september 2021 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Geniet van alle Teflon-minuten die we nog krijgen!!!!
Wanneer komt het volk echt in opstand?quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Net of Rutte ooit stopt als premier, die zit er straks in 2050 nog hoor
Ik hoorde ook weer een hoop kanker scheids kanker feyenoord kankerzooi rondom mij.quote:Op zondag 19 september 2021 17:12 schreef Mani89 het volgende:
Alle stoppen slaan door bij Den Dave op de tribune hahaha.
[ twitter ]
AZ maakte het seizoen op zich prima af vorig jaar.quote:Op zondag 19 september 2021 20:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Stijn zal wel blij zijn met de ineenstorting van AZ. Wat een verschil in positieve en negatieve zin tussen Feyenoord en AZ sinds de overgang van Slot bekend is gemaakt.
Bram van Polen gun ik ook wel een degradatie.quote:Op zondag 19 september 2021 20:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
AZ maakte het seizoen op zich prima af vorig jaar.
Hij zal nog wel meer genieten van Art Langerer op dit moment
Iemand die geen rood en geel in zijn huis wil moet je sowieso in een isoleer stoppen.quote:Op zondag 19 september 2021 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bram van Polen gun ik ook wel een degradatie.
Bram van Polen had Monopoly toch geholpen met zijn aanzoek aan Moira?quote:Op zondag 19 september 2021 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iemand die geen rood en geel in zijn huis wil moet je sowieso in een isoleer stoppen.
Vind je het compleet ontsporen van de AZ trein ook zo leuk?quote:Op zondag 19 september 2021 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iemand die geen rood en geel in zijn huis wil moet je sowieso in een isoleer stoppen.
Het wordt helemaal leuk als trainertje ontslagen wordt en Pusic het over mag nemenquote:Op zondag 19 september 2021 20:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
AZ maakte het seizoen op zich prima af vorig jaar.
Hij zal nog wel meer genieten van Art Langerer op dit moment
Clasie ziet er ook steeds meer uit als een alcoholist. Na z'n carrière voorspel ik +20 kg.quote:Op zondag 19 september 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk de samenvattingen terug en Arno is woest dat Heracles Heracles geen rood krijgt tegen AZ.
Hopelijk deelt Twente donderdag een extra tik uit. Dan trek ik vrijdag een flinke pot bier open en wacht ik met smart op hun misplaatst arrogante stellingnames bij de betaald voetbalvergaderingen.quote:Op zondag 19 september 2021 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind je het compleet ontsporen van de AZ trein ook zo leuk?
Dat was erg doorzichtig inderdaadquote:Op zondag 19 september 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk de samenvattingen terug en Arno is woest dat Heracles Heracles geen rood krijgt tegen AZ.
quote:Op zondag 19 september 2021 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bram van Polen had Monopoly toch geholpen met zijn aanzoek aan Moira?
HeraclesGODENquote:Op zondag 19 september 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Jules de Latoeret.quote:Op maandag 20 september 2021 10:47 schreef Wereldgozer het volgende:
https://roddelpraat.nl/prinses-alexia-op-mannenjacht%ef%bf%bc/
Je bent te laat @:mani89
Allemaal de schuld van Kaagquote:Op maandag 20 september 2021 18:03 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zou de politiek zelf vinden dat het gaat?
Als je die lijst met cijfers voor politici ziet lijkt het wel alsof mensen dat denkenquote:
De massa is een monster.quote:Op maandag 20 september 2021 19:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je die lijst met cijfers voor politici ziet lijkt het wel alsof mensen dat denken
Kerrolain gedeeld het op 1-na-hoogste cijfer
Rutte ook gewoon nog vrij hoog]quote:Op maandag 20 september 2021 19:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je die lijst met cijfers voor politici ziet lijkt het wel alsof mensen dat denken
Ze Is Zo LeKkEr NuChTeR eN zEgt WaAr HeT Op StAaT.quote:Op maandag 20 september 2021 19:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op maandag 20 september 2021 19:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Snap niet waarom die Dassen zo hoog staatquote:Op maandag 20 september 2021 19:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ipsos: vertrouwen van Nederlanders in de politiek gekelderd - https://nos.nl/l/2398563
Laurens doet het best leuk toch?quote:Op maandag 20 september 2021 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snap niet waarom die Dassen zo hoog staat![]()
Kaag heeft wel echt een enorm imagoprobleem. VVD derhalve +3.
Was een domme tweet van me, hé.quote:Op maandag 20 september 2021 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laurens doet het best leuk toch?
Sylvana onderaan, verrassend.
Dassen is precies zijn cijfer: een zesje voor de moeite. Hij valt niet op in positieve zin, hij valt niet op in negatieve zin. Dan ben je in Den Haag al gauw een vorst.quote:Op maandag 20 september 2021 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laurens doet het best leuk toch?
Sylvana onderaan, verrassend.
Als men zich uitspreekt komt er ook wel eens iets niet uit.quote:Op maandag 20 september 2021 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was een domme tweet van me, hé.
Ik had wel iets te weinig het trackrecord van Arne Slot meegenomen in mijn voorspelling.quote:Op maandag 20 september 2021 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als men zich uitspreekt komt er ook wel eens iets niet uit.
Ik ook, ik had 4-0 in de voorspelling.quote:Op maandag 20 september 2021 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had wel iets te weinig het trackrecord van Arne Slot meegenomen in mijn voorspelling.
Enige waar ik van baalde in de Toto was mijn diepste twijfel tussen 1-1 en 2-1 bij SPA-NEC.quote:Op maandag 20 september 2021 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook, ik had 4-0 in de voorspelling.
SlotGodquote:Op maandag 20 september 2021 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had wel iets te weinig het trackrecord van Arne Slot meegenomen in mijn voorspelling.
'Ja, Samsom is de man die het gaat doen. Helemaal top!'quote:Op maandag 20 september 2021 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Thanksquote:Op maandag 20 september 2021 19:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ipsos: vertrouwen van Nederlanders in de politiek gekelderd - https://nos.nl/l/2398563
Dit kan niet toch? Simons heeft niet bepaald bloopers gemaakt die een 2.7 rechtvaardigen, toch? En Kerolientje zo hoog? Kijken ze wel wat ze stemt?quote:Op maandag 20 september 2021 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit zal vrees ik voor een groot deel op mediaoptredens zijn gestoeld en op een bepaald vooroordeel wat men al had tegen mevrouw Simons. (die het in mijn ogen prima doet, ook al is het niet mijn partij)quote:Op maandag 20 september 2021 20:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Dit kan niet toch? Simons heeft niet bepaald bloopers gemaakt die een 2.7 rechtvaardigen, toch? En Kerolientje zo hoog? Kijken ze wel wat ze stemt?
Nee dat klopt. Dassen en Simons zijn op zich niet echt in beeld geweest. Kerrolain is bij elk poep en scheetje op TV/radio gekomen.quote:Op maandag 20 september 2021 20:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Dit kan niet toch? Simons heeft niet bepaald bloopers gemaakt die een 2.7 rechtvaardigen, toch? En Kerolientje zo hoog? Kijken ze wel wat ze stemt?
En Kerolientje is ook perfect verklaarbaar met het bovenstaande verhaal met:quote:Op maandag 20 september 2021 20:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Het is ook niet alsof het Volt electoraat vuurwerk verwacht van hem, lekker status quo, lekker gezellig.quote:Op maandag 20 september 2021 19:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dassen is precies zijn cijfer: een zesje voor de moeite. Hij valt niet op in positieve zin, hij valt niet op in negatieve zin. Dan ben je in Den Haag al gauw een vorst.
We missen een type Jan Zijlstra.quote:Op maandag 20 september 2021 20:21 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
En Kerolientje is ook perfect verklaarbaar met het bovenstaande verhaal met:
Het hoppen van LPF, naar Wilders, naar FvD, naar Kerolientje door de populisten.
De calvinistische volksaard zonder zuilen blijft tot het bittere eind zoeken naar de nieuwe predikant tot men uiteindelijk gezamenlijk eindigt als het Sodom en Gommora van de Lage Landen: het huidige Urk.
Gaaf land.
quote:Op maandag 20 september 2021 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit zal vrees ik voor een groot deel op mediaoptredens zijn gestoeld en op een bepaald vooroordeel wat men al had tegen mevrouw Simons. (die het in mijn ogen prima doet, ook al is het niet mijn partij)
En de thema's van Sylvana scoren wat minder simpel dan die van vrouw van het volk Kerrolijn die gewoon zegt waar het op staat!1!
quote:Op maandag 20 september 2021 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Dassen en Simons zijn op zich niet echt in beeld geweest. Kerrolain is bij elk poep en scheetje op TV/radio gekomen.
Dat Rutte nog op zetel zit vind ik verbijsterend maar ja
Bij nieuwe verkiezingen gaat niemand naar de stembus als het zo doorgaat.quote:Op maandag 20 september 2021 20:21 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
En Kerolientje is ook perfect verklaarbaar met het bovenstaande verhaal met:
Het hoppen van LPF, naar Wilders, naar FvD, naar Kerolientje door de populisten.
De calvinistische volksaard zonder zuilen blijft tot het bittere eind zoeken naar de nieuwe predikant tot men uiteindelijk gezamenlijk eindigt als het Sodom en Gommora van de Lage Landen: het huidige Urk.
Gaaf land.
Het valt ook gewoon niet uit te leggen aan your average Nederlander dat er na een halfjaar nog steeds geen onderhandelingen zijn.quote:Op maandag 20 september 2021 20:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij nieuwe verkiezingen gaat niemand naar de stembus als het zo doorgaat.
Het huidige kabinet vindt het wel prima omdat ze toch nog steeds een meerderheid hebben. Schuld van de kiezer dusquote:Op maandag 20 september 2021 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het valt ook gewoon niet uit te leggen aan your average Nederlander dat er na een halfjaar nog steeds geen onderhandelingen zijn.
Al een paar jaar, ja.quote:
Zoals ik al zei, allemaal schuld van Kaag. En dan wil ze geeneens een nachtje op een landgoed slapen!quote:Op maandag 20 september 2021 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het valt ook gewoon niet uit te leggen aan your average Nederlander dat er na een halfjaar nog steeds geen onderhandelingen zijn.
De hele dag kutstukjes van de Telegraaf over Kaag terwijl er nog geen seconde geformeerd is.quote:Op maandag 20 september 2021 20:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, allemaal schuld van Kaag. En dan wil ze geeneens een nachtje op een landgoed slapen!
[ twitter ]
Volgens mij is er inhoudelijk geen enkele stap gezet neequote:Op maandag 20 september 2021 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daniel Koerhuis heeft al vragen gesteld. Dit komt goed.quote:Op maandag 20 september 2021 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Half jaar later
Nog niet een letter op papier hoe we wooncrisis gaan aanpakken
Waar gaan we bouwen?
Hoe gaan we dan voldoen aan allerlei onzin?
Wie betaalt grond?
Ik hoorde vandaag op TV dat Ollongren mandaat heeft om dingen door te duwen of te overrulen maar dat heeft ze jaren niet gedaan. Erg gaaf land.
Hopelijk wordt Koeman snel op de trein gezetquote:
Kan hij met goed gebruik van wissels zomaar in Eindhoven belandenquote:Op maandag 20 september 2021 22:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Koeman snel op de trein gezet
Luuk de Jong.quote:Op maandag 20 september 2021 22:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij heeft alle Nederlandse topclubs, Oranje, de Premier League en z’n droomclub gehad. Dit schreeuwt geld tellen in een zanderig land.quote:Op maandag 20 september 2021 22:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan hij met goed gebruik van wissels zomaar in Eindhoven belanden
Die zou zelfs die trein nog missen dan.quote:Op maandag 20 september 2021 22:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Die mag voor de trein worden gezet
De Rotterdamse Jongeren Kern was ook niet zo blij:quote:Op zondag 19 september 2021 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde ook weer een hoop kanker scheids kanker feyenoord kankerzooi rondom mij.
Doorgesnoven tokkies die helemaal mad worden van een nederlaag blijft toch een bijzonder fenomeen.
Dan zijn we waarschijnlijk nog niet van de juichlavenjournalistiek af.quote:Op maandag 20 september 2021 22:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar dit is slechts een passage van de wet daar kan je prima van afwijken.quote:Op maandag 20 september 2021 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Voor eeuwig demissionair
Fenomeen.quote:Als je bedenkt hoe het vertrouwen van burgers in de politiek afneemt, valt op hoe kiezers Rutte zien – al bijna elf jaar premier, en hét gezicht van politiek en bestuurlijk Nederland. De waardering voor hem neemt iets af, maar blijft redelijk stabiel. En zijn imago als betrouwbare premier verbetert zelfs. In juni zag 39 procent hem als een betrouwbare minister-president, nu is dat 45 procent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |