Ik heb nog steeds de neiging om een plens water in m'n gezicht te gooien als ik zie dat dit soort vergelijkingen zonder blikken of blozen de wereld in worden geslingerd.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
In de jaren 30 waren de Duitsers ook lekker feestjes aan het vieren. Ze jammerden niet en ze waren maar wat blij met zo’n fantastische leider die het land van de rand van de afgrond heeft geleid.
Dat de Joden niet mee mochten feesten was bijzaak die moesten gewoon niet zeuren. Die konden toch gewoon lekker bij elkaar thuis zitten.
Ah, daar hebben we er weer zo 1 die fantaseert over het berechten van mensen die het niet met hem eens zijn, onderwijl anderen repressie en barbaarse praktijken verwijtend. De ironie.quote:Op zondag 19 september 2021 00:13 schreef Orwell het volgende:
[..]
Wie deze shit goedpraat, relativeert, of verdedigt, is volkomen knetter.
Ook deze kinder juf zal niet vrij uit gaan. (wat verschilt dit met wurgen? of je nu de keel in bepaalde mate afknijpt, dan wel, in bepaalde mate, de neus en mond onvrijwillig afdekt, met geweld..)
en dan bij een jong kind wtf
Dat wordt straks een nieuw artikel in de Neurenberg codes:
Het fysiek iemand, onvrijwillig adem-beperkend materiaal bij neus en of mond opdringen.. = minimaal 5 jaar detentie. (voorzetje..)
en in geval van betrekking op kinderen, minimaal het dubbele.
ja was misschien inderdaad wel een beetje of topic.quote:Op zondag 19 september 2021 00:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Welke shit? Een ouder die bij een kleuter een mondmaskertje op wil doen?
Ook wederom, waarom staat dit in dit topic?
Dus als die joden even een gratis test hadden gedaan, hadden ze wel mee mogen feesten?quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
In de jaren 30 waren de Duitsers ook lekker feestjes aan het vieren. Ze jammerden niet en ze waren maar wat blij met zo’n fantastische leider die het land van de rand van de afgrond heeft geleid.
Dat de Joden niet mee mochten feesten was bijzaak die moesten gewoon niet zeuren. Die konden toch gewoon lekker bij elkaar thuis zitten.
Overigens zit de angst er bij jou ook wel erg diep in als je gelooft dat Nederland zonder maatregelen de helft van de populatie zou verliezen.
onjuiste tegenstelling..quote:Op zondag 19 september 2021 00:44 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we er weer zo 1 die fantaseert over het berechten van mensen die het niet met hem eens zijn, onderwijl anderen repressie en barbaarse praktijken verwijtend. De ironie.
Het volk, is dat een meerderheid aan kiezers of hoe zie je dat?quote:Op zondag 19 september 2021 00:48 schreef Orwell het volgende:
[..]
onjuiste tegenstelling..
op een gegeven moment zijn je credits op.
bijv. wanneer je te vaak het volk genaaid hebt.
snap je?
dan ben je AF
Het is meer een oer wet.quote:Op zondag 19 september 2021 00:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het volk, is dat een meerderheid aan kiezers of hoe zie je dat?
Uhu, en jij zou dan mensen voor een tribunaal willen slepen omdat ze dingen zeggen danwel doen waar jij het niet mee eens bent. Maar die mensen zijn heel repressief. En jij dan weer niet?quote:Op zondag 19 september 2021 00:48 schreef Orwell het volgende:
[..]
onjuiste tegenstelling..
op een gegeven moment zijn je credits op.
bijv. wanneer je te vaak het volk genaaid hebt.
snap je?
dan ben je AF
ah... een "andere wang" argument.quote:Op zondag 19 september 2021 00:57 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Uhu, en jij zou dan mensen voor een tribunaal willen slepen omdat ze dingen zeggen danwel doen waar jij het niet mee eens bent. Maar die mensen zijn heel repressief. Maar jij dan weer niet?
Recht van de sterkste dus? Wat heeft dat te maken met de wil van het volk? Hoe denk je dat dictaturen in stand blijven?!quote:Op zondag 19 september 2021 00:57 schreef Orwell het volgende:
[..]
Het is meer een oer wet.
Noem het een natuur wet.
heel cliche eigenlijk
je stelt best goede vragen.quote:Op zondag 19 september 2021 01:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Recht van de sterkste dus? Wat heeft dat te maken met de wil van het volk? Hoe denk je dat dictaturen in stand blijven?!
'So open that your brains fall out' zekerquote:Op zondag 19 september 2021 01:13 schreef Orwell het volgende:
[..]
je stelt best goede vragen.
Mijn 5 cents: wacht nog even met conclusies trekken en blijf vragen stellen.
en blijf open voor evt onverwachte antwoorden.
nee, net daar voor...quote:Op zondag 19 september 2021 01:17 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
'So open that your brains fall out' zeker
Paar honderd betogers!quote:
En mensen die die dingen gebruiken voor hun werk?quote:Op zondag 19 september 2021 00:13 schreef Orwell het volgende:
[..]
Wie deze shit goedpraat, relativeert, of verdedigt, is volkomen knetter.
Ook deze kinder juf zal niet vrij uit gaan. (wat verschilt dit met wurgen? of je nu de keel in bepaalde mate afknijpt, dan wel, in bepaalde mate, de neus en mond onvrijwillig afdekt, met geweld..)
en dan bij een jong kind wtf
Dat wordt straks een nieuw artikel in de Neurenberg codes:
Het fysiek iemand, onvrijwillig adem-beperkend materiaal bij neus en of mond opdringen.. = minimaal 5 jaar detentie. (voorzetje..)
en in geval van betrekking op kinderen, minimaal het dubbele.
Een paar honderd? Dan tel je de journalisten en omstanders ook mee zeker?quote:Op zondag 19 september 2021 01:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Paar honderd betogers!
Meer politie en journalisten aanwezig...
Wat een support
voor Mensen die Dingen gebruiken voor hun Werk,quote:Op zondag 19 september 2021 01:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
En mensen die die dingen gebruiken voor hun werk?
Ook naar tribunaal doen?
Ik heb die nog nooit horen klagen eerlijk gezegd.
Nou ja verwachten dat dit een zaak voor een tribunaal zou zijn is toch behoorlijk hersenloos.quote:
Komt nog bij dat geen 1 onderzoek heeft uitgewezen dat een mondmasker slecht zou zijn.. In Azie lopen ze de hele dag met zo'n ding. Helemaal vrijwillig.quote:Op zondag 19 september 2021 01:25 schreef Orwell het volgende:
[..]
voor Mensen die Dingen gebruiken voor hun Werk,
moet er een speciale regeling komen, vind ik persoonlijk..
de MDW regeling..
jij bent een Wappiequote:Op zondag 19 september 2021 01:27 schreef wappie1986 het volgende:
[..]
Komt nog bij dat geen 1 onderzoek heeft uitgewezen dat een mondmasker slecht zou zijn.. In Azie lopen ze de hele dag met zo'n ding. Helemaal vrijwillig.
En daar komen de knapste koppen vandaan. In de zin van intelligentie dan.
het kan verkeren.quote:Op zondag 19 september 2021 01:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nou ja verwachten dat dit een zaak voor een tribunaal zou zijn is toch behoorlijk hersenloos.
Dat kan idd. Maar dat ook nog eens een goede zaak vinden is een tweede.quote:
Dus je bent tegen tirannie door nog meer tirannie in te voeren? Dat vind je zelf wel logisch?quote:Op zondag 19 september 2021 01:02 schreef Orwell het volgende:
[..]
ah... een "andere wang" argument.
heel mooi.
maar het is tevens een manier om tirannie goed te praten.
zie je dat?
dus je laat je graag, no offence, anaal nemen..?quote:Op zondag 19 september 2021 01:51 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dus je bent tegen tirannie door nog meer tirannie in te voeren? Dat vind je zelf wel logisch?
wow, vet argument!quote:Op zondag 19 september 2021 01:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat kan idd. Maar dat ook nog eens een goede zaak vinden is een tweede.
Aha het ligt aan de moeder, ik hoop toch zo erg dat jij geen kinderen hebt.quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En dit filmpje is het bewijs dat het slecht gaat of zo?
Het bewijst hooguit dat deze moeder ook nog veel te leren heeft.
[..]
En wat heeft het lastig vallen van een omaatje te maken met de vraag of het Rusland onderzoek wel of niet een hoax was?![]()
Jij vindt dit niet vreemd begrijp ik? Waarom grijpt die moeder niet in? Het is duidelijk niet de manier om zo'n kleuter het dragen van een mondkapje bij te brengenquote:Op zondag 19 september 2021 02:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Aha het ligt aan de moeder, ik hoop toch zo erg dat jij geen kinderen hebt.
Ik vind jou echt een bijzonder persoon, als de overheid zou zeggen dat een vinger in je kont steken nodig is in de strijd tegen Corona en de media versterkt dat geluid dan ben ik er 99% zeker van dat je het zou geloven.quote:Op zondag 19 september 2021 02:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Jij vindt dit niet vreemd begrijp ik? Waarom grijpt die moeder niet in? Het is duidelijk niet de manier om zo'n kleuter het dragen van een mondkapje bij te brengen![]()
Er zijn vast wel filmpjes te vinden hoe je dat kinderen wel kunt leren als je niet weet hoe je zoiets moet aanpakken maar ze heeft zeker geen behoefte om die op te zoeken en te posten op social media?
Nee natuurlijk niet, dat is helemaal niet het doel. Het doel is om te laten zien dat het KINDERMISHANDELING is![]()
Al die medewerkers zijn zeker de hele dag bezig bij al die kinderen de mondkapjes op de goeie plaats te houden terwijl ze luidkeels protesteren? Poeh he dan staan er vast DUIZENDEN van dit soort filmpjes op social media!![]()
Ik zou Child Welfare bellen of zo ...![]()
Maar goed mss heb jij hier wat aan?![]()
5 Ways to Get Young Kids to Wear Face Masks
Je moet er natuurlijk wel een beetje tijd en moeite in willen steken maar dat is met zoveel dingen die je kinderen moet leren.
quote:Op zondag 19 september 2021 03:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een bijzonder persoon, als de overheid zou zeggen dat een vinger in je kont steken nodig is in de strijd tegen Corona en de media versterkt dat geluid dan ben ik er 99% zeker van dat je het zou geloven.
Dat jij dat denkt zegt meer iets over jouquote:Op zondag 19 september 2021 03:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een bijzonder persoon, als de overheid zou zeggen dat een vinger in je kont steken nodig is in de strijd tegen Corona en de media versterkt dat geluid dan ben ik er 99% zeker van dat je het zou geloven.
quote:Op zondag 19 september 2021 04:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat jij dat denkt zegt meer iets over jou
Het heeft nl helemaal niets met de overheid te maken maar alles met wetenschap.
Trump aanhalen anno bijna 2022quote:Op zondag 19 september 2021 04:48 schreef Kijkertje het volgende:
95 van de top 100 van de counties met het hoogste percentage doden tgv COVID stemden voor Trump:
[ twitter ]
NYC (het hoogste aantal toen er nog geen vaccin was) komt daar nu niet meer in voor.
Het wordt er ook nog eens een stuk prijziger van![]()
[ twitter ]
Wat een domme opmerking weer. Wat is daar mis mee? Hij heeft geen invloed meer? En de Trump-stemmers (die ik trouwens aanhaal, niet Trump) zijn er ook niet meer of zo? Volg je de uberhaupt de politiek in de VS?quote:Op zondag 19 september 2021 05:04 schreef Legend_365 het volgende:
[..]
Trump aanhalen anno bijna 2022
Kan jij wel zelfstandig schijten?
quote:Op zondag 19 september 2021 05:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking weer. Wat is daar mis mee? Hij heeft geen invloed meer? En de Trump-stemmers (die ik trouwens aanhaal, niet Trump) zijn er ook niet meer of zo? Volg je de uberhaupt de politiek in de VS?![]()
En jij bent zeker ook zo'n 'onafhankelijke' denker schijterd die zijn eigen onderzoek doet maar nooit met argumenten komt? Kortom zo'n wappie?![]()
Proving my pointquote:
Dat is een mening, geen argumentquote:Op zondag 19 september 2021 05:32 schreef Legend_365 het volgende:
[..]
Je bent echt te dom om te poepen.
Raaskallen over 'Trump' dit dat ook niet. Toch doe je het.quote:Op zondag 19 september 2021 05:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat is een mening, geen argument
quote:Op zondag 19 september 2021 05:37 schreef Legend_365 het volgende:
[..]
Raskatten over 'Trump' dit dat ook niet. Toch doe je het.
Je bent gwn te dom om te poepen met je waardeloze 'argumentem'
Wat is het bewijs?quote:Op zondag 19 september 2021 05:39 schreef Legend_365 het volgende:
[..]
Zie hier het bewijs.
Te dom om te schijten.
Kijkertje is niet te dom om te poepen hoor. Het gaat alleen wel lastig met een vinger in je kont.quote:Op zondag 19 september 2021 05:32 schreef Legend_365 het volgende:
[..]
Je bent echt te dom om te poepen.
Jullie zitten zeker nog in de hihi poep-fase? Gaat wel over hoorquote:Op zondag 19 september 2021 05:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Kijkertje is niet te dom om te poepen hoor. Het gaat alleen wel lastig met een vinger in je kont.
quote:Op zondag 19 september 2021 05:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Jullie zitten zeker nog in de hihi poep-fase? Gaat wel over hoor![]()
ff slapen![]()
quote:Op zondag 19 september 2021 05:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Jullie zitten zeker nog in de hihi poep-fase? Gaat wel over hoor![]()
ff slapen![]()
En van wie is dit weer een nieuwe kloon, vandaag gecreerd? Blijkbaar kent deze nieuwe troll de users hier.quote:Op zondag 19 september 2021 05:37 schreef Legend_365 het volgende:
[..]
Raaskallen over 'Trump' dit dat ook niet. Toch doe je het.
Je bent gwn te dom om te poepen met je waardeloze 'argumentem'
quote:Op zondag 12 september 2021 00:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat bewijs is gepost in topic 37 ergens tussen post 45 tot einde topic.
Je probeert denk ik over te komen alsof je kennis van zaken hebt maar dan adviseer ik om te stoppen met het plakken van het Nederlandse politieke spectrum op die van de VS.quote:Op zondag 19 september 2021 09:04 schreef mcmlxiv het volgende:
Aha het feit dat 95% van de counties met de hoogste percentages Corona doden Republikeins zijn valt slecht zie ik. Voor mij is het geen nieuws overigens, het is net zo logisch als het feit dat Republikeinse Staten met uitzondering van Texas economische shitholes zijn. En Texas wordt langzaam steeds blauwer.
Dom-rechts heet niet voor niets dom-rechts…..
Niets mis met intelligent rechts. Rechts D66 stijl zeg maar. Maar ja voor dom-rechts is D66 extreem-links natuurlijk…..
Je probeert over te komen alsof je verstand van zaken hebt denk ik, maar dan adviseer ik je te starten met een cursus begrijpelijk lezen.quote:Op zondag 19 september 2021 09:08 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Je probeert denk ik over te komen alsof je kennis van zaken hebt maar dan adviseer ik om te stoppen met het plakken van het Nederlandse politieke spectrum op die van de VS.
quote:Op zondag 19 september 2021 09:08 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Je probeert denk ik over te komen alsof je kennis van zaken hebt maar dan adviseer ik om te stoppen met het plakken van het Nederlandse politieke spectrum op die van de VS.
Jouw posts begrijpelijk lezenquote:Op zondag 19 september 2021 09:13 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Je probeert over te komen alsof je verstand van zaken hebt denk ik, maar dan adviseer ik je te starten met een cursus begrijpelijk lezen.
Fijn toch dat dat mag? Waarom is het deze keer mislukt? Wil je daar misschien een keer over praten?quote:Op zondag 19 september 2021 09:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
Jouw posts begrijpelijk lezen![]()
Jouw naam naast een post is voldoende om direct over te slaan, wegens 1000en keer hetzelfde zinloos gebrabbel.
quote:Op zondag 19 september 2021 09:13 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Je probeert over te komen alsof je verstand van zaken hebt denk ik, maar dan adviseer ik je te starten met een cursus begrijpelijk lezen.
Oh dear het is toch echt niet moeilijk om de fanatieke demente-Biden fans eruit te halen, enkel afgaand op hetzelfde algemeen taalgebruik.quote:Op zondag 19 september 2021 09:28 schreef Basp1 het volgende:
Hihi rechtsen worden getriggerd door iemand en moet meteen door 2 zichzelf aangesproken voelende users tot persoonlijke aanvallen overgegaan worden. Als echte sektevolgers hebben ze weer bonuspunten verdient. Mischien dat ze ooit voor de platinium trump lidmaatschapkaart in aanmerking gaan komen.
Grappig hè?quote:Op zondag 19 september 2021 09:28 schreef Basp1 het volgende:
Hihi rechtsen worden getriggerd door iemand en moet meteen door 2 zichzelf aangesproken voelende users tot persoonlijke aanvallen overgegaan worden. Als echte sektevolgers hebben ze weer bonuspunten verdient. Mischien dat ze ooit voor de platinium trump lidmaatschapkaart in aanmerking gaan komen.
Ik moet Trump wel nageven dat hij gewoon klare taal gebruikt. Geen hoogambtelijke zinsconstructies etc.quote:
Haha. Wat een gejanksmoel. MIMIMIMI WITCH HUNTquote:
Ik ben wel benieuwd naar de betalingsbewijzen dat China honderden miljarden aan de VS betaald heeft.quote:Op zondag 19 september 2021 09:39 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik moet Trump wel nageven dat hij gewoon klare taal gebruikt. Geen hoogambtelijke zinsconstructies etc.
Dat was de donatie die hij gaf aan de 5000 vrijgelaten taliban strijders als goedmakertjequote:Op zondag 19 september 2021 10:03 schreef Isdatzo het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe hij bij die 85mld aan militair materieel komt dat zogenaamd aan de taliban is gegeven.
Er is 85 miljard van de VS afgepakt?quote:Op zondag 12 september 2021 16:08 schreef QuidProJoe het volgende:
Statements van President Trump.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bedrag is het totale bedrag dat in Afghanistan is uitgegeven aan training en materieel sinds 2001. Maarja, dat framed niet zo lekker.quote:Op zondag 19 september 2021 10:03 schreef Isdatzo het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe hij bij die 85mld aan militair materieel komt dat zogenaamd aan de taliban is gegeven.
Ja joh, hij trollt liever dan dat hij dat bewijs gewoon geeft. Is al even bezig.quote:Op zondag 19 september 2021 08:00 schreef illusions het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nu is het bewijs ineens al langsgeweest? Wat een figuur ben je toch ook.
Waarom post je het dan niet even? Het lijkt voor de rest van de wereld namelijk onzichtbaar te zijn.
Het was een lachertje inderdaad.quote:Op zondag 19 september 2021 01:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Een paar honderd? Dan tel je de journalisten en omstanders ook mee zeker?
Stond in een ouder topic deel volgens de experts.quote:Op zondag 19 september 2021 11:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja joh, hij trollt liever dan dat hij dat bewijs gewoon geeft. Is al even bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
Omdat jezelf laten vaccineren in een constitutionele republiek een individuele keuze is die niemand wat aangaat.quote:Op zaterdag 18 september 2021 19:40 schreef OMG het volgende:
Hoe is dit anders dan wanneer is een huisbaas besluit geen huisdieren meer toe te staan in zijn/haar apartementen en je kunt kiezen tussen verhuizen, je huisdier opgeven of eruit te worden gezet wanneer je je huisdieren blijft houden?
Is dat dan ook links autoritair, moord en brand?
Waarom een constitutionele republiek?quote:Op zondag 19 september 2021 12:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Omdat jezelf laten vaccineren in een constitutionele republiek een individuele keuze is die niemand wat aangaat.
Had je nog enig idee waar die 85 miljard vandaan kwam, en waarom die oranje double digit IQ'er denkt dat de Taliban dat heeft afgepakt?quote:Op zondag 19 september 2021 13:37 schreef QuidProJoe het volgende:
Whoopsie, Too Funny – Overzealous DC Stormtroopers Accidentally Target Undercover Fed Dressed Like Antifa Then Had to Pretend Like They Were Arresting Him
De FBI heeft het er maar moeilijk mee, dat niemand in hun honeypot is getrapt. En dat is het mooie aan glowies, je ziet ze van mijlen ver.
Verwacht geen reactie van ensiferum; hij reageert alleen op chivaz en dejannn of indirect door schuimbekkend over "Links" te posten.quote:Op zondag 19 september 2021 13:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Had je nog enig idee waar die 85 miljard vandaan kwam, en waarom die oranje double digit IQ'er denkt dat de Taliban dat heeft afgepakt?
Snap ik, anders wordt het ook wel heel moeilijk voor 'm.quote:Op zondag 19 september 2021 15:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Verwacht geen reactie van ensiferum; hij reageert alleen op chivaz en dejannn of indirect door schuimbekkend over "Links" te posten.
Dit lijkt me nochtans projectie.quote:Op zondag 19 september 2021 15:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Verwacht geen reactie van ensiferum; hij reageert alleen op chivaz en dejannn of indirect door schuimbekkend over "Links" te posten.
Dus als ik het goed begrijp gaat de FBI undercover verkleed als Antifa naar de demonstratie om een opstand door Trump supporters te forceren?quote:Op zondag 19 september 2021 13:37 schreef QuidProJoe het volgende:
Whoopsie, Too Funny – Overzealous DC Stormtroopers Accidentally Target Undercover Fed Dressed Like Antifa Then Had to Pretend Like They Were Arresting Him
De FBI heeft het er maar moeilijk mee, dat niemand in hun honeypot is getrapt. En dat is het mooie aan glowies, je ziet ze van mijlen ver.
Lmao, ipv dat ze die “stormtroopers” aan de grens hadden opgesteld ipv DC dan hadden ze nog enigszins wat nut gehad.quote:Op zondag 19 september 2021 13:37 schreef QuidProJoe het volgende:
Verschrikkelijk dit, de VS verandert in een beangstigend tempo in een fascistische staat.quote:Op zondag 19 september 2021 10:41 schreef HowardRoark het volgende:
[ tiktok ]
Veel mensen die hun baan gaan verliezen dankzij het Linksige regime van de Blauwen.
De vraag is natuurlijk hoeveel heeft die jurk gekost? En zou AOC wel haar rekening naar haar hebben betaald?quote:
De boodschap is iig luid en duidelijk overgekomen met al die aandacht: TAX THE RICH!quote:Op zondag 19 september 2021 16:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk hoeveel heeft die jurk gekost? En zou AOC wel haar rekening naar haar hebben betaald?
Tax the rich, opress the unvaccinated and ignore the crisis at the border. America is back.quote:Op zondag 19 september 2021 16:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De boodschap is iig luid en duidelijk overgekomen met al die aandacht: TAX THE RICH!
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Nope ongevaccineerden hebben hun eigen keuze en er wordt gewoon gedeald met de crisis aan de grensquote:Op zondag 19 september 2021 16:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Tax the rich, opress the unvaccinated and ignore the crisis at the border. America is back.
Maar dat kan toch niet kloppen? Ensiferum en Dejann weten toch zeker dat de democraten van de VS een socialistische heilstaat voor alle mensen uit Haiti en alle zuid- en midden-amerikaanse staten willen maken? Trump heeft dat zelf getweet, dus dat moet echt zo zijn!quote:Op zondag 19 september 2021 16:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nope ongevaccineerden hebben hun eigen keuze en er wordt gewoon gedeald met de crisis aan de grens
[ twitter ]
Dweilen met de kraan open, de “remain in mexico” agenda had dit soort praktijken voorkomen.quote:Op zondag 19 september 2021 16:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nope ongevaccineerden hebben hun eigen keuze en er wordt gewoon gedeald met de crisis aan de grens
[ twitter ]
Biden Administration to Deport Haitians in South Texas
The U.S. will begin flying migrants back to Haiti and other countries on Sunday as President Biden struggles to manage an immigration system already buckling under record migration.
Biden sends hundreds of border agents, steps up flights to remove Haitian migrants from south Texas
Wel een beetje op de hoogte blijven hoor. Die regel is alweer van kracht omdat de SC daar een uitspraak over gedaan heeft:quote:Op zondag 19 september 2021 16:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dweilen met de kraan open, de “remain in mexico” agenda had dit soort praktijken voorkomen.
Daar was ik van op de hoogte, neemt nog steeds niet weg dat een hoop migranten juist die kant op trokken omdat Biden het heeft geschrapt. Dit zijn de naweeën daar van.quote:Op zondag 19 september 2021 17:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wel een beetje op de hoogte blijven hoor. Die regel is alweer van kracht omdat de SC daar een uitspraak over gedaan heeft:
[ twitter ]
Nee dit zijn de gevolgen van de aardbeving in Haiti.quote:Op zondag 19 september 2021 17:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Daar was ik van op de hoogte, neemt nog steeds niet weg dat een hoop migranten juist die kant op trokken omdat Biden het heeft geschrapt. Dit zijn de naweeën daar van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |