abonnement Unibet Coolblue
pi_201411412
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jij wordt ook niet uitgesloten van het rijden van auto als ik de regel verzin en handhaaf dat je mij dan eerst 100 euro moet geven.
dat heet wegenbelasting.. bestaat al
quote:
Kom nou, natuurlijk worden er mensen uitgesloten, dat is direct te zien, sterker nog, als het allemaal geen effect zou hebben zou de regel niet eens geintroduceerd worden. De staat is effectief de bevolking naar het gewenste scenario aan het dwingen.

er is een noodzaak tot maatregelen, de meerderheid van de bevolking ziet en begrijpt dat (los van welke maatregelen)Je krijgt daarom een keuze
-vaccineren
-testen
-geen van bovenstaande

Alle 3 hebben ze duidelijke consequenties. Kies maar.
quote:
[..]
Alleen aan zichzelf denken? Je jaarlijkse contributie aan de samenleving van vaccineren is nog lager dan die van het geven van 2 euro aan een dakloze. De onderbouwing van je verhaal is pure emotie en heeft helemaal niks met de werkelijkheid te maken.
klopt wat ik als individu doe heeft een marginaal effect
Daarom heet het een SAMENleving
quote:
Vaccins helpen niet,
klaar, als je dit al gaat beweren dan kunnen we beter stoppen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201411437
quote:
TM de 50 letterlijk 0 mensen op de IC die hele periode.
Kans op ziekenhuisopname - NA geconstateerde besmetting - minder dan 2% voor mensen van 50. (wss factor 3 of meer overschat).

Factor 3 omdat dat ongeveer de verhouding is geconstateerde besmettingen / natuurlijke antistoffen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201411463
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]
dat heet wegenbelasting.. bestaat al
[..]

Plus verplicht verzekeren, verplicht bewijs dat je kunt autorijden, verplichte jaarlijkse keuring..., Allerlei regels waar je je tijdens autorijden aan moet houden...

Je mag niet zomaar de weg op en dat zorgt voor een tweedeling in de samenleving.

Maar daarover is geen protest.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201411475
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:26 schreef devlinmr het volgende:
dat heet wegenbelasting.. bestaat al
Jouw wegenbelasting beland niet in mijn portemonnee hoor, die 100 komt er nog bovenop en is gewoon voor mij persoonlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201411484
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:26 schreef devlinmr het volgende:
er is een noodzaak tot maatregelen, de meerderheid van de bevolking ziet en begrijpt dat (los van welke maatregelen)Je krijgt daarom een keuze
-vaccineren
-testen
-geen van bovenstaande

Alle 3 hebben ze duidelijke consequenties. Kies maar.
Dogmatisch denken zeg hey!

Er is helemaal geen noodzaak tot die idioterie het zet helemaal 0.0 zoden aan de dijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201411491
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:26 schreef devlinmr het volgende:
klopt wat ik als individu doe heeft een marginaal effect
Daarom heet het een SAMENleving
Samenleving? Door mensen een medische behandeling toe te dwingen anders niet participeren aan de samenleving? Zonder idiote verzonnen gevolgen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201411494
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
TM de 50 letterlijk 0 mensen op de IC die hele periode.
Kans op ziekenhuisopname - NA geconstateerde besmetting - minder dan 2% voor mensen van 50. (wss factor 3 of meer overschat).

Factor 3 omdat dat ongeveer de verhouding is geconstateerde besmettingen / natuurlijke antistoffen.
Het is zelfs nog erger, zonder besmetting is de kans dat iemand onder de 50 met Covid op de IC belandt nihil.

Overigens is er bij covid alleen sprake van natuurlijke antistoffen.
Bij tetanus is dat een ander verhaal.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201411500
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
Samenleving? Door mensen een medische behandeling toe te dwingen anders niet participeren aan de samenleving? Zonder idiote verzonnen gevolgen.
Wat voor medische behandeling?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201411507
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:26 schreef devlinmr het volgende:
klaar, als je dit al gaat beweren dan kunnen we beter stoppen
Wat is dit nou weer voor een emotioneel dom dingetje.

Je kiest er helemaal zelf voor om verontwaardigd te doen hoor, ben je echt zo klein en emotioneel?

Je kiest er ZELF voor om het helemaal uit verband te rukken.

Of ben je écht zo enorm gehersenspoeld dat je zaken compleet uit verband rukt zonder het door te hebben?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201411512
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dogmatisch denken zeg hey!

Er is helemaal geen noodzaak tot die idioterie het zet helemaal 0.0 zoden aan de dijk.
Schijnbaar wel want de vaccinatie cijfers stijgen als een malle. Goed gedaan van Hugo en co dus!
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201411520
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:34 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Schijnbaar wel want de vaccinatie cijfers stijgen als een malle. Goed gedaan van Hugo en co dus!
Vaccinatiecijfers doet geen reet voor een persoon met immuniteitsproblemen als dat nauwelijks effect heeft op de kans om besmet te raken met een gevaarlijk virus.

En nee, gevaarlijk virus strekt verder dan just Covid.

Waar overigens ook geen sterk bewijs voor is geleverd dat dat echt veel effect heeft, de beste schatting is een factor 2 meer kans het te krijgen van een ongevaccineerd persoon maar dat is op basis van de aanname dat iedere PCR positieve evenveel mensen besmet. Gevaccineerd / ongevaccineerd.

Zoals ik al zeg zie ik meerdere redenen waarom daar een upward bias in zit. Maar laat vooral het tegendeel zien vanuit de contact tracing. Overigens krijg je daar ook weer te maken met biases maar okay. Kans dat ongevaccineerden meehelpen met contact tracing danwel zich nog laten testen is natuurlijk ook wat lager.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201411569
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vaccinatiecijfers doet geen reet voor een persoon met immuniteitsproblemen als dat nauwelijks effect heeft op de kans om besmet te raken met een gevaarlijk virus.

En nee, gevaarlijk virus strekt verder dan just Covid.

Waar overigens ook geen sterk bewijs voor is geleverd dat dat echt veel effect heeft, de beste schatting is een factor 2 meer kans het te krijgen van een ongevaccineerd persoon maar dat is op basis van de aanname dat iedere PCR positieve evenveel mensen besmet. Gevaccineerd / ongevaccineerd.
Dat is dus niet waar, want gevaccineerde mensen verspreiden het virus veel minder dus is het stukken veiliger voor mensen met problemen met hun immuunsysteem.

Bron: twitter van Maarten Keulemans
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201411577
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vaccinatiecijfers doet geen reet voor een persoon met immuniteitsproblemen als dat nauwelijks effect heeft op de kans om besmet te raken met een gevaarlijk virus.
Daarom is het goed dat het vaccin die kans verkleind.
Hoe meer gevaccineerd, des te beter mensen met immuniteitsproblemen beschermd zijn.
En dat zie je ook in de cijfers.
In ziekenhuizen liggen vooral ongevaccineerden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 18 september 2021 @ 11:40:43 #114
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201411578
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
TM de 50 letterlijk 0 mensen op de IC die hele periode.
Kans op ziekenhuisopname - NA geconstateerde besmetting - minder dan 2% voor mensen van 50. (wss factor 3 of meer overschat).

Factor 3 omdat dat ongeveer de verhouding is geconstateerde besmettingen / natuurlijke antistoffen.
Welke periode gaat dit over, want zelfs de 20-29 en 30-39 grafieken laten een duidelijke niet-nul zien in dat document...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201411582
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:39 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dat is dus niet waar, want gevaccineerde mensen verspreiden het virus veel minder dus is het stukken veiliger voor mensen met problemen met hun immuunsysteem.

Bron: twitter van Maarten Keulemans
Kan je niet gewoon de echte bron delen ipv dat ik moet zitten zoeken?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201411589
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Daarom is het goed dat het vaccin die kans verkleind.
Hoe meer gevaccineerd, des te beter mensen met immuniteitsproblemen beschermd zijn.
En dat zie je ook in de cijfers.
In ziekenhuizen liggen vooral ongevaccineerden.
Ehh sorry, de hele wereld dwingen iets te doen om een kleine groep een miniscuul beetje te helpen?

Ooit gehoord van kosten/baten afwegingen?

Waar heb jij het nou over? Ik had het over risico's voor mensen met immuniteitsproblemen van een ongevaccineerd covid persoon / gevaccineerd voor covid persoon.

Wat er in het ziekenhuis ligt heeft daar geen fuck mee te maken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201411601
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Welke periode gaat dit over, want zelfs de 20-29 en 30-39 grafieken laten een duidelijke niet-nul zien in dat document...
Lol. Ach kom................................................................... Christusminajezus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 18 september 2021 @ 11:43:51 #118
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201411609
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lol. Ach kom.
Goed argument... :|W
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201411646
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kan je niet gewoon de echte bron delen ipv dat ik moet zitten zoeken?
Ik geef je de link naar zijn Tweeter feed, is het serieus zo moeilijk om even naar beneden te scrollen?
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201411661
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ehh sorry, de hele wereld dwingen iets te doen om een kleine groep een miniscuul beetje te helpen?
Ja, is inderdaad raar.
Daarom ook nooit begrepen waarom mensen tegen polio worden ingeënt.
Ik helaas ook.
Jij gelukkig niet schat ik zo in..


quote:
Ooit gehoord van kosten/baten afwegingen?
Ik schat dat de Covid crisis ons zo'n 100 miljard gekost heeft?
Vaccineren is natuurlijk veel duurder.
Dus ja, dan gewoon niet vaccineren.


quote:
Waar heb jij het nou over? Ik had het over risico's voor mensen met immuniteitsproblemen van een ongevaccineerd covid persoon / gevaccineerd voor covid persoon.
Die zijn helder: ziekenhuis ligt vol met ongevaccineerden.
En dat zijn allen mensen waarbij het immuunsysteem verkeerd reageert op Covid.
Dus een ongevaccineerde heeft vele malen meer risico dan een gevaccineerde.


quote:
Wat er in het ziekenhuis ligt heeft daar geen fuck mee te maken.
Omdat dat jou niet goed uit komt.

Maar het draait niet allemaal om jou hé 😉
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201411705
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jouw wegenbelasting beland niet in mijn portemonnee hoor, die 100 komt er nog bovenop en is gewoon voor mij persoonlijk.
Ben jij de staat.... Nee... Onzin redenatie weer
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201411726
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ooit gehoord van kosten/baten afwegingen?

Ja... maar zo zwart werkt het niet in een crisis bestrijden..

Zelfde gelul draagt met ook tegen kernenergie aan.. Maar wat heeft men liever, een groenere planeet of een shitload aan geld.. Nog even losgelaten of die claims van o.a. een Greenpeace kloppen
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201411736
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat is dit nou weer voor een emotioneel dom dingetje.

Je kiest er helemaal zelf voor om verontwaardigd te doen hoor, ben je echt zo klein en emotioneel?

Je kiest er ZELF voor om het helemaal uit verband te rukken.

Of ben je écht zo enorm gehersenspoeld dat je zaken compleet uit verband rukt zonder het door te hebben?
Ik ben niet verontwaardigd ik kan mijn tijd alleen veel beter besteden dan aan iemand die beweert dat vaccins niet werken.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201411755
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

En jij noemt ons de trolls? Kom op zeg...
Waar is je X en Y as jonge?

[ Bericht % gewijzigd door AlwaysHappy op 18-09-2021 12:29:08 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 18 september 2021 @ 11:57:18 #125
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201411759
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waar is je X en Y as jonge?
Is dat letterlijk nul wat je daar ziet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201411760
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:48 schreef Wantie het volgende:
Ja, is inderdaad raar.
Daarom ook nooit begrepen waarom mensen tegen polio worden ingeënt.
Ik helaas ook.
Jij gelukkig niet schat ik zo in..
Das geen miniscuul effect halve tamme, ga dat ff vergelijken met COvid zeg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201411772
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:48 schreef Wantie het volgende:
Ik schat dat de Covid crisis ons zo'n 100 miljard gekost heeft?
Vaccineren is natuurlijk veel duurder.
Dus ja, dan gewoon niet vaccineren.
Heb je iemand tegen vaccineren horen zijn? Ik ben tegen vaccinatie opdringen en mensenrechten indammen vanwege nonsense argumentatie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201411781
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:52 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ben jij de staat.... Nee... Onzin redenatie weer
Niks gaat er bij jou in nee, je bent niet in staat om verder te denken dan je eigen kleine frame.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201411793
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:54 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ja... maar zo zwart werkt het niet in een crisis bestrijden..

Zelfde gelul draagt met ook tegen kernenergie aan.. Maar wat heeft men liever, een groenere planeet of een shitload aan geld.. Nog even losgelaten of die claims van o.a. een Greenpeace kloppen
Groenere planeet = baten volgens veel mensen dus hoort gewoon in je kosten/baten analyse.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201411807
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ik ben niet verontwaardigd ik kan mijn tijd alleen veel beter besteden dan aan iemand die beweert dat vaccins niet werken.
Oh beweer ik dat dan? Volgens mij hadden we het over een hele specifieke situatie. Dat jij dat zinnetje opeens aangrijpt om als PAVLOVS HONDJE te reageren moet je helemaal zelf weten natuurlijk maar het is wel enorm zielig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201411812
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Is dat letterlijk nul wat je daar ziet?
Ik zie niet eens een Y as, dus waar the fuck heb je het over.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:02:20 #132
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201411831
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Is dat letterlijk nul wat je daar ziet?
Nou ja zeg ga je ons nu vertellen dat nul ook daadwerkelijk nul moet zijn en dat een paar honderd gevallen niet ook nul is wanneer je dat gewoon net wat beter uitkomt wanneer je alleen op zoek bent naar bevestiging van je op weinig meer dan lucht gebaseerde overtuigingen?
Huilen dan.
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:02:35 #133
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201411833
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik zie niet eens een Y as, dus waar the fuck heb je het over.
Ooh, heb je misschien eigenlijk heel stiekem dat document niet gelezen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201411834
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Groenere planeet = baten volgens veel mensen dus hoort gewoon in je kosten/baten analyse.
Ja en hier zijn de baten een zorgsysteem dat niet overbelast gaat raken..

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
Niks gaat er bij jou in nee, je bent niet in staat om verder te denken dan je eigen kleine frame.
Serieus? :')
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:02:45 #135
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201411836
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik zie niet eens een Y as, dus waar the fuck heb je het over.
Kijk dan in die presentatie.
Huilen dan.
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:03:15 #136
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201411842
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nou ja zeg ga je ons nu vertellen dat nul ook daadwerkelijk nul moet zijn en dat een paar honderd gevallen niet ook nul is wanneer je dat gewoon net wat beter uitkomt wanneer je alleen op zoek bent naar bevestiging van je op weinig meer dan lucht gebaseerde overtuigingen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201411843
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Kijk dan in die presentatie.
Gedaan, is praktisch 0.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201411846
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nou ja zeg ga je ons nu vertellen dat nul ook daadwerkelijk nul moet zijn en dat een paar honderd gevallen niet ook nul is wanneer je dat gewoon net wat beter uitkomt wanneer je alleen op zoek bent naar bevestiging van je op weinig meer dan lucht gebaseerde overtuigingen?
Paar honderd zegt die.

Kweet niet naar wat jij aan het kijken bent maar het is wat anders dan wat er staat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:03:47 #139
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201411850
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Gedaan, is praktisch 0.
Letterlijk nul en praktisch nul is al heel wat anders. En nee, het is ook geen praktisch nul. Tel ze eens?
Huilen dan.
pi_201411855
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Letterlijk nul en praktisch nul is al heel wat anders. En nee, het is ook geen praktisch nul. Tel ze eens?
Doe jij maar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:04:53 #141
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201411862
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Doe jij maar.
Gedaan. Boven de 100. Laat maar zien dat het niet zo is.
Huilen dan.
pi_201411873
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:48 schreef Wantie het volgende:

Ik schat dat de Covid crisis ons zo'n 100 miljard gekost heeft
Ja de jarenlange bezuinigingen van de zorgsector hebben opgeleverd ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201411878
Keb geen valse verwachtingen dat de IC geen mensen zal huisvesten die een virus ze hard heeft gegrepen.

Dat hoort bij het leven namelijk, daar hebben we de IC voor.
Als je denkt dat te kunnen tegenhouden kom je van een koude kermis thuis.

Mensen met een tikje gezond verstand zien alle extreme maatregelen als onacceptabel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201411886
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Jup... gaat weer helemaal nergens over.
Volledig ontopic dus :P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:06:36 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201411893
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Paar honderd zegt die.
Als jij getallen uit je duim kan zuigen dan kan ik het ook he.
quote:
Kweet niet naar wat jij aan het kijken bent maar het is wat anders dan wat er staat.
Oja? Denk toch echt dat jij hier diegene bent die niet goed kijkt.
Huilen dan.
pi_201411895
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja de jarenlange bezuinigingen van de zorgsector hebben opgeleverd ...
Vandaar dat Duitsland geen maatregelen heeft getroffen die de economie schaden, want die hebben vele malen grotere zorgcapaciteit...

Ooh, wacht....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201411903
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vandaar dat Duitsland geen maatregelen heeft getroffen die de economie schaden, want die hebben vele malen grotere zorgcapaciteit...

Ooh, wacht....
Moet je het buitenland er al gaan bijhalen?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:09:14 #148
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201411932
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja de jarenlange bezuinigingen van de zorgsector hebben opgeleverd ...
Bron voor die "jarenlange bezuinigingen in de zorgsector" graag.
Huilen dan.
pi_201411939
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Gedaan. Boven de 100. Laat maar zien dat het niet zo is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 18 september 2021 @ 12:10:26 #150
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201411942
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 12:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Leuk, van 0-29 jaar. Je had het over onder de 50 Ludo. Waar zijn 30-49?
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')