quote:Op donderdag 16 september 2021 21:21 schreef arvensis het volgende:
Kunnen we ergens een baby vandaan toveren? Dan kan ik @:viv meenemen.
Ja, zeker!quote:
Is goedquote:
Wat mij betreft wel hoorquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 september 2021 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoorer zijn genoeg baby’s om je over te ontfermen
![]()
Als U. komt probeer ik mijn man te overtuigen met peuter mee te komen.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:00 schreef arvensis het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik U. meeneem. Misschien neem ik hem en manlief wel mee als het goed weer is, dan kunnen zij in de speeltuin spelen. Naast de boerderij zit een grote speeltuin.
Waarom? Geen leuke collega's?quote:Op donderdag 16 september 2021 22:09 schreef Tink89 het volgende:
Mijn man wijst me er net op dat we dan uitje van de pv van m'n werk hebben, naar de dierentuin. Ik probeer daar nog even onderuit te komen.
Als ik met beide kom dan kan jij op chocobaby en de zolenzuiger letten , dan ga ik met de grote jongens naar de dieren kijken op de kinderboerderijquote:Op donderdag 16 september 2021 22:08 schreef Aure het volgende:
Ik denk dat ik ook alleen met baby kom. Kan de peuter mooi met z'n vader naar paw patrol ofzo als die dan nog ergens draait
De zolenzuiger?quote:Op vrijdag 17 september 2021 07:40 schreef Wolken het volgende:
[..]
Als ik met beide kom dan kan jij op chocobaby en de zolenzuiger letten , dan ga ik met de grote jongens naar de dieren kijken op de kinderboerderij.
Oh en MaJo, kunnen we niet a la carte bestellen daar? Vraag eens naar de opties, dan kunnen we hier vast wel democratisch meebeslissenquote:Op donderdag 16 september 2021 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Wat mij betreft wel hoorer zijn genoeg baby’s om je over te ontfermen
![]()
Wat is het idee, wat eten en drinken? Mijn laatste fokmeet is alweer 10 jaar geleden en was zonder elftal aan baby’s
Deze ook!quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:00 schreef SQ het volgende:
Tenminste, dat zou deze organiseerbitch doen.
Geen schoen, slof en pantoffel is veilig voor de baby en gaat dan aan de onderkant sabbelenquote:
Dan doel je op Hygge denk ik? Als ik namelijk bepaalde reacties lees dan klinkt het als dat de stadsboerderij al besloten is. En dan heb je denk ik alleen een zaaltje en geen eten en drinken? Ook prima maar misschien handig om te kijken wat de verwachtingen zijnquote:Op vrijdag 17 september 2021 08:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh en MaJo, kunnen we niet a la carte bestellen daar? Vraag eens naar de opties, dan kunnen we hier vast wel democratisch meebeslissen
Aanvang liefst gewoon zo vroeg mogelijk, uurtje of tien, dan kan iedereen vrij inlopen.
Tenminste, dat zou deze organiseerbitch doen.
Oh ja, zelf meenemen vind ik ook best, als ik t maar weetquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan doel je op Hygge denk ik? Als ik namelijk bepaalde reacties lees dan klinkt het als dat de stadsboerderij al besloten is. En dan heb je denk ik alleen een zaaltje en geen eten en drinken? Ook prima maar misschien handig om te kijken wat de verwachtingen zijn
OK ok ok, als jij komt en je neemt je peuter mee dan neem ik die van mij ook mee.quote:Op vrijdag 17 september 2021 07:40 schreef Wolken het volgende:
[..]
Als ik met beide kom dan kan jij op chocobaby en de zolenzuiger letten , dan ga ik met de grote jongens naar de dieren kijken op de kinderboerderij.
Haha oh ja dat doet de mijne ookquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:07 schreef Wolken het volgende:
[..]
Geen schoen, slof en pantoffel is veilig voor de baby en gaat dan aan de onderkant sabbelen.
Maar misschien ben ik erbij de 16de. En dan denk ik met peuter en baby.
Was het wel choco?quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:00 schreef Aure het volgende:
Chocobaby zat laatst ook aan een zool te sabbelen. Maar hij zat gister onder de chocovlekken dus hij doet z'n choconaam nog wel eer aan
Ik zou zeggen een half, dan moet het kunnenquote:
Yupquote:
Klopt, de stelregel is dat ongeveer 30% op het laatste moment toch niet komtquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:56 schreef Lemijn het volgende:
Ik vond dat van die 20 personen terug in een topic van 2016. Dat ging toen om brandveiligheid en daarom telden baby’s toen mee. Maar ze waren met meer en niemand kwam tellen.
Ik zou gewoon zeggen dat we met 20 zijn, de opkomst is altijd kleiner dan je denkt.
Linkje naar topic?quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:56 schreef Lemijn het volgende:
Ik vond dat van die 20 personen terug in een topic van 2016. Dat ging toen om brandveiligheid en daarom telden baby’s toen mee. Maar ze waren met meer en niemand kwam tellen.
Ik zou gewoon zeggen dat we met 20 zijn, de opkomst is altijd kleiner dan je denkt.
Eilandsteede heeft volgens mij niets groters.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:56 schreef Lemijn het volgende:
Als je zin hebt bel Hygge, dan weten we meteen of er een alternatief is.
En heeft Eilandsteede nog een grotere zaal?
Haha ik lees mezelf terug in het topic dat Lemijn aanhaaldequote:Op vrijdag 17 september 2021 12:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Klopt, de stelregel is dat ongeveer 30% op het laatste moment toch niet komt
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 15:11 schreef SQ het volgende:
Geen paniek, de stelregel is dat uiteindelijk hoogstens 30% ook daadwerkelijk komt
Topquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:30 schreef Lemijn het volgende:
Voor de nieuwsgierigen onder ons, met veel dank aan de nieuwe zoekfunctie.
Topics draagmeeting 2018:
OUD / Draagmeeting!
OUD / Draagmeeting: zondag 22 april!
Topic meet 2016:
OUD / Juni meeting : kijk mij shinen
Ik bedoelde dit stukje over de brandveiligheid: OUD / (mini)meet topic!
Je stelregel is wel verandert, van 30% die wel komt naar 30% die niet komt. Je staat er dus een stuk positiever inquote:Op vrijdag 17 september 2021 15:44 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha ik lees mezelf terug in het topic dat Lemijn aanhaalde
[..]
Dat is wel een goed ideequote:Op vrijdag 17 september 2021 18:25 schreef SQ het volgende:
Ik neem trouwens nog wel wat handelswaar mee van pakjes waar ik Goud nu écht niet meer in krijg gepropt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |