Ik speel het nu weer een klein beetje nadat ik vooral Guild Wars 2 gespeeld heb. Dat verschil is wel echt enorm. Bij GW2 regel je 1x wat goede gear (kan je zelf makkelijk craften, niet duur), en dan kan je gewoon alles doen. Zelfs als je twee jaar niet inlogt; je kan zo weer de content induiken zonder eerst wekenlang gear te vinden. Wel verfrissend. Speel WoW nu er vooral nog naast vanwege nostalgie en omdat we een community hebben in die game, dus leuk om met ze samen te spelen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 10:43 schreef Questular het volgende:
lvl 63 nu, ik weet nu al hoe het gaat. Zo snel mogelijk lvl 70 willen halen en dan niet meer inloggen omdat grinden voor gear saai is.
GW2 open world BG's is het beste wat ik ooit in een MMORPG heb gespeeldquote:Op vrijdag 17 november 2023 11:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik speel het nu weer een klein beetje nadat ik vooral Guild Wars 2 gespeeld heb. Dat verschil is wel echt enorm. Bij GW2 regel je 1x wat goede gear (kan je zelf makkelijk craften, niet duur), en dan kan je gewoon alles doen. Zelfs als je twee jaar niet inlogt; je kan zo weer de content induiken zonder eerst wekenlang gear te vinden. Wel verfrissend. Speel WoW nu er vooral nog naast vanwege nostalgie en omdat we een community hebben in die game, dus leuk om met ze samen te spelen.
GW1 heb ik ook nooit echt wat mee gehad, voelde echt heel oudbollig aan, zelfs in vergelijking met WoW. Wereld leefde inderdaad veel meer in WoW (maar ook in GW2 gelukkig).quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb alleen eventjes GW1 gespeeld, en ondanks dat ik het niet veel aan vond heb ik er toch nostalgische gevoelens bijVooral als ik aan die soort van priest/warlock hybrid van me denk, die volgens mij niet hoger dan lvl 5 of 6 werd. Of de mesmer die ik maakte omdat ik de class name wel tof vond. Ik herinner me het beginplaatsje en de korte wandeling naar een dorpje/gehuchtje waar je iets moest doen, en hoe ontzettend leeg het spel was omdat ik alleen maar anderen tegenkwam in zogenaamde hubs (stadjes enzo dus), en ging toen maar weer terug naar WoW
Eastern check. Lig op schema om voor het einde van het jaar alles te hebbenquote:Op dinsdag 14 november 2023 08:38 schreef Troel het volgende:
Ik heb inmiddels de Northrend Loremaster en ben nu op weg naar de laatste 150 in Eastern Kingdoms. Daarna nog de laatste twee gebieden en dan ben ik blij hoop ik
Wat zou het leuk zijn als @Scrummie en @Littlerabbit ook van de partij zijn. Zeker nu @KnutdeIJsbeer ook overweegt om te joinenquote:Op dinsdag 28 november 2023 23:44 schreef Bezsen het volgende:
Moderators @:drizzt_dourden en @:onlogisch en ondergetekende zullen zich dit weekend in SOD melden als Alliance.
We proberen @:coco nog over te halen.
Dus als iemand zin heeft om te joinen
quote:Op woensdag 29 november 2023 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zou het leuk zijn als @:Scrummie en @:Littlerabbit ook van de partij zijn. Zeker nu @:Knutdeijsbeer ook overweegt om te joinen
quote:Op woensdag 29 november 2023 06:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Eastern check. Lig op schema om voor het einde van het jaar alles te hebben
quote:Op dinsdag 28 november 2023 23:44 schreef Bezsen het volgende:
Moderators @:drizzt_dourden en @:onlogisch en ondergetekende zullen zich dit weekend in SOD melden als Alliance.
We proberen @:coco nog over te halen.
Dus als iemand zin heeft om te joinen
Svp onze server + gilde joinenquote:Op donderdag 30 november 2023 08:22 schreef Karina het volgende:
[..]ik ben er ook bij. Denk dat ik weer een hunter aanmaak waar ik ooit 15 jaar? geleden mee ben begonnen.
Doe ik, zodra dat bekend is!quote:Op donderdag 30 november 2023 08:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Svp onze server + gilde joinen
Ik heb geen discordquote:Op donderdag 30 november 2023 10:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dm je discord dan kan je in de GEHEIME groep met onlogisch en drizzt om te bespreken
Dan maak je maar een accountquote:Op donderdag 30 november 2023 16:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen discordDus ik hoor het wel! Nog geen realmlist zie ik net.
Ik denk erover na, ik ben niet zo van de voice chatquote:Op donderdag 30 november 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan maak je maar een accountVoice chat ftw tijdens het questen!
En al helemaal niet een Nederlandse.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk erover na, ik ben niet zo van de voice chat
Je bent er vanavond bij?quote:Op donderdag 30 november 2023 18:32 schreef Coco het volgende:
[..]
En al helemaal niet een Nederlandse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |