Zelden, klopt. Maar een nieuwe regel vergt aanpassingsvermogen van de monteurs, die moeten daarmee toch om kunnen gaan? Wel heel pijnlijk dat dat dan zo eindigt.quote:Op zondag 12 september 2021 21:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
1op de 3 fout nu dus.![]()
Hoe vaak ging het daarvoor mis?
Nee, dat lijkt me niet best. Maar ja, is het okey om in de snelste bocht van het kampioenschap een lijn te rijden waarmee je buiten de baan zou belanden als je je tegenstander niet gebruikt als botsauto?quote:Op zondag 12 september 2021 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat zoiets in zijn chagrijn in hem opkwam. Maar stel hij dacht dat echt: is dat dan oké?
Het blijft imo wel vreemd dat er geen enkele aanleiding is geweest om die regel te veranderen. Dat het dan ook nog tijdens een seizoen word doorgevoerd is belachelijk.quote:Op zondag 12 september 2021 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelden, klopt. Maar een nieuwe regel vergt aanpassingsvermogen van de monteurs, die moeten daarmee toch om kunnen gaan? Wel heel pijnlijk dat dat dan zo eindigt.
Nieuwe regel met lampjes die moeten uitgaan op wielguns als ik mij niet vergis. De fia verzint die waanzin na een klacht van MB.quote:Op zondag 12 september 2021 21:14 schreef DeeBee het volgende:
Enerverende middag. Rare fout van Red Bull bij de stop, Verstappen iets te over enthousiast. Volgende race schade beperken in Rusland.
Prachtige zege voor McLaren.
Dat snap ik. Wat ik bedoelde: hij staat daar met een auto recht boven zijn hoofd. Het kan op dat moment toch ook zijn dat hij probeert om eronderuit te komen omdat hij klem zit o.i.d.? Dat weet je zo kort na die crash nog niet.quote:Op zondag 12 september 2021 20:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
In welke versnelling dat hij stond maakt weinig uit. Ging er om of Hamilton OK was.
De aanleiding was natuurlijk Frankrijk, toen team Mercedes hun ogen niet kon geloven dat Max met een undercut 3 sec. pakte op Hamilton.quote:Op zondag 12 september 2021 21:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het blijft imo wel vreemd dat er geen enkele aanleiding is geweest om die regel te veranderen. Dat het dan ook nog tijdens een seizoen word doorgevoerd is belachelijk.
Die reed toch bijna tegen een SC aanquote:Op zondag 12 september 2021 21:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Gelukkig zat Vitantonio erbij. Een coureur die zelf nooit bij incidenten betrokken was
Dat probeerde hij ook. Maar dat maakt het niet minder gevaarlijk als de andere coureur aan het uitstappen is.quote:Op zondag 12 september 2021 21:16 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat snap ik. Wat ik bedoelde: hij staat daar met een auto recht boven zijn hoofd. Het kan op dat moment toch ook zijn dat hij probeert om eronderuit te komen omdat hij klem zit o.i.d.? Dat weet je zo kort na die crash nog niet.
Het kan dus wel. Moet Mercedes hun pitstops beter onder knie hebbenquote:Op zondag 12 september 2021 21:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
De aanleiding was natuurlijk Frankrijk, toen team Mercedes hun ogen niet kon geloven dat Max met een undercut 3 sec. pakte op Hamilton.
We kunnen niet ontkennen dat MB toch wel veel invloed heeft op de regelgeving en de fia steeds om hulp vraagt.quote:Op zondag 12 september 2021 21:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
De aanleiding was natuurlijk Frankrijk, toen team Mercedes hun ogen niet kon geloven dat Max met een undercut 3 sec. pakte op Hamilton.
Ja, maar imo wel met Max als meestquote:Op zondag 12 september 2021 21:22 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb de race niet gezien. Race-incident?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2021 21:24:34 ]
De meerderheid hier vindt van wel. Maar wel een gridstraf voor Verstappen. Ik vind het dubieus, maar de uitleg van de stewards is niet geheel onnavolgbaar.quote:Op zondag 12 september 2021 21:22 schreef potjecreme het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2021 21:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ja, maar imo wel met Max als meest
schuldige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de stewards niet. Volgens mij en vele anderen wel. Maar dat telt niet.quote:Op zondag 12 september 2021 21:22 schreef potjecreme het volgende:
Alles is één groot complot. Waarschijnlijk zit de FIA nu alweer te broeden op sluwe plannetjes om Max de volgende race dwars te kunnen zitten. En als ze iets bedacht hebben beginnen ze samenzweerderig te lachen en geven ze high fives aan Toto.quote:Op zondag 12 september 2021 21:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 september 2021 21:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]GecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Het ging erom of Verstappen even zou moeten checken of hij OK was. Dat iemand daar op deze manier uit alle macht weg probeert te komen, zou ook kunnen betekenen dat er iets aan de hand is. Misschien paniekreactie na een bonk op je hoofd.quote:Op zondag 12 september 2021 21:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat probeerde hij ook. Maar dat maakt het niet minder gevaarlijk als de andere coureur aan het uitstappen is.
Daarvoor was het imo te gecontroleerd.quote:Op zondag 12 september 2021 21:28 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het ging erom of Verstappen even zou moeten checken of hij OK was. Dat iemand daar op deze manier uit alle macht weg probeert te komen, zou ook kunnen betekenen dat er iets aan de hand is. Misschien paniekreactie na een bonk op je hoofd.
Dat het wellicht een gevaarlijke situatie was, is iets anders.
Jarenlang roepen Toto en Hamilton dat ze meer strijd willen. Nu hebben ze echt strijd en doen ze er alles aan om dat weer te laten verdwijnen. Komisch duo die Toto en Lewis.quote:Op zondag 12 september 2021 21:23 schreef Cherni het volgende:
[..]
We kunnen niet ontkennen dat MB toch wel veel invloed heeft op de regelgeving en de fia steeds om hulp vraagt.
Jarenlang heeft MB zonder concurrentie iedereen van de sokken gereden en niemand die klaagde. Nu heeft MB wat concurrentie en gelijk moeten de regels aangepast worden onder dubieuze omstandigheden mbt de pitstops, vermogen van de Honda tot achtervleugels etc.
Zou maar gebeuren op het moment van uitstappen, zn hele air intake ligt eraf maar meneer wilt wel even door.quote:Op zondag 12 september 2021 21:28 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het ging erom of Verstappen even zou moeten checken of hij OK was. Dat iemand daar op deze manier uit alle macht weg probeert te komen, zou ook kunnen betekenen dat er iets aan de hand is. Misschien paniekreactie na een bonk op je hoofd.
Ja, maar dat weet je toch niet direct binnen een paar seconden na die crash?quote:Op zondag 12 september 2021 21:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Daarvoor was het imo te gecontroleerd.
Het is inderdaad een paniekerig persoon. 90% van de coureurs heeft moeite om de auto in de achteruit te krijgen en Hamilton lukt het wel in pure paniek.quote:Op zondag 12 september 2021 21:28 schreef Repentless het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 september 2021 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar wat was McLaren goed he.We hoeven het in ieder geval niet over het nieuwe wereldrecord snelste pitstop van Red Bull te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 september 2021 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar wat was McLaren goed he.Everybody liked that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien heeft hij wel een apart reverse-magic knopje?quote:Op zondag 12 september 2021 21:34 schreef maan_man het volgende:
[..]
Het is inderdaad een paniekerig persoon. 90% van de coureurs heeft moeite om de auto in de achteruit te krijgen en Hamilton lukt het wel in pure paniek.
Die twee zijn echt enorm vermoeiend.quote:Op zondag 12 september 2021 21:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Doornbos & Coronel bij talkshow Humberto
Ik zeg toch niet dat dat het geval was? Het gaat er slechts om dat dat zo zou kunnen zijn, dat weet je op dat moment niet direct. Maar blijkbaar kun je dat een paar seconden na zo'n crash allemaal afwegen. "We zijn er net afgeknald waarbij ik met mijn auto over zijn cockpit ben gegaan. Even kijken, oh, hij staat in zijn achteruit gas te geven. Dat kun je alleen maar doen als je niet in paniek bent. Het een weloverwogen beslissing, omdat 90% van de coureurs moeite heeft om hem in achteruit te zetten. Niks aan de hand dus, top."quote:Op zondag 12 september 2021 21:34 schreef maan_man het volgende:
[..]
Het is inderdaad een paniekerig persoon. 90% van de coureurs heeft moeite om de auto in de achteruit te krijgen en Hamilton lukt het wel in pure paniek.
Dat vind ik vrijwel van de hele Nederlandse BN-racescene.quote:Op zondag 12 september 2021 21:40 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Die twee zijn echt enorm vermoeiend.
Of hij dacht gewoon:"beweegt nog, geeft gas, fuck you."quote:Op zondag 12 september 2021 21:43 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat dat het geval was? Het gaat er slechts om dat dat zo zou kunnen zijn, dat weet je op dat moment niet direct. Maar blijkbaar kun je dat een paar seconden na zo'n crash allemaal afwegen. "We zijn er net afgeknald waarbij ik met mijn auto over zijn cockpit ben gegaan. Even kijken, oh, hij staat in zijn achteruit gas te geven. Dat kun je alleen maar doen als je niet in paniek bent. Het een weloverwogen beslissing, omdat 90% van de coureurs moeite heeft om hem in achteruit te zetten. Niks aan de hand dus, top."
Oké, goed geprobeerd, maar het overtuigd mij niet.quote:Op zondag 12 september 2021 21:43 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat dat het geval was? Het gaat er slechts om dat dat zo zou kunnen zijn, dat weet je op dat moment niet direct. Maar blijkbaar kun je dat een paar seconden na zo'n crash allemaal afwegen. "We zijn er net afgeknald waarbij ik met mijn auto over zijn cockpit ben gegaan. Even kijken, oh, hij staat in zijn achteruit gas te geven. Dat kun je alleen maar doen als je niet in paniek bent. Het een weloverwogen beslissing, omdat 90% van de coureurs moeite heeft om hem in achteruit te zetten. Niks aan de hand dus, top."
Het hele racegroepje bij Ziggo is mensonterend.quote:Op zondag 12 september 2021 21:40 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Fixedquote:Op zondag 12 september 2021 21:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat vind ik vrijwel van de hele Nederlandse BN-racescene.
Dat kan inderdaad ja. Dat is ook precies waar Hamilton nu dus over klaagt.quote:Op zondag 12 september 2021 21:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of hij dacht gewoon:"beweegt nog, geeft gas, fuck you."
Coronel begint soms een vermoeiende act te worden. Leuk voor een paar keer per jaar. Doornboos is op zich goed te hebben, maar wordt wat te vaak hinderlijk gestoord door de immers irritante Kampheus. Ik vind het jammer dat de echte topper, Ho-Pin Tung, maar heel af en toe uit zijn hol komt.quote:Op zondag 12 september 2021 21:40 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ik vind het op dat moment een prima analyse. Verstappen zit ook vol adrenaline op dat moment en klimt uit een auto die elk moment naar beneden kan flikkeren.quote:Op zondag 12 september 2021 21:48 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ja. Dat is ook precies waar Hamilton nu dus over klaagt.
krijg je ervan als je iemand met 300km per uur eraf rijd...naar het ziekenhuis stuurt na een 51G crash en daarna als een complete mongool je overwinning gaat vieren........dan zou ik er ook geen reet meer om gevenquote:Op zondag 12 september 2021 21:28 schreef Repentless het volgende:
[..]
vooral Rob kamplul die zich elke dag aftrekt op Lewis.quote:Op zondag 12 september 2021 21:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het hele racegroepje bij Ziggo is mensonterend.
Tung is veel te kundig en genuanceerd. Dan lijkt de rest zo'n campinggenootschap.quote:Op zondag 12 september 2021 21:49 schreef maan_man het volgende:
[..]
Coronel begint soms een vermoeiende act te worden. Leuk voor een paar keer per jaar. Doornboos is op zich goed te hebben, maar wordt wat te vaak hinderlijk gestoord door de immers irritante Kampheus. Ik vind het jammer dat de echte topper, Ho-Pin Tung, maar heel af en toe uit zijn hol komt.
HPT zie ik ook graag en hij weet ook echt waar hij het over heeft.quote:Op zondag 12 september 2021 21:49 schreef maan_man het volgende:
[..]
Coronel begint soms een vermoeiende act te worden. Leuk voor een paar keer per jaar. Doornboos is op zich goed te hebben, maar wordt wat te vaak hinderlijk gestoord door de immers irritante Kampheus. Ik vind het jammer dat de echte topper, Ho-Pin Tung, maar heel af en toe uit zijn hol komt.
Het is wel opvallend dat als Ham iets doet er meteen om schorsingen gegild wordt bij een niet onaanzienlijk deel van de max fans en als het dan andersom gebeurt het ineens allemaal maar normaal gevonden wordt.quote:Op zondag 12 september 2021 21:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
krijg je ervan als je iemand met 300km per uur eraf rijd...naar het ziekenhuis stuurt na een 51G crash en daarna als een complete mongool je overwinning gaat vieren........dan zou ik er ook geen reet meer om geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |