Neej, het scherm achter de baan.quote:Op zondag 12 september 2021 22:13 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ja is wel handig dat ze wat tonen op mijn tv!
Klopt, die lijkt op John McEnroe.quote:Op zondag 12 september 2021 22:14 schreef Alpha0 het volgende:
He McEnroe heeft ook nog een broer, Patrick.
Ook qua tennisspel?quote:Op zondag 12 september 2021 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, die lijkt op John McEnroe.
Nee, helemaal niet. Hij had ook een dubbelhandige backhand. Sympathieke jongen wel. Hij miste een keer een bal en zei toen: "Oh my goodness gracious."quote:
Ik voor Medvedev.quote:Op zondag 12 september 2021 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo vriend. Voor wie juichen we vandaag?
Als je Djokovic zegt dan neem ik je niet serieus.
Avondquote:
Kijk, met jou kan ik vriendjes wordenquote:Op zondag 12 september 2021 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoi.quote:
En met mij?quote:Op zondag 12 september 2021 22:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik vriendjes worden
quote:Op zondag 12 september 2021 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zou ervoor tekenen als Djokovic vandaag wint, Medvedev de AO en Nadal RG.
quote:
Dat klopt, als pakket zou ik dat accepteren. Maar omdat ik niet weet of dat gebeurt, ben ik voor Medvedev.quote:
Ook.quote:
quote:
*1-0 Medvedev.quote:
Zou kunnen. Dat kan gekke dingen met een mens doen. al vind ik Djokovic altijd wel heel koel onder druk.quote:Op zondag 12 september 2021 22:24 schreef Faraday01 het volgende:
Zou de druk van de goat-slam hem nog parten gaan spelen?
Geen voorkeurquote:Op zondag 12 september 2021 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In Tokyo leek hij toch ook wel last van spanning te hebbenquote:Op zondag 12 september 2021 22:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou kunnen. Dat kan gekke dingen met een mens doen. al vind ik Djokovic altijd wel heel koel onder druk.
Nole begint best vaak matig en gespannen aan een wedstrijd. Denk dat dit juist een goed teken voor hem is,want dan is hij zometeen niet meer bij te houden. Eerste set verliest hij nogal eens.quote:Op zondag 12 september 2021 22:24 schreef Faraday01 het volgende:
Zou de druk van de goat-slam hem nog parten gaan spelen?
Voorlopig lijkt hij de eerste set snel te willen verliezenquote:Op zondag 12 september 2021 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat Djokovic heel erg boos wordt in de partij.
En daarna iedereen vegenquote:Op zondag 12 september 2021 22:28 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Het hele toernooi de eerste set matig spelen
Ja, en het bizarre is dat dat hem alleen maar lijkt te helpen. IK was het helemaal eens met Wilanders opmerking met die strekking.quote:Op zondag 12 september 2021 22:28 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Het hele toernooi de eerste set matig spelen
Hij heeft een hele lelijke forehandquote:Op zondag 12 september 2021 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
Medvedevs forehand lijkt net een bowlingbeweging wanneer hij de bal heel laag neemt en dus heel laag zit.
Jaa.quote:Op zondag 12 september 2021 22:35 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Hij heeft een hele lelijke forehand
Sorry, ik dacht dat het Bouterse was.quote:
Hij speelde eerst Bouterse was daarna zichzelf.quote:Op zondag 12 september 2021 22:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat het Bouterse was.Was het Stiller?
Ja. Ik spreekt het trouwens altijd uit als Lacôte.quote:
Mee eens.quote:Op zondag 12 september 2021 22:50 schreef hhh38 het volgende:
Kan Djokovic dit goeie serve-volley spel volhouden?
Lijkt me geen tactiek voor de hele wedstrijd
Vreselijk.quote:
Dat waarschijnlijk interesseert het verliezen van die eerste set Djokovic geen bal - excusez le mot.quote:
Nee, Nadal!quote:Op zondag 12 september 2021 22:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij was toch bekeerd van Federer-fan naar Djoko?
Nee, van Federer naar Nadal. Maar hier zit ik dubbel in. Want meer nog dan fan van Nadal ben ik fan van records. Ik vind het geweldig als er in sporten records worden gebroken, zeker ook in tennis. en als Djokovic wint, zijn die 21 GS'en natuurlijk een historisch record. Maar ik vind hem zo onsympathiek, met af en toe dat enge gebrul, dat ik het moeilijk vind om te hopen dat hij wint.quote:Op zondag 12 september 2021 22:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij was toch bekeerd van Federer-fan naar Djoko?
Nee, maar ik heb dit verhaal wel eerder gelezen dus je bent niet de enige.quote:Op zondag 12 september 2021 23:01 schreef Federer-fan het volgende:
Beetje offtopic, maar reageren jullie op Facebook weleens op posts over tennis? Ik waagde het laatst daar te zeggen dat ik vond dat Djokovic geluk had gehad dat hij die ballenjongen niet had geraakt met de bal die hij boos wegsloeg, omdat hij dan best gediskwalificeerd had kunnen worden. Ik kreeg me daar een haatreacties over me heen.Was benieuwd of dat ook jullie dat weleens overkomt en of je daar dan nog op ingaat.
quote:Op zondag 12 september 2021 23:01 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dit verhaal wel eerder gelezen dus je bent niet de enige.
Ik vind Djokovic een heel eng mannetje, met zijn antivac gedoe en rare dieet. Maar het record is een kwestie van tijd dus daar maak ik me niet druk om.quote:Op zondag 12 september 2021 22:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, van Federer naar Nadal. Maar hier zit ik dubbel in. Want meer nog dan fan van Nadal ben ik fan van records. Ik vind het geweldig als er in sporten records worden gebroken, zeker ook in tennis. en als Djokovic wint, zijn die 21 GS'en natuurlijk een historisch record. Maar ik vind hem zo onsympathiek, met af en toe dat enge gebrul, dat ik het moeilijk vind om te hopen dat hij wint.
Ja, ik dus ook. en ook wanneer hij aardig doet of althans probeert te doen, vind ik hem eng. Het komt meestal onoprecht op me over en dat heb ik verder eigenlijk alleen bij Serena Williams en Azarenka.quote:Op zondag 12 september 2021 23:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vind Djokovic een heel eng mannetje,
Ik heb geen Facebook, heerlijk rustigquote:Op zondag 12 september 2021 23:01 schreef Federer-fan het volgende:
Beetje offtopic, maar reageren jullie op Facebook weleens op posts over tennis? Ik waagde het laatst daar te zeggen dat ik vond dat Djokovic geluk had gehad dat hij die ballenjongen niet had geraakt met de bal die hij boos wegsloeg, omdat hij dan best gediskwalificeerd had kunnen worden. Ik kreeg me daar een haatreacties over me heen.Was benieuwd of dat ook jullie dat weleens overkomt en of je daar dan nog op ingaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |