*"Gaat winnen"quote:Op zondag 12 september 2021 00:53 schreef superniger het volgende:
Wilander denkt dat Raducanu 10 grand slams kan winnen.
Normaal spelen vrouwen maar een toernooi goed. Heb daarom maar voor Sorribes Tormo gekozen. Die leek mij de confrontatie tussen die twee wel te winnen.quote:Op zondag 12 september 2021 00:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat is helaas een misser.
Ondanks het feit dat Emma in 2 rondes niet mijn captain was heb ik toch een gouden bekertje bij Scorito verdient hiermee (om maar aan te geven hoe weinig experts haar hadden gekozen; blij dat bijna iedereen blijkbaar Wimbledon/de hype had overgeslagen).
Wel apart trouwens dat we in iets van 10 jaar tijd toch 3 'Canadese' meisjes in de finale (van een slam) hebben gehad. Doen ze niet eens zoveel onder voor de zuiderburen behalve de William zusjes. Denk alleen Stephens, Kenin en Keys verder?
Zal wat gaan worden volgend jaar tijdens Wimbledon.
Sow.quote:
Sharapova ook al welquote:Op zondag 12 september 2021 00:52 schreef eentwee het volgende:
[..]
In mijn herinnering is deze vervelende heks daarmee begonnen. Dat was in elk geval de eerste keer dat ik me er kapot aan ergerde.
[ afbeelding ]
Met Steffi Graf dus de enige persoon in de geschiedenis die dat heeft gepresteerd.quote:Op zondag 12 september 2021 20:05 schreef superniger het volgende:
Golden Slam voor Diede de Groot.
[ twitter ]
Zhang vind ik trouwens ook wel leuk. Had ik gister ook met Raducanu en Fernandez.quote:
Stuur maar een DMmetje @Zipportalquote:Op zondag 12 september 2021 20:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zhang vind ik trouwens ook wel leuk. Had ik gister ook met Raducanu en Fernandez.
Waarom?quote:Op zondag 12 september 2021 20:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Stuur maar een DMmetje @:zipportal
Jaa, ik bedoel die tennisster.quote:
of meedoen aan de Australian Open wat de meeste niet eens deden (Connors, McEnroe, Borg)quote:Op zondag 12 september 2021 20:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Met Steffi Graf dus de enige persoon in de geschiedenis die dat heeft gepresteerd.
Het is natuurlijk wel zo dat sporters in het verleden niet konden weten dat die GS'en zo belangrijk zouden worden bij het beoordelen van iemand 'grootsheid'. Misschien was die rot-Laver dan wel amateur gebleven, opdat hij hij van 1963 t/m 1968 nog een stuk of twintig GS'en had kunnen winnen.
Ja, inderdaad. Ik heb het idee dat dat ergens rond 1988 is veranderd.quote:Op zondag 12 september 2021 20:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
of meedoen aan de Australian Open wat de meeste niet eens deden (Connors, McEnroe, Borg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |