Vinicius en Romero op de bankquote:Op donderdag 16 september 2021 19:49 schreef tompsv18 het volgende:
Ook echt een prima bank: Mvogo, Teze, Pröpper, Guti, Mauro, Vinícius, Bruma, Romero, Doan, Thomas, Vertessen
Ik weet nog steeds niet goed wat ik van Mwene moet vinden. Ik vind m hem nooit erg (storend) slecht spelen maar hij is ook nooit opvallend goed. Soms vergeet ik haast dat die jongen bestaat, hij is ook erg klein wat niet erg helpt.quote:Op donderdag 16 september 2021 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Mwene Teze voorbij? (Op alle fronten)
Werkvergunning is geregeld.quote:Op donderdag 16 september 2021 19:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vinicius en Romero op de bank
Heeft Vinicius nu een werkvergunning of ligt dat in Europese wedstrijden weer anders?
quote:Op donderdag 16 september 2021 20:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Werkvergunning is geregeld.
Ik heb 0,0 verwachtingen van hem, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:33 schreef tja77 het volgende:
Als Romero heel blijft, gaat hij dit seizoen schroeien.
Dat doe je slimquote:Op donderdag 16 september 2021 20:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb 0,0 verwachtingen van hem, dan kan het alleen maar meevallen.
Ja, ik kan slecht omgaan met teleurstellingen. Vandaar.quote:
Bijzonder gefrustreerd weerquote:
Nee nu is Gotze "geen winnaar" "niet gemotiveerd" en meer van die dingen.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die Duitse trainer kan er zeker niks van?
Praat Valentijntje dus letterlijk na. Triest.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee nu is Gotze "geen winnaar" "niet gemotiveerd" en meer van die dingen.
Viel tegen dat ie bijtekende denk ik
Kan je eindelijk die penisvergroting betalen.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Haha ja, ik krijg elke maand meer netto gestort dan een presentatortje van een voetbalclub omroepje
Precies zoals afgelopen seizoen. Iedere kans van de tegenpartij vliegt er in. Frustrerend zo slecht is die defensie.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:40 schreef ijs_beer het volgende:
Elke voorzet een doelpunt tegen. Lekker joh.
Ja dit wordt weer scheel getikt hoor. Tegen Monaco iets meer kans maar je zal hier toch wel een punt moeten pakken.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:35 schreef Cherni het volgende:
Tjonge, waardeloos weer. Als die Spanjaarden even druk zetten zie je hoe lek die verdediging weer is.
Hou op hoorquote:Op donderdag 16 september 2021 21:48 schreef tompsv18 het volgende:
Sangare wordt enorm gemist, maar dat zullen de analisten nooit zeggen op tv.
Bij de 1-1 ook (lol)quote:Op donderdag 16 september 2021 21:46 schreef TehRocks het volgende:
Gakpo laat die rechtsback ook lekker lopen bij de 1-2.
Ik herhaal mezelf, maar Sangare is echt onmisbaar voor dit PSV, vooral tegen de betere tegenstanders.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:48 schreef tompsv18 het volgende:
Sangare wordt enorm gemist, maar dat zullen de analisten nooit zeggen op tv.
Zeker, Boscagli zwemt op het middenveld. Niemand pakt een bal af. Was tegen AZ ook al zichtbaar.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik herhaal mezelf, maar Sangare is echt onmisbaar voor dit PSV vooral tegen de betere tegenstanders.
De energie die hij in de pressing legt en hoe vaak hij - al vaak in het begin - van de tegenaanval van de andere partij de bal afpakt voor de tegentegenaanval maakt het spel zo anders. Dan overrompel je de tegenstander zozeer dat een madueke en een gakpo wel de ruimte krijgen die nu totaal niet krijgen omdat Real nu volledig goed kan staan.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zeker, Boscagli zwemt op het middenveld. Niemand pakt een bal af. Was tegen AZ ook al zichtbaar.
ja wel heel doorzichtig inderdaad. Derksen is de spreekpop van de Telegraaf aan het worden. De krant waar hij zich in het verleden ver van distantieerde.quote:Op donderdag 16 september 2021 21:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Praat Valentijntje dus letterlijk na. Triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |