Niet bepaald, moet uitkijken dat ik niet boven de 40 komquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
BMI is ook niet meer wat het geweest is.
Like uitgedeeld. (viesdik)quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet bepaald, moet uitkijken dat ik niet boven de 40 kom
Ik heb nog wel wat coronakilo's weg te werken voor ik weer kan komen sprinten.quote:
Gewoon die ploegjes laten uitrazen. Niets aan de hand.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
toch werk aan de winkel voor Schmidtgod. Want eerste helft was kut.
KNOTSGEKquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:50 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Zo'n walgelijke wedstrijd spelen en dan alsnog met 0-3 winnen. EredivisieGOD.
KOPENquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:53 schreef TehRocks het volgende:
Die Midtjo is wel echt een goeie voetballer ook. Die kan schoffelen maar ook gewoon verdelen
Sociedad wordt sowieso lastig, hele goede ploeg. Feyenoord schat ik ongeveer gelijk aan AZ.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:51 schreef TehRocks het volgende:
Wordt nog wat tegen Sociedad en Feyenoord.
Dat zie ik nog steeds niet. Hij wordt zo slecht verdedigd.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:26 schreef Coco het volgende:
Een aantal PSV-ers zagen het helemaal niet zitten in Vertessen.
Nou, ik vond de tweede ook tamelijk ruk.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
toch werk aan de winkel voor Schmidtgod. Want eerste helft was kut.
De hele pot was ruk, alleen de doelpunten waren kwaliteit.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, ik vond de tweede ook tamelijk ruk.
Ramalho was in de eerste helft echt matig maar dat gold voor het hele elftal. Tweede helft was het niet veel beter weinig goede dingen gezien op de doelpunten na. Maar wel gewoon 3 punten en wat bankspelers minuten gegeven die ook nog renderen wanneer je basis een off day heeft.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Ramalho is toch wel een echte aanwinst he. Vooraf was ik er niet per se enthousiast over, maar per pot gaat m’n enthousiasme omhoog.
Mwene blijft veel te matig voor wat PSV nastreeft.
Wie zei dit ook alweer? Locadia toch?quote:Op zondag 12 september 2021 09:38 schreef Gutanoth het volgende:
We moeten wel begrijpen dat het voor die gasten moeilijk is om zich op te laden tegen small clubs zoals AZ enzo
Misschien zie ik het wat te rooskleurig, maar gisteren was een aparte wedstrijd. Het tempo lag gigantisch hoog, de ruimtes waren tussen de linies vrij groot, maar toch was het veel combineren in kleine ruimtes. Dat is gegarandeerd een foutenfestijn en dat zag je dan ook bij beide ploegen veelvuldig terugkomen. Daarbij stond het bij AZ tactisch gewoon erg goed, waardoor Madueke en Gakpo totaal uit de wedstrijd werden gehouden.quote:Op zondag 12 september 2021 09:58 schreef Buitendam het volgende:
Fijn van de 3 punten. Het moet veel en veel beter.
Toen ik z'n CV zag verwachtte ik een 13in een dozijn-eredivisie-verdediger. Een Braziliaan die buiten Oostenrijk nooit iets had laten zien en 28 jaar. Tja....quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Ramalho is toch wel een echte aanwinst he. Vooraf was ik er niet per se enthousiast over, maar per pot gaat m’n enthousiasme omhoog.
Mwene blijft veel te matig voor wat PSV nastreeft.
Maar die had nooit zo'n goal gemaaktquote:Op zondag 12 september 2021 10:43 schreef TehRocks het volgende:
Ik denk wel dat het beter had gedraaid met Sangaré.
Die had hem keurig richting 2e ring getrapt.quote:Op zondag 12 september 2021 10:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar die had nooit zo'n goal gemaakt
die heb ik wel voorbij zien komen, mooie streepquote:Op zondag 12 september 2021 10:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar die had nooit zo'n goal gemaakt
Was dat dak weer ingestort...quote:Op zondag 12 september 2021 10:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die had hem keurig richting 2e ring getrapt.
Kloptquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
De wedstrijden tegen AZ gaan jullie inderdaad gemakkelijk af tegenwoordig
Misschien moet je eens een wedstrijd kijken, in plaats van alleen de statistiek. Dit was echt alles behalve een counter wedstrijd.quote:Op zondag 12 september 2021 11:12 schreef HowardRoark het volgende:
PSV de wedstrijd geëindigd met 40% balbezit zie ik. Kortom, men was weer lekker aan het counteren? Je verwacht het niet.
Beetje zure reactie wel.quote:Op zondag 12 september 2021 11:12 schreef HowardRoark het volgende:
PSV de wedstrijd geëindigd met 40% balbezit zie ik. Kortom, men was weer lekker aan het counteren? Je verwacht het niet.
Ik vind ze nu al beter dan Rekik en Bruma. Die hadden nogal eens een momentje…quote:Op zondag 12 september 2021 11:25 schreef Coelho het volgende:
Ramalho en Obispo beginnen een beetje op het duo Rekik en Bruma te lijken. Achterin een slot op de deur met af en toe een momentje, maar ook met corners gevaar voorin.
Waar denk jij dat Teze vandaan komt?quote:Op zondag 12 september 2021 11:29 schreef tja77 het volgende:
Obispo is volgens mij de eerste verdediger die uit de eigen jeugd komt van PSV sinds een heeeeele lange tijd. Er zullen er misschien wel een paar geweest zijn, maar die waren het vaak net niet. Deze jongen boekt progressie.
Ah ja Teze vergeten.quote:Op zondag 12 september 2021 11:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar denk jij dat Teze vandaan komt?
Brenet vergetenquote:Op zondag 12 september 2021 11:29 schreef tja77 het volgende:
Obispo is volgens mij de eerste verdediger die uit de eigen jeugd komt van PSV sinds een heeeeele lange tijd. Er zullen er misschien wel een paar geweest zijn, maar die waren het vaak net niet. Deze jongen boekt progressie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 september 2021 12:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Brenet vergetenDat zeg ik, Brenet was geen eigen jeugd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brenet heeft toch bij de jeugd van PSV gespeeld? Of ik moet mij wel heel erg vergissen, maar ik heb hem volgens mij wel daar zien spelen.quote:Op zondag 12 september 2021 12:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Brenet was geen eigen jeugd.
Ik dacht dat hij een jaar of 17 was toen hij naar PSV kwam. Wel in Jong PSV gespeeld maar niet in de jeugd elftallen dacht ik, maar ik kan me vergissen.quote:Op zondag 12 september 2021 12:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Brenet heeft toch bij de jeugd van PSV gespeeld? Of ik moet mij wel heel erg vergissen, maar ik heb hem volgens mij wel daar zien spelen.
Karim Rekik, Karim Rekikiquote:Op zondag 12 september 2021 11:25 schreef Coelho het volgende:
Ramalho en Obispo beginnen een beetje op het duo Rekik en Bruma te lijken. Achterin een slot op de deur met af en toe een momentje, maar ook met corners gevaar voorin.
Klopt inderdaad wel ja. Hij was volgens mij nog net 17 toen hij kwam.quote:Op zondag 12 september 2021 12:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Brenet was geen eigen jeugd.
hij heeft alleen niet de juiste kop, beetje te lief. Alex zag er uit alsof hij 4 personen voor het ontbijt had verslonden.quote:Op zondag 12 september 2021 10:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik z'n CV zag verwachtte ik een 13in een dozijn-eredivisie-verdediger. Een Braziliaan die buiten Oostenrijk nooit iets had laten zien en 28 jaar. Tja....
Maar tot nu toe is het echt dé aanwinst van het jaar.
De tankquote:Op zondag 12 september 2021 12:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hij heeft alleen niet de juiste kop, beetje te lief. Alex zag er uit alsof hij 4 personen voor het ontbijt had verslonden.
Ongeacht welke tegenstander zijn er wel een aantal punten die je voorbij ziet komen die niet goed genoeg zijn. Het is wel fijn dat je uit in Alkmaar drie punten pakt, maar als je die punten niet gaat verbeteren zijn die punten weinig waard als je ze uit in Waalwijk weet laat liggen.quote:Op zondag 12 september 2021 10:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien zie ik het wat te rooskleurig, maar gisteren was een aparte wedstrijd. Het tempo lag gigantisch hoog, de ruimtes waren tussen de linies vrij groot, maar toch was het veel combineren in kleine ruimtes. Dat is gegarandeerd een foutenfestijn en dat zag je dan ook bij beide ploegen veelvuldig terugkomen. Daarbij stond het bij AZ tactisch gewoon erg goed, waardoor Madueke en Gakpo totaal uit de wedstrijd werden gehouden.
Dat je dan wederom een wedstrijd tegen een top-3 kandidaat, na Ajax om de Fruitschaal, eenvoudig wint...Nou ja, dat zegt voor mij toch wel wat over de progressie die PSV heeft gemaakt.
Nee, het was niet allemaal sprankelend, maar dat je 3 goals maakt die in de top 5 doelpunten van de week kunnen komen is ook wel lekker.
Overigens, ik vind de keuze tussen Boscagli en Sangare toch wel een lastige. Boscagli is naar voren zo sterk, en dat schot....bwoah... Maar je mist wel de interventies van Sangara. Kunnen die twee niet gekruist worden.
Schattige krullenbol ja. Maar goed, wolf in schaapskleren.quote:Op zondag 12 september 2021 12:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hij heeft alleen niet de juiste kop, beetje te lief. Alex zag er uit alsof hij 4 personen voor het ontbijt had verslonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |