SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, met die nieuwe matrassen slapen ze zo en dan sneak je er gewoon tussenuit.
Letterlijk en figuurlijk…
Mijn ideequote:Op vrijdag 10 september 2021 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, met die nieuwe matrassen slapen ze zo en dan sneak je er gewoon tussenuit.
Letterlijk en figuurlijk…
Leuke smileyquote:Op vrijdag 10 september 2021 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Ook Deens, dit liedje uit 2021. Ben verliefd op de akkoorden die erin zitten.Julias Moon - Larger Than Life
[ afbeelding ]
Alcazar, hoewel dat Zweeds is?quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Ben aan het piekeren. Er is nog zo'n Deense groep die een grote hit had. Iets met Galaxy of Star, meen ik. Jaartje of 10 geleden.
Nee, is Zweeds, inderdaad. Ik ben er al achterquote:Op vrijdag 10 september 2021 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alcazar, hoewel dat Zweeds is?
Ik ga morgen even daarbij aanwezig zijn…quote:117 mobiele trucks met meer dan 300 artiesten trekken zaterdagmiddag door tien verschillende steden tijdens de tweede protestmars van Unmute Us!. De evenementenbranche en bezoekers roepen het kabinet op festivals en evenementen weer open te stellen.
In elke deelnemende stad staan onder andere de volgende artiesten op een van de mobiele trucks:
Amsterdam
Opposites
Darkraver
Korsakoff
Benny Rodrigues
Job Jobse
De volgende aflevering wordt het Vlaams Blok?quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Hierna nog eentje, dan is het Deense blok echt voorbij
Jullie verzoekjes / suggesties zijn welkom via DM. Steekwoorden zoals "60s", "rock" etc. mogen ook.
Ik heb morgen andere verplichtingen, waaronder ook nog oefenen met de coverband. Maar ik ondersteun de oproep van harte. De verhoudingen tussen sport- en muziek-evenementen zijn totaal scheef gegroeid.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga morgen even daarbij aanwezig zijn…
Laten we dat maar niet doen...quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De volgende aflevering wordt het Vlaams Blok?
Blijft een heel mooi liedje. Hoopte er stiekem al op toen je September draaide.quote:
Eens, ben alleen bang dat het ook Willem Engel-aanhangers trekt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb morgen andere verplichtingen, waaronder ook nog oefenen met de coverband. Maar ik ondersteun de oproep van harte. De verhoudingen tussen sport- en muziek-evenementen zijn totaal scheef gegroeid.
Vorige keer niet, althans niet op die manier zichtbaar met hun gele pluutjes en zo…quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Eens, ben alleen bang dat het ook Willem Engel-aanhangers trekt.
Ik welquote:
Het zijn de stemmen waar ik niet aan kan wennen. Het klinkt niet meer als ABBA voor mij.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik welTypisch ABBA, vind ik. Prettig in het gehoor liggend liedje. Die andere vind ik minder.
Mooi, want daar zou ik niet mee geassocieerd willen worden.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorige keer niet, althans niet op die manier zichtbaar met hun gele pluutjes en zo…
Oh voor mij nog wel herkenbaarquote:Op vrijdag 10 september 2021 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zijn de stemmen waar ik niet aan kan wennen. Het klinkt niet meer als ABBA voor mij.
De stemmen van de dames zijn een stuk dunner geworden.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zijn de stemmen waar ik niet aan kan wennen. Het klinkt niet meer als ABBA voor mij.
Ja, precies. Dat is de juiste omschrijving.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De stemmen van de dames zijn een stuk dunner geworden.
Logisch, maar het mist daardoor iets…
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi, want daar zou ik niet mee geassocieerd willen worden.
per ongeluk...quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Integendeel…
Toen ze hier door de wijk marcheerden, ben ik bewust niet thuis geweest.
Voor je het weet heb je er 1 per ongeluk onder je voorwielen…
Dan moeten ze maar opletten waar ze lopenquote:Op vrijdag 10 september 2021 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, dat wil je toch niet bewust doen…
Vergeet het maar. Maar ook zonder Top 2000 is dit hun lekkerste nummer wat mij betreft.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Ooit komt er een dag dat dit nummer z'n langverwachte en dikverdiende entree in de Top 2000 maakt.New Order - True Faith '94
Dat gaan jij en ik niet meer meemaken…quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Ooit komt er een dag dat dit nummer z'n langverwachte en dikverdiende entree in de Top 2000 maakt.New Order - True Faith '94
Voor mij wint Spooky het nog net, maar het verschil is wel veel kleiner geworden.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Maar ook zonder Top 2000 is dit hun lekkerste nummer wat mij betreft.
Ik blijf hopen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gaan jij en ik niet meer meemaken…
Prachtig nummer.quote:
Omdat hij (wellicht) niet meer zo goed bij stem is?quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prachtig nummer.
Wel één van de weinige live concerten waarbij ik me afloop afvroeg waar ik naar had zitten kijken/luisteren…
Nee, dat concert was al 20 jaar geleden of zo.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Omdat hij (wellicht) niet meer zo goed bij stem is?
Dat vond ik Leonard Cohen op het laatst ook. Over goed bij stem zijn gesproken:quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat concert was al 20 jaar geleden of zo.
Het is geen zanger, meer een voordrager en dat verwarde me…
Daar heb ik nooit iets aan gevonden.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat vond ik Leonard Cohen op het laatst ook.
Die whoop whoop in het vorige nummer leek wel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet 11 de Nits gaan draaien…
Ik hoorde het, maar het was wat minder prominent…quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Die whoop whoop in het vorige nummer leek wel.
quote:‼ Wij zijn een vreedzame demonstratie die massaal van ons laat horen in maar liefst tien steden. Het is geen festival, maar een protestmars. Jullie en de deelnemende artiesten en sprekers laten hiermee zien dat ze achter de industrie staan. Daarom willen we graag een aantal zaken benadrukken en jullie vragen je aan de volgende gedragsregels te houden:
1. We zijn een vreedzame demonstratie die is ontstaan om de kracht en noodzaak van evenementen en cultuur te tonen. Niet om voor welk ander doel dan deze te mis-/ gebruiken;
2. Houd je aan de algemene gedragsregels die op dit moment gelden een volg altijd de instructies op van de organisatie op;
3. Geef elkaar de ruimte en houd afstand (1,5 meter);
4. Houd de stad schoon en veroorzaak geen overlast voor omwonenden, we zijn ten slotte te gast;
5. Fysiek en verbaal geweld is niet toegestaan en heeft absoluut geen plaats in onze demonstratie;
Op wederom een mooie Unmute Us demonstratie!
Tot morgen. ❤ #UnmuteUs
Wist ik niet. Ik ken uiteraard de Nederlandse. Die is best oké, maar ik hoor het net zo lief in het Duits.quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Er is een versie waarin hij het in diverse talen zingt, kwam ik toevallig achter toen ik dus voor mij de verkeerde versie op Spotify in een playlist had gezet…
Kijk maar even op Spotify, hij staat er tussen…quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wist ik niet. Ik ken uiteraard de Nederlandse. Die is best oké, maar ik hoor het net zo lief in het Duits.
Welkom. Ben helaas bijna klaar. Hierna nog twee liedjes.quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ook nog even ingetuned.
Al even geslapen
Zo'n mooie stem..quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Grote schoenen om te vullen, maar de zanger van de slotsong kan dat. Een nummer dat ik weinig heb gedraaid, maar dat stiekem best heel mooi is. De slottrack van z'n album Curiocity.Charlie Winston - Stories
En wat zijn de plannen vandaag?quote:
Gewoon niet te veel doen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:44 schreef just me het volgende:
[..]
En wat zijn de plannen vandaag?
De kabouters komen hier naar toe en blijven een nachtje slapen, ik kan dus niet naar Vout luisteren vanavond.quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon niet te veel doen.
Wassen (2e machine draait al), en poetsen.
Dus op het gemakje.
Ga jij nog iets leuks doen? Naar de kabouters misschien?
Heb jij even pech dat Vout volgende week pas draait.quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:52 schreef just me het volgende:
[..]
De kabouters komen hier naar toe en blijven een nachtje slapen, ik kan dus niet naar Vout luisteren vanavond.
Oh lekker dom van mijquote:Op zaterdag 11 september 2021 08:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij even pech dat Vout volgende week pas draait.
Ik draai vanavond.
Maar dan heb je een gezellige avond voor de boeg volgens mij.
Pannenkoeken voor de kabouters, denk ik.quote:Op zaterdag 11 september 2021 08:56 schreef just me het volgende:
[..]
Oh lekker dom van mijwe gaan er een gezellig maar rustig weekend van maken. Maar eerst genoeg boodschappen in huis halen
Wat als ik je vertel dat deze kabouters dat helemaal niet lekker vindenquote:Op zaterdag 11 september 2021 08:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Pannenkoeken voor de kabouters, denk ik.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 09:00 schreef just me het volgende:
[..]
Wat als ik je vertel dat deze kabouters dat helemaal niet lekker vinden
broodjes knakworst voor de lunch en avondeten zal wel frietjes zijn
Hier nog een kabouter die niet van pannenkoeken houd.quote:Op zaterdag 11 september 2021 09:02 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat zijn de eerste kabouters die dat niet lusten dan volgens mij.
Maar broodjes knakworst en frietjes zijn ook lekker.
Dan ga ik nu maar broodjes en blikjes knakworst kopenquote:Op zaterdag 11 september 2021 09:02 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat zijn de eerste kabouters die dat niet lusten dan volgens mij.
Maar broodjes knakworst en frietjes zijn ook lekker.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier nog een kabouter die niet van pannenkoeken houd.
Goedemorgen!
Boodschap ze.quote:Op zaterdag 11 september 2021 09:04 schreef just me het volgende:
[..]
Dan ga ik nu maar broodjes en blikjes knakworst kopen
Dat had ook over een uur of 4 uur gekund.quote:Op zaterdag 11 september 2021 09:47 schreef Rafeiro het volgende:
Bed lag lekker, maar moet er toch een keer uit
Goedemorgen deze morgen.
Als je dinsdag maar klaar bent.quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:07 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk dat ik echt maandag pas ga beginnen met opruimen ben zo suf moe nog. Zal wel iets doen, maar echt op zijn elfendertigst.
Slavendrijver!quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je dinsdag maar klaar bent.
Wat mij helpt is om een heel klein afgebakend klusje toch te doen. Heb ik toch iets gedaan op zo’n dag.quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:07 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk dat ik echt maandag pas ga beginnen met opruimen ben zo suf moe nog. Zal wel iets doen, maar echt op zijn elfendertigst.
Dat kan natuurlijk ook altijd.quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat mij helpt is om een heel klein afgebakend klusje toch te doen. Heb ik toch iets gedaan op zo’n dag.
Ja tot maandag echt wat kleins, maandag komt de hulp ook weer. Dan samen even knallen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat mij helpt is om een heel klein afgebakend klusje toch te doen. Heb ik toch iets gedaan op zo’n dag.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:56 schreef Symphonic het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)radio-tv-en-internet
We laten de muziek spreken vanavond. Met een nieuwe gepimpte begintune om de oude heengebouwd
Met dank aan DJ11 (en de originele versie van MadMaster)
Ik hoorde nog een stuk MadMaster. Nou heb ik de primeur gemist.quote:
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Gepimpte begintune gemist. Maar nog wel even aan het dromen van nooit meer Blof op de radio als ultiem protest tegen alles.
Ik gooi hem er straks nog een keer inquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:02 schreef DJ11 het volgende:
![]()
En de première is een feit. Over een uurtje nog maar eens laten horen, Symphonic
quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik gooi hem er straks nog een keer in
Ik welquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:10 schreef Melting het volgende:
Ik hoor van alles door elkaar. Maar ik weet niet wat allemaal.
Ome Henk en Jetzt geht's los hoorde ik duidelijk.quote:
Ga je niet naar de kermis zelf? Bij ons ging de kermis niet doorquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:13 schreef Melting het volgende:
Zo meteen de balkondeur maar eens dichtdoen hier. Wordt een beetje gek van die scheurende racewagen-tune hier beneden op het kermis terrein.
Ik loop er morgen of overmorgen een keer overheen met neefje en nichtjes, denk ik.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga je niet naar de kermis zelf? Bij ons ging de kermis niet door![]()
Vorig jaar toen er nog niemand gevaccineerd was wel.
Wel fijn zo'n kermis voor de deurquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:13 schreef Melting het volgende:
Zo meteen de balkondeur maar eens dichtdoen hier. Wordt een beetje gek van die scheurende racewagen-tune hier beneden op het kermis terrein.
Oefen ze! Wanneer mogen jullie weer echt optreden?quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Lekkere muziek, Symphonic![]()
Helaas roept de muzikale (oefen)plicht zo. Ik ga me klaarmaken voor vertrek.
Veel speelplezierquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:19 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel fijn zo'n kermis voor de deur
Oefen ze.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Geen idee nog, maar we zijn wel weer bezig met nieuw materiaal.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Oefen ze! Wanneer mogen jullie weer echt optreden?
Wel gezellig geluidje hoor.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:26 schreef Melting het volgende:
Die typmachine is ook niet meer van deze tijd.
Gewoon op blote voeten over een gloeiend hete parkeerplaats lopen, dan komen de lyrics vanzelfquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:27 schreef Melting het volgende:
Ik vraag me altijd af wie de lyrics schijft voor zo'n nummer, en wat zo'n persoon op dat moment denkt.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon op blote voeten over een gloeiend hete parkeerplaats lopen, dan komen de lyrics vanzelf
quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon op blote voeten over een gloeiend hete parkeerplaats lopen, dan komen de lyrics vanzelf
Graag gedaan. Geen behoefte aan stilte na vandaag? Een vriendje van mijn dochter moest vandaag werken in Utrecht. Hij is kapper, maar ze hebben iedereen buiten gekapt om toch ook nog mee te doen aan de demonstratie.quote:
Ik heb buiten de uren dat ik slaap altijd muziek of geluid op staan.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Graag gedaan. Geen behoefte aan stilte na vandaag? Een vriendje van mijn dochter moest vandaag werken in Utrecht. Hij is kapper, maar ze hebben iedereen buiten gekapt om toch ook nog mee te doen aan de demonstratie.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:47 schreef Melting het volgende:
Stevie zag het niet meer zitten?
Ow.... andere Stevie.
De andere Stevie zag ook Nicksquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:47 schreef Melting het volgende:
Stevie zag het niet meer zitten?
Ow.... andere Stevie.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
De andere Stevie zag ook Nicks
Ik zie de overeenkomst niet zoquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:52 schreef Melting het volgende:
Deze vent lijkt wel Ad Visser bij OP1.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
De andere Stevie zag ook Nicks
Zij ook niet. Maar bij hun kwam het omdat ze de zonnebril op hielden.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zie de overeenkomst niet zo
quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:07 schreef livelink het volgende:
Misschien moet jij je Rod Stewart van vanavond dan maar wisselen voor Oscar Harris, Melting.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:07 schreef livelink het volgende:
Misschien moet jij je Rod Stewart van vanavond dan maar wisselen voor Oscar Harris, Melting.
Doe je goedquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:11 schreef MadMaster het volgende:
De tassen zijn inmiddels gepakt, morgen de laatste electronica er bij en gaan…
Over de Maagd van Orleans?quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo mooi, mijn eerste kennismaking met ze, dankzij het boekje dat we gebruikten bij de godsdienstles op de middelbare school
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben voor morgen iets in de planning staan van de Open Monumentendag, heel benieuwd of ik er uiteindelijk energie voor heb
Lekker!quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:11 schreef MadMaster het volgende:
De tassen zijn inmiddels gepakt, morgen de laatste electronica er bij en gaan…
Deze week voor het eerst van mijn leven De Beste Zangers gezien. Mijn vriendin vond het een leuk programma. Ik vond het tegenvallen, maar zijn gitaarsolo was wel fijn en dat nummer Aan de Kant of zoiets vond ik ook leuk.quote:
Die gitaarsolo was echt vetquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze week voor het eerst van mijn leven De Beste Zangers gezien. Mijn vriendin vond het een leuk programma. Ik vond het tegenvallen, maar zijn gitaarsolo was wel fijn en dat nummer Aan de Kant of zoiets vond ik ook leuk.
Symph zet dergelijke programma’s als radio aan tijdens zijn werk, zo hoef ik niet mee te kijkenquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze week voor het eerst van mijn leven De Beste Zangers gezien. Mijn vriendin vond het een leuk programma. Ik vond het tegenvallen, maar zijn gitaarsolo was wel fijn en dat nummer Aan de Kant of zoiets vond ik ook leuk.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niet dat je deze kent![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:45 schreef livelink het volgende:
Gelukkig luistert Vout vanavond niet.
Hij mag wel mee luisteren hoor. Maar hij heeft geen invloed op de muziek vanavond.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:45 schreef livelink het volgende:
Gelukkig luistert Vout vanavond niet.
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Het verzoekje is toch niet De soep is aangebrand he?
Het zal sowieso niet veel soeps zijn, vrees ik.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Het verzoekje is toch niet De soep is aangebrand he?
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een lp van ze echt helemaal grijsgedraaid
Plotseling?quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Eén van de dames van Baccara is overleden…
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Eén van de dames van Baccara is overleden…
Today, at 12 noon on Saturday, September 11, 2021, María Mendiola left us. Half of the mythical Baccara group, although Spanish, represented Luxembourg in 1978. She died after fighting a serious illness…quote:
69 pas.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Today, at 12 noon on Saturday, September 11, 2021, María Mendiola left us. Half of the mythical Baccara group, although Spanish, represented Luxembourg in 1978. She died after fighting a serious illness…
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik woon veilig op het platteland tussen de weilanden
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:27 schreef MadMaster het volgende:
En de componist/gitarist van dit nummer staat niet op het hoesje.
Dat was Piet Souer namelijk…
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Circle In The Sand - Belinda Carlisle
Spraken toen al in sms-taal met hun U.O.ME. (You owe me). Waren hun tijd dus al ver voorbij.quote:
Piet schreef ook diverse nummers voor Luv, dus daar ook weer een bondje met Hans…quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hans zat er ook weer tussen, zie ik.
Niets is toeval:quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Spraken toen al in sms-taal met hun U.O.ME. (You owe me). Waren hun tijd dus al ver voorbij.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Spraken toen al in sms-taal met hun U.O.ME. (You owe me). Waren hun tijd dus al ver voorbij.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niets is toeval:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Fly Robin Fly - Silver Connection
Telegramquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:32 schreef Rafeiro het volgende:
Tegenwoordig Telegram of Signal je toch?
Ik communiceer nog gewoon.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:32 schreef Rafeiro het volgende:
Tegenwoordig Telegram of Signal je toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |