SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, met die nieuwe matrassen slapen ze zo en dan sneak je er gewoon tussenuit.
Letterlijk en figuurlijk…
Mijn ideequote:Op vrijdag 10 september 2021 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, met die nieuwe matrassen slapen ze zo en dan sneak je er gewoon tussenuit.
Letterlijk en figuurlijk…
Leuke smileyquote:Op vrijdag 10 september 2021 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Ook Deens, dit liedje uit 2021. Ben verliefd op de akkoorden die erin zitten.Julias Moon - Larger Than Life
[ afbeelding ]
Alcazar, hoewel dat Zweeds is?quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Ben aan het piekeren. Er is nog zo'n Deense groep die een grote hit had. Iets met Galaxy of Star, meen ik. Jaartje of 10 geleden.
Nee, is Zweeds, inderdaad. Ik ben er al achterquote:Op vrijdag 10 september 2021 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alcazar, hoewel dat Zweeds is?
Ik ga morgen even daarbij aanwezig zijn…quote:117 mobiele trucks met meer dan 300 artiesten trekken zaterdagmiddag door tien verschillende steden tijdens de tweede protestmars van Unmute Us!. De evenementenbranche en bezoekers roepen het kabinet op festivals en evenementen weer open te stellen.
In elke deelnemende stad staan onder andere de volgende artiesten op een van de mobiele trucks:
Amsterdam
Opposites
Darkraver
Korsakoff
Benny Rodrigues
Job Jobse
De volgende aflevering wordt het Vlaams Blok?quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Hierna nog eentje, dan is het Deense blok echt voorbij
Jullie verzoekjes / suggesties zijn welkom via DM. Steekwoorden zoals "60s", "rock" etc. mogen ook.
Ik heb morgen andere verplichtingen, waaronder ook nog oefenen met de coverband. Maar ik ondersteun de oproep van harte. De verhoudingen tussen sport- en muziek-evenementen zijn totaal scheef gegroeid.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga morgen even daarbij aanwezig zijn…
Laten we dat maar niet doen...quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De volgende aflevering wordt het Vlaams Blok?
Blijft een heel mooi liedje. Hoopte er stiekem al op toen je September draaide.quote:
Eens, ben alleen bang dat het ook Willem Engel-aanhangers trekt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb morgen andere verplichtingen, waaronder ook nog oefenen met de coverband. Maar ik ondersteun de oproep van harte. De verhoudingen tussen sport- en muziek-evenementen zijn totaal scheef gegroeid.
Vorige keer niet, althans niet op die manier zichtbaar met hun gele pluutjes en zo…quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Eens, ben alleen bang dat het ook Willem Engel-aanhangers trekt.
Ik welquote:
Het zijn de stemmen waar ik niet aan kan wennen. Het klinkt niet meer als ABBA voor mij.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik welTypisch ABBA, vind ik. Prettig in het gehoor liggend liedje. Die andere vind ik minder.
Mooi, want daar zou ik niet mee geassocieerd willen worden.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorige keer niet, althans niet op die manier zichtbaar met hun gele pluutjes en zo…
Oh voor mij nog wel herkenbaarquote:Op vrijdag 10 september 2021 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zijn de stemmen waar ik niet aan kan wennen. Het klinkt niet meer als ABBA voor mij.
De stemmen van de dames zijn een stuk dunner geworden.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zijn de stemmen waar ik niet aan kan wennen. Het klinkt niet meer als ABBA voor mij.
Ja, precies. Dat is de juiste omschrijving.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De stemmen van de dames zijn een stuk dunner geworden.
Logisch, maar het mist daardoor iets…
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi, want daar zou ik niet mee geassocieerd willen worden.
per ongeluk...quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Integendeel…
Toen ze hier door de wijk marcheerden, ben ik bewust niet thuis geweest.
Voor je het weet heb je er 1 per ongeluk onder je voorwielen…
Dan moeten ze maar opletten waar ze lopenquote:Op vrijdag 10 september 2021 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, dat wil je toch niet bewust doen…
Vergeet het maar. Maar ook zonder Top 2000 is dit hun lekkerste nummer wat mij betreft.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Ooit komt er een dag dat dit nummer z'n langverwachte en dikverdiende entree in de Top 2000 maakt.New Order - True Faith '94
Dat gaan jij en ik niet meer meemaken…quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Ooit komt er een dag dat dit nummer z'n langverwachte en dikverdiende entree in de Top 2000 maakt.New Order - True Faith '94
Voor mij wint Spooky het nog net, maar het verschil is wel veel kleiner geworden.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Maar ook zonder Top 2000 is dit hun lekkerste nummer wat mij betreft.
Ik blijf hopen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gaan jij en ik niet meer meemaken…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |