quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan mag jij de plaat van de dag kiezen!
Jaimy Jacobs.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:00 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar eens mijn scoritoteam in elkaar knutselen
Iemand nog tips????
Kies een bult stevige kerels die het duel niet schuwen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:00 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar eens mijn scoritoteam in elkaar knutselen
Iemand nog tips????
quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:21 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Huh
Dat is niet eens een voetballer
Henk presenteert zich altijd als de ideale schoonzoon maar schopte vroeger lachend spitsen het ziekenhuis in. Dat vind ik altijd erg grappig.quote:
Kon hij wel wat verder?quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Henk presenteert zich altijd als de ideale schoonzoon maar schopte vroeger lachend spitsen het ziekenhuis in. Dat vind ik altijd erg grappig.
Het was iets voor mijn tijd maargoed hij heeft nog oranje gehaald geloof ik en voor Feyenoordbegrippen was hij met De Wolf wel een vrij legendarisch duo in die tijd. Toen kon er natuurlijk sowieso wel wat meer.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kon hij wel wat verder?
Ik vind deze wel leuk, die 'Fleddie' is er heel erg in begin te geloven.
Voor een eend geen heel groot probleem lijkt mij.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:05 schreef Boze_Eend het volgende:
Het regent hier al even ter info @:caland
Nee ik ben graag nat.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor een eend geen heel groot probleem lijkt mij.
Beppegenot.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je grootmoeder
Ik hoopte even dat hij er mee zou stoppenquote:Op vrijdag 10 september 2021 14:14 schreef aTypisch het volgende:
slecht nieuws
[ afbeelding ]
Jandino doet iets nuttigs
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:14 schreef aTypisch het volgende:
slecht nieuws
[ afbeelding ]
Jandino doet iets nuttigs
Met ademhalen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoopte even dat hij er mee zou stoppen
Teleurstellend
Oh. Nou dan ga ik ook maar.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar eens douchen
Vies lui vandaag
Welk boek?quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Nou dan ga ik ook maar.
Boekje lezen.
Omdat je het niet begreep?quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kon ik na een paar hoofdstukjes niet meer opbrengen.
Njah, gewoon niet heel interessant en een vrij vervelende schrijfstijl. Maar dat laatste is ook maar smaak.quote:
Ik vond het ook geen geweldig boek hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, gewoon niet heel interessant en een vrij vervelende schrijfstijl. Maar dat laatste is ook maar smaak.
Ik ken die gast verder niet. Overigens ben ik het boek bij toeval gaan lezen. Mijn vriendin had hem gekocht en ik vond hem op een moment waarop ik me verveelde.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ken die gast verder niet. Overigens ben ik het boek bij toeval gaan lezen
Niks mis mee toch, boeken lezen juich ik altijd toe.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ken die gast verder niet. Overigens ben ik het boek bij toeval gaan lezen. Mijn vriendin had hem gekocht en ik vond hem op een moment waarop ik me verveelde.
Ik vind het opzich wel oké. Toch wel een aantal interessante dingen gelezen.
Moet nog pakweg 100 bladzijdes dus ik sla me er wel doorheen.
Verschuil je niet achter je vriendin.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ken die gast verder niet. Overigens ben ik het boek bij toeval gaan lezen. Mijn vriendin had hem gekocht en ik vond hem op een moment waarop ik me verveelde.
Ik vind het opzich wel oké. Toch wel een aantal interessante dingen gelezen.
Moet nog pakweg 100 bladzijdes dus ik sla me er wel doorheen.
quote:
Ik ben in deze bezig, wel een aanrader:quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is niet dat ik me ervoor schaam. Maar ik denk niet dat ik hem zelf had gekocht.
Overigens iemand nog aanraders? Na dit weekend wel weer toe aan iets nieuws. Uiteraard non-fictie.
Ik had aan @maxi-mus ook al een keer ‘t hooge nest aangeraden en las gisteren zelfs dat het boek nu in de US of A viraal gaatquote:Op vrijdag 10 september 2021 14:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is niet dat ik me ervoor schaam. Maar ik denk niet dat ik hem zelf had gekocht.
Overigens iemand nog aanraders? Na dit weekend wel weer toe aan iets nieuws. Uiteraard non-fictie.
Heb ik besteld bij de bieb! Maar kan soms wel tijden duren.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had aan @:maxi-mus ook al een keer ‘t hooge nest aangeraden en las gisteren zelfs dat het boek nu in de US of A viraal gaat
JFK gaat dood.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben in deze bezig, wel een aanrader:
https://www.bol.com/nl/nl(...)4EAQYASABEgIUBPD_BwE
Man man man. Ruiter leek ooit wel een belofte.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:31 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.bd.nl/willem-(...)-willem-ii~af945aa0/
@:maxi-mus
Ik deel de mening van @maxi-musquote:Op vrijdag 10 september 2021 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:wereldgozer en ik schrikken hiervan.
Jeroen Ruiter genotquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Man man man. Ruiter leek ooit wel een belofte.
Die gast beweegt als een zak aardappelen. Met zijn debiele postuur. Hoe kun je dat ooit als topsporter zien?quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Man man man. Ruiter leek ooit wel een belofte.
Erg goed nieuws.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:43 schreef Zipportal het volgende:
Oliebollenbakkers krijgen extra maand: ‘Dit wordt onze grote redding’
https://www.ed.nl/koken-e(...)te-redding~a3c792ad/
FEE kan dus ook een maand eerder open.![]()
![]()
![]()
@:Lenny_Leonard @:GGMM @:Yvonne @:Haags
Je bent een smerige krent.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed nieuws.
Verder wil ik daaraan toevoegen dat je zelf een oliebol bent.
Ik wist helemaal niet dat het zo lang duurde om oliebollen te bakkenquote:Op vrijdag 10 september 2021 16:43 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
Ik zou er überhaupt nooit aan beginnen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kon ik na een paar hoofdstukjes niet meer opbrengen.
Deze info speel ik doorquote:Op vrijdag 10 september 2021 16:57 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt hier OPEENS heel donker. @:GGMM
Wat een leuke review zegquote:Op vrijdag 10 september 2021 17:00 schreef Caland het volgende:
The kill team gekeken
4.7/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
https://nos.nl/artikel/23(...)moet-naar-ziekenhuisquote:Op vrijdag 10 september 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
Het onweert hier. We hebben vanavond een wedstrijd.
Nu al weer zin inquote:Op vrijdag 10 september 2021 16:43 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
Krijg je als FA niet eens een gratis aboquote:Op vrijdag 10 september 2021 17:26 schreef GGMM het volgende:
M'n abo is verlopen
@:scrummie ik mis m'n custom PI's
Wel 60% crewkorting bedenk ik me nuquote:Op vrijdag 10 september 2021 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg je als FA niet eens een gratis abo
Wtf
Dingen kopenquote:Op vrijdag 10 september 2021 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel 60% crewkorting bedenk ik me nu
laat maar @:scrummie ik koop hem zelf wel even vanavond
Je krijgt nog een abo van mij ook papoeaquote:Op vrijdag 10 september 2021 17:31 schreef GGMM het volgende:
Nou ja vanavond
Waarom niet gelijk actie ondernemen.
Erg teleurstellend dat je er geen gratis krijgt als VBL influencer. Eigenlijk faal je dan als influencer habibquote:Op vrijdag 10 september 2021 17:35 schreef Caland het volgende:
Erg teleurstellend dat ik geen abo krijg van @:ggmm
Voor een ander zijn abo krijg ik geen kortingquote:Op vrijdag 10 september 2021 17:35 schreef Caland het volgende:
Stop eens met dat infantiele habib/habibo teringdebiel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:36 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Erg teleurstellend dat je er geen gratis krijgt als VBL influencer. Eigenlijk faal je dan als influencer habib
stop eens met dat infantiele negersex teringdebielquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stop eens met dat infantiele habib/habibo teringdebiel.
wie is ditquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
stop eens met dat infantiele negersex teringdebiel
Erg mooi. Open FEE. NU.quote:Op vrijdag 10 september 2021 16:43 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
Dank voor de mention. Leuke review.quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:00 schreef Caland het volgende:
The kill team gekeken
4.7/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Flippie is getrouwd en in verwachting inmiddelsquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. Open FEE. NU.
@:yvonne @:flippiee
Dat escaleerde snel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Flippie is getrouwd en in verwachting inmiddels
Wat een leuk nieuws.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Flippie is getrouwd en in verwachting inmiddels
Jij bent zwart. @GGMM mag jou dus niet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:35 schreef Caland het volgende:
Mention haar nu niet ze wordt vast boos op me als ze dit leestquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een leuk nieuws.
Gefeliciteerd @:flippiee
Heeft Renee iets tegen zwarten?quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij bent zwart. @:GGMM mag jou dus niet.
Nou dat wil ik niet zeggen maar hij draagt graag een witte puntmutsquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heeft Renee iets tegen zwarten?
Renéquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:53 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Een of andere troll mag van leer trekken tegen je mods met de meest domme vergelijkingen waarvan die zelf ook wel weet dat die ze alleen post om te zieken. Zie ook het ONZ-topic waar deze troll zonodig weer een poll aan moest maken of Ama nou wel zo'n goede mod was of niet.
Vervolgens ga je tweederde (!) van dit trieste kuttopic lopen vegen alsof het ooit enige serieuze behandeling verdiende en laat je het niet alleen open, je steekt ook nog eens veel te veel tijd in het beantwoorden van deze kuttroll die na zijn pestgedrag jegens je mod al een ban zou moeten hebben.
Serieus Danny, wat een fucking loser ben je. Ama steekt al weet ik wel niet hoe lang veel te veel tijd in je afgetakelde kutforum en dit is het respect wat ze van je krijgt. Echt schaam je kapot man, Ama verdient beter dan dit.
Hij is wel tegen racisme. Totdat het geld gaat kosten.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doornbossie voor jequote:Op vrijdag 10 september 2021 18:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij is wel tegen racisme. Totdat het geld gaat kosten.
Ik ken die hele Ama nietquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
Hebben jullie deze post al een like gegeven?
[..]
Nee dat domme gelul in de ruimte krijgt van mij geen like.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker voor jequote:Op vrijdag 10 september 2021 17:26 schreef GGMM het volgende:
M'n abo is verlopen
@:scrummie ik mis m'n custom PI's
Er is nog geen MED topic voor Ama!quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat domme gelul in de ruimte krijgt van mij geen like.
Okquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er is nog geen MED topic voor Ama!
Bijzonder topic.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leest als "waar maak je je in godsnaam druk over" en hey dat is Guus Geluk die vroeger ook al vrij bipolair wasquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trol user was boos op Ama. Verder dan dat heb ik het niet gelezen maar blijkbaar was GuusGeluk ook boos. Iedereen is boos. Ofzo.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen zin om te lezen
Kan iemand een samenvatting geven?
Eventjes kort ingelezen. Prima users als @maxi-mus en @Mexicanobakker liken deze post dus er zal waarheid inzitten. Verder dacht ik dat dat Kluungeval een tweede account was van Klaas bij de eerste posts die ik van hem zag dus dat zal wel een gedrocht zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kluun (wie?) die regelmatig het gehele forum onderspamt, waaronder waardeloze topics maakt in VBL, krijgt regelmatig een slotje op zijn topics door moderator @Ama (wie?) en dat beschouwt Kluun als pesten. Danny (wie?) heeft ingegrepen en laat vervolgens zijn eigen manschappen in de steek. @Ama krijgt in tegenstelling tot @onlogisch nu de zak, althans, ze kapt er zelf mee. Erg jammer.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen zin om te lezen
Kan iemand een samenvatting geven?
Aha.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Trol user was boos op Ama. Verder dan dat heb ik het niet gelezen maar blijkbaar was GuusGeluk ook boos. Iedereen is boos. Ofzo.
Wat spannendquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kluun (wie?) die regelmatig het gehele forum onderspamt, waaronder waardeloze topics maakt in VBL, krijgt regelmatig een slotje op zijn topics door moderator @:Ama (wie?) en dat beschouwt Kluun als pesten. Danny (wie?) heeft ingegrepen en laat vervolgens zijn eigen manschappen in de steek. @:Ama krijgt in tegenstelling tot @:onlogisch nu de zak, althans, ze kapt er zelf mee. Erg jammer.
Tot zover.
Ik durf hier niet te posten.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:58 schreef Bolasie het volgende:
Overigens is @:ama van harte welkom in VBL. Pics mogen via DM.
Je bent van harte welkom.quote:
Hoe kom je dit weekend zonder Feyenoord te boven?quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat spannend
Ik hoop dat ze er allemaal een beetje bovenop komen
Het blijft toch wel mooi om te zien wat voor belangrijk onderdeel zo'n internetwebsite in de levens van deze uitkeringtrekkende mensen is.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat spannend
Ik hoop dat ze er allemaal een beetje bovenop komen
@Zipportal wordt door de meesten gewoon getolereerd hoor. Laat ook zien hoe hoog de lat hier ligt maar goed.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom.
VBL is een warm bad! We tolereren hier alleen geen racisten en geen braddiepesters.
Komt wel goed uit eigenlijk, morgen zelf voetballen en moet zondag nog het een en ander leren.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kom je dit weekend zonder Feyenoord te boven?
Alsof ik ooit achter leesquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:17 schreef aTypisch het volgende:
het rommelt in de kleedkamer
hopelijk deelt het lek @:onlogisch weer wat leuke info!
Goh, het gaat allemaal weer eens te snel voor Scrummie.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:10 schreef Scrummie het volgende:
Lol, wat gebeurde er hier allemaal net.
Allemaal even lachen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goh, het gaat allemaal weer eens te snel voor Scrummie.
PRIVILEGED.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:zipportal wordt door de meesten gewoon getolereerd hoor. Laat ook zien hoe hoog de lat hier ligt maar goed.
Fok heeft een bult stevige moderators nodig die het duel niet schuwen (a la Douglas).quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
LENGTE KRACHT FYSIEKquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Fok heeft een bult stevige moderators nodig die het duel niet schuwen (a la Douglas).
quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder is een ongelooflijke teringhoer
Nounounouquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is meer voorbehouden aan klaagbaakvolk dat blijkbaar wel in de bres springt voor een blowende uitkeringstrekker.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nounounou
@:caland als ik jou was zou ik een zeiktopic maken over het gedrag van @:onlogisch als moderator. Het schijnt te werken.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
TR geplaatst.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tof onderwerp welquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk momenteel Year Million op Disney+
Aanradertje @:Scrummie
Op tafel!quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:35 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond weer Media Inside. @:el-stinho @:maxi-mus
Nou dit heeft gok ik meer met verslaving dan afkomst te maken.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De geneugten van de massaimmigratie
Wat ben jij toch extreem achterlijk.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De geneugten van de massaimmigratie
Ik ken alleen Haribo, wat betekent Habibo?quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Je krijgt ook een zakje snoep maak je geen zorgen Habibo
Zonder blowende uitkeringstrekkers geen Fok!, dat weet je dondersgoedquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is meer voorbehouden aan klaagbaakvolk dat blijkbaar wel in de bres springt voor een blowende uitkeringstrekker.
Lol, check deze boomer. @Wereldgozerquote:Op zaterdag 11 september 2021 11:13 schreef aTypisch het volgende:
ik voel mij een digibeet, ik kan een video niet vinden bij VI Pro op de website
einde bericht
Pieter BLACKEDquote:Op zaterdag 11 september 2021 11:13 schreef aTypisch het volgende:
einde bericht
Welke video?quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:13 schreef aTypisch het volgende:
einde bericht
Geniet je ook van media inside?quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:46 schreef tong80 het volgende:
Ik hoor de motorcross aan de Waal, en de kibbeling is in tha house.
Ik kijk het altijd terug omdat het gelijk met Veronica Inside is. Die van gisteren straks effe kijken. Geweldig, net als Promenade.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geniet je ook van media inside?
Die van gister vond ik echt geweldig.quote:Op zaterdag 11 september 2021 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk het altijd terug omdat het gelijk met Veronica Inside is. Die van gisteren straks effe kijken. Geweldig, net als Promenade.
die over unitedquote:
Ik vind het onhandig dus ik zoek altijd via youtube, daar komt ook alles op. Volgens mij hebben ze die functie ook niet.quote:Op zaterdag 11 september 2021 12:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die over united
ik vind de content van ze wel leuk, maar dat platform van ze werkt voor mij voor geen reet
kun je ergens filteren op video only bij VI Pro bijvoorbeeld? kan dat niet vinden
dat lijkt me heel slechtquote:Op zaterdag 11 september 2021 12:30 schreef Zipportal het volgende:
@:Paul en @:Slobeend lijken mij types die naar Spaanders gaan kijken vanavond.
Dat heb ik al min of meer. Alleen die klotebalk blijft witquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:36 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
ERG MOOI. @:Caland @:onlogisch
Ja, maar dat is de hoofdpagina bij de eerste keer opstarten.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heb ik al min of meer. Alleen die klotebalk blijft wit
[ afbeelding ]
Je hebt de darkreader chrome extensie die prima werkt. Op FOK! nog niet helemaal lekker alleen (wel als je 'm op 'licht' zet).quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, maar dat is de hoofdpagina bij de eerste keer opstarten.
Met dark mode ziet het er nu zo uit.
[ afbeelding ]
In incognito modus werkt al wel.
Hawaii doe je maar op vakantie.quote:
Lekker maat. Tonijn op pizzaquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Hawaii doe je maar op vakantie.
Ik gooi er een blik tonijn op.
Sterktequote:Op zaterdag 11 september 2021 16:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pff nog steeds een kater.
@:neef_wuppie @:fetx @:3rr0r @:djmo
Gebakken kipfilet, rode paprika, champignon, uitje.quote:
Chelsea en Cambuur.quote:Op zaterdag 11 september 2021 16:55 schreef Nober het volgende:
Welke wedstrijd gaan jullie straks kijken?
18:00 Napoli - Juventus
18:30 RB Leipzig - Bayern
Prima avond gehad dan maat. Voor mij dit weekend een keer geen katerquote:Op zaterdag 11 september 2021 16:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pff nog steeds een kater.
@:neef_wuppie @:fetx @:3rr0r @:djmo
Dit is wel heel erg toevallig.quote:
Hoe ging het?quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerste wedstrijd op groot veld voor mijn team.
@:onlogisch @:maxi-mus @:fetx
Daar zijn de sneltestjes voorquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb dus vanavond een feestje maar mijn dochter heb carona. Aangezien ik volledig gevaccineerd ben (big up Pfizer gang) hoef ik niet in quarantaine. Maar ergens voelt het toch niet goed...
Oooh haaansquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb dus vanavond een feestje maar mijn dochter heb carona. Aangezien ik volledig gevaccineerd ben (big up Pfizer gang) hoef ik niet in quarantaine. Maar ergens voelt het toch niet goed...
Prima 5-1 gewonnen. Puntje van kritiek is dat er vaker gescoord had moeten worden.quote:
Zeker. Klokje rond. Afterparty in een vaag kroegje. Voelde als een oude vertrouwde avond.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima avond gehad dan maat. Voor mij dit weekend een keer geen kater
Speelt je dochter nog in een gemengd team? Of wanneer stopt dat?quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:09 schreef Lange_Lans het volgende:
De IC stroomt leeg.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:25 schreef Wereldgozer het volgende:
De nieuwe MED is uit @:Zipportal
Als de coach ze te oud vindtquote:Op zaterdag 11 september 2021 19:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Speelt je dochter nog in een gemengd team? Of wanneer stopt dat?
Gemengd team. In principe hoeft dat niet te stoppen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 19:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Speelt je dochter nog in een gemengd team? Of wanneer stopt dat?
Tegenstander 1-11 opgerold vandaag. Vorige week was het 22-2.quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Lekker makker!quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tegenstander 1-11 opgerold vandaag. Vorige week was het 22-2.
We zijn beesten Lans.
Doe je aan korfbal ofzoquote:Op zaterdag 11 september 2021 23:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tegenstander 1-11 opgerold vandaag. Vorige week was het 22-2.
We zijn beesten Lans.
quote:Op zondag 12 september 2021 10:35 schreef Zipportal het volgende:
V-v-v-v-v-v-vier op een rij. @:lange_lans
[ afbeelding ]
Die Rutger gun ik wel long-covid of misschien wel meer.quote:Op zondag 12 september 2021 12:02 schreef Caland het volgende:
Stuk om het Tijl Beckand fragment bij media inside @:el-stinho
Rutger is een baas.quote:Op zondag 12 september 2021 12:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Rutger gun ik wel long-covid of misschien wel meer.
Die van mij zet het soms op een lopen.quote:Op zondag 12 september 2021 10:32 schreef Zipportal het volgende:
Even de wasmachine ophangen. @:Coco
Samen met walgelijke man Dominiquequote:Op zondag 12 september 2021 12:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Rutger gun ik wel long-covid of misschien wel meer.
Even kijken wat de wijn van de week is, dan weet ik welke kist ik deze week moet bestellenquote:Op zondag 12 september 2021 11:55 schreef Zipportal het volgende:
Harry Mens zit nu in een ander zaaltje. @:Wereldgozer @:monkyyy
Portugees wijntje, hmm heerlijkquote:Op zondag 12 september 2021 12:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Even kijken wat de wijn van de week is, dan weet ik welke kist ik deze week moet bestellen
Alles daaraan was goed. Die reacties in die Jinek-studio zelf. Ook stukgegaan om het fileren van HLF8 Johnny de Mol.quote:Op zondag 12 september 2021 12:02 schreef Caland het volgende:
Stuk om het Tijl Beckand fragment bij media inside @:el-stinho
Oké mama.quote:Op zondag 12 september 2021 12:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Even kijken wat de wijn van de week is, dan weet ik welke kist ik deze week moet bestellen
Wuppie hep de kampen weer overleefd. Erg mooi.quote:Op zondag 12 september 2021 13:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat een punthoofd. Flink uit de bocht geschoten.![]()
@:fetx @:wereldgozer @:lenny_leonard
Niet Promenade?quote:Op zondag 12 september 2021 13:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alles daaraan was goed. Die reacties in die Jinek-studio zelf. Ook stukgegaan om het fileren van HLF8 Johnny de Mol.
Weer een heerlijke aflevering. Media Inside is ruim mijn favoriete non-sportprogramma momenteel.
Op naar het Willen II topic!quote:
Topic staat te ver naar achteren. Geen zin om die te zoeken.quote:
lekker philosopy and psychology studyenquote:Op zondag 12 september 2021 15:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
BreukerGod
@:Zipportal
Was mijn schuldquote:Op zondag 12 september 2021 15:56 schreef Zipportal het volgende:
Hele F1 topic weer naar de bliksem. @:neef_wuppie we weten door wie.
Er verdwijnen nu wel posts. Ook jouw schuld zeker?quote:Op zondag 12 september 2021 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was mijn schuld
Ik moet me er ook niet mee bemoeien eigenlijk!
Nee, dit keer niet.quote:Op zondag 12 september 2021 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er verdwijnen nu wel posts. Ook jouw schuld zeker?
Check dit @:Caland @:neef_wuppie
@Braddie @Paul @janceesquote:Op zondag 12 september 2021 16:52 schreef Caland het volgende:
boys
Wat zal ik gaan bestellen voor eten
Graag tips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |