quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan mag jij de plaat van de dag kiezen!
Jaimy Jacobs.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:00 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar eens mijn scoritoteam in elkaar knutselen
Iemand nog tips????
Kies een bult stevige kerels die het duel niet schuwen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:00 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar eens mijn scoritoteam in elkaar knutselen
Iemand nog tips????
quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:21 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Huh
Dat is niet eens een voetballer
Henk presenteert zich altijd als de ideale schoonzoon maar schopte vroeger lachend spitsen het ziekenhuis in. Dat vind ik altijd erg grappig.quote:
Kon hij wel wat verder?quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Henk presenteert zich altijd als de ideale schoonzoon maar schopte vroeger lachend spitsen het ziekenhuis in. Dat vind ik altijd erg grappig.
Het was iets voor mijn tijd maargoed hij heeft nog oranje gehaald geloof ik en voor Feyenoordbegrippen was hij met De Wolf wel een vrij legendarisch duo in die tijd. Toen kon er natuurlijk sowieso wel wat meer.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kon hij wel wat verder?
Ik vind deze wel leuk, die 'Fleddie' is er heel erg in begin te geloven.
Voor een eend geen heel groot probleem lijkt mij.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:05 schreef Boze_Eend het volgende:
Het regent hier al even ter info @:caland
Nee ik ben graag nat.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor een eend geen heel groot probleem lijkt mij.
Beppegenot.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je grootmoeder
Ik hoopte even dat hij er mee zou stoppenquote:Op vrijdag 10 september 2021 14:14 schreef aTypisch het volgende:
slecht nieuws
[ afbeelding ]
Jandino doet iets nuttigs
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:14 schreef aTypisch het volgende:
slecht nieuws
[ afbeelding ]
Jandino doet iets nuttigs
Met ademhalen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoopte even dat hij er mee zou stoppen
Teleurstellend
Oh. Nou dan ga ik ook maar.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar eens douchen
Vies lui vandaag
Welk boek?quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Nou dan ga ik ook maar.
Boekje lezen.
Omdat je het niet begreep?quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kon ik na een paar hoofdstukjes niet meer opbrengen.
Njah, gewoon niet heel interessant en een vrij vervelende schrijfstijl. Maar dat laatste is ook maar smaak.quote:
Ik vond het ook geen geweldig boek hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, gewoon niet heel interessant en een vrij vervelende schrijfstijl. Maar dat laatste is ook maar smaak.
Ik ken die gast verder niet. Overigens ben ik het boek bij toeval gaan lezen. Mijn vriendin had hem gekocht en ik vond hem op een moment waarop ik me verveelde.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ken die gast verder niet. Overigens ben ik het boek bij toeval gaan lezen
Niks mis mee toch, boeken lezen juich ik altijd toe.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ken die gast verder niet. Overigens ben ik het boek bij toeval gaan lezen. Mijn vriendin had hem gekocht en ik vond hem op een moment waarop ik me verveelde.
Ik vind het opzich wel oké. Toch wel een aantal interessante dingen gelezen.
Moet nog pakweg 100 bladzijdes dus ik sla me er wel doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |