Norris bedoel je?quote:Op maandag 20 september 2021 11:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Net als Lewis, bijvoorbeeld in de race 2x lyrisch over hoe getalenteerd Russell wel niet is. Had weinig met George te maken, maar alles met zijn directe concurrent Max.
En dat is dan weer veel beter te pruimen dan zijn eeuwige "deze banden zijn op" waar ze zelfs bij Sky Sports al over lopen te klagen
Goede vraag.quote:Op maandag 20 september 2021 12:16 schreef Pino112 het volgende:
Waarom klopt de lijst met GPs in de OP niet?
Misschien nog tig keer herhalen in het feedback topic.quote:Op maandag 20 september 2021 13:36 schreef shiz het volgende:
Ik had eerder weleens twee blauwen gevraagd daar iets aan te passen. Alsof je tegen een muur lult, dus toen had ik iets van: zoek het maar uit ook dan.
maar goed... voor wie wil:
[ afbeelding ]
VS old:
[ afbeelding ]
Mijn goede vriend @R-woud93 wil hier wel even naar kijken.quote:Op maandag 20 september 2021 13:36 schreef shiz het volgende:
Ik had eerder weleens twee blauwen gevraagd daar iets aan te passen. Alsof je tegen een muur lult, dus toen had ik iets van: zoek het maar uit ook dan.
[ afbeelding ]
VS old:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 september 2021 13:36 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
VS old:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 september 2021 13:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mijn goede vriend @:R-Woud93 wil hier wel even naar kijken.
Wat heeft forummod zijn te maken met plaatjons fotosoepen?quote:Op maandag 20 september 2021 13:36 schreef shiz het volgende:
Alsof je tegen een muur lult, dus toen had ik iets van: zoek het maar uit ook dan.
In deze inclusieve samenleving kan de term 'blauwen' echt niet meer.quote:Op maandag 20 september 2021 13:36 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
VS old:
[ afbeelding ]
Nee, alsof ik een plicht heb om het bij te houden. Dat ging ook niet om iets fotosoepen.quote:Op maandag 20 september 2021 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft forummod zijn te maken met plaatjons fotosoepen?
Als je gewoon zelf een plaatje post, dan komt ie gewoon in de OP, zoal sje ziet.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:30 schreef Starflyer het volgende:
Bottas doet in februari mee met de Race of Champions.
https://the-race.com/form(...)t-in-2022-ice-event/
Let the guessing beginquote:Bottas, who will move from Mercedes to Alfa Romeo at the end of the current F1 season, will contest the individual portion of the competition and represent Finland alongside a yet-to-be-confirmed team-mate in the Nations Cup.
Qua echte wereldtoppers alleen nog Rovanpera tegenwoordig eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
[..]
Let the guessing beginIk denk dat Raikonnen afvalt hehe. Hakinnen zal het helaas ook wel niet worden. Zal wel een echte Rally rijder worden, daar heeft Finland er geloof ik ook wel een paar van
Ik zie juist zaterdag regen en zondag droogquote:Op dinsdag 21 september 2021 14:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er is alvast regen voorspeld op zondag. Zou lekker zijn hoor
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 21 september 2021 16:15 schreef PzKpfw het volgende:
Ik denk dat die gridstraf Verstappen uiteindelijk de titel gaat kosten.
Niet de 2 ram acties van Mercedes?quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:15 schreef PzKpfw het volgende:
Mwa, ik denk dat de dankzij Merc misgelopen 50 punten meer pijn doen. En die lekke band, waren er ook 25.quote:Op dinsdag 21 september 2021 16:15 schreef PzKpfw het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |