abonnement Unibet Coolblue
pi_201283220
Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump
pi_201283365
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind het ook opmerkelijk, het menselijk immuunsysteem word door een hoop mensen enorm onderschat.
Dat zie je bijvoorbeeld terug in de VS waar de paniek dusdanig heeft toegeslagen dat men jonge kinderen op scholen verplicht een masker willen laten dragen. Waanzin.
Ook hier in Nederland kan men er wat van waar kinderen indirect gedwongen worden om een spuitje te nemen ondanks het feit dat ze nauwelijks ziek worden laat staan dat ze komen te overlijden.
Het is gemakzucht, gewenste afhankelijkheid en een gebrek aan verantwoordelijkheid. Waarom voor jezelf zorgen als de Staat het doet? Als Big Pharma het doet? Als Big Tech het doet? Als de MSM het doen? Het enige dat je hoeft te doen is je mond houden, de knip openen en lekker gehoorzamen.

Oh ja, en iedereen die niet meedoet aanpakken.
pi_201283517
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:15 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het is gemakzucht, gewenste afhankelijkheid en een gebrek aan verantwoordelijkheid. Waarom voor jezelf zorgen als de Staat het doet? Als Big Pharma het doet? Als Big Tech het doet? Als de MSM het doen? Het enige dat je hoeft te doen is je mond houden, de knip openen en lekker gehoorzamen.

Oh ja, en iedereen die niet meedoet aanpakken.
Jij lijkt mij uiterst vermoeiend in de dagelijkse omgang.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201283608
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Jij lijkt mij uiterst vermoeiend in de dagelijkse omgang.
Och jeetje.
pi_201283617
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:15 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het is gemakzucht, gewenste afhankelijkheid en een gebrek aan verantwoordelijkheid. Waarom voor jezelf zorgen als de Staat het doet? Als Big Pharma het doet? Als Big Tech het doet? Als de MSM het doen? Het enige dat je hoeft te doen is je mond houden, de knip openen en lekker gehoorzamen.

Oh ja, en iedereen die niet meedoet aanpakken.
Als de burger al zo murw geslagen is door de constante stroom van propaganda dan is er weinig hoop voor de toekomst.
Een gezonde democratie kan alleen maar bestaan met een onafhankelijke pers en een kritische bevolking.
Gezien het feit dat de pers graag het narratief van de regering volgt en de bevolking in Nederland helaas nog een blind vertrouwen heeft in de pers kunnen we concluderen dat de vrijheid die wij ooit hebben gekend nooit meer terug komt, het nieuwe normaal.

In de VS is het helaas niet veel beter, de pers word daar zeer terecht niet meer vertrouwd door een groot deel van de bevolking.
Maar dat brengt weer andere problemen met zich mee, daar heb je een pers die oprecht vijandig zijn tegenover een bepaald deel van de bevolking en een complete politieke partij.
De enkele betrouwbare journalisten daar worden helaas ook niet meer vertrouwd door het collectieve falen van de media.
Met als gevolg dat mensen niets meer aan willen nemen van de pers over wat er nu werkelijk speelt.
  donderdag 9 september 2021 @ 21:15:07 #6
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201284456
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:15 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het is gemakzucht, gewenste afhankelijkheid en een gebrek aan verantwoordelijkheid. Waarom voor jezelf zorgen als de Staat het doet? Als Big Pharma het doet? Als Big Tech het doet? Als de MSM het doen? Het enige dat je hoeft te doen is je mond houden, de knip openen en lekker gehoorzamen.

Oh ja, en iedereen die niet meedoet aanpakken.
Nog steeds geen bewijs zie ik? Dan was minstens 1 van die items geen stropop.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 9 september 2021 @ 21:36:35 #7
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201284800
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:15 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het is gemakzucht, gewenste afhankelijkheid en een gebrek aan verantwoordelijkheid. Waarom voor jezelf zorgen als de Staat het doet? Als Big Pharma het doet? Als Big Tech het doet? Als de MSM het doen? Het enige dat je hoeft te doen is je mond houden, de knip openen en lekker gehoorzamen.

Oh ja, en iedereen die niet meedoet aanpakken.
Honk honk.
pi_201285284
Ben nog altijd benieuwd naar de wetenschappelijke artikelen die de argumenten van QPJ onderbouwen. Als je prat gaat op wetenschap mag je ook bronnen tonen natuurlijk.

Nochtans honk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 9 september 2021 @ 22:28:22 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201285717
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:15 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het is gemakzucht, gewenste afhankelijkheid en een gebrek aan verantwoordelijkheid. Waarom voor jezelf zorgen als de Staat het doet? Als Big Pharma het doet? Als Big Tech het doet? Als de MSM het doen? Het enige dat je hoeft te doen is je mond houden, de knip openen en lekker gehoorzamen.

Oh ja, en iedereen die niet meedoet aanpakken.
Heb je een eigen bedrijf?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201285826
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind het ook opmerkelijk, het menselijk immuunsysteem word door een hoop mensen enorm onderschat.
Ik vind het vooral opmerkelijk dat jij denkt te weten dat een hoop mensen dat onderschatten. Ik heb niet de indruk je een expert bent in het menselijk immuunsysteem.

quote:
Dat zie je bijvoorbeeld terug in de VS waar de paniek dusdanig heeft toegeslagen dat men jonge kinderen op scholen verplicht een masker willen laten dragen. Waanzin.
Nope daar heeft paniek niets mee te maken. Waarom worden dit soort vermeende gemoedstoestanden bij anderen er toch steeds bijgehaald? Is het dan beter te verklaren voor jezelf ofzo? Nee de verplichting van het dragen van mondkapjes op scholen in de VS is op advies van het CDC (wetenschappelijk onderzoek).

Science Brief: Community Use of Cloth Masks to Control the Spread of SARS-CoV-2

quote:
Ook hier in Nederland kan men er wat van waar kinderen indirect gedwongen worden om een spuitje te nemen ondanks het feit dat ze nauwelijks ziek worden laat staan dat ze komen te overlijden.
Voor de zoveelste keer: het gaat niet alleen over de mate waarin kinderen er wel of niet zelf ziek van worden.
Onthou dat nou eens :D

twitter


[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 09-09-2021 22:52:13 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201286178
Die arme Kijkertje ook, ik kan me voorstellen dat het vast vermoeiend is constant discussiëren met users die niet geïndoctrineerd zijn door de MSM. Die willen het gewoon niet begrijpen en trappen keer op keer in allerlei "misinformatie". Wat zou het toch fijn zijn als iedereen gewoon zou vertrouwen op de geautoriseerde boodschappers dan wel bronnen, zoals bijvoorbeeld Kyle Griffin en CNN.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201286290
De huidige president:

twitter

twitter


De vorige:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201286311
Allememaggies, wat voel ik me plots geïndoctrineerd.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 9 september 2021 @ 23:13:16 #14
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201286435
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 22:51 schreef HowardRoark het volgende:
Die arme Kijkertje ook, ik kan me voorstellen dat het vast vermoeiend is constant discussiëren met users die niet geïndoctrineerd zijn door de MSM. Die willen het gewoon niet begrijpen en trappen keer op keer in allerlei "misinformatie". Wat zou het toch fijn zijn als iedereen gewoon zou vertrouwen op de geautoriseerde boodschappers dan wel bronnen, zoals bijvoorbeeld Kyle Griffin en CNN.
Mooi staaltje gaslighting weer.
pi_201286440
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 23:01 schreef OMG het volgende:
Allememaggies, wat voel ik me plots geïndoctrineerd.
Ben je ook helemaal in paniek? :D

Misschien een beetje zuur? :wtf:

Iig woedend toch wel?! :(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201286582
twitter


quote:
Children remain markedly less likely than adults, especially older adults, to be hospitalized or die from Covid-19. But the growing number of children entering the hospital, however small compared with adults, should not be an afterthought, experts say, and should instead encourage communities to take on more efforts to protect their youngest residents.

"It should concern us all that hospitalizations -- indicators of severe illness -- are rising in the pediatric population, when there are a lot of steps we could take to prevent many of these hospitalizations," said Jason L. Salemi, an epidemiologist at the University of South Florida, who tracks Covid-19 hospitalization data.

Public health officials and experts also caution that even small increases in the number of pediatric Covid-19 patients can put a major strain on pediatric hospitals and I.C.U.s, many of which are already overstretched with nursing shortages and an unusual summer surge of respiratory syncytial virus or R.S.V.

"The average pediatric I.C.U. in the U.S. has 12 beds," said Dr. Christopher Carroll, a pediatric intensivist at Connecticut Children's Medical Center. "In a system that small, even a few patients can quickly overrun the capacity. And there are fewer specialty trained pediatric clinicians to pick up the slack."

The strain on hospital resources for children has prompted doctors and hospital executives to plead with adults to get vaccinated and return to mask wearing and social distancing to protect children, especially those under 12, who cannot yet be vaccinated.

"What really protects children are the interventions directed at the rest of society," said Dr. Thomas Tsai, an assistant professor in the health policy department at Harvard University.

State-level vaccination coverage appears to be making a difference. States with the highest vaccination rates in the country have seen relatively flat pediatric hospital admissions for Covid-19 so far, while states with the lowest vaccine coverage have child hospital admissions that are around four times as high.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201286624
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 23:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ben je ook helemaal in paniek? :D

Misschien een beetje zuur? :wtf:

Iig woedend toch wel?! :(
Ik word er helemaal cholerisch van.

Zet maar snel m'n mondkapje weer op om van m'n vaccinaties en teruggetrokken vrijheden te genieten. :'(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 23:42:44 #18
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201286801
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 23:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ben je ook helemaal in paniek? :D

Misschien een beetje zuur? :wtf:

Iig woedend toch wel?! :(
Cholerisch zelfs.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_201287010
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_201287130
twitter


dictator Joe
Plaats hier uw advertentie
pi_201287155
Welkom nieuwe kloon! Onder welke naam liep je voorheen te trollen?
pi_201287219
quote:
twitter




Maar er zijn ook vast wel studenten die op Trump stemmen

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 00:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]

dictator Joe
Prima maatregelen tbv de volksgezondheid. Wil je je niet laten vaccineren ook goed, je hebt alle vrijheid om een andere baan te zoeken :)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201287267
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201287272
quote:
9s.gif Op donderdag 9 september 2021 22:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik vind het vooral opmerkelijk dat jij denkt te weten dat een hoop mensen dat onderschatten. Ik heb niet de indruk je een expert bent in het menselijk immuunsysteem.
[..]
Nope daar heeft paniek niets mee te maken. Waarom worden dit soort vermeende gemoedstoestanden bij anderen er toch steeds bijgehaald? Is het dan beter te verklaren voor jezelf ofzo? Nee de verplichting van het dragen van mondkapjes op scholen in de VS is op advies van het CDC (wetenschappelijk onderzoek).

Science Brief: Community Use of Cloth Masks to Control the Spread of SARS-CoV-2
[..]
Voor de zoveelste keer: het gaat niet alleen over de mate waarin kinderen er wel of niet zelf ziek van worden.
Onthou dat nou eens :D

[ twitter ]
Kijkertje
pi_201287311
quote:
9s.gif Op donderdag 9 september 2021 22:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik vind het vooral opmerkelijk dat jij denkt te weten dat een hoop mensen dat onderschatten. Ik heb niet de indruk je een expert bent in het menselijk immuunsysteem.
[..]
Nope daar heeft paniek niets mee te maken. Waarom worden dit soort vermeende gemoedstoestanden bij anderen er toch steeds bijgehaald? Is het dan beter te verklaren voor jezelf ofzo? Nee de verplichting van het dragen van mondkapjes op scholen in de VS is op advies van het CDC (wetenschappelijk onderzoek).

Science Brief: Community Use of Cloth Masks to Control the Spread of SARS-CoV-2
[..]
Voor de zoveelste keer: het gaat niet alleen over de mate waarin kinderen er wel of niet zelf ziek van worden.
Onthou dat nou eens :D

[ twitter ]
Weet je wat die 13 medewerkers hadden kunnen doen? Een spuitje halen, die gratis en overal te verkrijgen is in Florida.
Maar laten we vooral kinderen een masker om doen omdat mensen een persoonlijke keuze maken om geen spuit te nemen.
pi_201287358
quote:
15s.gif Op donderdag 9 september 2021 23:24 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[..]

Wanneer de volgende griepgolf over de wereld komt dan hoop ik dat je zo consistent bent dat je kinderen de griepprik wilt aanbieden evenals verplicht een mondmasker wil laten dragen.
pi_201287363
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 02:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wanneer de volgende griepgolf over de wereld komt dan hoop ik dat je zo consistent bent dat je kinderen de griepprik wilt aanbieden evenals verplicht een mondmasker wil laten dragen.
Je hoeft geen griep prik te halen, je moet een anti covid injectie halen.
pi_201287365
Je hoeft je ook niet te laten testen, na vaccinatie, dan is het voorbij.
pi_201287366
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 02:40 schreef KingShark het volgende:

[..]
Je hoeft geen griep prik te halen, je moet een anti covid injectie halen.
Niet tegen de griep.
pi_201287369
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 02:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Niet tegen de griep.
griep, is een andere aandoening, daar gaat het nu niet om wappie.
pi_201287370
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 01:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Weet je wat die 13 medewerkers hadden kunnen doen? Een spuitje halen, die gratis en overal te verkrijgen is in Florida
Ja dat hadden ze óók kunnen doen, dan hadden ze nu nog geleefd. Maar dan zijn mondkapjes nog steeds nodig omdat ze nog steeds het virus kunnen verspreiden.

quote:
Maar laten we vooral kinderen een masker om doen omdat mensen een persoonlijke keuze maken om geen spuit te nemen.
Ja laten we dat vooral doen want met het dragen van mondkapjes op scholen wordt de verspreiding van het virus voor een groot deel tegengegaan, zullen er dus minder slachtoffers vallen en krijgt het virus ook minder kans om te muteren.

Overigens gaan er ook kinderen aan dood, niet veel maar het zal je kind maar zijn ;(

twitter


Kwetsbare kinderen kunnen dan bovendien ook gewoon naar school. Win-win.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 10-09-2021 02:55:15 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201287374
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 02:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wanneer de volgende griepgolf over de wereld komt dan hoop ik dat je zo consistent bent dat je kinderen de griepprik wilt aanbieden evenals verplicht een mondmasker wil laten dragen.
:R Zelfs jij weet het verschil toch wel neem ik aan :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201287388
quote:
81s.gif Op vrijdag 10 september 2021 02:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
:R Zelfs jij weet het verschil toch wel neem ik aan :')
Voor kinderen is er nauwelijks verschil. En dat is toch het hele punt. Kinderen een mondmasker op laten zetten om volwassenen te beschermen die de optie hebben om een spuit te halen is waanzin.
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat een masker voor kinderen bijzonder ineffectief is. Het is al lastig genoeg voor een kind om heel de dag een petje te laten dragen laat staan een mondmasker wat begint te jeuken.
pi_201287392
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 02:40 schreef KingShark het volgende:

[..]
Je hoeft geen griep prik te halen, je moet een anti covid injectie halen.
Ik moet helemaal niets, bovendien hebben we het hier over kinderen malle fascist.
pi_201287394
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 03:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Voor kinderen is er nauwelijks verschil. En dat is toch het hele punt. Kinderen een mondmasker op laten zetten om volwassenen te beschermen die de optie hebben om een spuit te halen is waanzin.
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat een masker voor kinderen bijzonder ineffectief is. Het is al lastig genoeg voor een kind om heel de dag een petje te laten dragen laat staan een mondmasker wat begint te jeuken.
Ik denk niet dat kinderen het leuk vinden als hun ouders doodgaan.

Pietje tegen zijn moeder: had je maar een spuitje moeten halen /care! Als ik maar geen mondkapje om hoef op school! :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 10-09-2021 03:20:46 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201287399
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 03:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik denk niet dat kinderen het leuk vinden als hun ouders doodgaan.

Pietje tegen zijn moeder: had je maar een spuitje moeten halen /care! :')
Heerlijk hè vrijheid, eigen verantwoordelijkheid kan vervelende consequenties hebben als je niet de juiste keuzes maakt.
Kinderen bezwaren met grote mensen problemen omdat je zelf niet verantwoord met je gezondheid kan omgaan is niet echt bevorderlijk voor het kind.
Als je ooit kinderen krijgt dan ga je misschien eens inzien waarom een mondmasker verplichting voor kinderen een belachelijk standpunt is.


https://nymag.com/intelli(...)-the-whole-time.html

Nog een leuk stuk over de waanzin van het maskeren van kinderen.
pi_201287405
twitter

DeSantis weer met een goed punt, de vaccinatiebereidheid zal echt niet stijgen doormiddel van dwang. Het vaccineren moet ten aller tijden vrijblijvend zijn.
#covidfascisme.
pi_201287407
twitter

Sta je hier ook achter @Kijkertje?
Verplichte vaccinatie voor schoolgaande kinderen, diezelfde kinderen die nauwelijks ziek worden laat staan dood gaan aan COVID-19.
Covidfascisme.
pi_201287409
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 03:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Heerlijk hè vrijheid, eigen verantwoordelijkheid kan vervelende consequenties hebben als je niet de juiste keuzes maakt.
Kinderen bezwaren met grote mensen problemen omdat je zelf niet verantwoord met je gezondheid kan omgaan is niet echt bevorderlijk voor het kind.
Als je ooit kinderen krijgt dan ga je misschien eens inzien waarom een mondmasker verplichting voor kinderen een belachelijk standpunt is.
Ik ben blij dat de meeste ouders een stuk verstandiger zijn dan jij en ook de skills hebben om daarmee om te gaan. Ja het is soms lastig maar (de meeste) kinderen zijn flexibel, wennen eraan en begrijpen prima waarom het nodig is zonder dat je ze de stuipen op het lijf jaagt of ze een schuldcomplex aanpraat.

quote:
https://nymag.com/intelli(...)-the-whole-time.html

Nog een leuk stuk over de waanzin van het maskeren van kinderen.

Ga ik nu niet lezen. Als hij betere argumenten heeft dan jij hoor ik het wel.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201287412
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 03:32 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Sta je hier ook achter @:kijkertje?
Verplichte vaccinatie voor schoolgaande kinderen, diezelfde kinderen die nauwelijks ziek worden laat staan dood gaan aan COVID-19.
Covidfascisme.
Prima, ze nemen hun plicht serieus om voor een zo veilg mogelijke omgeving te zorgen.

quote:
"Our goal is to keep kids and teachers as safe as possible, and in the classroom," Board Vice President Nick Melvoin said in a statement after the board of education approved the plan at a special meeting Thursday. "A medical and scientific consensus has emerged that the best way to protect everyone in our schools and communities is for all those who are eligible to get vaccinated. This policy is the best way to make that happen."
Er zijn ook wel meer vaccinaties verplicht. Ben je het er niet mee eens heb je vrijheid om een andere school te zoeken was het toch? Dan richt je gewoon je eigen wappie-charterschool op *O*

[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 10-09-2021 05:20:20 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201287470
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 03:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Prima, ze nemen hun plicht serieus om voor een zo veilg mogelijke omgeving te zorgen.
[..]
Er zijn ook wel meer vaccinaties verplicht. Ben je het er niet mee eens heb je vrijheid om een andere school te zoeken was het toch? Dan richt je gewoon je eigen wappie-charterschool op *O*

Ik vergroot deze vraag (die gesteld werd aan infectious deseases experts) nog maar eens uit:

[ afbeelding ]

En dan denk jij het echt beter te weten? :|W
Veilig voor wie precies? Vaccinatie betekent niet dat je het virus niet kunt verspreiden. Je word er slechts minder ziek van.
Zoals al eerder gesteld is worden kinderen nauwelijks ziek van COVID-19, sterker nog je zou er zelfs voor kunnen pleiten dat kinderen beter af zijn met hun eigen immuunsysteem die een betere en vooral natuurlijke bescherming bied tegen dit virus.

Over die experts gesproken, zijn dat diezelfde experts die ons vertelden dat mondmaskers geen zin hadden en later weer wel?
pi_201287471
twitter
pi_201287475
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 05:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Veilig voor wie precies? Vaccinatie betekent niet dat je het virus niet kunt verspreiden. Je word er slechts minder ziek van.
De kans op verspreiding wordt er een stuk kleiner van, evenals de kans op ziekenhuis-opname.

quote:
Zoals al eerder gesteld is worden kinderen nauwelijks ziek van COVID-19, sterker nog je zou er zelfs voor kunnen pleiten dat kinderen beter af zijn met hun eigen immuunsysteem die een betere en vooral natuurlijke bescherming bied tegen dit virus.
Alle vaccinaties dan maar afschaffen? Nogmaals het gaat om de verspreiding _O-

quote:
Over die experts gesproken, zijn dat diezelfde experts die ons vertelden dat mondmaskers geen zin hadden en later weer wel?
Dat was heel in het begin toen nog geen expert wist waar ze precies mee te maken hadden. Intussen zijn er vele onderzoeken geweest, mondkapjes beschermen niet 100% (is ook afhankelijk van het type) maar ze helpen wel degelijk mee in het beperken van de verspreiding.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 10-09-2021 05:37:55 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201287506
Kijk een republikeinse gouverneur met gezond verstand, ze bestaan nog *O*


quote:
"For god's sake's a-livin', how difficult is this to understand? Why in the world do we have to come up with these crazy ideas -- and they're crazy ideas -- that the vaccine's got something in it and its tracing people wherever they go. And the same very people who are saying that are carrying their cell phones around. I mean come on. Come on."
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201287521
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201287533
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 06:05 schreef Kijkertje het volgende:
Kijk een republikeinse gouverneur met gezond verstand, ze bestaan nog *O*

[..]

Zie hier het verschil, de beste man roept op om te vaccineren. Geen dwang maar uit vrije wil en hij geeft er ook nog wat voor weg.
Zie je nu zelf niet het verschil met die mafkezen in bijvoorbeeld LA of de fascist Biden?
pi_201287538
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 06:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zie hier het verschil, de beste man roept op om te vaccineren. Geen dwang maar uit vrije wil en hij geeft er ook nog wat voor weg.
Zie je nu zelf niet het verschil met die mafkezen in bijvoorbeeld LA of de fascist Biden?
Maar ook geen verbod op mandates. Vergeleken met de DeSantis & Co is dat al heel wat _O-

Scholen kunnen gewoon mandates opleggen als ze willen en blijkbaar zijn ze daar hard mee bezig omdat er nu heel veel in quarantaine moeten :X

twitter


Oh en deze school brengt de kosten (van tests en zo) bij voorbaat in rekening :D

twitter


[ Bericht 26% gewijzigd door Kijkertje op 10-09-2021 07:10:09 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201287932
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 05:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Veilig voor wie precies? Vaccinatie betekent niet dat je het virus niet kunt verspreiden. Je word er slechts minder ziek van.
Zoals al eerder gesteld is worden kinderen nauwelijks ziek van COVID-19, sterker nog je zou er zelfs voor kunnen pleiten dat kinderen beter af zijn met hun eigen immuunsysteem die een betere en vooral natuurlijke bescherming bied tegen dit virus.

Over die experts gesproken, zijn dat diezelfde experts die ons vertelden dat mondmaskers geen zin hadden en later weer wel?
Precies. Je wordt minder ziek. Je bent wel ziek, maar je merkt het minder. Dus ga je ziek het huis uit en besmet anderen. Gevaccineerden zijn de superspreaders die het virus ook nog eens forceren te muteren. Best asociaal. En alleen maar omdat ze voorrechten van de Staat willen om naar het buitenland te gaan. Of uit eten te gaan. Of omdat ze alleen zo echt terug naar het oude normaal kunnen.

Narcistisch en egoïstisch is het.
pi_201287998
Zijn de fanatieke rechtse sekte leden ziedend geworden en moet het nu opeens over covid gaan. Waar blijven de overweldigende verkiezings fraude bewijzen nu?
pi_201288002
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 03:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Prima, ze nemen hun plicht serieus om voor een zo veilg mogelijke omgeving te zorgen.
[..]
Er zijn ook wel meer vaccinaties verplicht. Ben je het er niet mee eens heb je vrijheid om een andere school te zoeken was het toch? Dan richt je gewoon je eigen wappie-charterschool op *O*

Wappie-charterschool

Leuk!
pi_201288031
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 08:09 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Precies. Je wordt minder ziek. Je bent wel ziek, maar je merkt het minder. Dus ga je ziek het huis uit en besmet anderen. Gevaccineerden zijn de superspreaders die het virus ook nog eens forceren te muteren. Best asociaal. En alleen maar omdat ze voorrechten van de Staat willen om naar het buitenland te gaan. Of uit eten te gaan. Of omdat ze alleen zo echt terug naar het oude normaal kunnen.

Narcistisch en egoïstisch is het.
Zeg je nou dat mensen die zich laten vaccineren egoistisch en narcistisch zijn wappie?
pi_201288074
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 08:09 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Precies. Je wordt minder ziek. Je bent wel ziek, maar je merkt het minder. Dus ga je ziek het huis uit en besmet anderen. Gevaccineerden zijn de superspreaders die het virus ook nog eens forceren te muteren. Best asociaal. En alleen maar omdat ze voorrechten van de Staat willen om naar het buitenland te gaan. Of uit eten te gaan. Of omdat ze alleen zo echt terug naar het oude normaal kunnen.

Narcistisch en egoïstisch is het.
Je klinkt een beetje emotioneel.

Moest trouwens flink lachen om het dikgedrukte zinnetje. 8)7
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 10 september 2021 @ 08:44:31 #53
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201288239
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 08:09 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Precies. Je wordt minder ziek. Je bent wel ziek, maar je merkt het minder. Dus ga je ziek het huis uit en besmet anderen. Gevaccineerden zijn de superspreaders die het virus ook nog eens forceren te muteren. Best asociaal. En alleen maar omdat ze voorrechten van de Staat willen om naar het buitenland te gaan. Of uit eten te gaan. Of omdat ze alleen zo echt terug naar het oude normaal kunnen.

Narcistisch en egoïstisch is het.
Vaccineren doe je niet alleen voor jezelf maar ook voor een ander was het toch? Net wat je zegt het gros zet de spuitjes voor de worstjes die ze krijgen van vadertje Staat. En dan nog, het gros merkt niet eens dat ze zogenaamd ziek zijn, wat een klucht.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201288252
White House to withdraw controversial ATF nominee David Chipman

quote:
Chipman is second major nominee withdrawn by Biden, after former OMB pick Neera Tanden stalled

The White House is withdrawing the nomination of David Chipman to run the Bureau of Alcohol Tobacco (ATF) and Firearms, Fox News has confirmed.

Chipman, who had a history of caustic comments about gun owners and worked for gun control groups for years after his career as an ATF agent, was staunchly opposed by Republicans. But he struggled to gain the support of several Democrats, who never explicitly opposed Chipman's nomination but also never publicly supported him either.

"David Chipman spent 25 years in distinguished service to our country as an ATF agent," President Biden said in a statement Thursday. "David Chipman spent 25 years in distinguished service to our country as an ATF agent."

Biden added: "Unfortunately, Republicans in Congress have made clear that they intend to use gun crime as a political talking point instead of taking serious steps to address it. That’s why they’ve moved in lockstep to block David Chipman’s confirmation, and it’s why they side with gun manufacturers over the overwhelming majority of the American people in opposing commonsense measures like universal background checks."

Biden also said he is "grateful" for Chipman's work to fight gun violence.

The Washington Post first reported the development, which several Republicans who led the fight against Chipman's nomination welcomed.

"Mr. Chipman’s long record as a partisan, anti-Second Amendment activist raised plenty of concerns about how he’d administer federal firearms laws. But that wasn’t the only cause for concern," Senate Judiciary Committee Ranking Member Chuck Grassley, R-Iowa, said. "The record he concealed from Congress, some of which remains hidden to this day, about how he treated his fellow employees while at the ATF confirms his lack of fitness to lead the agency."

Senate Minority Leader Mitch McConnell, R-Ky., who has often supported Biden's executive nominees, celebrated Chipman's downfall as well.

"Glad to hear reports the White House is taking my advice and pulling the terrible nomination of David Chipman," McConnell tweeted. "Absurd that a vocal opponent of Americans' constitutional rights was ever picked to run ATF. This is a win for the Second Amendment and law-abiding American citizens."

"I’ve been opposed to David Chipman leading the ATF from the start. He's an anti-Second Amendment, gun-grabbing radical that should not lead the agency that regulates firearms," Sen. Steve Daines, R-Mont., said.

Senate Judiciary Committee Chairman Dick Durbin, D-Ill., blamed the "gun lobby," which staunchly opposed Chipman, for the nominee's downfall. But the nominee would have been confirmed if it weren't for one or more of Durbin's Democratic Senate colleagues opposing him as well.

"ATF is a federal agency focused on reducing gun violence by enforcing the law and prohibiting the sale of firearms to convicted felons and other dangerous individuals. The gun industry resents their work as it limits sales and holds them accountable for violations of the law," Durbin said. "That is why the gun lobby is determined to leave the Director’s position vacant."

"David Chipman is the latest target of their concerted effort," Durbin continued. "We cannot be cowered by gun dealers who are flooding America with crime guns."

Chipman previously worked for gun control groups Giffords and Everytown. A third gun control group, Brady United, condemned the Senate for failing to confirm Chipman.

"It is hugely disappointing and unconscionable that 50 members of the U.S. Senate as well as at least one senator who caucuses with the President’s party would deny President Biden his choice to lead the ATF. It is even more concerning that they would do so by parroting the talking points of the gun lobby, which has spread misinformation and blatant lies about David Chipman since his nomination was announced," Brady President Kris Brown said.

"It is immoral and indefensible that the only agency with regulatory oversight over the gun industry has been permitted to persist for so many years without leadership, because of the outsized influence the gun industry has over what used to be considered ‘the world’s greatest deliberative body,’" Brown added. She also said that "we cannot continue to allow this position to be senate-confirmable."

Chipman himself, meanwhile, called on Congress to quickly confirm another director for the ATF who will fight against gun violence.

"I knew this confirmation process would be difficult, and while ultimately we weren’t successful, it remains essential that ATF is led by a confirmed Director who is accountable to the public and places no special interests before the safety of our children and our communities," Chipman said. "I’d like to thank Gabby Giffords, whose courage is contagious, and all the other victims of senseless violence who have inspired me to never give up this fight."

This marks the second major defeat for one of President Biden's nominees of his term. The White House withdrew its nomination of Neera Tanden to run the Office of Management and Budget earlier this year, after Sen. Joe Manchin, D-W.Va., announced he opposed her over her controversial Twitter history.

It's unclear at this point who could be the White House's pick to replace Chipman. The Senate hasn't confirmed an ATF director for years.

When Biden first announced the Chipman nomination, he called Chipman "he’s the right person, at this moment, for this important agency." At least some Senate Democrats appear to disagree.
Oei, slecht nieuws voor de extremisten. Een bewapende bevolking, dat kan toch niet. Absurd dat mensen de middelen mogen hebben zichzelf te verdedigen. Dat is de taak van de Staat en andere Autoriteiten.
pi_201288262
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 08:46 schreef QuidProJoe het volgende:
White House to withdraw controversial ATF nominee David Chipman
[..]
Oei, slecht nieuws voor de extremisten. Een bewapende bevolking, dat kan toch niet. Absurd dat mensen de middelen mogen hebben zichzelf te verdedigen. Dat is de taak van de Staat en andere Autoriteiten.
Zucht
pi_201288265
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 08:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Vaccineren doe je niet alleen voor jezelf maar ook voor een ander was het toch? Net wat je zegt het gros zet de spuitjes voor de worstjes die ze krijgen van vadertje Staat. En dan nog, het gros merkt niet eens dat ze zogenaamd ziek zijn, wat een klucht.
Bij Links is er altijd een groot verschil tussen woord en daad.
pi_201288384
twitter
  vrijdag 10 september 2021 @ 09:13:28 #59
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201288522
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 08:47 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Bij Links is er altijd een groot verschil tussen woord en daad.
Wat dat betreft is extreem-rechts beter he?

Verkrachting, discriminatie, racisme, klimaat, milieu, jullie zijn volkomen duidelijk wat jullie daarvan vinden in woord en daad.....
pi_201288542
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:13 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Wat dat betreft is extreem-rechts beter he?

Verkrachting, discriminatie, racisme, klimaat, milieu, jullie zijn volkomen duidelijk wat jullie daarvan vinden in woord en daad.....
Is er iemand die dit argument maakt? Nee. Vanuit dat perspectief ben je volgens mij weer bezig je persoonlijke voorliefde voor radicaal en extreem gedachtegoed op anderen te projecteren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 10 september 2021 @ 09:18:17 #61
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201288584
Het argument is niet gemaakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Projectie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Radicaal en extreem gedachtegoed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_201288601
Goh waar halen al die oerconservatieven hier toch de tijd vandaan om zoveel moeite en reacties te stoppen in het weigeren van het geven van een inhoudelijk antwoord, je zou haast denken dat ze nogal veel vreten uit de staatsruif i.p.v. een succesvolle carrière op te bouwen.

Maar wat rein bloed nu is dat weiger ensiferum nog steeds duidelijk te maken, die projecteert liever zijn eigen gemoedstoestand op zijn discussiepartners.
pi_201288613
Is het niet grappig dat juist Biden alle eigenschappen heeft waar men Trump van beschuldigde?

Fascist? -> Biden
Aanrander? -> Biden
Incest? -> Biden
Incapabel? -> Biden
Onbeschoft? -> Biden
Niet-transparant? -> Biden

Alsof ze door middel van projectie hun eigen positie vertelden.
pi_201288635
quote:
Het is ook weer bizar hoe tribaal dit allemaal is. En voornamelijk onder de zogenaamd intelligente medemens. Juist mensen met een degree zouden toch moeten zien wat de daadwerkelijke situatie is, maar deze groep is natuurlijk compleet gehersenspoeld op de Amerikaanse universiteiten. Immers als je in die contreien niet radicaal links en progressief bent wordt je direct verstoten en gedemoniseerd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201288667
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is ook weer bizar hoe tribaal dit allemaal is. En voornamelijk onder de zogenaamd intelligente medemens. Juist mensen met een degree zouden toch moeten zien wat de daadwerkelijke situatie is, maar deze groep is natuurlijk compleet gehersenspoeld op de Amerikaanse universiteiten. Immers als je in die contreien niet radicaal links en progressief bent wordt je direct verstoten en gedemoniseerd.
Hihi. Datzelfde gedrag is hier observeerbaar. Zo gehoorzaam en toch zo fel. Ideale eigenschappen voor de gedachtenmilitie.
pi_201288669
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 08:47 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Bij Links is er altijd een groot verschil tussen woord en daad.
De ironie.
Bij jou als opper naprater van de populistische rechtse sekteleider horen we woorden over fraude maar blijven de zogenaamde observeerbare bewijzen al maanden uit. Hoe staat het nu met het ninja onderzoek. _O-
pi_201288711
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De ironie.
Bij jou als opper naprater van de populistische rechtse sekteleider horen we woorden over fraude maar blijven de zogenaamde observeerbare bewijzen al maanden uit. Hoe staat het nu met het ninja onderzoek. _O-
Welke sekte hebben we het hier precies over?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201288725
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De ironie.
Bij jou als opper naprater van de populistische rechtse sekteleider horen we woorden over fraude maar blijven de zogenaamde observeerbare bewijzen al maanden uit. Hoe staat het nu met het ninja onderzoek. _O-
Sekte? Ninja onderzoek?
pi_201288738
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:28 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Sekte? Ninja onderzoek?
Je weet wel, dat onderzoek naar verkiezingsfraude in Arizona, waar je het al maanden over hebt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201288762
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je weet wel, dat onderzoek naar verkiezingsfraude in Arizona, waar je het al maanden over hebt.
Bedoel je de audit?
pi_201288767
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:32 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Bedoel je de audit?
Yup.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201288817
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Yup.
Oh, okee. Ik snap dan niet wat Basp1 let om die informatie zelf op te zoeken.
pi_201288857
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:38 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Oh, okee. Ik snap dan niet wat Basp1 let om die informatie zelf op te zoeken.
Oke.

Heb je nog steeds vertrouwen in de audit?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201288901
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:38 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Oh, okee. Ik snap dan niet wat Basp1 let om die informatie zelf op te zoeken.
Ow nu moeten we opeens zelf op zoek naar de eerder met veel bombarie door jou aangekondigde obeserveerbare fraude bewijzen. Als je dingen wilt bewijzen moet je toch echt zelf met verfierbare feiten aan komen. Als je dat niet kunt kom ik tot de conclusie dat je als gehersenspoelde sektarische volgeling met blote voeten in de doorzichtige voorspelbare leugens getrapt bent, zo niet dan presenteer je hier het publiek gewoon die feiten.
pi_201288949
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ow nu moeten we opeens zelf op zoek naar de eerder met veel bombarie door jou aangekondigde obeserveerbare fraude bewijzen. Als je dingen wilt bewijzen moet je toch echt zelf met verfierbare feiten aan komen. Als je dat niet kunt kom ik tot de conclusie dat je als gehersenspoelde sektarische volgeling met blote voeten in de doorzichtige voorspelbare leugens getrapt bent, zo niet dan presenteer je hier het publiek gewoon die feiten.
Rare post van iemand die mij vroeg wat de situatie omtrent de audit is. Dat is toch iets dat je gewoon zelf even op kunt zoeken?
pi_201288993
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:50 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Rare post van iemand die mij vroeg wat de situatie omtrent de audit is. Dat is toch iets dat je gewoon zelf even op kunt zoeken?
Een typisch ontwijkend antwoord. Het publiek weet genoeg nu. Jij bent gewoon in de doorzichtige leugens getrapt en wilt deze blamage niet toegeven. Hoelang duurt het nog voordat deze kloon verdwijnt en je weer met een andere op de proppen komt. :D
pi_201289002
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Een typisch ontwijkend antwoord. Het publiek weet genoeg nu. Jij bent gewoon in de doorzichtige leugens getrapt en wilt deze blamage niet toegeven. Hoelang duurt het nog voordat deze kloon verdwijnt en je weer met een andere op de proppen komt. :D
Zegt Basp1, al typisch ontwijkend antwoordend.

Het klinkt trouwens wel als een bekentenis door middel van projectie.
pi_201289023
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:55 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Zegt Basp1, al typisch ontwijkend antwoordend.
Verwacht je nog iets van die audit?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201289025
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Verwacht je nog iets van die audit?
Jazeker.
pi_201289029
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:57 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Jazeker.
Wat verwacht je ervan?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 10 september 2021 @ 10:05:54 #81
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201289107
Ik begrijp dus dat er volgens de rechts-verdwaasden wel bewijs is, maar dat we dat zelf moeten opzoeken. Goh, als ik ergens van overtuigd zou zijn en vervolgens zou dat dan aangetoond/bewezen zijn dan zou ik dat van de daken schreeuwen.

En ja, ik ken onze rechts-verdwaasden. Het ontbreken van geschreeuw van de daken leert ons dat er geen bewijs is. Noppes, nul nada.
pi_201289138
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:55 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Zegt Basp1, al typisch ontwijkend antwoordend.

Het klinkt trouwens wel als een bekentenis door middel van projectie.
Projectie? Ik heb nog nooit mijn user naam door de schredder gegooid. Dus welke projectie heb je het nu weer over. :D
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 10:10:13 #83
54278 crew  Tijger_m
42
pi_201289163
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wat verwacht je ervan?
Ik vermoed dat als hun corona voorbij is de uitslag van de audit door de hond opgegeten blijkt te zijn ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_201291534
  vrijdag 10 september 2021 @ 13:19:19 #85
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201291848
Grappig.

Nog een verbetering ten opzichte van de nepotistische Trump brigade. Kneuzen, maar geen bemoeizuchtige kneuzen die zich met regeringszaken bemoeien.
pi_201292044
Ah, de erfzonde is weer helemaal hip bij onze rechtse vrinden. Bizar en ongezond.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201292262
Direct twee heetgebakerde Linkse strijdertjes die in de bres springen voor hun geliefde politieke partij. Linksgeoriënteerden vinden het namelijk niet leuk als familieleden van hun favoriete politici worden bespot, dat is alleen grappig en vermakelijk als het bij de familieleden van rechtse politici gebeurd, niet bij Linkse, dan is het simpelweg een bevestiging van hoe laag en triest "domrechts" eigenlijk is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 10 september 2021 @ 13:50:01 #88
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201292288
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:48 schreef HowardRoark het volgende:
Direct twee heetgebakerde Linkse strijdertjes die in de bres springen voor hun geliefde politieke partij. Linksgeoriënteerden vinden het namelijk niet leuk als familieleden van hun favoriete politici worden bespot, dat is alleen grappig en vermakelijk als het bij de familieleden van rechtse politici gebeurd, niet bij Linkse, dan is het simpelweg een bevestiging van hoe laag en triest "domrechts" eigenlijk is.
Dejann is weer aan het gaslighten. Jammer dit.
pi_201292322
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:48 schreef HowardRoark het volgende:
Direct twee heetgebakerde Linkse strijdertjes die in de bres springen voor hun geliefde politieke partij. Linksgeoriënteerden vinden het namelijk niet leuk als familieleden van hun favoriete politici worden bespot, dat is alleen grappig en vermakelijk als het bij de familieleden van rechtse politici gebeurd, niet bij Linkse, dan is het simpelweg een bevestiging van hoe laag en triest "domrechts" eigenlijk is.
Ik denk dat er wordt bedoeld dat kinderen van rechtse politici fair game zijn, omdat ze goed zijn opgevoed en daardoor weerbaar zijn. Kinderen van Linkse politici zijn verboten omdat ze in het slachtofferschap zijn geboren.

Zou Biden trouwens ooit een Denethor-momentje hebben, en hardop zeggen dat de verkeerde zoon is gestorven?
pi_201292339
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:48 schreef HowardRoark het volgende:
Direct twee heetgebakerde Linkse strijdertjes die in de bres springen voor hun geliefde politieke partij. Linksgeoriënteerden vinden het namelijk niet leuk als familieleden van hun favoriete politici worden bespot, dat is alleen grappig en vermakelijk als het bij de familieleden van rechtse politici gebeurd, niet bij Linkse, dan is het simpelweg een bevestiging van hoe laag en triest "domrechts" eigenlijk is.
Emotionele post weer. :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201292355
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:50 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dejann is weer aan het gaslighten. Jammer dit.
Wat is een Dejann?
  vrijdag 10 september 2021 @ 13:56:31 #92
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201292375
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:55 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wat is een Dejann?
Honk honk.
  vrijdag 10 september 2021 @ 13:56:59 #93
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201292376
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:52 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik denk dat er wordt bedoeld dat kinderen van rechtse politici fair game zijn, omdat ze goed zijn opgevoed en daardoor weerbaar zijn. Kinderen van Linkse politici zijn verboten omdat ze in het slachtofferschap zijn geboren.

Zou Biden trouwens ooit een Denethor-momentje hebben, en hardop zeggen dat de verkeerde zoon is gestorven?
Verre van eigenlijk.
pi_201292436
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Emotionele post weer. :D
Ik snap inderdaad goed dat het constateren en benoemen van de bekende dubbele standaard van Links, bij jou de nodige emotie oproept.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201292457
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik snap inderdaad goed dat het constateren en benoemen van de bekende dubbele standaard van Links, bij jou de nodige emotie oproept.
Het blijft hilarisch dat werkelijk alles en iedereen bij jou onder het kopje 'links' lijkt te vallen. Dit lijkt me een wat ongezonde obsessie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201292485
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het blijft hilarisch dat werkelijk alles en iedereen bij jou onder het kopje 'links' lijkt te vallen. Dit lijkt me een wat ongezonde obsessie.
Alles en iedereen? Nee hoor, dat argument wordt nergens gemaakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201292506
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Alles en iedereen? Nee hoor, dat argument wordt nergens gemaakt.
Jawel hoor, dat argument maakte ik zojuist.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201292548
Ik wil bij deze alle users bedanken die mij op Ensiferum hebben gewezen. Ik heb eindelijk de connectie met Trump gevonden.

Het was wel even zoeken hoor.
  vrijdag 10 september 2021 @ 14:23:44 #99
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201292686
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:09 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik wil bij deze alle users bedanken die mij op Ensiferum hebben gewezen. Ik heb eindelijk de connectie met Trump gevonden.

Het was wel even zoeken hoor.
Leuke reactie op een argument dat niet wordt gemaakt.
  vrijdag 10 september 2021 @ 14:33:35 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201292819
quote:
Ja.. dus? Wat wil je er mee zeggen?

Vorige president was oranje.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 10 september 2021 @ 14:36:59 #101
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201292857
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:52 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik denk dat er wordt bedoeld dat kinderen van rechtse politici fair game zijn, omdat ze goed zijn opgevoed en daardoor weerbaar zijn. Kinderen van Linkse politici zijn verboten omdat ze in het slachtofferschap zijn geboren.

Zou Biden trouwens ooit een Denethor-momentje hebben, en hardop zeggen dat de verkeerde zoon is gestorven?
Nee hoor, ik daag je uit om een post te zoeken waarin ik daadwerkelijk iets zeg over de kinderen van Trump? Dat jij het steeds weer nodig vindt om nutteloze bijzaken te benoemen zegt vooral iets over jou.

Fraude, bewijs van fraude, daar zou ik het graag over hebben.
Verschil in beleid, lijkt me ook een aardig onderwerp.
Zaken die nu wel worden opgepakt zoals infrastructuur.

Dus ja, jij mag best de kneuzen van Biden ten tonele brengen, maar ja, nogal zinloos. En ja dan komt het echt verdorven nepotisme van het Trump-regime terecht even aan bod.
pi_201293031
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:36 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Nee hoor, ik daag je uit om een post te zoeken waarin ik daadwerkelijk iets zeg over de kinderen van Trump? Dat jij het steeds weer nodig vindt om nutteloze bijzaken te benoemen zegt vooral iets over jou.

Fraude, bewijs van fraude, daar zou ik het graag over hebben.
Verschil in beleid, lijkt me ook een aardig onderwerp.
Zaken die nu wel worden opgepakt zoals infrastructuur.

Dus ja, jij mag best de kneuzen van Biden ten tonele brengen, maar ja, nogal zinloos. En ja dan komt het echt verdorven nepotisme van het Trump-regime terecht even aan bod.
Even bijkomen van jouw emotionele uitbarsting.
  vrijdag 10 september 2021 @ 14:57:30 #103
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201293124
gelukkig weer een zinloze bijdrage van ensiferum
pi_201293162
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:57 schreef mcmlxiv het volgende:
gelukkig weer een zinloze bijdrage van ensiferum
Ensiferum? Opmerkelijk toch dat sommigen hier met momenten maar lukraak blijven verwijzen naar een Finse metal band.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:01:18 #105
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201293179
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ensiferum? Opmerkelijk toch dat sommigen hier met momenten maar lukraak blijven verwijzen naar een Finse metal band.
Verre van eigenlijk.
pi_201293213
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ensiferum? Opmerkelijk toch dat sommigen hier met momenten maar lukraak blijven verwijzen naar een Finse metal band.
Wellicht zijn het allemaal liefhebbers van Ensiferum en moeten ze, net als vegans, iedereen constant laten weten hoe geobsedeerd ze zijn?
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:14:44 #107
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201293341
Volgens mij worden onze cholerische rechts-verdwaasde vrienden wat geïrriteerd, wanhopig, woedend dat hun pogingen om met hun extremistische shit in de vergetelheid te geraken aan het mislukken is.

Draag het als een man Q! Dat kun je!
pi_201293385
Extremistische shit?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201293441
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:16 schreef HowardRoark het volgende:
Extremistische shit?
Volgens mij heeft hij het over die Green New Deal zooi, ofzo. Er zijn immers klimaat-extremistische posts hier. Of Covid-extremistisch. Wellicht krijgen we verduidelijking.
pi_201293531
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:20 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Volgens mij heeft hij het over die Green New Deal zooi, ofzo. Er zijn immers klimaat-extremistische posts hier. Of Covid-extremistisch. Wellicht krijgen we verduidelijking.
Nou, inderdaad. En deze user opende ook recent nog in COR een topic waarin hij opperde dat ongevaccineerden geen medische hulp meer zou moeten worden geboden. Misschien doelt hij daar dan op.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201293556
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, inderdaad. En deze user opende ook recent nog in COR een topic waarin hij opperde dat ongevaccineerden geen medische hulp meer zou moeten worden geboden. Misschien doelt hij daar dan op.
Dat is inderdaad een extreme positie. Zouden mensen daarom tegen private gezondheidszorg zijn? Of juist voor Staatszorg?
pi_201293759
twitter

Goede van de GOP dat ze actie ondernemen, deze stap richting een fascistische staat moet met hand en tand bestreden worden.
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:47:17 #113
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201293788
Aha gelukkig onze rechts verdwaasden zijn weer onderling aan het liegen en fantaseren
pi_201293982
twitter

En zo word je gedegradeerd tot 2e rangs burger door de fascist in chief.
En wat bazelt die oude malloot nu weer over het beschermen van gevaccineerden tegen de ongevaccineerden?
Beweert hij hier dat het vaccin niet werkt of moet ik het anders zien?
pi_201294075
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:00 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
En zo word je gedegradeerd tot 2e rangs burger door de fascist in chief.
En wat bazelt die oude malloot nu weer over het beschermen van gevaccineerden tegen de ongevaccineerden?
Beweert hij hier dat het vaccin niet werkt of moet ik het anders zien?
Het is geen 100% garantie, daarnaast hebben immuungecompromitteerden die zijn gevaccineerd een hogere kans om nog steeds covid te krijgen met alle gevolgen van dien.

Maar prima hoor. Vorige week nog naar een concert geweest waar je niet in kwam zonder vaccinatiebewijs. Was buiten, meeste bezoekers droegen mondkapjes, topshow.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201294403
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:00 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
En zo word je gedegradeerd tot 2e rangs burger door de fascist in chief.
En wat bazelt die oude malloot nu weer over het beschermen van gevaccineerden tegen de ongevaccineerden?
Beweert hij hier dat het vaccin niet werkt of moet ik het anders zien?
Zo moeilijk is het niet hoor en nee hij bazelt niet.

quote:
A new Yale study provides important insights into breakthrough COVID-19 cases — instances where fully vaccinated individuals are infected by SARS-CoV-2 — and who is particularly vulnerable to serious illness.

In a study of hospitalized patients in the Yale New Haven Health System, researchers identified 969 individuals who tested positive for the SARS-CoV-2 infection during a 14-week period between March and July 2021. Of that group, 54 were fully vaccinated.

“These cases are extremely rare, but they are becoming more frequent as variants emerge and more time passes since patients are vaccinated,” said Hyung Chun, associate professor of medicine (cardiology) at Yale and senior author of the study published Sept. 7 in Lancet Infectious Diseases.

As of Aug. 30, the Centers for Disease Control and Prevention had received reports of 12,908 patients with breakthrough infections who were hospitalized or died — less than 0.008% of fully vaccinated individuals in the United States. “Identifying who is more likely to develop severe COVID-19 illness after vaccination will be critical to ongoing efforts to mitigate the impact of these breakthrough infections.”

YaleNews
Het is toch te bizar voor woorden dat er zoveel wappies zijn die om politieke redenen weigeren mee te werken aan de bestrijding van het virus want VRIJHEID! Te blind/dom om in te zien dat je laten vaccineren juist alleen maar meer vrijheid oplevert als genoeg mensen het doen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201294416
Hihihi, Links en anti-vrijheid. De Democraten waren, en zijn nog steeds, de partij van de slavernij. Je zou ze maar steunen.
pi_201294757
White House Staffers Have So Much Anxiety When Joe Biden Gives Public Remarks, They Mute Him or Turn Off His Remarks

quote:
White House staffers cringe every time Joe Biden delivers remarks because they’re afraid he’s going to speak off the cuff and veer off the West Wing’s “carefully orchestrated messaging.”

Biden’s own staffers mute him when he’s giving public remarks because they’re filled with anxiety.

Joe Biden has always been a ‘gaffe machine’ but he can barely string a sentence together now that he has dementia.

“It’s not that they’re indifferent to what their boss has to say. Indeed, their livelihoods are directly invested in it. Rather, they’re filled with anxiety that he’s going to take questions from the press and veer off the West Wing’s carefully orchestrated messaging,” Politico’s Alex Thompson reported.

“I know people who habitually don’t watch it live for that reason,” said one current official.

Read more of Alex Thompson’s reporting here.
Allemachtig.
pi_201294764
Haha, die Kijkertje toch ook. Ze denkt schijnbaar dat het vrijheid is als je luistert naar wat bepaalde geautoriseerde bronnen instituten willen omtrent vaccinatie, als je dat gewoon maar braaf opvolgt, dán krijg je vrijheid. Grappig dat de slogan 'my body, my choice' nu ineens niet meer telt. Weer het zoveelste voorbeeld van de dubbele standaard bij Links.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201294789
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:07 schreef HowardRoark het volgende:
Haha, die Kijkertje toch ook. Ze denkt schijnbaar dat het vrijheid is als je luistert naar wat bepaalde geautoriseerde bronnen instituten willen omtrent vaccinatie, als je dat gewoon maar braaf opvolgt, dán krijg je vrijheid. Grappig dat de slogan 'my body, my choice' nu ineens niet meer telt. Weer het zoveelste voorbeeld van de dubbele standaard bij Links.
Hihi, die slogan is dan ook verkeerd. Wat betreft het niet vaccineren is het dan ook "your body, my choice". Vrijheid voor mijn choice om het vaccin niet te nemen en your bodies mogelijk bloot te stellen aan een virus.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201294844
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Zo moeilijk is het niet hoor en nee hij bazelt niet.
[..]
Het is toch te bizar voor woorden dat er zoveel wappies zijn die om politieke redenen weigeren mee te werken aan de bestrijding van het virus want VRIJHEID! Te blind/dom om in te zien dat je laten vaccineren juist alleen maar meer vrijheid oplevert als genoeg mensen het doen.
Nee het is regelrechte flauwekul, je eigen dik gedrukte stuk tekst zegt dat het nauwelijks voorkomt. Kortom het is ordinaire tweedeling wat we hier in de jaren dertig ook hebben mogen zien.

Maar zeg eens eerlijk kijkertje, gezien het feit dat de doelpalen steeds verschoven worden als het gaat om het terugkrijgen van vrijheid, ben jij het met mij eens dat het er naar uit ziet dat je slechts beperkte vrijheid krijgt in ruil voor een jaarlijks spuitje?
En zo ja, vind je dat een goede ontwikkeling?
En wat vind je van het feit dat mensen die Corona hebben gehad alsnog moeten spuiten voor een beetje vrijheid?
Vind je dat ook terecht of zeg je dan eindelijk dat de staat misschien wel een beetje te ver gaat?
  vrijdag 10 september 2021 @ 17:18:43 #122
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201294876
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nee het is regelrechte flauwekul, je eigen dik gedrukte stuk tekst zegt dat het nauwelijks voorkomt. Kortom het is ordinaire tweedeling wat we hier in de jaren dertig ook hebben mogen zien.

Maar zeg eens eerlijk kijkertje, gezien het feit dat de doelpalen steeds verschoven worden als het gaat om het terugkrijgen van vrijheid, ben jij het met mij eens dat het er naar uit ziet dat je slechts beperkte vrijheid krijgt in ruil voor een jaarlijks spuitje?
En zo ja, vind je dat een goede ontwikkeling?
En wat vind je van het feit dat mensen die Corona hebben gehad alsnog moeten spuiten voor een beetje vrijheid?
Vind je dat ook terecht of zeg je dan eindelijk dat de staat misschien wel een beetje te ver gaat?
Goeie vraag.. is het bewijs van fraude eindelijk bekend..
Of ehhh..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201294891
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:07 schreef HowardRoark het volgende:
Haha, die Kijkertje toch ook. Ze denkt schijnbaar dat het vrijheid is als je luistert naar wat bepaalde geautoriseerde bronnen instituten willen omtrent vaccinatie, als je dat gewoon maar braaf opvolgt, dán krijg je vrijheid. Grappig dat de slogan 'my body, my choice' nu ineens niet meer telt. Weer het zoveelste voorbeeld van de dubbele standaard bij Links.
Tsja, je kunt dat natuurlijk ook omdraaien. Republikeinen hebben geen moeite met het vanuit overheidswege aan banden leggen van abortus, maar de wereld is wel te klein als mensen worden verplicht een vaccin te nemen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201294904
twitter

Ik kan mij eigenlijk niet herinneren dat de usual suspects hier toen de tijd ook anti vaxxers waren want Trump.
Maar toch best opmerkelijk om te zien hoe de zaak is omgedraaid hè.
pi_201294911
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Tsja, je kunt dat natuurlijk ook omdraaien. Republikeinen hebben geen moeite met het vanuit overheidswege aan banden leggen van abortus, maar de wereld is wel te klein als mensen worden verplicht een vaccin te nemen.
Hahaha. Het verplicht ondergaan van een experimentele medische behandeling vergelijken met babymoord beperken. Oh nee Koos, zeg me dat je een grapje maakt.

Hooooonk!
pi_201294921
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Tsja, je kunt dat natuurlijk ook omdraaien. Republikeinen hebben geen moeite met het vanuit overheidswege aan banden leggen van abortus, maar de wereld is wel te klein als mensen worden verplicht een vaccin te nemen.
Met abortus beëindig je een leven, het is een appels en peren vergelijking.
pi_201294928
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:18 schreef theguyver het volgende:

[..]
Goeie vraag.. is het bewijs van fraude eindelijk bekend..
Of ehhh..
Of wat? Brainfreeze????
pi_201295068
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Met abortus beëindig je een leven, het is een appels en peren vergelijking.
En met een vaccin kun je levens redden, zelfs als je van mening bent dat je geen prikje nodig hebt.

Vaccin leidt tot minder ziekenhuisopname, dus minder druk op de zorg en dus minder risico op overbelasting van die zorg.

Verder heb ik totaal geen zin in een abortusdiscussie, maar jouw redenering is veel tekort door de bocht.

Laat mensen gewoon grotendeels de baas zijn over hun eigen lichaam.

Wil je geen vaccin? Prima.
Wil je je kind aborteren? Ga je gang.
Wil je hulp bij zelfdoding omdat je onnodig lijdt? Als je dokter daaraan mee wil werken, dan have at it.
Wil je elk weekend coke snuiven? Doe je best.
Wil je elke dag vlees eten? Leef je uit.
Etc etc
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201295102
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:21 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hahaha. Het verplicht ondergaan van een experimentele medische behandeling vergelijken met babymoord beperken. Oh nee Koos, zeg me dat je een grapje maakt.

Hooooonk!
'Babymoord'.

Gast :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201295106
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En met een vaccin kun je levens redden, zelfs als je van mening bent dat je geen prikje nodig hebt.

Vaccin leidt tot minder ziekenhuisopname, dus minder druk op de zorg en dus minder risico op overbelasting van die zorg.

Verder heb ik totaal geen zin in een abortusdiscussie, maar jouw redenering is veel tekort door de bocht.

Laat mensen gewoon grotendeels de baas zijn over hun eigen lichaam.

Wil je geen vaccin? Prima.
Wil je je kind aborteren? Ga je gang.
Wil je hulp bij zelfdoding omdat je onnodig lijdt? Als je dokter daaraan mee wil werken, dan have at it.
Wil je elk weekend coke snuiven? Doe je best.
Wil je elke dag vlees eten? Leef je uit.
Etc etc
Geheel eens met je post, maar in dat licht kun je toch nooit achter de plannen van Biden staan om mensen gedwongen te vaccineren? Of zoals in LA waar schoolkinderen nu gedwongen worden om een spuitje te laten zetten.
  vrijdag 10 september 2021 @ 17:37:36 #131
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201295121
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:21 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hahaha. Het verplicht ondergaan van een experimentele medische behandeling vergelijken met babymoord beperken. Oh nee Koos, zeg me dat je een grapje maakt.

Hooooonk!
Wat een emotionele post.
pi_201295175
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Geheel eens met je post, maar in dat licht kun je toch nooit achter de plannen van Biden staan om mensen gedwongen te vaccineren? Of zoals in LA waar schoolkinderen nu gedwongen worden om een spuitje te laten zetten.
Ik ben daar geen voorstander van, maar ik kan ook niet zeggen dat ik gepassioneerd tegen ben.

Ik voel vooral onverschilligheid (voor alle duidelijkheid: zo denk ik ook over de abortuswetgeving in Texas. Ik vind het tamelijk absurd, maar z'n moeten lekker hun ding doen, daar in Texas).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 10 september 2021 @ 17:41:06 #133
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201295193
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:37 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Wat een emotionele post.
De woorden die je zoekt zijn hysterisch, cholerisch en heetgebakerd.
Huilen dan.
pi_201295331
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
Verder heb ik totaal geen zin in een abortusdiscussie, maar jouw redenering is veel tekort door de bocht.

Laat mensen gewoon grotendeels de baas zijn over hun eigen lichaam.
Oh maar vrouwen zijn dat toch ook? Je wordt namelijk niet zomaar ineens zwanger wakker zonder dat er iets aan vooraf is gegaan. Daar komen ook keuzes en meer dan eens onverantwoordelijk gedrag bij kijken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201295363
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Oh maar vrouwen zijn dat toch ook? Je wordt namelijk niet zomaar ineens zwanger wakker zonder dat er iets aan vooraf is gegaan. Daar komen ook keuzes en meer dan eens onverantwoordelijk gedrag bij kijken.
Hihi, ze zijn natuurlijk allemaal bezwangerd door God. Of, in het Linkse geval, de Staat. Hihi, dat klinkt dan weer als de Handmaid's Tale waar ze het zo graag over hebben. En dan komt ook weer overeen met de gedachte dat de kinderen het eigendom van de Staat zijn.
pi_201295436
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Oh maar vrouwen zijn dat toch ook? Je wordt namelijk niet zomaar ineens zwanger wakker zonder dat er iets aan vooraf is gegaan. Daar komen ook keuzes en meer dan eens onverantwoordelijk gedrag bij kijken.
Klopt. Maar dat verandert niets mijn opvattingen die ik hierboven op een rijtje heb gezet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201295566
twitter

Fauci die vind dat Biden niet ver genoeg gaat.
Wat een nachtmerrie moet het zijn voor mensen in de VS die waarde hechten aan vrijheid en moeten leven onder het “gematigde” fascisme van Biden.
pi_201295597
fAsIcSmE!!1
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201295694
Ik zie een aantal rechtse users weer aardig cholerisch worden op het moment dat ze geconfronteerd worden met de observeerbare realiteit. Dat is mij drie honks waard. Honk honk honk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 10 september 2021 @ 18:37:11 #140
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201296278
Anti-abortus gekkies die verkrachting als term willen afschaffen. Ware conservatieven!
pi_201297105
pi_201297428
quote:
Hihi, wat is me dat ook een figuur die Jill Biden, heel nep vooral ook allemaal. Je zou daar maar staan en naar zo'n vrouw moeten luisteren. En dan Sleepy Joe er nog naast, het is bijna een beetje een komedie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201297475
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, wat is me dat ook een figuur die Jill Biden, heel nep vooral ook allemaal. Je zou daar maar staan en naar zo'n vrouw moeten luisteren. En dan Sleepy Joe er nog naast, het is bijna een beetje een komedie.
Dokter Jill met patiënt Biden. En Joe, die volgde vast zijn neus. Ze waren immers op een school.
pi_201297499
quote:
Wat is stap 7? Wat gebeurt er als iedereen gedwongen is gevaccineerd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201297654
Gaat best wel hard daar in Murcia

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201297917
quote:
Prima video weer van TimGod. Goed ook om te zien dat veel ouders er helemaal klaar mee zijn, schrikbarend hoe de overheid tracht om zelfs de vrijheid van kinderen aan banden te leggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201297945
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Prima video weer van TimGod. Goed ook om te zien dat veel ouders er helemaal klaar mee zijn, schrikbarend hoe de overheid tracht om zelfs de vrijheid van kinderen aan banden te leggen.
You will own nothing, and you will be happy. Wat denken ouders wel niet, dat het HUN kinderen zijn?
  vrijdag 10 september 2021 @ 20:05:37 #150
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201297965
Verdomde socialisten!

Honk honk honk
pi_201298161
Hihi, volledig geïndoctrineerd door een YouTube joker die het nog nooit bij het rechte eind heeft gehad.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201298217
Ik zie dat de geautoriseerde bronnen van YouTube weer een nieuwe waarheid voor de discipelen hebben gebracht. Zeer honkwaardig.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201298218
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:04 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
You will own nothing, and you will be happy. Wat denken ouders wel niet, dat het HUN kinderen zijn?
Die behoren natuurlijk toe aan de Staat. En zullen op school worden omgevormd tot heetgebakerde social justice strijdertjes door dit soort figuren:
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201298271
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die behoren natuurlijk toe aan de Staat. En zullen op school worden omgevormd tot heetgebakerde social justice strijdertjes door dit soort figuren:
[ twitter ]
In de natuur hebben giftige of gevaarlijke dieren felle kleuren. De mens is niet anders.
pi_201298321
Hihi, vrij emotionele reactie nochtans.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 10 september 2021 @ 20:37:40 #156
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_201298480
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:55 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wat is een Dejann?
Een leugenaar/fantast die hier al jaren bezig is om onder verschillende accounts z'n extreem rechts ranzige gedachtegoed voor een groter publiek aantrekkelijk te maken. Het is iemand die eigenlijk geen argument heeft, want mensen die dat wel hebben hoeven zich niet te bedienen van leugens en bedrog.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_201298497
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:21 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
In de natuur hebben giftige of gevaarlijke dieren felle kleuren. De mens is niet anders.
Vandaar dus die oranje tint.
pi_201299133
twitter

twitter


Ik ben benieuwd hoe zich dit allemaal gaat uitspelen. Er zullen natuurlijk veel meer bedrijven zijn die hier helemaal geen zin in hebben.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201299395
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:04 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
You will own nothing, and you will be happy. Wat denken ouders wel niet, dat het HUN kinderen zijn?
Maar wat gebeurt er precies als we allemaal zijn gevaccineerd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201299470
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:12 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]

Ik ben benieuwd hoe zich dit allemaal gaat uitspelen. Er zullen natuurlijk veel meer bedrijven zijn die hier helemaal geen zin in hebben.
Niet alleen bedrijven. Ook gouverneurs waarderen het breken van het 10e amendement niet.
pi_201300186
Ah er gaan vast weer allerlei rechtszaken aangespannen worden die allemaal stranden maar qua narratief het reuze goed doen bij het domvolk? Zoiets als die 60+ verkiezingfraude-zaken :Y

Intussen verliest DeSantis er alweer eentje :P

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201300600
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201301297
En gaat er weer eens een Trump-maatje schuldig pleiten:

twitter


[ Bericht 29% gewijzigd door Kijkertje op 10-09-2021 23:53:01 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201301758
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:03 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Fauci die vind dat Biden niet ver genoeg gaat.
Wat een nachtmerrie moet het zijn voor mensen in de VS die waarde hechten aan vrijheid en moeten leven onder het “gematigde” fascisme van Biden.
Stel je niet zo aan. Fascisme _O-

Iedereen kan zich nog altijd geheel vrijwillig laten vaccineren *O*

Maar je hebt nog steeds de VRIJHEID! om dat gewoon niet te doen maar dan zitten er wel consequenties aan vast :P

Nog meer 'fascisme':

twitter


[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 11-09-2021 01:51:58 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 11 september 2021 @ 00:30:30 #165
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201301823
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Of wat? Brainfreeze????
ja dat dus..

een niks zeggende reactie...

al wat gevonden?
daar gaat topic immers over..

iets? een strohalm?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 11 september 2021 @ 00:33:17 #166
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201301844
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wat is stap 7? Wat gebeurt er als iedereen gedwongen is gevaccineerd?
quote:
quote:
stap 7? profit?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201301861
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:04 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wat denken ouders wel niet, dat het HUN kinderen zijn?
Wat denken die ouders wel niet, dat het HUN school is?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201301900
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:16 schreef Kijkertje het volgende:
Ah er gaan vast weer allerlei rechtszaken aangespannen worden die allemaal stranden
Weet ik niet. Ik vind het nogal wat, zo'n vaccin als overheid verplicht stellen. Kan me voorstellen dat je dan ergens tegen wat privacygrenzen aan gaat lopen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201302062
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 00:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Weet ik niet. Ik vind het nogal wat, zo'n vaccin als overheid verplicht stellen. Kan me voorstellen dat je dan ergens tegen wat privacygrenzen aan gaat lopen.
Daar hebben ze echt wel over nagedacht. De overheid stelt trouwens niks verplicht, niemand hoeft zich tegen zijn/ haar wil laten vaccineren :N

twitter

twitter


Het zou toch ook van de gekke zijn als een deel van de bevolking om zuiver politieke redenen de volksgezondheid in gevaar zou kunnen brengen zonder dat een overheid kan ingrijpen?

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 11-09-2021 01:10:06 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201302242
Een rally samen met Bolsonaro dat trekt wel aandacht natuurlijk

twitter


Trump's nieuwe Bromance :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201302340
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 00:32 schreef Kansenjongere het volgende:
Welkom nieuwe kloon! Onder welke naam liep je voorheen te trollen?
kloon? wat is dat?
Plaats hier uw advertentie
pi_201302426
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 00:30 schreef theguyver het volgende:

[..]
ja dat dus..

een niks zeggende reactie...

al wat gevonden?
daar gaat topic immers over..

iets? een strohalm?
Je bent in staat om mee te lezen, dus als er iets nieuws omtrent dat onderwerp is dan zal het zeker hier gepost worden.
pi_201302431
quote:
81s.gif Op zaterdag 11 september 2021 00:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Stel je niet zo aan. Fascisme _O-

Iedereen kan zich nog altijd geheel vrijwillig laten vaccineren *O*

Maar je hebt nog steeds de VRIJHEID! om dat gewoon niet te doen maar dan zitten er wel consequenties aan vast :P

Nog meer 'fascisme':

[ twitter ]
Dit soort ziektes vergelijken met COVID-19 is op zichzelf al lachwekkend.
pi_201302473
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 02:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit soort ziektes vergelijken met COVID-19 is op zichzelf al lachwekkend.
De bof bv? :D

Of waterpokken :?

Stuk gevaarlijker dan COVID:

twitter


quote:
The country is averaging about 1,500 deaths a day for the first time since March. And while they're well below peak levels, daily death totals have more than quintupled since the start of August, per the New York Times.


[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 11-09-2021 04:50:38 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201302480
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:12 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]

Ik ben benieuwd hoe zich dit allemaal gaat uitspelen. Er zullen natuurlijk veel meer bedrijven zijn die hier helemaal geen zin in hebben.
Helemaal eens met die kerel van Daily Wire.
pi_201302662
twitter


quote:
On Friday, facing accusations from Republicans of an abuse of power and threats of lawsuits, Mr. Biden had a simple retort.

“Have at it,” he said.

The right of government to impose vaccines has been established since at least 1904, when the Supreme Court issued a 7-to-2 ruling that Cambridge, Mass., could require all adults to be vaccinated against smallpox. But more recent cases — including the first Supreme Court ruling on the Affordable Care Act — call into question whether Mr. Biden or any president could simply order all Americans to get shots.

That is not what Mr. Biden is doing. By requiring that companies maintain safe workplaces through vaccination, legal experts said Friday that the president was relying on the federal government’s well-established constitutional power to regulate commerce and the 51-year-old law establishing the Occupational Safety and Health Administration.

Once OSHA drafts an “emergency temporary standard” and a White House regulatory office reviews it, officials said the agency would begin enforcing the rules: collecting reports of violations and sending out inspectors who will be empowered to impose $13,650 fines for violations and up to $136,500 for those that are willful or repeated.

“The constitutionality of this regulatory effort is completely clear,” said Donald B. Verrilli Jr., who served as solicitor general under President Barack Obama. “In a situation like this, one where we’re in the middle of a public health emergency, courts recognize that they lack the institutional competency to make judgments about what’s in the best interest of public health and safety.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201302719
Wappie gespot! :D

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201302738
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 04:13 schreef Kijkertje het volgende:
Wappie gespot! :D

[ twitter ]
Wat... wat moeten ze dan doen? Asking for a friend.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201302754
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 04:28 schreef OMG het volgende:

[..]
Wat... wat moeten ze dan doen? Asking for a friend.
Gek he? Dat vertellen ze er om de één of andere reden nooit bij :D

Maar volgens mij is hij erg emotioneel :+

Hij zal wel Links zijn :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201302763
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 04:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Gek he? Dat vertellen ze er om de één of andere reden nooit bij :D

Maar volgens mij is hij erg emotioneel :+
Yep, en cholerisch en heetgebakerd. Zou hij nog ergens van geïndoctrineerd zijn? Vast niet de MSM.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201303596
quote:
When the gestapo show up at your front door, you know what to do.
Nou ik zou het niet weten, misschien dat onze trouwe sektevolgers daar wel een verhaal bij hebben wat je moet doen als de Gestapo voor je voordeur staat. :D
pi_201303603


De rode staten zijn tegen fascisme.
pi_201303638
Trump: ‘I do believe they are going to decertify the election’

quote:
President Donald Trump just dropped bombshell news on the matter of election integrity by predicting that officials will “decertify” the 2020 presidential election.

Discussing consequences for the “rigged” election, Trump told Jim Hoft, founder of The Gateway Pundit, during a Friday afternoon interview, “I do believe they are going to decertify the election.”

“They know it was rigged,” he added after a week of damning reports alleging vast voter irregularities in Maricopa County.

Addressing the Arizona canvassing report published by Liz Harris which claimed that the number of “lost” votes identified in Maricopa County is 173,104, or the equivalent of nearly three Sun Devil stadiums, she said during an interview on Steve Bannon’s “War Room” this week. “2.5 times that stadium is the number of people in Maricopa County whose votes were lost.”

In addition to missing votes, the report also identified 96,389 “ghost” votes which are described as “mail-in votes that likely could not have been physically cast by the voter that the vote was registered to,” because of address changes.

“These voters did not have a secondary mailing address and were either unknown to the residents who lived at their voting address since September 2020 or were known but confirmed to not have lived at the residence since prior to the election, and often had not lived there for many years.”

The combined number of “lost” and “ghost” votes, as well as many more inaccurate votes were discovered by canvassers, brings the total vote discrepancies to 269,493 – and that’s just one county in the state of Arizona.

Trump called Liz Harris a “patriot” for her findings, praising the report that alleges hundreds of thousands of “lost” or “ghost” votes.

On the matter of Arizona, Trump added “I lost at a very close number, but we were way up ahead,” and someone is “going to have to ask Fox,” about their curious early call for Arizona to go to Biden.
  zaterdag 11 september 2021 @ 08:57:24 #184
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201303640
Nee-nazi’s die bang zijn voor facisme. Das vreemd…..
pi_201303716
DeSantis wint alweer.

Court rules for Florida governor, reinstates ban on mask mandates in state's schools

quote:
(Reuters) -A Florida appeals court ruled in favor of Governor Ron DeSantis on Friday, effectively reinstating his ban on mask mandates in the state's public schools.

The decision by the First District Court of Appeals reverses a previous ruling by a Florida district court judge who found in a lawsuit brought by parents that the state did not have authority to ban the face-covering mandates.

"No surprise here - the 1st DCA has restored the right of parents to make the best decisions for their children," DeSantis wrote on Twitter. "I will continue to fight for parents’ rights."

Florida is one of several U.S. states where Republican governors have sought to prevent local governments and school districts from mandating masks, in what has become a highly politicized tussle over COVID-19 precautions.

The governors say such rules infringe on personal liberty. Proponents of mask mandates have said the rules are necessary to mitigate the spread of the COVID-19 pandemic during a surge driven by the more infectious Delta variant.

DeSantis in July issued an executive order barring school mask mandates for students. The governor has said parents should decide whether their children need to cover their faces in classrooms.

Miami-Dade County Public Schools, the fourth largest district in the United States, is among more than a dozen school districts that defied DeSantis to imposed mask. This week, the state Department of Education withheld funding from two of those districts.

On Aug. 27, Leon County Circuit Court Judge John Cooper ruled in favor of the plaintiff parents. Cooper then issued an automatic stay in the case that would have stopped his decision from taking effect pending appeal.

But the First District appeals court said it had "serious doubts" about the standing, jurisdiction and other legal matters in the case.

Charles Gallagher, the lead attorney for the parents, wrote on Twitter that they will be seeking a ruling from the state Supreme Court.

"With a stay in place, students, parents and teachers are back in harm’s way," he said.

In a letter on Friday to Florida's education chief, the U.S. Education Department’s Office for Civil Rights said it was opening an investigation into whether the state was preventing school districts from meeting the needs of students with disabilities as a result of the policy.

The department announced last month it had opened similar investigations in Iowa, Oklahoma, South Carolina, Tennessee and Utah.
  zaterdag 11 september 2021 @ 09:15:51 #186
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201303793
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:53 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

De rode staten zijn tegen fascisme.
Alleen die?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201303844
quote:
Wat een site meteen ook mypillow guy reclame. Het is ook wel een incestueuze club die sekte met zijn volgers. :D
pi_201303859
quote:
Zonder gekheid, wat gaat er precies gebeuren zodra iedereen is gevaccineerd? Wat is volgens jou de end game?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201303901
quote:
Fantastische governor natuurlijk. Zou hem graag nog eens als president zien. En aangezien DeSantis ook een stukje beschaafder is dan Trump denk ik dat hij de Blauwen en alle Linksigen in de MSM compleet zou laten schuimbekken als nooit te voren. Dat zou uiteraard heerlijke beelden opleveren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201303981
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Fantastische governor natuurlijk. Zou hem graag nog eens als president zien. En aangezien DeSantis ook een stukje beschaafder is dan Trump denk ik dat hij de Blauwen en alle Linksigen in de MSM compleet zou laten schuimbekken als nooit te voren. Dat zou uiteraard heerlijke beelden opleveren.
Hij mag mooi na Trump president worden. Zolang Trump op het toneel is, is DeSantis altijd #2. Het zou wel mooi zijn om weer een fatsoenlijke president in Trump of DeSantis te hebben na Biden, die het Amerikaanse volk constant de rug toekeert. Om weer een president te hebben die niet steeds "I am not supposed to answer questions" en dergelijke zegt.
pi_201304015
quote:
81s.gif Op zaterdag 11 september 2021 02:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
De bof bv? :D

Of waterpokken :?

Stuk gevaarlijker dan COVID:

[ twitter ]
[..]

Dodelijke ziekten voor kleine kinderen, totaal niet te vergelijken met COVID.
Je bent best goed met artikelen en statistieken opzoeken, kijk eens voor de gein hoe dodelijk covid is voor de jeugd? Zelfs onder de 40 ben je nog relatief veilig.
En je weet heel goed dat de vaccins overal vrij verkrijgbaar zijn, vaccinatieverplichting is daarom onnodig en het houd totaal geen rekening met mensen die al immuun zijn en het lijkt mij dat een hoop mensen al natuurlijke immuniteit hebben opgebouwd.
pi_201304016
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Fantastische governor natuurlijk. Zou hem graag nog eens als president zien. En aangezien DeSantis ook een stukje beschaafder is dan Trump denk ik dat hij de Blauwen en alle Linksigen in de MSM compleet zou laten schuimbekken als nooit te voren. Dat zou uiteraard heerlijke beelden opleveren.
Zoals ik al eerder aangaf: zolang Trump nog ademt, wordt DeSantis geen president.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201304061
twitter

DeSantis legt nog even uit waarom verplichte vaccinatie/testen waanzin is.

Ik ben trouwens benieuwd of Biden de illegalen die dagelijks het land binnendruppelen ook de keuze geeft om te vaccineren of wekelijks te testen. Iets zegt mij dat hij dat dan weer niet nodig vind.
  zaterdag 11 september 2021 @ 09:45:44 #194
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201304066
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:36 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hij mag mooi na Trump president worden. Zolang Trump op het toneel is, is DeSantis altijd #2. Het zou wel mooi zijn om weer een fatsoenlijke president in Trump of DeSantis te hebben na Biden, die het Amerikaanse volk constant de rug toekeert. Om weer een president te hebben die niet steeds "I am not supposed to answer questions" en dergelijke zegt.
Eerst moet je winnen.
Voor je president word.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201304077
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zoals ik al eerder aangaf: zolang Trump nog ademt, wordt DeSantis geen president.
Ik denk dat je gelijk hebt, Trump is nu heel opzichtig bezig met campagne voeren. Die gaat gewoon weer voor 2024.
Het is uiteraard stukken beter dan Biden maar in mijn ogen niet het beste wat de Republikeinen te bieden hebben.
pi_201304109
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, Trump is nu heel opzichtig bezig met campagne voeren. Die gaat gewoon weer voor 2024.
Het is uiteraard stukken beter dan Biden maar in mijn ogen niet het beste wat de Republikeinen te bieden hebben.
En dat gaat Trump gewoon weer keihard verliezen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201304148
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En dat gaat Trump gewoon weer keihard verliezen.
Als de democraten een nog veel slechtere tegen kandidaat kunnen vinden kan hij het best wel winnen. :D
pi_201304157
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En dat gaat Trump gewoon weer keihard verliezen.
Die kans zit er in, maar ik zou dat niet met zulke overtuiging zetten. Trump heeft weliswaar een verleden en de media heeft nog wel een paar emmers stront staan om over hem heen te gooien.
We zijn pas een jaar in de Biden administratie en zo geweldig gaat het ook niet.
Zijn geblunder in Afghanistan gaat zeker nog een staartje krijgen evenals de dictatoriale trekjes van hem mbt verplichte vaccinaties.
pi_201304178
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Als de democraten een nog veel slechtere tegen kandidaat kunnen vinden kan hij het best wel winnen. :D
Mag toch hopen dat de gematigde Amerikaan zich verre van Trump houdt na diens constante stroom leugens over verkiezingsfraude en de bestorming van het Capitool.

Aan de andere kant is de gemiddelde Amerikaan natuurlijk een gigantische imbeciel, dus je weet maar nooit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201304208
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Die kans zit er in, maar ik zou dat niet met zulke overtuiging zetten. Trump heeft weliswaar een verleden en de media heeft nog wel een paar emmers stront staan om over hem heen te gooien.
We zijn pas een jaar in de Biden administratie en zo geweldig gaat het ook niet.
Zijn geblunder in Afghanistan gaat zeker nog een staartje krijgen evenals de dictatoriale trekjes van hem mbt verplichte vaccinaties.
Die verplichte vaccinaties kunnen deze regering inderdaad opbreken. Amerikanen zijn nogal fel gekant tegen dergelijke dwang (hoewel verplichte vaccinaties veel vaker is voorgekomen in de geschiedenis van de VS).

Afghanistan zal uiteindelijk worden gezien als een verstandig besluit. Ja, het vertrek was rommelig, maar er zijn amper slachtoffers gevallen en de VS heeft zich eindelijk teruggetrokken uit een eindeloze, zinloze oorlog. De chaotische beelden zitten nog op ieders netvlies, daarom is het oordeel op dit moment nog overwegend negatief.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201304293
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:36 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hij mag mooi na Trump president worden. Zolang Trump op het toneel is, is DeSantis altijd #2. Het zou wel mooi zijn om weer een fatsoenlijke president in Trump of DeSantis te hebben na Biden, die het Amerikaanse volk constant de rug toekeert. Om weer een president te hebben die niet steeds "I am not supposed to answer questions" en dergelijke zegt.
Dat laatste zeker. Maar in de huidige situatie praat de MSM alles goed natuurlijk. Immers .. 'The adults are back in charge' Hihi, wat een partijdige geesten toch ook het gros van die journalisten. Zo cholerisch en emotioneel, ze kunnen hun voorkeuren niet verbergen. En zodra er weer een Republikein in het Witte Huis zit, zal alles worden gedemoniseerd, helemaal als dit Trump betreft. Die kan natuurlijk niets goed doen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:45 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
DeSantis legt nog even uit waarom verplichte vaccinatie/testen waanzin is.

Ik ben trouwens benieuwd of Biden de illegalen die dagelijks het land binnendruppelen ook de keuze geeft om te vaccineren of wekelijks te testen. Iets zegt mij dat hij dat dan weer niet nodig vind.
Sterke uitleg inderdaad. Ik kan mij ook haast niet voorstellen dat dit nu serieus is bedoelt van de Biden administration, het is volgens mij meer om te zien hoe ver men nu precies kan gaan. Hoe instemmend de burger eigenlijk is. Dat zal ze nog vies tegen gaan vallen denk ik.

En omtrent die migranten, daar werd Jen 'circle back' Psaki ook nog naar gevraagd maar dat ontweek ze maar even. Dat mens staat daar ook enkel alles goed te praten wat de Blauwen verkeerd doen, dan wel vragen te negeren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201304355
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:10 schreef HowardRoark het volgende:

Dat laatste zeker. Maar in de huidige situatie praat de MSM alles goed natuurlijk. Immers .. 'The adults are back in charge' Hihi, wat een partijdige geesten toch ook het gros van die journalisten. Zo cholerisch en emotioneel, ze kunnen hun voorkeuren niet verbergen. En zodra er weer een Republikein in het Witte Huis zit, zal alles worden gedemoniseerd, helemaal als dit Trump betreft. Die kan natuurlijk niets goed doen.
Ach, wellicht krijgt Trump over 15 jaar de Dubya-behandeling. De MSM zijn full-neocon gegaan. En terecht, want het verschil tussen neocons en globaal-socialisten is minimaal.
quote:
Sterke uitleg inderdaad. Ik kan mij ook haast niet voorstellen dat dit nu serieus is bedoelt van de Biden administration, het is volgens mij meer om te zien hoe ver men nu precies kan gaan. Hoe instemmend de burger eigenlijk is. Dat zal ze nog vies tegen gaan vallen denk ik.

En omtrent die migranten, daar werd Jen 'circle back' Psaki ook nog naar gevraagd maar dat ontweek ze maar even. Dat mens staat daar ook enkel alles goed te praten wat de Blauwen verkeerd doen, dan wel vragen te negeren.
Hihihi.
twitter


Wel grappig eigenlijk. Migranten krijgen het paardenmiddel en Amerikanen het schapenmiddel.
pi_201304398
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat laatste zeker. Maar in de huidige situatie praat de MSM alles goed natuurlijk. Immers .. 'The adults are back in charge' Hihi, wat een partijdige geesten toch ook het gros van die journalisten. Zo cholerisch en emotioneel, ze kunnen hun voorkeuren niet verbergen. En zodra er weer een Republikein in het Witte Huis zit, zal alles worden gedemoniseerd, helemaal als dit Trump betreft. Die kan natuurlijk niets goed doen.
[..]
Sterke uitleg inderdaad. Ik kan mij ook haast niet voorstellen dat dit nu serieus is bedoelt van de Biden administration, het is volgens mij meer om te zien hoe ver men nu precies kan gaan. Hoe instemmend de burger eigenlijk is. Dat zal ze nog vies tegen gaan vallen denk ik.

En omtrent die migranten, daar werd Jen 'circle back' Psaki ook nog naar gevraagd maar dat ontweek ze maar even. Dat mens staat daar ook enkel alles goed te praten wat de Blauwen verkeerd doen, dan wel vragen te negeren.
De beste persvoorlichter ooit volgens sommigen hier want ze liegt niet. 🤣🤣🤣

Wat betreft Biden denk ik dat je gelijk hebt, alleen is covid zo gepolitiseerd dat een groot deel van de bevolking dit zal pikken want Biden.
Kijk maar eens naar LA waar men verplicht schoolgaande kinderen wil vaccineren ondanks het feit dat ze het minste risico lopen. Het is hetzelfde als kinderen verplicht inenten tegen de griep.
Waarom die malloten daar er voor kiezen om het immuunsysteem van kinderen te ondermijnen is mij een raadsel.
Puur tribalisme, helaas zie je dit ook op rechts met een wezenlijk verschil dat men op rechts niemand wilt dwingen om bepaalde maatregelen te nemen.
pi_201304419
Members of Congress and Their Staff Are Exempt From Biden's Vaccine Mandate

Heeft iemand een beter voorbeeld nodig waarom de vaccins waardeloos zijn?
pi_201304438
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:22 schreef QuidProJoe het volgende:
Members of Congress and Their Staff Are Exempt From Biden's Vaccine Mandate

Heeft iemand een beter voorbeeld nodig waarom de vaccins waardeloos zijn?
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zonder gekheid, wat gaat er precies gebeuren zodra iedereen is gevaccineerd? Wat is volgens jou de end game?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201304527
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De beste persvoorlichter ooit volgens sommigen hier want ze liegt niet. 🤣🤣🤣

Wat betreft Biden denk ik dat je gelijk hebt, alleen is covid zo gepolitiseerd dat een groot deel van de bevolking dit zal pikken want Biden.
Kijk maar eens naar LA waar men verplicht schoolgaande kinderen wil vaccineren ondanks het feit dat ze het minste risico lopen. Het is hetzelfde als kinderen verplicht inenten tegen de griep.
Waarom die malloten daar er voor kiezen om het immuunsysteem van kinderen te ondermijnen is mij een raadsel.
Puur tribalisme, helaas zie je dit ook op rechts met een wezenlijk verschil dat men op rechts niemand wilt dwingen om bepaalde maatregelen te nemen.
Links is dol op autoritarisme. Een Almachtige Staat, die alles bepaald. En een vaccinatieplicht voor kinderen omtrent Covid is natuurlijk gekkenwerk, zij lopen totaal geen risico. Schijnbaar is het zelfs zo dat voor jongeren onder de 18, het overlijdensrisico kleiner is dan het risico op myocarditis als bijwerking van een vaccinatie. Schrikbarend natuurlijk dat men dan toch vaccinaties wil pushen. Maar ja .. Blauwe stad in een Blauwe staat hè, dan krijg je dat.
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:22 schreef QuidProJoe het volgende:
Members of Congress and Their Staff Are Exempt From Biden's Vaccine Mandate

Heeft iemand een beter voorbeeld nodig waarom de vaccins waardeloos zijn?
Dit is inderdaad erg opmerkelijk. Je zou dan op zijn minst het goede voorbeeld moeten geven. In principe kunnen er dan dus medewerkers rondlopen in het Witte Huis die niet gevaccineerd zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201304575
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:33 schreef HowardRoark het volgende:

Dit is inderdaad erg opmerkelijk. Je zou dan op zijn minst het goede voorbeeld moeten geven. In principe kunnen er dan dus medewerkers rondlopen in het Witte Huis die niet gevaccineerd zijn.
Congresleden zijn volksvertegenwoordigers, geen ambtenaren. Die kun je als overheid dus niets verplichten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201304585
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:33 schreef HowardRoark het volgende:

Dit is inderdaad erg opmerkelijk. Je zou dan op zijn minst het goede voorbeeld moeten geven. In principe kunnen er dan dus medewerkers rondlopen in het Witte Huis die niet gevaccineerd zijn.
Tsja. De Partij heeft nu eenmaal voorrechten. Het zijn immers betere mensen dan dat gewone volk. Die smerige middenklasse, met hun wens voor vrijheid en onafhankelijkheid van de Staat.
pi_201304588
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De beste persvoorlichter ooit volgens sommigen hier want ze liegt niet. 🤣🤣🤣
Je moet dit trouwens net even wat anders interpreteren als mensen dit op zo'n manier brengen.

'Beste persvoorlichter ooit en ze liegt niet'

Translation: 'Ze zit bij de juiste partij, dus ik steun haar en als ze liegt negeer ik het gewoon'

Honk honk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201304616
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Links is dol op autoritarisme. Een Almachtige Staat, die alles bepaald. En een vaccinatieplicht voor kinderen omtrent Covid is natuurlijk gekkenwerk, zij lopen totaal geen risico. Schijnbaar is het zelfs zo dat voor jongeren onder de 18, het overlijdensrisico kleiner is dan het risico op myocarditis als bijwerking van een vaccinatie. Schrikbarend natuurlijk dat men dan toch vaccinaties wil pushen. Maar ja .. Blauwe stad in een Blauwe staat hè, dan krijg je dat.
[..]
Dit is inderdaad erg opmerkelijk. Je zou dan op zijn minst het goede voorbeeld moeten geven. In principe kunnen er dan dus medewerkers rondlopen in het Witte Huis die niet gevaccineerd zijn.
Ik kwam gisteren nog een artikel tegen helaas achter een betaalmuur. Maar schijnt dus inderdaad te kloppen dat de kans op myocarditis hoger is dan dat een kind komt te overlijden aan covid.
Angst is een slechte raadgever en helaas heeft angst de blauwe staten volledig in hun grip.
pi_201304619
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je moet dit trouwens net even wat anders interpreteren als mensen dit op zo'n manier brengen.

'Beste persvoorlichter ooit en ze liegt niet'

Translation: 'Ze zit bij de juiste partij, dus ik steun haar en als ze liegt negeer ik het gewoon'

Honk honk.
Sommige persvoorlichters moeten vaker "circle backen" dan anderen, omdat anderen zich niet steeds in een cul-de-Psaki weten te maneuvreren.
pi_201304909
Psakigodin. Dat er zo emotioneel gereageerd wordt op een vrouw die in het openbaar mag spreken zegt nochtans wel wat over enkele rechtsgeörienteerde users alhier.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201304995
Mooie en intelligente vrouwen.
pi_201305043
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 11:11 schreef Ludachrist het volgende:
Psakigodin. Dat er zo emotioneel gereageerd wordt op een vrouw die in het openbaar mag spreken zegt nochtans wel wat over enkele rechtsgeörienteerde users alhier.
Lmao, ik kan mij nog goed herinneren hoe McEnany bejegend werd in AMV.
Nazihoer, bimbo, vrouwelijke Goebbels etc heb ik daar toen regelmatig voorbij zien komen.
Het werd zelfs zo bont dat de mods moesten ingrijpen.
pi_201305049
Times Investigation: In U.S. Drone Strike, Evidence Suggests No ISIS Bomb

quote:
U.S. officials said a Reaper drone followed a car for hours and then fired based on evidence it was carrying explosives. But in-depth video analysis and interviews at the site cast doubt on that account.
Abortus is voor Democraten niet genoeg. Nu worden kinderen gedroned.
pi_201305066
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 11:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lmao, ik kan mij nog goed herinneren hoe McEnany bejegend werd in AMV.
Nazihoer, bimbo, vrouwelijke Goebbels etc heb ik daar toen regelmatig voorbij zien komen.
Het werd zelfs zo bont dat de mods moesten ingrijpen.
Daar is nochtans geen sprake van.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201305079
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 11:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Nazihoer, bimbo, vrouwelijke Goebbels etc heb ik daar toen regelmatig voorbij zien komen.
Ze noemden haar bimbo? Och jee, meid, heb je er slecht van geslapen?
pi_201305123
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 11:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Daar is nochtans geen sprake van.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 11:27 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Ze noemden haar bimbo? Och jee, meid, heb je er slecht van geslapen?
Deze reacties zeggen wel weer genoeg.
pi_201305141
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 11:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]
Deze reacties zeggen wel weer genoeg.
Dat jij bimbo opneemt in een opsomming tussen nazihoer en vrouwelijke Goebbels in een wanhopige poging een punt te maken ook.
pi_201305178
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 11:32 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Dat jij bimbo opneemt in een opsomming tussen nazihoer en vrouwelijke Goebbels in een wanhopige poging een punt te maken ook.
Aldus kansenknaapje die wederom een oneliner post en daarmee projecteert dat hij eigenlijk zelf helemaal geen punt heeft.
pi_201305232
twitter


Hihi. Linkse praktijken in Californië. Wie had dat gedacht!
pi_201305295
twitter


Hihihi. Die gekke FBI en CIA toch. Zegt wellicht ook een hoop over de mensen die het Trump kwalijk namen (nemen?) hoe hij over de veiligheidsdiensten sprak.
pi_201305339
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 11:40 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Hihi. Linkse praktijken in Californië. Wie had dat gedacht!
Haha, typerend inderdaad. Weer allerlei discutabele situaties bij het stemmen :'). Uitstekend dat DaveGod hier even uitgebreid verslag van doet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 11 september 2021 @ 11:59:43 #224
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201305455
Hihi. Honk honk
pi_201305631
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 11:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Aldus kansenknaapje die wederom een oneliner post en daarmee projecteert dat hij eigenlijk zelf helemaal geen punt heeft.
Haha, het blijft jammer dat je niet in staat bent om de ironie van je eigen posts in te zien.
pi_201305645
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 12:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Haha, het blijft jammer dat je niet in staat bent om de ironie van je eigen posts in te zien.
Ironisch.
  zaterdag 11 september 2021 @ 14:57:18 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201307210
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, Trump is nu heel opzichtig bezig met campagne voeren. Die gaat gewoon weer voor 2024.
Het is uiteraard stukken beter dan Biden maar in mijn ogen niet het beste wat de Republikeinen te bieden hebben.
Eh hij had toch al 2020 gewonnen.
3 termijnen mag niet volgens de wet.


Roosevelt was the first and only President to serve more than two terms. The amendment was passed by Congress in 1947, and was ratified by the states on 27 February 1951. The Twenty-Second Amendment says a person can only be elected to be president two times for a total of eight years.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201307219
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 14:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
Eh hij had toch al 2020 gewonnen.
3 termijnen mag niet volgens de wet.


Roosevelt was the first and only President to serve more than two terms. The amendment was passed by Congress in 1947, and was ratified by the states on 27 February 1951. The Twenty-Second Amendment says a person can only be elected to be president two times for a total of eight years.
Dus we zitten nu in het tweede termijn van Trump?
  zaterdag 11 september 2021 @ 15:51:20 #229
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201307760
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 14:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dus we zitten nu in het tweede termijn van Trump?
Dat is wat ik van trumporters al sinds de verkiezingen hier lees.

Iets met fraude en zo.
Je weet wel, dit topic.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201308044
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Fantastische governor natuurlijk. Zou hem graag nog eens als president zien. En aangezien DeSantis ook een stukje beschaafder is dan Trump denk ik dat hij de Blauwen en alle Linksigen in de MSM compleet zou laten schuimbekken als nooit te voren. Dat zou uiteraard heerlijke beelden opleveren.
Het zit je wel hoog he? Wat een emotioneel wensdenken _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201308196
Overigens is er alweer een emergency appeal ingediend, de Florida SC mag er nu over beslissen en is The Education Department ook een onderzoek begonnen naar het handelen van DeSantis.

Intussen gaan de scholen zich weinig aantrekken van deze tijdelijke order zolang het appeal loopt.
Er is door die rechters geen juridische uitspraak gedaan zoals Cooper wel deed. Ze hebben ernstige twijfels .... yeah right, goed onderbouwd hoor! :')

twitter


quote:
School districts react

Some school districts with mask mandates, though, said Friday that the appeals court decision wouldn't immediately change their policies.

Miami-Dade County Public Schools, Florida's largest school district, will continue to enforce a mask mandate as the appeals process runs its course, Superintendent Alberto Carvalho told CNN's Erin Burnett Friday, "for one simple reason -- it works," he said.

Broward County Public Schools, the second-largest district, will continue to implement its current policy, Interim Superintendent Dr. Vickie Cartwright said in a press conference Friday. The district has lost four staff members -- two teachers and two paraprofessionals -- to Covid-19.

"We're in the middle of a pandemic and we've got to respond accordingly to what's in the best interest of our students related to the pandemic," Cartwright said. "We look forward to the future ruling from the District Court of Appeals."

Orange County Public Schools, which includes Orlando, will "continue to monitor the court proceedings," spokesperson Michael Ollendorff said.

"Our current policy remains in place through October 30," Ollendorff said.

Leon County Public Schools, which includes Tallahassee, won't comment on the ruling and "will continue to mandate masks" through eighth grade, according to spokesperson Chris Petley.

There will also be no changes in the mask policy at Lee County Public Schools, according to spokesperson Rob Spicker, who said "the mask requirement remains in place." Lee County includes Fort Myers.

Brevard Public School System spokesperson Katherine Allen said the system had "not been notified of any changes to our current policy at this time."

"The decision is disappointing, but we understood from the beginning that the legal battle over masks in schools would take time and not every decision would be favorable," said Alachua County Public Schools spokesperson Jackie Johnson.
Uit een artikel van de WP:

twitter


quote:
The order cited a recently passed Florida law called the Parents' Bill of Rights. DeSantis said the new law means "we should protect the freedoms and statutory rights of students and parents by resting with the parents the decision whether their children should wear masks in school." His order said school boards that issued mask mandates could lose state funding.

Many parents have disagreed with DeSantis on the issue of masks in classrooms, and a group of them sued.

Judge Cooper sided with the parents last month. He has said there is nothing in the Parents' Bill of Rights that would ban mask mandates, noting that it allows districts to take action opposed by parents if it is for the public good.

DeSantis' office appealed, which led to a stay of the decision. This week, Cooper lifted the stay, prompting another challenge by the governor.

On Friday, though, the appeals court judges said they had "serious doubts" about the case brought by parents against the governor.

"These doubts significantly militate against the likelihood of the appellees' ultimate success in this appeal," the ruling says.
Echt een gedegen onderbouwing! :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 11-09-2021 17:10:48 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201308619
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het zit je wel hoog he? Wat een emotioneel wensdenken _O-
Die verwachting is niet geheel onterecht gezien de laatste 5 jaar met Trump.
pi_201308631
pi_201308645
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 15:51 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dat is wat ik van trumporters al sinds de verkiezingen hier lees.

Iets met fraude en zo.
Je weet wel, dit topic.
Maar wat vind je zelf? Want als je gelooft dat we nu in Trumps termijn zitten dan zijn je vragen omtrent fraude die je aan mij richt overbodig vind je niet?
pi_201308653
quote:
Jawohl!!!
pi_201308693
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Die verwachting is niet geheel onterecht gezien de laatste 5 jaar met Trump.
Ah ja toen waren de MSM continu aan het schuimbekken zeker :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201308713
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah ja toen waren de MSM continu aan het schuimbekken zeker :D
Ga je nu serieus ontkennen dat het niet het geval was?
pi_201308749
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ga je nu serieus ontkennen dat het niet het geval was?
Jazeker! Er was een hele hoop (terechte) kritiek op Trump. Dat jij daar schuimbekkken in ziet zegt meer iets over jou ;)

Er was wel veel verontwaardiging over zoveel amateurisme en immoreel gedrag. Dat wel :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201308849
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ga je nu serieus ontkennen dat het niet het geval was?
Drugs als bijvoorbeeld LSD of MSM, tasten de hersenen en perceptie van de realiteit aan.
pi_201308856
quote:
84s.gif Op zaterdag 11 september 2021 17:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Jazeker! Er was een hele hoop (terechte) kritiek op Trump. Dat jij daar schuimbekkken in ziet zegt meer iets over jou ;)

Er was wel veel verontwaardiging over zoveel onkunde. Dat wel :Y
Hou op hoor, ik heb de media MS13 zien verdedigen omdat Trump ze beesten noemde.
Jim Acosta de held van het verzet maakte zich tijdens de persconferenties belachelijk door als een marktkoopman te schreeuwen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over Maddow of haar extremistische mattie Olberman.
pi_201308886
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 september 2021 17:04 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Drugs als bijvoorbeeld LSD of MSM, tasten de hersenen en perceptie van de realiteit aan.
Lol!!
pi_201308891
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 17:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hou op hoor, ik heb de media MS13 zien verdedigen omdat Trump ze beesten noemde.
Jim Acosta de held van het verzet maakte zich tijdens de persconferenties belachelijk door als een marktkoopman te schreeuwen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over Maddow of haar extremistische mattie Olberman.
Oh my je wordt er helemaal emotioneel van zie ik.

Mss dat ik later nog eens op deze onzin inga maar heb nu een betere tijdsbesteding :W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201308989
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 17:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lol!!
Het trieste is dat het simpelweg waar is. Haat is verslavend, en niets voedt haat zoals MSM dat doet. Het creëert junks die alles voor hun volgende fix over hebben. Hun waardigheid allang verloren, geven zij zich volledig over aan hun verslaving. En het schrijnende is dat ze diep van binnen weten dat de persoon die ze het meeste haten zichzelf is. Omdat ze zwak zijn.
pi_201309036
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 17:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Oh my je wordt er helemaal emotioneel van zie ik.

Mss dat ik later nog eens op deze onzin inga maar heb nu een betere tijdsbesteding :W
Tot vannacht kijkertje.
pi_201309066
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 september 2021 17:12 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het trieste is dat het simpelweg waar is. Haat is verslavend, en niets voedt haat zoals MSM dat doet. Het creëert junks die alles voor hun volgende fix over hebben. Hun waardigheid allang verloren, geven zij zich volledig over aan hun verslaving. En het schrijnende is dat ze diep van binnen weten dat de persoon die ze het meeste haten zichzelf is. Omdat ze zwak zijn.
Een juiste analyse, ik had al eerder opgemerkt dat de haat tegen Trump cult achtige vormen had aangenomen. Een religieus vertrouwen in geautoriseerde bronnen en een obsessie met deze man waar Mohammed de profeet jaloers op zou zijn.
pi_201309091
quote:
84s.gif Op zaterdag 11 september 2021 17:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Jazeker! Er was een hele hoop (terechte) kritiek op Trump. Dat jij daar schuimbekkken in ziet zegt meer iets over jou ;)

Er was wel veel verontwaardiging over zoveel amateurisme en immoreel gedrag. Dat wel :Y
_O-
pi_201309108
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 17:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een juiste analyse, ik had al eerder opgemerkt dat de haat tegen Trump cult achtige vormen had aangenomen. Een religieus vertrouwen in geautoriseerde bronnen en een obsessie met deze man waar Mohammed de profeet jaloers op zou zijn.
En nu Trump naar de achtergrond is verdwenen, zijn ze een beetje verloren. Ja, de focus schuift nu naar Ron DeSantis, maar het is niet hezelfde. De drugs zijn minder puur dan voorheen, en de vraag is groter dan ooit. Dat kan enkel leiden tot enorme woedeuitbarstingen en ander discutabel gedrag.
pi_201309721
twitter

TDS in volle glorie, een rel in het capitool vergelijken en zelfs erger vinden dan een terroristische aanslag die de wereld voorgoed heeft veranderd.
  zaterdag 11 september 2021 @ 18:04:27 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201309766
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 16:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Maar wat vind je zelf? Want als je gelooft dat we nu in Trumps termijn zitten dan zijn je vragen omtrent fraude die je aan mij richt overbodig vind je niet?
We zijn nu al 63 topics bezig om dat boven tafel te krijgen.

Het resultaat tot dusver..
Is niet positief voor Orangeman. Vind je niet?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201310021
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:04 schreef theguyver het volgende:

[..]
We zijn nu al 63 topics bezig om dat boven tafel te krijgen.

Het resultaat tot dusver..
Is niet positief voor Orangeman. Vind je niet?
Je geloofde eerst nog dat we in Trumps tweede termijn zitten. Je poste immers dat hij niet voor een derde termijn kan gaan.
Over fraude kan ik kort zijn, stay tuned. Misschien komt er nog meer boven tafel.
pi_201310368
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 17:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hou op hoor, ik heb de media MS13 zien verdedigen omdat Trump ze beesten noemde.
Jim Acosta de held van het verzet maakte zich tijdens de persconferenties belachelijk door als een marktkoopman te schreeuwen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over Maddow of haar extremistische mattie Olberman.
Deze figuren zijn inderdaad te hysterisch voor woorden. Mocht er weer een Republikein in het Witte Huis komen, zullen deze fulminerende journalisten op de eerste rij staan te schreeuwen over zogenaamd gevaar, racisme, discriminatie, seksisme, homofobie, transfobie en extremisme. Terwijl het enige dat daadwerkelijk extreem en gevaarlijk is hun eigen cholerische, obsessieve en narcistische gedrag betreft. Maar klaarblijkelijk worden zulke individuen door Linksige media gezien als geschikt voor televisie, waarschijnlijk omdat er veel overeenkomsten zijn met de kijkers die dergelijke zenders trekken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 11 september 2021 @ 18:52:29 #252
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201310393
Fraude! Spannend! Bewijs?

Honk honk honk
  zaterdag 11 september 2021 @ 19:11:35 #253
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201310627
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je geloofde eerst nog dat we in Trumps tweede termijn zitten. Je poste immers dat hij niet voor een derde termijn kan gaan.
Over fraude kan ik kort zijn, stay tuned. Misschien komt er nog meer boven tafel.
Nog meer? Wat is er al boven water gekomen dan, anders dan die paar losse personen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 11 september 2021 @ 19:12:49 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201310641
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je geloofde eerst nog dat we in Trumps tweede termijn zitten. Je poste immers dat hij niet voor een derde termijn kan gaan.
Over fraude kan ik kort zijn, stay tuned. Misschien komt er nog meer boven tafel.
Volgens mensen in dit TOPIC misschien moet je even allen 63 delen doorlezen en mij even citeren waar ik aangeeft dat ik dit geloof..

Verder, is het weer same old same old.
Afwachten op iets wat er niet gaat komen.
Want vertel, waar ga je hoop uit halen? Welk strohalmpje gaat Orangeman dit keer redden?

En meer.. 0x0 is nog steeds 0

[ Bericht 2% gewijzigd door theguyver op 11-09-2021 19:17:52 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 11 september 2021 @ 19:16:10 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201310689
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Nog meer? Wat is er al boven water gekomen dan, anders dan die paar losse personen?
Waarvan het ook nog eens mensen waren die op Orangeman hadden gestemd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 11 september 2021 @ 19:25:22 #256
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201310813
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 11 september 2021 @ 19:34:30 #257
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201310941
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 september 2021 17:12 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het trieste is dat het simpelweg waar is. Haat is verslavend, en niets voedt haat zoals MSM dat doet. Het creëert junks die alles voor hun volgende fix over hebben. Hun waardigheid allang verloren, geven zij zich volledig over aan hun verslaving. En het schrijnende is dat ze diep van binnen weten dat de persoon die ze het meeste haten zichzelf is. Omdat ze zwak zijn.
Wat een emoties weer. Gaat het een beetje met je?
pi_201311000
twitter


Hihi, wat zijn het toch ook een fantasten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 11 september 2021 @ 20:09:21 #259
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201311426
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:39 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]

Hihi, wat zijn het toch ook een fantasten.
Ligt er aan beide waren ondernemingen om democratie te ondermijnen.

Simpel gezegd.. maar natuurlijk was de impact en nasleep van 9/11 veel groter, over 10 jaar weten ze niet eens meer wie Orangeman was.. dus ja..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201311477
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:12 schreef theguyver het volgende:

[..]
Volgens mensen in dit TOPIC misschien moet je even allen 63 delen doorlezen en mij even citeren waar ik aangeeft dat ik dit geloof..

Verder, is het weer same old same old.
Afwachten op iets wat er niet gaat komen.
Want vertel, waar ga je hoop uit halen? Welk strohalmpje gaat Orangeman dit keer redden?

En meer.. 0x0 is nog steeds 0
U vraagt ik draai.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 14:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
Eh hij had toch al 2020 gewonnen.
3 termijnen mag niet volgens de wet.


Roosevelt was the first and only President to serve more than two terms. The amendment was passed by Congress in 1947, and was ratified by the states on 27 February 1951. The Twenty-Second Amendment says a person can only be elected to be president two times for a total of eight years.
Hier geef je dus aan dat hij heeft gewonnen en dat een derde termijn er dus niet in zit.
Als je echt wilt weten of er fraude is gepleegd dan zou ik dit topic in de gaten houden. Ik ben er aardig zeker van dat nieuws omtrent fraude hier meteen gepost zal worden.
pi_201311567
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:09 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ligt er aan beide waren ondernemingen om democratie te ondermijnen.

Simpel gezegd.. maar natuurlijk was de impact en nasleep van 9/11 veel groter, over 10 jaar weten ze niet eens meer wie Orangeman was.. dus ja..
Over 10 jaar zit je waarschijnlijk nog steeds te schuimbekken over het feit dat hij president is geweest.
pi_201311584
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:39 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]

Hihi, wat zijn het toch ook een fantasten.
Rijp voor het gesticht
  zaterdag 11 september 2021 @ 20:31:13 #263
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201311774
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
U vraagt ik draai.
[..]
Hier geef je dus aan dat hij heeft gewonnen en dat een derde termijn er dus niet in zit.
Als je echt wilt weten of er fraude is gepleegd dan zou ik dit topic in de gaten houden. Ik ben er aardig zeker van dat nieuws omtrent fraude hier meteen gepost zal worden.
:|W
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201312017
Experts: ‘Eco-Imperialists’ Preventing Forest Management Lead to Wildfires, Not Climate Change

quote:
The wildfires raging in the western United States are not caused by climate change but by “eco-imperialists” who oppose forest management that could prevent natural seasonal fires from becoming massive and destructive wildfires, experts said Thursday on a call with reporters.

“The basic problem with our national forests and our BLM [Bureau of Land Management] forest is too many trees,” Myron Ebell, director of the Center for Energy and Environment at the Competitive Enterprise Institute, said. “We have thickets, not forests.”

“California, they have four times too many trees per acre,” Ebell said. “The national forests have about eight times more fuel or fiber every year. So, every year, this problem becomes worse.”

The solution is to thin those trees, these experts said — something that happened regularly when forests were logged. However, the logging industry has basically been put out of business by environmentalists opposed to the practice.

Prescribed burns can also be used, but in California, compliance with the Clean Air Act becomes an issue, Ebell said.

Moreover, out of control wildfires are not about weather but politics,” Ebell said.

“There’s a huge political problem here,” said Ebell, who called politicians like Democrat California Gov. Gavin Newsom and Rep. Jared Huffman (D-CA), former senior attorney with the Natural Resources Defense Council, “eco-imperialists” who blame climate change for wildfires while not taking action to prevent them based on their environmental activism.

Steve Milloy, founder of the Junk Science website, agreed.

“The current forest management policy is so bad that it just staggers the imagination, and you’ve got to wonder why are environmentalists even letting this occur,” Milloy said. “Is it just negligence, or is there something more to it?”

“Are they maybe sacrificing, letting California burn for their political agenda — to make the point every year?” Milloy said.

Everyone on the call countered the narrative that manmade climate change is behind the wildfires and other weather conditions.

“The main point I would like to make is that there has been no short-term or long-term increase in wildfires, just an increase in media alarmism and climate activist alarmism regarding the issue,” James Taylor, president of the Heartland Institute said on the call. “If we’re talking wildfires in connection to global warming or global climate change, then we have to look at global data.”

Taylor said data from NASA show that global wildfires have declined 24 percent since the turn of the century.

Like others on the call, Taylor called for “pro-active forest management” to keep wildfires from getting out of control.

“There’s three things you need for forest fires to occur: it’s fuel, aridity or drought, and an ignition source, ” Gregory Wrightstone, executive director of the CO2 Coalition, said on the call. “All of those have been exacerbated and made more problematic by man’s actions, not by climate change.”

Wrightstone, who is a geologist, also said drought is not the result of climate change.

“The current western drought has been called unusual and unprecedented — we’ve not seen anything like this in 1,000 or more years, which is categorically false,” Wrightstone said. “When you look at the history, the geologic data, the Paleoclimate data, they tell us that there were many, many other periods in the southwest and western United States that experienced much more intense droughts than we are today.”

Taylor said on the call that most people are not taken in by the claims of manmade climate change.

“I believe that outside of the climate activists movement, which happens to align pretty much with folks in the political left, most of the country is either quite skeptical about the asserted climate crisis, or may have some concern, but realize that these claims over and over again are overblown.”
Hihi. Het lijkt er op dat er niet zozeer een klimaat-probleem is, maar een Links-probleem.
  zaterdag 11 september 2021 @ 20:53:56 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201312090
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Over 10 jaar zit je waarschijnlijk nog steeds te schuimbekken over het feit dat hij president is geweest.
Neuh het land kreeg wat ze verdienen.

Gelukkig ben je er al over uit dat hij dus president af is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 11 september 2021 @ 20:59:03 #266
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201312182
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
U vraagt ik draai.
[..]
Hier geef je dus aan dat hij heeft gewonnen en dat een derde termijn er dus niet in zit.
Als je echt wilt weten of er fraude is gepleegd dan zou ik dit topic in de gaten houden. Ik ben er aardig zeker van dat nieuws omtrent fraude hier meteen gepost zal worden.
In tegendeel.

Ik was alleen het vraagteken vergeten!
En dan nog sarcasme!

Oh en aub quote me even als je wat hebt.
Want ik en vele anderen wachten al 63 delen, op dit nieuws!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201312259
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Experts: ‘Eco-Imperialists’ Preventing Forest Management Lead to Wildfires, Not Climate Change
[..]
Hihi. Het lijkt er op dat er niet zozeer een klimaat-probleem is, maar een Links-probleem.
Links tracht uiteraard elk afwijkend fenomeen qua weertype, temperatuur of natuurramp te linken aan klimaatverandering. In de hoop dat mensen op een gegeven moment vallen voor alle hysterie en instemmen met de Linkse agenda die zogenaamd het perfecte antwoord is op klimaatverandering.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201312262
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Neuh het land kreeg wat ze verdienen.

Gelukkig ben je er al over uit dat hij dus president af is.
Ik heb ook nooit anders beweert.
pi_201312272
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Links tracht uiteraard elk afwijkend fenomeen qua weertype, temperatuur of natuurramp te linken aan klimaatverandering. In de hoop dat mensen op een gegeven moment vallen voor alle hysterie en instemmen met de Linkse agenda die zogenaamd het perfecte antwoord is op klimaatverandering.
Vooral als hun eigen beleid de oorzaak van het probleem vormt. Links creëert een probleem, dus de oplossing moet wel nog meer Links zijn.
pi_201312285
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:59 schreef theguyver het volgende:

[..]
In tegendeel.

Ik was alleen het vraagteken vergeten!
En dan nog sarcasme!

Oh en aub quote me even als je wat hebt.
Want ik en vele anderen wachten al 63 delen, op dit nieuws!
Waarom moet ik je quoten? Als je zo benieuwd bent naar de stand van zaken dan kun je toch zelf wel dit topic in de gaten houden? Ik ga het niet doen voor je.
pi_201312359
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Experts: ‘Eco-Imperialists’ Preventing Forest Management Lead to Wildfires, Not Climate Change
[..]
Hihi. Het lijkt er op dat er niet zozeer een klimaat-probleem is, maar een Links-probleem.
Dit probleem schijnt dus al jaren te spelen, nalatigheid van de overheid aldaar. Overigens niet het enige punt waar ze nalatig in zijn.
Blijkbaar heeft Californië regelmatig last van brown-outs en een gebrek aan water.
Dit zijn toch zaken die je de overheid daar mag aanrekenen.
pi_201312548
twitter


Hihi, oops! Blijkt dus dat zo'n plan omtrent vaccinatieplicht en alle voornemens omtrent "racial equity" niet echt samen lijken te gaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 11 september 2021 @ 21:16:22 #273
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201312570
Pro-trumpers, anti-vaxxers, klimaatprobleem ontkenners, staatsgreep liefhebbers, discriminatie en verkrachting bagatelliseerders. Lang leve de rechts verdwaasden

Honk honk honk honk honk honk honk honk honk honk honk honk honk
pi_201312623
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit probleem schijnt dus al jaren te spelen, nalatigheid van de overheid aldaar. Overigens niet het enige punt waar ze nalatig in zijn.
Blijkbaar heeft Californië regelmatig last van brown-outs en een gebrek aan water.
Dit zijn toch zaken die je de overheid daar mag aanrekenen.
Het ergste is dat al die rijke consumerende stadsmensen en -bedrijven het water van de minder dichtbevolkte gebieden toe-eigenen. Typische Linkse narcistische en egoïstische mentaliteit.
pi_201312763
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je geloofde eerst nog dat we in Trumps tweede termijn zitten. Je poste immers dat hij niet voor een derde termijn kan gaan.
Over fraude kan ik kort zijn, stay tuned. Misschien komt er nog meer boven tafel.
Dat is wel een interessante vraag. Stel, er is fraude en Trump heeft eigenlijk gewonnen. Kan hij dan nog voor 2024 gaan?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201312861
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Experts: ‘Eco-Imperialists’ Preventing Forest Management Lead to Wildfires, Not Climate Change
[..]
Hihi. Het lijkt er op dat er niet zozeer een klimaat-probleem is, maar een Links-probleem.
Hoe kom je tot die conclusie?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201312916
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Links tracht uiteraard elk afwijkend fenomeen qua weertype, temperatuur of natuurramp te linken aan klimaatverandering. In de hoop dat mensen op een gegeven moment vallen voor alle hysterie en instemmen met de Linkse agenda die zogenaamd het perfecte antwoord is op klimaatverandering.
Ik zag je eerder met wetenschappelijke bronnen komen. Kun je ons ook wetenschappelijke bronnen geven die bevestigen dat de mens niet de oorzaak is van de klimaatverandering?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201312951
PRESIDENT TRUMP GIVES VIDEO ADDRESS REFLECTING ON THE 20TH ANNIVERSARY OF 9/11: ‘DO NOT FEAR…AMERICA WILL BE MADE GREAT AGAIN’

quote:
“To the great people of our country, this is a very sad day,” said President Trump in a video tribute released Saturday morning. “September 11th represents great sorrow for our country.”

Honoring “the bravery of our police, fire, and first responders of every kind,” Trump said “the job they did was truly unbelievable.”

He reflected on the 20th anniversary of the war that ensued after the horrific terrorist attacks on the World Trade Center and Pentagon on September 11th 2001 took the lives of nearly 3,000 Americans.

“It is also a sad time for the way our war, on those who did such harm to our country, ended last week,” Trump stated lamenting the tragic troop withdrawal from Afghanistan. “The loss of 13 great warriors, and many more who were wounded, should never have happened. Overall, 250 people were killed in Afghanistan last week and so many more were seriously injured.”

“We had $85 billion dollars of the finest and most sophisticated military equipment taken from us without even a shot being fired,” he continued. “The leader of our country was made to look like a fool and that can never be allowed to happen.”

Trump cast blame on Biden’s “bad planning, incredible weakness, and leaders who truly didn’t understand what was happening,” for the botched exit from the war-torn country the U.S. occupied for decades.

“This is the 20th year of this war, and should have been a year of victory and honor and strength. Instead Joe Biden and his inept administration surrendered in defeat,” the 45th president said. “We will live on but sadly our country will be wounded for a long period of time. We will struggle to recover from the embarrassment this incompetence has caused.”

“Do not fear however, America will be made great again,” President Trump promised.
President Trump ^O^
De man die de Amerikanen de rug niet toe heeft gekeerd.

twitter
pi_201313031
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat is wel een interessante vraag. Stel, er is fraude en Trump heeft eigenlijk gewonnen. Kan hij dan nog voor 2024 gaan?
Tuurlijk, de uitslag is toch al gecertificeerd.
pi_201313074
5 Jaar geleden:


"The day Hillary Clinton was chucked into a van like a side of beef."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201313094
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:15 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]

Hihi, oops! Blijkt dus dat zo'n plan omtrent vaccinatieplicht en alle voornemens omtrent "racial equity" niet echt samen lijken te gaan.
Hahaha ik wou het net posten, als ID tonen bij het stemmen het nieuwe Jim Crow is dan ben ik benieuwd wat dit dan is.
  zaterdag 11 september 2021 @ 21:38:37 #282
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201313239
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom moet ik je quoten? Als je zo benieuwd bent naar de stand van zaken dan kun je toch zelf wel dit topic in de gaten houden? Ik ga het niet doen voor je.
Dat doen we juist, tot nu toe nog niets langs zien komen. Beetje jammer, gezien de overtuigingen van sommige personen hier...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201313323
pi_201313390
twitter


Biden zou nooit zo worden onthaald. Wanneer Biden langs komt:
twitter
pi_201313959
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat doen we juist, tot nu toe nog niets langs zien komen. Beetje jammer, gezien de overtuigingen van sommige personen hier...
Geduld is een schone zaak, en als het niet uitkomt dan hoop ik voor je dat je iets anders kunt vinden waar je je tijd mee kan vullen.
  zaterdag 11 september 2021 @ 22:41:52 #286
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201314804
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 22:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Geduld is een schone zaak, en als het niet uitkomt dan hoop ik voor je dat je iets anders kunt vinden waar je je tijd mee kan vullen.
Dus dat bewijs is er nog niet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201314855
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 22:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Dus dat bewijs is er nog niet?
Dat is het leuke aan BNW , hier kan je vanalles zeggen zonder bewijs :P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 11 september 2021 @ 23:12:57 #288
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201315290
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Experts: ‘Eco-Imperialists’ Preventing Forest Management Lead to Wildfires, Not Climate Change
[..]
Hihi. Het lijkt er op dat er niet zozeer een klimaat-probleem is, maar een Links-probleem.
Goh interessant: eerst vertellen dat de bosbranden de schuld zijn van linkse eco-imperialisten (whatever that may be) die het bosbeheer om zeep geholpen hebben waardoor er te veel bomen staan in het bos (ja u leest het goed :') ), om vervolgens te stellen dat er geen toename in bosbranden is. Nou, dan zal het ook wel meevallen met die dekselse eco-imperialsten hè.

Maar zoals wel vaker: de waarheid ligt in het midden. Bosbranden zijn niks nieuws, en er zijn niet "ineens" veel meer bosbranden vergeleken met afgelopen jaren. Wat je wel ziet is een trend waarin de frequentie en het formaat van de bosbranden wel degelijk toeneemt wanneer je de data over een paar decennia bekijkt. Die trend is min of meer wereldwijd zichtbaar: niet alleen in Zuid-Europa maar ook in Noord-Amerika, Siberië, Afrika, Australië, etc.

Klimaatverandering speelt daarin een rol, maar ook andere factoren spelen mee. Denk bijvoorbeeld aan inderdaad bosbeheer, landgebruik en grondwatergebruik.
Huilen dan.
  zaterdag 11 september 2021 @ 23:17:06 #289
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201315362
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 22:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dat is het leuke aan BNW , hier kan je vanalles zeggen zonder bewijs :P
Sure :P Maar is dat ook wenselijk?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 12 september 2021 @ 00:03:27 #290
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201316161
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom moet ik je quoten? Als je zo benieuwd bent naar de stand van zaken dan kun je toch zelf wel dit topic in de gaten houden? Ik ga het niet doen voor je.
Klinkt heel gek maar ik en veel anderen werken en dus kan het zijn dat ik iets mis.

Maar mocht je echt een keer wat hebben wat daadwerkelijke invloed heeft zijn er nogal wat users die graag er van op de hoogte willen worden gebracht.

Onder andere.
Isdatzo
Illusions
Kijkertje
A-tuinhek
mcmlxiv
En vele meer die al 63 delen op antwoord en rechtzaken etc wachten.

En aangezien we sommige dingen hier 100x al hebben uitvoeren leggen aan vele users.. is dat maar een kleine moeite om terug te doen..
Of niet?
Bedoel je bent dan "the man" als je echt met iets baanbrekend aan komt zetten.

En het word zeer op prijs gesteld :)


quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat is wel een interessante vraag. Stel, er is fraude en Trump heeft eigenlijk gewonnen. Kan hij dan nog voor 2024 gaan?
Zie iets terug.
Nee betreft dan een derde termijn en dat hebben ze afgeschaft na het overlijden van Roosveld.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 12 september 2021 @ 00:04:35 #291
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201316189
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 22:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dus dat bewijs is er nog niet?
Had je iets anders verwacht hekje?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 12 september 2021 @ 00:04:58 #292
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201316199
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 00:04 schreef theguyver het volgende:

[..]
Had je iets anders verwacht hekje?
Tuurlijk niet :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201316298
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Sure :P Maar is dat ook wenselijk?
Tuurlijk
Eens bewezen is het NWS en geen BNW meer ... logisch toch?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 12 september 2021 @ 00:11:52 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201316328
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 00:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Tuurlijk
Eens bewezen is het NWS en geen BNW meer ... logisch toch?
Dat hoeft niet perse.
Zie gevalletje MK-ultra bijvoorbeeld.

En in geval van Orangeman gooien we gewoon het roer om.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 12 september 2021 @ 00:13:03 #295
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201316348
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 00:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Tuurlijk
Eens bewezen is het NWS en geen BNW meer ... logisch toch?
En feiten doen er niet meer toe in deze zoektocht naar de waarheid?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201316826
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 22:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dus dat bewijs is er nog niet?
Dat bewijs is gepost in topic 37 ergens tussen post 45 tot einde topic.
  zondag 12 september 2021 @ 01:07:45 #297
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201316912
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 00:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat bewijs is gepost in topic 37 ergens tussen post 45 tot einde topic.
Wat is dat bewijs dan? En waarom is dat nog niet in een rechtzaak gebruikt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201317871
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 september 2021 17:12 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het trieste is dat het simpelweg waar is. Haat is verslavend, en niets voedt haat zoals MSM dat doet. Het creëert junks die alles voor hun volgende fix over hebben. Hun waardigheid allang verloren, geven zij zich volledig over aan hun verslaving. En het schrijnende is dat ze diep van binnen weten dat de persoon die ze het meeste haten zichzelf is. Omdat ze zwak zijn.
Nochtans lijkt me dit projectie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201317947
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 07:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Nochtans lijkt me dit projectie.
Hihi, 100%.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 12 september 2021 @ 08:59:32 #300
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201318540
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 00:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat bewijs is gepost in topic 37 ergens tussen post 45 tot einde topic.
Helaas, je hebt je vergist Chivaz. Topic 37 was wel waar je andere rechts-verdwaasde vriendje Lxnay zich onsterfelijk belachelijk maakte met onzin over klimaatverandering. Ook grappig en even onzinnig, maar bewijs voor verkiezingsfraude was ook daar volstrekt afwezig. Gewoon dezelfde onzinnige poep hoor.

Kortom, er is geen bewijs, er zijn zelfs geen aanwijzingen, mijn stelling dat het kompromat is wordt wederom aangetoond. Het is zelfs best aannemelijk dat sommigen van de rechts-verdwaasden hier betaalde krachten in deze kompromat operatie zijn. Putin is nog steeds de lachende derde in deze politieke soap.
  zondag 12 september 2021 @ 09:25:30 #301
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201318767
.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')