Het is gemakzucht, gewenste afhankelijkheid en een gebrek aan verantwoordelijkheid. Waarom voor jezelf zorgen als de Staat het doet? Als Big Pharma het doet? Als Big Tech het doet? Als de MSM het doen? Het enige dat je hoeft te doen is je mond houden, de knip openen en lekker gehoorzamen.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind het ook opmerkelijk, het menselijk immuunsysteem word door een hoop mensen enorm onderschat.
Dat zie je bijvoorbeeld terug in de VS waar de paniek dusdanig heeft toegeslagen dat men jonge kinderen op scholen verplicht een masker willen laten dragen. Waanzin.
Ook hier in Nederland kan men er wat van waar kinderen indirect gedwongen worden om een spuitje te nemen ondanks het feit dat ze nauwelijks ziek worden laat staan dat ze komen te overlijden.
Jij lijkt mij uiterst vermoeiend in de dagelijkse omgang.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:15 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Het is gemakzucht, gewenste afhankelijkheid en een gebrek aan verantwoordelijkheid. Waarom voor jezelf zorgen als de Staat het doet? Als Big Pharma het doet? Als Big Tech het doet? Als de MSM het doen? Het enige dat je hoeft te doen is je mond houden, de knip openen en lekker gehoorzamen.
Oh ja, en iedereen die niet meedoet aanpakken.
Och jeetje.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij lijkt mij uiterst vermoeiend in de dagelijkse omgang.
Als de burger al zo murw geslagen is door de constante stroom van propaganda dan is er weinig hoop voor de toekomst.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:15 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Het is gemakzucht, gewenste afhankelijkheid en een gebrek aan verantwoordelijkheid. Waarom voor jezelf zorgen als de Staat het doet? Als Big Pharma het doet? Als Big Tech het doet? Als de MSM het doen? Het enige dat je hoeft te doen is je mond houden, de knip openen en lekker gehoorzamen.
Nog steeds geen bewijs zie ik? Dan was minstens 1 van die items geen stropop.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:15 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Honk honk.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:15 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Heb je een eigen bedrijf?quote:Op donderdag 9 september 2021 20:15 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik vind het vooral opmerkelijk dat jij denkt te weten dat een hoop mensen dat onderschatten. Ik heb niet de indruk je een expert bent in het menselijk immuunsysteem.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind het ook opmerkelijk, het menselijk immuunsysteem word door een hoop mensen enorm onderschat.
Nope daar heeft paniek niets mee te maken. Waarom worden dit soort vermeende gemoedstoestanden bij anderen er toch steeds bijgehaald? Is het dan beter te verklaren voor jezelf ofzo? Nee de verplichting van het dragen van mondkapjes op scholen in de VS is op advies van het CDC (wetenschappelijk onderzoek).quote:Dat zie je bijvoorbeeld terug in de VS waar de paniek dusdanig heeft toegeslagen dat men jonge kinderen op scholen verplicht een masker willen laten dragen. Waanzin.
Voor de zoveelste keer: het gaat niet alleen over de mate waarin kinderen er wel of niet zelf ziek van worden.quote:Ook hier in Nederland kan men er wat van waar kinderen indirect gedwongen worden om een spuitje te nemen ondanks het feit dat ze nauwelijks ziek worden laat staan dat ze komen te overlijden.
Mooi staaltje gaslighting weer.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:51 schreef HowardRoark het volgende:
Die arme Kijkertje ook, ik kan me voorstellen dat het vast vermoeiend is constant discussiëren met users die niet geïndoctrineerd zijn door de MSM. Die willen het gewoon niet begrijpen en trappen keer op keer in allerlei "misinformatie". Wat zou het toch fijn zijn als iedereen gewoon zou vertrouwen op de geautoriseerde boodschappers dan wel bronnen, zoals bijvoorbeeld Kyle Griffin en CNN.
Ben je ook helemaal in paniek?quote:Op donderdag 9 september 2021 23:01 schreef OMG het volgende:
Allememaggies, wat voel ik me plots geïndoctrineerd.
quote:Children remain markedly less likely than adults, especially older adults, to be hospitalized or die from Covid-19. But the growing number of children entering the hospital, however small compared with adults, should not be an afterthought, experts say, and should instead encourage communities to take on more efforts to protect their youngest residents.
"It should concern us all that hospitalizations -- indicators of severe illness -- are rising in the pediatric population, when there are a lot of steps we could take to prevent many of these hospitalizations," said Jason L. Salemi, an epidemiologist at the University of South Florida, who tracks Covid-19 hospitalization data.
Public health officials and experts also caution that even small increases in the number of pediatric Covid-19 patients can put a major strain on pediatric hospitals and I.C.U.s, many of which are already overstretched with nursing shortages and an unusual summer surge of respiratory syncytial virus or R.S.V.
"The average pediatric I.C.U. in the U.S. has 12 beds," said Dr. Christopher Carroll, a pediatric intensivist at Connecticut Children's Medical Center. "In a system that small, even a few patients can quickly overrun the capacity. And there are fewer specialty trained pediatric clinicians to pick up the slack."
The strain on hospital resources for children has prompted doctors and hospital executives to plead with adults to get vaccinated and return to mask wearing and social distancing to protect children, especially those under 12, who cannot yet be vaccinated.
"What really protects children are the interventions directed at the rest of society," said Dr. Thomas Tsai, an assistant professor in the health policy department at Harvard University.
State-level vaccination coverage appears to be making a difference. States with the highest vaccination rates in the country have seen relatively flat pediatric hospital admissions for Covid-19 so far, while states with the lowest vaccine coverage have child hospital admissions that are around four times as high.
Ik word er helemaal cholerisch van.quote:Op donderdag 9 september 2021 23:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ben je ook helemaal in paniek?![]()
Misschien een beetje zuur?
Iig woedend toch wel?!![]()
Cholerisch zelfs.quote:Op donderdag 9 september 2021 23:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ben je ook helemaal in paniek?![]()
Misschien een beetje zuur?
Iig woedend toch wel?!![]()
quote:
Prima maatregelen tbv de volksgezondheid. Wil je je niet laten vaccineren ook goed, je hebt alle vrijheid om een andere baan te zoekenquote:
Kijkertjequote:Op donderdag 9 september 2021 22:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral opmerkelijk dat jij denkt te weten dat een hoop mensen dat onderschatten. Ik heb niet de indruk je een expert bent in het menselijk immuunsysteem.
[..]
Nope daar heeft paniek niets mee te maken. Waarom worden dit soort vermeende gemoedstoestanden bij anderen er toch steeds bijgehaald? Is het dan beter te verklaren voor jezelf ofzo? Nee de verplichting van het dragen van mondkapjes op scholen in de VS is op advies van het CDC (wetenschappelijk onderzoek).
Science Brief: Community Use of Cloth Masks to Control the Spread of SARS-CoV-2
[..]
Voor de zoveelste keer: het gaat niet alleen over de mate waarin kinderen er wel of niet zelf ziek van worden.
Onthou dat nou eens
[ twitter ]
Weet je wat die 13 medewerkers hadden kunnen doen? Een spuitje halen, die gratis en overal te verkrijgen is in Florida.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral opmerkelijk dat jij denkt te weten dat een hoop mensen dat onderschatten. Ik heb niet de indruk je een expert bent in het menselijk immuunsysteem.
[..]
Nope daar heeft paniek niets mee te maken. Waarom worden dit soort vermeende gemoedstoestanden bij anderen er toch steeds bijgehaald? Is het dan beter te verklaren voor jezelf ofzo? Nee de verplichting van het dragen van mondkapjes op scholen in de VS is op advies van het CDC (wetenschappelijk onderzoek).
Science Brief: Community Use of Cloth Masks to Control the Spread of SARS-CoV-2
[..]
Voor de zoveelste keer: het gaat niet alleen over de mate waarin kinderen er wel of niet zelf ziek van worden.
Onthou dat nou eens
[ twitter ]
Wanneer de volgende griepgolf over de wereld komt dan hoop ik dat je zo consistent bent dat je kinderen de griepprik wilt aanbieden evenals verplicht een mondmasker wil laten dragen.quote:
Je hoeft geen griep prik te halen, je moet een anti covid injectie halen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 02:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wanneer de volgende griepgolf over de wereld komt dan hoop ik dat je zo consistent bent dat je kinderen de griepprik wilt aanbieden evenals verplicht een mondmasker wil laten dragen.
Niet tegen de griep.quote:Op vrijdag 10 september 2021 02:40 schreef KingShark het volgende:
[..]
Je hoeft geen griep prik te halen, je moet een anti covid injectie halen.
Ja dat hadden ze óók kunnen doen, dan hadden ze nu nog geleefd. Maar dan zijn mondkapjes nog steeds nodig omdat ze nog steeds het virus kunnen verspreiden.quote:Op vrijdag 10 september 2021 01:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Weet je wat die 13 medewerkers hadden kunnen doen? Een spuitje halen, die gratis en overal te verkrijgen is in Florida
Ja laten we dat vooral doen want met het dragen van mondkapjes op scholen wordt de verspreiding van het virus voor een groot deel tegengegaan, zullen er dus minder slachtoffers vallen en krijgt het virus ook minder kans om te muteren.quote:Maar laten we vooral kinderen een masker om doen omdat mensen een persoonlijke keuze maken om geen spuit te nemen.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 02:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wanneer de volgende griepgolf over de wereld komt dan hoop ik dat je zo consistent bent dat je kinderen de griepprik wilt aanbieden evenals verplicht een mondmasker wil laten dragen.
Voor kinderen is er nauwelijks verschil. En dat is toch het hele punt. Kinderen een mondmasker op laten zetten om volwassenen te beschermen die de optie hebben om een spuit te halen is waanzin.quote:Op vrijdag 10 september 2021 02:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Zelfs jij weet het verschil toch wel neem ik aan
Ik moet helemaal niets, bovendien hebben we het hier over kinderen malle fascist.quote:Op vrijdag 10 september 2021 02:40 schreef KingShark het volgende:
[..]
Je hoeft geen griep prik te halen, je moet een anti covid injectie halen.
Ik denk niet dat kinderen het leuk vinden als hun ouders doodgaan.quote:Op vrijdag 10 september 2021 03:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Voor kinderen is er nauwelijks verschil. En dat is toch het hele punt. Kinderen een mondmasker op laten zetten om volwassenen te beschermen die de optie hebben om een spuit te halen is waanzin.
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat een masker voor kinderen bijzonder ineffectief is. Het is al lastig genoeg voor een kind om heel de dag een petje te laten dragen laat staan een mondmasker wat begint te jeuken.
Heerlijk hè vrijheid, eigen verantwoordelijkheid kan vervelende consequenties hebben als je niet de juiste keuzes maakt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 03:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat kinderen het leuk vinden als hun ouders doodgaan.
Pietje tegen zijn moeder: had je maar een spuitje moeten halen /care!![]()
Ik ben blij dat de meeste ouders een stuk verstandiger zijn dan jij en ook de skills hebben om daarmee om te gaan. Ja het is soms lastig maar (de meeste) kinderen zijn flexibel, wennen eraan en begrijpen prima waarom het nodig is zonder dat je ze de stuipen op het lijf jaagt of ze een schuldcomplex aanpraat.quote:Op vrijdag 10 september 2021 03:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Heerlijk hè vrijheid, eigen verantwoordelijkheid kan vervelende consequenties hebben als je niet de juiste keuzes maakt.
Kinderen bezwaren met grote mensen problemen omdat je zelf niet verantwoord met je gezondheid kan omgaan is niet echt bevorderlijk voor het kind.
Als je ooit kinderen krijgt dan ga je misschien eens inzien waarom een mondmasker verplichting voor kinderen een belachelijk standpunt is.
Ga ik nu niet lezen. Als hij betere argumenten heeft dan jij hoor ik het wel.quote:https://nymag.com/intelli(...)-the-whole-time.html
Nog een leuk stuk over de waanzin van het maskeren van kinderen.
Prima, ze nemen hun plicht serieus om voor een zo veilg mogelijke omgeving te zorgen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 03:32 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Sta je hier ook achter @:kijkertje?
Verplichte vaccinatie voor schoolgaande kinderen, diezelfde kinderen die nauwelijks ziek worden laat staan dood gaan aan COVID-19.
Covidfascisme.
Er zijn ook wel meer vaccinaties verplicht. Ben je het er niet mee eens heb je vrijheid om een andere school te zoeken was het toch? Dan richt je gewoon je eigen wappie-charterschool opquote:"Our goal is to keep kids and teachers as safe as possible, and in the classroom," Board Vice President Nick Melvoin said in a statement after the board of education approved the plan at a special meeting Thursday. "A medical and scientific consensus has emerged that the best way to protect everyone in our schools and communities is for all those who are eligible to get vaccinated. This policy is the best way to make that happen."
Veilig voor wie precies? Vaccinatie betekent niet dat je het virus niet kunt verspreiden. Je word er slechts minder ziek van.quote:Op vrijdag 10 september 2021 03:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Prima, ze nemen hun plicht serieus om voor een zo veilg mogelijke omgeving te zorgen.
[..]
Er zijn ook wel meer vaccinaties verplicht. Ben je het er niet mee eens heb je vrijheid om een andere school te zoeken was het toch? Dan richt je gewoon je eigen wappie-charterschool op![]()
Ik vergroot deze vraag (die gesteld werd aan infectious deseases experts) nog maar eens uit:
[ afbeelding ]
En dan denk jij het echt beter te weten?![]()
De kans op verspreiding wordt er een stuk kleiner van, evenals de kans op ziekenhuis-opname.quote:Op vrijdag 10 september 2021 05:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Veilig voor wie precies? Vaccinatie betekent niet dat je het virus niet kunt verspreiden. Je word er slechts minder ziek van.
Alle vaccinaties dan maar afschaffen? Nogmaals het gaat om de verspreidingquote:Zoals al eerder gesteld is worden kinderen nauwelijks ziek van COVID-19, sterker nog je zou er zelfs voor kunnen pleiten dat kinderen beter af zijn met hun eigen immuunsysteem die een betere en vooral natuurlijke bescherming bied tegen dit virus.
Dat was heel in het begin toen nog geen expert wist waar ze precies mee te maken hadden. Intussen zijn er vele onderzoeken geweest, mondkapjes beschermen niet 100% (is ook afhankelijk van het type) maar ze helpen wel degelijk mee in het beperken van de verspreiding.quote:Over die experts gesproken, zijn dat diezelfde experts die ons vertelden dat mondmaskers geen zin hadden en later weer wel?
quote:"For god's sake's a-livin', how difficult is this to understand? Why in the world do we have to come up with these crazy ideas -- and they're crazy ideas -- that the vaccine's got something in it and its tracing people wherever they go. And the same very people who are saying that are carrying their cell phones around. I mean come on. Come on."
Zie hier het verschil, de beste man roept op om te vaccineren. Geen dwang maar uit vrije wil en hij geeft er ook nog wat voor weg.quote:Op vrijdag 10 september 2021 06:05 schreef Kijkertje het volgende:
Kijk een republikeinse gouverneur met gezond verstand, ze bestaan nog![]()
[..]
Maar ook geen verbod op mandates. Vergeleken met de DeSantis & Co is dat al heel watquote:Op vrijdag 10 september 2021 06:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zie hier het verschil, de beste man roept op om te vaccineren. Geen dwang maar uit vrije wil en hij geeft er ook nog wat voor weg.
Zie je nu zelf niet het verschil met die mafkezen in bijvoorbeeld LA of de fascist Biden?
Precies. Je wordt minder ziek. Je bent wel ziek, maar je merkt het minder. Dus ga je ziek het huis uit en besmet anderen. Gevaccineerden zijn de superspreaders die het virus ook nog eens forceren te muteren. Best asociaal. En alleen maar omdat ze voorrechten van de Staat willen om naar het buitenland te gaan. Of uit eten te gaan. Of omdat ze alleen zo echt terug naar het oude normaal kunnen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 05:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Veilig voor wie precies? Vaccinatie betekent niet dat je het virus niet kunt verspreiden. Je word er slechts minder ziek van.
Zoals al eerder gesteld is worden kinderen nauwelijks ziek van COVID-19, sterker nog je zou er zelfs voor kunnen pleiten dat kinderen beter af zijn met hun eigen immuunsysteem die een betere en vooral natuurlijke bescherming bied tegen dit virus.
Over die experts gesproken, zijn dat diezelfde experts die ons vertelden dat mondmaskers geen zin hadden en later weer wel?
Wappie-charterschoolquote:Op vrijdag 10 september 2021 03:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Prima, ze nemen hun plicht serieus om voor een zo veilg mogelijke omgeving te zorgen.
[..]
Er zijn ook wel meer vaccinaties verplicht. Ben je het er niet mee eens heb je vrijheid om een andere school te zoeken was het toch? Dan richt je gewoon je eigen wappie-charterschool op![]()
Zeg je nou dat mensen die zich laten vaccineren egoistisch en narcistisch zijn wappie?quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:09 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Precies. Je wordt minder ziek. Je bent wel ziek, maar je merkt het minder. Dus ga je ziek het huis uit en besmet anderen. Gevaccineerden zijn de superspreaders die het virus ook nog eens forceren te muteren. Best asociaal. En alleen maar omdat ze voorrechten van de Staat willen om naar het buitenland te gaan. Of uit eten te gaan. Of omdat ze alleen zo echt terug naar het oude normaal kunnen.
Narcistisch en egoïstisch is het.
Je klinkt een beetje emotioneel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:09 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Precies. Je wordt minder ziek. Je bent wel ziek, maar je merkt het minder. Dus ga je ziek het huis uit en besmet anderen. Gevaccineerden zijn de superspreaders die het virus ook nog eens forceren te muteren. Best asociaal. En alleen maar omdat ze voorrechten van de Staat willen om naar het buitenland te gaan. Of uit eten te gaan. Of omdat ze alleen zo echt terug naar het oude normaal kunnen.
Vaccineren doe je niet alleen voor jezelf maar ook voor een ander was het toch? Net wat je zegt het gros zet de spuitjes voor de worstjes die ze krijgen van vadertje Staat. En dan nog, het gros merkt niet eens dat ze zogenaamd ziek zijn, wat een klucht.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:09 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Oei, slecht nieuws voor de extremisten. Een bewapende bevolking, dat kan toch niet. Absurd dat mensen de middelen mogen hebben zichzelf te verdedigen. Dat is de taak van de Staat en andere Autoriteiten.quote:Chipman is second major nominee withdrawn by Biden, after former OMB pick Neera Tanden stalled
The White House is withdrawing the nomination of David Chipman to run the Bureau of Alcohol Tobacco (ATF) and Firearms, Fox News has confirmed.
Chipman, who had a history of caustic comments about gun owners and worked for gun control groups for years after his career as an ATF agent, was staunchly opposed by Republicans. But he struggled to gain the support of several Democrats, who never explicitly opposed Chipman's nomination but also never publicly supported him either.
"David Chipman spent 25 years in distinguished service to our country as an ATF agent," President Biden said in a statement Thursday. "David Chipman spent 25 years in distinguished service to our country as an ATF agent."
Biden added: "Unfortunately, Republicans in Congress have made clear that they intend to use gun crime as a political talking point instead of taking serious steps to address it. That’s why they’ve moved in lockstep to block David Chipman’s confirmation, and it’s why they side with gun manufacturers over the overwhelming majority of the American people in opposing commonsense measures like universal background checks."
Biden also said he is "grateful" for Chipman's work to fight gun violence.
The Washington Post first reported the development, which several Republicans who led the fight against Chipman's nomination welcomed.
"Mr. Chipman’s long record as a partisan, anti-Second Amendment activist raised plenty of concerns about how he’d administer federal firearms laws. But that wasn’t the only cause for concern," Senate Judiciary Committee Ranking Member Chuck Grassley, R-Iowa, said. "The record he concealed from Congress, some of which remains hidden to this day, about how he treated his fellow employees while at the ATF confirms his lack of fitness to lead the agency."
Senate Minority Leader Mitch McConnell, R-Ky., who has often supported Biden's executive nominees, celebrated Chipman's downfall as well.
"Glad to hear reports the White House is taking my advice and pulling the terrible nomination of David Chipman," McConnell tweeted. "Absurd that a vocal opponent of Americans' constitutional rights was ever picked to run ATF. This is a win for the Second Amendment and law-abiding American citizens."
"I’ve been opposed to David Chipman leading the ATF from the start. He's an anti-Second Amendment, gun-grabbing radical that should not lead the agency that regulates firearms," Sen. Steve Daines, R-Mont., said.
Senate Judiciary Committee Chairman Dick Durbin, D-Ill., blamed the "gun lobby," which staunchly opposed Chipman, for the nominee's downfall. But the nominee would have been confirmed if it weren't for one or more of Durbin's Democratic Senate colleagues opposing him as well.
"ATF is a federal agency focused on reducing gun violence by enforcing the law and prohibiting the sale of firearms to convicted felons and other dangerous individuals. The gun industry resents their work as it limits sales and holds them accountable for violations of the law," Durbin said. "That is why the gun lobby is determined to leave the Director’s position vacant."
"David Chipman is the latest target of their concerted effort," Durbin continued. "We cannot be cowered by gun dealers who are flooding America with crime guns."
Chipman previously worked for gun control groups Giffords and Everytown. A third gun control group, Brady United, condemned the Senate for failing to confirm Chipman.
"It is hugely disappointing and unconscionable that 50 members of the U.S. Senate as well as at least one senator who caucuses with the President’s party would deny President Biden his choice to lead the ATF. It is even more concerning that they would do so by parroting the talking points of the gun lobby, which has spread misinformation and blatant lies about David Chipman since his nomination was announced," Brady President Kris Brown said.
"It is immoral and indefensible that the only agency with regulatory oversight over the gun industry has been permitted to persist for so many years without leadership, because of the outsized influence the gun industry has over what used to be considered ‘the world’s greatest deliberative body,’" Brown added. She also said that "we cannot continue to allow this position to be senate-confirmable."
Chipman himself, meanwhile, called on Congress to quickly confirm another director for the ATF who will fight against gun violence.
"I knew this confirmation process would be difficult, and while ultimately we weren’t successful, it remains essential that ATF is led by a confirmed Director who is accountable to the public and places no special interests before the safety of our children and our communities," Chipman said. "I’d like to thank Gabby Giffords, whose courage is contagious, and all the other victims of senseless violence who have inspired me to never give up this fight."
This marks the second major defeat for one of President Biden's nominees of his term. The White House withdrew its nomination of Neera Tanden to run the Office of Management and Budget earlier this year, after Sen. Joe Manchin, D-W.Va., announced he opposed her over her controversial Twitter history.
It's unclear at this point who could be the White House's pick to replace Chipman. The Senate hasn't confirmed an ATF director for years.
When Biden first announced the Chipman nomination, he called Chipman "he’s the right person, at this moment, for this important agency." At least some Senate Democrats appear to disagree.
Zuchtquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:46 schreef QuidProJoe het volgende:
White House to withdraw controversial ATF nominee David Chipman
[..]
Oei, slecht nieuws voor de extremisten. Een bewapende bevolking, dat kan toch niet. Absurd dat mensen de middelen mogen hebben zichzelf te verdedigen. Dat is de taak van de Staat en andere Autoriteiten.
Bij Links is er altijd een groot verschil tussen woord en daad.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vaccineren doe je niet alleen voor jezelf maar ook voor een ander was het toch? Net wat je zegt het gros zet de spuitjes voor de worstjes die ze krijgen van vadertje Staat. En dan nog, het gros merkt niet eens dat ze zogenaamd ziek zijn, wat een klucht.
Wat dat betreft is extreem-rechts beter he?quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:47 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Bij Links is er altijd een groot verschil tussen woord en daad.
Is er iemand die dit argument maakt? Nee. Vanuit dat perspectief ben je volgens mij weer bezig je persoonlijke voorliefde voor radicaal en extreem gedachtegoed op anderen te projecteren.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:13 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wat dat betreft is extreem-rechts beter he?
Verkrachting, discriminatie, racisme, klimaat, milieu, jullie zijn volkomen duidelijk wat jullie daarvan vinden in woord en daad.....
Het is ook weer bizar hoe tribaal dit allemaal is. En voornamelijk onder de zogenaamd intelligente medemens. Juist mensen met een degree zouden toch moeten zien wat de daadwerkelijke situatie is, maar deze groep is natuurlijk compleet gehersenspoeld op de Amerikaanse universiteiten. Immers als je in die contreien niet radicaal links en progressief bent wordt je direct verstoten en gedemoniseerd.quote:
Hihi. Datzelfde gedrag is hier observeerbaar. Zo gehoorzaam en toch zo fel. Ideale eigenschappen voor de gedachtenmilitie.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is ook weer bizar hoe tribaal dit allemaal is. En voornamelijk onder de zogenaamd intelligente medemens. Juist mensen met een degree zouden toch moeten zien wat de daadwerkelijke situatie is, maar deze groep is natuurlijk compleet gehersenspoeld op de Amerikaanse universiteiten. Immers als je in die contreien niet radicaal links en progressief bent wordt je direct verstoten en gedemoniseerd.
De ironie.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:47 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Bij Links is er altijd een groot verschil tussen woord en daad.
Welke sekte hebben we het hier precies over?quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De ironie.
Bij jou als opper naprater van de populistische rechtse sekteleider horen we woorden over fraude maar blijven de zogenaamde observeerbare bewijzen al maanden uit. Hoe staat het nu met het ninja onderzoek.
Sekte? Ninja onderzoek?quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De ironie.
Bij jou als opper naprater van de populistische rechtse sekteleider horen we woorden over fraude maar blijven de zogenaamde observeerbare bewijzen al maanden uit. Hoe staat het nu met het ninja onderzoek.
Je weet wel, dat onderzoek naar verkiezingsfraude in Arizona, waar je het al maanden over hebt.quote:
Bedoel je de audit?quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet wel, dat onderzoek naar verkiezingsfraude in Arizona, waar je het al maanden over hebt.
Yup.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:38 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Oh, okee. Ik snap dan niet wat Basp1 let om die informatie zelf op te zoeken.
Ow nu moeten we opeens zelf op zoek naar de eerder met veel bombarie door jou aangekondigde obeserveerbare fraude bewijzen. Als je dingen wilt bewijzen moet je toch echt zelf met verfierbare feiten aan komen. Als je dat niet kunt kom ik tot de conclusie dat je als gehersenspoelde sektarische volgeling met blote voeten in de doorzichtige voorspelbare leugens getrapt bent, zo niet dan presenteer je hier het publiek gewoon die feiten.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:38 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Oh, okee. Ik snap dan niet wat Basp1 let om die informatie zelf op te zoeken.
Rare post van iemand die mij vroeg wat de situatie omtrent de audit is. Dat is toch iets dat je gewoon zelf even op kunt zoeken?quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ow nu moeten we opeens zelf op zoek naar de eerder met veel bombarie door jou aangekondigde obeserveerbare fraude bewijzen. Als je dingen wilt bewijzen moet je toch echt zelf met verfierbare feiten aan komen. Als je dat niet kunt kom ik tot de conclusie dat je als gehersenspoelde sektarische volgeling met blote voeten in de doorzichtige voorspelbare leugens getrapt bent, zo niet dan presenteer je hier het publiek gewoon die feiten.
Een typisch ontwijkend antwoord. Het publiek weet genoeg nu. Jij bent gewoon in de doorzichtige leugens getrapt en wilt deze blamage niet toegeven. Hoelang duurt het nog voordat deze kloon verdwijnt en je weer met een andere op de proppen komt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:50 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Rare post van iemand die mij vroeg wat de situatie omtrent de audit is. Dat is toch iets dat je gewoon zelf even op kunt zoeken?
Zegt Basp1, al typisch ontwijkend antwoordend.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een typisch ontwijkend antwoord. Het publiek weet genoeg nu. Jij bent gewoon in de doorzichtige leugens getrapt en wilt deze blamage niet toegeven. Hoelang duurt het nog voordat deze kloon verdwijnt en je weer met een andere op de proppen komt.
Verwacht je nog iets van die audit?quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:55 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Zegt Basp1, al typisch ontwijkend antwoordend.
Jazeker.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verwacht je nog iets van die audit?
Wat verwacht je ervan?quote:
Projectie? Ik heb nog nooit mijn user naam door de schredder gegooid. Dus welke projectie heb je het nu weer over.quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:55 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Zegt Basp1, al typisch ontwijkend antwoordend.
Het klinkt trouwens wel als een bekentenis door middel van projectie.
Ik vermoed dat als hun corona voorbij is de uitslag van de audit door de hond opgegeten blijkt te zijnquote:
Dejann is weer aan het gaslighten. Jammer dit.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:48 schreef HowardRoark het volgende:
Direct twee heetgebakerde Linkse strijdertjes die in de bres springen voor hun geliefde politieke partij. Linksgeoriënteerden vinden het namelijk niet leuk als familieleden van hun favoriete politici worden bespot, dat is alleen grappig en vermakelijk als het bij de familieleden van rechtse politici gebeurd, niet bij Linkse, dan is het simpelweg een bevestiging van hoe laag en triest "domrechts" eigenlijk is.
Ik denk dat er wordt bedoeld dat kinderen van rechtse politici fair game zijn, omdat ze goed zijn opgevoed en daardoor weerbaar zijn. Kinderen van Linkse politici zijn verboten omdat ze in het slachtofferschap zijn geboren.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:48 schreef HowardRoark het volgende:
Direct twee heetgebakerde Linkse strijdertjes die in de bres springen voor hun geliefde politieke partij. Linksgeoriënteerden vinden het namelijk niet leuk als familieleden van hun favoriete politici worden bespot, dat is alleen grappig en vermakelijk als het bij de familieleden van rechtse politici gebeurd, niet bij Linkse, dan is het simpelweg een bevestiging van hoe laag en triest "domrechts" eigenlijk is.
Emotionele post weer.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:48 schreef HowardRoark het volgende:
Wat is een Dejann?quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:50 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dejann is weer aan het gaslighten. Jammer dit.
Verre van eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:52 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik denk dat er wordt bedoeld dat kinderen van rechtse politici fair game zijn, omdat ze goed zijn opgevoed en daardoor weerbaar zijn. Kinderen van Linkse politici zijn verboten omdat ze in het slachtofferschap zijn geboren.
Zou Biden trouwens ooit een Denethor-momentje hebben, en hardop zeggen dat de verkeerde zoon is gestorven?
Ik snap inderdaad goed dat het constateren en benoemen van de bekende dubbele standaard van Links, bij jou de nodige emotie oproept.quote:
Het blijft hilarisch dat werkelijk alles en iedereen bij jou onder het kopje 'links' lijkt te vallen. Dit lijkt me een wat ongezonde obsessie.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad goed dat het constateren en benoemen van de bekende dubbele standaard van Links, bij jou de nodige emotie oproept.
Alles en iedereen? Nee hoor, dat argument wordt nergens gemaakt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het blijft hilarisch dat werkelijk alles en iedereen bij jou onder het kopje 'links' lijkt te vallen. Dit lijkt me een wat ongezonde obsessie.
Jawel hoor, dat argument maakte ik zojuist.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Alles en iedereen? Nee hoor, dat argument wordt nergens gemaakt.
Leuke reactie op een argument dat niet wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 14:09 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik wil bij deze alle users bedanken die mij op Ensiferum hebben gewezen. Ik heb eindelijk de connectie met Trump gevonden.
Het was wel even zoeken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |