Hoezo niet?quote:
Leuk voor Nyck ook, kan ie alsnog naar de F1.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:16 schreef Zorro het volgende:
Volgens Jack rijdt Russell naast Verstappen volgend jaar.
Want naast de wereldkamipoen
Kan nu ook nog.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Leuk voor Nyck ook, kan ie alsnog naar de F1.
HAM op geelquote:
HAM had ook ff het voordeel van een towquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En dan ook nog met een mega overstuurmoment
SHIT!
Ik weet dat Jack het een tijdje niet heeft gedaan maar toen vond ik het nog slechter eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:20 schreef TagForce het volgende:
Jack is nooit goed als verslaggever, maar dit is wel heel erg slecht, zeg.
Ik doe mijn uiterste best niet naar hem te luisteren en wel naar de rest (motorgeluid, boardradio's etc.)quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:20 schreef TagForce het volgende:
Jack is nooit goed als verslaggever, maar dit is wel heel erg slecht, zeg.
Indeedquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De Ziggo kanalen hebben 2 audiostreams, als ze er nou eentje Jack-loos maken zou dat mooi zijn.
Ik luister bewust wel naar hem... Soort van zelfkastijding, zeg maar.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doe mijn uiterste best niet naar hem te luisteren en wel naar de rest (motorgeluid, boardradio's etc.)
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:23 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik luister bewust wel naar hem... Soort van zelfkastijding, zeg maar.
Volgend jaar toch geen ziggo meer.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De Ziggo kanalen hebben 2 audiostreams, als ze er nou eentje Jack-loos maken zou dat mooi zijn.
Jij moet jezelf wel heel erg hatenquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:23 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik luister bewust wel naar hem... Soort van zelfkastijding, zeg maar.
Heeft een (hart)operatie ondergaan en is herstellendequote:
Ik zou voor DEUTSCH gaan.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
F1TV heeft meerdere talen
[ afbeelding ]
Volgens Jack is de longrun van Max wel redelijk... Niet dat ie die gedaan heeft, maar goed... Laatste stint was wel 4 rondjes long, en dat zag er inderdaad best redelijk uit.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:33 schreef Monolith het volgende:
Hoop niet dat dit een voorbode voor de Q was.
Denk dat dat het wel wasquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:33 schreef Monolith het volgende:
Hoop niet dat dit een voorbode voor de Q was.
dat Mercedes hier sneller is verrast me niet, het verschil wel groter dan ik had verwacht maar we gaan het zien straksquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat dat het wel was
Zo erg vind ik het nog niet. Verstappen en Hamilton 1-2 en we gaan een knallende battle krijgen tijdens de race man
Ach ja er zijn genoeg mensen die dat prachtig vinden, a la Senna die Prost er bewust af reed in de laatste race.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Enkel vanwege Silverstone zou dat dan zijn, bah bah
De kwalificatie na VT1 is er gebeurd.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er gebeurd met geen conclusies trekken nav VT1?
En Prost die dat bij Senna deed het jaar ervoor. En Schumacher bij Hill, etc.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ach ja er zijn genoeg mensen die dat prachtig vinden, a la Senna die Prost er bewust af reed in de laatste race.
Definitieve conclusie: begin tijdperk Mercedesquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:45 schreef Nattekat het volgende:
dit is voorbeschouwenquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Lulu zal met meer dan 50 punten voorsprong kampioen moeten worden wil er niet naar dat moment teruggegrepen worden.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Enkel vanwege Silverstone zou dat dan zijn, bah bah
Met een dekbedhoes ben je er ook al.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:48 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Heeft iemand een stevig stuk touw voor me? Metertje of twee is voldoende
Is het tijd voor bondage?quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:48 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Heeft iemand een stevig stuk touw voor me? Metertje of twee is voldoende
Andere opzet, dus waar een VT1 in een traditioneel weekend niet zoveel zegt, is dat nu zeker wel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:45 schreef Nattekat het volgende:
wat is een deceptie? Podium vind ik heel netjes als dat Max luktquote:Op vrijdag 10 september 2021 17:30 schreef tja77 het volgende:
Ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat voor RB dit weekend 1 grote deceptie gaat worden.
Plof in de sprintrace en puntloos op zondag omdat jezelf naar voren rijden schieronmogelijk is.quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is een deceptie? Podium vind ik heel netjes als dat Max lukt
Racen? Het is een Q zoquote:
Zal in de volksmond Parabolica blijven.quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die bocht heet geen Parabolca meer Robert
Klopt. Maar zou het wel netjes vinden als Ziggo de naamsverandering meldt en de juiste naam hanteert.quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:41 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zal in de volksmond Parabolica blijven.
Pfff, ze hebben het al gezegd zojuist.quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Maar zou het wel netjes vinden als Ziggo de naamsverandering meldt en de juiste naam hanteert.
Dan heb ik dat gemistquote:Op vrijdag 10 september 2021 17:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pfff, ze hebben het al gezegd zojuist.
Heb net het eten op, morgenmiddag weer!quote:
Geen idee waar dat gerucht vandaan komt idd.quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik verwacht Mick Schumacher eigenlijk helemaal niet bij Alfa. Heb ik iets gemist?
Hoort ook niet op een vrijdagquote:Op vrijdag 10 september 2021 17:51 schreef opreis het volgende:
Het voelt toch nog niet alsof de Quali zo gaat beginnen
Ik kan de race niet geheel zien dus voor mij komt het goed uit. Zie ik toch nog een racequote:Op vrijdag 10 september 2021 17:51 schreef opreis het volgende:
Het voelt toch nog niet alsof de Quali zo gaat beginnen
Die blijft toch gewoon bij Haas?quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik verwacht Mick Schumacher eigenlijk helemaal niet bij Alfa. Heb ik iets gemist?
quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max heeft nog nooit een race gefinished nadat er een sprintkwificatie was.
Dit wordt dus een kutweekend.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max heeft nog nooit een race gefinished nadat er een sprintkwificatie was.
Dit wordt dus een kutweekend.
Het is nog vroeg in het weekendquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
Met een volledige puntentelling had Hamilton die 4000 punten al gehaald Olav
Zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 10 september 2021 18:01 schreef Gezicht het volgende:
Kaartjes van 600 eypo, de tering.
Rekensommmetje is toch snel gemaakt als er amper volk komt lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |