Heeft een (hart)operatie ondergaan en is herstellendequote:
Ik zou voor DEUTSCH gaan.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
F1TV heeft meerdere talen
[ afbeelding ]
Volgens Jack is de longrun van Max wel redelijk... Niet dat ie die gedaan heeft, maar goed... Laatste stint was wel 4 rondjes long, en dat zag er inderdaad best redelijk uit.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:33 schreef Monolith het volgende:
Hoop niet dat dit een voorbode voor de Q was.
Denk dat dat het wel wasquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:33 schreef Monolith het volgende:
Hoop niet dat dit een voorbode voor de Q was.
dat Mercedes hier sneller is verrast me niet, het verschil wel groter dan ik had verwacht maar we gaan het zien straksquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat dat het wel was
Zo erg vind ik het nog niet. Verstappen en Hamilton 1-2 en we gaan een knallende battle krijgen tijdens de race man
Ach ja er zijn genoeg mensen die dat prachtig vinden, a la Senna die Prost er bewust af reed in de laatste race.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Enkel vanwege Silverstone zou dat dan zijn, bah bah
De kwalificatie na VT1 is er gebeurd.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er gebeurd met geen conclusies trekken nav VT1?
En Prost die dat bij Senna deed het jaar ervoor. En Schumacher bij Hill, etc.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ach ja er zijn genoeg mensen die dat prachtig vinden, a la Senna die Prost er bewust af reed in de laatste race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |