Definitieve conclusie: begin tijdperk Mercedesquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er gebeurd met geen conclusies trekken nav VT1?
dit is voorbeschouwenquote:Op vrijdag 10 september 2021 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Lulu zal met meer dan 50 punten voorsprong kampioen moeten worden wil er niet naar dat moment teruggegrepen worden.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:40 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Enkel vanwege Silverstone zou dat dan zijn, bah bah
Met een dekbedhoes ben je er ook al.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:48 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Heeft iemand een stevig stuk touw voor me? Metertje of twee is voldoende
Is het tijd voor bondage?quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:48 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Heeft iemand een stevig stuk touw voor me? Metertje of twee is voldoende
Andere opzet, dus waar een VT1 in een traditioneel weekend niet zoveel zegt, is dat nu zeker wel.quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:45 schreef Nattekat het volgende:
wat is een deceptie? Podium vind ik heel netjes als dat Max luktquote:Op vrijdag 10 september 2021 17:30 schreef tja77 het volgende:
Ik heb zo’n donkerbruin vermoeden dat voor RB dit weekend 1 grote deceptie gaat worden.
Plof in de sprintrace en puntloos op zondag omdat jezelf naar voren rijden schieronmogelijk is.quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is een deceptie? Podium vind ik heel netjes als dat Max lukt
Racen? Het is een Q zoquote:
Zal in de volksmond Parabolica blijven.quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die bocht heet geen Parabolca meer Robert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |