abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 september 2021 @ 16:17:32 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201279845
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:10 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik zie al voor me hoe het gesprek is gegaan.

Evenementensector: "Ja jeetje, we hebben het echt super zwaar, we vinden het heel moeilijk om een visie te ontdekken en we weten niet waar we aan toe zijn"

Rutte/de Jonge: "Ja nou ja weetje, het virus is onvoorspelbaar. Het is eigenlijk net als de podia op Mysteryland. Het ene podium is druk, het andere podium niet. Maar dat weet je natuurlijk niet vantevoren. We weten pas achteraf of het podium druk is geweest en tot die tijd zijn jullie helaas gebonden aan regels"

de Jonge: "Maar hoe willen jullie het zelf graag?"

Evenementensector: "Ja wij willen open kunnen"

de Jonge: "Ja ja, begrijp ik. Gaan we doen, gaan we regelen. Komt goed"

dag later de Jonge: "In goed overleg met de evenementensector hebben we besloten tot een collectief faillisement van de hele sector. Stef Blok zal hier zorg voor dragen."
_O-

Ik mis nog de link naar stikstof, alcohol en vuurwerk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 9 september 2021 @ 16:23:14 #252
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_201279900
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind dat persoonlijk heel vreemd, dan lijkt het alsof je eerdere prik nemen ook een politieke afweging was.
Goed punt. Mijn vaccinatie in juni en juli is geen steunbetuiging van het beleid van de regering.
Géén kloon van tvlxd!
pi_201280129
quote:
Je moet wat om te overleven. Vandaar dat verschillende coronatestbedrijven plannen hebben om straks op soa's te testen. Goeie handel als er ooit toch nog een slutty summer of love komt.

Met alle plannen voor Testen-voor-Toegang schoten de commerciële coronatestbedrijven en teststraten als paddo's uit de grond. Maar wat als er straks weinig meer behoefte is aan die tests? Omschakelen en de focus wat naar beneden verleggen, schrijft BNR. De radiozender sprak enkele testbedrijven die zeggen corona straks in te ruilen voor soa's. Gerampetampt wordt er immers altijd wel.

Spoedtest.nl is een van die partijen. Het bedrijf wil zelfs binnenkort al beginnen met de nieuwe dienst. Dat ziet er als volgt uit: mensen bestellen online een testje, krijgen hem opgestuurd, doen de test, sturen hem terug en krijgen vervolgens de uitslag binnen. "Anoniem, snel en je betaalt er zelf voor", aldus het bedrijf tegen BNR.

Ook Coronalab.eu en Snelkliniek hebben de wens om zich te begeven in de wondere wereld der soa's. Laatstgenoemde wil op den duur een eigen lab openen en verschillende testlocaties in gebruik nemen.

Taak van de huisarts
Niet iedereen is echter enthousiast over de plannen. Een aan Soa Aids Nederland verbonden huisarts stelt dat het normaalgesproken de taak van de huisarts is om te bepalen welke test je nodig hebt. De angst bestaat dat de commerciële testbedrijven tekortschieten op het vlak van voorlichting en nazorg.
https://www.msn.com/nl-nl(...)AOglt3?ocid=msedgntp
  donderdag 9 september 2021 @ 16:58:32 #254
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201280350
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201280377
In Duitsland krijg je ook niet meer betaald als je corona hebt en niet hebt gevaccineerd.

https://joop.bnnvara.nl/n(...)alaris-na-besmetting
pi_201280382
Mijn stadje scoort een beroerde 59% qua vaccinaties. Ik vind dat pijnlijk.
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 9 september 2021 @ 17:02:36 #257
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_201280408
quote:
Zou je die net als de coronazelftesten ook in dozen van 10 tegelijk kunnen bestellen? :@
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_201280446
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:00 schreef Haags het volgende:
Mijn stadje scoort een beroerde 59% qua vaccinaties. Ik vind dat pijnlijk.
Dat wordt de boer op gaan.

wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201280473
Australische gezondheidschef: “ Men zal moeten wennen aan eindeloze boostershots

Kerry Chant, chief health officer van New South Wales, zegt dat Covid mogelijk “voor eeuwig” onder ons zal zijn en dat mensen beter zo snel mogelijk wennen aan het idee van een eindeloze cyclus van varianten en vaccins.
https://www.msn.com/nl-be(...)aMj2?ocid=entnewsntp

Gaat dit de toekomst zijn, en gaan we hier straks aan wennen, niet langer verzet maar acceptatie van permanente covid en bijbehorende boosters?
pi_201280509
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:08 schreef Za het volgende:
Australische gezondheidschef: “ Men zal moeten wennen aan eindeloze boostershots

Kerry Chant, chief health officer van New South Wales, zegt dat Covid mogelijk “voor eeuwig” onder ons zal zijn en dat mensen beter zo snel mogelijk wennen aan het idee van een eindeloze cyclus van varianten en vaccins.

Gaat dit de toekomst zijn, en gaan we hier straks aan wennen, niet langer verzet maar acceptatie van permanente covid en bijbehorende boosters?
Neem je Australië nog serieus?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201280518
quote:
Australische gezondheidschef: “Men zal moeten wennen aan eindeloze boostershots”

Ach, dat land gaat nergens meer over. Dit is de premier daar: https://www.skynews.com.a(...)4eed840e317779151688

quote:
New South Wales Premier Gladys Berejiklian has declared she does not want to be “anywhere with someone who’s not vaccinated” during Thursday’s COVID-19 update.

“That's just my personal choice and people will make those personal choices,” she said.
En:
quote:
“But I just want to make this point very clear: if people want to enjoy the things we have missed such as a meal or any other issue, or any other venue, they’re going to have to be vaccinated.”

The NSW government on Thursday revealed a string of future freedoms which will apply only to fully vaccinated residents.
Speciaal voor @dick_laurent , zou Idiocracy een documentaire over Australië zijn? Boostershots vullen met Monster energy?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2021 17:13:28 ]
  donderdag 9 september 2021 @ 17:14:06 #262
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_201280545
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:00 schreef Kickinalfa het volgende:
In Duitsland krijg je ook niet meer betaald als je corona hebt en niet hebt gevaccineerd.

Schandalig. Dit kun je doortrekken naar nog 100 voorbeelden van mensen die een risico nemen op ziekte. Allemaal korten?

De tandjes...
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_201280554
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:11 schreef _serial_ het volgende:

Neem je Australië nog serieus?
Het gaat me niet om Australië, ik geloof in telkens nieuwe escape varianten geďnduceerd door vaccins, en die vaccins zullen hoe dan ook aan zwakkeren gegeven blijven worden.

Om uitbraken tegen te gaan (en zelftesten als onwenselijk en gedoe wordt gezien) zit je dan al gauw aan onafgebroken boostershots.

Misschien maakt over een jaar niemand daar meer een punt van.
pi_201280561
quote:
Zou mij niet verbazen. Onze samenleving is toch al aan het vervallen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 9 september 2021 @ 17:16:04 #265
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201280562
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:00 schreef Kickinalfa het volgende:

Word je in Duitsland ook gekort op je loon als je niet kan werken door een voetbalblessure ofzo?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_201280577
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:15 schreef Discombobulate het volgende:

Mij ook niet, mensen worden murw.
Ik ben trots op hen die nog strijden, maar het houdt een keer op. Dan wordt het verzet gestaakt, en haalt men elke 5 mnd een booster, risicogroep of niet.
pi_201280585
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:16 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Word je in Duitsland ook gekort op je loon als je niet kan werken door een voetbalblessure ofzo?
Goh, dat ik het een keer eens zou zijn met het FNV:
quote:
FNV-vicevoorzitter Kitty Jong noemt strenge maatregelen tegen ongevaccineerde werknemers in een gesprek met dagblad Trouw een aantasting van de grondrechten. Als werkgevers in kaart willen brengen wie wel en niet gevaccineerd is, wordt de privacy van werknemers te grabbel gegooid, meent Jong. “Als we dit gaan faciliteren, komen we op een glijdende schaal terecht. Want als een werkgever wéét dat jij niet gevaccineerd bent, wat wordt dan de volgende stap?”
Niet gevaccineerd dus kun je niet naar kantoor komen. Niet naar kantoor kunnen komen dus kun je niet volledig meewerken in projecten. Niet volledig mee kunnen werken in projecten dus je bent niet voldoende zichtbaar. Niet voldoende zichtbaar en je beoordeling is lager. Paar keer lage beoordeling en verbetertraject. Verbetertraject ga je door maar je bent nog niet gevaccineerd dus ontslag.
pi_201280586
We zijn echt van het padje af joh. Gaat ook niet meer veranderen. Misschien binnen heel wat jaar pas weer.
pi_201280598
quote:
Zijn toch amper besmettingen de laatste tijd? Zit wel goed met die natuurlijke immuniteit, bovendien is die ook nog eens beter.
  donderdag 9 september 2021 @ 17:21:30 #271
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201280609
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:16 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
die is niet met vaccinatie te voorkomen, al gaat dit wel te ver
pi_201280619
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:18 schreef Discombobulate het volgende:
We zijn echt van het padje af joh. Gaat ook niet meer veranderen. Misschien binnen heel wat jaar pas weer.
Ja, ik ben heel benieuwd waar deze drang om te micro-managen heen gaat. Puur vanuit een experiment bekeken is het reuze interessant, maar op persoonlijk vlak heb ik er wat meer moeite mee.
  donderdag 9 september 2021 @ 17:22:53 #273
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201280623
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
vroeger was alles beter
  donderdag 9 september 2021 @ 17:33:09 #274
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201280740
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:21 schreef Tarado het volgende:

[..]
die is niet met vaccinatie te voorkomen, al gaat dit wel te ver
Met een vaccinatie kun je een besmetting met corona ook niet voorkomen.
  donderdag 9 september 2021 @ 17:35:56 #275
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_201280769
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:11 schreef chratnox het volgende:

[..]
Speciaal voor @:dick_laurent , zou Idiocracy een documentaire over Australië zijn? Boostershots vullen met Monster energy?
_O-
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')