abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 09:45:55 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201275079
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201275108
Ik stuurde een enveloppe met papierwerk naar Duitsland. Kwam daar aan met twee cleane messneden in de zijkanten van de enveloppe: leeg.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201275116
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 09:48 schreef fietsie het volgende:
Ik stuurde een enveloppe met papierwerk naar Duitsland. Kwam daar aan met twee cleane messneden in de zijkanten van de enveloppe: leeg.
Nou lekker dan :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201275124
Rare TT om te lezen, aangezien ik het afgelopen half uur steeds over mysterypakketten op Insta heb

quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 09:43 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Die gratis testen zouden volgens mijn postnl app vorige week donderdag bezorgd worden. Ze lijken ergens verdwenen..
Hmmm, hopelijk komt ie nog
pi_201275144
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 09:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Nou lekker dan :D
Ja; mijn vertrouwen in het briefgeheim werd er niet sterker van... gelukkig stond er niets schokkends in.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 09:57:17 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201275216
@Tuindier ik kreeg gisteren een brievenbuspakketje binnen die vorige week woensdag? afgeleverd had moeten zijn. Dus dus nog even geduld aub.

Zelftesten worden steeds goedkoper, in Nederland inmiddels zo'n ¤3 en bij de oosterburen zelf al voor ¤0,80
pi_201275272
Oh ja, ik zal die testen ook eens aanvragen.

Ik heb een administratieve ochtend vandaag. Vanmiddag dierenarts, wasstraat, Aldi en 2 boerderijwinkels.

De boekhouder heeft net de IB en de jaarrekening afgerond zag ik. Ik ben benieuwd wat de schade dit keer is.
Spoilers!
  donderdag 9 september 2021 @ 10:16:22 #8
63722 z80
I fink you freaky
pi_201275389
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 09:50 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja; mijn vertrouwen in het briefgeheim werd er niet sterker van... gelukkig stond er niets schokkends in.
Omdat een crimineel iets uitvreet? Rare gedachten dan.
De postservice in Nederland en Duitsland doet dit namelijk niet. Ook de opsporingsdiensten niet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201275656
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 09:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Vreselijk ;( Hoe laat hebben jullie de afspraak?
Half 1 pas arm schaap. Heb zijn brokjes bij. En kaas voor zijn pillen en een kruidkoek om zijn pijnstillers op te spuiten straks. Dat krijgt hij normaal allemaal in de ochtend haha. Behoeve die peperkoek dan. Want normaal gaat er een klein beetje van dat natvoer door zijn brokken. Anders moet hij het niet net die pijnstillers er overheen :’)

Zalmolie, glucosamine enzo krijgt hij dan vanavond naar voor de verandering.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201275682
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 10:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Half 1 pas arm schaap. Heb zijn brokjes bij. En kaas voor zijn pillen en een kruidkoek om zijn pijnstillers op te spuiten straks. Dat krijgt hij normaal allemaal in de ochtend haha. Behoeve die peperkoek dan. Want normaal gaat er een klein beetje van dat natvoer door zijn brokken. Anders moet hij het niet net die pijnstillers er overheen :’)

Zalmolie, glucosamine enzo krijgt hij dan vanavond naar voor de verandering.
Dat is ook nog lang wachten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201275847
Sterkte nog ff voor Loebes!
pi_201275928
Succes met loebes!

Hier heb ik ondertussen geen idee meer hoeveel testen ik heb gedaan.. denk zo rond de 50?? Gelukkig nog geen positieve gehad..
*O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 9 september 2021 @ 11:20:25 #13
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201276118
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:06 schreef Barreltje het volgende:
Succes met loebes!

Hier heb ik ondertussen geen idee meer hoeveel testen ik heb gedaan.. denk zo rond de 50?? Gelukkig nog geen positieve gehad..
*O*
Ik voel dat ding weer achter in mijn neus als ik dit lees.
Heb er ook wel 20 gehad
pi_201276319
Ik wilde trouwens eea bij bol bestellen.
Van de 8 artikelen kan ik van 4 artikelen niet zelf de bezorgtijd en datum bepalen.. hoe enorm irritant is dat!!
pi_201276371
Het gedoe A en B plus Tele6 die haar grenzen en wensen niet goed aangeeft gaat weer verder.

Ik heb vrijkaartjes voor de film. We gaan deze zaterdag.

A zei zowaar dat het hem leuk leek om te gaan.

Maar hij heeft niet de energie voor iets anders, dus we zien elkaar voor de bios, film kijken, wegwezen.

Ik ga dan eigenlijk nog liever niet naar de film, want waar ik behoefte aan heb met A en B is niet een of andere film en het verzilveren van vrijkaartjes, maar knuffels en fijn samen zijn. Als ik met andere mensen zou gaan, zou ik ook niet alleen de film doen maar ook iets van vooraf afspreken of napraten.

Maar als naar de film gaan het enige is wat erin zit, moet ik het daar maar mee doen?

Er is nog een kans dat A op de dag zelf aangeeft dat hij het wel ziet zitten dat ik eerder kom. Maar voor mijn gevoel maakt dat het eigenlijk niet beter.

Ik ben telkens zo kwijt wat de normale manier is om dit soort dingen te doen samen.

Misschien had ik 2 andere mensen moeten zoeken om m'n vrijkaartjes mee te verzilveren.

Oh en we moeten naar de film bij hun in de buurt, dus ik zit ook nog eens 2x een kleine anderhalf uur in het OV hiervoor.
pi_201276385
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:38 schreef Barreltje het volgende:
Ik wilde trouwens eea bij bol bestellen.
Van de 8 artikelen kan ik van 4 artikelen niet zelf de bezorgtijd en datum bepalen.. hoe enorm irritant is dat!!
Dat is stom idd. Zeker via partnerbedrijven ipv bol zelf?
pi_201276406
Ik heb een keer of 3-4 een test gehad via de GGD. En misschien een stuk of 10 zelftesten gedaan. Ik vind het niet zo'n ingrijpend gedoe, en wel goed geruststellend. Het enige waar ik me zorgen over ging maken was of andere mensen bij de teststraat me zouden kunnen besmetten. Maar meestal was het heel rustig bij de teststraat ^O^
pi_201276741
Ik zit naar Boerderij Van Dorst te kijken. Helaas, het gaat meer over BN'ers dan over boerderij. Dit is de eerste keer dat ik iets zie met die Martien Meiland. Wat een simpele ziel joh. Niet mijn ding.
Spoilers!
pi_201276819
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:42 schreef Tele6 het volgende:
Het gedoe A en B plus Tele6 die haar grenzen en wensen niet goed aangeeft gaat weer verder.
Nou, je bent al een heel end op streek hoor, vind ik, door te herkennen dat je je grenzen en wensen niet goed aangeeft, en dus dat je wensen hebt, en misschien grenzen wil stellen (en misschien ook wel niet).

Ik weet verder niet wat normaal is, of zou moeten zijn, of wat jij zou moeten wensen of begrenzen, maar wel dat het goed is om jezelf te leren kennen (en bedienen) en dat je daarmee bezig bent. Vooral doorgaan zo! (Je bent vermoedelijk te jong om daar het juiste accent bij op te zetten en de referentie te kennen, maar misschien kan ik er wel een tube-je van vinden).

-edit : niet echt, maar Barry Stevens heeft blijkbaar een autobiografie uitgebracht die ernaar vernoemd is
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201276845
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit naar Boerderij Van Dorst te kijken. Helaas, het gaat meer over BN'ers dan over boerderij. Dit is de eerste keer dat ik iets zie met die Martien Meiland. Wat een simpele ziel joh. Niet mijn ding.
Ook gekeken. Raven is wel leuk, Martien is (vond ik altijd al) beetje eng en Caroline verkoopt zich als redelijk alternatief
pi_201276898
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:18 schreef sigme het volgende:

[..]
Nou, je bent al een heel end op streek hoor, vind ik, door te herkennen dat je je grenzen en wensen niet goed aangeeft, en dus dat je wensen hebt, en misschien grenzen wil stellen (en misschien ook wel niet).

Ik weet verder niet wat normaal is, of zou moeten zijn, of wat jij zou moeten wensen of begrenzen, maar wel dat het goed is om jezelf te leren kennen (en bedienen) en dat je daarmee bezig bent. Vooral doorgaan zo! (Je bent vermoedelijk te jong om daar het juiste accent bij op te zetten en de referentie te kennen, maar misschien kan ik er wel een tube-je van vinden).

-edit : niet echt, maar Barry Stevens heeft blijkbaar een autobiografie uitgebracht die ernaar vernoemd is
Dat is inderdaad van voor mijn tijd _O-

Bedankt voor de aanmoediging iig :*

Ik weet zelf niet wat ik precies wil, dus het zou ook gek zijn als jij dat wel zou weten.
Of nou ja, ik weet denk ik redelijk wat ik wil maar het zijn allemaal dingen die helemaal niet kunnen. En het omzetten naar realistische wensen/plannen/grenzen lukt dan niet echt. Nou ja.
pi_201276899
quote:

Maar hij heeft niet de energie voor iets anders, dus we zien elkaar voor de bios, film kijken, wegwezen.

Ik ga dan eigenlijk nog liever niet naar de film, want waar ik behoefte aan heb met A en B is niet een of andere film en het verzilveren van vrijkaartjes, maar knuffels en fijn samen zijn. Als ik met andere mensen zou gaan, zou ik ook niet alleen de film doen maar ook iets van vooraf afspreken of napraten.

Maar als naar de film gaan het enige is wat erin zit, moet ik het daar maar mee doen?

Er is nog een kans dat A op de dag zelf aangeeft dat hij het wel ziet zitten dat ik eerder kom. Maar voor mijn gevoel maakt dat het eigenlijk niet beter.

Ik ben telkens zo kwijt wat de normale manier is om dit soort dingen te doen samen.

Misschien had ik 2 andere mensen moeten zoeken om m'n vrijkaartjes mee te verzilveren.

Oh en we moeten naar de film bij hun in de buurt, dus ik zit ook nog eens 2x een kleine anderhalf uur in het OV hiervoor.
Ik weet niet wat normaal is maar ik zou als ik jou was even rustig nadenken over of je dit wilt.
Als je het niet fijn vindt voelen is het oké om te zeggen dat je liever het anders aan pakt.
pi_201276901
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
pi_201276945
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat is inderdaad van voor mijn tijd _O-

Bedankt voor de aanmoediging iig :*

Ik weet zelf niet wat ik precies wil, dus het zou ook gek zijn als jij dat wel zou weten.
Of nou ja, ik weet denk ik redelijk wat ik wil maar het zijn allemaal dingen die helemaal niet kunnen. En het omzetten naar realistische wensen/plannen/grenzen lukt dan niet echt. Nou ja.
Is het mogelijk voor jou om, hoeveel behoefte aan knuffels je ook hebt, wat afstand te nemen (nog meer eigenlijk want dat doe je al). Maar ook uit zelfbescherming, om niet iedere keer weer teleurgesteld te worden.
pi_201276960
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:25 schreef AnneX het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het zo samengevat ziet is het helemaal erg _O-
Spoilers!
pi_201276968
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik weet niet wat normaal is maar ik zou als ik jou was even rustig nadenken over of je dit wilt.
Als je het niet fijn vindt voelen is het oké om te zeggen dat je liever het anders aan pakt.
Ik weet alleen niet of er een manier is om dit wel fijn te laten voelen. Soms kan het niet beter. Ik kan bijvoorbeeld niet maken dat A energie heeft. En ik kan mezelf niet in zijn huis uitnodigen om met B te knuffelen terwijl A in een andere kamer energieloos zit te wezen. Dus dan is dit soort van het best haalbare?
pi_201277021
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Is het mogelijk voor jou om, hoeveel behoefte aan knuffels je ook hebt, wat afstand te nemen (nog meer eigenlijk want dat doe je al). Maar ook uit zelfbescherming, om niet iedere keer weer teleurgesteld te worden.
Misschien is dat wel verstandiger.

Voor de twee weekends na komend weekend heb ik al plannen die niet met A of B te maken hebben, dus dat is hopelijk rustig. Alleen heeft B nu al een paar keer gezegd dat hij het helemaal niet leuk vindt dat ik die twee weekenden al andere plannen heb. En vervolgens is het hartstikke moeilijk om wel iets samen te plannen in het weekend dat ik wel kan :? waarom zou ik dit elke week willen doen?
pi_201277033
Was best sneu. Mijn man is met hem in de wachtkamer. Ik sta buiten. Maar op een gegeven moment zag Loebes mij door het raam. En begreep hij er echt helemaal niks meer van. Dus wilde hij naar mij toe.

Heb hem maar even een aai gegeven. En ben ergens anders gaan staan haha.
pi_201277040
Loebes ;( :*
pi_201277044
De afgelopen dagen komt de schilder iedere dag een 30-60 minuten een hersteld stuk kozijn en uiteindelijk het raam schilderen, grondverf, schuren en schilderen.
En nu zit ik op het bankje voór binnen 50 cm van het schilderwerk. Dat ruikt lekker.
SPOILER
Duidelijkheid Tele. Jij groeit!
pi_201277047
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Misschien is dat wel verstandiger.

Voor de twee weekends na komend weekend heb ik al plannen die niet met A of B te maken hebben, dus dat is hopelijk rustig. Alleen heeft B nu al een paar keer gezegd dat hij het helemaal niet leuk vindt dat ik die twee weekenden al andere plannen heb. En vervolgens is het hartstikke moeilijk om wel iets samen te plannen in het weekend dat ik wel kan :? waarom zou ik dit elke week willen doen?
Kunnen jullie niet een filmpje met zijn 3 doen en dat jij en B daarna samen nog iets gaan doen? Dan kan A zijn rust pakken en hoef jij niet 3 uur in de trein te zitten voor enkel een filmpje.
pi_201277095
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Kunnen jullie niet een filmpje met zijn 3 doen en dat jij en B daarna samen nog iets gaan doen? Dan kan A zijn rust pakken en hoef jij niet 3 uur in de trein te zitten voor enkel een filmpje.
Da's ook een goed idee!

Arme Loebes, hoe lang duurt zoiets?
pi_201277097
quote:

Wat gebeurt er als je zegt: "sorry A, ik waardeer dat je het probeert maar op deze manier heb ik er geen zin in. Ik ga zaterdagavond met mezelf naar de film"?
Spoilers!
pi_201277177
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik heb ze (na veel nadenken) net geappt dat ik behoefte had aan knuffels/gezelligheid buiten de film en dat ik bang was dat dat enorm tegen ging vallen als A geen energie heeft zaterdag.
Toen stelde B voor om dan na de film met mij mee te komen, en dan kan A alleen thuis zijn en lekker vroeg naar bed en zo. Top O+
Dát is wat ik zocht.
En mocht A dit totaal niet zien zitten, dan ga ik wel zondag naar een vriendin of m'n tante of iemand, voor m'n knuffels en gezelligheid. Of naar survival, want we hebben zondagochtend een extra training. O+
pi_201277210
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb ze (na veel nadenken) net geappt dat ik behoefte had aan knuffels/gezelligheid buiten de film en dat ik bang was dat dat enorm tegen ging vallen als A geen energie heeft zaterdag.
Toen stelde B voor om dan na de film met mij mee te komen, en dan kan A alleen thuis zijn en lekker vroeg naar bed en zo. Top O+
Dát is wat ik zocht.
En mocht A dit totaal niet zien zitten, dan ga ik wel zondag naar een vriendin of m'n tante of iemand, voor m'n knuffels en gezelligheid. Of naar survival, want we hebben zondagochtend een extra training. O+
He, da's echt een hele fijne
pi_201277221
quote:

[..]
Dát is wat ik zocht.
Goede oplossing O+
Spoilers!
pi_201277224
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da's ook een goed idee!

Arme Loebes, hoe lang duurt zoiets?
Ik durf het niet te zeggen. Zijn buikje is geschoren en ze zijn nu die echo aan het maken.
pi_201277239
quote:

[..]
Dát is wat ik zocht.
Dat lijkt mij idd de oplossing :)
pi_201277271
Goed dat je het hebt aangegeven, @Tele6, én heel fijn dat B deze oplossing voorstelde. Ik kan me voorstellen dat het fijn voelt te merken dat hij daar dus ook behoefte aan heeft en dat hij ook moeite wil doen om een oplossing te bedenken die voor jullie allemaal werkt!
pi_201277294
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat gebeurt er als je zegt: "sorry A, ik waardeer dat je het probeert maar op deze manier heb ik er geen zin in. Ik ga zaterdagavond met mezelf naar de film"?
Dat had ook altijd nog gekund idd :Y
Voelt voor mij wel als een ook jammere oplossing. Maar ook eentje die krachtig voelt voor mezelf.

Wat niet hielp bij de hoeveelheid ingewikkelde gevoelens, is dat ik de vouchers van mijn vader heb gehad en dat hij ze speciaal aan mij heeft gegeven voor A en B en mij. Ik ben erg goed in schuldgevoel over cadeautjes :')

ik moet ooit ook nog eens wat doen aan de la en de kast met dingen die ik ooit cadeau heb gekregen maar waarvoor ik me het niet waard voel om er wat mee te gaan doen / bang dat ik het cadeau geen eer aandoe / bang dat ik het cadeau stuk maak / bang dat de gever kwaad wordt / etc etc... terwijl het ook hartstikke zonde is om niks met je cadeaus te doen en ze zo weg te stoppen 8)7 8)7 8)7
pi_201277338
quote:

[..]
Dát is wat ik zocht.
Tsjongejongejonge, jij bent echt goed bezig ^O^
Meen ik hoor! Alle dingen zijn moeilijk, maar als persoon die niet heel makkelijk dingen doet/regelt/naar je hand zet een LAT-ménage à trois onderhouden met een duo waarvan er eentje zwaar depressief is, dat is misschien nog wel een klein tikje (;)) moeilijker. En deze heb je dan toch maar mooi getackeld!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201277345
Oh, en als aanvulling: er is geen 'normale' of 'goede' manier om met dit soort situaties om te gaan.

Mezelf als voorbeeld nemend: in de tijd dat mijn angst nog heel heftig was, heb ik heel vaak dingen op het laatste moment afgezegd. Feestjes, afspraken met vriendinnen, enzovoorts. Omdat ik me dan last minute echt niet goed voelde. Dat zal voor de mensen om mij heen echt niet makkelijk geweest zijn, en ik weet zeker dat er mensen tussen gezeten hebben die voor zichzelf hebben gedacht 'tot hier en niet verder, als je geen energie/moeite in mij wil steken dan houdt het voor mij op'. En dat vind ik hun goed recht. Er zijn ook mensen geweest die altijd heel begripvol zijn geweest en die er nooit een probleem van maakten en waar ik nu nog steeds vriendinnen mee ben. Overigens ook andersom: mensen waar een tijdje afstand mee is geweest waar ik nu weer toenadering tot heb gezocht, en mensen die meeveerden die ik nu niet meer spreek. Bottomline: iedereen gaat hier anders mee om, heeft andere grenzen, ander inlevingsvermogen en een ander gevoel voor hoe belangrijk de relatie (welk soort relatie dan ook) voor diegene is - en dus hoeveel je bereid bent je, tijdelijk, aan te passen om deze in stand te houden. En dat is oke. Er achter komen waar jouw grenzen liggen, hoe ver je mee kan en wil buigen, is een proces, en daar ben je nu mee bezig. En dat is niet makkelijk :* maar ik vind het wel knap om te zien dat je daarin op zoek bent naar wat voor jou werkt.

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 09-09-2021 13:08:22 ]
pi_201277366
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Was best sneu. Mijn man is met hem in de wachtkamer. Ik sta buiten. Maar op een gegeven moment zag Loebes mij door het raam. En begreep hij er echt helemaal niks meer van. Dus wilde hij naar mij toe.

Heb hem maar even een aai gegeven. En ben ergens anders gaan staan haha.
Aaaaaah. Naar hoor. Ik hoop dat ze 'm snel loslaten.
pi_201277369
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat had ook altijd nog gekund idd :Y
Voelt voor mij wel als een ook jammere oplossing. Maar ook eentje die krachtig voelt voor mezelf.

Wat niet hielp bij de hoeveelheid ingewikkelde gevoelens, is dat ik de vouchers van mijn vader heb gehad en dat hij ze speciaal aan mij heeft gegeven voor A en B en mij. Ik ben erg goed in schuldgevoel over cadeautjes :')

ik moet ooit ook nog eens wat doen aan de la en de kast met dingen die ik ooit cadeau heb gekregen maar waarvoor ik me het niet waard voel om er wat mee te gaan doen / bang dat ik het cadeau geen eer aandoe / bang dat ik het cadeau stuk maak / bang dat de gever kwaad wordt / etc etc... terwijl het ook hartstikke zonde is om niks met je cadeaus te doen en ze zo weg te stoppen 8)7 8)7 8)7
Cadeautjes moet je lekker mee doen wat jij wil. Daarom krijg je ze cadeau ;)

Mensen geven dat niet voor zichzelf maar voor jou :) en wat je er ook mee doet het is altijd goed.
pi_201277379
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:03 schreef sigme het volgende:

[..]
Aaaaaah. Naar hoor. Ik hoop dat ze 'm snel loslaten.
Ja mijn man appt nu niet meer terug. Dus ben benieuwd.

Zo stom dat Corona en dat er nu maar een iemand mee mag. Nou ja bij de echo zelf niet trouwens: maar dat kon mijn man door een raam volgen.
pi_201277388
Ik kan er niet tegen als ze dingen met mijn prutser doen en ik weet niet wat }:| bezorgde vrouwtje instinct is kicking in.
pi_201277416
Ohh @Thinkk-Pinkk dat gevoel snap ik wel hoor! Ik zou dat ook echt heel kut vinden. Hopelijk is het snel klaar en met gunstige uitslag!
pi_201277546
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik weet alleen niet of er een manier is om dit wel fijn te laten voelen. Soms kan het niet beter. Ik kan bijvoorbeeld niet maken dat A energie heeft. En ik kan mezelf niet in zijn huis uitnodigen om met B te knuffelen terwijl A in een andere kamer energieloos zit te wezen. Dus dan is dit soort van het best haalbare?
why not?
pi_201277570
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:

why not?
^O^
Dit was ik net aan t typen.
pi_201277591
@Tele6 maak eens een lijstje van de cadeautjes die in de la liggen.
En geef jezelf er 1 elke 2 weken of zo.
:*
pi_201277595
Als ik jou was Tele zou ik je relatie met B gewoon voortzetten zoals normaal, en A altijd uitnodigen en aangeven dat hij altijd welkom is/je hem er graag bij zou hebben. Dan kan hij helemaal voor zichzelf beslissen wat hij doet, en buig jij je niet in alle vormen om hem maar te pleasen.

Ik zou ook proberen niet voor hem te denken.
pi_201277677
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 10:16 schreef z80 het volgende:

[..]
Omdat een crimineel iets uitvreet? Rare gedachten dan.
De postservice in Nederland en Duitsland doet dit namelijk niet. Ook de opsporingsdiensten niet.
Er zal toch ergens in de keten een medewerker geweest moeten zijn die dit poststuk in handen kreeg, want het werd opengesneden bezorgd. Het hele pad is dan toch alleen voor medewerker van postbedrijven toegankelijk.
pi_201277705
Net als vlindertje ben ik aan het oefenen met nee zeggen. Tegen iedereen wanneer nodig, eventueel op het laatste moment.
Dat is a hell of a job, met mijn karakter kan ik u vertellen.

Psych zei dinsdag op mijn gedachtes hierover: maar als je een migraine- aanval hebt of krijgt, zeg je toch ook af of ga je naar huis waar en bij wie je ook bent?

Eh.. ja dat klopt want ik kan dan niet anders. Dus ik zeg wat ik heb en that's it.
Ik kán die grens van doorgaan met een aanval niet eens over.

Zo moet ik het Nee of iets Af zeggen als je je niet goed genoeg voelt, of het wekt spanning op, ook zien zei ze. Anders ga je toch weer een eigen grens over.

Ik leer van die vrouw jongens, want zo dacht ik nooit. 'Dan maak je maar zin' dacht ik. Pleasen 5.0 of 10.0
pi_201277727
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
why not?
Dat wil A niet. Dan gaat hij in de andere kamer energieloos en kwaad zitten wezen, of verdrietig. Of hij gaat zichzelf forceren om toch mee te doen met B en mij en dan is hij naderhand extra moe én kwaad of verdrietig.

In februari, toen A aangaf dat hij zich overbelast voelde door mijn psychische moeilijkheden, hebben we afgesproken dat ik alleen naar het huis van A en B zou komen als A zich er goed over voelde en het zag zitten dat ik kwam. Omdat A zijn huis moet kunnen zien als een rustige, drama-vrije, eigen plek.
pi_201277774
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:21 schreef Blues het volgende:
@:Tele6 maak eens een lijstje van de cadeautjes die in de la liggen.
En geef jezelf er 1 elke 2 weken of zo.
Dat is een goed idee :Y

en ik raak al half in paniek als ik eraan denk :')

Cadeautjes (en überhaupt de manier waarop ik met allerlei voorwerpen omga) staan op de lijst van dingen die ik heel binnenkort met m'n therapeut wil bespreken.

Ik kan ook zo belachelijk hard in paniek raken als iets kapot gaat of zou kunnen gaan of lijkt te gaan. Alsof iedereen dat mij meteen kwalijk zou gaan nemen of zo.

ik heb een heel mooie versterker en goede speakers staan hier, maar luister er nooit muziek over, want ik durf het ding niet aan te zetten bang dat het kapot blijkt :')
pi_201277807
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:37 schreef Tele6 het volgende:

[..]

ik heb een heel mooie versterker en goede speakers staan hier, maar luister er nooit muziek over, want ik durf het ding niet aan te zetten bang dat het kapot blijkt :')
Je hebt 'm dus nog nooit gebruikt en zal 'm niet missen als het stuk blijkt te zijn? Dan kan je 'm proberen aan te zetten. Doet die het niet, is er geen verschil met nu, doet die het wel is het harstikke fijn.
pi_201277830
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Als ik jou was Tele zou ik je relatie met B gewoon voortzetten zoals normaal, en A altijd uitnodigen en aangeven dat hij altijd welkom is/je hem er graag bij zou hebben. Dan kan hij helemaal voor zichzelf beslissen wat hij doet, en buig jij je niet in alle vormen om hem maar te pleasen.

Ik zou ook proberen niet voor hem te denken.
Ik zou dat zo graag doen, maar ik kan niet overzien hoe dat moet gaan omdat A en B samenwonen en het voor A een heel duidelijke impact heeft als ik met B afspreek. Want ofwel B is een avond van huis en A moet alleen avondeten en slapen, ofwel ik ben bij A en B in huis en dan moet A ermee dealen dat ik er ben. En beide dingen gaan regelmatig mis.

Niet voor anderen denken (en de hier wel eens genoemde NIVEA, niet invullen voor een ander) weet ik dat ik zou moeten doen. En ik doe het toch. Ik realiseer me niet eens altijd wanneer ik het doe. |:(
pi_201277864
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Je hebt 'm dus nog nooit gebruikt en zal 'm niet missen als het stuk blijkt te zijn? Dan kan je 'm proberen aan te zetten. Doet die het niet, is er geen verschil met nu, doet die het wel is het harstikke fijn.
Het is B z'n oude versterker. Die hij ook al tweede- of derdehands had. Dus B heeft me ook al tig keer verteld dat het echt geen klap uitmaakt als het ding kapot zou blijken, ik bedoel, dat ding is al ver voorbij z'n verwachte levensduur.
Misschien is het zelfs goed als ie kapot zou gaan. Nu neemt ie een halve kast in beslag terwijl ik 'm nooit gebruik. Dat zou lekker opruimen :P

en toch :X

Het gaat nu wel al een stuk beter dan het een paar jaar geleden ging. Ik heb periodes gehad dat ik geen koffie durfde te zetten en de fiets niet durfde te pakken en geen viool/gitaar durfde te spelen en nog een paar van zulke dingen, allemaal bang dat er dingen kapot zouden gaan. Nu is alleen de angst voor die versterker er nog :')
pi_201277882
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:44 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het is B z'n oude versterker. Die hij ook al tweede- of derdehands had. Dus B heeft me ook al tig keer verteld dat het echt geen klap uitmaakt als het ding kapot zou blijken, ik bedoel, dat ding is al ver voorbij z'n verwachte levensduur.
Misschien is het zelfs goed als ie kapot zou gaan. Nu neemt ie een halve kast in beslag terwijl ik 'm nooit gebruik. Dat zou lekker opruimen :P

Het gaat nu wel al een stuk beter dan het een paar jaar geleden ging. Ik heb periodes gehad dat ik geen koffie durfde te zetten en de fiets niet durfde te pakken en geen viool/gitaar durfde te spelen en nog een paar van zulke dingen, allemaal bang dat er dingen kapot zouden gaan. Nu is alleen de angst voor die versterker er nog :')
En als wij je nou met z'n allen stimuleren om dat ding aan te zetten? Ik ga er voor het gemak even vanuit dat B dat ding ook geïnstalleerd heeft en dat je alleen maar een knop hoeft in te drukken (anders zou ik ook gillend weglopen want eng)
pi_201277892
quote:

[..]

Misschien met B overleggen of het eens goed is dat je voor je eigen gemoedsrust het raam mag openzetten en deze versterker er vliegend uit tieft? Om jezelf de bevrijding te laten voelen hoe goed het voelt iets wat je gekregen hebt aan stukken te zien vliegen omdat je daarvoor koos?
pi_201277968
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En als wij je nou met z'n allen stimuleren om dat ding aan te zetten? Ik ga er voor het gemak even vanuit dat B dat ding ook geïnstalleerd heeft en dat je alleen maar een knop hoeft in te drukken (anders zou ik ook gillend weglopen want eng)
Het is inderdaad een kwestie van een knop of misschien twee knoppen.
Eens in de zoveel tijd maak ik me kwaad en zet ik het ding aan voor een kwartiertje, en dan ben ik eigenlijk altijd best wel blij met de muziek, maar als ik het dan niet bijhoud (het ding regelmatig blijf aanzetten) ben ik zo weer terug bij af en dan ben ik weer bang om het aan te zetten. Misschien moet ik het langer volhouden met regelmatig aanzetten. Maar ik ga eerst aan m'n therapeut vragen of zij een idee heeft wat dit nou is, want ik vind het zo onzinnig dat ik hier een exposure-plan moet gaan zitten organiseren voor het aanzetten van m'n muziekinstallatie.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:46 schreef fietsie het volgende:

[..]
Misschien met B overleggen of het eens goed is dat je voor je eigen gemoedsrust het raam mag openzetten en deze versterker er vliegend uit tieft? Om jezelf de bevrijding te laten voelen hoe goed het voelt iets wat je gekregen hebt aan stukken te zien vliegen omdat je daarvoor koos?
:D creatief plan.

Maar weet je, ik zou zoveel liever hebben dat ik als ik denk "zou leuk zijn om nu even een muziekje op te zetten" ik niet meteen denk "dat is te eng". Versterker weggooien is vast heel leerzaam maar wat doe ik daarna?
pi_201277997
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het is inderdaad een kwestie van een knop of misschien twee knoppen.
Eens in de zoveel tijd maak ik me kwaad en zet ik het ding aan voor een kwartiertje, en dan ben ik eigenlijk altijd best wel blij met de muziek, maar als ik het dan niet bijhoud (het ding regelmatig blijf aanzetten) ben ik zo weer terug bij af en dan ben ik weer bang om het aan te zetten. Misschien moet ik het langer volhouden met regelmatig aanzetten. Maar ik ga eerst aan m'n therapeut vragen of zij een idee heeft wat dit nou is, want ik vind het zo onzinnig dat ik hier een exposure-plan moet gaan zitten organiseren voor het aanzetten van m'n muziekinstallatie.
[..]
:D creatief plan.

Maar weet je, ik zou zoveel liever hebben dat ik als ik denk "zou leuk zijn om nu even een muziekje op te zetten" ik niet meteen denk "dat is te eng". Versterker weggooien is vast heel leerzaam maar wat doe ik daarna?
Een C vinden die nog een versterker heeft staan, maar da's wel heul toevallig dan..
pi_201278023
zeg, Tele, soms lijkt het alsof alles in jullie relatie(s) om A draait. Zelfs niet om B. Of om jou. Het voelt wat oneerlijk en tot op zekere hoogte manipulatief. Als het niet gaat zoals A wil/voor zich ziet of het het liefste wil, dan wordt hij boos of verdrietig.
Alle aanpassingen moeten van jou en B komen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201278074
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:54 schreef fietsie het volgende:

[..]
Een C vinden die nog een versterker heeft staan, maar da's wel heul toevallig dan..
Hehe

De eerste versterker die ik had, heb ik van een middelbare-school-soort-van-vriendje gehad dus het lijkt wel een patroon _O-
pi_201278163
quote:
2s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:56 schreef Lonaa het volgende:
zeg, Tele, soms lijkt het alsof alles in jullie relatie(s) om A draait. Zelfs niet om B. Of om jou. Het voelt wat oneerlijk en tot op zekere hoogte manipulatief. Als het niet gaat zoals A wil/voor zich ziet of het het liefste wil, dan wordt hij boos of verdrietig.
Alle aanpassingen moeten van jou en B komen.
Daarom kijk ik zo uit naar wanneer A door z'n wachtlijst voor therapie heen is. Want ik hoop dat z'n therapeut hem dan kan helpen om verantwoordelijkheid te nemen voor z'n eigen gevoelens, en het aangeven van z'n eigen grenzen, enzovoort. Ik heb dat ook moeten leren in therapie.
pi_201278768
c_/
  donderdag 9 september 2021 @ 14:57:05 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_201278795
quote:

[..]

Mail/app sturen met de vraag. Wil je deze versterker nog terug? Anders gaat deze volgende week vliegles krijgen.
Wat het antwoord ook is, dat ding is na een week weg.

Mocht je toch muziek willen luisteren in de kamer, voor een paar euro heb je een blauwetand speaker ter grote van een jampot.
pi_201278850
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 14:55 schreef fietsie het volgende:
c_/
Met thee en een bak ‘aangeklede overnight and days oats & yoghurt’. En de benen hoog.

Terug uit de sportschool: de ene keer gaat het makkelijker dan de andere keer.
Vandaag oa. in Auckland langs de haven gewandeld, met helling 2,5% en op doorwandeltempo.

Zijn er meer mensen als Lonaa, die regelmatig naar de sportschool gaan eigenlijk?
Toen ik kwam om 13 uur waren er nog 6 mensen! En ik was enige op de egym toestellen. 8)7
Hoe is dat bij jou,@Lonaa? Ook zo rustig?
pi_201278919
Versterker en speakers kunnen naar de kringloop.
SPOILER
pi_201278920
Het is niet echt een sportschool, maar training onder begeleiding van een fysiotherapeut. We zijn eigenlijk allemaal (oud) patient van dit centrum (en hebben ook allemaal iets waar rekening mee gehouden moet worden)
Volgende week ga ik weer, gisteren mocht nog niet. Maar dan is het ook "al is het maar 10 minuten" en aangepast. Nu heb ik een paar oefeningen die ik thuis ook kan (en moet) doen. Volgende week komt er een apparaat bij
pi_201278963
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 15:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Het is niet echt een sportschool, maar training onder begeleiding van een fysiotherapeut. We zijn eigenlijk allemaal (oud) patient van dit centrum (en hebben ook allemaal iets waar rekening mee gehouden moet worden)
Volgende week ga ik weer, gisteren mocht nog niet. Maar dan is het ook "al is het maar 10 minuten" en aangepast. Nu heb ik een paar oefeningen die ik thuis ook kan (en moet) doen. Volgende week komt er een apparaat bij
MnX is het groepje ook weer gestart. Het klinkt meer als een ouwe mannen gezelligheidsclub onder het mom van medische fitness. Na oktober weer 2 x in de week. Op de fiets heen en terug.
pi_201278986

[ Bericht 90% gewijzigd door Tally op 09-09-2021 15:21:05 ]
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_201279224
@Tally
Ik heb gezien wat je schreef voor je het weghaalde. Ik weet niet precies waarom je het weghaalde. Ik denk dat je het heel raak verwoordde. En ik ben er heel hard mee bezig om te bedenken wat ik wil, en hoe ik hier doorheen ga komen, en hoe we met z'n drieën hier doorheen zouden kunnen komen en wat dat zou kosten, of dat het waard is, enzovoort.
pi_201279409
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 15:23 schreef Tele6 het volgende:
@:Tally
Ik heb gezien wat je schreef voor je het weghaalde. Ik weet niet precies waarom je het weghaalde. Ik denk dat je het heel raak verwoordde. En ik ben er heel hard mee bezig om te bedenken wat ik wil, en hoe ik hier doorheen ga komen, en hoe we met z'n drieën hier doorheen zouden kunnen komen en wat dat zou kosten, of dat het waard is, enzovoort.
Het laatste wat ik wil is je kwetsen :) En ik denk altijd: Makkelijk om zulke antwoorden te geven vanachter je toetsenbord terwijl :*
pi_201279451
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 15:36 schreef Tally het volgende:

[..]
Het laatste wat ik wil is je kwetsen :) En ik denk altijd: Makkelijk om zulke antwoorden te geven vanachter je toetsenbord terwijl :*
Dat snap ik :Y
Ik vond het niet kwetsend wat je schreef. ^O^
Ik hou altijd in gedachten dat jullie daar aan de andere kant van jullie schermen niet precies weten hoe het hier is, want jullie horen alleen mijn dingen en daar dan ook nog maar een deel van. Uiteindelijk moet ik zelf een beeld vormen van de situatie en zelf bedenken wat ik ermee doe ;)
pi_201279478
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 15:40 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat snap ik :Y
Ik vond het niet kwetsend wat je schreef. ^O^
Ik hou altijd in gedachten dat jullie daar aan de andere kant van jullie schermen niet precies weten hoe het hier is, want jullie horen alleen mijn dingen en daar dan ook nog maar een deel van. Uiteindelijk moet ik zelf een beeld vormen van de situatie en zelf bedenken wat ik ermee doe ;)
Ondanks dat ik niet altijd reageer lees ik wel een hoop :)
Pas goed op jezelf. En B. ook op zichzelf. Niet te veel op jullie tenen lopen ;) Wordt niemand gelukkig van.
pi_201280601
Piep is voorlopig goedgekeurd bij de dierenarts. De arts vindt wel dat ze te veel braakt dus ik heb haarbalpasta meegekregen. Als dat niet helpt moet er een bloedonderzoek komen.

Hoe zou het met Loebes zijn?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 09-09-2021 17:29:08 ]
Spoilers!
pi_201280644
Piep ^O^
Haarbal meekrijgen? Dat klinkt gek :D

En het lukt _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
De eerste schreden op het beginliedje van de serie Succession O+
pi_201280651
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep is voorlopig goedgekeurd bij de dierenarts. De arts vindt wel dat ze te veel braakt dus ik heb haarbal meegekregen. Als dat niet helpt moet er een bloedonderzoek komen.

Hoeveel braakt ze?
Die van ons braken ook wel veel, maar de DA vond het de laatste keer niet zo spannend toen ik het benoemde.
pi_201280652
Dora is moe, warm of misselijk. Of combinatie van beide.

Morgen eten we kalfskarbonade O+ Even bedenken hoe ik die ga bereiden en met wat erbij :9
pi_201280666
quote:
Piep is voorlopig goedgekeurd bij de dierenarts. De arts vindt wel dat ze te veel braakt dus ik heb haarbal meegekregen. Als dat niet helpt moet er een bloedonderzoek komen.

Fijn, hoe oud is Piep? Mocht ze de pasta niet lusten, kan je ook kattengras (er zijn 2 soorten, de ene is niet voor iedere kat fijn) neerzetten (laat maar weten als je wil weten welke)

En ik durf ook nauwelijks te vragen naar Loebes.
pi_201280683
Wilde nog een YT linkie plakken.
Hier maar dan.
pi_201280698
Wij eten weer een Marley.
Siciliaanse ragout met worstjes en rijst. :9
pi_201280704
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:24 schreef Blues het volgende:
Piep ^O^
Haarbal meekrijgen? Dat klinkt gek :D

En het lukt _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
De eerste schreden op het beginliedje van de serie Succession O+
Pasta :D Haarbalpasta.

Je bent een heuse Wibi Blues!
Spoilers!
pi_201280720
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

ow haha pasta.
Hoop dat t helpt. Of gras idd.

Eh Wibi :|W :D ik hou niet van Disney hoor oO<
pi_201280724
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:27 schreef Blues het volgende:
Wilde nog een YT linkie plakken.
Hier maar dan.
Hoor ik jou??? _O_
pi_201280744
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hoeveel braakt ze?
Die van ons braken ook wel veel, maar de DA vond het de laatste keer niet zo spannend toen ik het benoemde.
Minimaal 2-3 keer per week. Er zit nirt echt logica in het braken. Soms gal, soms haar, soms brokjes. Ze is net 13.
Spoilers!
pi_201280751
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:31 schreef Blues het volgende:

[..]
ow haha pasta.
Hoop dat t helpt. Of gras idd.

Eh Wibi :|W :D ik hou niet van Disney hoor oO<
Ik ken geen andere pianist :@
Spoilers!
  donderdag 9 september 2021 @ 17:34:29 #89
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201280755
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 9 september 2021 @ 17:35:09 #90
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201280762
quote:
Piep is voorlopig goedgekeurd bij de dierenarts. De arts vindt wel dat ze te veel braakt dus ik heb haarbalpasta meegekregen. Als dat niet helpt moet er een bloedonderzoek komen.

Dat vraag ik me ook al de hele middag af.
pi_201280766
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Van deze kreeg een kat een maagbloeding, want scherpe randjes (was al een wat oudere kat)

Deze is wel goed (ook volgens de toenmalige dierenarts
  donderdag 9 september 2021 @ 17:36:27 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201280773
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik ken geen andere pianist :@
Jan Vayne :P
pi_201280784
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Jan Vayne :P
Oh ja.

Harry Bannink.
Spoilers!
  donderdag 9 september 2021 @ 17:38:02 #94
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201280789
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Van deze kreeg een kat een maagbloeding, want scherpe randjes (was al een wat oudere kat)
[ afbeelding ]

Deze is wel goed (ook volgens de toenmalige dierenarts
[ afbeelding ]
Die onderste had ik ook altijd :Y
Bovenste is vaak zelfkweek (bakjes kun je kopen in een dierenwinkel), onderste koop je bij een bloemenwinkel of tuincentrum. En is al volgroeid.
pi_201280861
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Minimaal 2-3 keer per week. Er zit nirt echt logica in het braken. Soms gal, soms haar, soms brokjes. Ze is net 13.
Ahh oke.
Hier lijkt er wel iets meer logica in te zitten. Bij 1 is het altijd brokjes (schrokt ook echt).
Bij de ander zijn het haarballen.

Hopenlijk vinden ze wat het bij Piep is.
pi_201280887
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik zou dat zo graag doen, maar ik kan niet overzien hoe dat moet gaan omdat A en B samenwonen en het voor A een heel duidelijke impact heeft als ik met B afspreek. Want ofwel B is een avond van huis en A moet alleen avondeten en slapen, ofwel ik ben bij A en B in huis en dan moet A ermee dealen dat ik er ben. En beide dingen gaan regelmatig mis.

Niet voor anderen denken (en de hier wel eens genoemde NIVEA, niet invullen voor een ander) weet ik dat ik zou moeten doen. En ik doe het toch. Ik realiseer me niet eens altijd wanneer ik het doe. |:(
Zomaar een vraag die bij mij opkomt, maar gaat het hier nou echt om A's psychische klachten of die van jou die invloed op hem hebben, of heeft hij op de een of andere manier moeite met jouw relatie met B?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 9 september 2021 @ 17:47:27 #97
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201280945
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wel goed in de gaten houden. Zorro kotste de laatste maanden ook echt heel vaak (en viel ook veel af). Waarmee ik niet wil beweren dat Piep wel eens hetzelfde kan hebben, maar alleen dat je het in de gaten moet houden omdat kotsen helaas niet altijd onschuldig is. Kan een symptoom zijn zijn van iets ernstigers, zeker als er ook andere dingen meespelen zoals gewichtsverlies en een vacht die slechter wordt.
pi_201280988
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ahh oke.
Hier lijkt er wel iets meer logica in te zitten. Bij 1 is het altijd brokjes (schrokt ook echt).
Bij de ander zijn het haarballen.

Hopenlijk vinden ze wat het bij Piep is.
We vermoeden wel dat het komt door het haarverlies. En dat dat weer komt door de stress door Hansje.

Door het topic van Cat kwam ik op het idee dat Hans wel eens longworm kan hebben. Daar heb ik ook advies over gekregen. Dan hoeft die gestresste kat voorlopig niet naar de dierenarts.
Spoilers!
pi_201281011
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wel goed in de gaten houden. Zorro kotste de laatste maanden ook echt heel vaak (en viel ook veel af). Waarmee ik niet wil beweren dat Piep wel eens hetzelfde kan hebben, maar alleen dat je het in de gaten moet houden omdat kotsen helaas niet altijd onschuldig is. Kan een symptoom zijn zijn van iets ernstigers, zeker als er ook andere dingen meespelen zoals gewichtsverlies en een vacht die slechter wordt.

We houden het zeker in de gaten hoor. Alles is verder prima qua gedrag en gewicht. Ze is nog net zo dik als altijd.
Spoilers!
  donderdag 9 september 2021 @ 17:54:57 #100
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201281045
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
We houden het zeker in de gaten hoor. Alles is verder prima qua gedrag en gewicht. Ze is nog net zo dik als altijd.
Fijn! ^O^
pi_201281055
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
We vermoeden wel dat het komt door het haarverlies. En dat dat weer komt door de stress door Hansje.

Door het topic van Cat kwam ik op het idee dat Hans wel eens longworm kan hebben. Daar heb ik ook advies over gekregen. Dan hoeft die gestresste kat voorlopig niet naar de dierenarts.
Jasses, ging ik 2 sec. goochelen en toen voldoende gezien. :X

Hoe gaat het samenleven van Hans en Piep tegenwoordig, nu je stress benoemt?

Zojuist een tukkie gedaan. :@
pi_201281111
Goed, ik ben alweer drie dagen mijn beweegregime aan het verzaken, dus ik ga mezelf nu maar eens aan de slag schoppen }:|
pi_201281134
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Jasses, ging ik 2 sec. goochelen en toen voldoende gezien. :X

Hoe gaat het samenleven van Hans en Piep tegenwoordig, nu je stress benoemt?

Zojuist een tukkie gedaan. :@
Tukkies O+

Het gaat redelijk. Ze blijven allebei in hun eigen deel van het huis. Hans wil heel graag contact maar Piep blijft beledigd doen. Het lijkt de laatste weken wel ietsje beter te gaan.
Spoilers!
pi_201281201
Even een Loebes update.

Er was op de echo wel het een en ander te zien.

Op zijn alvleesklier was wel iets te zien van een lichte ontsteking. Waarschijnlijk is de acute ontsteking dus omgeslagen naar een chronische.

Op zijn lever waren ook knobbels te zien. dit kan eigenlijk van 3 dingen komen. Oftewel ook een ontsteking, tumoren of gewoon van de ouderdom.

Als het ontstekingen zijn dan zou dat met de antbioticakuur ook moeten weggaan, ouderdom kunnen we niks aan doen. voor wat betreft de tumoren komen we daar maar op een manier achter en dat is door een biopsie te laten maken van zo'n knobbel. Maarja wij hebben al besloten dat als hij kanker heeft wij niet meer gaan behandelen. Hij wordt volgende week 11, mankeert van alles. dat vinden wij echt niet oke voor het beestje zelf. Dus die biopsie laten we waarschijnlijk ook voor wat het is. Of onze da moet een hele goede reden hebben waarom we dat wel zouden moeten laten doen.

Maargoed over dit alles gaat onze dierenarts ons ook nog terug bellen. We zullen we medicatie op moeten halen. Ik verwacht dat telefoontje morgen.
  donderdag 9 september 2021 @ 18:18:15 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201281410
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even een Loebes update.

Op zijn alvleesklier was wel iets te zien van een lichte ontsteking. Waarschijnlijk is de acute ontsteking dus omgeslagen naar een chronische.

Op zijn lever waren ook knobbels te zien. dit kan eigenlijk van 3 dingen komen. Oftewel ook een ontsteking, tumoren of gewoon van de ouderdom.

Als het ontstekingen zijn dan zou dat met de antbioticakuur ook moeten weggaan, ouderdom kunnen we niks aan doen. voor wat betreft de tumoren komen we daar maar op een manier achter en dat is door een biopsie te laten maken van zo'n knobbel. Maarja wij hebben al besloten dat als hij kanker heeft wij niet meer gaan behandelen. Hij wordt volgende week 11, mankeert van alles. dat vinden wij echt niet oke voor het beestje zelf. Dus die biopsie laten we waarschijnlijk ook voor wat het is. Of onze da moet een hele goede reden hebben waarom we dat wel zouden moeten laten doen.

Maargoed over dit alles gaat onze dierenarts ons ook nog terug bellen. We zullen we medicatie op moeten halen. Ik verwacht dat telefoontje morgen.
Dank voor de update! ^O^
Hopelijk valt het allemaal mee/slaat het allemaal aan en heeft hij nog een genoeglijke oude dag.
pi_201281454
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dank voor de update! ^O^
Hopelijk valt het allemaal mee/slaat het allemaal aan en heeft hij nog een genoeglijke oude dag.
Hij mag van mij nog lekker blijven rond hobbelen hoor O+ Nemen we hem af en toe lekker mee naar het meer of strand. Beetje met een balletje spelen. Komt helemaal goed.
pi_201281489
quote:

Nah, ik verkoop de huisdieren wel :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201281557
Net toch wel een bijzonder momentje O+
Stappen we net een slijterij in Veldhoven binnen (we zijn onderweg naar Goes) en net op dat moment wordt ons bier door een verkoper aan iemand aangeraden O+
We moesten ons inhouden om niet er bij te gaan staan :')
pi_201281565
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Hij mag van mij nog lekker blijven rond hobbelen hoor O+ Nemen we hem af en toe lekker mee naar het meer of strand. Beetje met een balletje spelen. Komt helemaal goed.
Hopelijk kunnen jullie dat nog een fijn tijdje doen O+
  donderdag 9 september 2021 @ 18:29:00 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201281576
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:28 schreef Sarabi het volgende:
Stappen we net een slijterij in Veldhoven binnen (we zijn onderweg naar Goes) en net op dat moment wordt ons bier door een verkoper aan iemand aangeraden O+
Tof zeg! O+
  donderdag 9 september 2021 @ 18:29:31 #111
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201281586
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nah, ik verkoop de huisdieren wel :+
pi_201281608
Ik ga nu de was opvouwen. Ik ga nu de was opvouwen. Ik ga nu de was opvouwen. Ik ga nu de was opvouwen. Ik ga nu de was opvouwen.
Spoilers!
pi_201281672
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoor ik jou??? _O_
Nee het voorbeeld van het liedje :D :D
pi_201281679
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Zolang hij nog blij is en op de foto's lijkt dat wel zo (zeker in het water), lekker genieten met z'n drietjes
pi_201281685
quote:
Wat leuk!
pi_201281713
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Zomaar een vraag die bij mij opkomt, maar gaat het hier nou echt om A's psychische klachten of die van jou die invloed op hem hebben, of heeft hij op de een of andere manier moeite met jouw relatie met B?
In februari is het gesprek toen heel duidelijk gegaan over mijn psychische klachten die invloed op hem hadden. Dat snap ik, want ik belde toen nog best wel vaak midden in de nacht als ik ergens panisch over was en dat is echt zwaar voor een partner.

Nu is het dus al ruim een halfjaar zo dat we die afspraken hebben om te voorkomen dat A zich overbelast voelt door mijn psychische klachten. Ik heb sinds dat moment in februari ook exact nul keer 's nachts gebeld. A vindt het lastig als ik stress heb in zijn bijzijn en ondanks dat het tegenwoordig veel beter gaat, heb ik nog steeds wel eens stress. Dat blijft moeilijk. Het probleem met als ik bij hem en B thuis ben is ook vooral de stress. A heeft er last van als ik stress heb in zijn huis, en de enige manier om dat te voorkomen is dat ik niet kom.

En voor zover ik weet ben ik niet eens zo'n heel irritante stresskip. Ik ben wat stilletjes en ik ben extra netjes op dingen als ik gestrest ben. Ik bedoel, fijn voor hem, dan help ik extra enthousiast met de vaat. :P
pi_201281729
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:59 schreef Clubsoda het volgende:
Goed, ik ben alweer drie dagen mijn beweegregime aan het verzaken, dus ik ga mezelf nu maar eens aan de slag schoppen }:|
*G* het is vandaag ook wel de beste dag om te gaan sporten. Je ziet er na 10 seconden al superzweterig uit, echt waar voor je geld :P
pi_201281743
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even een Loebes update.

Bedankt voor de update joh O+ :*
Ik hoop dat de boel flink verbetert met de antibiotica en dat Loebes weer opfleurt O+
pi_201282179
quote:
Dat is toch kei tof!

Ik moet hier bij de slijter nog even gaan kijken haha.
quote:

[..]
Hopelijk kunnen jullie dat nog een fijn tijdje doen O+
Dat hoop ik echt hoor. Ben gek op die prutser.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga nu de was opvouwen. Ik ga nu de was opvouwen. Ik ga nu de was opvouwen. Ik ga nu de was opvouwen. Ik ga nu de was opvouwen.
Als jij nou eens de was op gaat vouwen :+

quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zolang hij nog blij is en op de foto's lijkt dat wel zo (zeker in het water), lekker genieten met z'n drietjes
Het is over het algemeen genomen ook echt een happy hond.

Nu ligt hij te snurken. Want mijn man heeft hem net nog even meegenomen om te zwemmen.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Bedankt voor de update joh O+ :*
Ik hoop dat de boel flink verbetert met de antibiotica en dat Loebes weer opfleurt O+
Wij hopen dat ook van harte :)
pi_201282632
Nou zeg: Loebes gaat zwemmen na al het gedoe vandaag. B-)

Dit gebeurt niet vaak: zit gewoon buiten in korte mouwen met een bakkie koffie. c_/
pi_201282904
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Kan dit niet?
Heeft B niet ook af en toe behoefte aan iets anders dan voor A zorgen dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Vanyel op 09-09-2021 20:16:02 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_201283138
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:36 schreef AnneX het volgende:
Nou zeg: Loebes gaat zwemmen na al het gedoe vandaag. B-)

Dit gebeurt niet vaak: zit gewoon buiten in korte mouwen met een bakkie koffie. c_/
Je bent een Lab of je bent het niet hè :p
pi_201283222
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 08:47 schreef Molo het volgende:

Wat is het beleid bij zorgpersoneel nu bij klachten? En bij positieve test na vaccinatie?
Geen idee, het wisselt vaak :') Testen bij de cabine naast het zkh tussen 7.30 en 8.00 en dan komen werken. Volgens mij is dat het beleid. En als je kan werken, dus niet heel ziek bent, dan moet je gewoon komen werken. Het zou me niet eens meer verbazen als je ook moet weken als je covid-positief, maar niet echt ziek bent.

Ik heb me al herhaaldelijk vol verbazing uitgelaten over het beleid in ziekenhuizen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201283241
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Kan dit niet?
Heeft B niet ook af en toe behoefte aan iets anders dan voor A zorgen dan?
Zeker heeft B daar behoefte aan. Maar A trekt het niet goed als het in hun huis is.
pi_201283268
Het klinkt wel een beetje vaag allemaal en het 'zou diverse dingen kunnen zijn' bij Loebes. Nou ja, maar even afwachten wat voor beleid de dierenarts wil voeren. Betrerschap voor Loebes, maar die zwemt alweer zie ik O+ @Thinkk-Pinkk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201283307
quote:
Wow wat tof zeg!
pi_201283373
Ik deed weer een zalig avondloopje in een zwoel indian summer dorp met mooie luchten en een nietechtekatopeenhuis.

pi_201283390
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:10 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Zeker heeft B daar behoefte aan. Maar A trekt het niet goed als het in hun huis is.
Ik lees met verbazing mee eigk :@

Jullie DRIETJES hebben toch een relatie? Jij bent toch niet een algemene vriendin die komt socializen?
En blijkbaar kan A zijn depressie wel een samenzijn als partner met B aan, maar niet met jou erbij?

Dat hij nu minder energie en zin heeft om gezellig te doen, er misschien niet bij kan zijn omdat dat nu teveel vraagt, dat is niet vreemd. Wel naar voor jullie alle drie. Maar om het dan ook je partnerS op te leggen (of laten jullie het je opleggen?) dat jullie twee niet samen mogen zijn… schiet mij maar lek.

Sorry, wellicht ongenuanceerd en zoals je eerder schreef horen wij alleen jouw kant van het verhaal. Maar ik vind het vrij respectloos tov mensen waarvan hij schijnt te houden.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201283412
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:10 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja sorry ik liep honderd achter had dit nog niet gezien.
Goeie oplossing nu ^O^
Ik zou me zomaar kunnen voorstellen dat A dan in de toekomst af en toe zal moeten gaan inleveren op het samen eten en slapen. Wel zo gezond voor B, als hij ook af en toe zichzelf kan zijn. En voor jou.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_201283499
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jullie DRIETJES hebben toch een relatie? Jij bent toch niet een algemene vriendin die komt socializen?
En blijkbaar kan A zijn depressie wel een samenzijn als partner met B aan, maar niet met jou erbij?

Dat hij nu minder energie en zin heeft om gezellig te doen, er misschien niet bij kan zijn omdat dat nu teveel vraagt, dat is niet vreemd. Wel naar voor jullie alle drie. Maar om het dan ook je partnerS op te leggen (of laten jullie het je opleggen?) dat jullie twee niet samen mogen zijn… schiet mij maar lek.

Sorry, wellicht ongenuanceerd en zoals je eerder schreef horen wij alleen jouw kant van het verhaal. Maar ik vind het vrij respectloos tov mensen waarvan hij schijnt te houden.
Het is allemaal een beetje een stom gevolg van dat A zich overbelast voelde door mijn psychische problemen. Dat hebben we eigenlijk niet goed aangepakt. Hij was toen niet in staat om te zeggen wanneer iets hem te veel werd, dus hadden we afgesproken dat ik weg zou zijn voor het hem te veel werd. Nu is het nog steeds dat ík weg moet en niet híj even wat anders gaat doen als iets hem te veel wordt. Ik had gedacht dat het een tijdelijke maatregel zou zijn dat ik niet meer zomaar bij A en B langs kon komen, maar het duurt nu al best lang en we hebben het er meerdere keren over gehad maar A vindt het beter zo.
pi_201283527
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mijn ratio is het met je eens.

Maar emotioneel vond ik het vroegah ook ronduit kut als ik me niet tof voelde en mijn A en B zaten lekker leuk met elkaar te doen. Toch iets in die dynamiek wat dat extra moeilijk maakt. Al vond ik dat dan heel aso van mezelf en zei ik niet " }:| }:| Nee A mag niet komen }:| }:|", vervolgens ging ik me wel enorm opvreten.
Dat maakt het heus niet ok om vervolgens alles daarnaar te moeten richten, maar het gevoel, ik empathie wel mee :Y
pi_201283578
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mijn ratio is het met je eens.

Maar emotioneel vond ik het vroegah ook ronduit kut als ik me niet tof voelde en mijn A en B zaten lekker leuk met elkaar te doen. Toch iets in die dynamiek wat dat extra moeilijk maakt. Al vond ik dat dan heel aso van mezelf en zei ik niet " }:| }:| Nee A mag niet komen }:| }:|", vervolgens ging ik me wel enorm opvreten.
Dat maakt het heus niet ok om vervolgens alles daarnaar te moeten richten, maar het gevoel, ik empathie wel mee :Y
Dit bedoelde ik inderdaad, dat lijkt me heel ingewikkeld met z'n drieën.
pi_201283666
Misschien is het dat inderdaad @Vanyel @Clubsoda . Ik kan er wel eens naar proberen te vragen. Voor mijn gevoel matcht het niet helemaal met dat als ik met B ergens naartoe ben of B is hier, en we bellen/appen A om te vragen hoe het is en of hij zich een beetje vermaakt, dat hij dan meestal prima op z'n gemak is en achteraf zegt hij zelfs regelmatig dat hij die tijd alleen heel fijn vindt.
  donderdag 9 september 2021 @ 20:30:21 #134
63722 z80
I fink you freaky
pi_201283676
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 15:00 schreef AnneX het volgende:

[..]
Met thee en een bak ‘aangeklede overnight and days oats & yoghurt’. En de benen hoog.

Terug uit de sportschool: de ene keer gaat het makkelijker dan de andere keer.
Vandaag oa. in Auckland langs de haven gewandeld, met helling 2,5% en op doorwandeltempo.

Zijn er meer mensen als Lonaa, die regelmatig naar de sportschool gaan eigenlijk?
Toen ik kwam om 13 uur waren er nog 6 mensen! En ik was enige op de egym toestellen. 8)7
Hoe is dat bij jou,@:Lonaa? Ook zo rustig?
Ik woon er bijna. 5 Keer per week trainen.
En er is een vaste groep bewoners. En enkeling die op de cardio apparaten staat, de meeste zijn in de weer met losse gewichten.
pi_201283792
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het is allemaal een beetje een stom gevolg van dat A zich overbelast voelde door mijn psychische problemen. Dat hebben we eigenlijk niet goed aangepakt. Hij was toen niet in staat om te zeggen wanneer iets hem te veel werd, dus hadden we afgesproken dat ik weg zou zijn voor het hem te veel werd. Nu is het nog steeds dat ík weg moet en niet híj even wat anders gaat doen als iets hem te veel wordt. Ik had gedacht dat het een tijdelijke maatregel zou zijn dat ik niet meer zomaar bij A en B langs kon komen, maar het duurt nu al best lang en we hebben het er meerdere keren over gehad maar A vindt het beter zo.
Jij lijkt er inmiddels behoorlijk last van te krijgen. Goed om dan weer eens het gesprek aan te gaan.
Ingewikkeld hoor, zo’n driemanschap als het niet lekker loopt. Sterkte :*
pi_201284306
De was is opgevouwen. Allemaal. Voor het eerst in drie weken.
Spoilers!
  donderdag 9 september 2021 @ 21:04:41 #137
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201284319
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
De was is opgevouwen. Allemaal. Voor het eerst in drie weken.
^O^
pi_201284455
Niet hetzelfde natuurlijk. Totaal niet. Maar jullie weten allemaal dat mijn vriendin flink ziek is. Het gebeurt regelmatig dat afspraken worden afgezegd. Eigenlijk gaan we alleen maar daar naartoe omdat het voor haar te zwaar is om hier naartoe te komen.
Als we daar dan naartoe gaan, weet ze dat ze desnoods een kwartier van te voren af kan bellen. Wij houden daar altijd rekening mee*.
Het gebeurt in 90% van de gevallen dat ze na een uur of wat naar boven gaat. Dan is ze moe/gespannen/verdrietig/één van haar 100 andere extreme emoties. En dat is best. Haar man is ook supergezellig gelukkig.

Wat ik wil zeggen is dat ik het Tele en haar mannen zo gun dat niemand over zijn grenzen hoeft te gaan voor een ander. Het kán wel gewoon prima zijn als er één zegt dat hij/zij even rust wil. Maar ja, de weg daar naartoe is zo kut :'( Iedereen moet zich daar senang bij voelen. En dat is ingewikkeld.

*Laatst kreeg ze een bloemetje van de supermarkt voor haar verjaardag omdat ik dacht dat ze af zou zeggen. Toen het toch door ging, waren de bloemisten al lang dicht.
Spoilers!
pi_201284505
Ik bedoel dus expliciet niet dat A op elk moment lelijk en afwijzend moet doen en dat de rest dat maar moet leren accepteren.
Spoilers!
pi_201284614
Nou, ik was ook naar de sportschool. Voor het eerst in maanden. Pump. Er waren 5 deelnemers en de altijd leuke en enthousiaste jongen die de les geeft.
Ik heb alles met zo laag mogelijke gewichtjes gedaan, echt niks (van 2,5 kg voor biceps tot 7,5 kg voor benen :') ). Ik kwam na de les het trappetje van de sportschool al bijna niet meer af en alles is gevoelig en trillerig :D _O-
Ik word godverdomme nog een oud wijf >:O
pi_201284710
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:26 schreef sigme het volgende:
Nou, ik was ook naar de sportschool. Voor het eerst in maanden. Pump. Er waren 5 deelnemers en de altijd leuke en enthousiaste jongen die de les geeft.
Ik heb alles met zo laag mogelijke gewichtjes gedaan, echt niks (van 2,5 kg voor biceps tot 7,5 kg voor benen :') ). Ik kwam na de les het trappetje van de sportschool al bijna niet meer af en alles is gevoelig en trillerig :D _O-
Ik word godverdomme nog een oud wijf >:O
Bwehehehe. Trekt wel bij :Y

Ik weet nog toen ik kennis maakte op mijn sportschool. Eerst een armoefening om te ervaren hoe het systeem werkt… daarna nog een handtekening zetten voor het abonnement. Bibberbibberbibber _O-
pi_201284784
Wel leuk dat je weer naar de sportschool kunt @sigme . Sterkte morgen :X
pi_201284835
En toen appte A ineens dat het hem eigenlijk wel gezellig leek als ik zaterdag voor de film kwam eten en na de film bleef slapen _O- ergens een emmertje energie vandaan gehaald kennelijk? :D
Ik heb even een "wat :o " momentje maar ik denk dat ik het maar gewoon doe en hopelijk wordt het gezellig.
pi_201284842
Fijn dat je het wel van de sportschool naar huis hebt gered dan @sigme :)
pi_201284902
Er was enorme onweer en, niet geheel verrassend, vindt Dora onweer vet kut.
pi_201284931
quote:
2s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:42 schreef Lonaa het volgende:
Arme Dora ;(
Wat doet ze dan? Helpen knuffels?
pi_201284994
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Arme Dora ;(
Wat doet ze dan? Helpen knuffels?
Ze doet dan onrustig. Wat trillen, staan, rondlopen, hijgen, verschrikt kijken. En dat duurt best een tijdje. Ze komt wel bij me in de buurt en ik mag wel aaien. Het is zo sneu dat ik het niet uit kan leggen, ze er soms in lijkt te blijven hangen en dat ik ook niet zo goed weet waar ze het meest bij gebaat is, soms.

Het was ook wel echt een enorme knal uit het niks. :X
pi_201285023
quote:
2s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ze doet dan onrustig. Wat trillen, staan, rondlopen, hijgen, verschrikt kijken. En dat duurt best een tijdje. Ze komt wel bij me in de buurt en ik mag wel aaien. Het is zo sneu dat ik het niet uit kan leggen, ze er soms in lijkt te blijven hangen en dat ik ook niet zo goed weet waar ze het meest bij gebaat is, soms.

;( Het klinkt heel sneu inderdaad. Fijn dat ze weet dat ze bij jou in de buurt kan komen voor aaien. O+
pi_201285032
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:38 schreef Tele6 het volgende:
En toen appte A ineens dat het hem eigenlijk wel gezellig leek als ik zaterdag voor de film kwam eten en na de film bleef slapen _O- ergens een emmertje energie vandaan gehaald kennelijk? :D
Ik heb even een "wat :o " momentje maar ik denk dat ik het maar gewoon doe en hopelijk wordt het gezellig.
Wat goed *O*
Spoilers!
pi_201285039
quote:
2s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:42 schreef Lonaa het volgende:
;(
Spoilers!
  donderdag 9 september 2021 @ 22:13:56 #151
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201285457
quote:
2s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb altijd begrepen dat je dan juist niet moet aaien en troosten e.d.
Al is dat eigenlijk ondoenlijk.
pi_201285484
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Het klinkt wel een beetje vaag allemaal en het 'zou diverse dingen kunnen zijn' bij Loebes. Nou ja, maar even afwachten wat voor beleid de dierenarts wil voeren. Betrerschap voor Loebes, maar die zwemt alweer zie ik O+ @:Thinkk-Pinkk
Die alvleesklier m is wel duidelijk hoor. En die lever tja.. 2 van de 3 dingen kunnen/gaan we niks aan doen. Dus dan blijft daar eigenlijk ook maar een ding van over. Maargoed dat bespreken we morgen. Hoop ik. Want moet weten of we andere brokken moeten halen. Die zijn ook bijna op.
pi_201285584
Volgens mij gaat @Tele6 met een grote grijns op haar gezicht slapen, het is je zo gegund.

Arme Dora, hopelijk blijft het voorlopig bij deze klappen onweer.

Oeh @sigme, moet je morgen ook weer zo'n eind naar de stad fietsen of blijf je waar je bent?

Echt, sommige mensen. Hier tegenover is er een aanpassing aan de weg. De straten die er op uitkomen zijn deels afgezet. Aan het begin staat: doorgaand verkeer afgesloten door werkzaamheden. Kan niet helemaal afgezet worden want halverwege wonen nog mensen. Maar als ik voor iedere kerende auto een euro zou krijgen kon ik een leuk feestje geven.
pi_201286190
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

Ik heb altijd begrepen dat je dan juist niet moet aaien en troosten e.d.
Al is dat eigenlijk ondoenlijk.
Dat is toch achterhaald?

quote:
Je kunt een bang persoon (een mens of een hond, dat maakt niet uit) niet nóg banger maken door ze te troosten. In tegendeel, je biedt juist veiligheid en rust.

Je hond steunen is juist goed

Angstige honden hebben baat bij jouw aanwezigheid, ook is wetenschappelijk aangetoond dat aanraking de angst vermindert. Een bange hond voelt zich gesteund en veilig bij jou (Lynch et al., 1967). Men heeft ook ontdekt dat het aaien van een bange hond ervoor zorgt dat de aanmaak van oxytocine wordt gestimuleerd (Odendaal & Meintjes, 2003). Zoekt je bange hond contact en steun bij jou, dan is het dus juist goed om dat te geven.
Toevallig had ik het hier laatst over met een kennis die veel met honden werkt. Het ging toen over vuurwerk en angsten bij honden.
pi_201286232
Ik merk dat het bij Loebes wel averechts werkt. Als ik iets negeer is hij sneller genijgt om te denken van oké dan zal het wel goed zijn. Terwijl als ik er wel op reageer door te zeggen van het is niet erg het is naar vuurwerk en dus bevestig dat zijn schrik reactie een reden had is hij veel nerveuzer.

Maar dit zal echt niet bij iedere hond zo zijn. En ik denk dat de aanpak per hond moet verschillen.

Bij de dierenarts zoekt hij dan weer wel echt steun en haalt hij daar moed vandaan. Dus dat krijgt hij dan natuurlijk ook gewoon.

Anyhow ik hoop dat Dora rustig genoeg is om straks lekker te kunnen slapen.
pi_201286308
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 22:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik merk dat het bij Loebes wel averechts werkt. Als ik iets negeer is hij sneller genijgt om te denken van oké dan zal het wel goed zijn. Terwijl als ik er wel op reageer door te zeggen van het is niet erg het is naar vuurwerk en dus bevestig dat zijn schrik reactie een reden had is hij veel nerveuzer.

Maar dit zal echt niet bij iedere hond zo zijn. En ik denk dat de aanpak per hond moet verschillen.

Bij de dierenarts zoekt hij dan weer wel echt steun en haalt hij daar moed vandaan. Dus dat krijgt hij dan natuurlijk ook gewoon.

Anyhow ik hoop dat Dora rustig genoeg is om straks lekker te kunnen slapen.
Mijn vorige 2 katten waren doodsbenauwd voor bliksem/onweer.
En toen kwamen de diva's. Ik had ze een paar maanden toen ik wakker werd van onweer en heel harde regen. Ik bed uit om ze gerust te stellen.
Zitten ze, gezusterlijk, op de vensterbank, naar buiten te kijken. Heb ergens nog een foto daarvan. _O-
pi_201286606
  donderdag 9 september 2021 @ 23:40:01 #158
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201286776
quote:
Hoorde het net op het journaal inderdaad
pi_201287439
Het regent en ik lig in m’n tent O+
  vrijdag 10 september 2021 @ 06:09:56 #160
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201287507
Wakker vanaf 2.30.. dit wordt een interessante dag :+
pi_201287517
Yikes, die blikseminslag! :o

En sterkte @Barreltje - hoe laat lag je er gisterenavond in? :* :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201287522
Ik lees half terug bij wijze van doucheuitstelgedrag. Iedereen naar de sportschool! *O* Behalve @Tele6, die gaat eten, film kijken en slapen bij B & A *O*

@Sarabi knettergaaf, wat zullen jullie geglunderd hebben! O+
  vrijdag 10 september 2021 @ 06:30:19 #163
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201287523
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 06:21 schreef minilot het volgende:
Yikes, die blikseminslag! :o

En sterkte @:Barreltje - hoe laat lag je er gisterenavond in? :* :)
23.00 dus 3.5 uurtje slaap _O-
Vandaag maar een beetje survivallen..
pi_201287547
Toen ik ooit als puber op een zwembad werkte hebben we daar eens een inslag gehad. Blijft link dat onweer

Goedemorgen allemaal.
pi_201287550
Iemand hier toevallig de tip wat helpt bij allergische reacties bij muggen bulten? Ik heb weer eieren op mijn benen.. en bil :’) staan.
pi_201287588
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 06:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand hier toevallig de tip wat helpt bij allergische reacties bij muggen bulten? Ik heb weer eieren op mijn benen.. en bil :’) staan.
Hooikoortmedicatie al geprobeerd? Loratadine, als tabltejes, onder die naam eigen merk verkrijgbaar bij de drogist. En Nestosyl is een zalf die je huid wat kalmeert.
pi_201287593
Het is eigenlijk een crème, denk ik o|O
pi_201287614
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Het klinkt wel een beetje vaag allemaal en het 'zou diverse dingen kunnen zijn' bij Loebes. Nou ja, maar even afwachten wat voor beleid de dierenarts wil voeren. Betrerschap voor Loebes, maar die zwemt alweer zie ik O+ @:Thinkk-Pinkk
Welkom in de diergeneeskunde :P Onze bordjes hangen vol met 'Mogelijke... ' / verdacht op...' / 'FUO (Fever of unknown origing)', etc. :D

Maar dit is toch al vrij 'concreet' . Kan nog concreter met biopsie, maar ik snap heel goed dat er daar niet voor gekozen wordt in dit geval. Ik hoop dat het met de AB afneemt en dat Loebes gewoon lekker nog even door kan blijven ravotten en zwemmen @Thinkk-Pinkk :*

Een verdere/betere teruglees houden jullie nog tegoed, ik moet m'n auto in. :W
pi_201287983
Over dat troosten bij angst, dat is inderdaad achterhaalt, maar het is soms ingewikkeld om het verscil te zien tussen wat troost biedt en wat angst bevestigd, zoals Think ook zei. Ik weet soms niet zo goed wat bij Dora het beste werkt.
pi_201288323
Goedemorgen :O
Tijd om 15 kratten naar de auto te tillen, bezorgdagje langs slijterijen *O*
pi_201288436
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 06:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Toen ik ooit als puber op een zwembad werkte hebben we daar eens een inslag gehad. Blijft link dat onweer

Goedemorgen allemaal.
De ingedraaide zendmast van mn.X ving ook eens een schicht: alle apparatuur in huis naar de gallemiezen. Of de kerktoren 30 m verderop: torenklok maanden van slag tot weer hersteld. Dan blijkt hoe vaak erop werd gekeken of geluisterd naar de slag!

Dat mensen worden geraakt, is wel heel erg angstig!

Ws. dankzij het tukkie gistermiddag ben ik vannacht 83 x wakker geweest en draaien en in/uit bed. En toen ik sliep vanmorgen, ging buurjochie huilend naar de opvangouder, onder het open raam door.😎

Sigme in de tent! Hield je het binnen droog?
pi_201288569
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 08:54 schreef Sarabi het volgende:
Sportschool!
pi_201288617
quote:
Soms helpt koelen een beetje.
B smeert ook Azaron (antihistamine stick, werkt als een soort prittstift) maar als ik dat google zie ik dat dat ook nadelen heeft. Werkt wel heel goed.
pi_201288655
@AnneX ik heb gelukkig een uitstekende tent gekocht, toen we halverwege de grote wandeling Nederland - Spanje waren. Ben er nog steeds heel blij mee, en het ding is dus ook goed waterdicht :Y

Wij hebben twee honden, waarvan er eentje, inmiddels 10 jaar oud, panisch wordt van onweer. Rillen met het hele lijf, Heel Hard Hijgen, proberen een veilig plekje te vinden. Haar hele omgeving (andere hond(en), mensen, katten, huizen) reageert verder niet op dat onweer. Of je haar probeert te troosten of niet maakt helemaal niks uit; ze blijft dat onweer afschuwelijk vinden en komt niet uit de paniekmodus totdat Zeer Zeker is dat het weg is. Dat is lang nadat het onweer weg is. Het enige wat we echt altijd voor haar doen is haar zo snel mogelijk ergens naar binnen laten zodat ze ergens kan gaan liggen hijgen.
pi_201288694
Ik zit te wachten tot de wasmachine klaar is met centrifugeren terwijl kat m'n voeten onophoudelijk kopjes geeft, afgewisseld met het (heel zachtjes) proberen hapjes te nemen van mijn grote teen :+ :D

Verder moet ik echt dingen gaan doen vandaag. Ik zit nog steeds niet in een fijn werkritme. Ik heb 3 weken vakantie gehad, nog 2 weken gekloot met hormonen etc er achteraan en daarna weer begonnen met werk, maar gevoelsmatig ben ik nog steeds niet terug gekomen van vakantie. Productiviteit ligt ook vrij laag.. maar er beginnen nu wel echt dingen op te stapelen en volgende week begint ook onderwijs dus ik moet wel echt even weer mentaal in werkritme komen nu.
  vrijdag 10 september 2021 @ 09:26:25 #176
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201288704
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:30 schreef z80 het volgende:

[..]
Ik woon er bijna. 5 Keer per week trainen.
En er is een vaste groep bewoners. En enkeling die op de cardio apparaten staat, de meeste zijn in de weer met losse gewichten.
Dit zou ik ook wel willen. Niet 5 keer per week, maar net genoeg om iets meer kracht te kweken en spier(massa?) verlies te voorkomen. Het liefst ook nog dat het goed is voor hardlopen. Misschien moet ik dit eens serieus onderzoeken.
Siesta & Fiesta!
pi_201288713
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:17 schreef sigme het volgende:

[..]
Sportschool!
Echt wel :D

Maar misschien toch ooit op zoek naar een steekwagentje
pi_201288750
Wat zijn tegenwoordig goede websites voor dagdeals? Ik wil kijken of er een goede bouwradio voor J in de aanbieding komt.
Ik heb me op de nieuwsbrieven van Koopjedeal en iBood ingeschreven.
Spoilers!
pi_201288755
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Echt wel :D

Maar misschien toch ooit op zoek naar een steekwagentje
Voor rond ¤30 euro heb je een prima inklapbaar steekwagentje
  vrijdag 10 september 2021 @ 09:32:20 #180
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201288758
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:17 schreef sigme het volgende:

[..]
Sportschool!
Klopt! Ik werkte jarenlang in het distributiecentrum van een supermarkt, meestal op de drankenafdeling. Ik had toen echt dikke onderamen.
Siesta & Fiesta!
pi_201288768
Ik ga nu twee keer per week (onder begeleiding) naar de sportschool, maar ik zou me met vijf keer zoals @z80 ook wel vermaken O+ Nu na een ruime maand ook echt al merkbaar positief effect op hardlopen @Bramito :Y
  vrijdag 10 september 2021 @ 09:34:10 #182
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201288782
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:33 schreef minilot het volgende:
Ik ga nu twee keer per week (onder begeleiding) naar de sportschool, maar ik zou me met vijf keer zoals @:z80 ook wel vermaken O+ Nu na een ruime maand ook echt al merkbaar positief effect op hardlopen @:Bramito :Y
Wat doe je dan?
Siesta & Fiesta!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 september 2021 @ 09:35:15 #183
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201288793
Ik ga nu 3 tot 4x.
1x Bodybalance (ma)
1x Spinning/RPM (za)
1x kracht/cardio (wo)
1x kracht/yin (zo)
:+
Zaterdag of zondag komt nog wel eens te vervallen als ik ga wandelen. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201288807
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:34 schreef Bramito het volgende:

[..]
Wat doe je dan?
Zeer afwisselende workouts op basis van wat mijn trainer zoal verzint (heb aangegeven dat het me om beter evenwicht, meer kracht en efficiënter hardlopen gaat en niet om afvallen en/of zichtbare spieren ofzo) - een uur lang afgebeuld worden met allerlei soorten vormen van krachttraining voor allerlei stukken lijf, veel core ook. Normaal gesproken zit er ook wel cardio in een personaltraining-sessie bij mijn sportschool, maar aangezien ik er hardlopend naartoe en vandaan ga slaan we dat gewoon over :)
pi_201288811
Ik zit te wachten tot ik op mijn telefoon zie dat mijn lief klaar is op het werk, dan ga ik pannenkoeken bakken.
Hij is woensdagavond vertrokken en had gedacht donderdagochtend klaar te zijn :+
Gelukkig geef ik 'm altijd best ruim eten mee.

Hij had mee:
10 zelfgebakken graanvrije kaas"broodjes"
1 bak bonen, gehakt, rijst
1 bak yoghurt & fruit
1 bak witlof & bliktonijn
4 gekookte eieren
6 dolmus
handvol tomaatjes
½ l melk
1 alcoholvrije ipa
en dan nog wat droogspul (koffie, cupasoup, chocomel)
en een zak kant en klare bonenschotel (da's noodreserve)

Ik denk dat ie het allemaal op heeft _O-
pi_201288818
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:38 schreef sigme het volgende:
Ik zit te wachten tot ik op mijn telefoon zie dat mijn lief klaar is op het werk, dan ga ik pannenkoeken bakken.
Hij is woensdagavond vertrokken en had gedacht donderdagochtend klaar te zijn :+
Gelukkig geef ik 'm altijd best ruim eten mee.

Hij had mee:
10 zelfgebakken graanvrije kaas"broodjes"
1 bak bonen, gehakt, rijst
1 bak yoghurt & fruit
1 bak witlof & bliktonijn
4 gekookte eieren
6 dolmus
handvol tomaatjes
½ melk
1 alcoholvrije ipa
en dan nog wat droogspul (koffie, cupasoup, chocomel)
en een zak kant en klare bonenschotel (da's noodreserve)

Ik denk dat ie het allemaal op heeft _O-
Ik vind het altijd zo lief klinken, dat cateren dat je voor 'm doet O+
pi_201288831
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:38 schreef minilot het volgende:

[..]
Ik vind het altijd zo lief klinken, dat cateren dat je voor 'm doet O+
Voor 1 persoon in de hele wereld ben ik ook best lief ;)

Ik zie dat hij op pad is. Ik ga bakken!
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 09:40:30 #188
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201288833
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat zijn tegenwoordig goede websites voor dagdeals? Ik wil kijken of er een goede bouwradio voor J in de aanbieding komt.
Ik heb me op de nieuwsbrieven van Koopjedeal en iBood ingeschreven.
Makita BMR1xx (geen idee welk nummer er tegenwoordig is)

Geen idee of Makita in Duitsland veel goedkoper is, Bosch wel.
pi_201288881
Leuk om jullie sportschoolverhalen te lezen!
Mijn ws. onduidelijke vraag was: is het bij jullie ook (nog) zo stil met mede sporters?

En @minilot: waaraan merk je na een maand, dat hardlopen beter gaat?
Kijkt de trainer ook naar de looptechniek bijvoorbeeld?
En
Grappig: jaren geleden ging de tóen hardlooptrainer van het sportcentrum trouwen en met de bruid in jurk en op sportschoenen en getuigen hardlopend naar het gemeentehuis! Ná maandenlange training en voorbereiding.
pi_201288917
Oh kijk @minilot Ronald geeft nog steeds hardloopclinics. https://www.reactive.nl/summer-course-bewust-hardlopen/
pi_201288934
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Makita BMR1xx (geen idee welk nummer er tegenwoordig is)

Geen idee of Makita in Duitsland veel goedkoper is, Bosch wel.
Zoiets moet ik hebben inderdaad. Maar ik heb geen 150 euro. Er voor naar Duitsland rijden is niet echt een optie.
Spoilers!
pi_201288936
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:32 schreef sigme het volgende:

[..]
Voor rond ¤30 euro heb je een prima inklapbaar steekwagentje
[ afbeelding ]
Ahh kijk ^O^
  vrijdag 10 september 2021 @ 09:50:11 #193
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201288942
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:37 schreef minilot het volgende:

[..]
Zeer afwisselende workouts op basis van wat mijn trainer zoal verzint (heb aangegeven dat het me om beter evenwicht, meer kracht en efficiënter hardlopen gaat en niet om afvallen en/of zichtbare spieren ofzo) - een uur lang afgebeuld worden met allerlei soorten vormen van krachttraining voor allerlei stukken lijf, veel core ook. Normaal gesproken zit er ook wel cardio in een personaltraining-sessie bij mijn sportschool, maar aangezien ik er hardlopend naartoe en vandaan ga slaan we dat gewoon over :)
Ik moet dus een sportschool zoeken die zoiets aanbiedt. Misschien doet m’n fisio dat wel, die heeft ook een hardloopgroep. Dat wordt nog een klus om dat in m’n schema te passen. :')
Siesta & Fiesta!
pi_201288946
Ik ben sinds covid een beetje afgeknapt op andere mensen in mijn aura :') Dat was ik al, maar dat is wel duidelijk verergerd. Ik streef nu naar twee keer per week hardlopen en twee keer yoga. De ene les doe ik live online _O_ en dan andere zelf met een video. Dat laatste is het moeilijkst en heeft de neiging erbij in te schieten. Meer dan dit vind ik lastig naast baan en gezin.

Ik was heel lang lid van sportscholen, maar uiteindelijk deed ik daar alleen de Bodybalance-lessen nog. Krachttraining is niet aan mij besteed. En in plaats van BB doe ik dan liever yoga bij mensen die er echt verstand van hebben. Sowieso doe ik het steeds slechter op het schreeuwerige, lawaaiige en opgeblazene van sportscholen. /oudwijfofzachtei :+

Ik had vanochtend als een elektricien over de vloer voor het project inductie, en nu moet er maar eens gewerkt worden.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 september 2021 @ 10:01:53 #195
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201289061
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:44 schreef AnneX het volgende:
Leuk om jullie sportschoolverhalen te lezen!
Mijn ws. onduidelijke vraag was: is het bij jullie ook (nog) zo stil met mede sporters?
Na lockdown II heeft de helft van de leden opgezegd.
Het is nog steeds stiller dan normaal. Ook het lessenschema is niet zoals die nog was.

Als ik vroeger op donderdagmiddag ging waren we altijd maar met hooguit tien. Op een maandag of dinsdagavond waren er bij wijze van spreken tien wachten voor u voor de loopband*
* vul hier ieder willekeurig apparaat in

Leden keren langzaam wel weer terug, maar nog lang niet op het niveau van 2019.
  vrijdag 10 september 2021 @ 10:07:36 #196
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201289122
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 09:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben sinds covid een beetje afgeknapt op andere mensen in mijn aura :') Dat was ik al, maar dat is wel duidelijk verergerd. Ik streef nu naar twee keer per week hardlopen en twee keer yoga. De ene les doe ik live online _O_ en dan andere zelf met een video. Dat laatste is het moeilijkst en heeft de neiging erbij in te schieten. Meer dan dit vind ik lastig naast baan en gezin.

Ik was heel lang lid van sportscholen, maar uiteindelijk deed ik daar alleen de Bodybalance-lessen nog. Krachttraining is niet aan mij besteed. En in plaats van BB doe ik dan liever yoga bij mensen die er echt verstand van hebben. Sowieso doe ik het steeds slechter op het schreeuwerige, lawaaiige en opgeblazene van sportscholen. /oudwijfofzachtei :+

Ik had vanochtend als een elektricien over de vloer voor het project inductie, en nu moet er maar eens gewerkt worden.
Ik ben ooit één keer in een sportschool geweest. Ik vond het echt helemaal niks om met allemaal mensen om me heen aan sport te doen. Ik ga nu lekker rennen in de heuvels waar niemand komt. Het liefst (in het weekend) net voor zonsopkomst. O+
Siesta & Fiesta!
pi_201289227
Ik merk dat de introlessen bij ons weer flink vol zitten, dus bij ons trekt het wel weer aan. :Y Best een deel daarvan zijn geen blijvers trouwens, blijkt vaak.
pi_201289281
Ugh. Moet keuzes maken over wat ik ga eten morgen voor het tillen. Ingewikkeld. Advies is 'niet per se anders dan anders', maar ik eet normaal pas na het trainen. De dag duurt tot 15:00 dus dat is geen goed idee. :')
  vrijdag 10 september 2021 @ 10:18:18 #199
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201289292
Sportschool hier trekt op de tijdstippen waarop ik kan helaas teveel 'mooimannetjes' die ernstig groepsgedrag vertonen, "vriendjesgedrag met de eigenaar", Zwart geblindeerde Audi's en BMW's ronkend voor de deur zetten en absoluut niet verwelkomend gedrag naar nieuwe leden.
Twee keer proefsessie gedaan , twee keer afgehaakt door overmaat patjepeejjers en focus van de medewerkers op die groep.
  vrijdag 10 september 2021 @ 10:21:16 #200
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201289321
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:17 schreef Lonaa het volgende:
Ugh. Moet keuzes maken over wat ik ga eten morgen voor het tillen. Ingewikkeld. Advies is 'niet per se anders dan anders', maar ik eet normaal pas na het trainen. De dag duurt tot 15:00 dus dat is geen goed idee. :')
Is vloeibaar / gelletjes dan geen optie?
pi_201289348
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:17 schreef Lonaa het volgende:
Hoe vroeg begint de dag en hoeveel tijd heb je tussendoor?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201289355
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:21 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat zou ik zeker niet doen als je het niet gewend bent. Kan behoorlijk op je darmen slaan.

Tevens goedemorgen :) vrije dag maar toch aan het werk. Volgende week maar compenseren.
pi_201289359
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:21 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik vind vloeibaar in mijn maag (in hoeveelheden) echt Heel Naar. :') Vroegah ontbeet ik met kwark oid, maar daar ben ik mee gestopt toen ik ook in de ochtend ging sporten want dat wordt nekken. *O*

Misschien dat een gelletje wel kan, wegens niet zo groot in hoeveelheid. :Y

Wil ook pas eten na de weigh-in, dus het moet kant en klaar zijn.
pi_201289373
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Hoe vroeg begint de dag en hoeveel tijd heb je tussendoor?
Tussen half 9 en 9 opdraven, weigh-in, warming up, vanaf 10 uur tillen, om 12 uur pauze en vanaf 1300 de andere lift.

Heb tussendoor wel tijd om te eten opzich.
pi_201289384
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:23 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Dat zou ik zeker niet doen als je het niet gewend bent. Kan behoorlijk op je darmen slaan.

Tevens goedemorgen :) vrije dag maar toch aan het werk. Volgende week maar compenseren.
Ik overweeg krentenbollen :7 En eiwitreep. En boterham met ei.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 september 2021 @ 10:25:46 #206
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201289386
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:18 schreef fietsie het volgende:
Sportschool hier trekt op de tijdstippen waarop ik kan helaas teveel 'mooimannetjes' die ernstig groepsgedrag vertonen, "vriendjesgedrag met de eigenaar", Zwart geblindeerde Audi's en BMW's ronkend voor de deur zetten en absoluut niet verwelkomend gedrag naar nieuwe leden.
Twee keer proefsessie gedaan , twee keer afgehaakt door overmaat patjepeejjers en focus van de medewerkers op die groep.
Dat is bij mijn sportschool dus totaal niet. Alle leeftijden en figuren komen er.
pi_201289399
Wij hebben er heel weinig van dat soort. Die houden het vaak niet vol. :+
  vrijdag 10 september 2021 @ 10:26:36 #208
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201289401
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:25 schreef borisz het volgende:

[..]
Dat is bij mijn sportschool dus totaal niet. Alle leeftijden en figuren komen er.
s' ochtends is de sfeer ook heel anders maar dan kan ik gewoon echt niet
pi_201289447
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Tussen half 9 en 9 opdraven, weigh-in, warming up, vanaf 10 uur tillen, om 12 uur pauze en vanaf 1300 de andere lift.

Heb tussendoor wel tijd om te eten opzich.
Aaah ja, met weigh-in is daarvoor eten ook niet handig. Maar krentenbollen, repen en O+ brood met ei O+ klinkt goed. :Y Lekker volstampen met carbs, de eiwitten komen later wel weer. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 10 september 2021 @ 10:30:33 #210
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201289454
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:26 schreef Lonaa het volgende:
Wij hebben er heel weinig van dat soort. Die houden het vaak niet vol. :+
Dit zijn allemaal vriendje-van: ze gebruiken de sportschool als een soort kroeg. In je glimmende hummel outfitje wat lurken aan een fles en anderen becommentarieren

Ik deed een 2e poging; intake les. Anderhalf uur gepland. Gedurende die hele periode werd contact gezocht met degene die met mij bezig was, en die bleef ook terugpraten. Daar betaal ik niet voor,
pi_201289484
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Aaah ja, met weigh-in is daarvoor eten ook niet handig. Maar krentenbollen, repen en O+ brood met ei O+ klinkt goed. :Y Lekker volstampen met carbs, de eiwitten komen later wel weer. :9
Ja, zondag doen we wel weer fatsoenlijk(er) eten. Als de dag afgelopen is zijn er een aantal to-do opties die niet echt 'GEZOND' schreeuwen. Bier en pizza met the peoples, rellen in en om de binnenstad, bier in de kroeg met vrienden.
Ik weet nog niet welke het wordt. Potentieel meer dan 1. :+
pi_201289523
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, zondag doen we wel weer fatsoenlijk(er) eten. Als de dag afgelopen is zijn er een aantal to-do opties die niet echt 'GEZOND' schreeuwen. Bier en pizza met the peoples, rellen in en om de binnenstad, bier in de kroeg met vrienden.
Ik weet nog niet welke het wordt. Potentieel meer dan 1. :+
Hehehe, nice. :D

Al viel bieren na een sportprestatie me wel een beetje tegen de laatste keer (100 jaar geleden, toen we nog gewoon met z'n tig op een vierkante meter mochten staan enzo). Twee pilsjes en ik was kapot. :')

Wel lekker geslapen toen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201289527
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Hehehe, nice. :D

Al viel bieren na een sportprestatie me wel een beetje tegen de laatste keer (100 jaar geleden, toen we nog gewoon met z'n tig op een vierkante meter mochten staan enzo). Twee pilsjes en ik was kapot. :')

Wel lekker geslapen toen. :+
Ja, ik ken dat. :')
pi_201289580
Al het sportschoolgebabbel deed me eraan denken dat ik m'n tijdstip nog moest reserveren, dus dank.

Door het reserveren ook nog geen échte drukke momenten gezien (max 25 personen en het is daar best ruim, en het is inclusief het "E-Gym" circuitje, dus die zitten mij niet in de weg verder), maar het lijkt een mooie combinatie tussen bejaarden, bodybuilders en "ik wil gewoon wat bewegen". De haantjes zitten zo'n 500m verderop in een andere sportschool. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201289606
Mijn sportschool is rustig en zacht. Eigenaar is een aardige jongen, en die zoekt blijkbaar personeel dat bij hem past. Allemaal hele aardige enthousiaste open mensen. Meeste blijven er ook járen werken.

De sporters zijn van alles qua leeftijd en niveau, maar er zitten geen spiegelpatsers bij. Ook de sporters blijven meestal járen sporten / terugkomen.

Het leek mij niks trouwens, een sportschool. Groepslessen leek met helemaal hel op de fiets.
Maar ik blijk groepsles het leukst te vinden - en dus het effectiefst.

Gister dus pump, met maar 5 deelnemers - zo weinig had ik nog nooit gezien. Ik hoorde dat afgelopen tijd lessen soms zelfs uitvielen wegens te weinig deelnemers.
pi_201289679
Tijd voor ontbijt!
pi_201289709
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik merk dat de introlessen bij ons weer flink vol zitten, dus bij ons trekt het wel weer aan. :Y Best een deel daarvan zijn geen blijvers trouwens, blijkt vaak.
Wij hebben ook een boel niet-blijvers bij de introtrainingen. Ik sprak woensdag iemand die niet van plan was om te gaan sporten als het vies weer was. Die gaan we ook niet veel zien de komende maanden dus _O-
  vrijdag 10 september 2021 @ 10:58:32 #218
63722 z80
I fink you freaky
pi_201289765
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik vind vloeibaar in mijn maag (in hoeveelheden) echt Heel Naar. :') Vroegah ontbeet ik met kwark oid, maar daar ben ik mee gestopt toen ik ook in de ochtend ging sporten want dat wordt nekken. *O*

Misschien dat een gelletje wel kan, wegens niet zo groot in hoeveelheid. :Y

Wil ook pas eten na de weigh-in, dus het moet kant en klaar zijn.
Ervaring van een dagje zwembadwonen voor wedstrijden waterpolo.
Avond er voor goed veel eiwitrijk eten en een stuk vlees. Lees energievoorraad in de spieren aanleggen)
Op de wedstrijddag zelf niet heel veel eten. Wel sportdrank met suiker, niet die nepzooi dat werkt niet. En drop. Zowel zout als zout. Voordeel van drop is dat de suikers er uit niet direct een insuline piek geven meer wel snel beschikbaar zijn.
Wat je wil voorkomen is dat het spijsverteringssysteem aan het werk gaat. Dit kost energie, en de energie die het oplevert komt pas na een tijdje vrij. Meestal dus na de wedstrijd.

En blijf weg van de energie repen en dextrose snoep. Dit is enkel een noodgreep voor de laatste oefening. Het geeft een boost in ongeveer 10 minuten. Met direct een reactie van het lichaam om de de suikerspiegel in het bloed weer omlaag te brengen met een stoot insuline. En insuline piek terwijl je de suikers opbrand met sport geeft een instorting. IPV de man met de hamer staat er nu een hele rij mannen met mokers klaar.
pi_201289847
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 08:54 schreef Sarabi het volgende:
15 katten dacht ik toen ik het las :o :o

vrijdag 10 september 2021 @ 11:06:39 #220
63722 z80
I fink you freaky
pi_201289851
Sportschool waar ik kom, kom je weinig mooiboys tegen. De opbouw van de trainingsruimte nodigt er niet voor uit. En de vaste bewoners zijn van alle leeftijden en formaten.
Ja er lopen wat kleerkasten. Maar die zijn druk met zichzelf of indien gewenst aanwijzingen/tips geven aan andere die zichzelf een blesuren aan het trainen zijn.
Het is nu wel rustiger dan voor corona. Het begint wel weer te lopen. Ook nu de vakanties weer achter de rug zijn.
De hiit en tabata training worden net zo goed bezocht als voor de coronasluiting.
pi_201289941
“Spiegelpatsers” :D

In de krant zei de eigenaar, dat ledenaantal 30% (?) was afgenomen.
En als bij borisz is oud en jong, gespierd en rehab aan het werk. De jongeren vaak in een kleine groep. Verder is het een sportschool - men noemt het graag een club - met allerlei extra’s als sauna, turks bad en fysio, topsportbegeleiding.
Voorheen gratis kinderopvang. Talloze groepslessen, nu ook online.
pi_201289966
Ik ben blij met onze crosstrainer en roeiert gewoon in huis.
Daarnaast NiB als ik wil, wandelen en fietsen.
Voor mij geen sportscholen. wel ooit gedaan, werkte (zoals veel bij mij :P ) verslavend.
Op vrije dagen bracht ik de kinderen naar school en ging meteen door.. eerst 2x pw en toen ik meer avonddiensten ging draaien soms 4x pw. En was sjaggerijnig als ik niet kon. :')

Ik moest altijd lachen bij de 'gynaecoloog'. Die spreiddingeser met je knieën iets naar buiten drukken.
Die stond zo lekker pontificaal voor een spiegel.
  vrijdag 10 september 2021 @ 11:15:52 #223
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201289971
Ik wilde dus graag aan de slag voor enkel en alleen core oefeningen; daarvoor heb ik een externe actieve motivator nodig want ik heb er diepe haat aan. Dan moet er wel een klik zijn, en moet de omgeving "safe" voelen: dat je niet continue met ogen op je rug zit te kijken of je belachelijk gemaakt word.
pi_201289979
Core oefeningen?
  vrijdag 10 september 2021 @ 11:17:27 #225
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201289994
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:16 schreef Blues het volgende:
Core oefeningen?
https://www.alprovi.nl/wa(...)e-core-te-versterken

Sowieso ook oefeningen op de vloer. Brr. De vloer is om op te lopen :P
pi_201290022
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:17 schreef fietsie het volgende:

https://www.alprovi.nl/wa(...)e-core-te-versterken

Sowieso ook oefeningen op de vloer. Brr. De vloer is om op te lopen :P

:D Ja!

Oh ik snap.
pi_201290025
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:13 schreef AnneX het volgende:

En als bij borisz is oud en jong, gespierd en rehab aan het werk. De jongeren vaak in een kleine groep. Verder is het een sportschool - men noemt het graag een club - met allerlei extra’s als sauna, turks bad en fysio, topsportbegeleiding.
Klinkt wel aannemelijk ja, er zullen aardig wat mensen zijn die hun contracten opgezegd hebben de afgelopen anderhalf jaar. M'n "buitentrainer" zag juist een toename van leden, buiten aan de gang voelde toch een stuk veiliger voor een hoop, denk ik.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201290041
Nou, dat gaat niet lekker. Het toetsenbord van de ipad heeft kuren vandaag.
Vandaar ook dddde vertraging in mijn antwoorden. Pffff.

Straks weer werken in de foyer voor het eerst. Studente komt ook, na haar eerste schoolweek= 2 dagdelen. Ben benieuwd.

Oow pannenkoeken. Wil ik. :Y)
pi_201290123
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Klinkt wel aannemelijk ja, er zullen aardig wat mensen zijn die hun contracten opgezegd hebben de afgelopen anderhalf jaar. M'n "buitentrainer" zag juist een toename van leden, buiten aan de gang voelde toch een stuk veiliger voor een hoop, denk ik.
Eigenaar had in notime de tuin en terras overkapt, machines , spinning en matjes naar buiten en dat kon thuis worden gevolgd. Diehards kwamen buiten trainen.
Airco is luchtverversing met buitenlucht, deuren staan open. De app voor tijdslots werkt uitstekend. Weer binnen zijn machines om en om bruikbaar. Honderdduizend sopdoekjes en flessen desinfectans. Affijn, hij moest wel.
pi_201290130
Ik heb in februari 2020 mijn sportschool opgezegd. We gingen direct streng bezuinigen toen er een pandemie aan kwam.
Ik vond er toch niet heel veel meer aan. Begeleiding was er niet.
Spoilers!
pi_201290138
Mmmja pannenkoeken.
Zit nu aan een volkoren boterhammetje met gesmolten kaas, omeletje met wat spekkies erdoor :9 :9

Straks ook maar aan een puntje van mijn zelfgemaakte taart, had m in punten per 2 ingevroren. Collega/din komt zo op de koffie dus lekker buiten aan een punt taart dan maar :)
pi_201290205
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:25 schreef AnneX het volgende:

[..]
Eigenaar had in notime de tuin en terras overkapt, machines , spinning en matjes naar buiten en dat kon thuis worden gevolgd. Diehards kwamen buiten trainen.
Airco is luchtverversing met buitenlucht, deuren staan open. De app voor tijdslots werkt uitstekend. Weer binnen zijn machines om en om bruikbaar. Honderdduizend sopdoekjes en flessen desinfectans. Affijn, hij moest wel.
Ja, de lui die toch wel komen, zijn het probleem niet. :P De mensen die er toch al nooit zo'n zin in hadden en nu een mooie reden (naar zichzelf in ieder geval) hadden om het op te zeggen, tsja. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 10 september 2021 @ 11:31:21 #233
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201290206
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:15 schreef fietsie het volgende:
Ik wilde dus graag aan de slag voor enkel en alleen core oefeningen; daarvoor heb ik een externe actieve motivator nodig want ik heb er diepe haat aan. Dan moet er wel een klik zijn, en moet de omgeving "safe" voelen: dat je niet continue met ogen op je rug zit te kijken of je belachelijk gemaakt word.
Een externe motivator zorgt er ook voor dat je het goed doet. Dat zou voor mij wel belangrijk zijn, want ik heb echt nul kennis.
Siesta & Fiesta!
pi_201290210
Pannenkoeken! Goed idee voor de lunch :9

Vandaag zowat de enige uitslaap in vier weken door werk, vrijwilligerswerk en uitjes… meteen ontaarde pleegmoeder. Bak brokken van het gezin haske leeg (de knoeierij op de vloer brandschoon, dat was weer handig :+ ) en moederpoes werd belaagd.

Woonkamer grondig gepoetst, afwas gedaan. Nu wachten op de kunst kroketten want die worden vandaag bezorgd *O*

Sportschool: mijn meneer bevalt nog steeds prima. Kort sporten, lekker kletsen en als ik een sprintje trek merk ik echt verschil :D En mooi dat mijn baas betaalt (vitaliteitsbudget). Inmiddels ruim 100 keer geweest en een lunchbon gekregen O+
pi_201290221
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:06 schreef Blues het volgende:

[..]
15 katten dacht ik toen ik het las :o :o

Dat was lastiger geweest :D
  vrijdag 10 september 2021 @ 11:32:47 #236
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201290224
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:31 schreef Bramito het volgende:

[..]
Een externe motivator zorgt er ook voor dat je het goed doet. Dat zou voor mij wel belangrijk zijn, want ik heb echt nul kennis.
Ook dat ja; en in dit geval was de externe motivator bij beide sessies aan het ginnegappen met anderen en voortdurend met wat anders bezig dan waar ie voor was geboekt.
pi_201290249
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:32 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ook dat ja; en in dit geval was de externe motivator bij beide sessies aan het ginnegappen met anderen en voortdurend met wat anders bezig dan waar ie voor was geboekt.
Dat werkt niet nee.
Mijn rondje zou in 20 minuten klaar moeten zijn (5 apparaten) maar kost meestal 30 minuten. Door onderling geouwehoer plus extra apparaat.
pi_201290267
quote:

[..]
Oh ja, laat dan maar zitten ook. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201290289
quote:

[..]
En geen exit gesprek na 2 x natuurlijk .
Mij lijkt, dat jij mondig genoeg bent om er iets van te zeggen.

Hé wat leuk Cat dat er een budget voor is bij de werkgever. Zijn toch aardige extraatjes. w/
pi_201290298
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:

Oh ja, laat dan maar zitten ook. -O-
Heel vervelend.
Dat vind ik trouwens ook heel storend als je in een ziekenhuis bij een receptie/balie staat te wachten, in een supermarkt bent of restaurant/café.
Lullen met elkaar maar geen oog voor klanten/patiënten.
  vrijdag 10 september 2021 @ 11:40:33 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201290314
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:39 schreef AnneX het volgende:

[..]
En geen exit gesprek na 2 x natuurlijk .
Mij lijkt, dat jij mondig genoeg bent om er iets van te zeggen.
De eigenaar is zelf ook zo'n type; hij verdient veel meer aan die rijtjes patsertjes voor de deur dan aan mij.
Die kopen ook hun proteineshakes, poeders en andere additieven bij hem.
pi_201290365
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:40 schreef fietsie het volgende:

[..]
De eigenaar is zelf ook zo'n type; hij verdient veel meer aan die rijtjes patsertjes voor de deur dan aan mij.
Die kopen ook hun proteineshakes, poeders en andere additieven bij hem.
Tja, zijn er geen concollega’s in de buurt?
Of onder / einde werktijd in huis?
Het grote dorp verderop >50.000 heeft 4 centra, plus de fysio’s met oefenzalen zitten inpandig bij de 4 huisartspraktijken.
  vrijdag 10 september 2021 @ 11:45:37 #243
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201290383
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:44 schreef AnneX het volgende:

[..]
Tja, zijn er geen concollega’s in de buurt?
Of onder / einde werktijd in huis?
Het grote dorp verderop >50.000 heeft 4 centra, plus de fysio’s met oefenzalen zitten inpandig bij de 4 huisartspraktijken.
Dat is niet praktisch, dan komt er al snel (te) veel reistijd bij
pi_201290500
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Heel vervelend.
Dat vind ik trouwens ook heel storend als je in een ziekenhuis bij een receptie/balie staat te wachten, in een supermarkt bent of restaurant/café.
Lullen met elkaar maar geen oog voor klanten/patiënten.
Eens. :Y Even bezig zijn, prima, als je me laat merken dat je me gezien hebt, scheelt het al een boel. Maar ga niet over koetjes en kalfjes lopen babbelen terwijl je me negeert, het is je werk, verdeurie. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201290542
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:45 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat is niet praktisch, dan komt er al snel (te) veel reistijd bij
En een PT die naar je toekomt? Ik kan, als ik ervoor betaal, m'n buitentrainert zo dirigeren dat 'ie op tijdstip x op locatie y staat. Mits z'n agenda het toelaat, uiteraard. En de training is dan compleet op mijn (resultaat)wensen aangepast.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 september 2021 @ 11:58:07 #246
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201290594
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 11:13 schreef AnneX het volgende:

Het is geen budgetketen en idd er is veel extra's. Inrichting van de sportschool zorgt ook voor goed trainen prima. Mooibooi uithangen mwah.
Dat filtert bepaalde types al uit. :+

En ja s'avonds is de leeftijd jonger.
  vrijdag 10 september 2021 @ 12:06:35 #247
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201290730
quote:

[..]
Ja dat werkt niet nee. En zoals je verderop zegt, val je niet binnen de 20% van de klanten die 80% van de omzet genereren. Dat wordt nooit wat.
Alternatief zoeken.
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 10 september 2021 @ 12:51:54 #248
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201291420
quote:
Ik moet hier nog even op reageren.
Want ik heb die shit ook altijd en kreeg laatst de gouden tippen van ijs O+
Als je weet dat je geprikt bent meteen after bite erop (van die echte!)
Van de week gedaan na buiten zitten hier op de camping en smorgens nog maar mini bultjes *O*

En als je het niet hebt gezien en dus te laat bent met afterbite heb ik van die hooikoorts tabletten. Helpt mij goed tegen de allergische reactie.
pi_201291468
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 september 2021 10:41 schreef sigme het volgende:
Mijn sportschool is rustig en zacht. Eigenaar is een aardige jongen, en die zoekt blijkbaar personeel dat bij hem past. Allemaal hele aardige enthousiaste open mensen. Meeste blijven er ook járen werken.

De sporters zijn van alles qua leeftijd en niveau, maar er zitten geen spiegelpatsers bij. Ook de sporters blijven meestal járen sporten / terugkomen.

Het leek mij niks trouwens, een sportschool. Groepslessen leek met helemaal hel op de fiets.
Maar ik blijk groepsles het leukst te vinden - en dus het effectiefst.

Gister dus pump, met maar 5 deelnemers - zo weinig had ik nog nooit gezien. Ik hoorde dat afgelopen tijd lessen soms zelfs uitvielen wegens te weinig deelnemers.
Dit klinkt wel erg aangenaaam O+ Ik heb bijna alle sportscholen hier wel gehad en de enige ideale is weg :') Uiteraard. Mijn laatste sportschool heeft altijd keiharde boemboemboem muziek aan en daar word ik heel onrustig van. En wat ik het meest deed is niet mogelijk op het moment. (clubjoy-lessen in apart zaaltje, maar vanwege apparatenspreiding hebben ze daar nu ook allemaal loopbanden, fietsen etc neergezet en kan je die virtual lessen niet meer doen)

Oh, en die ideale sportschool die dus niet meer bestaat, daar deden ze niet aan 'te weinig deelnemers'. Ik was een keer de enige deelnemer bij bodycombat en dacht dat de les dus niet door zou gaan. Nou, mooi wel dus. Dat was dus een uur privé-les :+

En de sportschool die fietsie beschrijft hebben we hier ook. Dat is ook de sportschool waar je onder de zonnebank kan en waar palmbomen binnen staan :X Ik ben een keer mee geweest met een vriendin en (in mijn hoofd) gillend weg gerend.
  vrijdag 10 september 2021 @ 12:58:38 #250
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201291540
Ik overweeg nu een fancy crosstrainer met een bult software erop. En dan zoveel geld er aan uitgeven dat het schuldgevoel me er wel op dwingt.
pi_201291548
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 12:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik moet hier nog even op reageren.
Want ik heb die shit ook altijd en kreeg laatst de gouden tippen van ijs O+
Als je weet dat je geprikt bent meteen after bite erop (van die echte!)
Van de week gedaan na buiten zitten hier op de camping en smorgens nog maar mini bultjes *O*

En als je het niet hebt gezien en dus te laat bent met afterbite heb ik van die hooikoorts tabletten. Helpt mij goed tegen de allergische reactie.
:7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 10 september 2021 @ 13:13:45 #252
63722 z80
I fink you freaky
pi_201291757
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 12:58 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg nu een fancy crosstrainer met een bult software erop. En dan zoveel geld er aan uitgeven dat het schuldgevoel me er wel op dwingt.
Je wou toch core trainen? Wat moet je dan met een cardio apparaat?
Kun je beter een paar rubber banden/elastieken halen. De kleine die je om de benen kunt doen en de grote die je aan een paal/muur knoopt. Ben je voor een paar tientjes klaar en kun je helemaal los gaan.
pi_201291822
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 12:58 schreef fietsie het volgende:
En zoiets?
pi_201292525
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:

En zoiets?
[ afbeelding ]
Daar heb je wel heul veel ruimte voor nodig :o
pi_201292603
quote:

[..]
En zoiets?
[ afbeelding ]
Dan kan je veel beter dit doen:

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 13:13 schreef z80 het volgende:

[..]
Je wou toch core trainen? Wat moet je dan met een cardio apparaat?
Kun je beter een paar rubber banden/elastieken halen. De kleine die je om de benen kunt doen en de grote die je aan een paal/muur knoopt. Ben je voor een paar tientjes klaar en kun je helemaal los gaan.
Core-oefeningen kunnen ook heel prima met louter lichaamsgewicht, zonder allerlei fancy apparaten.
pi_201292809
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, maar mijn zus heeft een loopband en een roeiding staan. Da's meer oppervlakte dan dit. En dus ook maar 2 dingen. Hier zitten meer mogelijkheden op
pi_201292821
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
[..]
Core-oefeningen kunnen ook heel prima met louter lichaamsgewicht, zonder allerlei fancy apparaten.
Zeker, en een heel stuk goedkoper. Maar ik begreep van @fietsie dat hij veel geld uit wilde geven en dat dat zijn stok achter de deur was.
pi_201292854
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb een iets kleinere versie, past net tussen wasmachine/droger en droogrek :')
pi_201292985
quote:

[..]
En zoiets?
[ afbeelding ]
Martel apparaat :o
pi_201293065
Ik heb hier gewoon de lampen aan. Enorme hoosbui met onweer en het is heel donker :o
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 september 2021 @ 15:09:49 #261
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201293275
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb hier gewoon de lampen aan. Enorme hoosbui met onweer en het is heel donker :o
Ja. Hier nu ook regen. Geen jas bij me. Wel een vest en ga ook nog eens naar Telstar toe :+
pi_201293365
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:09 schreef borisz het volgende:

[..]
Ja. Hier nu ook regen. Geen jas bij me. Wel een vest en ga ook nog eens naar Telstar toe :+
Oeh, sterkte (kan je ergens een plu lenen?)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 september 2021 @ 15:29:50 #263
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201293564
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oeh, sterkte (kan je ergens een plu lenen?)
Komt wel goed. Ik zit droog :)
pi_201293604
quote:
Dat was hier een uur geleden. Er gingen diverse oortjes omhoog toen het losbarstte.
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:34:22 #265
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201293627
Zeg ehmm

Als je in een flat woont en ikea bezorgt "tot de voordeur" , is dat dan op 3 hoog, bij mijn voordeur, of is het de voordeur van de flat??🤔🧐
pi_201293646
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:34 schreef Barreltje het volgende:
Zeg ehmm

Als je in een flat woont en ikea bezorgt "tot de voordeur" , is dat dan op 3 hoog, bij mijn voordeur, of is het de voordeur van de flat??🤔🧐
Vaak afhankelijk van of er een lift is. Lift = 3 hoog bij je voordeur. Geen lift = beneden.
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:36:36 #267
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201293650
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 14:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
[..]
Ik excludeer " de vloer " uit alle oefenings opties. Er zijn dus prima crosstrainers die daar deel oplossingen voor bieden.
pi_201293669
quote:
Zeg ehmm

Kan ik mijn levering ook op een etage laten bezorgen?
quote:
Een bestelling die je thuis laat leveren, kan je ook op een etage laten bezorgen. Het is belangrijk om dit direct op moment van bestellen door te geven. Als er geen lift aanwezig is, wordt er tot en met de 4de verdieping bezorgd. Wel een lift? Dan komen onze transporteurs gewoon bij jou voor de deur.
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:38:53 #269
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201293680
Best bikkels bij IKEA als ze tot de 4e etage tillen
pi_201293684
quote:
Zeg ehmm

Heb je een lift?
Ikea weet ik niet zeker (grotere dingen, maar niet zwaar werden hier bij mijn eigen deur afgeleverd) maar met de Gamma heb ik een paar jaar geleden een hooglopende (en gewonnen) ruzie gehad.
Zij vonden dat de ingang beneden de voordeur was, ik vond mijn eigen deur de voordeur.

Toen heb ik gezegd dat ze het bij vrienden konden afleveren. Daar parkeer je onder aan de weg, en moet je twintig meter trap op naar de voordeur lopen. :D
pi_201293691
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:36 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik excludeer " de vloer " uit alle oefenings opties. Er zijn dus prima crosstrainers die daar deel oplossingen voor bieden.
Wat rigide :D
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:39:22 #272
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201293696
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wat rigide :D
Uhuh, net als die vloer.
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:39:46 #273
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201293699
Overigens heb ik ervaring met IKEA PAX verpakkingen die niet in een lift pasten...
pi_201293715
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:39 schreef fietsie het volgende:
Overigens heb ik ervaring met IKEA PAX verpakkingen die niet in een lift pasten...
Dat had ik met een dressoir. Toen is het raam eruit gehaald :D
pi_201293754
quote:
Zeg ehmm

Dat ligt aan de bezorger :+ Hele discussies al gehad van wat ik mijn voordeur vind (2e etage).

Maar goed, las net deze week hoe slecht ze betaald worden en dat bezorgers minstens 1 pakje per 2 minuten moet bezorgen. Dan kost het naar een etage gaan natuurlijk wel tijd.
pi_201293773
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat ligt aan de bezorger :+ Hele discussies al gehad van wat ik mijn voordeur vind (2e etage).

Maar goed, las net deze week hoe slecht ze betaald worden en dat bezorgers minstens 1 pakje per 2 minuten moet bezorgen. Dan kost het naar een etage gaan natuurlijk wel tijd.
De Ikea? :o
pi_201293784
Overigens quotte ik de FAQ, dus we kunnen we ins Blaue hineininterpretieren maar ik zou toch best geneigd zijn te geloven wat Ikea er zelf over zegt :+
pi_201293787
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:45 schreef Clubsoda het volgende:

De Ikea? :o
Nee, ik denk niet dat dat voor IKEA geldt _O-

Ik zocht even of er een regel is voor PostNL en die zeggen dit op een klantenservice-website:
quote:
De pakketbezorger dient altijd verplicht pakketten aan te bieden aan de voordeur, ook in flats en galerijwoningen. Alleen wanneer er in een flat geen lift is maar wel een intercom, dan mag de bezorger u verzoeken om naar beneden te komen. Als u vervolgens via de intercom aangeeft dat u wilt dat de bezorger naar boven komt dan dient de bezorger dit te doen.
pi_201293808
IKEA heeft hier overigens twee dozen met bureau-onderdelen naar boven getild. De trap op.
  vrijdag 10 september 2021 @ 15:56:21 #280
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201293929
Mja er is een lift, maar ik vrees ook voor de pax unit, al is het de kortere versie.. :+
Ennde trap moet dus ook wel lukken top!
pi_201294225
Zo, even iets meer dan 30 euro verdiend met 2x geld terug bij vertraging formulieren invullen. Ik vergeet het meestal. Maar de eerste keer kwam ik 2,5 uur later aan en deze week weer een uur later. Ik had het wel even gehad :+
  vrijdag 10 september 2021 @ 16:21:44 #282
63722 z80
I fink you freaky
pi_201294293
quote:
Op weg naar huis door 3 buien, standje ruitenwisser turbo, heen gereden. Thuis eerst in de auto gewacht tot emmer water nummer 4 over was. Nu weer lichtgrijs.
Wel blijkt de herstel/aanpaswerken aan het dak te werken. Deze is waterdicht gebleken bij een hoosbui zonder wind. Mocht er met een storm water binnen komen weet ik tenminste dat het ergens overheen slaat.

Als avond maal maar eens een zak garnalen en een zak diepvriesmaaltijd van de aldi in de pan gooien.
de diepvriesmaaltijd smaak goed, maar is net te weinig. Aangevuld met een bak eiwitten is het een deftige Mahlzeit.
pi_201295153
Ik had rond een uur of twaalf wat plakken lamsbout in bier met siepel en peen de oven in geschoven. Uurtje geleden heb ik er tomaat en courgette aan toegevoegd. Inmiddels heb ik een Duvel op, dus we kunnen bijna eten.
pi_201295204
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee, ik denk niet dat dat voor IKEA geldt _O-

Ik zocht even of er een regel is voor PostNL en die zeggen dit op een klantenservice-website:
[..]

_O-

Onze belt altijd bij alle deurbellen aan tot iemand de portiekdeur open doet, en dan gooit hij alle pakjes het portiek in en gaat ie ervandoor :')
  vrijdag 10 september 2021 @ 17:42:32 #285
63722 z80
I fink you freaky
pi_201295215
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 15:36 schreef fietsie het volgende:

[..]
Je kunt ook een TRX. Of goedkopere copy hiervan, aan het plafond of dak maken. Kun je met je eigen kilo's, lopend over de vloer core oefeningen maken. Paar rubber banden er bij. Jumper er bij voor de balansoefeningen en je kunt helemaal los.
pi_201295221
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:21 schreef z80 het volgende:

[..]
Op weg naar huis door 3 buien, standje ruitenwisser turbo, heen gereden. Thuis eerst in de auto gewacht tot emmer water nummer 4 over was. Nu weer lichtgrijs.
Wel blijkt de herstel/aanpaswerken aan het dak te werken. Deze is waterdicht gebleken bij een hoosbui zonder wind. Mocht er met een storm water binnen komen weet ik tenminste dat het ergens overheen slaat.

Als avond maal maar eens een zak garnalen en een zak diepvriesmaaltijd van de aldi in de pan gooien.
de diepvriesmaaltijd smaak goed, maar is net te weinig. Aangevuld met een bak eiwitten is het een deftige Mahlzeit.
Ik moest rond 15:30 25 minuten fietsen. Dat was 25 minuten onafgebroken hoosbui. Ik had wel een regenjas maar geen regenbroek en geen waterdichte schoenen. :X
pi_201295236
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik moest rond 15:30 25 minuten fietsen. Dat was 25 minuten onafgebroken hoosbui. Ik had wel een regenjas maar geen regenbroek en geen waterdichte schoenen. :X
Hier fietsten mensen langs die echt tot op het bot nat waren. Korte broek en een shirt. Had wel medelijden met ze
pi_201295259
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:42 schreef z80 het volgende:

[..]
Je kunt ook een TRX. Of goedkopere copy hiervan, aan het plafond of dak maken. Kun je met je eigen kilo's, lopend over de vloer core oefeningen maken. Paar rubber banden er bij. Jumper er bij voor de balansoefeningen en je kunt helemaal los.
Er zijn ook youtubefilmpjes met buikspieroefeningen die je staand kunt doen, makkelijk te vinden als je op "standing abs" zoekt. Die doe ik nog wel eens omdat ze ook de voorkant van je heupen trainen en dat is met hardlopen wel handig.
pi_201295276
Kuch. Er staan hier 3 hot sauces te pruttelen :9
Spoilers!
  vrijdag 10 september 2021 @ 17:49:32 #290
63722 z80
I fink you freaky
pi_201295328
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:45 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Er zijn ook youtubefilmpjes met buikspieroefeningen die je staand kunt doen, makkelijk te vinden als je op "standing abs" zoekt. Die doe ik nog wel eens omdat ze ook de voorkant van je heupen trainen en dat is met hardlopen wel handig.
Tijdens het tandenpoetsen span ik mijn buik goed aan. Simpel en doeltreffend om wat langer de spieren aangespannen te kunnen houden tijdens het beuren van iets.
pi_201295376
Was gezellig met vriendin.
Lekker buiten kunnen zitten.
Nu schijnt zonnetje hier, was maar 1 klein buitje.
Ze is 3 uur gebleven en ben daarna maar zen met blik op oneindig wat groenten gaan snijden, want ik had zo'n enorm moe hoofd weer :N
Net vroeg gegeten.

/einde dagboek.

Nu powernappen en dan naar Openluchttheater voor Ellen ten Damme.
Benieuwd want ik ken eigenlijk niks van haar.
  vrijdag 10 september 2021 @ 17:56:24 #292
63722 z80
I fink you freaky
pi_201295443
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:52 schreef Blues het volgende:
Was gezellig met vriendin.
Lekker buiten kunnen zitten.
Nu schijnt zonnetje hier, was maar 1 klein buitje.
Ze is 3 uur gebleven en ben daarna maar zen met blik op oneindig wat groenten gaan snijden, want ik had zo'n enorm moe hoofd weer :N
Net vroeg gegeten.

/einde dagboek.

Nu powernappen en dan naar Openluchttheater voor Ellen ten Damme.
Benieuwd want ik ken eigenlijk niks van haar.
Zeker een artiest om te gaan bekijken.
Paar keer een optreden van haar gezien. Ze draait geen "standaard" plaatje af. Ze reageert op wat er rond haar gebeurt en past soms ook de songtekst aan.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 september 2021 @ 17:57:01 #293
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201295454
Ellen ten Damme _O_
Twee jaar geleden Januari 2020 haar in de Schouwburg gezien heerlijke show.
Edit: Het is de show van twee jaar geleden Casablanca. Ik had iig genoten :)

[ Bericht 18% gewijzigd door borisz op 10-09-2021 18:23:57 ]
pi_201295461
Koorseizoen begint weer *O*

Vorige week iemand geirriteerd want die had gemist dat we deze week pas begonnen omdat er andere zaken in de app stonden. Dus we gaan meer in de mail zetten. Start mail deze week verstuurd.
Gisteren een vraag in de app van een ander: hoe laat we begonnen, want dat had ze nog niet doorgekregen. Staat… in… de…. mail :X

Het is weer als vanouds O+ :')
pi_201295529
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Koorseizoen begint weer *O*

Vorige week iemand geirriteerd want die had gemist dat we deze week pas begonnen omdat er andere zaken in de app stonden. Dus we gaan meer in de mail zetten. Start mail deze week verstuurd.
Gisteren een vraag in de app van een ander: hoe laat we begonnen, want dat had ze nog niet doorgekregen. Staat… in… de…. mail :X

Het is weer als vanouds O+ :')
Lijkt onze VvE wel _O-
pi_201295747
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:49 schreef z80 het volgende:

[..]
Tijdens het tandenpoetsen span ik mijn buik goed aan. Simpel en doeltreffend om wat langer de spieren aangespannen te kunnen houden tijdens het beuren van iets.
Helemaal als je ook nog je bekkenbodemspieren meeneemt :Y
pi_201295911
In de nieuwe ggz-financiering, onderdeel van het Zorgprestatiemodel dat op 1 januari 2022 ingaat, worden cliënten verplicht om niet alleen in het startjaar, maar ieder jaar zelf voor hun zorg te betalen vanuit het eigen risico.

Hier

Manmanmanmanman
Mensen die GGZ nodig hebben zijn ook eigenlijk maar zeikerds, misschien gaan ze op deze manier sneller weer normaal doen? |:( |:( |:(
pi_201296030
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:20 schreef Vanyel het volgende:
In de nieuwe ggz-financiering, onderdeel van het Zorgprestatiemodel dat op 1 januari 2022 ingaat, worden cliënten verplicht om niet alleen in het startjaar, maar ieder jaar zelf voor hun zorg te betalen vanuit het eigen risico.

Hier

Manmanmanmanman
Mensen die GGZ nodig hebben zijn ook eigenlijk maar zeikerds, misschien gaan ze op deze manier sneller weer normaal doen? |:( |:( |:(
Mijn hemel :X
Laten we lekker hoge drempels opwerpen om psychische hulp te kunnen krijgen, want dat bespaart ons lekker veel geld.

Oh ja, en dan wel allemaal zeiken over de toename van verwarde personen. En dat er meer mensen arbeidsongeschikt gaan raken. En dat al die intensieve psychische zorg zoveel geld kost. ;(
pi_201296058
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Lijkt onze VvE wel _O-
Nee, die van jou is erger :D
pi_201296065
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:25 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Mijn hemel :X
Laten we lekker hoge drempels opwerpen om psychische hulp te kunnen krijgen, want dat bespaart ons de zorgverzekeraar lekker veel geld.

Oh ja, en dan wel allemaal zeiken over de toename van verwarde personen. En dat er meer mensen arbeidsongeschikt gaan raken. En dat al die intensieve psychische zorg zoveel geld kost. ;(
FTFY.

:{
pi_201296077
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:20 schreef Vanyel het volgende:

Hier

Manmanmanmanman
Niet ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')