Slecht biermanagement zegquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bier is op maar ik ontwijk maar even de avondwinkel hier in de buurt
Gewoon Gorillas maat. Binnen vijftien minuten thuis.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bier is op maar ik ontwijk maar even de avondwinkel hier in de buurt
Anders is het ook kut hoor.quote:
Niet gekliktquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:32 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=-d6Ektx5VSM
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
@:Mortaxx
Bwehehehe. Op welke van die zitten we inmiddels? Hoop dat ie nog een Plan G heeftquote:
Speelt die ooit goed danquote:
Die 2 punten maakt het verschil niet, want de Noren dienen sowieso te winnen in die laatste wedstrijd.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:30 schreef franklop het volgende:
Hopelijk kunnen ze tegen de Noren nog wel gelijk spelen
Dat kan Feyenoord toch nooit betalen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij kan voor honderd miljoen naar Arsenal.
Er zijn Feyenoorders die dit gelovenquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lira jaquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die moeten tegen Turkije en Montenegro de volgende 2 rondes. 2x gelijkspel zou ideaal zijnquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Die 2 punten maakt het verschil niet, want de Noren dienen sowieso te winnen in die laatste wedstrijd.
Niet gezien..behalve bij die fake blessure aan z'n gezicht.quote:
En Turkije moet nog thuis tegen Noorwegen, gelijkspelletje zou ook goed zijn daarquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:36 schreef SpaceOdyssey het volgende:
De Turken haken af dus alleen de laatste pot tegen Noorwegen is nog boeiend
Vanuit Nederlands perspectief heel erg goedquote:
Montenegro uit ook nog wel ff winnen.. dat is niet vanzelfsprekend. Bosnië.. Noord-Ierland..dat was allemaal niet best die uitwedstrijdenquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:36 schreef SpaceOdyssey het volgende:
De Turken haken af dus alleen de laatste pot tegen Noorwegen is nog boeiend
Ja eventjes rustig he dit Turkije verliest van ieder land kansloos.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:40 schreef DW457 het volgende:
Nederland wereldkampioen...dat zou wat zijn *droomt*
Ze spelen wel voor het eerst weer écht als een team...een fantastisch team!
Hey, dromen magquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja eventjes rustig he dit Turkije verliest van ieder land kansloos.
Dat was goddelijkquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:41 schreef Slobeend het volgende:
Dit de euforie van Feyenoord-Elfsborg.
Nee dat hoop je.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Wijnaldum gaat nog rood pakken, verwacht ik
Zou mooi zijnquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Wijnaldum gaat nog rood pakken, verwacht ik
Neequote:Op dinsdag 7 september 2021 21:42 schreef TLC het volgende:
De broer van Tom -Douwe- zit in de koffiebranche
Liggen twee koffiebonen in bed. Zegt de een tegen de ander: "Douwe, Egbert!"quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:42 schreef TLC het volgende:
Ohja dat is de man achter perla toch, of was het kanis en gunnink?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:42 schreef TLC het volgende:
Neequote:Op dinsdag 7 september 2021 21:44 schreef DW457 het volgende:
[..]
Liggen twee koffiebonen in bed. Zegt de een tegen de ander: "Douwe, Egbert!"
De Swiffer komt vanzelf naar je toequote:Op dinsdag 7 september 2021 21:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Elke keer een stofzuiger pakken yug...
Idd die hoef je niet te pakken die laat je gewoon in de kamer staanquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De Swiffer komt vanzelf naar je toe
Tüteren!quote:
Gewoon zitten en je bek houden.quote:
Bepaal jij nietquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon zitten en je bek houden.
Experts wetenquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De Swiffer komt vanzelf naar je toe
Alleen paupers hebben xiaoemiquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Daarom heb ik een Xiaomi stofzuig robot. Chinese degelijkheid.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:50 schreef Adames het volgende:
Ik weet niet welk middenveld ik fijner vind.
Dit, of til, klaassen en de roon
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
‘Op volle snelheid Daley Blind’
sjoksjok
Winnie de pang?quote:
Jijquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen pixel hebben met GrapheneOS
Houd dit geneuzel in DIGquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen pixel hebben met GrapheneOS
Weet je dit zeker of roep je nu ook maar weer wat?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Vd Looi krijgt er een stijve tampeloeris van
Dit weet ik zekerquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Weet je dit zeker of roep je nu ook maar weer wat?
Jaquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Weet je dit zeker of roep je nu ook maar weer wat?
Dani de Wit daarvoor en Erwin komt klaar.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Vd Looi krijgt er een stijve tampeloeris van
Okquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:54 schreef Sfancta het volgende:
Heb zin om me vol te vreten ergens of Mac halen. Gelukkig heb ik geen vrienden anders was ik echt viesdik.
Na 2 bier begint die extreme honger al.
Ik heb dus een jaar of 10 gedacht dat het een wat misvormde 020 vlag was die er altijd hingquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:55 schreef hollandia02 het volgende:
Wel mooi dat er in VakTurkije een OZO vlag hangt.
Dacht ik ook altijd ja, tot ik een filmde van de Oorlog zag waarbij dat op de muren gekalkt werd..quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dus een jaar of 10 gedacht dat het een wat misvormde 020 vlag was die er altijd hing
Nee joh, Luuk is breekijzer.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
Luuk de jong gaat het nog moeilijk krijgen met Memphis als concurrent
Wat voor vlag is dat? Oranje Zal Overwinnen?quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:55 schreef hollandia02 het volgende:
Wel mooi dat er in VakTurkije een OZO vlag hangt.
Die van PSV is wel hardquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad, gewoon eigenlijk altijd.
Kappen met die onzin.
Precies.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we het een beetje netjes houden hier.
Maar die van Oranje is wel echt full retard niveau. Dat wil je toch niet, bij elke goal van je nationale ploeg zo'n cliché stampriedeltje? Da's beschamend.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:59 schreef De_Kraam het volgende:
Goaltunes mogen eigenlijk wel afgeschaft worden. Allemaal.
Anders snappen de paupers niet dat er gejuicht moet worden.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar die van Oranje is wel echt full retard niveau. Dat wil je toch niet, bij elke goal van je nationale ploeg zo'n cliché stampriedeltje? Da's beschamend.
Ik lees niet echt mee, ben nog even een haxballgifje aan het maken!quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er wordt ordinair gepost.
@:ggmm jouw mening graag.
HOEKEDquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:01 schreef Zorro het volgende:
De keeperstrainer gaat de spits vertellen wat hij moet doen.
Oh. Nou dan flikker maar op ook.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik lees niet echt mee, ben nog even een haxballgifje aan het maken!
Klopt preciesquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat voor vlag is dat? Oranje Zal Overwinnen?
Zwakke hoek aangevenquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:01 schreef Zorro het volgende:
De keeperstrainer gaat de spits vertellen wat hij moet doen.
Leuke pot?quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er wordt ordinair gepost.
@:ggmm jouw mening graag.
Als supporter van Feyenoord laat ik me daar niet over uit.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar die van Oranje is wel echt full retard niveau. Dat wil je toch niet, bij elke goal van je nationale ploeg zo'n cliché stampriedeltje? Da's beschamend.
En vervolgens hoor je ze niet omdat dat kut Liberté perse op volume 10000 eroverheen moet, met die tyfus gastoeter ervoor.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Anders snappen de paupers niet dat er gejuicht moet worden.
Herhalingsgevaar is groot.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:04 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Dag en nacht neef vol die tong erin
Karsdorp is beter inderdaad.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:01 schreef fetX het volgende:
Dumfries. Wat heerlijk voor psv dat hij 3 leuke potjes speelde. Inter gaat spijt krijgen van dat bedrag.
Louis heeft er kijk op.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:04 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Gravenberch staat best laag in de pikorde lijkt het
LIBERTEEEEEEquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:03 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En vervolgens hoor je ze niet omdat dat kut Liberté perse op volume 10000 eroverheen moet, met die tyfus gastoeter ervoor.
Waarom doen we dit?
Visslippers: Random Pics van de Dag #121quote:
Mwah snap het wel eigenlijk. Til is hartstikke fit natuurlijk en goed in vorm. Weet oprecht geen betere Nederlandse middenvelder op dit moment die in de basis speelt maar niet geselecteerd isquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:04 schreef fetX het volgende:
Til is samen met Timber en Rensch het levende bewijs van voetbalopportunisme.
Strooi een beetje zout.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben helemaal met al die tyfusnaaktslakken in mijn tuin
Gadverdamme smerige kutbeesten
Je stond er weer eens op 1 met je blote voeten?quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:08 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Een veggie smoothie met spinazie, bosvruchten en chia zaad.
Heb sinds dit jaar zanglijsters in de tuin. Elke slak gaat eraan. Lijstersquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geef ze kleren dan.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Veggie smoothie?quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:08 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Een veggie smoothie met spinazie, bosvruchten en chia zaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |