quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Äfgevinkt.
@:Zipportal @:fetx @:wereldgozer @:coco
Dan is @BehoorlijkKritisch niet helemaal goed snikquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:48 schreef fetX het volgende:
Volgens @:behoorlijkkritisch is van Ginkel een stuk beter dan @:klaassen
Die gast kraamt louter onzin uit als het gaat over voetbal.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan is @:behoorlijkkritisch niet helemaal goed snik
Die zal binnenkort wel op een nieuw account terugkeren
Topic ging toch dicht.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je deze zojuist niet ook al gepost?
Niet binnen 50 seconden scorenquote:
Volgens feyenoorders is til opeens geweldigquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:48 schreef fetX het volgende:
Volgens @:behoorlijkkritisch is van Ginkel een stuk beter dan @:klaassen
Andere hoek en meer full speed waardoor de combinaties extra tot uiting komenquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je deze zojuist niet ook al gepost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okequote:Op dinsdag 7 september 2021 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Andere hoek en meer full speed waardoor de combinaties extra tot uiting komen
quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:50 schreef Bolasie het volgende:
Mooi gifje heb je gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb je dat gelezen? Die is ook niet goed snik @GGMMquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens feyenoorders is til opeens geweldig
Het is wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf niet aan de gangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ff zoekenquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen? Die is ook niet goed snik @:ggmm
Pas nou op, straks schiet hij weer een penalty binnen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Memphis is weer de slechtste van het veld in een bepalende wedstrijd
Op wie z'n shirt?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Staat er nu echt Orkun op zn shirt.
Foute pass net. Die kan er niks van!quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:52 schreef Coco het volgende:
Houd je een beetje in als je kritiek hebt op Depay. Dank.
Had Cuckcu moeten zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Orkunquote:
Mondjes gesnoerdquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Pas nou op, straks schiet hij weer een penalty binnen.
Das een bijzonder idiote user inderdaad.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan is @:behoorlijkkritisch niet helemaal goed snik
Die zal binnenkort wel op een nieuw account terugkeren
quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat is DiegoArmandoMaradonaquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das een bijzonder idiote user inderdaad.
Vooral zijn ‘Malacia is net Drenthe maar dan met 20 IQ-punten meer’ was van een erg laag niveau.
Dat is F1 publiek.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort mensen (waaronder ook @:onlogisch ) zitten dus op de tribune bij oranje.
Kindsoldaat 2quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das een bijzonder idiote user inderdaad.
Vooral zijn ‘Malacia is net Drenthe maar dan met 20 IQ-punten meer’ was van een erg laag niveau.
Dit zijn de soort gasten die de Duitsers tegen hielden bij de Grebbenberg. Echt compleet gek die lui.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort mensen (waaronder ook @:onlogisch ) zitten dus op de tribune bij oranje.
Carnavalspubliek wordt hier niet besproken.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
STRIJDquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja het is zowaar eens leuk om te zien.
Zou De Boer er dan toch gewoon helemaal niks van kunnen?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja het is zowaar eens leuk om te zien.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou De Boer er dan toch gewoon helemaal niks van kunnen?
Omdat anders Erdolf hun grootouders in de bak gooit.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:56 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom zijn al die Nederlanders achter de goal eigenlijk voor Turkije?
Dan zal Nederland zo met 3-1 verliezen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit Nederland doet mij denken aan het Feyenoord onder Arne Slot
Verliest Nederland van Utrecht???quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Licht is ook sneller dan geluid.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Het geluid loopt hier voor op het beeld.
Dan moet je verder van je TV gaan zitten. Licht is sneller dan geluid.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Hier niet.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Is bij alle kwalificatiewedstrijden tot nu toe. Beetje vreemd.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit zijn spelers die het gras opvreten, desnoods de modder,quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:57 schreef GGMM het volgende:
Leuk om Nederland eens met een idee te zien spelen.
Sowieso niet handig voor de spreiding in het stadion lijkt mequote:Op dinsdag 7 september 2021 20:57 schreef Caland het volgende:
De KNVB verkiest ook walgelijke sponsordoeken op de tribune in plaats van de ‘fans’ een betere plek te bieden
Kan gewoon
Heb je hier nou al die tijd op gewacht?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:58 schreef aTypisch het volgende:
blindbalverlies
KAN ZO GOED VOETBALLEN
Ze zijn duidelijk bezig met het volgende WK.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit zijn spelers die het gras opvreten, desnoods de modder,
We zijn al halverwege, 1-0 en geelquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tijd voor de 2-0 en een rode kaart voor een gefrustreerde Turk.
Dan staat dadelijk alleen Nederland nog op het veld.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tijd voor de 2-0 en een rode kaart voor een gefrustreerde Turk.
Wel grappig dat de Ligt gepasseerd wordt. Best pijnlijkquote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is bij alle kwalificatiewedstrijden tot nu toe. Beetje vreemd.
Misschien kun je op de Belg kijken. @:raptorix
30 cm hier. @monkyyyquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
@raptorixquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Hakan Chauffeurquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:59 schreef RamboDirk het volgende:
Turken met een eigen mening eindigen als Taxi chauffeur in de Bronx.
nou zeg wat moet dat pijn doenquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wel grappig dat de Ligt gepasseerd wordt. Best pijnlijk
Niet zo huilen, user Karina.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:02 schreef Karina het volgende:
Irritant gedoe wel van memphis na die goal, doe normaal .
quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar wel gedomineerd!quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:02 schreef TLC het volgende:
Met Frank the Farmer had het nu 0-2 gestaan
Die had Drommel op de goal gezet.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:02 schreef TLC het volgende:
Met Frank the Farmer had het nu 0-2 gestaan
gewoon normaal juichon!quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet zo huilen, user Karina.
Van de grond?quote:
Nou zo goed vind ik Blind nietquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:03 schreef byah het volgende:
Godver wat speelt die kale een wereldpot
ja, hier ben ik niet zo'n fan vanquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:03 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Een prinse van Oranje ben ik Vrij, onverveerd
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:03 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Dit Turkije is slechter dan Montenegro
Nee hoor, die speelden 2-2. Dus ze zijn net zo goed!quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:03 schreef SpaceOdyssey het volgende:
omdat niemand hier echt om jouw aanwezigheid geeftquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom roept niemand mij. Wist niet dat het vanavond was
Leeft die hont trouwens nogquote:
Ik wilde je roepen maar de rest van het topic gaf aan geen zin in jou te hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom roept niemand mij. Wist niet dat het vanavond was
De slechtste hype van afgelopen EKquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:03 schreef SpaceOdyssey het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Halsema wrijft al in haar kufarhandjes
Sowquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde je roepen maar de rest van het topic gaf aan geen zin in jou te hebben
Fijn dat jij mij er wel graag bij hebtquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde je roepen maar de rest van het topic gaf aan geen zin in jou te hebben
Laat @3rr0r met rustquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:05 schreef Coco het volgende:
Eerst 2 gifjes van de goal en nu?
Maar ik houd mij stil
Wat doet die dildo daar op tafel?quote:
Rookgordijn.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:05 schreef Coco het volgende:
Eerst 2 gifjes van de goal en nu?
Maar ik houd mij stil
Het Oude Noorden nemen we niet serieus.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben erg blij want morgen moet ik vroeg op voor werk en ik woon aan een weg vlak naast de Zwart Janstraat.
Dus ja, dit maakt een groot verschil voor mijn nachtrust
Dan nemen we jou niet serieus.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het Oude Noorden nemen we niet serieus.
Valentijn kent geen schaamtequote:Op dinsdag 7 september 2021 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Valentijn laat de persco maar aan zich voorbij gaan vnv.
Hebben alleen in het voorjaar 2 x leuk gespeeld tegen Nederland en Noorwegen, verder is het weer een grote grap dit jaar.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
De slechtste hype van afgelopen EK
Zolang we het maar niet over haxball gaan hebben!quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:06 schreef Coco het volgende:
Dit kan nog wel eens een leuke avond worden.
Waarom niet, @maxi-mus is er nietquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Zolang we het maar niet over haxball gaan hebben!
Daar is een speciaal topic voor, leuke discussie was daar eerder.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Zolang we het maar niet over haxball gaan hebben!
Valentijn zijn enige intentie is reacties uitlokken om meer aandacht te krijgen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die heeft gewoon van kansloos zuigen een verdienmodel gemaaktquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kan er nog steeds met mijn pet niet bij dat jij niet inziet dat je fout zatquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar is een speciaal topic voor, leuke discussie was daar eerder.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:06 schreef Kriegel het volgende:
Van Gaal heeft twee wedstrijden nodig gehad om dat Frank de Boer voetbal eruit te slopen. Niet slecht.
Ik merk dat het je erg diep zit ja omdat je geen voorspelling gaf.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds met mijn pet niet bij dat jij niet inziet dat je fout zat
Dit blijft me nog wel even dwars zitten denk ik
Heeft Coco daarstraks al gepostquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag zijn gifje in de bus.
Al gepost, wel opletten mod.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag zijn gifje in de bus.
Geen geluk, Van Gaal.quote:
Sorry ja het zat me echt dwarsquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik merk dat het je erg diep zit ja omdat je geen voorspelling gaf.
Dat raakte mij dan weer diep.
Geen hoofddoek, dat worden klappen.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het gaat hier wel veel over Frank de Boer. Kunnen we het verleden niet laten rusten?
Als je het verleden vergeet maak je uiteindelijk dezelfde fouten.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het gaat hier wel veel over Frank de Boer. Kunnen we het verleden niet laten rusten?
En die pass op Bergkamp danquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
@Paul doet jong oranje.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb geen dienst vandaag. @:paul
Ik vind hem er eigenlijk best wel bekwaam in. Je ziet het hier @aTypisch en @Boussaadia ook wel eens proberen maar die verdienen er geen cent mee. Valentijn heeft met zijn kansloze gezuig echt bekendheid opgebouwd, en het enige wat het hem kost is alle ethische principes met betrekking tot journalistiek.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft gewoon van kansloos zuigen een verdienmodel gemaakt
Voordeel is dat je daar ook niet bijster veel voor hoeft te kunnen
Frank de Boer als speler in het Nederlands elftal kon ik altijd wel waarderen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |