abonnement Unibet Coolblue
pi_201254514
pi_201254526
Bedankt voor alle aanmoedigingen O+
@Bramito O+

Ik heb zelfs al een bandenplaksetje en een set steeksleutels, dus ik hoef echt alleen maar een band te kopen @z80 *G*

En even B z'n koffer met duizend verschillende lager-kogeltjes lenen zodat ik dat kogeltje erbij kan duwen. En het lagervet. Of zelf lagervet kopen.
pi_201254550
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb de app niet. Ik weet ook niet hoe zinnig de app is in een studentenbuurt.

Ik weet oprecht niet hoe ik moet inschatten wat een goede fietsenmaker is. Die bij mij om de hoek is verbonden aan het pandjeshuis, dat is denk ik geen goed teken. Vorige keer had ik die naast het ziekenhuis, die ook aan een zo'n merk fietsenwinkels verbonden is, dat leek me betrouwbaar maar viel tegen. Er zit hier in de stad een heel fancy racefietsenwinkel, dat schiet niet op. De winkel die wrakken opknapt en goedkoop doorverkoopt, misschien? Maar ik heb heel veel van die wrakken uit elkaar zien vallen.
Hai hoi :@

Ik ben altijd heel tevreden geweest over Evers Janssen in Brakkenstein.
https://ejtn.nl/

Ik weet niet in welk deel van de stad je woont en of deze dan dichtbij voor je is.
pi_201254556
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:36 schreef Tele6 het volgende:
Bedankt voor alle aanmoedigingen O+
@:Bramito O+

Ik heb zelfs al een bandenplaksetje en een set steeksleutels, dus ik hoef echt alleen maar een band te kopen @:z80 *G*

En even B z'n koffer met duizend verschillende lager-kogeltjes lenen zodat ik dat kogeltje erbij kan duwen. En het lagervet. Of zelf lagervet kopen.
Ik zie al een oplossing *G*
pi_201254570
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:39 schreef Laysa het volgende:

[..]
Hai hoi :@

Ik ben altijd heel tevreden geweest over Evers Janssen in Brakkenstein.
https://ejtn.nl/

Ik weet niet in welk deel van de stad je woont en of deze dan dichtbij voor je is.
Naast de Aldi ^O^

Ik tel alles wat niet aan de overkant van het kanaal is als bereikbaar, dus dit is prima :D
pi_201254598
Waar woon je? In Brakkenstein! 8)7 _O- B-)
pi_201254647
Blues aan het bakken O+ Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Tele6, ik heb ook geen idee wat een goede fietsenmaker is. Ik vind ze de afgelopen tijd best wel duur. Zo duur dat ik me afvraag of ik afgezet word en het gaat lonen om YouTube filmpjes te kijken over fietsreparaties.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201254653
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Naast de Aldi ^O^

Ik tel alles wat niet aan de overkant van het kanaal is als bereikbaar, dus dit is prima :D
Top
pi_201254711
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 12:17 schreef Bramito het volgende:

[..]
Een hele berg redenen. We willen vooral minder: minder reistijd, minder vierkante meters, minder spullen, minder auto, minder gedoe.

Voor wie het wil lezen, de voornaamste redenen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaragoza is trouwens wel uitgeroepen tot de op één na beste stad om te wonen in Spanje.
Leuk man!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 september 2021 @ 18:00:18 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201254762
Wil zondag weer eens de hort op en het Limespad lopen. Etappe is van Hazerswoude-Dorp naar Zwammerdam via FFT-town (Ik zal zwaaien :W,. Alleen niet te komen natuurlijk in het weekend OV-technisch. Hazerswoude nog wel. Maar Zwammerdam niet :+. Kortom het wordt een iets langere wandeling naar Woerden. *)

Fietsenmaker... Ik moet ook nog eens onderzoek doen in Haarlem... Mijn fiets heeft nog wel een beurt nodig.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201254763
Vorigvorig jaar, toen ik nog veel heen en weer fietste naar kantoor, ben ik eens door stiekels gereden die meer schade aanrichtten dan ik in de gaten had. Omdat mijn band dan vaak lek was terwijl ik dan meer in de buurt van een fietsenmaker dan in de buurt van mijn huis was, heb ik toen in 1 maand tijd meerdere fietsenmakers bezocht voor het plakken van een voorband. Prijzen lopen uiteen. Kwaliteit was overal prima met betrekking tot de vaardigheid van het verwisselen van een binnenband, maar het nalopen van de buitenband op achtergebleven stiekels was bij allen ondermaats.

Ikzelf ben meer van plakken dan van binnenband vervangen, maar ik presteerde het om de binnenband in de ketting te draaien (en mijn ketting is een riem, wat betekent dan mijn tandwiel héle scherpe punten heeft), dus dat leverde zo'n flardenband op dat er geen plakken tegen was, dus ook ik moest de binnenband vervangen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201254800
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 september 2021 18:00 schreef sigme het volgende:
Vorigvorig jaar, toen ik nog veel heen en weer fietste naar kantoor, ben ik eens door stiekels gereden die meer schade aanrichtten dan ik in de gaten had. Omdat mijn band dan vaak lek was terwijl ik dan meer in de buurt van een fietsenmaker dan in de buurt van mijn huis was, heb ik toen in 1 maand tijd meerdere fietsenmakers bezocht voor het plakken van een voorband. Prijzen lopen uiteen. Kwaliteit was overal prima met betrekking tot de vaardigheid van het verwisselen van een binnenband, maar het nalopen van de buitenband op achtergebleven stiekels was bij allen ondermaats.

Ikzelf ben meer van plakken dan van binnenband vervangen, maar ik presteerde het om de binnenband in de ketting te draaien (en mijn ketting is een riem, wat betekent dan mijn tandwiel héle scherpe punten heeft), dus dat leverde zo'n flardenband op dat er geen plakken tegen was, dus ook ik moest de binnenband vervangen.
Volgens mij plakt niet een fietsenmaker nog de band. Allemaal vervangen ze snel de binnenband. Zal wel sneller zijn en meer geld opleveren. Ik herinner me nog dat ze vroeger wel plakten.

De laatste keer dat ik mijn band plakte moest ik de buurjongen er bij halen om de buitenband er weer om te krijgen :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201254816
Voor @vlindertje89 in een spoiler, weer een vlindertjesbroedplaats. Opnieuw dagpauwogen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mooie dag.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201254851
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 18:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Volgens mij plakt niet een fietsenmaker nog de band. Allemaal vervangen ze snel de binnenband. Zal wel sneller zijn en meer geld opleveren. Ik herinner me nog dat ze vroeger wel plakten.

De laatste keer dat ik mijn band plakte moest ik de buurjongen er bij halen om de buitenband er weer om te krijgen :@
Eén van mijn fietsenmakers nog wel; de fietsenmaker in mijn eigen kantoorpand.
Ja, wij hebben een inpandige privé-fietsenmaker *)

Die hebben we -bijna niet te geloven- gehuisvest IN de fietsenstalling. Dat éne stuk van het gebouw waar a) geen daglicht is en b) geen verwarming en c) geen winddichte muren. Precies goed genoeg voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt. Dat zal ze leren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201254895
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 september 2021 18:09 schreef sigme het volgende:

Eén van mijn fietsenmakers nog wel; de fietsenmaker in mijn eigen kantoorpand.
Ja, wij hebben een inpandige privé-fietsenmaker *)

Die hebben we -bijna niet te geloven- gehuisvest IN de fietsenstalling. Dat éne stuk van het gebouw waar a) geen daglicht is en b) geen verwarming en c) geen winddichte muren. Precies goed genoeg voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt. Dat zal ze leren.
heh, dat is wel wat triest zeg
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201255030
Oh dat klinkt eigenlijk best wel verdrietig
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201255124
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 18:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
heh, dat is wel wat triest zeg
Hmm, ik zie dat als ze hun best doen, er wel wat daglicht is in die kelder van ze. En ze zitten wel in een glazen hok hoor, tegen de tocht.


Die zwarte wanden zijn van winddoorlatend materiaal, want dat houdt de fietsen mooi koel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 18:37:18 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201255196
Een fietsenkelder is toch best een voor de hand liggende plek voor een fietsenmaker? :@

Maar rijden jij en je collegae op zulke wrakken dat een fietsenmaker nodig is/elke dag werk heeft? :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201255343
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 18:37 schreef derLudolf het volgende:
Een fietsenkelder is toch best een voor de hand liggende plek voor een fietsenmaker? :@

Maar rijden jij en je collegae op zulke wrakken dat een fietsenmaker nodig is/elke dag werk heeft? :o
Het is echt een schandalige werkplek, donker en koud jaarrond. Een fietsenmaker verdient een goede werkplek en een fietsenstalling ernaast.

Verder is het een participatieproject ( :r ) dus het maakt helemaal niet uit of die jongens elke dag werk hebben :%
Maar ze vullen hun tijd voornamelijk met het opknappen van oude wrakken en die dan weer verkopen. En nu is het gebouw natuurlijk al anderhalf jaar dicht, dus zij zijn ook al anderhalf jaar thuis aan het participeren denk ik.

We hadden ook een clubje toetsenbordparticipanten, die kwamen eens per drie maanden bij elke werkplek het toetsenbord bevrijden van de lunch. En een lapje over het scherm. Die zitten ook al anderhalf jaar thuis hun toetsenbord af te zuigen denk ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201255379
Is participatiebaan de moderne naam voor de Melkertbaan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201255490
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 16:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Een keer stiekem achter het clubhuis tongen ben ik ook helemaal voor in.
O+ Hockey verandert ook nooit O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201255500
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Is participatiebaan de moderne naam voor de Melkertbaan?
Nee, een Melkertbaan betaalde stukken beter.
In ruil voor je verplichte participatiebaan mag je je uitkering houden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201255526
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:04 schreef sigme het volgende:

Nee, een Melkertbaan betaalde stukken beter.
In ruil voor je verplichte participatiebaan mag je je uitkering houden.
Serieus?

Wow. En de Melkertbaan had al zo'n slecht imago.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201255542
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
O+ Hockey verandert ook nooit O+
Ik zet mij daar uiteraard graag voor in O+
pi_201255571
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zet mij daar uiteraard graag voor in O+
Leeftijdsverschil tussen jross en mij is overigens groter. Mijn eerste reactie toe hij me vertelde hoe oud hij was was ook direct: Neeeeeee!

Hij wist me om te praten :')

Ik had overigens wel direct door hoe ontzettend leuk ik hem vond toen hij me zijn leeftijd vertelde, want ik was diep teleurgesteld. Herkenbaar?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 september 2021 @ 19:19:14 #26
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201255690
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 september 2021 17:55 schreef sigme het volgende:

[..]
Leuk man!
We blijven buren hè…
Siesta & Fiesta!
pi_201255717
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Leeftijdsverschil tussen jross en mij is overigens groter. Mijn eerste reactie toe hij me vertelde hoe oud hij was was ook direct: Neeeeeee!

Hij wist me om te praten :')

Ik had overigens wel direct door hoe ontzettend leuk ik hem vond toen hij me zijn leeftijd vertelde, want ik was diep teleurgesteld. Herkenbaar?
Is hij ook jonger dan jij? Of wel ouder? En op welke leeftijd leerde je 'm kennen?

Het teleurgestelde gevoel is overigens wel herkenbaar ja, ik vond dat wel echt heel stom. Net zo stom als dat ie die chick heeft (waarvan mij net zo min duidelijk is wat dat is als henzelf geloof ik, maar er is duidelijk iets en ik weet ervan, en dus vind ik het niet oké om te negeren). Maar ik weet bar weinig van hem, dus ik denk dat mijn teleurstelling meer vanuit lust-leuk kwam dan een dieper-leuk-leuk.

Hij vertelde ook dat 'ie maar 3 uur had geslapen de vorige nacht want hij had gewerkt in één of andere kroeg en was pas om 4u thuis. En hij had zin om na het hockeygedeelte helemaal lam te worden. Dus ik denk ook niet dat de levensfase waarin hij zit echt matcht met wat ik wil, haha. En met m'n ingevroren eitjes kan ik best nog even wachten, maar ik denk dat hij over 5 jaar nog steeds niet toe is aan settelen :+


Ik zal in elk geval mijn best doen om jullie ook een beetje te entertainen met verhalen uit het leven van een hockeymeisje, hoeft @Barreltje jullie niet in haar eentje van verhalen te voorzien ;). Al zullen mijn verhalen iets braver zijn verwacht ik. Ik heb ook met een andere knappe jongen staan flirten, die was 25, hele vooruitgang al toch? Die was alleen wel uit team van ex, wat ik verder geen probleem vind en ex ook niet (hebben we expliciet besproken), maar waarvan ik niet weet of knappe jongen dat weet. En als ik dat vraag/vertel is het niet echt subtiel flirten meer :+
pi_201255764
Wat heeft knappe jongen daarmee te maken?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 7 september 2021 @ 19:30:35 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201255876
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:23 schreef Vanyel het volgende:
Wat heeft knappe jongen daarmee te maken?
Precies

Gewoon alles uitproberen, dit dat ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201255903
Gewoon iedereen tongen achter het clubhuis O+
pi_201256019
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:32 schreef Tele6 het volgende:
Gewoon iedereen tongen achter het clubhuis O+
Gewoon iedereen tongen in het clubhuis O+

O+ Vroegah O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201256149
Ik kom amper aan reageren toe. Na wat meelezen hier en een dame aan de deur heb ik mij gisteren aangemeld als collectant voor het KWF. Net al telefoon en morgen worden spullen afgegeven. Er was een flink tekort hier in de wijk.
pi_201256188
Jongens, kan risotto rijst ook te oud zijn? Ik kwam een zakje tegen, geen idee hoe oud. Maar niet smeuïg te krijgen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201256577
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:20 schreef vlindertje89 het volgende:

Is hij ook jonger dan jij? Of wel ouder? En op welke leeftijd leerde je 'm kennen?

Het teleurgestelde gevoel is overigens wel herkenbaar ja, ik vond dat wel echt heel stom. Net zo stom als dat ie die chick heeft (waarvan mij net zo min duidelijk is wat dat is als henzelf geloof ik, maar er is duidelijk iets en ik weet ervan, en dus vind ik het niet oké om te negeren). Maar ik weet bar weinig van hem, dus ik denk dat mijn teleurstelling meer vanuit lust-leuk kwam dan een dieper-leuk-leuk.

Hij vertelde ook dat 'ie maar 3 uur had geslapen de vorige nacht want hij had gewerkt in één of andere kroeg en was pas om 4u thuis. En hij had zin om na het hockeygedeelte helemaal lam te worden. Dus ik denk ook niet dat de levensfase waarin hij zit echt matcht met wat ik wil, haha. En met m'n ingevroren eitjes kan ik best nog even wachten, maar ik denk dat hij over 5 jaar nog steeds niet toe is aan settelen :+

Ik zal in elk geval mijn best doen om jullie ook een beetje te entertainen met verhalen uit het leven van een hockeymeisje, hoeft @:Barreltje jullie niet in haar eentje van verhalen te voorzien ;). Al zullen mijn verhalen iets braver zijn verwacht ik. Ik heb ook met een andere knappe jongen staan flirten, die was 25, hele vooruitgang al toch? Die was alleen wel uit team van ex, wat ik verder geen probleem vind en ex ook niet (hebben we expliciet besproken), maar waarvan ik niet weet of knappe jongen dat weet. En als ik dat vraag/vertel is het niet echt subtiel flirten meer :+
Jonger. En ik was 36.

Ik zou me er overigens niet aan gewaagd hebben als er ook nog een andere vrouw in het spel was en ik met haar moest samen werken :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201257085
Negatieve testuitslag vanmiddag :7 Dus gelijk even bij Intratuin mijn laatste lamp opgepikt voor de tuin :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Operatie Tuinverlichting afgerond :7 Zoveel beter dan de vorige lampen O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201257303
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
Negatieve testuitslag vanmiddag :7 Dus gelijk even bij Intratuin mijn laatste lamp opgepikt voor de tuin :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Operatie Tuinverlichting afgerond :7 Zoveel beter dan de vorige lampen O+
Gezellig
We have far more in common than that which devides us..
pi_201258498
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 21:24 schreef Blues het volgende:
Taart
Ziet er lekker uit O+
pi_201258816
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
Negatieve testuitslag vanmiddag :7 Dus gelijk even bij Intratuin mijn laatste lamp opgepikt voor de tuin :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Operatie Tuinverlichting afgerond :7 Zoveel beter dan de vorige lampen O+
Ja, echt heel gezellig! En fijn van de testuitslag *O*

Nu zin in taart 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201258839
Trilemma O+
Spoilers!
pi_201258855
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Trilemma O+
Ja, mooi toch _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 september 2021 @ 22:02:55 #42
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201259171
Hebben hier mensen ervaring met de suikervervanger Erythritol ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201259713
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 22:02 schreef fietsie het volgende:
Hebben hier mensen ervaring met de suikervervanger Erythritol ?
Yep. Wat wil je weten?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 7 september 2021 @ 22:22:51 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201259780
Nou ik las " 99.8gr koolhydraten per 100gr" en vroeg me sowieso af waarom dan geen gewone suiker..
En gedraagt het zich ook smeltbaar?

(Ik maak de laatste tijd -te- vaak upside down pineapple cake en daar gaat 185 + 150gr suiker per taart in...)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 7 september 2021 @ 22:39:54 #45
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201260330
Ja hoi mag ik hier ook vertellen dat ik een Leuke date heb gehad?? O-) of alleen de drama verhalen?

In dat laatste geval, ik kreeg vandaag een handgeschreven brief van de vrouw van mijn (afgeronde) affaire.. the soap continues.... :X
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 7 september 2021 @ 22:40:39 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201260341
:M
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201260397
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 22:39 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi mag ik hier ook vertellen dat ik een Leuke date heb gehad?? O-) of alleen de drama verhalen?

In dat laatste geval, ik kreeg vandaag een handgeschreven brief van de vrouw van mijn (afgeronde) affaire.. the soap continues.... :X
Nou vooruit. Je mag ook een keer een succesverhaal vertellen. Maar niet te vaak hoor!

Een handgeschreven brief nog wel. Ze heeft het er maar druk mee.
Spoilers!
pi_201260412
Bedankt he @Molo, ik heb een boodschappenmand van 60 euro bij Pit en Pit.
Spoilers!
pi_201260507
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 22:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bedankt he @:molo, ik heb een boodschappenmand van 60 euro bij Pit en Pit.
Haha, herkenbaar en volgens mij ook de schuld van Molo. 2e keer heb ik me in kunnen houden
We have far more in common than that which devides us..
pi_201260565
@Vanyel en @Molo knappe jongen uit team v ex heeft daar in zoverre mee te maken dat zij al 7 jaar hetzelfde team hebben en zijn teamgenoten dus dondersgoed weten dat we lange-relatie-exen zijn en mogelijk uit bro-code-oogpunt mij off-limits verklaren, als ze niet weten dat hij het helemaal OK vindt als een van hen wat met mij doet :+ het zijn best lieve jongens met grote bek maar klein hartje allemaal, dus ik zie ze daar absoluut wel voor aan.

Maargoed, we shall see. Zondag weer een hockeydag :Y)

@Isabeau ah ja dat is ook best een verschil dan. Mooi voorbeeld ook dat het dus wel kan werken O+ (maar idd, in dit specifieke geval met complicated-chick erbij ga ik me sowieso niet aan dit wespennest wagen zolang er nog wat speelt, los van of hij überhaupt mij zou zien zitten, want dat weet ik natuurlijk ook helemaal niet).

Wat een Engelse woorden allemaal tussendoor, sorry :D

@Barreltje ik ben in voor alle verhalen! Positief, negatief, twijfelachtig, raar, drama, juist geen drama.. ik lees het allemaal graag :7
Wel apart de handgeschreven brief.. wat moet jij ermee? Of meer: ga je er iets mee doen?

Oh, en ik zag een mooie taart van @Blues , wat een werk, maar resultaat ziet er erg lekker uit!

En mooie tuin bij @PdeHoog ! En fijn van negatieve test!

[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 07-09-2021 22:59:40 ]
  dinsdag 7 september 2021 @ 23:00:26 #51
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201260698
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 22:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nou vooruit. Je mag ook een keer een succesverhaal vertellen. Maar niet te vaak hoor!

Een handgeschreven brief nog wel. Ze heeft het er maar druk mee.
Hoe noem je een fransman die een perfecte gentleman is? :@

Een "monsieur" is toch ner even anders.. :P :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201260767
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 23:00 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Hoe noem je een fransman die een perfecte gentleman is? :@

Een "monsieur" is toch ner even anders.. :P :D
Un homme tres fabuleux?

Pardon my french. Je ne gesproken pas pour vingt annees minimal.
Spoilers!
pi_201260839
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 23:00 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Hoe noem je een fransman die een perfecte gentleman is? :@

Een "monsieur" is toch ner even anders.. :P :D
Gentilhomme zegt google
We have far more in common than that which devides us..
pi_201260841
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 22:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Haha, herkenbaar en volgens mij ook de schuld van Molo. 2e keer heb ik me in kunnen houden
:D

Ik kan nog wel wat schrappen in de lijst. Ik ga ook eerst even kijken wat de Turk heeft al verwacht ik weinig overlap.
Spoilers!
pi_201260922
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 23:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
:D

Ik kan nog wel wat schrappen in de lijst. Ik ga ook eerst even kijken wat de Turk heeft al verwacht ik weinig overlap.
Ik heb best veel gebruikt ervan gebruikt, vind het een fijne site
We have far more in common than that which devides us..
pi_201261131
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 23:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb best veel gebruikt ervan gebruikt, vind het een fijne site
Nou, ik ook. Ik vul ook een mandje bij denotenshop.nl en dan kijk ik later wel bij wie ik bestel.
Spoilers!
pi_201261217
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 23:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nou, ik ook. Ik vul ook een mandje bij denotenshop.nl en dan kijk ik later wel bij wie ik bestel.
Heb je niet een grotere markt in de buurt? Niet in jullie dorp misschien maar in een grote buurstad? Veel van pit en pit kan ik ook hier op de markt halen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201261253
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 23:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Heb je niet een grotere markt in de buurt? Niet in jullie dorp misschien maar in een grote buurstad? Veel van pit en pit kan ik ook hier op de markt halen.
Niet dat ik weet.
Spoilers!
pi_201261307
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 23:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Niet dat ik weet.
Is breda een optie? Op dinsdagochtend is daar biologische markt
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 8 september 2021 @ 02:00:45 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201261660
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 22:39 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi mag ik hier ook vertellen dat ik een Leuke date heb gehad?? O-) of alleen de drama verhalen?

In dat laatste geval, ik kreeg vandaag een handgeschreven brief van de vrouw van mijn (afgeronde) affaire.. the soap continues.... :X
Beide graag, ik als oude huismoeke wil álles horen bij gebrek aan avonturen zelf meemaken :7 :7

The good, the bad and the ugly horny graag *)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201261664
Sappige verhalen willen we Barrel!


En ik wil nu eigenlijk wel naar bed. Het werd weer wat later. Morgen gelukkig vrij. Nu :) richting huis.
  woensdag 8 september 2021 @ 02:14:14 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201261665
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 02:12 schreef Candaasje het volgende:
Sappige verhalen willen we Barrel!


En ik wil nu eigenlijk wel naar bed. Het werd weer wat later. Morgen gelukkig vrij. Nu :) richting huis.
Jij nu net klaar met werk?

Hier wanner van gare dromen. Ben er nog niet achter of dat verwerking is ofzo, denk het. Hoofd draait overuren soms _O- 8)7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201261667
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 02:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Jij nu net klaar met werk?

Hier wanner van gare dromen. Ben er nog niet achter of dat verwerking is ofzo, denk het. Hoofd draait overuren soms _O- 8)7
Jup, officieel om half 1 al, maar dan heb je het weer een kritieke patiënt die opeens wat achteruit lijkt te gaan enzo. Spannend wel hoe dat gaat verlopen, maar goed, op een gegeven moment moet je toch naar bed :P
  woensdag 8 september 2021 @ 02:28:29 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201261677
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 02:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Jup, officieel om half 1 al, maar dan heb je het weer een kritieke patiënt die opeens wat achteruit lijkt te gaan enzo. Spannend wel hoe dat gaat verlopen, maar goed, op een gegeven moment moet je toch naar bed :P
Zekers, snurken is ook nodig :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 8 september 2021 @ 06:05:40 #65
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201261819
Pfftt.. wat een butt nacht zeg.. gister mosselen gegeten, maar vermoed dat de knoflook saus ( met echte knoflook) me vannacht de das om doet }:|
Binnenkort maar eens doe pilletjes van lucky scoren, want een leven zonder knoflook is eigenlijk niet te doen :+

Anyway.
Date! (Of iig dat was de conclusie die we achteraf trokken *) )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus prima date.. geen sex en dat was deze keer eigenlijk helemaal prima.. dat komt wsl nog wel..
Want dat lichaam :9~ :9~
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201261824
Goed bezig, Barrel 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201261968
@Barrel dat zijn de betere verhalen. Meer leuk, minder leedvermaak ;)

Vandaag is er hier nog mooi weer voorspeld, morgen pet.

Een akkermelkdistel. Die zocht ik op.


De grote steeldistel is nu helemaal uitgebloeid en heeft zachte pluisbollen, voelt bijna als katoenproppen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 8 september 2021 @ 07:52:17 #68
63722 z80
I fink you freaky
pi_201262113
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 22:22 schreef fietsie het volgende:
Nou ik las " 99.8gr koolhydraten per 100gr" en vroeg me sowieso af waarom dan geen gewone suiker..
En gedraagt het zich ook smeltbaar?

(Ik maak de laatste tijd -te- vaak upside down pineapple cake en daar gaat 185 + 150gr suiker per taart in...)
Beter lezen Fiets.
Quote<
Alleen erytritol (E968) levert geen calorieën.
>Quote
https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/zoetstoffen.aspx
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201262262
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 07:52 schreef z80 het volgende:

[..]
Beter lezen Fiets.
Quote<
Alleen erytritol (E968) levert geen calorieën.
>Quote
https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/zoetstoffen.aspx
Mijn info kwam van de zak waar het in zat.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 september 2021 @ 08:26:00 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201262323
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 08:16 schreef fietsie het volgende:

[..]
Mijn info kwam van de zak waar het in zat.
Dat klopt ook wel, beide kloppen. Ingewikkeld die zoetstoffen

Het is trouwens echt geen aanrader, alle suiker vervangen ermee
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 8 september 2021 @ 08:26:38 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201262331
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 07:15 schreef sigme het volgende:
@:Barrel dat zijn de betere verhalen. Meer leuk, minder leedvermaak ;)

Vandaag is er hier nog mooi weer voorspeld, morgen pet.
[ afbeelding ]
Een akkermelkdistel. Die zocht ik op.

[ afbeelding ]
De grote steeldistel is nu helemaal uitgebloeid en heeft zachte pluisbollen, voelt bijna als katoenproppen.
Distelporno _O_

En goed verhaal Barrel, keep m coming!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201262342
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 06:05 schreef Barreltje het volgende:
Pfftt.. wat een butt nacht zeg.. gister mosselen gegeten, maar vermoed dat de knoflook saus ( met echte knoflook) me vannacht de das om doet }:|
Binnenkort maar eens doe pilletjes van lucky scoren, want een leven zonder knoflook is eigenlijk niet te doen :+

Anyway.
Date! (Of iig dat was de conclusie die we achteraf trokken *) )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus prima date.. geen sex en dat was deze keer eigenlijk helemaal prima.. dat komt wsl nog wel..
Want dat lichaam :9~ :9~
Maar dit klinkt een keer wel heel erg leuk :o Dat is óók leuk om te lezen *O* (minder omg's!, maar daar hadden we er al heel veel van gehad)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201262492
Dat klinkt als een date waar ik je er meer van gun, @Barreltje ! O+
pi_201262544
Mogge!
Dit klinkt als een leuke gezellige date @Barreltje, klinkt naar meer

Mooi die distelbollen

Straks maar eens een eindje fietsen en in een park gaan lezen, ze zijn hier met de weg bezig en het niet s een takke herrie. Denk dat, wanneer het regent en koud is (=geen balkonzitweer) ze klaar zijn
We have far more in common than that which devides us..
pi_201262615
Goedemorgen

Dat klinkt als een van de betere dates Barrel, leuk!
pi_201262890
Brr, volgende week vrijdag heb ik een afspraak voor het Bevolkingsonderzoek Baarmoederhalskanker :'( De brief lag al 2 maanden in de la. Ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken en gebeld. Ik wil dit heel erg niet maar ik wil nog minder graag niet weten of ik kanker heb.

@sigme, wat zijn mijn rechten ook alweer? Kado's enzo toch?
Spoilers!
  woensdag 8 september 2021 @ 09:28:50 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201262959
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, volgende week vrijdag heb ik een afspraak voor het Bevolkingsonderzoek Baarmoederhalskanker :'( De brief lag al 2 maanden in de la. Ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken en gebeld. Ik wil dit heel erg niet maar ik wil nog minder graag niet weten of ik kanker heb.

@:sigme, wat zijn mijn rechten ook alweer? Kado's enzo toch?
Die kun je toch tegenwoordig zelf thuis doen, swabje afnemen en opsturen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201262973
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:28 schreef Molo het volgende:

[..]
Die kun je toch tegenwoordig zelf thuis doen, swabje afnemen en opsturen?
Maar dan mis je dat festijn :o
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 8 september 2021 @ 09:32:22 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201262997
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar dan mis je dat festijn :o
Ik ben weer een apart geval dus moet via de gynaecoloog

Ik vind het allemaal best, swab maar een eind weg. Maar missen, is dat erg? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201263008
Garpje skatje
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201263015
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:32 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik ben weer een apart geval dus moet via de gynaecoloog

Ik vind het allemaal best, swab maar een eind weg. Maar missen, is dat erg? :D
Ze willen weten welke van de drie vagina's je geswabt hebt ? :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 8 september 2021 @ 09:38:26 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201263037
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:33 schreef Vanyel het volgende:
Garpje skatje
:'(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201263089
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:28 schreef Molo het volgende:

[..]
Die kun je toch tegenwoordig zelf thuis doen, swabje afnemen en opsturen?
Die optie heb ik niet gekregen. En ik denk niet dat ik dat zelf goed genoeg kan ook. Ik moet toch naar de huisarts, vooruit maar dan.
Spoilers!
pi_201263094
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:34 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ze willen weten welke van de drie vagina's je geswabt hebt ? :P
Ik las laatst dat iemand er naar refereerde als 'derde oksel'. Die moet ook maar niet zelf gaan swabben.
Spoilers!
pi_201263095
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:28 schreef Molo het volgende:

[..]
Die kun je toch tegenwoordig zelf thuis doen, swabje afnemen en opsturen?
Ik vind het zelf doen eigenlijk kutter dan het laten doen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201263108
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik las laatst dat iemand er naar refereerde als 'derde oksel'. Die moet ook maar niet zelf gaan swabben.
Lijkt me dat die deodorant op den duur ook akelig gaat irriteren....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201263113
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik vind het zelf doen eigenlijk kutter dan het laten doen. :')
Kudos voor de formulering
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201263117
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:46 schreef fietsie het volgende:

[..]
Kudos voor de formulering
Hij was bewust, dus dank. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201263355
Ik heb die brief ook. Al een tijdje. Toen ik laatst naar de HA moest zei ik aan de telefoon 'dan kan dat ook mooi gelijk' maar daar moest ik aparte afspraak voor maken want de assistente vond van niet en dat heb ik toen niet gedaan.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201263367
Ik vind dat eigenlijk altijd goed meevallen, een uitstrijkje. Liever een uitstrijkje dan naar de tandarts...

Klinkt leuk je date, Barrel! spraken jullie engels? Ik hou echt van het Franse accent in het engels, c'est tres charmant.
pi_201263382
Bij mijn vorige HA hadden ze er aparte momenten voor ja, bij huidige vermoed ik dat ook. Kan de assistente dat samen doen met oren uitspuiten en wratten aanstippen enzo. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201263506
Ik heb hier tegelijk met het uitstrijkje een dubbel consult om over mijn kwaliteit van leven te praten. Klinkt ook goed dramatisch O+
Spoilers!
pi_201263549
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb hier tegelijk met het uitstrijkje een dubbel consult om over mijn kwaliteit van leven te praten. Klinkt ook goed dramatisch O+
Wellicht is de partner van betreffend zorgverlener op groothandelsniveau betrokken in de bouwmaterialenhandel? Dat zou al een enorme stap zijn :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201263656
Huisartsen: koe bij de hoorns gevat, afspraak gemaakt en mnX is onderweg.
Oók een mini zweertje op de neusvleugel. Even laten zien.

Dat is niks vergeleken bij een uitstrijkje, dat altijd wel meeviel.
De uitnodiging voor mammae daarentegen ligt al langer dan een jaar achter in de agenda.

Hé Barrel, dat zijn de leukere afspraakjes. w/
pi_201263824
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 10:35 schreef fietsie het volgende:

[..]
Wellicht is de partner van betreffend zorgverlener op groothandelsniveau betrokken in de bouwmaterialenhandel? Dat zou al een enorme stap zijn :)
Hehe, dat zou handig zijn. Al is materiaal een kleiner probleem dan tijd en geld. Maar goede connecties zijn altijd welkom ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 10:45 schreef AnneX het volgende:
Huisartsen: koe bij de hoorns gevat, afspraak gemaakt en mnX is onderweg.
Oók een mini zweertje op de neusvleugel. Even laten zien.

Dat is niks vergeleken bij een uitstrijkje, dat altijd wel meeviel.
De uitnodiging voor mammae daarentegen ligt al langer dan een jaar achter in de agenda.

Hé Barrel, dat zijn de leukere afspraakjes. w/
Nou ja, in jouw geval is iets aan je neus wel een behoorlijk ding toch?

Dat afspraakje van Barrel klinkt inderdaad goed O+
Spoilers!
pi_201263950
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
@sigme, wat zijn mijn rechten ook alweer? Kado's enzo toch?
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juli 2007 10:51 schreef MUUS het volgende:
Belangrijke regels!!!!

• Na een uitstrijkje moet je een kadootje, want uitstrijkjes laten maken is stom.
• Tijdens de twee weken wachten moet je een kadootje, want wachten en stress is stom.
• Bij een goede uitslag moet je een kadootje, want dat moet gevierd worden.
• Bij een vervelende uitslag moet je een kadootje, want je moet getroost worden.

Kadootjes kunnen ook troostvoer zijn, maar kadootjes én troostvoer mag ook.

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201264075
quote:
3s.gif Op woensdag 8 september 2021 11:10 schreef sigme het volgende:

[..]
[..]

Ik heb het doorgestuurd naar J. Maar ik denk dat ik die kadootjes zelf maar ga aanschaffen. Dus ik mag maandag naar Vreeken *O*

Mijn Olympische Spelen zijn dan nu eindelijk afgelopen. Ik heb de sluitingsceremonie aan staan ;(
Spoilers!
  woensdag 8 september 2021 @ 11:25:35 #98
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201264097
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 22:52 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Vanyel en @:Molo knappe jongen uit team v ex heeft daar in zoverre mee te maken dat zij al 7 jaar hetzelfde team hebben en zijn teamgenoten dus dondersgoed weten dat we lange-relatie-exen zijn en mogelijk uit bro-code-oogpunt mij off-limits verklaren, als ze niet weten dat hij het helemaal OK vindt als een van hen wat met mij doet :+ het zijn best lieve jongens met grote bek maar klein hartje allemaal, dus ik zie ze daar absoluut wel voor aan.
Bro code is wel een ding ja. Bros before hoes en dat soort dingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Siesta & Fiesta!
pi_201264177
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 11:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik heb het doorgestuurd naar J. Maar ik denk dat ik die kadootjes zelf maar ga aanschaffen. Dus ik mag maandag naar Vreeken *O*

Mijn Olympische Spelen zijn dan nu eindelijk afgelopen. Ik heb de sluitingsceremonie aan staan ;(
Naar Vreeken! Dat is wel leuk ja :Y.
Ik ben er eens geweest, met het pontje. Vanaf.. Rotterdam? Capelle? Weet ik niet meer.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201264182
Ik zou dat uitstrijkje gelijk laten maken bij controle spiraaltje (kwam HA zelf mee, die vond het ook weer zo wat me dan weer apart naar de assistente te sturen). Alleen ik was de stickers kwijt en vergeten opnieuw aan te vragen. Oeps. Dus ik moet het nog een keer laten doen. Of gewoon zelf doen. Ik vind het niet pijnlijk, maar ik heb altijd de eer dat co-assistenten mee willen kijken en dan lig je je daar zo bewust te wezen van je witte billen en stomme sokken. :')

Ik moet ook nog steeds die rare moedervlekjes laten nakijken. Ik heb er nu zeker 2 die ik niet vertrouw, en ik dacht nog een 3e die ook wat dikker is, op mijn rechterarm.
*Gaat gelijk maar even bellen*
pi_201264186
Hey en dat zijn de fijnere dates Barrel! O+
  woensdag 8 september 2021 @ 11:36:10 #102
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201264213
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 06:05 schreef Barreltje het volgende:
Pfftt.. wat een butt nacht zeg.. gister mosselen gegeten, maar vermoed dat de knoflook saus ( met echte knoflook) me vannacht de das om doet }:|
Binnenkort maar eens doe pilletjes van lucky scoren, want een leven zonder knoflook is eigenlijk niet te doen :+

Anyway.
Date! (Of iig dat was de conclusie die we achteraf trokken *) )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus prima date.. geen sex en dat was deze keer eigenlijk helemaal prima.. dat komt wsl nog wel..
Want dat lichaam :9~ :9~
Goeie date! Nu weet je ook dat je voor minder niet de deur uit hoeft.
Siesta & Fiesta!
pi_201264245
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 11:32 schreef sigme het volgende:

[..]
Naar Vreeken! Dat is wel leuk ja :Y.
Ik ben er eens geweest, met het pontje. Vanaf.. Rotterdam? Capelle? Weet ik niet meer.
Rotterdam denk ik, met de waterbus. Of de pont vanaf Zwijndrecht.

Ik vind Vreeken altijd zo leuk. Ik denk dat het mijn favoriete winkel is. Ik wil in elk geval Mexicaanse oregano en hardneck knoflook. Verder kom ik vast met meer dingen thuis. Ik denk wel dat ik mezelf een limiet van 25 euro opleg.
Spoilers!
pi_201264599
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan zo maar ff in zee dobberen.
pi_201264717
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 12:10 schreef Blues het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan zo maar ff in zee dobberen.
Wat ellendig weer zo’n aanval. Nu lekker B&G time
We have far more in common than that which devides us..
pi_201264757
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 22:39 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi mag ik hier ook vertellen dat ik een Leuke date heb gehad?? O-) of alleen de drama verhalen?

In dat laatste geval, ik kreeg vandaag een handgeschreven brief van de vrouw van mijn (afgeronde) affaire.. the soap continues.... :X
Oh wauw ik heb geloof ik iets gemist _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201264787
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 12:10 schreef Blues het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan zo maar ff in zee dobberen.
Zo'n afspraak vreet energie van te voren, tijdens en er na :X

In zee dobberen klinkt al stukken fijner. Geniet er van.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201264816
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 12:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh wauw ik heb geloof ik iets gemist _O-
Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd wat ze te melden had. Van zich afschrijven? Uitleggen? Boosheid uiten? (al ben ik van mening dat je boos op je man moet zijn)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201264849
Dobber ze @Blues :*

Kak, ik ben gevallen (op basis van Funda foto's, dus nog niet in het echt) voor een semi-klushuis. (Het valt zeker niet uit elkaar, maar er moet wel veel gebeuren, dat idee). Das heel niet handig niet, maar ik zie potentie. Als je even alle steenstrips, tegeltjes uit het jaar kruik en geen CV wegdenkt.
Benieuwd of vriend het gelijk vetood. :P
pi_201265000
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 12:28 schreef Candaasje het volgende:
Dobber ze @:Blues :*

Kak, ik ben gevallen (op basis van Funda foto's, dus nog niet in het echt) voor een semi-klushuis. (Het valt zeker niet uit elkaar, maar er moet wel veel gebeuren, dat idee). Das heel niet handig niet, maar ik zie potentie. Als je even alle steenstrips, tegeltjes uit het jaar kruik en geen CV wegdenkt.
Benieuwd of vriend het gelijk vetood. :P
Kijk naar het huis van @Lucky_Strike en J? Die hebben een geweldig huis nu en dat gaat steeds mooier worden. Wanneer je een kant en klaar huis koopt zjner vaak dingen waarvan je zegt “komt later wel een keer”, komt die keer? Bij dit moet je wel
We have far more in common than that which devides us..
pi_201265146
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 12:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Kijk naar het huis van @:Lucky_Strike en J? Die hebben een geweldig huis nu en dat gaat steeds mooier worden. Wanneer je een kant en klaar huis koopt zjner vaak dingen waarvan je zegt “komt later wel een keer”, komt die keer? Bij dit moet je wel
Oh ja zeker, ik heb wel ideeën om er (denk ik :D ) echt iets moois van te maken. Maar ik weet niet of vriend er hetzelfde over denkt.

Wacht, kijk en huiver :P . Ik hou van vides, van een wat andere indeling, van niveauverschillen, en met een laag stuc, nieuwe vloeren, (en wat minder houten deurtjes) kun je hier denk ik echt al veel bereiken, qua uitstraling. En ik ben geïntrigeerd door die rechter opening naast de haard. Wtf is dat? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen qua tuin misschien niet helemaal wat we in eerste instantie zochten,... anderzijds hebben we ook al bedacht dat we momenteel voor heel veel onderhoud toch geen tijd hebben, en zolang er wel voldoende ruimte is voor een konijnenheuvel, en we dicht bij een groene omgeving zitten, we daar misschien maar gewoon concessies op moeten doen. Het is ook weer geen nieuwbouw-postzegel hoor (14x10 m, dus kan absoluut groter, maar kan ook zeker kleiner. (Er zijn wel huizen met grotere tuinen, maar tot nu toe vind ik het allemaal maar 'mwoah' qua huis/mogelijkheden zelf, of je zit gelijk al op de 5 ton. Dan kun je er dus ook niks meer aan verbouwen, want dan is het potje met geld wel op...). En genoeg ruimte binnen om nog wat dierlijk grut op te vangen 8-)
  woensdag 8 september 2021 @ 12:55:55 #112
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201265182
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 12:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh ja zeker, ik heb wel ideeën om er (denk ik :D ) echt iets moois van te maken. Maar ik weet niet of vriend er hetzelfde over denkt.

Wacht, kijk en huiver :P . Ik hou van vides, van een wat andere indeling, van niveauverschillen, en met een laag stuc, nieuwe vloeren, (en wat minder houten deurtjes) kun je hier denk ik echt al veel bereiken, qua uitstraling. En ik ben geïntrigeerd door die rechter opening naast de haard. Wtf is dat? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen qua tuin misschien niet helemaal wat we in eerste instantie zochten,... anderzijds hebben we ook al bedacht dat we momenteel voor heel veel onderhoud toch geen tijd hebben, en zolang er wel voldoende ruimte is voor een konijnenheuvel, en we dicht bij een groene omgeving zitten, we daar misschien maar gewoon concessies op moeten doen. Het is ook weer geen nieuwbouw-postzegel hoor (14x10 m, dus kan absoluut groter, maar kan ook zeker kleiner. (Er zijn wel huizen met grotere tuinen, maar tot nu toe vind ik het allemaal maar 'mwoah' qua huis/mogelijkheden zelf, of je zit gelijk al op de 5 ton. Dan kun je er dus ook niks meer aan verbouwen, want dan is het potje met geld wel op...). En genoeg ruimte binnen om nog wat dierlijk grut op te vangen 8-)
Dat gat is voor haardhoutopslag volgens mij.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201265194
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 12:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat gat is voor haardhoutopslag volgens mij.
Oh duh, dat is wel logisch ja :@
  woensdag 8 september 2021 @ 13:01:07 #114
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201265236
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 12:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh ja zeker, ik heb wel ideeën om er (denk ik :D ) echt iets moois van te maken. Maar ik weet niet of vriend er hetzelfde over denkt.

Wacht, kijk en huiver :P . Ik hou van vides, van een wat andere indeling, van niveauverschillen, en met een laag stuc, nieuwe vloeren, (en wat minder houten deurtjes) kun je hier denk ik echt al veel bereiken, qua uitstraling. En ik ben geïntrigeerd door die rechter opening naast de haard. Wtf is dat? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten zoals het is, her en der een harnas neerzetten. Als stoelen van die kasteelheer stoelen (een troon en een demi-troon ernaast) , grof boomstam gebaseerde tafel met banken er langs.
En je hebt je eigen kasteel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201265247
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:01 schreef fietsie het volgende:

[..]
Laten zoals het is, her en der een harnas neerzetten. Als stoelen van die kasteelheer stoelen (een troon en een demi-troon ernaast) , grof boomstam gebaseerde tafel met banken er langs.
En je hebt je eigen kasteel.
Dat zouden vrienden van ons wel doen ja, maar die doen aan re-enactment. :+

Ik was zelf meer van de Puala-transformatie-inspiratie . Ik vind haar huis heel tof geworden. Dat was ook zo'n steenstripgeval.
  woensdag 8 september 2021 @ 13:04:19 #116
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201265263
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 12:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh ja zeker, ik heb wel ideeën om er (denk ik :D ) echt iets moois van te maken. Maar ik weet niet of vriend er hetzelfde over denkt.

Wacht, kijk en huiver :P . Ik hou van vides, van een wat andere indeling, van niveauverschillen, en met een laag stuc, nieuwe vloeren, (en wat minder houten deurtjes) kun je hier denk ik echt al veel bereiken, qua uitstraling. En ik ben geïntrigeerd door die rechter opening naast de haard. Wtf is dat? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen qua tuin misschien niet helemaal wat we in eerste instantie zochten,... anderzijds hebben we ook al bedacht dat we momenteel voor heel veel onderhoud toch geen tijd hebben, en zolang er wel voldoende ruimte is voor een konijnenheuvel, en we dicht bij een groene omgeving zitten, we daar misschien maar gewoon concessies op moeten doen. Het is ook weer geen nieuwbouw-postzegel hoor (14x10 m, dus kan absoluut groter, maar kan ook zeker kleiner. (Er zijn wel huizen met grotere tuinen, maar tot nu toe vind ik het allemaal maar 'mwoah' qua huis/mogelijkheden zelf, of je zit gelijk al op de 5 ton. Dan kun je er dus ook niks meer aan verbouwen, want dan is het potje met geld wel op...). En genoeg ruimte binnen om nog wat dierlijk grut op te vangen 8-)
Als je die muren stuct en een laminaatje(oud) neerlegt, heb je een compleet ander huis. Ik zou het wel aandurven.
Siesta & Fiesta!
pi_201265273
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 12:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oh ja zeker, ik heb wel ideeën om er (denk ik :D ) echt iets moois van te maken. Maar ik weet niet of vriend er hetzelfde over denkt.

Wacht, kijk en huiver :P . Ik hou van vides, van een wat andere indeling, van niveauverschillen, en met een laag stuc, nieuwe vloeren, (en wat minder houten deurtjes) kun je hier denk ik echt al veel bereiken, qua uitstraling. En ik ben geïntrigeerd door die rechter opening naast de haard. Wtf is dat? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen qua tuin misschien niet helemaal wat we in eerste instantie zochten,... anderzijds hebben we ook al bedacht dat we momenteel voor heel veel onderhoud toch geen tijd hebben, en zolang er wel voldoende ruimte is voor een konijnenheuvel, en we dicht bij een groene omgeving zitten, we daar misschien maar gewoon concessies op moeten doen. Het is ook weer geen nieuwbouw-postzegel hoor (14x10 m, dus kan absoluut groter, maar kan ook zeker kleiner. (Er zijn wel huizen met grotere tuinen, maar tot nu toe vind ik het allemaal maar 'mwoah' qua huis/mogelijkheden zelf, of je zit gelijk al op de 5 ton. Dan kun je er dus ook niks meer aan verbouwen, want dan is het potje met geld wel op...). En genoeg ruimte binnen om nog wat dierlijk grut op te vangen 8-)
Poeh, daar moet wel veel aan gebeuren. Van de buitenkant lijkt het een normaal huis. Maar er kan nog wel een ton tegenaan. Alleen een stucadoor is al 15k schat ik. Ik denk dat je je helemaal lek stookt daar zo zonder noemenswaardige isolatie. Er zit ook niet voor niets een zwaar gordijn voor de voordeur.
Spoilers!
  woensdag 8 september 2021 @ 13:05:21 #118
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201265276
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:02 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Dat zouden vrienden van ons wel doen ja, maar die doen aan re-enactment. :+

Ik was zelf meer van de Puala-transformatie-inspiratie . Ik vind haar huis heel tof geworden. Dat was ook zo'n steenstripgeval.
Maar dit is voor het overgrote deel geen steenstrip, maar schoonmetselwerk, zo van de foto's te zien..
Moet best een behoorlijk centje aan arbeidsloon gekost hebben destijds..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201265278
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:04 schreef Bramito het volgende:

[..]
Als je die muren stuct en een laminaatje(oud) neerlegt, heb je een compleet ander huis. Ik zou het wel aandurven.
Ja toch? Nieuwe keuken er ook wel in enzo. Maar volgens mij valt er echt wel iets gaafs van te maken.

Nu vriend nog overtuigen.

En hopen dat het huis niet al weg is :') Of er een ton overboden wordt ofzo, dat geneuzel.
pi_201265305
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Poeh, daar moet wel veel aan gebeuren. Van de buitenkant lijkt het een normaal huis. Maar er kan nog wel een ton tegenaan. Alleen een stucadoor is al 15k schat ik. Ik denk dat je je helemaal lek stookt daar zo zonder noemenswaardige isolatie. Er zit ook niet voor niets een zwaar gordijn voor de voordeur.
Zeker, daarom noemde ik het ook wel een semi-klushuis. Om het duurzaam te krijgen (en toonbaar) moet er nog veel gebeuren inderdaad.
  woensdag 8 september 2021 @ 13:07:39 #121
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201265312
Schuurt wel lekker met je rug langs zo'n muur als je op een onmogelijk plekje jeuk hebt
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201265318
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:05 schreef fietsie het volgende:

[..]
Maar dit is voor het overgrote deel geen steenstrip, maar schoonmetselwerk, zo van de foto's te zien..
Moet best een behoorlijk centje aan arbeidsloon gekost hebben destijds..
Ja ok ok, bedoel ik. Ik denk dat Puala's huis uit eenzelfde periode komt.
pi_201265320
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Zeker, daarom noemde ik het ook wel een semi-klushuis. Om het duurzaam te krijgen (en toonbaar) moet er nog veel gebeuren inderdaad.
Duurzaam gaat het voorlopig niet worden nee _O-

Wel een geweldig project hoor O+ Ik vind het alleen wat gewoontjes voor jullie op een of andere manier.
Spoilers!
  woensdag 8 september 2021 @ 13:08:28 #124
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201265324
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja ok ok, bedoel ik. Ik denk dat Puala's huis uit eenzelfde periode komt.
Die heeft toch zo'n feestje met van die witte "door de midden gebroken" ruwe stenen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201265344
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Duurzaam gaat het voorlopig niet worden nee _O-

Wel een geweldig project hoor O+ Ik vind het alleen wat gewoontjes voor jullie op een of andere manier.
:D

Ik heb echt al geprobeerd gekke dijkhuisjes, maffe boedrerijtjes, etc. erdoorheen te krijgen bij vriend. Maar ik vrees dat hij nog 'gewoner' is, dus ik moet al ageren tegen woningen met nog net geen systeemplafond enzo :')
pi_201265348
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:02 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Dat zouden vrienden van ons wel doen ja, maar die doen aan re-enactment. :+

Ik was zelf meer van de Puala-transformatie-inspiratie . Ik vind haar huis heel tof geworden. Dat was ook zo'n steenstripgeval.
Ik moest ook aan Puala's huis denken :Y Ik vind die tegels in keuken en badkamer zo tof retro O+

Ik vind alleen Vlijmen zo op Fluimen lijken dat ik elke keer bij het invullen of noemen van mijn woonplaats rillingen zou krijgen :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201265363
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik moest ook aan Puala's huis denken :Y Ik vind die tegels in keuken en badkamer zo tof retro O+

Ik vind alleen Vlijmen zo op Fluimen lijken dat ik elke keer bij het invullen of noemen van mijn woonplaats rillingen zou krijgen :')
Ja die tegeltjes zijn wel tof!

Ik moet zeggen, die associatie had ik er nog niet mee. Ik heb wel eens gekeken naar een huisje in "Puiflijk' en toen dacht ik wel 'hmmmzz... die naam'.
Er stond laatst ook ergens een huis te koop op een 'Helstraat'. Die vond ik dan wel weer leuk :P .
pi_201265370
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]
:D

Ik heb echt al geprobeerd gekke dijkhuisjes, maffe boedrerijtjes, etc. erdoorheen te krijgen bij vriend. Maar ik vrees dat hij nog 'gewoner' is, dus ik moet al ageren tegen woningen met nog net geen systeemplafond enzo :')
Ah, dat maakt het anders ja. Kom anders een keer hier kijken hoe leuk een gek dijkhuisje kan zijn. Het is hier zo verbouwd dat alleen de oude delen nog raar zijn en de nieuwe delen gewoon modern. Maar wel nog steeds de locatie, rust, grond en eigenzinnigheid van weleer.
Spoilers!
pi_201265392
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ah, dat maakt het anders ja. Kom anders een keer hier kijken hoe leuk een gek dijkhuisje kan zijn. Het is hier zo verbouwd dat alleen de oude delen nog raar zijn en de nieuwe delen gewoon modern. Maar wel nog steeds de locatie, rust, grond en eigenzinnigheid van weleer.
O+ Ja, leuk!

Mijn tante woonde ooit in een dijkhuisje. Ik vind ze tof!
Ik hou ook wel van gekke hoekjes, trappetjes, etc. Al dat recht-toe-recht-aan-pijpelade-indeling vind ik echt heel stom.
  woensdag 8 september 2021 @ 13:15:18 #130
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201265393
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja toch? Nieuwe keuken er ook wel in enzo. Maar volgens mij valt er echt wel iets gaafs van te maken.

Nu vriend nog overtuigen.

En hopen dat het huis niet al weg is :') Of er een ton overboden wordt ofzo, dat geneuzel.
Ik heb het alleen over toonbaar. Duurzaam wordt het nooit. Ik zou ook leren stucen.
Siesta & Fiesta!
pi_201265409
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]
O+ Ja, leuk!

Mijn tante woonde ooit in een dijkhuisje. Ik vind ze tof!
Ik hou ook wel van gekke hoekjes, trappetjes, etc. Al dat recht-toe-recht-aan-pijpelade-indeling vind ik echt heel stom.
Misschien kan je hem dan overhalen ;)
Spoilers!
  woensdag 8 september 2021 @ 13:17:19 #132
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201265414
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]
O+ Ja, leuk!

Mijn tante woonde ooit in een dijkhuisje. Ik vind ze tof!
Ik hou ook wel van gekke hoekjes, trappetjes, etc. Al dat recht-toe-recht-aan-pijpelade-indeling vind ik echt heel stom.
Ik vind dat ook allemaal heel leuk, maar of het praktisch is….
Siesta & Fiesta!
pi_201265458
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:15 schreef Bramito het volgende:

[..]
Ik heb het alleen over toonbaar. Duurzaam wordt het nooit. Ik zou ook leren stucen.
:D _O-

Ik ga maar verder zoeken denk ik.
pi_201265483
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:17 schreef Bramito het volgende:

[..]
Ik vind dat ook allemaal heel leuk, maar of het praktisch is….
Ik ben nog jong, praktisch komt tegen de tijd dat ik in een bungalow ga wonen wel :P
  woensdag 8 september 2021 @ 13:23:35 #135
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201265498
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]
:D _O-

Ik ga maar verder zoeken denk ik.
Als duurzaam een ding is, en je eerlijk bent, moet je kleiner en nieuwbouw denk ik.
Siesta & Fiesta!
  woensdag 8 september 2021 @ 13:24:54 #136
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201265516
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:22 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik ben nog jong, praktisch komt tegen de tijd dat ik in een bungalow ga wonen wel :P
Ik ben ook nog jong :6
Siesta & Fiesta!
pi_201265541
T is wel een gaaf huis met veel ruimte, maar mèn wat een werk krijg je daar aan
We have far more in common than that which devides us..
pi_201265582
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:23 schreef Bramito het volgende:

[..]
Als duurzaam een ding is, en je eerlijk bent, moet je kleiner en nieuwbouw denk ik.
Zeker, is ook wel waar. Daar zijn we ook voor aan het kijken. (Ik was eigenlijk niet echt op zoek naar een huis met 166m2 vloeroppervlak. Het was meer dat ik deze tegenkwam en qua indeling vind ik hem tof).
Ik wacht nog op de informatie vanuit een kleinschalig nieuwbouwproject. Er is alleen nog niks bekend over hoe die huizen eruitzien, indeling, grootte, grootte tuinen.

Het is alleen..duurzaam is één ding, wat ruimte eromheen vind ik ook wel belangrijk voor mezelf. En daar voldoen 9 van de 10 nieuwbouwprojecten (die we kunnen betalen) niet aan. Allemaal zo hutjemutje op elkaar, kleine tuintjes, etc.

Eigenlijk was zelfbouw (en dan volledig passief) de eerste wens, maar een geschikte kavel vinden is een flinke hindernis. Naast nog de voortdurend en nu explosief gestegen bouwkosten.
pi_201265639
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:24 schreef Bramito het volgende:

[..]
Ik ben ook nog jong :6
Uiteraard, uiteraard! O-)
pi_201265698
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]
:D

Ik heb echt al geprobeerd gekke dijkhuisjes, maffe boedrerijtjes, etc. erdoorheen te krijgen bij vriend. Maar ik vrees dat hij nog 'gewoner' is, dus ik moet al ageren tegen woningen met nog net geen systeemplafond enzo :')
Huis wat wij hebben had boven een systeem plafond :’)

K&W / T-P's tweekappertje

Zo kut _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201265725
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Huis wat wij hebben had boven een systeem plafond :’)

K&W / T-P's tweekappertje

Zo kut _O-
Oeh, leuk, even neuzen. Ik weet niet of ik jouw topic gevolgd heb, het komt we wel bekend voor.
  woensdag 8 september 2021 @ 13:40:51 #142
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201265726
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Zeker, is ook wel waar. Daar zijn we ook voor aan het kijken. (Ik was eigenlijk niet echt op zoek naar een huis met 166m2 vloeroppervlak. Het was meer dat ik deze tegenkwam en qua indeling vind ik hem tof).
Ik wacht nog op de informatie vanuit een kleinschalig nieuwbouwproject. Er is alleen nog niks bekend over hoe die huizen eruitzien, indeling, grootte, grootte tuinen.

Het is alleen..duurzaam is één ding, wat ruimte eromheen vind ik ook wel belangrijk voor mezelf. En daar voldoen 9 van de 10 nieuwbouwprojecten (die we kunnen betalen) niet aan. Allemaal zo hutjemutje op elkaar, kleine tuintjes, etc.

Eigenlijk was zelfbouw (en dan volledig passief) de eerste wens, maar een geschikte kavel vinden is een flinke hindernis. Naast nog de voortdurend en nu explosief gestegen bouwkosten.
Helaas is het allemaal zo moeilijk. Passief op een eigen kavel is natuurlijk fantastisch. Staat dat nog op de agenda, of heb je dat opgegeven?
Siesta & Fiesta!
pi_201265820
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oeh, leuk, even neuzen. Ik weet niet of ik jouw topic gevolgd heb, het komt we wel bekend voor.
Is ook alweer een paar jaar terug. Als we de tuin gaan aanpakken ga ik hem wel weer omhoog schoppen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201265853
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:40 schreef Bramito het volgende:

[..]
Helaas is het allemaal zo moeilijk. Passief op een eigen kavel is natuurlijk fantastisch. Staat dat nog op de agenda, of heb je dat opgegeven?
Ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed :{ . Het is nog steeds een wens, maar ik zie het voorlopig niet meer echt gebeuren. De kavels zijn schaars en de verkoopdata verschuiven steeds verder naar achteren, of je vraagt informatie op en krijgt gewoon geen reactie. Komt nog bij dat de bouwkosten echt enorm gestegen zijn, dus het wordt steeds meer concessies doen. (Nog even niet gesproken over beschikbaarheid van mensen in de bouw).

Als we niet zo graag weg wilden uit dit appartementje hier, zouden we het wat langer op z'n beloop kunnen laten. Maar ik wil hier écht geen 3-5 jaar meer wonen. We hadden ooit het idee hier max 5 jaar te zitten, en dat is inmiddels 9 jaar geworden. (Het was/is echt een fijn plekje om te starten, maar inmiddels begint steeds meer tegen te staan. En we missen gewoon frisse lucht, privacy, etc. )

Oh en..we zijn niet zo zeker over wáár we dan precies willen wonen. Daardoor ben ik ook wel een beetje terughoudend merk ik. Maar goed, dat is ook een probleem met een bestaand huis of nieuwbouwproject uitzoeken natuurlijk.

Dus, moeilijk, moeilijk moeilijk. :P

Ik struin nu gewoon al mijn vrije dagen Funda af. We vinden ooit vast wel wat.
pi_201265882
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik moest ook aan Puala's huis denken :Y Ik vind die tegels in keuken en badkamer zo tof retro O+

Ik vind alleen Vlijmen zo op Fluimen lijken dat ik elke keer bij het invullen of noemen van mijn woonplaats rillingen zou krijgen :')
Dat krijg ik met mijn accent echt niet voor elkaar.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 8 september 2021 @ 13:58:30 #146
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201265895
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed :{ . Het is nog steeds een wens, maar ik zie het voorlopig niet meer echt gebeuren. De kavels zijn schaars en de verkoopdata verschuiven steeds verder naar achteren, of je vraagt informatie op en krijgt gewoon geen reactie. Komt nog bij dat de bouwkosten echt enorm gestegen zijn, dus het wordt steeds meer concessies doen. (Nog even niet gesproken over beschikbaarheid van mensen in de bouw).

Als we niet zo graag weg wilden uit dit appartementje hier, zouden we het wat langer op z'n beloop kunnen laten. Maar ik wil hier écht geen 3-5 jaar meer wonen. We hadden ooit het idee hier max 5 jaar te zitten, en dat is inmiddels 9 jaar geworden. (Het was/is echt een fijn plekje om te starten, maar inmiddels begint steeds meer tegen te staan. En we missen gewoon frisse lucht, privacy, etc. )

Oh en..we zijn niet zo zeker over wáár we dan precies willen wonen. Daardoor ben ik ook wel een beetje terughoudend merk ik. Maar goed, dat is ook een probleem met een bestaand huis of nieuwbouwproject uitzoeken natuurlijk.

Dus, moeilijk, moeilijk moeilijk. :P

Ik struin nu gewoon al mijn vrije dagen Funda af. We vinden ooit vast wel wat.
Er komt een moment dat je het (bijna) perfecte huis tegenkomt. Dan weet je binnen enkele minuten dat je dat gaat kopen. In ieder geval dat was zo toen wij het huidige huis en ook het nieuwe huis zagen.
Siesta & Fiesta!
pi_201265896
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Oeh, leuk, even neuzen. Ik weet niet of ik jouw topic gevolgd heb, het komt we wel bekend voor.
Arnhem is vast te ver weg? Maar ik las van de week iets over nieuwbouw aan het water. En ook buitenplaats koningsweg of zo.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201265900
Oh zo baksteen was onze hele hut vroegah ook van binnen. Hebben mijn ouders gewoon wit geverfd, niet gestuct. Stuk minder werk en echt prima.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201265916
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:58 schreef Bramito het volgende:

[..]
Er komt een moment dat je het (bijna) perfecte huis tegenkomt. Dan weet je binnen enkele minuten dat je dat gaat kopen. In ieder geval dat was zo toen wij het huidige huis en ook het nieuwe huis zagen.
Daar gaan we voor :Y .

En nouja goed, we wonen niet gedwongen bij onze ouders thuis ofzo, dus we kunnen in die zin natuurlijk wel rustiger zoeken.
pi_201265986
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat krijg ik met mijn accent echt niet voor elkaar.
Maar ja, nu zit het al mijn hoofd verknoopt ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201265987
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Arnhem is vast te ver weg? Maar ik las van de week iets over nieuwbouw aan het water. En ook buitenplaats koningsweg of zo.
Helaas wel. We krijgen dan beiden een langere reistijd, en we willen er toch wel voor in elk geval één van ons een beetje vanaf. Of beide iets minder. (ook met het oogpunt op ons voetafdrukje ;) ) .
pi_201266001
Ik ging voor het eerst in twee jaar bloed doneren (ze wilden me al die tijd niet hebben, ik snap ook niet waarom :{w ). Maar het ging voor geen meter en uiteindelijk heb ik het op 30 ml na niet gehaald }:| Ik vind dat flauw, wél de post-donatiekater maar geen leven gered -O-

Daarna naar de kapper, dat lukte gelukkig beter :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201266037
Wat is het warm buiten O+
Spoilers!
pi_201266060
Wat is het warm buiten. :%
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 8 september 2021 @ 14:33:25 #155
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201266216
Vreemde combinatie die TT
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201266219
Tis lekker buiten. Zelfs het terras “open” met parasol en alles.
En daar zit ik.

Klushuis herken ik. Man, wat heb ik / hebben wij geklust in al die jaren.
Drie avonden in de week en de zaterdag. Zondags niks. En fulltime werken. Pffft.
Tot er de luxe was om de upgrade te láten doen, en dan nog veel zelf gedaan.
Succes zeg in deze markt.
Overigens waren de hyp.% toen ook 8,75 % o|O
pi_201266268
quote:
2s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:17 schreef Lonaa het volgende:
Wat is het warm buiten. :%
Heel warm ja. Zit nu nog onder de parasol maar zo vlucht ik naar binnen
We have far more in common than that which devides us..
pi_201266271
Mn.X ‘mag’ als nieuwe patiënt naar het inloopspreekuur op dermat. en om 8 uur melden.
Het scheelt wel 30 dagen wachttijd.

Vanmorgen geflyerd bij de Bieb. Normaalgesproken zitten wij in het bieblokaal.
Vanwege de andere in-/uitgang voor de peuters en kleuters missen ouders ‘ons’ lokaal.
Toen bedacht ik om de nieuwe flyers in de fietsmandjes en onder snelbinders te stoppen.
En aan de afhaalouders uit te delen. Oh, is er een bieb op school 8)7

Wat een leuk, vrolijk en gemoedelijk gezicht om al die ouders en kinderen en fietsen te zien drommen op de dijk buiten het hek, in de zon. w/
pi_201266312
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:39 schreef AnneX het volgende:
Mn.X ‘mag’ als nieuwe patiënt naar het inloopspreekuur op dermat. en om 8 uur melden.
Het scheelt wel 30 dagen wachttijd.

Vanmorgen geflyerd bij de Bieb. Normaalgesproken zitten wij in het bieblokaal.
Vanwege de andere in-/uitgang voor de peuters en kleuters missen ouders ‘ons’ lokaal.
Toen bedacht ik om de nieuwe flyers in de fietsmandjes en onder snelbinders te stoppen.
En aan de afhaalouders uit te delen. Oh, is er een bieb op school 8)7

Wat een leuk, vrolijk en gemoedelijk gezicht om al die ouders en kinderen en fietsen te zien drommen op de dijk buiten het hek, in de zon. w/
Hebben jullie ook een rondje gelopen nadat de ouders weg zijn? Je kunt boetes krijgen voor flyers die op de grond zijn beland.
Spoilers!
  woensdag 8 september 2021 @ 14:44:05 #160
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201266331
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Heel warm ja. Zit nu nog onder de parasol maar zo vlucht ik naar binnen
Hoe warm os het dan?
Siesta & Fiesta!
pi_201266357
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:44 schreef Bramito het volgende:

[..]
Hoe warm os het dan?
In de schaduw, windstil balkon nu 32. Maar zo piept de zon onder de parasol en is het niet te doen
We have far more in common than that which devides us..
pi_201266372
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hebben jullie ook een rondje gelopen nadat de ouders weg zijn? Je kunt boetes krijgen voor flyers die op de grond zijn beland.
Oh nee, heb ik niet gedaan! Goed, dat je het zegt.
Fiets er direct even langs.
pi_201266382
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:48 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh nee, heb ik niet gedaan! Goed, dat je het zegt.
Fiets er direct even langs.
Het zal wel loslopen hoor. Het is niet zo dat je flyers voor kwakzalverij in een winkelstraat uitdeelt. Maar toch.
Spoilers!
pi_201266389
@Lucky_Strike : kijk, deze vind ik ook tof O+ : https://www.funda.nl/koop/aalst/huis-42436741-maasdijk-30/
Zie ook boven al die gekke deurtjes.

Maar dat ga ik er denk ik nevernooitniet doorkrijgen. (Ik vraag me af hoe hoog het huisje is namelijk, ik denk dat mijn vriend boven voortdurend zijn hoofd stoot, en beneden ook moet uitkijken voor balken _O- )
  woensdag 8 september 2021 @ 14:56:55 #165
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201266456
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
In de schaduw, windstil balkon nu 32. Maar zo piept de zon onder de parasol en is het niet te doen
Dan is het vanavond vast heerlijk. Wijntje, boekje mmmm.
Siesta & Fiesta!
pi_201266483
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:56 schreef Bramito het volgende:

[..]
Dan is het vanavond vast heerlijk. Wijntje, boekje mmmm.
Oh zeker. Maar nu naar binnen gevlucht
We have far more in common than that which devides us..
pi_201266573
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:49 schreef Candaasje het volgende:
@:Lucky_Strike : kijk, deze vind ik ook tof O+ : https://www.funda.nl/koop/aalst/huis-42436741-maasdijk-30/
Zie ook boven al die gekke deurtjes.

Maar dat ga ik er denk ik nevernooitniet doorkrijgen. (Ik vraag me af hoe hoog het huisje is namelijk, ik denk dat mijn vriend boven voortdurend zijn hoofd stoot, en beneden ook moet uitkijken voor balken _O- )
Die zou ik liever kopen inderdaad. Misschien nieuwe vloer erin, maar daar zou je best zo in kunnen trekken.
pi_201266602
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het zal wel loslopen hoor. Het is niet zo dat je flyers voor kwakzalverij in een winkelstraat uitdeelt. Maar toch.
terug en er lag niks w/
pi_201266619
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:09 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Die zou ik liever kopen inderdaad. Misschien nieuwe vloer erin, maar daar zou je best zo in kunnen trekken.
Ja toch? O+

Ik weet alleen niet of zo dichtbij de Maas wonen nog een probleem is, maar goed, misschien kunnen we hoogwaterkorting krijgen ofzo :+

Alleen het is wel heel laag, vooral boven, en ik weet niet of vriend met z'n 1.95m dat trekt. Plus dat de badkamer beneden zit (ik vind dat niet zo'n punt, hij vindt dat niet echt wat).

Maar ik zou er dus zo gaan wonen hoor. :Y Inderdaad ander vloertje, lichter hout ofzo, dat maakt het wat minder donker ook gelijk.

Vriend heeft zojuist dat andere huis niet afgeschoten. :o Straks na zijn werk maar eens over hebben verder. (Want dit dijkhuisje heb ik ook geappt maar heeft ie nog niet bekeken)
pi_201266665
@Candaasje er is zelfs een site zag ik bij K&W / SV-tje's brugwachtershuisje deel #5
Deze: https://www.brugwachtershuisjes.nl/ voor leuke projecten.
pi_201266750
Zwager woont langs de Maasdijk, na dijkverzwaring en een ruim overloopgebied.
Geen last gehad dit jaar of voorgaande jaren.

De ruimte en tuin eromheen is fantastisch zeg in Aalst.
Binnen nogal euh hokkerig. -O-
pi_201266771
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:24 schreef AnneX het volgende:
Zwager woont langs de Maasdijk, na dijkverzwaring en een ruim overloopgebied.
Geen last gehad dit jaar of voorgaande jaren.

De ruimte en tuin eromheen is fantastisch zeg in Aalst.
Binnen nogal euh hokkerig. -O-
Ik hou van hokkerig O+ Wel iets minder vol proppen dan de huidige bewoners hebben gedaan.
pi_201266828
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik hou van hokkerig O+ Wel iets minder vol proppen dan de huidige bewoners hebben gedaan.
er stond een vrijgelegen pand te koop buiten het dorp, op een goed groot stuk grond. Hokkerig, en bruin en hout.
Inmiddels gehoord, dat het een voormalig spoorwachtershuis is (geweest) van de inmiddels gesloten spoorwegovergang.
De koper heeft duidelijk het weidse uitzicht gekocht over de weilanden.
Huis gesloopt in 2 dagen. Alles weg.🤪
pi_201266886
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:49 schreef Candaasje het volgende:
@:Lucky_Strike : kijk, deze vind ik ook tof O+ : https://www.funda.nl/koop/aalst/huis-42436741-maasdijk-30/
Zie ook boven al die gekke deurtjes.

Maar dat ga ik er denk ik nevernooitniet doorkrijgen. (Ik vraag me af hoe hoog het huisje is namelijk, ik denk dat mijn vriend boven voortdurend zijn hoofd stoot, en beneden ook moet uitkijken voor balken _O- )
Oh my O+ Wat een perfect huis zeg (op de status als monument na). Kan je hem niet overhalen om toch eens te gaan kijken bij zoiets?
Spoilers!
pi_201266932
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh my O+ Wat een perfect huis zeg (op de status als monument na). Kan je hem niet overhalen om toch eens te gaan kijken bij zoiets?
Ga ik straks zeker proberen :Y
pi_201266940
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:49 schreef Candaasje het volgende:
@:Lucky_Strike : kijk, deze vind ik ook tof O+ : https://www.funda.nl/koop/aalst/huis-42436741-maasdijk-30/
Zie ook boven al die gekke deurtjes.

Maar dat ga ik er denk ik nevernooitniet doorkrijgen. (Ik vraag me af hoe hoog het huisje is namelijk, ik denk dat mijn vriend boven voortdurend zijn hoofd stoot, en beneden ook moet uitkijken voor balken _O- )
Oh O+
En die tuin ook O+

Ik dacht even: dan zit je inderdaad dicht bij V'hoven, maar andere Aalst. Waar zou dat water dan ook moeten lopen..
pi_201266956
Dit is heel gevaarlijk hè, verliefd worden op een huisje. In deze markt. Met nog een partner die waarschijnlijk niet over te halen is.

Maar booooh O+
pi_201266969
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh my O+ Wat een perfect huis zeg (op de status als monument na). Kan je hem niet overhalen om toch eens te gaan kijken bij zoiets?
Gemeentelijk monument is lang niet zo dwingend als die andere (?) onder Monumentenzorg (?)
Hooguit dat er aan het aanzicht niks mag veranderen, zoals schuifpuien etc. of dakkapellen. Onze rij is ook gemeentelijk monument, inclusief de velux dakramen.😉 en dakkapellen achter.
pi_201266991
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:49 schreef Candaasje het volgende:
@:Lucky_Strike : kijk, deze vind ik ook tof O+ : https://www.funda.nl/koop/aalst/huis-42436741-maasdijk-30/
Zie ook boven al die gekke deurtjes.

Maar dat ga ik er denk ik nevernooitniet doorkrijgen. (Ik vraag me af hoe hoog het huisje is namelijk, ik denk dat mijn vriend boven voortdurend zijn hoofd stoot, en beneden ook moet uitkijken voor balken _O- )
Ik snap wel dat je hier verliefd op kan worden O+
pi_201267022
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:39 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gemeentelijk monument is lang niet zo dwingend als die andere (?) onder Monumentenzorg (?)
Hooguit dat er aan het aanzicht niks mag veranderen, zoals schuifpuien etc. of dakkapellen. Onze rij is ook gemeentelijk monument, inclusief de velux dakramen.😉 en dakkapellen achter.
Ah, ik was al aan het googlen. Zag dat er eventueel ook subsidiepotjes bestaan voor het onderhoud. Het is allemaal natuurlijk nogal gebonden aan materialen die je mag gebruiken.

Rieten dak zal ook wel verzekerd moeten worden.

Maar ik zie me 's avonds al zitten op de dijk hoor, kijkend over het water. En daarna lekker knus binnen.

Goed, strikje eromheen hoeft niet.
pi_201267060
Oh shit. Vriend zijn werk in Delft is wel kut bereikbaar :') Hij moet volgens Google Maps weer terug via onze huidige woonplaats. Dat helpt niet.
pi_201267074
De (gemeentelijke) potjes zijn leeg inmiddels. -O-
Voorheen hebben wij gezamenlijke projecten daaruit kunnen bekostigen als zinken dakgoten en afvoer, en de de voorgevel opnieuw laten voegen.
pi_201267088
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:46 schreef Candaasje het volgende:
Oh shit. Vriend zijn werk in Delft is wel kut bereikbaar :') Hij moet volgens Google Maps weer terug via onze huidige woonplaats. Dat helpt niet.
OK. Op zoek naar het volgende project.
  woensdag 8 september 2021 @ 15:51:11 #184
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201267115
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:46 schreef Candaasje het volgende:
Oh shit. Vriend zijn werk in Delft is wel kut bereikbaar :') Hij moet volgens Google Maps weer terug via onze huidige woonplaats. Dat helpt niet.
A27, A15, A16, A13? Wel erg drukke wegen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201267218
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:02 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Dat zouden vrienden van ons wel doen ja, maar die doen aan re-enactment. :+

Ik was zelf meer van de Puala-transformatie-inspiratie . Ik vind haar huis heel tof geworden. Dat was ook zo'n steenstripgeval.
Dit is schoon metselwerk. Waarom weet niemand wat steenstrips eigenlijk zijn?

Omdat je die allang nooit meer treft bijvoorbeeld.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201267219
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:48 schreef AnneX het volgende:

[..]
OK. Op zoek naar het volgende project.
Mwoah niet gelijk, hoho :D
Naar Veldhoven is het 45 minuten, dat is iets minder dan ie nu moet reizen.
Tot 'ie daar zou gaan werken, moet hij 3 dagen p/w (max) naar Delft. (Hij gaat er ook wel eens slechts 2 heen, en hij kan ongeveer elke week een dag vrij nemen met al z'n vrije dagen en overuren). Dus dat is wel gelijk een uur en een kwartier, maar goed, niet elke dag, op lange termijn ook niet per se blijvend.

Ik geef het niet zomaar op :P

quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
A27, A15, A16, A13? Wel erg drukke wegen.
Maps stuurt je dan via de A2 en de A12, want die andere wegen kunnen ook maar zijn wel drukker ja.
pi_201267272
Ok, genoeg geneuzel over woningen. Ik ga eens aankleden en boodschappen doen :D

Ik denk dat we weer eens falafel gaan eten :9
pi_201267369
Wat een bleh dag -O- mag ik om knuffels vragen zonder uitleg te geven?

Zo maar even de tuin in, het zonnetje hoort toch alles beter te maken.
pi_201267410
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:12 schreef Sarabi het volgende:
Wat een bleh dag -O- mag ik om knuffels vragen zonder uitleg te geven?

Zo maar even de tuin in, het zonnetje hoort toch alles beter te maken.
Uiteraard mag dat :*
pi_201267851
Ik haat hokkerig :D
alles open, nergens deuren O+

En wát een dag O+ O+
Was elke dag maar zo. Zoveel meer levensgeluk.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201268211
Lekkere dag idd O+
Lekker gedobberd O+

pi_201268218
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:12 schreef Sarabi het volgende:
Wat een bleh dag -O- mag ik om knuffels vragen zonder uitleg te geven?

Zo maar even de tuin in, het zonnetje hoort toch alles beter te maken.
:*
Morgen een nieuwe dag. ^O^
pi_201268222
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 15:39 schreef Candaasje het volgende:
Dit is heel gevaarlijk hè, verliefd worden op een huisje. In deze markt. Met nog een partner die waarschijnlijk niet over te halen is.

Maar booooh O+
Dromen kan altijd *O*
pi_201268315
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:12 schreef Sarabi het volgende:
Wat een bleh dag -O- mag ik om knuffels vragen zonder uitleg te geven?

Zo maar even de tuin in, het zonnetje hoort toch alles beter te maken.
Bij deze een dikke knuffel
We have far more in common than that which devides us..
pi_201268353
Terug van een pijnlijke sessie bij fysio, tape en nog iets op de knie en het gaat weer wat.

Heerlijk @Blues, in september in zee zwemmen in Nederland

Dat huis met die cottage tuin O+
We have far more in common than that which devides us..
pi_201268422
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Terug van een pijnlijke sessie bij fysio, tape en nog iets op de knie en het gaat weer wat.

Heerlijk @:Blues, in september in zee zwemmen in Nederland


Ja was wel tikkie koud. En 2x 30 min.net ff te ver fietsen met nog een 🐘 op mn kop maar lig nu lekker op de bank rest vd avond O+

Sterkte met die knie joh.
Doet ie wel voorzichtig. Ik hoor je vaak over pijn bij fysio. :{
pi_201268432
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:12 schreef Sarabi het volgende:
Wat een bleh dag -O- mag ik om knuffels vragen zonder uitleg te geven?

Zo maar even de tuin in, het zonnetje hoort toch alles beter te maken.
:*

Geniet van de mooie avond!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 8 september 2021 @ 17:42:01 #198
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201268443
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:12 schreef Sarabi het volgende:
Wat een bleh dag -O- mag ik om knuffels vragen zonder uitleg te geven?

Zo maar even de tuin in, het zonnetje hoort toch alles beter te maken.
Knuffel voor jou! *;
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201268447
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat krijg ik met mijn accent echt niet voor elkaar.
Wat heb jij voor accent dan :D
pi_201268458
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:41 schreef sigme het volgende:

[..]
:*

Geniet van de mooie avond!
Ik dacht aan jou net onderweg in de duinen! Zag ook zo'n grote distel-die-op-een-katoenplant leek. Een enOrme *O*
  woensdag 8 september 2021 @ 17:43:48 #201
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201268462
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat heb jij voor accent dan :D
Ik vind Vlijmen en fluimen ook niet echt op elkaar lijken hoor :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201268484
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 14:39 schreef AnneX het volgende:
Mn.X ‘mag’ als nieuwe patiënt naar het inloopspreekuur op dermat. en om 8 uur melden.
Het scheelt wel 30 dagen wachttijd.


Morgen?
Fijn snel ^O^
pi_201268488
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik dacht aan jou net onderweg in de duinen! Zag ook zo'n grote distel-die-op-een-katoenplant leek. Een enOrme *O*
Aan mij denken in de duinen O+

Ik zag net je jaloersmakende dobberfoto. Je hebt toch wel mazzel hoor, met je woonplaats enzo. Geniet ervan!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201268504
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:45 schreef Blues het volgende:

[..]
Morgen?
Fijn snel ^O^
Dinsdag as. Wat stoer, dat jullie gingen dobberen! _O_ Brrrr.
pi_201268552
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:12 schreef Sarabi het volgende:
Wat een bleh dag -O- mag ik om knuffels vragen zonder uitleg te geven?

Zo maar even de tuin in, het zonnetje hoort toch alles beter te maken.
* Isabeau schuift haar zwarte knuffelkat naar je toe voor kopjes en liefde

In een zonnetje is idd de hele wereld een beetje mooier.

Ik ga straks naar het huisje van Candaasje kijken. Ik vind je ingehouden enthousiasme lief O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201268553
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:40 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja was wel tikkie koud. En 2x 30 min.net ff te ver fietsen met nog een 🐘 op mn kop maar lig nu lekker op de bank rest vd avond O+

Sterkte met die knie joh.
Doet ie wel voorzichtig. Ik hoor je vaak over pijn bij fysio. :{
Het vlies rondom de pezen is geïrriteerd en dat moet los gemasseerd worden, en daarna (nu dus) is de pijn weer weg voor een paar dagen/week. Heb dit door mijn hele lichaam maar speelt het laatste jaar vooral op rond de knieën. Alles om een operatie te voorkomen
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 8 september 2021 @ 18:00:54 #207
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201268608
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het vlies rondom de pezen is geïrriteerd en dat moet los gemasseerd worden, en daarna (nu dus) is de pijn weer weg voor een paar dagen/week. Heb dit door mijn hele lichaam maar speelt het laatste jaar vooral op rond de knieën. Alles om een operatie te voorkomen
Jesses, dat is ook naar -O- Hoop dat je een operatie nog lang kunt vermijden! :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201268672
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 18:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Jesses, dat is ook naar -O- Hoop dat je een operatie nog lang kunt vermijden! :*
Ik ook, zo’n 20 jaar geleden aan de voet zo’n operatie gehad, duurde meer dan een jaar voordat het een beetje ging. En dat ging over een stukje van 2 cm, hier hebben we het over 4 delen van ca 10 cm.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201268829
Dankjewel allemaal O+

quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het vlies rondom de pezen is geïrriteerd en dat moet los gemasseerd worden, en daarna (nu dus) is de pijn weer weg voor een paar dagen/week. Heb dit door mijn hele lichaam maar speelt het laatste jaar vooral op rond de knieën. Alles om een operatie te voorkomen
Dat klinkt akelig -O- hopelijk kan je de operatie nog een tijd voorkomen
pi_201268903
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het vlies rondom de pezen is geïrriteerd en dat moet los gemasseerd worden, en daarna (nu dus) is de pijn weer weg voor een paar dagen/week. Heb dit door mijn hele lichaam maar speelt het laatste jaar vooral op rond de knieën. Alles om een operatie te voorkomen
Ah ja. Zo zat het. Wel narigheid.
:* derop.
pi_201269001
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:45 schreef sigme het volgende:


Aan mij denken in de duinen O+

Ik zag net je jaloersmakende dobberfoto. Je hebt toch wel mazzel hoor, met je woonplaats enzo. Geniet ervan!
Ik woon wel de laatste 17 jr 'op vakantie' ja. O+ Dat realiseer ik me nog elke dag.
Een heel verschil met de volkswijkjes in Utrecht waar ik 40 jr woonde.
En we voor ons gevoel altijd langgggg in de auto zaten voor we eindelijk eens een duin of zee zagen :D
  woensdag 8 september 2021 @ 18:55:17 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201269263
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 18:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik ook, zo’n 20 jaar geleden aan de voet zo’n operatie gehad, duurde meer dan een jaar voordat het een beetje ging. En dat ging over een stukje van 2 cm, hier hebben we het over 4 delen van ca 10 cm.
Ai, dat is niets om je op te verheugen inderdaad -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201269303
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat heb jij voor accent dan :D
Volgens mij nog relatief weinig met een zachte g, maar dat weet L_S misschien beter. Als ze zo'n goed geheugen heeft.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 8 september 2021 @ 19:17:38 #214
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201269582
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 18:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Volgens mij nog relatief weinig met een zachte g, maar dat weet L_S misschien beter. Als ze zo'n goed geheugen heeft.
Mijn ouders wonen 50 jaar in ZH, en ze worden er nog steeds op gewezen dat ze een zachte g hebben. Vooral door mensen met een duidelijk Hollands accent die denken dat ze accentloos Nederlands spreken. |:(
Siesta & Fiesta!
pi_201269624
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 18:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Volgens mij nog relatief weinig met een zachte g, maar dat weet L_S misschien beter. Als ze zo'n goed geheugen heeft.
Geen idee meer :D
Spoilers!
pi_201269640
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het vlies rondom de pezen is geïrriteerd en dat moet los gemasseerd worden, en daarna (nu dus) is de pijn weer weg voor een paar dagen/week. Heb dit door mijn hele lichaam maar speelt het laatste jaar vooral op rond de knieën. Alles om een operatie te voorkomen
Wat naar Kaatje :*

quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 18:33 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik woon wel de laatste 17 jr 'op vakantie' ja. O+ Dat realiseer ik me nog elke dag.
Een heel verschil met de volkswijkjes in Utrecht waar ik 40 jr woonde.
En we voor ons gevoel altijd langgggg in de auto zaten voor we eindelijk eens een duin of zee zagen :D
Op vakantie wonen O+
Spoilers!
pi_201269717
Ik ben lekker in de keuken aan de slag geweest. Ik heb een pompoencurry, een Marokkaanse stoofpot en een chana massala gemaakt. Allen vegan, allen met kikkererwten. Plus drie potjes gele currypasta en een grote hoeveelheid gehakte kurkuma en gember in de vriezer.
Er is nog een restje kikkererwten over. Daar maak ik vrijdag hummus van.
Spoilers!
pi_201269758
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 18:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Volgens mij nog relatief weinig met een zachte g, maar dat weet L_S misschien beter. Als ze zo'n goed geheugen heeft.
Als je nou binnenkort even 'Vlijmen' en 'fluimen' over het schoolplein roept, dan geef ik daarna een recensie :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201269846
Ik had een vegetarische kaas schnitzel van de Lidl. Smaak is goed! Maar hij donderde helemaal uit elkaar tijdens het bakken _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201269878
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 19:27 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Als je nou binnenkort even 'Vlijmen' en 'fluimen' over het schoolplein roept, dan geef ik daarna een recensie :Y
Haha, moest ik om grinniken. :D

Lucky…jij keukenkoningin. Goed bezig.

Gedoe voor kaatje. Bah. :*

TP hoest met Loebes nu?

En strakkies zingen. Ben benieuwd. Anders zo weer weg.
pi_201269888
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 19:34 schreef AnneX het volgende:

[..]
Haha, moest ik om grinniken. :D

Lucky…jij keukenkoningin. Goed bezig.

Gedoe voor kaatje. Bah. :*

TP hoest met Loebes nu?

En strakkies zingen. Ben benieuwd. Anders zo weer weg.
Morgen afspraak bij de radioloog voor Loebes :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201270450
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 19:27 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Als je nou binnenkort even 'Vlijmen' en 'fluimen' over het schoolplein roept, dan geef ik daarna een recensie :Y
Helemaal naar de andere ingang? :o

Ik vind dit wel wat voor die gintonic. Kun je meteen luisteren hoe het klinkt als die op is.

Mijn zoon zag laatst vanuit de auto de jouwe lopen. Die geneerde zich geenszins om het raam open te gooien en met volle kracht HALLO ZOON VAN CLUBSODA door het dorp te jodelen :@
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201270532
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 19:17 schreef Bramito het volgende:

Mijn ouders wonen 50 jaar in ZH, en ze worden er nog steeds op gewezen dat ze een zachte g hebben. Vooral door mensen met een duidelijk Hollands accent die denken dat ze accentloos Nederlands spreken. |:(
Ook zo lekker ja.

Overigens gooi ik er nog heel vaak Utregs doorheen.
En dat hoor ik zelf niet eens 8)7

En Bramito, wat een mooi lijstje qua verhuismotivatie ^O^
pi_201270623
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 20:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Helemaal naar de andere ingang? :o

Ik vind dit wel wat voor die gintonic. Kun je meteen luisteren hoe het klinkt als die op is.

Mijn zoon zag laatst vanuit de auto de jouwe lopen. Die geneerde zich geenszins om het raam open te gooien en met volle kracht HALLO ZOON VAN CLUBSODA door het dorp te jodelen :@
Het voelt een beetje als segratie, die nieuwe ingang :o

Ik geloof dat de ZOON VAN CLUBSODA het niet gehoord heeft :D De rest van het dorp zo te horen wel :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201270659
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 19:17 schreef Bramito het volgende:

[..]
Mijn ouders wonen 50 jaar in ZH, en ze worden er nog steeds op gewezen dat ze een zachte g hebben. Vooral door mensen met een duidelijk Hollands accent die denken dat ze accentloos Nederlands spreken. |:(
Andersom kreeg mijn zusje in Nijmegen te horen dat ze 'echt héél Gronings' spreekt. 8)7 Nou weet ik prima hoe Echt Heel Gronings klinkt, maar zo praatten wij thuis :N Sowieso spreken Stadjers niet zo 'plat' als de media ons doen geloven. Ik geloof dat je alleen aan mijn gebruik van het woord 'slof' ( O+ ) kan plaatsen waar ik vandaan kom. En ik zei vroeger altijd dat ik 'een 7 op Frans' had, dat schijnt ook geen Nederlands te zijn :?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201270823
Ik denk niet dat het gebruik van enkel QR codes ipv een collectebus het KWF veel geld gaat opleveren. Ik heb heel veel uitgelegd over de veiligheid van tikkies, en ik kan mensen geen ongelijk geven.
pi_201271048
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 20:27 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Het voelt een beetje als segregatie, die nieuwe ingang :o
:Y
quote:
Ik geloof dat de ZOON VAN CLUBSODA het niet gehoord heeft :D De rest van het dorp zo te horen wel :+
Zeker wel. Hij gaf een buitengewoon lauwe hoi terug :D
Wellicht is de gêne daar wel reeds ontwikkeld.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201271071
Een 7 op Frans?
Hoe vond Frans het?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201271085
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 20:40 schreef Tuindier het volgende:
Ik denk niet dat het gebruik van enkel QR codes ipv een collectebus het KWF veel geld gaat opleveren. Ik heb heel veel uitgelegd over de veiligheid van tikkies, en ik kan mensen geen ongelijk geven.
Wij hanteerden al het principe dat niemand die adresgegevens wil geld krijgt, QR-codes mogen wel op dat lijstje :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201271088
4
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201271101
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 20:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Andersom kreeg mijn zusje in Nijmegen te horen dat ze 'echt héél Gronings' spreekt. 8)7 Nou weet ik prima hoe Echt Heel Gronings klinkt, maar zo praatten wij thuis :N Sowieso spreken Stadjers niet zo 'plat' als de media ons doen geloven. Ik geloof dat je alleen aan mijn gebruik van het woord 'slof' ( O+ ) kan plaatsen waar ik vandaan kom. En ik zei vroeger altijd dat ik 'een 7 op Frans' had, dat schijnt ook geen Nederlands te zijn :?
Dat zeggen ze van mij ook. Terwijl ik hooguit 10x in Groningen ben geweest. Ik heb wel de wat Twentse tongval van mijn moeder en grootouders waar ik veel kwam. Maar zeker niet de Groningse via de grootouders aan vaders kant, die ik niet vaak zag.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 8 september 2021 @ 21:08:38 #232
63722 z80
I fink you freaky
pi_201271173
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Duurzaam gaat het voorlopig niet worden nee _O-

Wel een geweldig project hoor O+ Ik vind het alleen wat gewoontjes voor jullie op een of andere manier.
Dat duurzaak kan wel een meevallen. Gezien het bouwjaar grote kans op spouwmuur. Wat niet heel duur is om isolatie in te blazen. Dakisolatie er bij en je bent al een heel eind. Paar zonnepanelen op het dak.
En het huis kan nu reeds met een openhaard/lucht verwarmd worden. Dan is het zeker geen tochthol.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201271178
Oef, klinkt naar van je knie @Kaatje1 . Hopelijk blijft een operatie je bespaard!

En succes met Loebes morgen @Thinkk-Pinkk
  woensdag 8 september 2021 @ 21:11:03 #234
63722 z80
I fink you freaky
pi_201271198
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 16:12 schreef Sarabi het volgende:
Wat een bleh dag -O- mag ik om knuffels vragen zonder uitleg te geven?

Zo maar even de tuin in, het zonnetje hoort toch alles beter te maken.
Mag ik dan vragen om morgen over te slaan en direct door te gaan naar vrijdag.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201271232
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 20:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:Y
[..]
Zeker wel. Hij gaf een buitengewoon lauwe hoi terug :D
Wellicht is de gêne daar wel reeds ontwikkeld.
Lauwe hois zijn wel zijn ding. Samen met halve armwappers, die zwaaien voorstellen. Tenzij woest enthousiast, dan is het een hoop gespring en gegiebel en ondefinieerbare klanken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201271244
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 21:00 schreef Vanyel het volgende:
Een 7 op Frans?
Hoe vond Frans het?
Het boterde nooit zo tussen Frans en mij :N
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201271248
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 21:08 schreef z80 het volgende:

[..]
Dat duurzaak kan wel een meevallen. Gezien het bouwjaar grote kans op spouwmuur. Wat niet heel duur is om isolatie in te blazen. Dakisolatie er bij en je bent al een heel eind. Paar zonnepanelen op het dak.
En het huis kan nu reeds met een openhaard/lucht verwarmd worden. Dan is het zeker geen tochthol.
Vriend vond het geen gek huis, hoewel wat aan de grote kant, en nog wel wat werk om het goed op te knappen.

Andere dijkhuisje begreep hij ook de charme zeker wel van, maar qua locatie niet bepaald handig.

Dus....

.............we gaan nu zoeken in omgeving Zeist/Driebergen/Maarn/etc.

:D :') _O-

Vriend was namelijk weer eens op de heide geweest afgelopen weekend, en dat vond 'ie toch zo heerlijk daar, vooral in die omgeving, dat 'ie de extra reistijd wel voor lief neemt. En zoals hij zei: ik spaar toch al minimaal 2 dagen reistijd (= 4 uur reistijd) uit door dat thuiswerken. Vaker zelfs nog meer.
(Ja schat, dat probeerde ik al eerder duidelijk te maken, maar van jou mocht ik in die omgeving niet zoeken :{w ).

Dus, goed verhaal dit weer. Lekker consistent enzo. Duidelijk ons doel voor ogen. :+
pi_201271256
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 21:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat zeggen ze van mij ook. Terwijl ik hooguit 10x in Groningen ben geweest. Ik heb wel de wat Twentse tongval van mijn moeder en grootouders waar ik veel kwam. Maar zeker niet de Groningse via de grootouders aan vaders kant, die ik niet vaak zag.
Volgens mij worden alle Saksische accenten nogal verward door Hollanders ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201271326
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 21:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Volgens mij worden alle Saksische accenten nogal verward door Hollanders ;)
Maar ik zou iemand die “ernums” spreekt geen Hollander willen noemen. Ben wel blij dat ik dat in ieder geval niet spreek (en soms niet eens versta)
We have far more in common than that which devides us..
pi_201271449
Ik zou juist de Groninger een Hollander noemen. Net als de Twent.
Het zijn immers geen Limburgers of Brabanders.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator woensdag 8 september 2021 @ 21:36:45 #241
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201271564
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 21:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Volgens mij worden alle Saksische accenten nogal verward door Hollanders ;)
Niet alleen accenten, geografisch gezien denken ze dat Twente en Achterhoek ook synoniem zijn :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201271692
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 21:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Niet alleen accenten, geografisch gezien denken ze dat Twente en Achterhoek ook synoniem zijn :P
Ik wist ook niet precies waar die grenzen lagen hoor. Het ligt toch tegen elkaar aan, in een deel van NL waar ik (net zoals in wel meer delen) niet zo vaak kwam/kom. Maar ik goed, ik weet ook niet waar de grenzen van het Groene Hart precies ophouden (wie wel?) en daar woon ik nog in ook :')
pi_201271770
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 21:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik wist ook niet precies waar die grenzen lagen hoor. Het ligt toch tegen elkaar aan, in een deel van NL waar ik (net zoals in wel meer delen) niet zo vaak kwam/kom. Maar ik goed, ik weet ook niet waar de grenzen van het Groene Hart precies ophouden (wie wel?) en daar woon ik nog in ook :')
Ik ben opgegroeid in Twente, op de grens met de Achterhoek, maar ik weet ook nog steeds niet waar die grens overal ligt..
pi_201271974
Ik dacht altijd dat Twente in Overijssel ligt en de Achterhoek in Gelderland
We have far more in common than that which devides us..
pi_201272037
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 20:40 schreef Tuindier het volgende:
Ik denk niet dat het gebruik van enkel QR codes ipv een collectebus het KWF veel geld gaat opleveren. Ik heb heel veel uitgelegd over de veiligheid van tikkies, en ik kan mensen geen ongelijk geven.
Goed dat je het bent gaan doen. 👍🏼
In het (veelgelezen / door ieder huishouden) digitale dorpssufferdje deed ik een stukkie over gebruik van QR code. Vorig jaar een recordopbrengst in het dorp dankzij QR.

Vanmiddag sprak ik een collectant, die had ook maar een aantal QR giften.
Veel losse munten. Bij de QR code of tikkie hoort toch geen adres? @Vanyel

Heerlijk gezongen op afstand en tóch klonk het driestemmig prima!
Nieuw liedje Still Standing van Elton John.
pi_201272320
Nee, maar ik wil ook niet van een willekeurig iemand aan de deur een QR code scannen en dan in blind vertrouwen betalen waar die code me heen stuurt.
Dus het wordt en en.
Geen adres én geen QR code. Die laatste had ik nog niet gehad bij collectes.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201272655
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 22:31 schreef Vanyel het volgende:
Nee, maar ik wil ook niet van een willekeurig iemand aan de deur een QR code scannen en dan in blind vertrouwen betalen waar die code me heen stuurt.
Dus het wordt en en.
Geen adres én geen QR code. Die laatste had ik nog niet gehad bij collectes.
Tja, als men het KWF niet vertrouwt, dan houdt het op.

In ons dorp lopen dezelfde collectanten/inwoners al jaaaaren dezelfde route.
En is zo ongeveer de ene helft familie van de andere helft.
In grotere plaatsen of stad zal het anders zijn.
In de foyer van het theater kunnen consumpties worden afgerekend met pin of QR .
Géen contant geld meer.

Heb je al eens QR code gebruikt? De ontvanger als KWF identificeert zich duidelijk.
pi_201272675
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 23:03 schreef AnneX het volgende:

[..]
Tja, als men het KWF niet vertrouwt, dan houdt het op.

In ons dorp lopen dezelfde collectanten/inwoners al jaaaaren dezelfde route.
En is zo ongeveer de ene helft familie van de andere helft.
In grotere plaatsen of stad zal het anders zijn.
In de foyer van het theater kunnen consumpties worden afgerekend met pin of QR .
Géen contant geld meer.

Heb je al eens QR code gebruikt? De ontvanger als KWF identificeert zich duidelijk.
Als ik een mooi pasje met het logo uitprint en met een bus langs de deur ga, ben ik dan ook van het KWF? ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201272679
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 23:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Als ik een mooi pasje met het logo uitprint en met een bus langs de deur ga, ben ik dan ook van het KWF? ;)
Doe je best.
Als je het niet vertrouwt: de mensen hebben inderdaad een pasje met logo.
pi_201272698
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 23:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
Doe je best.
Als je het niet vertrouwt: de mensen hebben inderdaad een pasje met logo.
Maar daar zit het gevaar. Misschien in jouw dorp niet, als iedereen elkaar kent. Maar er zijn zat oplichters die de collecteweek meepikken om… geld te pikken. Dus ik vind het niet gek als mensen wantrouwend zijn om iets te geven aan een persoon die aanbelt.
Niks persoonlijks, maar in het algemeen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201272708
Tja. -O-
pi_201272711
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 23:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Maar daar zit het gevaar. Misschien in jouw dorp niet, als iedereen elkaar kent. Maar er zijn zat oplichters die de collecteweek meepikken om… geld te pikken. Dus ik vind het niet gek als mensen wantrouwend zijn om iets te geven aan een persoon die aanbelt.
Niks persoonlijks, maar in het algemeen.
Ik las regelmatig over collectes in tijden dat er geen collectes waren. Voor stichtingen die niet bestonden
We have far more in common than that which devides us..
pi_201272721
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 23:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik las regelmatig over collectes in tijden dat er geen collectes waren. Voor stichtingen die niet bestonden
Dit lees je helaas vaak -O-
pi_201272728
Dat van Cat. Ik ken geen enkele collectant. Als ik dan 2 euro kwijt ben omdat die in de foute bus gingen, boeit me dat niet zo. Maar even inloggen op de phishing site van een of andere oplichter spreekt me echt minder aan. Dat is dan jammer voor de bona fide collectant met QR code.


Op een plek waar ik kom om te consumeren is het anders. Daar kies ik ervoor klant te zijn. Al betaal ik dan ook gewoon met mijn pinpas, of bij uitzondering met mijn horloge.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201272755
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 23:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik las regelmatig over collectes in tijden dat er geen collectes waren. Voor stichtingen die niet bestonden
Mensen die thuis de COVID test kwamen afnemen. Ongevraagd en reken maar 50 euro af :r
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201272770
Mijn gemeente regelt het goed. Week of 2 geleden een envelop in de bus waarbij je kunt aangeven welke goeden doelen je welk bedrag wil geven (eenmalige machtiging).
Komen ze aan de deur ophalen maar je kunt hem ook inleveren bij bepaalde instanties.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 8 september 2021 @ 23:25:07 #257
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201272835
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 23:12 schreef Vanyel het volgende:
Dat van Cat. Ik ken geen enkele collectant. Als ik dan 2 euro kwijt ben omdat die in de foute bus gingen, boeit me dat niet zo. Maar even inloggen op de phishing site van een of andere oplichter spreekt me echt minder aan. Dat is dan jammer voor de bona fide collectant met QR code.


Op een plek waar ik kom om te consumeren is het anders. Daar kies ik ervoor klant te zijn. Al betaal ik dan ook gewoon met mijn pinpas, of bij uitzondering met mijn horloge.
Het is vooral gewoon onnodig

Waarom zulke dingen ineens digitaliseren en moeilijker en gevaarlijker/onduidelijker maken dan nodig

Hier aantal keer nepperds aan de deur gehad, dat proces wil je niet nog makkelijker gevaarlijker maken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 8 september 2021 @ 23:35:14 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201272905
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 23:25 schreef Molo het volgende:

[..]
Het is vooral gewoon onnodig

Waarom zulke dingen ineens digitaliseren en moeilijker en gevaarlijker/onduidelijker maken dan nodig

Hier aantal keer nepperds aan de deur gehad, dat proces wil je niet nog makkelijker gevaarlijker maken
Omdat ze denken het doneren zo juist makkelijker te maken voor mensen? En te weinig stilstaan bij de potentiële gevaren voor de donateurs?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201272913
Ik kan me voorstellen dat het bij @AnneX op het dorp anders werkt. Daar kennen velen elkaar en leest men het lokale blad. Ik las het lokale blad ook vandaag, maar geen idee wanneer de laatste keer was, best kans dat die in de vakantie tijd niet verschijnt
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 8 september 2021 @ 23:40:40 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201272948
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Omdat ze denken het doneren zo juist makkelijker te maken voor mensen? En te weinig stilstaan bij de potentiële gevaren voor de donateurs?
Ja dat is zeker zo denk ik

Plus overschatting van de fantástische kansen en mogelijkheden en veiligheid van digitalisering
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 8 september 2021 @ 23:43:23 #261
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201272970
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 23:40 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja dat is zeker zo denk ik

Plus overschatting van de fantástische kansen en mogelijkheden en veiligheid van digitalisering
Ja, ik vind digitalisering ook niet altijd een voordeel. Je telefoon kan kapot of je kunt hem verliezen of hij kan gestolen worden.

Zo ga ik zaterdag op vakantie. Corona-app nodig (we vliegen). Maar voor de zekerheid toch ook maar de QR-code uitgeprint.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201272996
Gelukkig gaat mijn werkgever zorgvuldig met persoonlijke gegevens om O+

Vandaag was ik binnen een kwartier zowat klaar met onze digitale bijeenkomst.
‘Er zijn zieken maar ivm de AVG mogen we daarover geen info geven, tenzij zij uitdrukkelijk zelf toestemming geven’.

Fair enough, niemand wil zijn of haar medisch dossier op straat hebben liggen.

Mijn vraag, of men wel kon vertellen WIE er ziek was of dat de AVG ook dat verbood, was ingewikkeld :') Eerst gooide men het op de afwezigheidsmelder waaraan je het kon zien :') :') :')

Maar daarna bleek het toch mogelijk om namen te noemen. En status van afwezigheid (sommigen zijn aan het integreren). Tjongejongejonge :|W Goed voor de binding, dit. Staat hoog in het vaandel op papier, in de praktijk slaan ze de plan regelmatig mis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 8 september 2021 @ 23:47:42 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201273003
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja, ik vind digitalisering ook niet altijd een voordeel. Je telefoon kan kapot of je kunt hem verliezen of hij kan gestolen worden.

Zo ga ik zaterdag op vakantie. Corona-app nodig (we vliegen). Maar voor de zekerheid toch ook maar de QR-code uitgeprint.
Hij staat bij mij in mijn mail als.pdf om die reden

Mensen/organisaties denken vooral vaak dat als je iets digitaliseert, het vanzelf ook beter is.
Maar dat is een andere stap. Je moet eerst hetgeen je wilt digitaliseren oplossen en super goed en eenduidig werkend hebben in 'real life' en dan pas digitaal maken.
Maar dat is een saai verhaal, niet zo flashy als api's en virtuele platformen, interfaces en alle andere termen :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 8 september 2021 @ 23:49:20 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201273009
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 23:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gelukkig gaat mijn werkgever zorgvuldig met persoonlijke gegevens om O+

Vandaag was ik binnen een kwartier zowat klaar met onze digitale bijeenkomst.
‘Er zijn zieken maar ivm de AVG mogen we daarover geen info geven, tenzij zij uitdrukkelijk zelf toestemming geven’.

Fair enough, niemand wil zijn of haar medisch dossier op straat hebben liggen.

Mijn vraag, of men wel kon vertellen WIE er ziek was of dat de AVG ook dat verbood, was ingewikkeld :') Eerst gooide men het op de afwezigheidsmelder waaraan je het kon zien :') :') :')

Maar daarna bleek het toch mogelijk om namen te noemen. En status van afwezigheid (sommigen zijn aan het integreren). Tjongejongejonge :|W Goed voor de binding, dit. Staat hoog in het vaandel op papier, in de praktijk slaan ze de plan regelmatig mis.
AVG blijkt ook heel moeilijk voor veel mensen/organisaties ja

Je kunt prima melden wie afwezig is, binnen de AVG, zonder schending van privacy waarom etc

Zoveel spookverhalen en wordt zo makkelijk gezegd dat iets 'niet mag van de AVG'
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201273012
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 23:47 schreef Molo het volgende:

[..]
Hij staat bij mij in mijn mail als.pdf om die reden

Mensen/organisaties denken vooral vaak dat als je iets digitaliseert, het vanzelf ook beter is.
Maar dat is een andere stap. Je moet eerst hetgeen je wilt digitaliseren oplossen en super goed en eenduidig werkend hebben in 'real life' en dan pas digitaal maken.
Maar dat is een saai verhaal, niet zo flashy als api's en virtuele platformen, interfaces en alle andere termen :T
Jij dinosaurus!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 8 september 2021 @ 23:50:15 #266
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201273017
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 23:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jij dinosaurus!
Ben ik zeker

Platvoet zonder vriendjes :'(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 8 september 2021 @ 23:53:08 #267
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201273035
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 23:47 schreef Molo het volgende:

[..]
Hij staat bij mij in mijn mail als.pdf om die reden

Mensen/organisaties denken vooral vaak dat als je iets digitaliseert, het vanzelf ook beter is.
Maar dat is een andere stap. Je moet eerst hetgeen je wilt digitaliseren oplossen en super goed en eenduidig werkend hebben in 'real life' en dan pas digitaal maken.
Maar dat is een saai verhaal, niet zo flashy als api's en virtuele platformen, interfaces en alle andere termen :T
Ik heb inderdaad ook nog alles in mijn e-mail inderdaad :@

Verder eens :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 8 september 2021 @ 23:56:29 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201273057
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 9 september 2021 @ 00:17:04 #269
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201273160
@Isabeau

Ik wil dat tiktok recept voor pasta met feta en tomaten maken, maar.... Die hoeveelheid olijfolie is toch niet nodig lijkt mij? Dat is echt extreem veel :o
Wat doe jij normaal?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201273694
Ik doe het niet volgens dat recept maar je hebt maar een beetje olie nodig.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201273842
Ik sprenkel gewoon 'n beetje olijfolie over alles heen in de ovenschaal, is al snel genoeg.
pi_201273937
Goedemorgen! Ik was vroeg uit de tent gekropen, het was nog donker. Dagen korten al aardig!


Lelijke ivasieve exoot, maar wel mooi :D
Bospest.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201273964
Digitalisering wordt vooral bekeken vanuit de kant van de digitaliseerder.

Zie hierboven: "KWF is duidelijk herkenbaar als KWF". Een lieve brave goede partij bedénkt helemaal niet dat iemand zo schurkachtig zou kunnen zijn om zich voor te doen als KWF. En dan zal een de lieve goede partij als je het voorlegt uitleggen dat je makkelijk het verschil ziet als je de echte en de nepper naast elkaar legt. Ja duh, de persoon die de nepper voorgelegd krijgt, krijgt de echte er niet naast gepresenteerd. Het is zelfs mogelijk dat de schurkachtige boef techniekjes heeft om je er extra in te laten tuinen en daar enige oefening en talent in/voor heeft.

En dit geldt op elk niveau hoor, de digitale stemmachines waren met eenzelfde stupide idee dat de machines betrouwbaar zijn en dus niet openbaar controleerbaar hoeven te zijn ontworpen én ingezet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 9 september 2021 @ 07:47:25 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201274000
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 05:37 schreef Vanyel het volgende:
Ik doe het niet volgens dat recept maar je hebt maar een beetje olie nodig.
Ah!

Recept wat ik googlede sprak van 125 ml olijfolie voor twee personen :') :') :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201274091
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 07:47 schreef Molo het volgende:

[..]
Ah!

Recept wat ik googlede sprak van 125 ml olijfolie voor twee personen :') :') :')
Een halve cup :Y

Volgende optie was een eetlepel geweest en ze zullen wel hebben gedacht dat dat te weinig was :+
pi_201274181
Goedemorgen :O wachten op de Appie
pi_201274249
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 00:17 schreef Molo het volgende:
@:isabeau

Ik wil dat tiktok recept voor pasta met feta en tomaten maken, maar.... Die hoeveelheid olijfolie is toch niet nodig lijkt mij? Dat is echt extreem veel :o
Wat doe jij normaal?
De olijfolie! Ja, dat vond ik dus ook zot en heb een stuk minder gedaan. Was nog steeds heerlijk. Ik weet niet meer wat 'een stuk minder' was, maar het was een acceptabele hoeveelheid voor mij, dus dat is eerder 2 eetlepels voor 2 personen.

Ik stond heel brak op. Hoofdpijn, keelpijn, meh. Voor het eerst dus maar zo'n thuistestje gedaan want moet zo nog ergens heen. Negatief. Maar zo'n stokje in je eigen neus drukken is niks hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201274258
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 08:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De olijfolie! Ja, dat vond ik dus ook zot en heb een stuk minder gedaan. Was nog steeds heerlijk. Ik weet niet meer wat 'een stuk minder' was, maar het was een acceptabele hoeveelheid voor mij, dus dat is eerder 2 eetlepels voor 2 personen.

Ik stond heel brak op. Hoofdpijn, keelpijn, meh. Voor het eerst dus maar zo'n thuistestje gedaan want moet zo nog ergens heen. Negatief. Maar zo'n stokje in je eigen neus drukken is niks hoor.
Is niks als in stelt niets voor? Of is niks als in is echt niet leuk?

Ben bang voor het laatste vandaar de vraag :')
pi_201274275
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 08:26 schreef Sarabi het volgende:

Is niks als in stelt niets voor? Of is niks als in is echt niet leuk?

Ben bang voor het laatste vandaar de vraag :')
Het stelt an sich niks voor, maar het is ook best onaangenaam :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201274284
Het is niet echt comfortabel, maar het staafje hoeft er een stuk minder diep in dan bij een test bij de GGD. Ik moet er vooral altijd van niezen :')
(ik heb een hele lading zelftesten thuis, want student)
@Sarabi
pi_201274312
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 08:30 schreef Tele6 het volgende:
Het is niet echt comfortabel, maar het staafje hoeft er een stuk minder diep in dan bij een test bij de GGD. Ik moet er vooral altijd van niezen :')
(ik heb een hele lading zelftesten thuis, want student)
@:Sarabi
Ja, niezen klopt :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201274325
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 08:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het stelt an sich niks voor, maar het is ook best onaangenaam :+
Duidelijk ^O^ thanks

quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 08:30 schreef Tele6 het volgende:
Het is niet echt comfortabel, maar het staafje hoeft er een stuk minder diep in dan bij een test bij de GGD. Ik moet er vooral altijd van niezen :')
(ik heb een hele lading zelftesten thuis, want student)
@:Sarabi
Thanks :)
Wij komen nog steeds praktisch nergens dus nog geen ervaring mee. Wel die gratis testen gisteren besteld.
  donderdag 9 september 2021 @ 08:46:31 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201274427
Op Schiphol stonden er echt tig karren vol zelftests, kreeg er voor ik er erg in had vier in mijn handen geduwd, mijn collega nog meer (is van Aziatische afkomst, misschien daarom :+ :+ ).

Ach ja, als we het maar beetje zinnig inzetten hoop ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 9 september 2021 @ 08:47:31 #284
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201274435
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 08:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De olijfolie! Ja, dat vond ik dus ook zot en heb een stuk minder gedaan. Was nog steeds heerlijk. Ik weet niet meer wat 'een stuk minder' was, maar het was een acceptabele hoeveelheid voor mij, dus dat is eerder 2 eetlepels voor 2 personen.

Ik stond heel brak op. Hoofdpijn, keelpijn, meh. Voor het eerst dus maar zo'n thuistestje gedaan want moet zo nog ergens heen. Negatief. Maar zo'n stokje in je eigen neus drukken is niks hoor.
Dank! Ja het leek me al zo idioot veel :D

Wat is het beleid bij zorgpersoneel nu bij klachten? En bij positieve test na vaccinatie?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201274438
Ik lig nog steeds op schema voor het 'doorkomen van de hele coronotoestand zonder stok in m'n neus'.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201274514
quote:
6s.gif Op donderdag 9 september 2021 08:48 schreef sigme het volgende:
Ik lig nog steeds op schema voor het 'doorkomen van de hele coronotoestand zonder stok in m'n neus'.
Wij tot nu toe ook *klopt op hout*
pi_201274587
quote:
6s.gif Op donderdag 9 september 2021 08:48 schreef sigme het volgende:
Ik lig nog steeds op schema voor het 'doorkomen van de hele coronotoestand zonder stok in m'n neus'.
Dit :+
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 september 2021 @ 09:04:34 #288
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201274589
quote:
6s.gif Op donderdag 9 september 2021 08:48 schreef sigme het volgende:
Ik lig nog steeds op schema voor het 'doorkomen van de hele coronotoestand zonder stok in m'n neus'.
Jup.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201274601
quote:
7s.gif Op woensdag 8 september 2021 21:08 schreef Candaasje het volgende:
Oef, klinkt naar van je knie @:Kaatje1 . Hopelijk blijft een operatie je bespaard!

En succes met Loebes morgen @:Thinkk-Pinkk
Dankjewel! Wel zielig hoor. Hij mag helemaal niks eten nu. Dat is voor een Labrador natuurlijk echt een hel.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201274725
quote:
6s.gif Op donderdag 9 september 2021 08:48 schreef sigme het volgende:
Ik lig nog steeds op schema voor het 'doorkomen van de hele coronotoestand zonder stok in m'n neus'.
Ik lig nog steeds op schema voor 100% positieve testuitslag :+ :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201274729
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 09:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Dankjewel! Wel zielig hoor. Hij mag helemaal niks eten nu. Dat is voor een Labrador natuurlijk echt een hel.
Vreselijk ;( Hoe laat hebben jullie de afspraak?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201274766
Ik ben 19 GGD testen en 4 thuistesten verder :+ Alles negatief gelukkig :)

Succes met en voor de hond, @Thinkk-Pinkk ! Hopelijk valt het mee!
pi_201274775
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 09:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Dankjewel! Wel zielig hoor. Hij mag helemaal niks eten nu. Dat is voor een Labrador natuurlijk echt een hel.
-O- is ook stom
Duimen voor goede uitslagen
pi_201274779
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 09:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik lig nog steeds op schema voor 100% positieve testuitslag :+ :')
:D
Als je het doet moet je het ook goed doen
pi_201274863
Mogguh :O Vier of vijf teststraat-bezoekjes hier :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201274898
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 09:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]
:D
Als je het doet moet je het ook goed doen
1 staaf, 1 positieve uitslag *O*

Ik verspil geen gemeenschapsgeld :7

(Grapje, blijven testen bij twijfel mensen! )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201274974
1 Testen voor toegang, 1 gewone test. Die laatste was omdat ik een kriebelneus kreeg zodra ik weer eens onder de mensen kwam (Efteling en voetbalfeestje). Het viel echt op dat mijn weerstand daar op reageerde.
Spoilers!
pi_201275033
quote:
1s.gif Op woensdag 8 september 2021 23:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
Doe je best.
Als je het niet vertrouwt: de mensen hebben inderdaad een pasje met logo.
Ja, maar dat pasje ziet er nou ook niet heel betrouwbaar uit. En mijn QR code is door het wijkhoofd met een slechte printer uitgeprint en op mijn bord geplakt. Ik kan de mensen geen ongelijk geven. Ik heb dus ook veel mensen het bijbehorende briefje met rekeningnummer van KWF gegeven. Misschien helpt het. Maar het is niet laagdrempeliger dan 1 of 2 euro in een bus gooien. Ik kan bij het KWF ook geen privacystatement oid vinden over wat ze met deze informatie doen.

Persoonlijk heb ik dan weer meestal geen kleingeld in huis, maar ik schat voor mezelf in dat ik voldoende weet van informatiebeveiliging om meestel alsnog met een QR code te doneren.
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 09:42:44 #299
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201275038
Paar keer zelftestje gedaan omdat ik veel mensen had gezien danwel ging zien. Stelt niets voor vind ik. Verder niets officieels
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201275048
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 08:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Duidelijk ^O^ thanks
[..]
Thanks :)
Wij komen nog steeds praktisch nergens dus nog geen ervaring mee. Wel die gratis testen gisteren besteld.
Die gratis testen zouden volgens mijn postnl app vorige week donderdag bezorgd worden. Ze lijken ergens verdwenen..
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 09:44:40 #301
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201275061
Verder ga ik geen moeite doen voor doelen aan de deur. Je neemt de contanten aan die in m'n broekzak zitten of je verlaat onverrichter zaken de dam :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')