quote:Op maandag 6 september 2021 21:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben meteen weer omgedraaid toen ik binnenkwam. De tering man, alles vol en bezet, nog drukker dan pre-corona joh
Ik ga om 12 uur wel weer
Misschien moet je niet bij zo'n pauper keten 'sporten' dan.quote:Op maandag 6 september 2021 21:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben meteen weer omgedraaid toen ik binnenkwam. De tering man, alles vol en bezet, nog drukker dan pre-corona joh
Ik ga om 12 uur wel weer
Waar sport jij dan? In een gym met gouden toestellen zeker?quote:Op maandag 6 september 2021 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet je niet bij zo'n pauper keten 'sporten' dan.
Hij heeft niet eens geld voor een kabel.quote:Op maandag 6 september 2021 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet je niet bij zo'n pauper keten 'sporten' dan.
hjbquote:Op maandag 6 september 2021 21:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens geld voor een kabel.
Op een voetbalveld, fitness is voor mensen die geen talent voor sport hebben en proberen hun gebrek aan persoonlijkheid te verbloemen met spieren.quote:Op maandag 6 september 2021 21:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waar sport jij dan? In een gym met gouden toestellen zeker?
Heb ik al gezienquote:
Ze zijn cool?quote:Op maandag 6 september 2021 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over users die F1 Café kijken.
@:ChevyCaprice
Die heeft punten gescoord bij de persco van van Gaal. "We hebben een fantastisch sportweekend gehad met Max Verstappen, Nederlands Elftal, wielrennen, we zagen Badr Hari nog..."quote:Op maandag 6 september 2021 21:22 schreef tong80 het volgende:
Die hockeymuts heeft weer niks te melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |