Laat je niet vertellen door iemand die het topic vervuilt met het walgelijke inferieure spelletje haxball wat je wel en niet mag posten hier.quote:Op maandag 6 september 2021 21:10 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
user @:aTypisch insinueert iets en daar reageer in netjes op
ontopic graagquote:Op maandag 6 september 2021 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat je niet vertellen door iemand die het topic vervuilt met het walgelijke inferieure spelletje haxball wat je wel en niet mag posten hier.
ga maar eens naar een voetbalwedstrijd danquote:Op maandag 6 september 2021 21:07 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
wat een onzin?ik heb nog nooit iets hoeven delen
Dan weet je gelijk genoeg.quote:Op maandag 6 september 2021 21:11 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik met deze user te maken krijg
Misschien heeft ie een dartbord in de kamer?quote:
Die zie je binnenkort ineens in een oranje outfitje op de zandvlaktequote:
Ik ben meteen weer omgedraaid toen ik binnenkwam. De tering man, alles vol en bezet, nog drukker dan pre-corona johquote:
quote:Op maandag 6 september 2021 21:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben meteen weer omgedraaid toen ik binnenkwam. De tering man, alles vol en bezet, nog drukker dan pre-corona joh
Ik ga om 12 uur wel weer
Misschien moet je niet bij zo'n pauper keten 'sporten' dan.quote:Op maandag 6 september 2021 21:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben meteen weer omgedraaid toen ik binnenkwam. De tering man, alles vol en bezet, nog drukker dan pre-corona joh
Ik ga om 12 uur wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |